Adnan, wees eens wat specifieker kerel.
Hahaha, nou vooruit dan maar

Afgelopen woensdag om 6 uur een half hoffmannetje naar binnen gewerkt, lekker een paar biertjes erbij gedronken, guitar hero gespeeld..

Rond half 9 uiteindelijk in Utrecht beland. Het was al lekker druk zeg, zag dan ook binnen de 1e 20 minuten al een groep mensen snuiven..

Als eerste zijn wij toen een cafetje ingestapt om een biertje te drinken...toen begonnen de visuals lekker op te komen, de lampjes veranderden om de 20 seconden van kleur

. Het was ook heel makkelijk om de gesprekken van mensen om me heen te volgen! Na een tijdje toch maar richting de poema gegaan, onderweg golfde heel de straat

. Eenmaal in de poema beland werd ik een beetje filosofisch enzo, maar dit duurde niet zo lang...Heb toen echt nog zeker tot 7 uur 's ochtends lichte visuals gehad, terwijl ik echt erg helder was in mn hoofd

. Al met al was het een geslaagde avond!
Wat ik wel jammer vond was dat ik op een gegeven moment een beetje hoofdpijn kreeg, maar ik weet niet of dit door de lsd kwam, door het feit dat ik toch constant best wel hard aan het nadenken was of door de paar biertjes die ik had gedronken..gelukkig heeft het in totaal maar een uurtje ofzo aangehouden, en kon ik daarna weer vrolijk verder

!