Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 198947x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
:lol:

Zou echt vaag zijn, Borat tegenkomen in je acidtrip...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 april 2009 om 22:39:
naam zegel: Ganesha
logo: ja

Tering. Die sijn goed:)
aanraders.
Waarschuw beheerder
206ug zit erin
Waarschuw beheerder
Heb ze hier nu ook liggen, binnenkort eens kijken of ze de 200+ mics waar kunnen maken. ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zondag 12 april 2009 om 16:46:
206ug zit erin

Is gebaseerd op de testuitslag van een halve he:P
Dus ik neem aan dat er inderdaad 200+ in zal zitten, maar zou ook iets minder kunnen zijn..
Waarschuw beheerder
Is gebaseerd op de testuitslag van iemand die een hele heeft laten testen. Dat zegt hij althans. Maar zal wel aardig kloppen dan.

Waarschuw beheerder
ok tof(Y)

Waarschuw beheerder
geen ervaring mee, wil het zeker een x doen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SWIMandSWIY op donderdag 2 april 2009 om 22:39:
naam zegel: Ganesha

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 15:07:
Tering. Die sijn goed
aanraders.

(Y) :XTC: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 16:40:
geen ervaring mee, wil het zeker een x doen

Als jij zorgt dat die avatar van je bij mij op schoot komt zitten, dan regel ik voor jou een paar lekkere sappige blottertjes. :D
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 april 2009 om 15:42:
Is gebaseerd op de testuitslag van een halve he:P
Dus ik neem aan dat er inderdaad 200+ in zal zitten, maar zou ook iets minder kunnen zijn..

Hmm lijkt me raar als er in die andere helft meer of minder zit..dat stukje blotter zit er gvd naast :P

een paar blottertjes ervan maakt nog niet het volledige plaatje..benieuwd hoe het grote ding eruit ziet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 18 april 2009 om 15:10:
benieuwd hoe het grote ding eruit ziet

Serieus, ik wou je gister die foto nog ff showen, maar je had zo'n haast. ;P
Anders ff op Internet zoeken, heb je 'm zo gevonden denk ik.
Alhoewel het in real life een stuk indrukwekkender is, zo'n vel blotters met een dikke print.
donateur
Ik had al gegoogled op Ganesha en Ganesha blotter, maar niks aan plaatjes gevonden dat aansluit op de voorkant van deze blottertjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 18 april 2009 om 18:02:
maar niks aan plaatjes gevonden dat aansluit op de voorkant van deze blottertjes.

ziet er zo uit... is niet compleet... :D

[img width=908 height=479]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/18/1240072753-830.jpg[/img]
laatste aanpassing
donateur
Dat onderste gdeelte wel iig, maar nog niet compleet dus zo :lol: damn
Moet wel machtig zijn het hele ding te hebben :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst nog dalai lama blotter gezien, 30x30 mozaiek van de dalai lama met op elke zegel een buddha met op de achterkant een ohm teken, een gelimiteerde uitgave heb ik me laten vertellen, ik heb helaas nog geen fotos van kunnen vinden maar ze waren heel erg lekker:)
Waarschuw beheerder
Ik had hem tot voor kort op 2/3 hier liggen gok ik.
Dacht dattie groter was eerlijk gezegd, maar wel zeer bruut plaatje weer.
Moet echt prachtig werk zijn om zulke kunst te maken, en die dan terug te zien als blotterart. (L)

Nu nog nieuwe hoogtepunten beleven door het consumeren van de kunst. :D
Waarschuw beheerder
wat betaal je nou ong voor zon hele blotter? moet wel een fortuin zijn lijkt me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op zondag 19 april 2009 om 17:51:
wat betaal je nou ong voor zon hele blotter? moet wel een fortuin zijn lijkt me

Valt wel mee denk ik.
Als je zo'n vel kunt halen, dan zit je vaak ook vrij dicht bij de bron.
Volgens mij zitten er 500 blotters op dat vel, denk dat je voor minder als E 1000 sowieso een vel moet kunnen krijgen.
Waarschuw beheerder
Afgelopen week deze Ganesha's gegeten pffffffffffffffff, vet de wegkwijt tot een uurtje of 9 's morgens.

Rond 15:00 's middags voor het laatst gegeten.

+- 19:30 eerste zegel onder de tong gelegd.

+- om 20:00 begonnen de eerste effecten merkbaar te worden, vrij sterk al :D

+- 20:30 volledig van het padje af

+- 02:30 voor het eerst weer redelijk bij

+- 03:00 in de koelkast gedoken, daar lag een pudding broodje me toe te lachen ;)

+- 03:30 pudding broodje op die mij zo vrolijk aankeek, een pudding broodje heeft nog nooit zo lekker gesmaakt :D

- Hierna weer zitten trippen, tijd even kwijt.

Uiteindelijk 2 zegels gegeten 8)

Rond 9 uur naar bed gegaan en het tolde nog een beetje gehehe :D

Al met al heerlijk liggen/zitten/hangen trippen en 't is zeker voor herhaling vatbaar.

Helaas zijn ze nu op snik snik :(

Binnen kort maar wat erbij halen, de zomer komt er immers aan. Kan niet wachten totdat het weer heerlijk weer is zodat we lekker buiten kunnen trippen.

2 dagen later weer LSD gegeten, helaas werkte dat niet zo goed. Ik vermoed dat er een langere tijd tussen gebruik moet zitten. Weet iemand dit ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op maandag 20 april 2009 om 16:43:
Ik vermoed dat er een langere tijd tussen gebruik moet zitten. Weet iemand dit ?

Dacht minimaal 21 dagen.

Waarschuw beheerder
haha lekker de weg kwijt dus, dan moet ik ze ook maar snel uitproberen. :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook maar durf het niet aan. Vanalles gehad in mijn leven alleen nog nooit acid.
Keer helemaal verrot gegaan op lsa zaden.

Misschien toch maar een keer een klein beetje proberen.

Waarschuw beheerder
Ik ga ook niet gelijk een hele nemen. :9
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 17:01:
Dacht minimaal 21 dagen.

ja, kdenk toch ook zeker minimum 2 weken. Met vaker te trippen, voel je dat ook wel aan of je niet teveel of te vaak achter elkaar tript, en ga je vanzelf minderen, als je naar jezelf luistert, that is.

geweldige ontdekking, komt zoveel bij kijken da het moeilijk wordt om echt uit te leggen wa het juist is. ofzoiets. :9
Waarschuw beheerder
Na een paar dagen is je tolerantie mbt LSD alweer weg hoor.
Dus als je een week aanhoudt voor de veiligheid, kom je daarmee nooit in de knoei.
Wat echter ook zo is: Als je elke week gaat trippen, worden je trips wel minder interessant.
Aan de ene kant omdat je went aan het effect, en aan de andere kant omdat je minder hebt om over te trippen.

Uitspraak van Saber op maandag 20 april 2009 om 19:52:
Keer helemaal verrot gegaan op lsa zaden.
Misschien toch maar een keer een klein beetje proberen.

Volgens mij staan LSA-zaden erom bekend dat het echt vet crappy is.
Het is gewoon onzin om bang te zijn voor LSD, als je een verstandige dosering pakt om mee te beginnen, kan er niks mis gaan.
Tenzij je jezelf bang gaat zitten maken.
Dus gewoon niet zo druk maken en rustig aan beginnen, succes gegarandeerd! :yes:
Waarschuw beheerder
Lijkt me aardig leuk om ook eens een keer aan de acid te gaan na een beetje met 2cb geexperimenteerd te hebben. Maar eens rondhoren of ik dit ook ergens kan krijgen in de buurt :)
Waarschuw beheerder
Iedereen bedankt, langere pauze is dus gewenst :D

Heerlijk spulletje, echt 2 uur lang zitten gniffelen toen het ging werken. Mooi man o:)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met LSD op een hardstyle/hardcore feest? Ik zat er aan te denken om het op In Qontrol te doen zaterdag de laatste paar uurtjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 21:32:
zaterdag de laatste paar uurtjes.

:lol:

Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met LSD op een hardstyle/hardcore feest? Ik zat er aan te denken om het op In Qontrol te doen zaterdag de laatste paar uurtjes.

Hahaha, ik denk dat je dan meteen WEG wilt. Hardcore klinkt Nergens naaar op LSD, onsamenhangend gedreun wat echt nergens op slaat.
Niet doen dus:)

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder

Ik zou ook helemaal gek worden!
Daarnaast is het een veel te massaal feest voor een trip. Ook nog eens binnen... dus 3 maal nee....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 10:41:
dus 3 maal nee

Mwah, dat het binnen is en zo massaal, hoeft geen problemen te geven als je het later op de avond pas pakt.
Dan zit je al helemaal in de vibe van zo'n zaal, en heb je vaak ook wel een beetje je plekje gevonden met je groep.

Dat het hardcore/hardstyle is, dat is dan wel weer wat minder eerlijk gezegd.
Maar op IQ is ook een techno-area toch?
Als je dat wel okay muziek vindt normaal, kun je eventueel daarnaar uitwijken als de hardcore/hardstyle je iets te apathisch wordt door de LSD.

In ieder geval wel een leuk experimentje, als je erop let dat niemand te veel pakt, want dan kan het wel kloterig mis gaan op zo'n groot feest natuurlijk. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 22 april 2009 om 12:08:
Maar op IQ is ook een techno-area toch?

Nee niet meer, helaasch!

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 22 april 2009 om 12:08:
Als je dat wel okay muziek vindt normaal, kun je eventueel daarnaar uitwijken als de hardcore/hardstyle je iets te apathisch wordt door de LSD.

Zelfs dan kom je erachter de hardcore totaal onsamenhangend is. Toen ik n hardcore nummertje ging luisteren tijdens een trip leek het echt nergens na.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 10:30:
Zelfs dan kom je erachter de hardcore totaal onsamenhangend is.

Ik weet van mezelf dat, toen ik op r_AW een Hofmannetje had gepakt, ik nog steeds flink hard kon genieten van de muziek.
Dit is natuurlijk wel andere koek als mainstream hardcore, maar toch.
Zelf ben ik echt helemaal into de techno, dus daar zal het echt niet aan liggen.
Maar blijkbaar dat toch niet iedereen hardcore als onsamenhangend ervaart in zijn LSD-trip.
Of het moet puur aan het verschil tussen de hardcore op r_AW en de mainstream hardcore op IQ liggen.

BTW, fucking verdrietig van Q-dance dat ze de techno tegenwoordig steeds meer links laten liggen.
Weet nog wel Teqnology in de HMH, mijn eerste kennismaking met de technosound en een van mijn beste Q-dance feestjes. (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 23 april 2009 om 12:34:
Ik weet van mezelf dat, toen ik op r_AW een Hofmannetje had gepakt, ik nog steeds flink hard kon genieten van de muziek.
Dit is natuurlijk wel andere koek als mainstream hardcore, maar toch.
Zelf ben ik echt helemaal into de techno, dus daar zal het echt niet aan liggen.
Maar blijkbaar dat toch niet iedereen hardcore als onsamenhangend ervaart in zijn LSD-trip.
Of het moet puur aan het verschil tussen de hardcore op r_AW en de mainstream hardcore op IQ liggen.

BTW, fucking verdrietig van Q-dance dat ze de techno tegenwoordig steeds meer links laten liggen.
Weet nog wel Teqnology in de HMH, mijn eerste kennismaking met de technosound en een van mijn beste Q-dance feestjes.

ik vind lsd en techno prima samengaan :D

Het enige, en dat blijf ik kut vinden, is als lsd uitwerkt, dan wordt ik echt verschrikkelijk raar. Nou ja, als het uitwerkt, echt de laatste 1,5-2 uur van mijn trip is tot nu toe steeds errug gaar, vin ik. dan word ik mensenschuw, echt heel extreem. Ik heb dat ook met paddo's, dat ik veel mensen niet trek, maar met lsd, wat toch allemaal wat positiever is, heb ik dat alleen aan het einde van de trip. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 23 april 2009 om 13:41:
ik vind lsd en techno prima samengaan

+1 :D

Waarschuw beheerder
Kheb zin in zaterdag niels :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2009 om 14:52:
Kheb zin in zaterdag niels

:yes:

Oxia en Agoria wordt zo lekker spacen op de LSD. (Y)
Waarschuw beheerder
hehe ga ook zaterdag naar de poema, heb zelf ook wat zegeltjes thuisliggen(rollin stones)
mischien toch maar een x op een feest proberen;)
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 24 april 2009 om 14:53:
Oxia en Agoria

volgens mij echt ideale spacmuziek!!

Waarschuw beheerder
whehe zit er trouwens aan te denken zo een blottervel te bestellen via internet en deze ingelisjt op te hangen als schilderijtje.. volgens mij best vet! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 april 2009 om 15:20:
volgens mij best vet!

Zeker vet, maar volgens mij zijn die mooie blottervellen vrij prijzig.
Heb er zelf ook eens naar zitten kijken, echt mooi om aan de muur te hangen plus dat het ook een emotionele betekenis heeft natuurlijk.

Ach ja, eerst zaterdag maar eens overleven, zweven tussen de sterren op Domino... (L)
Waarschuw beheerder
ik ga het voor het eerst proberen op een technofeestje van de week, moet kunnen toch?
heb best vaak paddo's gedaan, vind dat dit dan ook wel kan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben&Jerry's op zaterdag 25 april 2009 om 00:06:
ik ga het voor het eerst proberen op een technofeestje van de week, moet kunnen toch?

Mwah, ik raad mensen meestal aan om eerst een paar tripjes thuis te maken.
Dan leer je de effecten een beetje kennen en kun je wat beter sturen.
Maar als je rustig aan doet met je dosering heb je waarschijnlijk de avond van je leven.
Mijn eerste keer LSD op een party was echt geniaal, damn wat heb ik genoten.
Dag erna gelijk weer geprobeerd, dat was op Contact in the Sand toen, beste feest van 2008 mede door de LSD. :D

Veel plezier ermee! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 25 april 2009 om 17:37:
Mwah, ik raad mensen meestal aan om eerst een paar tripjes thuis te maken.
Dan leer je de effecten een beetje kennen en kun je wat beter sturen.

Ja vriendin van me zei dat het wel kon..
ik ben wel wat gewend qua drugs heb het meeste altijd op feesten voor het eerst gedaan.

Maar als je rustig aan doet met je dosering heb je waarschijnlijk de avond van je leven.

ze adviseerde me een halve..

Mijn eerste keer LSD op een party was echt geniaal, damn wat heb ik genoten.
Dag erna gelijk weer geprobeerd, dat was op Contact in the Sand toen, beste feest van 2008 mede door de LSD.

(: hahahah lijkt me ook geweldig!
techno makt alles beter :P

Veel plezier ermee!

thanx! ik heb er zin in!