10.000 per gram geloof ik
Nooit die broodje-aap verhalen over grote hoeveelheden lsd gehoord?
Zo van, een agent houdt paar hippies aan, onderzoekt ze, vindt een doosie met poeder erin. Agent stopt topje van zijn vinger erin om heel voorzichtig een klein beetje te proeven, blijkt nergens naar te smaken, laat de hippies doorrijden.
Poeder was pure LSD,kleine beetje dus honderden doses LSD, de agent tript vervolgens wekenlang....
Weet eigelijk niet goed waar ik moet beginnen:
dat bij de inslag je overweldigd word door gevoe
De intensieteit is overweldigend.
moois gaan airbrushe van wat voor idee er was als de muziek door mijn lijf stroomde.
10.000 per gram geloof ik
klein beetje te proeven, blijkt nergens naar te smaken
Haha, nooit pure LSD geproeft zeker?
Spul is fucking bitter, alleen op een blotter of verdund in oplossing merk je dat bijna niet meer.
Maareuh, als je een vingertopje poeder op je tong legt, proef je zeker dat het zwaar bitter is.
En dat dat honderden dosissen zou zijn is ook dikke overstatemen
Gauw een tweede tripje Henk,
daarom zet ik er ook duidelijk bij : broodje aap
En ook niet kunnen slapen, daar alleen al word je para van.
Sorry mate
Het helpt echt supergoed om:
laat ze testen...
In mijn hoofd werd het visueel weergegeven als schimmen van wit licht die binnen kwamen glijden en in een lange dna string trok.
Mijn sitter probeerde een gesprek met me te voeren maar ik wist niet meer wat waar was of niet ik kon totaal geen word mee krijgen van wat ze zei.
ik besloot toen de muziek uit te zetten waar ik uiteindelijk spijt van heb.
Want dit was lsd je moet door dat gat om er van te genieten
Heb de tv aan gezet om mijn zelf even af te leiden langzaam aan werd het rustiger in mijn hoofd en trok het weg.
De voorbereiding is heel belangrijk heb ik wel gemerkt, Alles bij de hand hebben enz.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
In je naakie over straat fietsen net als Hofman
kan iemand nog goede zegeltjes regelen?
Wat een onzin.
Albert Hofmann zat achterop bij zijn assistent, gewoon met kleren aan.
Als je niks hebt toe te voegen, bewaar je interessante praatjes dan lekker voor een ander topic.
En ik zeg wat ik wil in dit topic, bepaal jij niet
Klopt.
Vind het gewoon jammer dat in dit topic zoveel mensen even een post moeten plaatsen om interessant te doen, en dan vervolgens van die totale bullshit liggen uit te kramen.
Zoals je kunt lezen in de openingspost is dit topic bedoeld om ervaringen met betrekking tot LSD met elkaar te delen.
Het is maar een bijbaantje, wees blij dat je zo'n openbaring hebt gehad & gebruik die bijv om jezelf extra te motiveren om wat van je leven te maken (goede studie kiezen, moeite doen om een leuk beroep te krijgen etc.).
je gaat er van in driehoeken denken, voor 1 sec weet je de zin van het leven wat je vervolgens weer vergeet. Super hoge nivo's waarbij je met vrienden op een onbewuste manier toch/eigenlijk met elkaar communiceert. Briljante gedachtes hebben, wat je niet onder woorden kan brengen of op papier zetten.
kortom lsd is een totaal andere dimmensie eigenlijk
en natuurlijk OGEN overal ogen
Super hoge nivo's waarbij je met vrienden op een onbewuste manier toch/eigenlijk met elkaar communiceert.
Ik wil vrij zijn. Niet elke dag naar school en werk gaan mijn hele leven lang tot ik dood ga. Ieder mens is uniek, zonde dat we allemaal hetzelfde doel moeten hebben en zo veel op elkaar moeten lijken qua denkwijze.
je gaat er van in driehoeken denken, voor 1 sec weet je de zin van het leven wat je vervolgens weer vergeet. Super hoge nivo's waarbij je met vrienden op een onbewuste manier toch/eigenlijk met elkaar communiceert. Briljante gedachtes hebben, wat je niet onder woorden kan brengen of op papier zetten.
kortom lsd is een totaal andere dimmensie eigenlijk
en natuurlijk OGEN overal ogen
Moah, ik word elke dag betaald omdat ik out-of-the-box kan denkenDus ik zou zeggen, gewoon innoveren in die supermarkt van je. Als je geniale ideeen hebt, herkennen ze dat wel (en anders moet je naar een ander bedrijf waar ze dat wel doen
)
paralytischemetafysisch
kk para
Paralytisch = door verlamming ontstaan