Ik heb in het verleden wel een EZ test gekocht, maar die dingen zijn erg duur. Dus een testmiddel dat meerdere keren ingezet kan worden zou wel een uitkomst zijn.
vind ik het niet gel dat je het laat luggen).
maar een aantal EZ tests aanschaffen
maar die ken ik zelf iig niet (wat niet uitsluit dat ze er niet zijn..zo te zien).
Deze (een doosje met 10 single use tests) verkopen ze hier in alle smartshops.
Wow, wat?
Oeps, (het niet aan hebben staan van) autocorrect.
Als er iets slechts, of niets, uit een test komt vind ik het niet gek dat je het laat liggen. En dus 'toevallig' nog wel wat hebt liggen.
Nu iets duidelijker?
Vind je de hitte en drukte op binnenfeesten dan niet hinderlijk? Ik denk dat ik daar redelijk para van zou kunnen worden.
Wil het van de zomer wel gaan proberen op een festival
Ik.ga ze sws laten quantificeren als dat mogelijk is,
Heb je er maar 5? Kwantificeren is mogelijk, maar ze vragen 2 zegels + de afbeelding die op t volledige vel staat. En dan is t nog niet eens zeker dat jouw zegels getest worden, want ze testen landelijk maar 2 samples per week.
Bicycle day, lijkt me. Geen ervaring mee. Zou ze zelf niet laten kwantificeren, zeer waarschijnlijk gaat dat toch niet gebeuren.
Dat kan 20ug tot 300 ug zijn. Zo'n veel gebruikte blotter..
moet je er echt 2 inleveren of is dar gwn handig om voorrang te krijgen zoals je paar pagina's terug zei?
Iemand ervaring met deze zegels?
Dat kan 20ug tot 300 ug zijn. Zo'n veel gebruikte blotter..
Had t toch graag willen weten ivm eerste keer niet te overmoedige dose nemen maar goed
Je krijgt dan voorrang, maar als jij er dus maar een inlevert en iemand anders levert er wel twee in, dan wordt die van jou dus zeker niet getest. Heb t net ff nagevraagd, er worden nog steeds meer samples ingeleverd dan er getest worden (niet te horen gekregen hoeveel meer..)
Hoeveel ug zei je dealer dat ze zijn?
Schrale troost misschien, maar de kans dat ze 300 ug zijn is wel nagenoeg nihil. De meeste van deze liggen zo tussen de 70 ug en 100 ug; maar fair enough; met deze print kun je op dat gegeven eigenlijk gewoon ook al niet varen..
In die zin is de huidige situatie qua laten testen van LSD dan ook gewoon..dat net al eerder gebruikte woord; schraal.
Overigens, ze zijn er ook (geweest) als 25x-NBoMe blotters..wel iets ander blotter papier dacht ik..dikker..kleine zegels..wat dan ook. In die zin wel de moeite waard te laten kwalificeren (wat weer wat anders is dan kwantificeren; en je iig net weer iets makkelijker gedaan krijgt..). Tenzij je verkoper erg zeker is dat het wel LSD is en geen NBoMe..natuurlijk. Dan is sowieso de kwantificering hetgeen wat je het meeste wilt; maar wat idd lastig is met maar 5 zegels voor handen..
[albumelement=84454203]{element is niet toegankelijk}
Edit: heb er een aantal gehaald, donderdag lever ik ze in bij het testcentrum
Al ingenomen?
Ja, gisteren om 17. T waren inderdaad behoorlijk sterke zegels, hoe sterk precies durf ik niet te zeggen, maar ze waren toch zeker sterker dan 17 ug
Ze leken ook wel sterker te voelen dan de vorige zegels die ik had, maar ik ben daar niet helemaal zeker over, vooral omdat ik het idee heb dat die oudere zegels wat in sterkte zijn afgenome naarmate ik ze langer had.
Ik wil binnenkort mijn eerste maal LSD gaan proberen met de bedoeling de stof verkennen van laag naar hoog met pauzes. Wat lijkt de mooiste dosering om te starten? Ik heb bereik tot anonymous zegels van 180-200g. Is een halve zegel of net iets minder ok?
Is een halve zegel of net iets minder ok?
Ik zou voor een halve tot driekwart gaan denk ik, alleen ik weet niet hoeveel ervaring je al hebt met psychedelica. Een hele zou wellicht wat te overweldigend kunnen zijn.
Lsd is easy in vergelijking met paddestoelen, althans vind ik
Ja dat is waar, maar van een halve portie truffels ga ik al helemaal niet lekker (misselijk, negatieve flow).
Ik heb bereik tot anonymous zegels van 180-200g. Is een halve zegel of net iets minder ok?