Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 193054x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
donateur
Uitspraak van Pontessalvador op donderdag 31 maart 2016 om 20:38:
Ik heb in het verleden wel een EZ test gekocht, maar die dingen zijn erg duur. Dus een testmiddel dat meerdere keren ingezet kan worden zou wel een uitkomst zijn.

EZ test is ook bedoeld voor meerdere keren in te zetten hoor :)

vind ik het niet gel dat je het laat luggen).

Wow, wat?

maar een aantal EZ tests aanschaffen

Dan koop je kleine verpakking ofzo als je het zo uitdrukt? Normaliter gaat het over een klein flesje en daar kan je al aardig wat tests mee doen..je moet geen verpakking alsin een single-time-use hebben....maar die ken ik zelf iig niet (wat niet uitsluit dat ze er niet zijn..zo te zien).
Waarschuw beheerder
donateur
https://dancesafe.org/product/ehrlichs-reagent-testing-kit/
Zo een wil je dus hebben

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 31 maart 2016 om 21:31:
maar die ken ik zelf iig niet (wat niet uitsluit dat ze er niet zijn..zo te zien).

[URLhttps://www.eztest.com/product/ez-test-for-lsd/[/URL]
Deze (een doosje met 10 single use tests) verkopen ze hier in alle smartshops.
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 31 maart 2016 om 22:51:
Deze (een doosje met 10 single use tests) verkopen ze hier in alle smartshops.

Geloof je direct, ik kom amper in smartshops en wanneer wel dan...ja ik zoek er niet naar dus kijk er ook niet naar. Misschien is het, in ogenschouw nemende hoe vaak ik bij dergelijke shops kom, ook nog wel een relatief nieuw product..die single use tests hiervoor. Dat dat relatief duur is lijkt me voor zich spreken ja. Een test je is handiger, maar op genoemde pagina zie je gelijk de beperkingen in beeld..

..wat al de reden is waarom ik zegels gewoon bij het lab laat testen. En vorig jaar wat dat betreft dus een onhandig jaar was, want ja...kwantificering is wel een waardevol iets ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 31 maart 2016 om 21:31:
Wow, wat?

Oeps, (het niet aan hebben staan van) autocorrect.

ik bedoelde:
Als er iets slechts, of niets, uit een test komt vind ik het niet gek dat je het laat liggen. En dus 'toevallig' nog wel wat hebt liggen.
Nu iets duidelijker?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Pontessalvador op vrijdag 1 april 2016 om 10:05:
Oeps, (het niet aan hebben staan van) autocorrect.

:D

Uitspraak van Pontessalvador op vrijdag 1 april 2016 om 10:05:
Als er iets slechts, of niets, uit een test komt vind ik het niet gek dat je het laat liggen. En dus 'toevallig' nog wel wat hebt liggen.
Nu iets duidelijker?

Jawel. Nee niet gek. Op zoek naar een betrouwbare bron dus jij!
Waarschuw beheerder
+3
Happy bicycle day!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm' op dinsdag 8 maart 2016 om 22:12:
Vind je de hitte en drukte op binnenfeesten dan niet hinderlijk? Ik denk dat ik daar redelijk para van zou kunnen worden.

Wil het van de zomer wel gaan proberen op een festival :)

Ik heb het laatst op Masters gedaan, zegel 140 mics, ongeveer 180 mg MDMA.
Het is echt supervet op een groot feest maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Waarschuw beheerder
-4
(permanent verbannen)
2 Zegels getest op 170 mics / 140 mics
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 april 2016 om 20:00:
2 Zegels getest op 170 mics / 140 mics

Good story
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op donderdag 21 april 2016 om 12:43:
Het is echt supervet op een groot feest maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Voor mij ook de leukste manier van feesten! Houdt de scherpte er een beetje, laat maar zeggen :D
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met deze zegels?

[img width=1024 height=768 cacheid=00163ef000325f0c5041b8fd1a02e9417d]http://i.imgur.com/ZgjscBu.jpg[/img]

Ik.ga ze sws laten quantificeren als dat mogelijk is, mede omdat ze al wat ouder zijn (wel luchtdicht in alu folie verpakt dus zal niet veel potency afgegaan zijn, maar toch.)

Maar ben wel benieuwd of er toevallig nog anderen ervaring mee hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StyX op dinsdag 21 juni 2016 om 16:16:
Ik.ga ze sws laten quantificeren als dat mogelijk is,

Heb je er maar 5? Kwantificeren is mogelijk, maar ze vragen 2 zegels + de afbeelding die op t volledige vel staat. En dan is t nog niet eens zeker dat jouw zegels getest worden, want ze testen landelijk maar 2 samples per week.
Waarschuw beheerder
Bicycle day, lijkt me. Geen ervaring mee. Zou ze zelf niet laten kwantificeren, zeer waarschijnlijk gaat dat toch niet gebeuren.
Waarschuw beheerder
+2
Dat kan 20ug tot 300 ug zijn. Zo'n veel gebruikte blotter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 21 juni 2016 om 16:23:
Heb je er maar 5? Kwantificeren is mogelijk, maar ze vragen 2 zegels + de afbeelding die op t volledige vel staat. En dan is t nog niet eens zeker dat jouw zegels getest worden, want ze testen landelijk maar 2 samples per week.

Ja ik heb er maar 5. De afbeelding op het volledige vel is wel te googlen op zich met de naam van onderstaande quote, maar moet je er echt 2 inleveren of is dar gwn handig om voorrang te krijgen zoals je paar pagina's terug zei?

Uitspraak van Digitalism op dinsdag 21 juni 2016 om 16:43:
Bicycle day, lijkt me. Geen ervaring mee. Zou ze zelf niet laten kwantificeren, zeer waarschijnlijk gaat dat toch niet gebeuren.

Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 21 juni 2016 om 16:47:

Hm dat is wel erg vervelend, heb nooit LSD gedaan en als ik de range van zuurkool mag geloven is er geen enkel touw aan vast te knopen op basis van de opdruk. Had t toch graag willen weten ivm eerste keer niet te overmoedige dose nemen maar goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StyX op dinsdag 21 juni 2016 om 17:45:
moet je er echt 2 inleveren of is dar gwn handig om voorrang te krijgen zoals je paar pagina's terug zei?

Je krijgt dan voorrang, maar als jij er dus maar een inlevert en iemand anders levert er wel twee in, dan wordt die van jou dus zeker niet getest. Heb t net ff nagevraagd, er worden nog steeds meer samples ingeleverd dan er getest worden (niet te horen gekregen hoeveel meer..)
donateur
Uitspraak van StyX op dinsdag 21 juni 2016 om 16:16:
Iemand ervaring met deze zegels?

Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 21 juni 2016 om 16:47:

Meest gebruikte blotter die er in NL is zo'n beetje idd. Dus de afbeelding zegt weinig tot niks.

Had t toch graag willen weten ivm eerste keer niet te overmoedige dose nemen maar goed

Schrale troost misschien, maar de kans dat ze 300 ug zijn is wel nagenoeg nihil. De meeste van deze liggen zo tussen de 70 ug en 100 ug; maar fair enough; met deze print kun je op dat gegeven eigenlijk gewoon ook al niet varen..

In die zin is de huidige situatie qua laten testen van LSD dan ook gewoon..dat net al eerder gebruikte woord; schraal.

Overigens, ze zijn er ook (geweest) als 25x-NBoMe blotters..wel iets ander blotter papier dacht ik..dikker..kleine zegels..wat dan ook. In die zin wel de moeite waard te laten kwalificeren (wat weer wat anders is dan kwantificeren; en je iig net weer iets makkelijker gedaan krijgt..). Tenzij je verkoper erg zeker is dat het wel LSD is en geen NBoMe..natuurlijk. Dan is sowieso de kwantificering hetgeen wat je het meeste wilt; maar wat idd lastig is met maar 5 zegels voor handen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hm dat is wel erg vervelend, heb nooit LSD gedaan en als ik de range van zuurkool mag geloven is er geen enkel touw aan vast te knopen op basis van de opdruk.

Hoeveel ug zei je dealer dat ze zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 21 juni 2016 om 19:08:
Je krijgt dan voorrang, maar als jij er dus maar een inlevert en iemand anders levert er wel twee in, dan wordt die van jou dus zeker niet getest. Heb t net ff nagevraagd, er worden nog steeds meer samples ingeleverd dan er getest worden (niet te horen gekregen hoeveel meer..)

Hm ja dat is wel vervelend. Maybe heeft t indd dan geen zin, ben niet echt bereid om 2 zegels te offeren

Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 22 juni 2016 om 00:19:
Hoeveel ug zei je dealer dat ze zijn?

Ik heb deze via een vriend dus we weten beiden niet hoe veel ze zijn. Hij en z'n vrienden hebben het wel al uitgeprobeerd en hieruit kwam dat ze wel meevielen qua sterkte en dat 2 zegels een goede hoeveelheid was maar absoluut gezien nogal onduidelijk dus

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 21 juni 2016 om 23:45:
Schrale troost misschien, maar de kans dat ze 300 ug zijn is wel nagenoeg nihil. De meeste van deze liggen zo tussen de 70 ug en 100 ug; maar fair enough; met deze print kun je op dat gegeven eigenlijk gewoon ook al niet varen..

In die zin is de huidige situatie qua laten testen van LSD dan ook gewoon..dat net al eerder gebruikte woord; schraal.

Overigens, ze zijn er ook (geweest) als 25x-NBoMe blotters..wel iets ander blotter papier dacht ik..dikker..kleine zegels..wat dan ook. In die zin wel de moeite waard te laten kwalificeren (wat weer wat anders is dan kwantificeren; en je iig net weer iets makkelijker gedaan krijgt..). Tenzij je verkoper erg zeker is dat het wel LSD is en geen NBoMe..natuurlijk. Dan is sowieso de kwantificering hetgeen wat je het meeste wilt; maar wat idd lastig is met maar 5 zegels voor handen..

Ze zijn geen NBOMe, die vriend via wie ik ze heb gehaald heeft iig bevestigd dat de zegels geheel smaakloos zijn en ook geheel als echte LSD aanvoelen qua trip. Kan natuurlijk 1P-Lsd of al-lad ofzo zijn dan, maar wss iig een zeer nauw verwant stofje dus.
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Iemand deze al gehad?

[albumelement=84454203]{element is niet toegankelijk}

Edit: heb er een aantal gehaald, donderdag lever ik ze in bij het testcentrum
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ik vraag me af hoe je jezelf voeld de volgende dag? Heb zelf alleen ervaring met truffels en "paddo" xtc, geen idee wat het laatste was, had het genomen tijdens het uitgaan en zag vanalles op de muur dansen en mijn vrienden in slowmotion. Toen ik in bed lag kon ik niet slapen, zag telkens van die typische lsd vormen als ik me ogen dicht had en hoorde house muziek en als ik me ogen open deed was het ineens weg, dit was minder leuk. Maar de avond was zeker geslaagd.
Waarschuw beheerder
+1
Ik voel me de volgende dag altijd geweldig.
Waarschuw beheerder
http://www.vice.com/read/quit-smoking-with-lsd-876

Iemand enige info over deze blotters?
Waarschuw beheerder
Wat zullen de effecten zijn als ik een lsd zegel neem (lage dosis) en als het eenmaal bijna is uitgewerkt een halve zegel erbij neem.
Of een 1 lsd (lage dosis) en als die is uitgewerkt 4fmp medium sterkte.

Vorig jaar op een festival merkte ik dat tegen de avond, mijn lsd trip was uitgewerkt en ik nog wel zin had om verder te spacen.
Ik heb toen een xtc erbij genomen. Maar merkte er toen niet veel van.
Waarschuw beheerder
Bijdoseren met lsd vind ik kut. Beter een 2c pakken dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 30 juni 2016 om 12:30:

Edit: heb er een aantal gehaald, donderdag lever ik ze in bij het testcentrum

Uitslag van 17 ug gekregen, wat dus ontzettend weinig is. Een vriend van me heeft ze al geprobeerd en hij had t idee dat ze sterker waren dan de vorige (die een veel hogere uitslag hadden, 184 ug). Ik twijfel daarom een beetje aan de nauwkeurigheid van de uitslag.
Ik ga er vandaag 2 van pakken, dus we zullen t wel zien:)
Waarschuw beheerder
+1
Dus dan krijg je mogelijk 360+ug voor je kiezen? Klinkt niet verstandig.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Heb wel eens meer op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 29 juli 2016 om 23:00:
Al ingenomen?

Ja, gisteren om 17. T waren inderdaad behoorlijk sterke zegels, hoe sterk precies durf ik niet te zeggen, maar ze waren toch zeker sterker dan 17 ug :p
Ze leken ook wel sterker te voelen dan de vorige zegels die ik had, maar ik ben daar niet helemaal zeker over, vooral omdat ik het idee heb dat die oudere zegels wat in sterkte zijn afgenome naarmate ik ze langer had.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 30 juli 2016 om 11:11:
Ja, gisteren om 17. T waren inderdaad behoorlijk sterke zegels, hoe sterk precies durf ik niet te zeggen, maar ze waren toch zeker sterker dan 17 ug :p
Ze leken ook wel sterker te voelen dan de vorige zegels die ik had, maar ik ben daar niet helemaal zeker over, vooral omdat ik het idee heb dat die oudere zegels wat in sterkte zijn afgenome naarmate ik ze langer had.

Onverwachts stevig getript dus haha
Waarschuw beheerder
Weet je ook wat voor plaatje er opstond ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van edgar88 op zondag 31 juli 2016 om 17:15:
Weet je ook wat voor plaatje er opstond ?

Waarschuw beheerder
Zegt me niks, heb wel hoffman en anonymus gehad.
Heb momenteel onbekende
[img width=980 height=649 cacheid=00163fb900326007c62db0b31a02e9710c]http://i68.tinypic.com/15wxjmf.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil binnenkort mijn eerste maal LSD gaan proberen met de bedoeling de stof verkennen van laag naar hoog met pauzes. Wat lijkt de mooiste dosering om te starten? Ik heb bereik tot anonymous zegels van 180-200g. Is een halve zegel of net iets minder ok?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 2 augustus 2016 om 13:27:
Ik wil binnenkort mijn eerste maal LSD gaan proberen met de bedoeling de stof verkennen van laag naar hoog met pauzes. Wat lijkt de mooiste dosering om te starten? Ik heb bereik tot anonymous zegels van 180-200g. Is een halve zegel of net iets minder ok?

Ik zou gewoon beginnen met een halfje bevalt dat goed en voel je je lekker dan zou ik de andere helft ook nemen
Waarschuw beheerder
donateur
Is een halve zegel of net iets minder ok?

Ik zou voor een halve tot driekwart gaan denk ik, alleen ik weet niet hoeveel ervaring je al hebt met psychedelica. Een hele zou wellicht wat te overweldigend kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 3 augustus 2016 om 01:15:
Ik zou voor een halve tot driekwart gaan denk ik, alleen ik weet niet hoeveel ervaring je al hebt met psychedelica. Een hele zou wellicht wat te overweldigend kunnen zijn.

Heel wat ervaring met 2cb en psilos. 2ce en 4aco ook al gehad. Ik dacht ook eerder een halve om het rustig te verkennen. Komt het handelbaar aan in vergelijking met een middelmatige psilotrip ?
Waarschuw beheerder
Lsd is easy in vergelijking met paddestoelen, althans vind ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 3 augustus 2016 om 09:32:
Lsd is easy in vergelijking met paddestoelen, althans vind ik

Klopt, maar is ook enigszins dosis afhankelijk. Met hogere dosissen LSD kan het ook n beetje tricky worden.
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar, maar van een halve portie truffels ga ik al helemaal niet lekker (misselijk, negatieve flow) lsd kan wat tricky worden voor mij na 250 ug ongeveer. Maar dan nog aardig handelbaar. Maargoed iedereen reageert anders dus beginnen met een halve/driekwart is nooit een slecht advies :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 3 augustus 2016 om 09:58:
Ja dat is waar, maar van een halve portie truffels ga ik al helemaal niet lekker (misselijk, negatieve flow).

Dat ervaar ik ook met psilo's. Bodyload en gedachtegang zijn dus makkelijker te handelen met L? Sws wil ik met een lagere dosis starten om te verkennen wat het werkelijk met een mens doet.
Waarschuw beheerder
Als ik vanuit mijn ervaring kijk zeg ik ja, makkelijker te handelen. Erg leuk omdat mn geest er wat meer van kan hebben in vergelijking met psilo's en in vergelijking met 2c's geen lichamelijke ongemakken. Doet het visuele dus veel goeds zonder dat het diepgang mist. Blijft de koning van de psychedelics voor mij (tot nu toe)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik heb bereik tot anonymous zegels van 180-200g. Is een halve zegel of net iets minder ok?

De dealerwaarde of lab tested? Heb anonymous zegels laten testen op 72 ug nl., hoewel het lab allemaal mitsen en maren meldde..zoals ook mdmazing84 heeft ervaren met zijn zegels van '17 ug'; het kan toch goed zijn dat toch wel wat sterker zijn dan de uitslag doet denken. De vraag is natuurlijk wat de bron is voor het getal dat jij hebt gehoord, en of het dezelfde zijn of een andere batch, maar toch. In anyway; met 1/2-2/3e zegel beginnen zoals hierboven is aangeraden is wellicht verstandig idd :), just in case.