Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 193156x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 3 februari 2016 om 18:37:
Staat een rood-wit-blauwe paddestoel met een oranje steel op. Zal binnenkort wel ff een foto posten.

Thanks
Ik weet genoeg ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitslag van mijn lsd zegels: 184ug (en heb ze al in bezit sinds half juni, weet niet hoeveel dat uit maakt. T is wel altijd goed verpakt)
Waarschuw beheerder
Nette uitslag! Waar heb je ze laten testen?
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Eindhoven. Helaas wel 3 keer moeten inleveren, de derde keer 2 zegels en een print van het hele vel. Blijkbaar krijg je daarmee voorrang.
[albumelement=84398051]{element is niet toegankelijk}
Deze zijn t (heb niks met chemical love te maken verder..)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 februari 2016 om 18:19:
Uitslag van mijn lsd zegels: 184ug

Eindelijk kwantificering back atleast!!

In dat geval ga ik binnenkort ook weer eens wat inleveren! Of een paar keer..:/
Waarschuw beheerder
Nice dat ze weer quantificeren! :)
Waarschuw beheerder
ik ga vanavond voor het eerst lsd doen. zou 170 ug moeten zijn. maar ik heb het bewaard door het zon 4 keer in aluminiumfolie te doen in een zakje tussen een boek. zo heb ik het zon maand bewaard. Is dat goed genoeg dat de kwaliteit goed blijft?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Kuuze op zaterdag 20 februari 2016 om 15:15:
ik ga vanavond voor het eerst lsd doen. zou 170 ug moeten zijn. maar ik heb het bewaard door het zon 4 keer in aluminiumfolie te doen in een zakje tussen een boek. zo heb ik het zon maand bewaard. Is dat goed genoeg dat de kwaliteit goed blijft?

In principe is dat goed genoeg. Belangrijkste is geen UV, geen warmteschommelingen en als het even kan luchtdicht natuurlijk. Lijkt dat je aan al deze voorwaarden hebt voldaan (y)
Het is alleen de vraag of degene waar jij het vandaan hebt dit ook heeft gedaan :-)

In de praktijk merk ik wel dat er vaak (een stuk) minder op de zegels zit als waarvoor ze verkocht worden. Dit heeft met talloze zaken te maken. Ook het testen is geen garantie dat je zegel inderdaad bezit wat erop zou moeten zitten. 1 zegel brengen naar het TC is niet dezelfde zegels als je uiteindelijk neemt en zelf op velletjes van bijv. 25 tot 50 zegels zit regelmatig verschil in sterkte.
Maar goed dat maakt het ook wel spannend, het blijft toch een belevenis, iedere keer maar weer :-)

Veel plezier alvast ;-)
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de snelle reactie. Ja ik ben er ook bang voor dat diegene waarvan ik het heb het ook niet zo goed heeft bewaard. Maar we zullen zien :D
Waarschuw beheerder
Flinke dosis voor een eerste keer. Zou voor ca. 100-120 gaan.
Waarschuw beheerder
+1
Long time no see

Laatste tijd meer gefoccusd op 1-p LSD, wat me net zo goed bevalt als LSd-25. Hier kan je er met enige zekerheid zeggen dat de dosering klopt, wat ik met LSD nogal eens verschil in heb. Dealer zegt sterk(>100ug) en dan blijkt er een kinderdosis op te zitten.
Lees net dat ze weer het aantal ug aangeven, gelukkig want met zon Ehrlich test kun je alleen zien of het LSD, of iets in die trant is.
Ook goede ervaringen met al-lad, das ook een wonderbaarlijk stofje al blijft reguliere acid natuurlijk het beste.

En hoe zit het met microdosissen? Op psy fi gemiddeld 300/400 ug op per dag voor 4/5 dagen en je merkt dan dat je steed meer moet pakkenom het beoogde effect te bereiken. Dus hoe zit dat met micro dosissen. Is dat net meer placebo effect eat je dan ervaart?

En ff stomme vraag.... Zijn er op dit moment sterke zegels, waar je met enige zekerheid vanuit kan gaan of s dat wishfull thinking.

Voor de mensen van dit forum, in mei dit jaar is er in de hall of fame Tilburg weer een global auro feestje. Misschien leuk als daar meerdere lsd partyflockers heen komen, lijkt me wel gezellig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marty McFly op donderdag 25 februari 2016 om 12:11:
Zijn er op dit moment sterke zegels, waar je met enige zekerheid vanuit kan gaan of s dat wishfull thinking.

Enige zekerheid die je in feite hebt is dat je nooit niet zeker bent met de sterkte :-(
Het is sterk wisselend de laatste tijd zie ik. Hoor dit ook van erg veel mensen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marty McFly op donderdag 25 februari 2016 om 12:11:
En ff stomme vraag.... Zijn er op dit moment sterke zegels, waar je met enige zekerheid vanuit kan gaan of s dat wishfull thinking.

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 februari 2016 om 18:19:
Uitslag van mijn lsd zegels: 184ug (en heb ze al in bezit sinds half juni, weet niet hoeveel dat uit maakt. T is wel altijd goed verpakt)

Enige uitslag die hier gepost is sinds ze weer testen.
[albumelement=84398050]{element is niet toegankelijk}
Dit vel.
Binnenkort hopelijk meer uitslagen (ben ook benieuwd of iemand anders ongeveer dezelfde uitslag krijgt van dit vel;) ).
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Weer een zegeltje weggebracht.. nu maar tot de testgoden of wat voor goden dan ook bidden dat ie ook daadwerkelijk getest wordt. Ik kreeg nu ook het verhaal dat het er idd -landelijk- (niet per centra, was me eerst niet geheel duidelijk hoe dat zat), maar 2 samples getest worden.
Waarschuw beheerder
Ik heb voor de eerste keer wat lsd aangeschaft. Volgens de dealer zouden ze 120 microgram bevatten. Ik vertrouw echter geen enkele dealer als het om uitslagen gaat. Het zijn smiley's.. Vind er verschillende dingen over op internet maar geen enkel testresultaat. Alleen dat ze getest zijn en wel daadwerkelijk lsd bevatten. Ervaringen verschillen ook weer erg veel per persoon. Is er hier toevallig iemand bekent mee? Ik weet dat je ze moet testen voor 100% zekerheid maar dacht probeer het toch even.

Had trouwens ook gelezen op internet dat 120 al gezien word als sterke dosering en twijfel daarom ook om meteen een hele zegel te pakken, maar zie hier meerde uitslagen van 170 / 180 voor bij komen.
Mochten ze echt 120 bevatten is dat dan een goede dosis voor een eerste keer of toch beter de helft ofzo?
Hoop dat iemand me kan helpen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Van die kan ik wel bevestigen dat ze zijn getest als LSD ja, heb er zelf eentje weggebracht vorig jaar..

Er werd toen echter geen kwantificering gedaan, dus een getalletje heb ik er niet bij.

Uitspraak van harrygenuchten op zaterdag 27 februari 2016 om 06:23:
maar zie hier meerde uitslagen van 170 / 180 voor bij komen.

Ze zijn me destijds als zodanig verkocht ja. Heb ze zelf nog niet op maar wat mensen in de omgeving wel en die bevestigen wel dat ze sterk zijn. Of ze daarmee ook echt 170-180 zijn is natuurlijk koffiedik kijken (lekkere warme bak voor me staan overigens, dus kan nu wel goed koffiedik kijken). Uit ervaring zit er vaak toch een heel stuk minder op dan waar ze voor verkocht worden. In die zin is die 120 aanhouden misschien realistischer.
De ervaring van ervaren mensen (valt ook hier op het forum te lezen) vertelde ook dat ze boven de 100 zaten, onder de 200 (ja das een ruime marge), maar waarschijnlijk tussen de 100 en 150...zo'n beetje.

Ik ga komende tijd proberen alsnog een testuitslag met een getalletje er van te krijgen, maar hier kan wel een zeer ruime tijd overheen gaan helaas..(aangezien de kans groter is dat een zegel -niet- getest wordt dan dat ie wel getest wordt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 27 februari 2016 om 10:13:
Uitspraak van harrygenuchten op zaterdag 27 februari 2016 om 06:23:Het zijn smiley's.Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:Zegels
Deze?

Ik had van zo'n zegel vorig jaar een testuitslag ontvangen van 102 mics
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 27 februari 2016 om 10:13:
Uitspraak van harrygenuchten op zaterdag 27 februari 2016 om 06:23:Het zijn smiley's.Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:Zegels
Deze?

Ja die zijn het ja.

Bad sounds kill good music, kan je niet citeren.
Maar ben blij dat ik in iedergeval zeker weet dat het lsd bevat en verder niets. 120 - 150 ongeveer zou een hele dan niet te veel zijn voor de 1e keer? Moet wel zeggen ben wel wat gewend ook met 2cb trip ik meestal op 3 pillen tegelijk.

Uitspraak van DanceUp op zaterdag 27 februari 2016 om 12:08:

Dankjewel weet ongeveer wel de dosis nu :)
Waarschuw beheerder
donateur
K zou toch iig niet meer dan 1 zegel nemen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van DanceUp op zaterdag 27 februari 2016 om 12:08:

dat moet lang geleden zijn dan, want die kwantificering heeft er een behoorlijke tijd uitgelegen. Iig moet je ze dan een stuk eerder hebben gehad dan ik (wat natuurlijk prima zo kan zijn overigens). Toen ik ze had en had ingeleverd kreeg je er helaas al geen uitslag meer van.
Desondanks kan dat natuurlijk ook weer betekenen dat ik een andere batch heb gehad. Heb er nog een paar over..kijken of ik dit jaar er in retrospect kan achterkomen hoe sterk ze geweest zijn.

Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 27 februari 2016 om 13:36:

Inderdaad, eentje moet goed zijn. Een halve wellicht te weinig. 2/3e of 3/4 is dan weer...een gedoe.. schaar enzo..
Zeker als je met 2cb op 3 pillen tegelijk zit moet dat qua ervaring wel kunnen, een hele van deze.
Waarschuw beheerder
Oké vertrouw er op dat 1 zegel wel een goede dosis is. Bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 27 februari 2016 om 13:36:

Een vriend van mij heeft een halve genomen en een andere vriend nam er eentje, en ik zelf nam er ander half.. Naar ons idee hebben we alledrie even hard gespaced, maar dat komt ook omdat hun veel gevoeliger zijn voor hallucinerende drugs dan ik. Het was een super vette trip, met veel visuals en helder geluid etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 3 maart 2016 om 19:20:
Niet getest helaas.

Das belachelijk. Zo hebben ze vorig jaar ook al verschillende testlocaties dicht gegooid. Gvd overal massa's geld voor, maar om een simpel zegeltje of pilleke te testen is blijkbaar te kostbaar geworden.
Zelf maakt me de hoeveelheid niet meer zoveel uit als ik maar niet de hoofdprijs moet betalen voor wat karton. Test het altijd zelf met een ehrlich test om iig te ien of het wel een lsd is en kentron, toen het nog mogelijk was hoeveeel ug er op zit. En als je er eentje test, te veel zit er toch nooit op...... Dan pas je je gewoon aan dmv wat xtra zegels te pakken. Tis niet de beste oplossing, maargoed als kentron er niet meer het aantal ug aangeeft zul je toch wat moet.
Koop gewoon een flink aantal en spreek met met die gozer af als het niks is dat je ze terug komt brengen. als dat mogelijk is tenminste.

Of je koopt wat 1-p LsD, en je bewaart je echte acid voor speciale gelegenheden. Na jaren trippen op echte acid kan ik me ook uitstekend vermaken op 1-p. Kan niet echt noemenswaardige verschillen merken. Zowiezo niet omdat elke trip toch zijn eigen verhaal heeft.

Btw; binnenkort weer bicycleday.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 3 maart 2016 om 19:20:
Niet getest helaas.

Had je die anonymous ingeleverd?

Uitspraak van Marty McFly op vrijdag 4 maart 2016 om 12:14:
Test het altijd zelf met een ehrlich test om iig te ien of het wel een lsd is

Ehrlich geeft alleen aan of er een indool in zit, je weet daardoor dus nog niet of t ook lsd is.

toen het nog mogelijk was hoeveeel ug er op zit.

Dat testen ze nu dus wel weer, als je t geluk hebt dat je zegel wordt getest.
donateur
Das belachelijk. Zo hebben ze vorig jaar ook al verschillende testlocaties dicht gegooid. Gvd overal massa's geld voor, maar om een simpel zegeltje of pilleke te testen is blijkbaar te kostbaar geworden.

Een simpel pilleke niet; overal (lees: hier op pf iig vaak) wordt geroepen pillen laten testen; gevolg...iedereen test massaal pillen. Dat zijn er zoveel geworden, dat de kosten niet te overzien zijn (ze hebben, op zich logisch, een bep. budget en dienen daar....blijkbaar ook goed op te letten (ook wel logisch) ) .
Vervolgens kost een LSD test 5x dat van een pil, net als die van G, dus ja..ik snap wel dat ze een beetje op gaan letten. Ik vind het ook wel vervelend hoor, ik bedoel..ben er nu ook de dupe van, maar in een groter licht is het wel te begrijpen. Neemt niet weg dat ik het ook graag anders zou zien.

Zelf maakt me de hoeveelheid niet meer zoveel uit

Dan is, voor jouw situatie, een dure test dus in ieder geval niet nodig, dat scheelt er dan weer één ;) O:)

Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 4 maart 2016 om 13:00:
Had je die anonymous ingeleverd?

Dat masker bedoel je, waar ik eerder de afbeelding van had gepost? Indien ja; dan klopt ja. Kan je zien als het anonymous masker ja.. maar de afbeelding is op zich wel wat rijker dan dat :)

Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 4 maart 2016 om 13:00:
Ehrlich geeft alleen aan of er een indool in zit, je weet daardoor dus nog niet of t ook lsd is.

Klopt..je kunt het iig wat waarschijnlijker maken of het wel of geen LSD kan zijn (lees: de NBoMe's en DOx uitsluiten).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 maart 2016 om 13:13:
Dat masker bedoel je, waar ik eerder de afbeelding van had gepost? Indien ja; dan klopt ja. Kan je zien als het anonymous masker ja.. maar de afbeelding is op zich wel wat rijker dan dat :)

Ja die, guy fawkes masker eigenlijk, maar denk dat iedereen t wel snapt als je anonymous zegt.
Waarschuw beheerder
Mdmazing84

Over ehrlich test heb je gelijk, maar je zit iig wel in de "lsd" groep. En je kan dat nbom gedoe uitsluiten. Zo heb je iig nog iets van zekerheid.
Ook liever normaal laten testen, maar dat is het laatste jaar ook niet wat het geweest is.
Waarschuw beheerder
Bad sounds kills

Druk maken over kosten van een test door lab geef ik niks om. Maak me liever druk over salaris van die mensen die geen donder weten over lsd. Lsd hebben ze uitgevonde voor de soldaten in vietnam te laten vechten.......zegt de kentron medewerker.
Dus die kosten voor die test oxideert me rectum.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Marty McFly op zaterdag 5 maart 2016 om 11:05:
Lsd hebben ze uitgevonde voor de soldaten in vietnam te laten vechten.......zegt de kentron medewerker.

"er voor uitgevonden" niet nee, maar wel getest en dan krijg je hilarische filmpjes!

https://www.youtube.com/watch?v=n-rWnQphPdQ
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Zaterdag voor t eerst gecandyflipt op een feest (driekwart zegel ~130 ug en n halve Mastercard ~100mg), damn wat was dat gaaf (L)
Waarschuw beheerder
Nice! Wat voor een genre?
Waarschuw beheerder
donateur
Raw hardstyle, normaal trippen we meestal op euforic hardstyle, maar af en toe zetten we ook wel wat harders op.
Waarschuw beheerder
+2
Wow, dat je dat aan durft. Ik houd ook van die muziek, maar ik zou nooit op zo'n dosis naar een feest gaan.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Nja k moet er ook wel bij zeggen dat ik zo'n 2 uur achter in de zaal op een bankje gezeten heb, maar t was wel echt de moeite waard. De volgende keer doe ik t denk ik op iets als defqon, zodat je lekker heel de dag ergens aan de zijkant in t gras kunt zitten, als t mooi weer is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 7 maart 2016 om 17:46:
Raw hardstyle, normaal trippen we meestal op euforic hardstyle, maar af en toe zetten we ook wel wat harders op.

Vind je de hitte en drukte op binnenfeesten dan niet hinderlijk? Ik denk dat ik daar redelijk para van zou kunnen worden.

Wil het van de zomer wel gaan proberen op een festival :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimm' op dinsdag 8 maart 2016 om 22:12:
Vind je de hitte en drukte op binnenfeesten dan niet hinderlijk?

Niet meer dan normaal nee
Waarschuw beheerder
+1
Chill setje in altered states

https://www.mixcloud.com/sincie/act-on-your-highest-exitement-every-moment-and-you-are-your-true-natural-higher-self/
Waarschuw beheerder
Na jaren trippen op echte acid kan ik me ook uitstekend vermaken op 1-

Ik heb toch andere ervaringen. 1P kan ik me zeker prima op vermaken maar de echte LSD is toch echt wel anders, zowel kwa muziek enhancement als visuals.
Binnenkort maar ff op zoek naar het echte spul.,maar eerst nog me Al-Lad en Eth-Lad opmaken :p
Waarschuw beheerder
-1
Da's lang geleden dat ik dat LSD gehad heb! Prachtig spul is dat! Doe d'r es ' paar hier heen!!
Waarschuw beheerder
Iemand hier ervaring met ald-52 aka Orange Sunshine?
Waarschuw beheerder
Vermakelijk en informatief topic.

Zelf helaas al een paar keer gemerkt dat zoeken naar LSD niet werkt. De drie keer dat ik het gevonden dacht te hebben bleek het om en andere stof dan LSD gegaan te zijn. Wat het wel was weet ik niet omdat de testcentra alleen nog maar een ja/nee- LSD-antwoord geven. Was dus behoorlijk zonde van het geld omdat ik niet iets onbekends in mijn mik stop.

Misschien maar eens over een drempel heenstappen en ik mijn omgeving laten doorschemeren dat ik interesse heb in LSD. Wellicht dat bekenden eerlijker zijn over wat ze aan te bieden hebben....

Iemand misschien nog tips over waar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pontessalvador op woensdag 30 maart 2016 om 10:54:
Wat het wel was weet ik niet omdat de testcentra alleen nog maar een ja/nee- LSD-antwoord geven.

Ze testen wel weer LSD.

Iemand misschien nog tips over waar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?

Je kunt vragen of je ze mag testen voor aankoop, dat kan met Ehrlich's reagens
Waarschuw beheerder
+1
and misschien nog tips over waar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?

Kijk is op het deepdotweb .
Spreek een hippie aan als je in een groote stad bent.
Hippie feesten bezoeken en daar contact leggen.
Het is er wel maar de meeste huis tuin en keukendealer
Hebben het niet
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van bang123 op woensdag 30 maart 2016 om 15:14:
Kijk is op het deepdotweb .
Spreek een hippie aan als je in een groote stad bent.
Hippie feesten bezoeken en daar contact leggen.
Het is er wel maar de meeste huis tuin en keukendealer
Hebben het niet

HAHA dat is echt fucking onzin. denk dat je teveel films hebt gekeken. misschien was dat vroeger zo jaren 70/80.
Maar je moet gewoon rond vragen. btw hippies kunnen je ook oplichten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=48805237]{element is niet toegankelijk}HAHA dat is echt fucking onzin. denk dat je teveel films hebt gekeken. misschien was dat vroeger zo jaren 70/80.
Maar je moet gewoon rond vragen. btw hippies kunnen je ook oplichten

vanwaar de veronderstelling dat dit onzin is ?
hippies kunnen je inderdaad oplichten,
ik had mijn suggestie beter anders kunnen formuleren (zoek een ervaren lsd gebruiker bijvoorbeeld een hippie op een trance party)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 30 maart 2016 om 11:05:
Ze testen wel weer LSD.

Zeg er gelijk ff bij dat maar twee exemplaren landelijk gekwantificeerd worden.

omdat de testcentra alleen nog maar een ja/nee- LSD-antwoord geven.

Als er alleen een test met een reagens wordt gedaan, en niet naar het lab wordt gestuurd krijg je inderdaad een ja/nee-achtig antwoord dat je moet interpreteren als: "zou LSD kunnen zijn" of "is géén LSD".
Als je veel mazzel hebt kan tegenwoordig je zegel(s ) weer opgestuurd worden en krijg je bij God's gratie misschien een testuitslag.

aar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?

Koop in ieder geval niet teveel ineens als je niet zeker bent. En vraag of "retourname" mogelijk is als blijkt dat het geen LSD is.. geef aan dat je het iig laat testen.
Zijn geen sluitende zaken, maar het kan iig een beetje helpen om te peilen of je op het juiste spoor zit :) suc.6
Waarschuw beheerder
Iesereen bedankt voor de reacties, ik krijg het quoten op mobiel niet voor elkaar, dus maar even zo.

Labtests is inderdaad twee samples, landelijk verzameld, per week. Daar ga ik dus niet op gokken.

De ehrlich had ik nog niet aan gedacht. Ik heb in het verleden wel een EZ test gekocht, maar die dingen zijn erg duur. Dus een testmiddel dat meerdere keren ingezet kan worden zou wel een uitkomst zijn.

Een returnpolicy is bij de mensen die ik nu ken geen optie. Het zijn of geen handelaren en hadden 'toevallig nog wat liggen' (Goh, als er na een druppel test bij DIMS uitkomt dat het geen lad is, maar dat ze ook niet weten wat het wél is vind ik het niet gel dat je het laat luggen). En ik het andere geval ontving ik een paar stukjes papier in een envelopje in de brievenbus, en terugsturen naar iemand waarvan je niet weet waar hij/zij zich bevind, of zelfs maar heet... Dat gaat hem ook niet worden.

Nu maar eens op zoek naar een Ehrlich test, of toch maar een aantal EZ tests aanschaffen. Nadeel is dan dus wel weer dat je daar eigenlijk alleen maar niet-indolen mee uitsluit...

Blijft lastige materie.