Staat een rood-wit-blauwe paddestoel met een oranje steel op. Zal binnenkort wel ff een foto posten.
Uitslag van mijn lsd zegels: 184ug
ik ga vanavond voor het eerst lsd doen. zou 170 ug moeten zijn. maar ik heb het bewaard door het zon 4 keer in aluminiumfolie te doen in een zakje tussen een boek. zo heb ik het zon maand bewaard. Is dat goed genoeg dat de kwaliteit goed blijft?
Zijn er op dit moment sterke zegels, waar je met enige zekerheid vanuit kan gaan of s dat wishfull thinking.
En ff stomme vraag.... Zijn er op dit moment sterke zegels, waar je met enige zekerheid vanuit kan gaan of s dat wishfull thinking.
Uitslag van mijn lsd zegels: 184ug (en heb ze al in bezit sinds half juni, weet niet hoeveel dat uit maakt. T is wel altijd goed verpakt)
maar zie hier meerde uitslagen van 170 / 180 voor bij komen.
Uitspraak van harrygenuchten op zaterdag 27 februari 2016 om 06:23:Het zijn smiley's.Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
Deze?
Uitspraak van harrygenuchten op zaterdag 27 februari 2016 om 06:23:Het zijn smiley's.Uitspraak van Madeleijne op zondag 12 juli 2015 om 20:26:
Deze?
Ik had van zo'n zegel vorig jaar een testuitslag ontvangen van 102 mics
Ik had van zo'n zegel vorig jaar een testuitslag ontvangen van 102 mics
K zou toch iig niet meer dan 1 zegel nemen.
K zou toch iig niet meer dan 1 zegel nemen.
Weer een zegeltje weggebracht..
Niet getest helaas.
Niet getest helaas.
Test het altijd zelf met een ehrlich test om iig te ien of het wel een lsd is
toen het nog mogelijk was hoeveeel ug er op zit.
Das belachelijk. Zo hebben ze vorig jaar ook al verschillende testlocaties dicht gegooid. Gvd overal massa's geld voor, maar om een simpel zegeltje of pilleke te testen is blijkbaar te kostbaar geworden.
Zelf maakt me de hoeveelheid niet meer zoveel uit
Had je die anonymous ingeleverd?
Ehrlich geeft alleen aan of er een indool in zit, je weet daardoor dus nog niet of t ook lsd is.
Dat masker bedoel je, waar ik eerder de afbeelding van had gepost? Indien ja; dan klopt ja. Kan je zien als het anonymous masker ja.. maar de afbeelding is op zich wel wat rijker dan dat
Lsd hebben ze uitgevonde voor de soldaten in vietnam te laten vechten.......zegt de kentron medewerker.
Raw hardstyle, normaal trippen we meestal op euforic hardstyle, maar af en toe zetten we ook wel wat harders op.
Na jaren trippen op echte acid kan ik me ook uitstekend vermaken op 1-
Wat het wel was weet ik niet omdat de testcentra alleen nog maar een ja/nee- LSD-antwoord geven.
Iemand misschien nog tips over waar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?
and misschien nog tips over waar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?
Kijk is op het deepdotweb .
Spreek een hippie aan als je in een groote stad bent.
Hippie feesten bezoeken en daar contact leggen.
Het is er wel maar de meeste huis tuin en keukendealer
Hebben het niet
Ze testen wel weer LSD.
omdat de testcentra alleen nog maar een ja/nee- LSD-antwoord geven.
aar ik voordat ik tot aanschaf over ga op kan letten om iets meer zekerheid te hebben niet bedonderd te worden?