Ik ga vanavond met wat vrienden voor het eerst lsd gebruiken en ik vroeg me het één en ander af. De zegels zouden 170 ug bevatten. De eerste vraag is of 170 niet teveel is voor een eerste keer. En ten tweede hoe lang het duurt voordat het opkomt. Ik weeg zo'n 73-74 kilo en gebruik normaal gesproken gemiddeld 1x in de 6 weken zo'n 3 pillen van 180-190 mg op een feest.. En als je nog andere tips hebt, dan hoor ik het graag!
De tijd van opkomen ligt in mijn ervaring tussen de 1 a 2 uur.
In welke setting ga je LSD gebruiken? Thuis of op een feest? Voor een thuissituatie is 170ug een prima (wel wat aan de hoge kant) dosering voor de eerste keer, op een feest zou ik minder nemen.
Tips voor thuis:
- Haal lekkere dingen in huis als fruit, lekker drinken en chocola. In tegenstelling tot bij pillen kan je met LSD op prima eten, je smaakpapillen zijn zelfs sterker dan wanneer je niet tript.
- Zorg voor mooie lichten/patronen via een PC/Beamer/Ambilight.
- Zorg voor chille muziek, wat je normaal luistert kan je tijdens een LSD trip soms helemaal geen zin in hebben. Probeer trippy muziek als Ambient of Psytrance, of artiesten als Nicolas Jaar. Kan je een hoop leuks brengen.
- Maak die wandeling buiten, je zult versteld staan van hoe anders je de omgeving ziet in een trip.
Tips voor op een feestje:
- Mocht iemand fout gaan of het gevoel hebben dat hij/zij niet op zijn plek is, wissel van area. Verandering van omgeving doet wonderen voor je mindset in een LSD-Trip.
- Neem het ongeveer een uur voordat je naar binnen gaat in, scheelt je een vragenuurtje bij de uitsmijter of een weigering. LSD is zichtbaar, je pupillen worden groot.
Voor de rest: laat het over je heen komen, geniet en geef toe aan impulsen