Partyflock

Forumonderwerp · 983367
36 volgers · 194898x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op donderdag 19 december 2013 om 17:06:
Kwam tijdens het browsen een artikel tegen dat je van LSD ook serotonine syndroom op kan lopen. Weet iemand hoe groot de kans daar op is met LSD gebruik? Lijkt mij met LSD een kleinere kans als met bijvoorbeeld MDMA. Kon hier niet ech ietst over vinden op het web (of ik zoek niet goed genoeg :p )

Welke bron? Ik las van de weel ook ergens zoiets op een ayahuasca pagina maar ik geloof dat lsd (tryptamine) wel met een maoi kan combineren, xtc daar in tegen niet. Mdma verhoogt de afgifte van serotonine, lsd neem de werking over... Waardoor t risico op een serotonine syndroom niet bestaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JanBeuker op donderdag 19 december 2013 om 21:10:
Ik bewaar wel 1 van alles wat ik in mn handen krijg trouwens

Vet! Toevallig ook een foto? :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SJ-O op vrijdag 20 december 2013 om 00:16:
Welke bron? Ik las van de weel ook ergens zoiets op een ayahuasca pagina maar ik geloof dat lsd (tryptamine) wel met een maoi kan combineren, xtc daar in tegen niet. Mdma verhoogt de afgifte van serotonine, lsd neem de werking over... Waardoor t risico op een serotonine syndroom niet bestaat.

Op de website van unity kwam ik het in eerste instantie tegen. Daarna kwam ik het geloof op drugsforum of op dhp nog tegen en daar werd oa gezegd dat mao remmers bijvoorbeeld geen probleem zouden zijn maar ssri's bijvoorbeeld wel. Nu even geen tijd om het weer op te zoeken.(voorbereiden op kerstborrel en aanverwante zaken) maar ik zal het van de week nog eens proberen terug te vinden ;)

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 19 december 2013 om 17:36:
Vroeg het me af! Je ziet veel foto's van pillencollecties, maar eigenlijk nooit iemand die heel veel verschillende zegeltjes heeft gespaard :)

Denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat bij zegels het design vaak pas duidelijk is wanneer je meerdere zegeltjes bij elkaar neemt. Dan zou je dus bijvoorbeeld al 25 zegeltjes moeten bewaren als je een mooi prentje wilt.
Daarnaast zijn er waarschijnlijk veel mensen die steeds de hoffman bicycle zegeltjes krijgen waardoor verzamelen ook niet echt nut heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op vrijdag 20 december 2013 om 09:55:
Op de website van unity kwam ik het in eerste instantie tegen. Daarna kwam ik het geloof op drugsforum of op dhp nog tegen en daar werd oa gezegd dat mao remmers bijvoorbeeld geen probleem zouden zijn maar ssri's bijvoorbeeld wel.

Ben benieuwd, op de Unity website vind ik niets over het risico van een serotonine syndroom bij het gebruik van LSD. Wat zou het probleem zijn dan van een ssri in werking met LSD? ondanks t feit dat je je moet afvragen of het verstandig is zomaar lsd te gebruiken als je ssrí hebt gekregen. (Persoonlijk denk ik wel dat veel psychedelica onder goede begeleiding een oplossing kunnen bieden voor de problemen waarvoor de ssri wordt voorgeschreven maar dat is een andere discussie.)
Waarschuw beheerder
een tijdje geleden heb ik hier gepost of vloeibare LSD ook kon worden getest. Na wegbrengen naar testcentrum is de uitslag er eindelijk.
1 druppel is 140 ug. Nu is mijn vraag: is 140 een mooie hoeveelheid voor de eerste keer LSD? Of is het te veel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsem op woensdag 18 september 2013 om 23:18:
Iemand bekend met deze:
[img width=400 height=800 cacheid=0015e53e0031f90b92774b9e1a02dd85c3 cacheid=0015e53e0031f90b92774b9e1a02df1316]http://i39.tinypic.com/16ge78i.jpg[/img]

Schijnt 160µg te zijn van hoge kwaliteit...

Zucht... uitslag is binnen: 25b/nbome en 25 c-i/nbome, hoeveelheid is onbekend, dat kon niet worden achterhaald :(

Uitspraak van roofbouw op vrijdag 20 december 2013 om 15:54:
een tijdje geleden heb ik hier gepost of vloeibare LSD ook kon worden getest. Na wegbrengen naar testcentrum is de uitslag er eindelijk.
1 druppel is 140 ug. Nu is mijn vraag: is 140 een mooie hoeveelheid voor de eerste keer LSD? Of is het te veel?

Ik zelf denk dat het wel kan, misschien is het nét teveel, maar dat maakt het juist extra spannend :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsem op vrijdag 20 december 2013 om 16:14:
25b/nbome en 25 c-i/nbome

Zie je helaas vaak tegenwoordig. Wij hadden het ook.

Weet niet of je het ooit geprobeerd hebt, maar kan het toch wel aanraden! Is een erg leuk stofje (of stofjes, gezien het er 2 zijn :p)! Als je een beetje huiverig bent omdat je niet weet hoeveel er op zit dan kan je eventueel eerst een keer een halve zegel nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roofbouw op vrijdag 20 december 2013 om 15:54:
is 140 een mooie hoeveelheid voor de eerste keer LSD? Of is het te veel?

Ik vind het een ideale hoeveelheid voor een eerste keer, maar er zijn ook mensen die het aan de hoge kant vinden.
Waarschuw beheerder
Ok dan, we gaan het gewoon proberen met 140 dan. Ook door ervaring met paddo's/truffels en xtc denk ik dat 140 wel te doen is dan.
Waarschuw beheerder
Ik zou persoonlijk, wat minder nemen voor een eerste keer, het een aardige hoeveelheid 140 Ug.
Vooral omdat je nog niet weet wat je moet verwachten, en na wat ervaring kan je het ook leren sturen. (wat overigens heel vet kan uitpakken)
Tevens, is paddo's of LSD wel echt twee verschillende soorten drugs, die je in mij ogen niet echt kan vergelijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Easy vision op zaterdag 21 december 2013 om 18:07:
Tevens, is paddo's of LSD wel echt twee verschillende soorten drugs, die je in mij ogen niet echt kan vergelijken.

het is idd verschillend, maar ik vind toch wel dat je het enigszins met elkaar kan vergelijken. het werkt toch op dezelfde receptoren. Iemand met ervaring met paddo's of truffels zou naar mijn mening lsd makkelijk kunnen handelen. De mindfuck, vaak de rede dat mensen wat minder lekker gaan, is bij lsd minder aanwezig naar mijn mening. maargoed, zo ervaar ik het. ben voor de rest geen expert hierin :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 21 december 2013 om 21:17:
De mindfuck, vaak de rede dat mensen wat minder lekker gaan, is bij lsd minder aanwezig naar mijn mening. maargoed, zo ervaar ik het. ben voor de rest geen expert hierin

x2

LSD vind ik ook veel makkelijker te 'handlen'. Je voelt je ook iets meer op je gemak meestal, bij truffels of 2C's heb ik altijd dat ik me geen houding weet aan te nemen. Staan niet fijn, liggen niet fijn, zitten niet fijn. En op het ander moment zit je wel weer prima. etc etc
Waarschuw beheerder
-1
Ik heb me uiterst goed gevoel bij mijn 2C-B en truffel ervarinfen iig, voelde me net Alice in Wonderland haha

Jammer dat ik in de regio twente nog geen LSD ben tegengekomen, zou het graag willen proberen!
Waarschuw beheerder
+6
Dit report staat al in het 2c-* topic want we zouden alleen op de 2c-p gaan maar aangezien we ook acid bij hebben gebruikt deel ik het hier ook nog even ;) Enjoy:

Het was de tweede keer 2cp, eerste keer hadden we 12 a 14mg. Hele zware bodyload en heel lang visuals. tot 14 uur lang. (die keer waren we door t plantsoen gaan lopen waardoor we niet echt door hadden hoe lang duurder voordat het werkte.)

De nieuwe ervaring:

Vrijdag avond gingen we ongeveer 10 a 12 mg doen.(21:45) 1 andere persoon deed acid (LSD). na dik twee uur merkten we nog niets en hadden we t idee niet goed afgewogen te hebben. Ook maar gekozen voor een druppel acid (140ug om 0:15) De acid kwam redelijk snel op maar na een uurtje merkte ik dat het niet alleen acid was wat ik voelde. Hele dikke visuals begonnen mij over te nemen. Mn kameraad waar ik steeds naar keek veranderde van hemzelf in een surfer dude, in een krijger, in een super gespierde gast maar ook in een grauw lijk, een Alien en ga zo maar door. Zijn gezicht was af en toe opgedeeld in 2 of 4 symmetrische vlakken welke veel wisselden van zwart, wit en grijze tinten. Heel erg vet om te zien. Daarnaast zag ik soms geweldige objecten, niet helemaal als een hallucinatie maar meer als een closed eye viuals die ik waar kon nemen met mijn ogen open. Alsof de afbeelding in mijn hoofd afspeelde maar ik hem met mijn ogen voor me zag. Jammer genoeg ben ik niet zo goed met een kwast of fotoshop, want er zijn veel dikke beelden voorbij gekomen die ik graag zou willen delen. (Nog even wachten tot het mogelijk is om je visuele cortex te streamen! O wat zou dat vet zijn, en erg eng tegelijk ;)

Op momenten dat we diep aan het filosoferen waren over de mensheid en ons voorbestaan zag ik ook continu mooie organische tabellen met soort van informatie over onze gesprekken, alsof beide meningen werden omgesmolten tot een object en dan als een symbiose in een tabel werden geplaatst. Mn kameraad had een blauw vestje aan met een aantal gele accenten, deze accenten kopieerden zich als een fractal door de ruimte heen. Af en toe werd ik zo overvallen door de visuals dat ik bijna bang werd om er in te verdwalen. Heel soms werden deze beelden ook een beetje duister. Alsof er een portaal was naar een donkere wereld die mij zou kunnen overvallen maar deze beelden / gevoelens hielden over het algemeen niet heel lang aan.

Zo nu en dan dacht ik ohw nu wordt de trip minder sterk maar nog geen 5 minuten later kreeg ik weer een bak visuals over mee heen waar ik verbaast van kon worden. Het was wel te merken dat de acid ondertussen op zijn retour was wat de hele trip een stuk minder interessant maakte. tegen het einde van de nacht (8:00) waren de visuals nog volop aan. Minsten zo hard al dat in de piek van een andere middel zou zijn. En t bleef maar door gaan, echter voelde mijn geest praktisch weer nuchter worden. Het was visueel nog steeds leuk maar visuals zonder een mind trip wordt op een gegeven moment wel wat saai. tegen 11:00 zijn we gaan slapen wat wel redelijk wou lukken. om 14:00 had ik nog steeds lichtelijk viruals en zelfs tegen het avond uur zou ik kunnen zeggen dat het één en ander af en toe nog de neiging had om te bewegen.

2cp duurt lang! (inslag tijd, maar ook het effect) de visuals zijn erg dik en lijken zo lang door te gaan zonder af te zwakken dat je soms even achter je oren krabt of het wel daadwerkelijk ooit weer gaat afzakken. Deze keer had ik praktisch geen last van de body load, welke de vorige keer wel extreem heftig was. Wellicht heeft de LSD er voor gezorgd dat de bodyload werd opgeheven. De combinatie was erg heftig, absoluut niet aan te raden aan een beginner maar ik vond het wel echt een toegevoegde waarde voor mijn trip. Want visual overload is een stuk leuker als er ook een diepgang in de mind zit. Daar vond ik 2cp de vorige keer wat in te kort schieten.
Waarschuw beheerder
Mooi report SJ-O!

Uitspraak van SJ-O op donderdag 26 december 2013 om 14:35:
Nog even wachten tot het mogelijk is om je visuele cortex te streamen! O wat zou dat vet zijn, en erg eng tegelijk ;)

Zou wel vet zijn ja, dan kan je echt een live report maken :D Misschien met Google Glass 2.0 :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op donderdag 26 december 2013 om 14:35:
Deze keer had ik praktisch geen last van de body load, welke de vorige keer wel extreem heftig was. Wellicht heeft de LSD er voor gezorgd dat de bodyload werd opgeheven.

Tof report! :)

Of uit het bovenstaande de conclusie getrokken kan worden dat LSD de bodyload opheft weet ik niet, wel weet ik uit eigen ervaring dat 2CB mij ook altijd een enorme bodyload geeft. Maar de enige keer dat ik LSD gedaan heb had ik ook 2CB genomen, en toen had ik geen bodyload. Wel toevallig in elk geval!
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er uitslagen van Purple Stars..mensen die op die 'naam' af bekend zijn er mee en er toevallig één hebben ingeleverd?
Waarschuw beheerder
iemand bekend met postzegeltjes waar per 4 ongeveer een rode chineze draak op staat?
Waarschuw beheerder
+4
Zo, even ruim half uurtje geleden 200µg genomen.. oef, begin t goed te merken :D

Waarschuw beheerder
Uitslag van de recente Shiva's binnen. Gekleurde shiva print op voorkant en zwarte tekening/lijnen op achterkant. Komt naar me verteld is uit zelfde hoek als hoffman koi karpers/opvolger?

Is me verkocht als 120, hoorde dat ze op SR stonden als 110, en de mijne is uiteindelijk labtested op 71ug....
Testuitslag duurde overigens meer dan 4 weken....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 23:01:
Uitslag

Dan heb je dezelfde als ik heb liggen ;) lage dosering, maar ach dan doe je er 2!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 23:01:
Testuitslag duurde overigens meer dan 4 weken....

Hier 5!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben van plan om het binnenkort voor het eerst te proberen met wat vrienden. Iemand nog tips ?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van HENKDETANK op dinsdag 28 januari 2014 om 00:01:
Ben van plan om het binnenkort voor het eerst te proberen met wat vrienden. Iemand nog tips ?

Voorbereiding: Lees wat trip reports. Wees je er bewust van wat er allemaal speelt in je leven, zodat je niet door zoiets wordt overvallen tijdens je trip. Evt mediteren als dat je ding is.

Eten: paprika (vooraf snijden kan geen kwaad)

Muziek: Shpongle, Trentemoller, Pink Floyd.

Beeldmateriaal: Planet Earth
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van HENKDETANK op dinsdag 28 januari 2014 om 00:01:

Hier staan goeie tips in :) Komt er aan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
http://glowgolf.nl/nl/amsterdam/fotos

Dat lijkt me ook nog wel een keer leuk tijdens een trip :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JanBeuker op zaterdag 1 februari 2014 om 11:56:
http://glowgolf.nl/nl/amsterdam/fotos

Dat lijkt me ook nog wel een keer leuk tijdens een trip :D

Cool, goede tip!
Waarschuw beheerder
mensen nog tips welke films leuk zijn om te kijken tijdens de trip?
En welke snacks dan bevallen? Fruit of juist ongezonde meuk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roofbouw op dinsdag 4 februari 2014 om 12:08:
mensen nog tips welke films leuk zijn om te kijken tijdens de trip?

Fruit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 4 februari 2014 om 13:47:
Fruit!

Fruit idd en chocola! :D Ongezonde/suiker meuk smaakt erg onnatuurlijk, vooral tijdens een zwaardere trip. (eet het sowieso eigenlijk niet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JanBeuker op dinsdag 4 februari 2014 om 17:15:
Ongezonde/suiker meuk smaakt erg onnatuurlijk

Dit verschilt denk per persoon, maar sommige van die meuk waarvan je normaal denkt dat het wel lekker is smaakt dan inderdaad een soort van chemisch (dan doel ik vooral op zoete snoep). Dat is overigens niet bij alles, dus dat zou je eigenlijk moeten proberen. Vla vond ik bijvoorbeeld erg lekker, heel je mond gevuld met een lekkere smaak :D. Fruit is altijd goed! Ben zelf erg fan van sappige fruiten als meloen en ananas tijdens een trip.
Waarschuw beheerder

Zorg dat je gewoon een hele lading snacks hebt.. het hoeft van niets veel te zijn, juist een grote diversiteit aan smaken zijn geweldig! Nog voordat hier de trip echt begint staat m'n tafel zo ongeveer vol met 6 glazen verschillende soorten drank, banen, appels, kiwi's, manderijnen..

:D Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een hap neem van bijvoorbeeld een kiwi en elk individueel pitje eigenlijk op dat moment gewoon een wereld op zich is waar zich vanalles afspeeld. :lol:

Vreemd genoeg zijn er ook trips waarbij de focus zo ergens anders op lijkt te zijn gericht dat eten me niet heel erg raakt op dat moment.. En soms raakt het me weer zo dat het me bijna letterlijk uit het veld slaat. Dan ben ik gewoon niet eens meer in staat om wat te zeggen ofzo.. Alleen maar iets dat lijkt op "wauw".. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 4 februari 2014 om 19:10:
het hoeft van niets veel te zijn, juist een grote diversiteit aan smaken zijn geweldig!

Heel herkenbaar. Helaas kan je niet alles in kleine hoeveelheden kopen, waardoor uiteindelijk de hele kamer vol ligt met dingen waar alleen maar van geproefd is :p Maar juist die kleine hapjes van alles maken het een feest.

Fruit of juist ongezonde meuk?

Zoals Daantie als zegt
Uitspraak van Daantie op dinsdag 4 februari 2014 om 19:05:
Dit verschilt denk per persoon,

Over het algemeen is fruit toch wel een stuk beter, maar er zijn ook wel trips geweest dat ik zonder problemen chips zat te eten.
Waarschuw beheerder
Duidelijk! Het wordt fruit haha! :D Ik heb trouwens nergens iets gelezen over een kater oid... Alleen dat de (lichte) effecten tot 24 uur aanhouden. Maar hoe zat het met brakheid bij jullie de dagen erna?
Waarschuw beheerder
+1
geen brakheid. alleen een bevrijdt gevoel vaak. (bij mij dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 5 februari 2014 om 11:43:
geen brakheid. alleen een bevrijdt gevoel vaak. (bij mij dan)

Het zelfde hier. Alsof de bovenkamer weer even is gedefragmenteerd. Sommige mensen reporten wel een lichte hoofdpijn of kunnen de eerste 24 uur na inname niet goed in slaap komen.

Wel is het fijn de volgende dag vrij te houden zodat je niet dingen "moet" doen. Zo kunnen je hersenen lekker alle informatie op een rustig tempo verwerken in plaats van verplicht te moeten nadenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 5 februari 2014 om 11:47:
Sommige mensen reporten wel een lichte hoofdpijn

Dat komt denk ik doordat er wellicht niet genoeg is gegeten/gedronken. Ik merk namelijk bij mezelf (als ik nuchter ben) als ik hoofdpijn heb, komt het vaak doordat ik te weinig heb gegeten/gedronken.

Ik ben na een trip wel redelijk moe in m'n bovenkamer, beetje duf of sloom. Wat SJ-O ook zegt, zorg ervoor dat je niets 'moet' doen, dat geeft van tevoren al rust.
Waarschuw beheerder
Ik ben over het algemeen helemaal ontspannen de dag erna en inderdaad een fris en bevrijdt gevoel als hierboven al een paar keer is vermeldt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 5 februari 2014 om 11:43:
alleen een bevrijdt gevoel vaak. (bij mij dan)

Uitspraak van SJ-O op woensdag 5 februari 2014 om 11:47:
Het zelfde hier. Alsof de bovenkamer weer even is gedefragmenteerd.

Ook ik kan dit beamen. Hele chille flow de dagen erna.

Hoofdpijn komt denk door wat Pilsem zegt. Met 2C-I heb ik dat overigens wel vaak, terwijl ik toch wel genoeg gedronken/gegeten heb, maar dat is altijd direct na de trip. Na wat slapen is het weer weg. Met LSD heb ik dat niet, maar er zullen ook vast mensen zijn die het wel hebben.

Uitspraak van Pilsem op woensdag 5 februari 2014 om 12:21:
Wat SJ-O ook zegt, zorg ervoor dat je niets 'moet' doen, dat geeft van tevoren al rust.

En ook dit. Geeft tijdens de trip ook al een hoop rust.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van roofbouw op woensdag 5 februari 2014 om 10:31:
Duidelijk! Het wordt fruit haha! :D Ik heb trouwens nergens iets gelezen over een kater oid... Alleen dat de (lichte) effecten tot 24 uur aanhouden. Maar hoe zat het met brakheid bij jullie de dagen erna?

Hou inderdaad de dag erna rust, want de dag erna is echt flex hangend op de bank (eventueel blowend). Ik heb altijd tegen het eind vd trip dat ik moe word van alle ervaringen, avonturen, prikkels en vage gedachtengangen en dan slaap ik echt lekker.

Nog een tip wat je zeker is een keer gedaan moet hebben tijdens je Lsd-trip en dat is seks, dat is echt bizar onder invloed van dit mooie goedje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitslag Twins terug; 153ug!
Duurt even, maar dan heb je ook wat!
Waarschuw beheerder
Wow! eindelijk weer goeie =] can't wait!!
Waarschuw beheerder
+9
Een beetje offtopic maar omdat hier de meeste mensen met interesse naar trippen rond hangen post ik hier maar even mijn paddo report van afgelopen week.

Klik Hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi report SJ-O! Ik zet zelf bijna altijd mijn telefoon uit als ik trip, wil dan niets met dat ding van doen hebben. Maar je tript nu in je eentje volgens mij? Dan is het misschien wel een fijne terugkoppeling naar de realiteit. Heel goed dat je hem ook op je Facebook deelt. Deze openheid zie je maar weinig op de sociale media helaas :) .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op maandag 10 februari 2014 om 11:38:
Mooi report SJ-O! Ik zet zelf bijna altijd mijn telefoon uit als ik trip, wil dan niets met dat ding van doen hebben. Maar je tript nu in je eentje volgens mij? Dan is het misschien wel een fijne terugkoppeling naar de realiteit.

Thanks! :)

Klopt ik had hm aan het begin ook uit staan maar toen de piek over was ging ik even reporten aan de mensen die wisten dat ik ging trippen hoe het allemaal verliep. Probeer het maar eens aan het einde van je trip wat te spelen met je telefoon! dat display is echt zo super tof dan :D play caleidoscoop is een leuke app voor dat soort momenten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op maandag 10 februari 2014 om 11:38:
Mooi report SJ-O!

+1

Leest lekker weg en motiveert me om ook eens een paddo trip te gaan ervaren.