35 volgers · 197371x bekeken
volledig of zelfs helemaal
Iemand hier bekend met Ohmpjes? Moeten 200ug bevaten. Waren goed aan de prijs.
Ik ken dat teken ergens van... Heeft Headhunterz daar geen tattoo van op de borst?
De meeste ervaren trippers hebben wel mindloops ervaren of het bij medetrippers gezien.
De persoon in dit verhaal kan weet niet meer wat echt is en wat niet.
Hij heeft niet alleen mindloops maar ervaart deze als actuele gebeurtenissen
Je kunt inderdaad beter trippen met de klassiekers. Maar het kan op elk middel fout gaan. En wat de aanleiding kan zijn dat je in een psychose komt is niet te zeggen.
Maat van mij is ook in een psychose terecht gekomen, op lsd, was alles kwijt, gigantisch uit de hand gelopen. Zo heb je met alle middelen wat. Voor elke goeie ervaring kun je ook wel een slechte vinden.
Lees blz 62
www.lycaeum.org/research/researchpdfs/1223.pdf
Moeten 200ug bevaten. Waren goed aan de prijs.
wat heb je er voor neer gelegd dan?
Maat van mij is ook in een psychose terecht gekomen, op lsd, was alles kwijt, gigantisch uit de hand gelopen. Zo heb je met alle middelen wat. Voor elke goeie ervaring kun je ook wel een slechte vinden.
Was dat na 1 trip of na veelvuldig gebruik? Had ie al psychische klachten ect? Komen veel vragen bij me op en ben oprecht benieuwd naar wat er met hem gebeurd is en of ie nu weer de oude is. Hope so
volledig of zelfs helemaal
Dat is correct en tevens juist!
Niet het enige stukje vage tekst in mijn bericht
Mmmm...?
Als mijn bericht terug lees vraag ik me af of ik misschien onder invloed was.
Gister geen drugs gehad, en het was vroeg dus het zal een kwestie van slaapgebrekkigheid zijn geweest
Was dat na 1 trip of na veelvuldig gebruik? Had ie al psychische klachten ect? Komen veel vragen bij me op en ben oprecht benieuwd naar wat er met hem gebeurd is en of ie nu weer de oude is. Hope so
Hij was toendertijd een regelmatig gebruiker. Zelfs een week na die bad trip/psychose waren we weer aan het trippen. Na een tijdje is dat wel minder geworden. Was wekelijks.
Heeft wel jarenlang hddp gehad....geen last van ondervonden.
Zelf al 20 jaar aant trippen, met af en toe un jaartje niet en dan weer jarenlang bijna wekelijks en tot op heden geen probleem
Ik heb voor de eerste keer lsd gedaan vorig weekend. Ik had een zegel gekocht. (ik moest die zelf afscheuren 0,5 cm op 0,5cm, of mss minder zelfs) en ik heb deze onder mijn tong gelegd. Dosis zou 200µ zijn geweest. Het had een vervelende smaak. Met cola ging kreeg ik smaak niet weg, met bier wel.
Na een tijdje begon het kartonneke heel week te worden en heb ik het uitgespuwd. na 20-30 minuten ofzo.
Ik was op een techno feestje met zeer veel volk, en ik heb op het feestje niet veel ervan gemerkt. Ik heb mij goed geamuseerd, geen visuals ofzo. Ik heb zelfs nog een pil gepakt (blauw spookje)
zo een 7 uur later kwam ik thuis aan, en toen merkte ik pas dat ik heel lichtjes aan het hallucineren was. Een sigaret aansteken leek heel ver. Een effect wat ge ook wel eens ziet in een film of een computerspelletje. Maar op zich was het heel minimalistisch. Dus ik was zeker niet hard aan het trippen.
Eigenlijk ben ik aangenaam verrast, want het viel nog heel goed mee.
Ik weeg zo een 95kg, mss was de dosis veel te klein? Moest ik het zegeltje afslikken?
Na een tijdje begon het kartonneke heel week te worden en heb ik het uitgespuwd. na 20-30 minuten ofzo.
Ik was op een techno feestje met zeer veel volk, en ik heb op het feestje niet veel ervan gemerkt. Ik heb mij goed geamuseerd, geen visuals ofzo. Ik heb zelfs nog een pil gepakt (blauw spookje)
zo een 7 uur later kwam ik thuis aan, en toen merkte ik pas dat ik heel lichtjes aan het hallucineren was. Een sigaret aansteken leek heel ver. Een effect wat ge ook wel eens ziet in een film of een computerspelletje. Maar op zich was het heel minimalistisch. Dus ik was zeker niet hard aan het trippen.
Eigenlijk ben ik aangenaam verrast, want het viel nog heel goed mee.
Ik weeg zo een 95kg, mss was de dosis veel te klein? Moest ik het zegeltje afslikken?
Iemand hier bekend met Ohmpjes? Moeten 200ug bevaten. Waren goed aan de prijs.
Hier ook gespot, ga er donderdag waarschijnlijk eentje langsbrengen bij het TC, waren mij ook verkocht als 200 ug met minimum van 170 ug. Ben benieuwd
Ik bewaar meestal de zegel net zo lang in mijn mond totdat ik merk dat de trip begint. dan gooi ik hm weg (hoef ik niet onnodig papier te eten). Iemand enig idee hoe snel de acid opgenomen wordt in je mond?
Als ze geen vieze smaak hebben hou ik ze ook in me mond, en als ze goor smaken, bv Alex Grey Ganesha, slik ik ze meteen door.
Merk alleen dat bij een hogere dosis het sneller werkt. Soms al binnen 20/25 min.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sublingual_gland
ik krijg altijd van lsd dat slow-motion effect wat je ook in de matrix ziet. Oke niet zo sloom als in de matrix, maar ik probeerde op een feesje eens een sigaret aan te steken terwijl ik net in een "golf" van slow-motion zat en ik kon de vlam langzaam zien ontbranden uit de aansteker. Ik heb ook ooit gelezen op internet over een proffesionele honkballer die een dikke home-run sloeg onder het genot van een zegeltje. Hhahahahaha
Ik heb ook ooit gelezen op internet over een proffesionele honkballer die een dikke home-run sloeg onder het genot van een zegeltje.
Als we het toch over honkbal hebben, geweldig verhaal
"Dock Ellis is alleged to have pitched his famous no-hitter while under the influence of LSD. By his own account, he was tripping balls."
http://www.nrcnext.nl/blog/tag/lsd/
Het had een vervelende smaak. Met cola ging kreeg ik smaak niet weg, met bier wel.
zo een 7 uur later kwam ik thuis aan, en toen merkte ik pas dat ik heel lichtjes aan het hallucineren was.
Klinkt niet als LSD, mijn ervaring is dat met RC's de hallucinaties heftiger en langer zijn, vaak ook een erg vieze smaak.
Respect voor mensen die LSD maken, in omg alkmaar zeker niet aan te komen.
2 jaar geleden nog een keer gedaan......... leuk spul.. niet zo extreem vaag zoals pillen of 2cb oid.of paddos... meer helder denken beetje cocaine achtig qua alert en awake
Weetniet wat voor LSD jij had dan, maar das een andere geweest dan die ik op heb.
Respect voor mensen die LSD maken, in omg alkmaar zeker niet aan te komen.
2 jaar geleden nog een keer gedaan......... leuk spul.. niet zo extreem vaag zoals pillen of 2cb oid.of paddos... meer helder denken beetje cocaine achtig qua alert en awake
Ik ben ook altijd extreem helder, althans zo ervaar ik. Alles lijkt dan op de juiste plaats te vallen/zitten. Maar in no way komt het in de buurt van coke-alertheid.
Neem maar eens een goei dosis,heel helder en toch vant pad.
En over met bekende mensen die acid gebruiken/gebruikten is het verhaal van de makers van southpark toch wel het leukst.........
En over met bekende mensen die acid gebruiken/gebruikten is het verhaal van de makers van southpark toch wel het leukst.........
Die kende ik nog niet, tnx
southpark
Hahahaha: 'why the dresses? It's a magic night'!
Binnenkort ook wat zegeltjes binnen
deze heb ik nu binnen
Ziet er mooi uit
wat is de naam van deze blotter en hoeveel ug zouden ze moeten bevatten?
Het zijn Shiva's die er op staan, en daar onderin staat psychedelic.. toen ik op Shiva en psychedelic zocht vond ik ze
Over aantal ug is geen uitspraak gedaan. Op zich verstandig..ben slechts zelden een verkoper tegen gekomen die het bij het juiste einde had...tis na genoeg altijd lager geweest.
Beter dan de Hofmann's bike is gezegd. For what it's worth natuurlijk (niks), want daar zijn talloze batches en derhalve variaties in sterkte in.
De testuitslag gaat het laten zien
Heb deze ook eerder gehad btw, maar dat is al weer een dusdanige tijd geleden dat het ook niet relevant is wat betreft de eventuele uitslag.
laatste aanpassing
Het zijn Shiva's die er op staan
Ah okee
Over aantal ug is geen uitspraak gedaan. Op zich verstandig..ben slechts zelden een verkoper tegen gekomen die het bij het juiste einde had...tis na genoeg altijd lager geweest.
Indeed,je kan er beter niks over de inhoud zeggen ipv liegen.
Maargoed dat liegen schijnt toch wel een beetje een dealer kwaaltje te zijn
De testuitslag gaat het laten zien
Ja idd. Ben benieuwd naar de uitslag en of het daadwerlkelijk LSD is, er gaat zoveel meuk rond momenteel
laatste aanpassing
Veel plezier alvast, enjoy!
Dankje gaat zeker goed komen
Ik zal een leuk reportje schrijven
Nog leuke tips?
Paprika, druiven ed zijn heel chill
Muziek
Shpongle
Trentemoller
Younger Brother
Boards Of Canada
Henry Saiz' nieuwe album
Jon Hopkins' nieuwe album
Beeld: BBC Earth (evt met geluid uit en andere muziek aan)
Films (mocht het moment daarvoor geschikt zijn, miss het best als je over de piek heen bent en de hele groep hier aan toe is)
Baraka
Koyaanisqatsi
Waking life
Spirited away
En merk je inmiddels al iets?
En merk je inmiddels al iets?
Nog geen visuele effecten maar de lichten beginnen al wel iets veller te worden
Hoe heb je het genuttigd? En zijn je zegels getest?
Zijn zegels van 100-120 micro en trip nu wel lekker hoor
Heb nu iets meer als ander halve zegel op