Partyflock

Forumonderwerp · 983367
36 volgers · 195329x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
+1
Iemand bekend met deze?
[img width=800 height=600 cacheid=00140ef900304e378ebd30db1a02d6d658]http://img716.imageshack.us/img716/2063/rupssss.jpg[/img]

Foto is niet van mijzelf dus geen PB'tjes aub ;) . Ben alleen benieuwd of iemand een idee van de dosering heeft.
Ik ga er deze week eentje naar het testcentrum brengen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sten1990 op dinsdag 6 november 2012 om 13:09:
Dank je wel, ik heb hetzelfde meegemaakt en snapte er ook helemaal niks van toen ik uiteindelijk wel 'echte' lsd kreeg. Ik heb 5 keer een zegel naar binnen gegooid, maar mijn eerste 2 keer 'LSD' (was dus iets heel anders, kwam ook bij een andere dealer vandaan) duurden achterlijk veel langer dan de 3 keer erna.. Nu weet ik eindelijk hoe dat komt :D Ik vond het verschil al zo vreemd. Ik ben de eerste 2 trips respectievelijk 18 en 22 uur helemaal weggeweest en de 3 keer daarna (wat dus WEL echte LSD was..) zo'n 8 tot 10 uur :)

Erg vervelend als je iets anders neemt dan je denk dat het is.
In you geval als je niets te doen hebt is het lastig, maar mocht je belangrijke zaken te doen hebben (werk, school, afspraken, etc..) is het toch vrij vervelend als je nog aan het trippen bent.

Daarom altijd je spul laten testen :)
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Renegade master! op dinsdag 6 november 2012 om 14:10:
Ben alleen benieuwd of iemand een idee van de dosering heeft.

Die ook gehad, zijn rond de 85ug meen ik me te herinneren.. Ik heb er toen zelf één laten testen maar is al even geleden en ik ben de precieze uitslag inmiddels een beetje vergeten, maar was zo rond die waarde, want weet nog wel een beetje hoe er mee te doseren :) En dat ze -wat- sterker waren dat de zegels die ik in het verleden vaker heb gehad (recentelijk de fat freddy cat's uitgezonderd hierin)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Foto is niet van mijzelf dus geen PB'tjes aub ;) . Ben alleen benieuwd of iemand een idee van de dosering heeft.

Zijn ze op de achterkant bedrukt? Want er zijn de afgelopen jaar heel wat slechte van deze in omloop geweest, die waren blanco op de achterkant. Nu zijn er met volgens mij een budha over de hele vel. Die schijnen ok te zijn, ik heb ze zelf niet geprobeerd.

Er zijn ook blauwe microdots in omloop dat geen LSD zijn maar DOM.

Uitspraak van mister-extreme op zaterdag 13 oktober 2012 om 11:13:
@marco dat een zegel meer als 200ug zou bevatten heb ik de laatste jaren alleen nog maar als promotiepraat van onbetrouwbare dealers te horen gekregen.
Het is heel erg lang geleden dat ik betrouwbare uitslagen van boven de 180ug heb gezien.

De goeie Dali Lahmas niet gehad zeker? Er zijn ook hele goede maya calenders geweest.

Er was ff een schaarste maar het lijkt erop dat er gelukkig weer wat meer te krijgen is.
Waarschuw beheerder
is wel te krijgen maar niet gemakkelijk , was inderdaad heel moeilijk aan het komen afgelopen periode. Schijnt maar een heel klein gering aantal mensen zijn die het fabriceren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 november 2012 om 17:11:
Ben alleen benieuwd of iemand een idee van de dosering heeft.

Die ook gehad, zijn rond de 85ug meen ik me te herinneren.. Ik heb er toen zelf één laten testen maar is al even geleden en ik ben de precieze uitslag inmiddels een beetje vergeten, maar was zo rond die waarde, want weet nog wel een beetje hoe er mee te doseren En dat ze -wat- sterker waren dat de zegels die ik in het verleden vaker heb gehad (recentelijk de fat freddy cat's uitgezonderd hierin)

Klopt zijn idd op 85 getest, zijn al meer dan half jaar in omloop.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2012 om 20:25:
Klopt zijn idd op 85 getest, zijn al meer dan half jaar in omloop.

Met of zonder bedrukte achterkant? Want er zijn zoals ik 2 posts terug heb vermeld meerdere batches en daarnast blotters met een blanco en met een bedrukte achterkant.

Uitspraak van French Panter op donderdag 8 november 2012 om 19:56:
is wel te krijgen maar niet gemakkelijk , was inderdaad heel moeilijk aan het komen afgelopen periode. Schijnt maar een heel klein gering aantal mensen zijn die het fabriceren

Er zijn sowieso niet zoveel mensen die het maken, maar dat is het niet hoor.. Er is een tijd geweest dat er alleen oude resten te krijgen waren en partijen waar niet alleen zuivere lsd op zaten.

Waarschuw beheerder
+1-11
(permanent verbannen)
Schijnt maar een heel klein gering aantal mensen zijn die het fabriceren[/quote]

waarom

Wel triest dat er veel fake is :S/.. LSD is toch heilig... en geloof me 17 uur in zon fake trip zitten is NIET chill. na een uur of 8 ben je er echt helemaal klaar mee.. lig je thuis in bed omdat je wil slapen, maar het lukt niet :rot: kijk je om je heen zie je nog buiten en in je slaap kamer.. geometrie en piramides en shit waar je echt helemaal gek van wordt... doe je je ogen dicht zie je alleen maar pyramides en driehoeken draaien :rot:.. zit je dan om 2 uur smiddags :lol: na 15 uur .. laatste waar je dan nog zin in hebt.. zijn pyramides en dingen die je gaan domineren en niet willen dat je ff lekekr gaat slapen
laatste aanpassing
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2012 om 18:25:
Er zijn ook blauwe microdots in omloop dat geen LSD zijn maar DOM.

Ook in Nederland? Ik heb deze waarscheeuwing ook op het BOOM festival gezien. Overigens was het daar alleen bekend dat dat mogelijk om een DO(?) ging.

Waarschuw beheerder
-1
Daarom dus eerst testen. Of weten bij wie je het haalt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2012 om 20:35:
Met of zonder bedrukte achterkant? Want er zijn zoals ik 2 posts terug heb vermeld meerdere batches en daarnast blotters met een blanco en met een bedrukte achterkant.

ik heb het over degene die niet zijn bedrukt op de achterkant.
Waarschuw beheerder
+15
Vrijdag hebben we voor het eerst LSD gehad. Bij deze een beschrijving van hoe ik het heb ervaren.

Zegels: de 'Indische olifant' die hierboven door bvroom en M@rco ook gepost is. Bevatten naar verluid 140mics.
Setting: thuis, met in totaal vier jongens (leeftijd 23-24 jaar). Van tevoren een uitgebreide Spotify playlist en Youtube playlist (KLIK) gemaakt. Ook was er ruim fruit ingekocht om ons mee te vermaken.
Het is voor iedereen de eerste keer LSD. Zelf heb ik ervaring met MDMA, 4FA, M1, 2C-tjes (B,C,D en I).
Ik en degene met het meeste ervaring nemen een hele zegel, de andere twee nemen 3/4 zegel.

Om 19:45 leggen we de zegels op/onder de tong.
Bij mij beginnen na ongeveer 30min. de effecten. Wat me gelijk opvalt is dat de opkomst vrij gestaag is, en dat de effecten met golven toenemen.
Met 2C-tjes heb ik vaak het idee een andere realiteit in geslingerd te worden, terwijl ik bij de LSD niet zo'n overgang hoef te verwerken.
De LSD wordt als het ware vanzelf een onderdeel van mijn beleving. Het voelt erg natuurlijk aan, alsof het uit mezelf komt. In het begin is er met name sprake van een moodlift, gesprekken verlopen op de een of andere manier soepeler/scherper en af en toe voel ik een golf van euforie. Er staat chille muziek aan (Beach House, Tycho) en we kletsen wat in het rond.
Op het moment dat iedereen duidelijk in de trip begint te komen en het ook goed valt, zet ik wat youtube filmpjes aan.
Ik denk dat we iets van 2,5 uur youtube hebben gekeken, en het was echt genieten. Gedurende deze tijd bleven de effecten ook steeds toenemen.
Met name deze was ontzettend spacend, ongelooflijk wat mensen voor visuals maken <3:

Het onderstaande filmpje bracht de fantasie van de LSD echt op hol, omdat er niet duidelijk iets afgebeeld wordt. Op dit moment beginnen de visuele effecten echt sterk te worden.

En man, wat een lachkicks hebben we gehad toen we 'bomen zijn relaxed' gingen kijken. Ongelooflijk hoe grappig dat ineens is en hoe het aansluit op je gemoedstoestand op dat moment. Hilarisch.

Op een bepaald moment had ik wel genoeg youtube filmpjes gezien.
Overal op internet had ik gelezen dat Shpongle erg goede muziek is om tijdens LSD te luisteren. En dat hebben we geweten! Geniaal! Niet te beschrijven wat voor trip je maakt op die muziek. De sfeer veranderd steeds, zonder dat de muziek van de hak op de tak is. Allerlei stijlen kun je er in terug horen, en ik vond af en toe zelfs dat er 'humor' in de muziek zat.
Ik denk dat we wel 4 uur lang Shpongle hebben geluisterd. Om ook wat beeldmateriaal te hebben, stonden afleveringen van Planet Earth aan, zonder geluid.
Wat heel bizar was, dat we steeds het idee hadden dat de muziek van Shpongle perfect afgestemd was op de Planet Earth aflevering. Kwam er bijvoorbeeld een aap in beeld, dan kwam er net een geluid in de muziek bij wat daaraan gerelateerd leek te zijn. Steeds maar weer deden dit soort toevalligheden zich voor. Zou Shpongle hun albums gemaakt hebben als begeleiding van Planet Earth? ;)

Na een half uur Planet Earth was ik wel klaar met naar een beeldscherm te kijken, en besloot ik op bed te liggen en de ogen eens te sluiten. Onder begeleiding van Shpongle zag ik de meest prachtige CEVs. Ondertussen vond ik het erg fijn om een soort van met mijn armen te dansen/spacende bewegingen te maken, ze te laten sturen door de muziek. Bewegen voelde erg chill en het lijkt me dan ook een erg goede dansdrug.!
Als er gesprekken in de kamer gevoerd werden, pasten de CEVs zich aan op de inhoud daarvan. Erg grappig. Waar ik duidelijk aan kon merken dat het LSD was en geen 2C-x, was dat ik steeds over aspecten uit mijn leven na ging denken of juist abstracte dingen bedacht. Bij 2C-x doen dat soort onderwerpen me altijd nogal irrelevant aan, en ben ik meer wat aan het wegspacen. Je zou dat oppervlakkig kunnen noemen. Een voorbeeld van wat de LSD me liet denken: pijnlijke/vervelende dingen in je leven zijn irrelevant, omdat ervaringen altijd voorbijgaand zijn. 'Inzichten' die uit de oosterse filosofie lijken te komen dus. Ook meer persoonlijke zaken, zoals 'het is goed dat je x met je leven doet' of 'je moet je meer inzetten voor y'. Uit één zo'n gedachte volgde vaak een reeks van analyserende en nuancerende stappen 'maar aan de andere kant zus, nee en toch is het zo dat, etc etc'. Ik bleef eigenlijk nooit hangen in één onderwerp; na een paar denkstappen sprong ik vanzelf naar iets anders, wat dan ook weer doorgeanalyseerd werd.
Als ik dan mijn ogen open deed, ging dit denken door en ook visueel was de LSD met open ogen behoorlijk actief.
Na in totaal een uur of 6 trippen begonnen de effecten duidelijk wat af te nemen, maar net als de come-up ging dit met golven en (bijna tergend) langzaam.
Uiteindelijk ben ik meer dan 12 uur na inname wakker geweest, omdat mijn geest actief bleef en er steeds CEVs kwamen als ik mijn ogen sloot.

Conclusie: LSD is een prachtig stofje, waar ik zeker nog vaker mee ga experimenteren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op zondag 11 november 2012 om 21:41:
Vrijdag hebben we voor het eerst LSD gehad. Bij deze een beschrijving van hoe ik het heb ervaren.

Zegels: de 'Indische olifant' die hierboven door bvroom en M@rco ook gepost is

Zo van zo'n report krijg je wel zin in het goedje, top man!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sten1990 op zaterdag 20 oktober 2012 om 18:36:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind LSD echt DE perfecte partydrug (L)

zeker, maar wel een xtctje derbij dan

Volgens mij word je ook echt dik als je te vaak LSD doet. Ik (+vrienden ook) krijg altijd een vreetkick dervan, en alles smaakt ook zo lekker.
Aanrader: tosti uit de pan smaakt hemels, alleen bij het maken ervan probeert die tosti wel is uit die pan te springen.
Ervaren meer mensen dit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij deze een beschrijving van hoe ik het heb ervaren.

Leuk om te lezen!

Uitspraak van Bobob op maandag 12 november 2012 om 15:24:
alleen bij het maken ervan probeert die tosti wel is uit die pan te springen.

(':
Waarschuw beheerder
Wat heel bizar was, dat we steeds het idee hadden dat de muziek van Shpongle perfect afgestemd was op de Planet Earth aflevering. Kwam er bijvoorbeeld een aap in beeld, dan kwam er net een geluid in de muziek bij wat daaraan gerelateerd leek te zijn. Steeds maar weer deden dit soort toevalligheden zich voor.

Klinkt heel herkenbaar! Zelf ook vaker dergelijke natuurfilms gekeken met andere muziek erbij wat soortgelijke resultaten opleverde, héél gaaf! :D

Edit: (Y) Mooi geschreven report.

Ik (+vrienden ook) krijg altijd een vreetkick dervan, en alles smaakt ook zo lekker.

Vreetkick? Nog nooit mee gemaakt :O.. Wel uiteraard dat de intensiteit van eten zó groot is dat het wel interessant is om van alles uit te proberen, maar dan draait het zeker om kwaliteit en niet kwantiteit oftewel hoeveelheid. Juist miniscule hapjes lijken het een stuk beter te doen dan 'veel eten'..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ervaren meer mensen dit?

Tijdens het trippen op acid, eten m'n vriendin en ik altijd van alles. Laatste keer hadden we wentelteefjes gemaakt tijdens onze trip, was erg lekker! Alleen tijdens het bakken van de wentelteefjes leek het net of ze aan het bubbelen waren :) Verder eten we meestal verschillende soorten fruit, chocola, piri piri kip uit de oven.

En op reggea geel heel de dag poffertjes gegeten, want die waren op dat moment zo lekker!
Waarschuw beheerder
+1
Ervaren meer mensen dit?

Al je zintuigen zijn geoptimaliseerd vandaar dat smaken ook zo extreem zijn bij LSD gebruik.
Zaken zoals vlees en fruit zijn absoluut geweldig in tegenstelling tot voedsel wat kunstmatige smaakstoffen bevat.
Een heerlijk stukje vlees of fruit zal het lekkerste ooit blijken maar een mars of snikker zal niet te vreten zijn. :P

Waarschuw beheerder
+1-1
Ja klopt. Het enige is wel dat als je een hamburger aan het maken bent, je het heel zielig vind voor het tomaatje dat je aan het snijden bent.
De plakjes komkommer allemaal van die verdrietige gezichtjes hebben en het hamburgertje spetterende pijn heeft op de bakplaat.
Waarschuw beheerder
Conclusie: LSD is een prachtig stofje, waar ik zeker nog vaker mee ga experimenteren!

Superleuk om te lezen! :) Leuk reportje. Ben zelf ook een grote fan van LSD. Helaas hebben we al een tijdje niks meer.. En de meeste mensen uit mijn groep zijn een grotere fan de de 2c familie, omdat dit wat korter duurt ed. Maar ik blijf erbij dat LSD gewoon top is!

Uitspraak van Dennuzzz op maandag 12 november 2012 om 18:49:
Vreetkick? Nog nooit mee gemaakt :O.. Wel uiteraard dat de intensiteit van eten zó groot is dat het wel interessant is om van alles uit te proberen, maar dan draait het zeker om kwaliteit en niet kwantiteit oftewel hoeveelheid. Juist miniscule hapjes lijken het een stuk beter te doen dan 'veel eten'..

Haha, heel herkenbaar! Meestal halen we eten voor een heel weeshuis, en uiteindelijk is alles opengemaakt, maar zijn er overal maar 3 happen uitgenomen. Gewoon het proeven, de smaakexplosie en het gevoel in je mond is altijd een feest. Eten maken doen we eigenlijk nooit, meestal tijdens het trippen geen zin in. Daarnaast heb ik altijd het gevoel dat het misschien wel eens verkeerd kan aflopen, hete pannen ed. Vla, en vooral 'Luchtig Toetje' kan voor mij niet ontbreken bij een trip!
Waarschuw beheerder
lsd lijkt mij ook nog wel eens wat maar kan er niet aan komen :(
waar kun je het beste de eerste keer gebruiken in een bos of zo?
met iemand die ook doet of juist zonder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2012 om 20:35:

Een bruin/zwarte tekening op de achterkant bedrukt...
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van niek007 op dinsdag 13 november 2012 om 19:25:

In mijn LSD voor beginners document staan wel wat goede richtlijnen om je trip op af te stemmen

http://members.home.nl/johan.niemeijer/Lsd%20voor%20beginners.pdf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 13 november 2012 om 22:15:
http://members.home.nl/johan.niemeijer/Lsd%20voor%20beginners.pdf

Opgeslagen, ga hem binnenkort zeker een keertje lezen. Thanks!
Waarschuw beheerder
Net toch maar even gelezen, was erg nieuwsgierig. Erg interessant document. Mag ik vragen hoe vaak jij inmiddels LSD heb gebruikt?

Waarschuw beheerder
+2-7
Keertje of ,,,,,,,,,, veel

Waarschuw beheerder
+2-7
(permanent verbannen)
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 13 november 2012 om 22:15:

gewoon lekker op een open veld zitten waar NIEMAND maar dan ook NIEMAND komt. Ik kan zelf echt niet tegen mensen/drukte of random shit als ik ga trippen. Wordt dan echt PARA en trip is dan compleet verziekt. Het is ook niet chill om met iemand te doen die steeds wilt telefoneren of smsen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van niek007 op dinsdag 13 november 2012 om 19:25:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 november 2012 om 18:40:
gewoon lekker op een open veld zitten waar NIEMAND maar dan ook NIEMAND komt. Ik kan zelf echt niet tegen mensen/drukte of random shit als ik ga trippen. Wordt dan echt PARA en trip is dan compleet verziekt. Het is ook niet chill om met iemand te doen die steeds wilt telefoneren of smsen

Mijn eerste keer was op een technofeest met een paar goeie vrienden en dat was fantastisch (L) Hoe je drugs ervaart is voor iedereen persoonlijk, zo heb ik juist heel veel aan positieve en afleidende input als ik aan de LSD zit omdat anders mijn gedachtegangen te chaotisch worden en ik blijf hangen in negatieve dingen..

Het is echt onmogelijk om te zeggen wat het 'beste' is voor iemand met dit soort drugs, het is net waar je persoonlijk de voorkeur aan geeft. Ik zou zeggen, ga experimenteren en kijk wat voor jou het beste werkt. Mocht je besluiten om dat op een feest of ergens in de natuur te doen in plaats van thuis raad ik wel aan om te zorgen dat er altijd een mogelijkheid is om snel naar huis te kunnen. Als dan blijkt dat je het daar niks vind kan je tenminste snel weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zelfde hier, heb m'n eerste keer op een feest gedaan en beviel me prima. Daarintegen had ik truffels in zo'n ''perfecte'' setting gedaan thuis met muziek erbij etc en daar voelde ik me eigenlijk minder op mijn gemak bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 november 2012 om 18:40:

Ik snap niet waar die '-6' op slaat bij deze post? Kan het me prima voorstellen. Zelf ben ik ook een natuurliefhebber en als ik de gelegenheid heb verkies ik deze zeer zeker boven alle andere 'settings'. Wat niet wegneemt dat het op een feestje of thuis ook heerlijk kan zijn. Het belangrijkste lijkt me eigenlijk nog wel dat er voldoende vermaak is. En dat inderdaad NIET in de vorm van telefoon ofzo (ik zou niet eens op het idee komen, als er iets als eerste uit gaat nog voordat de alle eerste tekenen zich openbaren is het wel mijn mobiele telefoon).

Afhankelijk van je mindset kan je bepalen of je het risico wilt lopen om mensen in tegen te komen. De ene keer is mijn mind er op ingesteld wat me prima in staat maakt het op een feest te doen, de andere keer zit ik ook om niemand (buiten mijn medereizigers om) verlegen en verkies ik de veilige thuishaven buiten alle andere omgevingen :). Denk voor de onervaren tripper dat dit wat moeilijker af te tasten is en een 'confrontatie' met een 'nuchter' persoon de eerste keer best wel effe heftig kan zijn (loop ik nog wel normaal / praat ik normaal? Praat ik niet veel te hard? Hoe zie ik er uit? etc. etc).

Just my few cents ;)

Edit: Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat 'je trip meteen compleet verziekt is' ook wel weer een instelling is wat je misschien van te voren hebt met alle gevolgen van dien. Gegarandeerd dat je trip dan ook ' compleet verziekt' zal zijn als je die instelling al hebt al voor de zegel in je mond is beland.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Dennuzzz op zondag 18 november 2012 om 21:45:
Ik snap niet waar die '-6' op slaat bij deze post? Kan het me prima voorstellen.

Die minnetjes staan er omdat deze post een reactie is op een beginner die vraagt wat het beste is om op je eerste trip te doen. Aangezien het lang niet voor iedereen zo is dat een afgelegen stille plek de beste omgeving is voor een eerste trip vind ik (en met mij zo te zien een paar anderen) dit een slecht antwoord.

Dit doet trouwens verder niks af aan het feit dat het voor sommige mensen de perfecte setting voor een eerste keer zou kunnen zijn :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat betreft LSD op een feest; het ligt er voor mij aan hoe hard ik ga. Als ik heel hard ga dan vind ik het niet fijn op een feest, daar word ik dan para van. Maar als ik wat minder heb genomen, dan is het onwijs vet en brengt het een goeie visuele toevoeging aan het feest !

Heb het een keer met speed gecombineerd op een feest. Dit omdat ik dan hoopte dat ik meer in de feest stemming zou komen, en de LSD wat zou onderdrukken als het ware. Ik zat helemaal fout. Dit zorgde er juist voor dat ik compleet paranoïde werd. mijn gedachten gingen nog sneller dan ze normaal met psychedelics gaan. ZO hard dat ik het zelf niet meer volgde, en daardoor hele rare dingen zei in een gesprek. Niet fijn als je dan ook nog eens word omsingelt door 1000 onbekende mensen en je jezelf niet onder controle kan houden.

Wat ik uit deze les meeneem is dat ik persoonlijk beter geen LSD meer kan gebruiken op een feest, gezien je nooit je trip kan voorspellen.

Wij hebben FFC's en wat mijn ervaring er bij is tot zo ver is dat ze compleet onbetrouwbaar zijn met dosis. We hebben ze niet laten testen, maar wel vaak genoeg genomen, en iedere trip is erg verschillend met de vorige. De ene keer voelen we totaal niets na 2 zegels, de andere keer ga je zo hard dat je er niets meer van snapt! Mijn theorie is dat de LSD druppels niet goed zijn verdeelt over onze blotters, of dat ze bij sommige blotters er een beetje vanaf zijn gegaan, en daarom niet goed meer werken. Hebben anderen hier wel eens last van gehad?

Naast de nare ervaringen zijn er ook erg vette ervaringen. Bijvoorbeeld een van mijn vettere ervaringen was dat geluid vervormde. Alle geluiden echode als het ware in mijn hoofd. Het is heel moeilijk uit te leggen want je kan het eigenlijk nergens mee vergelijken. Het was alsof de geluiden langs een "fractal" of dieper mijn hoofd in gingen, en hoe dieper ze kwamen, hoe zachter tot je ze niet meer hoorde. De geluiden leken erg op die van een bamboe klokkenspel als er wind doorheen waait. Bizar.

Heeft iemand hier wel eens Synesthesie ervaren? Dat betekend dat je kleuren kan proeven, geluiden kan ruiken, je zintuigen halen dingen door elkaar als het ware. Dit lijkt me echt koning om zelf een keer mee te maken :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basez op maandag 19 november 2012 om 09:56:
Wij hebben FFC's en wat mijn ervaring er bij is tot zo ver is dat ze compleet onbetrouwbaar zijn met dosis. We hebben ze niet laten testen, maar wel vaak genoeg genomen, en iedere trip is erg verschillend met de vorige. De ene keer voelen we totaal niets na 2 zegels, de andere keer ga je zo hard dat je er niets meer van snapt! Mijn theorie is dat de LSD druppels niet goed zijn verdeelt over onze blotters, of dat ze bij sommige blotters er een beetje vanaf zijn gegaan, en daarom niet goed meer werken. Hebben anderen hier wel eens last van gehad?

Kan kloppen, ik ben ze de laatste 2 jaar tegengekomen en nogal wat klachten over de betrouwbaarheid van de dosering gehoord. Slecht gelegd, het zal zoiets zijn als teveel sheets tegelijk.
Waarschuw beheerder

Ik heb ze via twee verschillende personen ingekocht, en over beide blotters ben ik erg goed te spreken. Mogelijk heb ik geluk gehad :)
Waarschuw beheerder
+3
Heeft iemand hier wel eens Synesthesie ervaren? Dat betekend dat je kleuren kan proeven, geluiden kan ruiken, je zintuigen halen dingen door elkaar als het ware. Dit lijkt me echt koning om zelf een keer mee te maken :respect:

Ja! Ik heb 1 maal mogen ervaren hoe groen klinkt.. Dat was in een bepaald nummer en telkens als die ene toon voorbij kwam was gewoon alles groen.. Eh .. ja groen dus ik kan het niet anders verwoorden haha! :lol: Het bizarre was daarbij vond ik persoonlijk dat mijn medetripper exact hetzelfde had. Dat gesprek verliep dus meer zo:
' Wow ik zie alles groen!'
' Whahattt? Dat meen je?? Bij mij exact hetzelfde?'
' Welke kleur heb jij nu dan?'
' Van alles wat..'
(deuntje komt weer voorbij)
' Groen groen groen!!' (alsof we als een stel overfanatieke maloten met lingo mee zaten te schreeuwen ofzo haha)

Het gaf een bizarre wending aan de avond, na heel wat vlieguurtjes te hebben gehad vond ik de ervaring ' hoe groen klinkt ' op z'n zachtst gezegt vrij apart (en al helemaal dat mijn mede tripper dus exact dezelfde kleur groen waarnam)..

Haha zelfs tegenover andere kameraden welke wel wat tripervaring hadden was het toch vrij bizar om te delen / te laten luisteren ' hoe groen nou klinkt ' haha!

Heb verder wel met LSD ook vaker gehad dat geluid van totaal de andere kant leek te komen (180 graden).. Sta je in het bos naar onderen te kijken, zoekend naar een beekje ofzo.. Blijkt dat dus gewoon de wind te zijn die boven door de bomen heen waait. Of draai je thuis de kraan open om verschrikt achter je te kijken wat dat plotselinge geluid achter je is - juist ja, gewoon het geluid van het stromende water uit de kraan'.

Maar wat betreft synesthesie was dat toch wel echt de enige ervaring (voor zo ver ik mij daar bewust van ben) waarbij de zintuigen flink de boel door elkaar gooide.
Waarschuw beheerder
+2
Haha, mooi verhaal! Hoop dat ik zelf ook een keer zoiets mag meemaken! Dat zijn de ervaringen die je nooit meer vergeet en voor mij een grote reden zijn om psychedelica te gebruiken!
Waarschuw beheerder
Ben bij testcentrum geweest, de zegel is niet getest wegens te weinig informatie over waarom ze het zouden moeten testen. Ik heb een intakegesprek gehad van dik 20 minuten dus ik vond dit niet chill. Zelfde zegel wordt nu wél getest maar uitslag over 2 weken. Donderdag staat het op het programma dus helaas ongeteste LSD op het programm. Maar de buddahs moeten rond de 140 ug zitten dus dat komt vast wel goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blaaskaak op dinsdag 20 november 2012 om 15:12:
Ben bij testcentrum geweest, de zegel is niet getest wegens te weinig informatie over waarom ze het zouden moeten testen. Ik heb een intakegesprek gehad van dik 20 minuten dus ik vond dit niet chill. Zelfde zegel wordt nu wél getest maar uitslag over 2 weken. Donderdag staat het op het programma dus helaas ongeteste LSD op het programm. Maar de buddahs moeten rond de 140 ug zitten dus dat komt vast wel goed.

Heel erg vage reden..
Volgende keer dus gewoon zeggen dat je graag zeker wilt weten dat het LSD is en niet een DOx variant, dat je geen zin hebt om 20+ uur te trippen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2012 om 15:18:
Volgende keer dus gewoon zeggen dat je graag zeker wilt weten dat het LSD is en niet een DOx variant, dat je geen zin hebt om 20+ uur te trippen

Dat heb ik nu aangehaald, ik zei DOS maar het was DOC en DOM. Reden waren ook wel genoeg er is alleen een misverstand ontstaan met doorgeven oid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 november 2012 om 11:13:
welke doseringen hebben jullie vaak op je LSD?

LSD is echt mijn ding, paddos daarentegen helemaal niet.

copy that!!
Waarschuw beheerder
+6
Disagree :). Paddestoelen zijn gewoon totaal anders. Snap dat de vergelijking voor de hand ligt maar toch...

Moest ik er een karakteromschrijving aan geven dan vind ik 'Elles D' een vredelievende speelse vrouw, vol met inzichten welke ze vrij lineair aan je ten toon steld. Het peace, love & happiness is alom aanwezig.

In tegenstelling tot 'de paddestoel'. Dat is voor mij een strenge leermeester en zal je laten huilen als een klein kind als hij dat nodig vind om bepaalde dingen tot je door te laten dringen. Streng maar rechtvaardig. Hoewel ik nog zelden leuke trips heb meegemaakt op paddestoelen, zijn ze voor mij persoonlijk wel de meest intrigerende, leerzame trips van allemaal. Met meestal blijvende veranderingen tot gevolg (in positieve zin). Uiteindelijk bedoeld de paddestoelen het niet zo 'kwaad en duister', maar confronteerd je gewoon graag met de te leren lessen.

Het is aan jezelf hoe jij daar gedurende de trip op reageerd. Verzet je je er tegen 'als een echte man' (ego), dan zal dat eerder uitlopen op een verschrikkelijk eindeloos durende situatie. Terug van hell kan je maar beter de trip zo snel mogelijk vergeten en is de kans groot dat je die 'rommel' NOOIT meer zal aanraken.

Maar laat je je gaan en ga je met 'hem' mee? (Go with the flow!) Dan is er ook genoeg ruimte voor humor, krijg je alle kans om er van te leren en vervolgens aan jou de keus om deze verrijking aan opgedane kennis ook te integreren (in je dagelijks leven).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi verwoord hoor Dennuzzz!

Waarschuw beheerder
Interessant hoe je dat allemaal zegt, ben er opzich best wel benieuwd naar.
Waarschuw beheerder
Bij ons helaas ook hetzelfde verhaal over de FFC, afgelopen vrijdag dus toch maar een naar het testcentrum gebracht. Ik zal de uitslag hier doorgeven als ik meer weet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op woensdag 21 november 2012 om 08:06:
Bij ons helaas ook hetzelfde verhaal over de FFC, afgelopen vrijdag dus toch maar een naar het testcentrum gebracht. Ik zal de uitslag hier doorgeven als ik meer weet

Wat ik ergens overigens gelezen heb is dat de FFC's erg populair zijn en er zijn dus door verschillende producenten verschillende soorten dosis van zijn uitgebracht. Dit zou ook kunnen verklaren waarom de dosis wisselvallig zou zijn

Waarschuw beheerder
-1
Wat er gezegd wordt over de ffc's dat onderschrijf ik. Veel verschillen in de doseringen.
Daarom laat ik altijd alles testen wat ik Koop. Zo weet ik zeker wat ik neem en kom ik niet voor verassingen te staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op woensdag 21 november 2012 om 08:06:
Bij ons helaas ook hetzelfde verhaal over de FFC, afgelopen vrijdag dus toch maar een naar het testcentrum gebracht. Ik zal de uitslag hier doorgeven als ik meer weet :)

Is dat dat op de zelfde vel waar het verschil in zit? Ben benieuwd naar de uitslag.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basez op woensdag 21 november 2012 om 18:42:
Wat ik ergens overigens gelezen heb is dat de FFC's erg populair zijn en er zijn dus door verschillende producenten verschillende soorten dosis van zijn uitgebracht. Dit zou ook kunnen verklaren waarom de dosis wisselvallig zou zijn

Waar lees je dat?

Ik heb 2 verschillende mensen gehoord die een vel ffc terug hadden gebracht en goede voor in de plaats hadden gekregen.
Waarschuw beheerder
+14
Acid, a way of life.
wat: 1 zegel van geschat 140 ug Buddah
waar: thuis, matrassen, bank, laptops.

Eindelijk had LSD mij gevonden, ik moet zeggen ons. De persoon in kwestie E. E en ik hadden ervaring met truffels en wilden het echte werk ervaren. De setting was perfect, veel kleine hapjes, chille sfeer en zin! Dus 5 over 3 namen we beide een zegel. De zegels begonnen na een goede 25 tot 30 minuten langzaam op te komen. Wat een kleurenpalet! Ik moest nog wel hard concentreren om wat te zien. Staren -> wat zien, knipperen -> weg. Na een goed uur zaten we beide goed hard in de trip. Kleuren die ik met truffels weinig zie waren er eindelijk! Groen, Rood, blauw, Goud, Geel, Fluoride groen, Zonsopgang oranje. De muziek speelde met de kleuren. Zo hoorde ik Groen. Groen was in enkele nummers aanwezig, me beeld vervaagde in eens naar fluorgroen. Muziek was Spohngle, The Doors en dergelijke hallucinatie muziek. Het ene nummer sleept je heel hard mee de ander zweeft je naar, ja waar eigenlijk. Met mijn ogen dicht kon ik niet plaatsen waar ik was, was ik nou aan het denken? Werkte LSD wel met ogen dicht? Hoe kom je in jezelf? Hoe ga je eigenlijk nadenken over dingen? En toen bedacht ik me: Met truffels zie ik werkelijk hele heldere figuren op de muren. Met LSD zijn het vervormingen, kleuren, golven, ademhaling. Concentreren of ik er wat in kon zien kon de eerste 4 uur niet. Overigens was mijn lichaam in positie brengen uiterst moeilijk, vaag ding! Later zag ik mijn bureau in Dresden ten tijde van WW2 veranderen. Een hond die ik herkende van mijn truffel trips. Above and Beyond vielen bijna uit een flyer. Ik merkte dat vooral randen van de muur vreemd deden, een soort kustlijn waar het plafond water was en de tegenmuur de branding. De muur die op gevoel vuurrood werd en met 1 oog blauw, dat zal ik ook niet snel vergeten. Toen de piek over was traden E en ik in ons lichaam terug. Ik kan dit niet uitleggen maar ik voelde me landen van een zware reis. Filmpjes op youtube deden nog steeds veel, vooral van die vage indiaanse trance e.d. Harry Potter was ook bijzonder, zo ging het hoofd van Voldemort en het hout van de brug bijzonder tekeer, de spreuken waren magisch, de emotionele verbinding met de film in enkele minuten bizar! Ook heb ik het idee gekregen om te gaan tekenen, wat was dit geweldig. De patronen op het witte papier staan zo helder op je netvlies maar hoe krijg je dat nagetekend! Ik ben geen artist :P Eten was inderdaad een smaaksensatie. We hadden kleine hapjes fruit, chocola en kaas in pepertjes. Mandarijn en de kaasjes deden het hem voor mij. En ellendig veel chocola. Na de pieken dachten E en ik op een gegeven moment wow het is nu helemaal over, maar die golven worden gewoon steeds meer uitgerekt. Waarop weer een piekje volgde. Het moet alleen weer meer geconcentreerd. Staren is weer nodig. Op dit moment twijfelde ik ook erg aan de muur en aan de vloerbedekking. Dat constante patroon, is dat er nou nooit? Wat ik verder ook ervoer is een soort cyclus. Ik ging in het begin van mijn trip naar de wc, ging liggen, zag rode muren en een vlieg voorbij vliegen. Dit is mij zeker 4 keer overkomen, telkens met de drang voor wc e.d. E zei dat ik wellicht in de cyclus moest gaan oid, maar ik kon het weinig plaatsen :P.

Na de meest zware golven zijn we even buiten gaan staan, dit is toch wel een aparte ervaring, zeker een keer doen ten tijde van je grotere golven. Bij terugkomst besloten we op te warmen en even naar de stad te gaan, wat mensen ontmoeten en enkele biertjes. De stad was voor mij nog wel iets raars, dingen plaatsen was niet altijd even gemakkelijk, licht was nog mooi. We vertrokken naar huis en E ging naar zijn kamer en ik ook. It was over. Good night. It was great Acid, see you later alligatorsnakeriotBAM