in slappe toestand is die van mij 30cm en in stijve nog maar 18cm
neuken?
bij jou of bij mij?
gefeliciteerd
maar ik heb lekker de kleinste!!!
voor een bij is een lul van 15 cm meer dan voldoende
sneekweek 2008?
In Tsjernobyl wel ja
tja 12,5 ???is niet echt groot he??
rond de 18 is het gemiddelde van wat ik meegemaakt heb.Nederlandse mannen zijn tog ook iets groter geschapen dan de gemiddelde man?
sorry maar ik vind het wel wat klein voor mijn doen ik ken ze groter haha
dikker dan 15cm
mijn god dan wil ik die kut van jou wel eens zien
heey daar is ie weer
12 is nog steeds te klein schat
hoi Fleur
hoezo te klein?
leren beffen
uhm is een karige maat hoor18 cm daar mag je mee aankomen anders niet
![]()
eey pilootje van mehoe zit dat eigenlijk bij jou? is dat vliegtuig een soort penissymbool? of compensatie...
Bij 2 lullen kan je al over een gemiddelde praten... Maar ik laat verder nix los
Voor veel PF vrouwen is 25cm gemm.
dan hebben ze blijbaar allemaal toevallig de goeie gehad op maat!!
heb ik ook haha lucky basted
ik heb de bonus!!!
of niet dan haha
die van ons zijn lul meet 18cm, ik dacht dat dit het gemiddelde was???
nou ook daarom geen boy's voor mij dus.. wat een gedoe om paar cm!
voor de goede sex heb je geen pik nodig hoor
Chinese mannen hebben een gemiddelde van 12,45 cm
indonesië gemiddeld van 15,62 cm
Nederlanders gemiddeld 15 cm maar de meeste vrouwen willen rond de 17,5 cm
ähm...baby was tust du hier???!!!
Uitspraak van Tha Dodge Jr op maandag 26 november 2007 om 20:10:
die menschen hier aus die traumen zu helfen und in die realität bringen!
dat ga ik bij jou ook nog doen
für realität hast du gar kein sinn weil du in einer pseudo-welt lebst
12,5 het gemiddelde ?? Dit er wel boven........
Ik vind het vrij klein
Ik vind het vrij klein
voor de goede sex heb je geen pik nodig hoor
Nieuwe Vriendin maakte laatst een grapje over mijn ukkie. Volgens mij is 12,5 gewoon gemiddeld. Dames wat vinden jullie?
Volgens mij is 12,5 gewoon gemiddeld.
goh...nog effe doorlezen en ik weet precies welke vragen ik op een eeerste date zou moeten stellen
Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor en is zeer zeldzaam
in slappe toestand is die van mij 30cm en in stijve nog maar 18cm
dikker dan 15cm
mijn god dan wil ik die kut van jou wel eens zien
Ik ben bovengemiddeld omdat meisjes mij na het nueken altijd een grote lul noemen..
nou negers hebben een pik van een halfe meter
haha, dat is de vraag die je moet stellen...
Dat is wel erg veel...
Dat misverstand komt door de vergelijking van negers en paarden
Ow ja, maar das een rekbaar begrip he
Ja, maar probeer die van een paard maar erect te krijgen en dan nog in staat te zijn m op te meten
![[img width=120 height=90]http://www.gifflix.com/./data/media/15/lildick.gif[/img]](http://www.gifflix.com/./data/media/15/lildick.gif)
Zal je vrouw leuk vinden
'schat, deze snapt het niet, moet het haar even uitleggen'
hmmm... nee, dan doe ik het wel lekker standaard verkeerd
Het gaat over piemels en Booya staat weer voorop.
van de tijd??
toch ook nog de normale dingen dus
Nou.. dan hoop ik nooit dat ik dit gemiddelde tegenkom..hahahaha
.. dan hoop ik nooit dat ik dit gemiddelde tegenkom..hahahahalaatste aanpassing 25 december 2007 15:08
n relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 16 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. De meest voorkomende penislengte in erectie is rond de 16,5 cm[1]. Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor en is zeer zeldzaam. Mannen liegen soms over hun penislengte en ronden deze naar boven af. De lengte en de dikte van de penis in rust variëren ook. Uit de lengte van de penis in rust is visueel niet de lengte van de penis in erectie te zien; een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor. Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is bijna gelijk aan de lengte van de stijve penis.
Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" (of "groeier") en "vleeslul" (of "bloeier") gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven. Uiteraard zijn er ook veel mannen die een penis hebben die ergens tussen een "bloedlul" en "vleeslul" inzit. Per definitie is er dus niet alleen de "bloedlul" of de "vleeslul" maar ook 'varianten' daar tussenin.
bron :
om de jong een plezier te doen, een strak kutje perst makkelijker de mayo uit de uier
Uitspraak van thieryc op maandag 19 november 2007 om 19:10:
Volgens mij is 12,5 gewoon gemiddeld
Nou.. dan hoop ik nooit dat ik dit gemiddelde tegenkom..hahahahalaatste aanpassing 25 december 2007 15:08
7 pond en 50cm
dan is de mijne een uit zn krachtengegroeide vleespet
nou de mijne is 15.5 cm en ik ben 14
Uitspraak van #~.Brian.op woensdag 2 april 2008 om 20:18:
Laten we het erop houden dat je dan minimaal 15 cm nodig hebt om tot een fatsoenlijke zaadlozing 'ten opzichte van een zwangerschap' kunt komen
Das lullig voor de 14 centimeters onder ons
heb toch wel een aantal mannen gehad, toch wel rond de 17cm schat ik
is stie gaan ontsteken jongen
bewijs...
een lul is een lul.
T gaat erom watje er mee doet
bestaat een lul van 5 centimeter in stijve toestand ?
gaat niet om lengte maar wat je er mee doet
kun je niet lezen ofzoik vraag me af of dat bestaat dan zal ik dat zelf dus wel niet hebben
Nou ja als je ooit kinderen wil moet die gemiddeld 9cm zijn..
Why not, bedoel meten is weten
dan zit ik boven gemiddeld
Dude dat is fucking klein
Gelukkig heb ik het beter getroffen!
te klein hehehe
ben ik blij dak dan ver boven het gemiddelde zit
Toch leuk om te zien hoe mensen over hun ding opscheppen bij mensen die ze nog niet eens kennen. Zo kansloos.
tot nu toe heb ik al die chickiess nog nie horen klagen, mja dat moeten ze ook niet proberen denk dat ik anders beetjj agressief geprikkelt word
moet jij ook klappe hebben ofzo?