smaak verschilt ja tog
zonder te luisteren kan je niet oordelen
hey mense hier een splitter mix
ik heb het al eens eerder gehoord dus wist wel hoe het zou klinken!
maar jij heb m wel gehoord ChemicalCleo ???
Diepdat jij dit zo voor elkaar krijgt
een hoogstaande productie, en dat voor zo'n hoogstaand muziekgenre
splittercore, speedcore, mongolenherrie
geeft wel een beetje aan wat het niveau is van die 'muziek' als je er alleen een beetje autistisch op kan doen...
Wat zullen die ouders wel niet denken als ze hun zoon/dochter naar zoiets horen luisteren
Ongetwijfeld dat er mensen zijn die dit geniaal zullen vinden terwijl het gewoon 5 minuten lanterfanteren is op een PC
En dat zegt iemand met pattrick jumpen, darkraver en outblast in ze favo's!!!
De Darkraver draaide al hardcore toen jij nog luiers volpoepte
dat betekend niet dat ie goed is...
uit meer dat ie al tig jaren hetzelfde aan het doen is..beetje jammer innovatief zijn is juist zo belangrijk als dj/producer..ipv steeds hetzelfde kansloze weinig creative rotzooitje te laten horen
Nee? Als een DJ niet goed zou zijn zou ie niet al meer dan 17 jaar meedraaien toch?
Dus jij wil zeggen dat the Golden Earring, the Rolling Stones of U2 weinig creatieve rotzooi laten horen?
En trouwens, muziek die in 5 minuten te maken is is wel creatief in jouw optiek?
er zijn zat dj's die al 17 jaar op hetzelfde doorrommelen...teveel zelfs, mja t gros van t publiek vind t overduidelijk wel best! omdat ze gewoon niet verder kijken dan hun neus lang is..hun gebrek!
ik had t duidelijk over Darkraver, snap even de link niet waarom jij ineens over geheel andere muziek begint
want het is toch wel duidelijk dat zij toch altijd wel enigzins vernieuwend zijn
...vind ook niet echt dat dat te vergelijken is met Darkraver
ligt er maar aan wat je kan met het programma, waar je muziek mee maakt!
je kan hem hier downloaden
http://rapidshare.com/files/69007102/splittermix.mp3.html
ze hoeven zich tegenover niemand te bewijzen, net als de Darkraver
Nee?
Als jij de opkomst van de gabberhouse niet hebt meegemaakt kun je daar heel slecht over oordelen, laat ik het daarbij houden
nee..? dus omdat ik die tijd niet heb meegemaakt, betekend het meteen dat ik niet kan oordelen of iets kwalitatief goed in elkaar zit? beetje rare beredenering
Je zegt dat DR niet vooruitstrevend is, terwijl je pas net komt kijken.
De Darkraver was al vooruitstrevend in een tijd dat jij ook nog luiers volpoepte dus kun je er niet over oordelen.
Of stond je op je 5e al op Rave the City?
wat ik aangeef is dat in 1990 DR al vooruitstrevend was, terwijl zij zegt dat hij dat niet is
Wat ze (terecht) probeert te zeggen is dat een grote aanhang geen garantie is voor kwaliteit.
laat ma hore wat je der van vind???
het lijkt allemaal op mekaar
Wat zullen die ouders wel niet denken als ze hun zoon/dochter naar zoiets horen luisteren
geeft wel een beetje aan wat het niveau is van die 'muziek' als je er alleen een beetje autistisch op kan doen...
Ook al staat Patrick Jumpen er voor de grap bij, zelfs hij krijgt nog heel Lowlands aan het springen...
De Darkraver was al vooruitstrevend in een tijd dat jij ook nog luiers volpoepte dus kun je er niet over oordelen.
Ook al staat Patrick Jumpen er voor de grap bij, zelfs hij krijgt nog heel Lowlands aan het springen...
dat betekend niet dat ie goed is
Wat was er eigenlijk zo vooruitstrevend aan darkraver?
Net even in een minuutje in elkaar gezet. Klinkt dit?
en wtf doen die mensen
Lolbroek! Ze zien je aankome! PPattrick jumpen op lowlands!
Hij is toch 1 van de eersten die echt begon met 'hardcore' te draaien.
Boney M
Maarja dan kan hij zich natuurlijk niet eeuwig achter te verschuilen
Speedcore dansje
Patrick Jumpen gaat direct mijn favo's in: iemand die mensen @ Lowlands aan het springen krijgt moet wel een geniaal muzikant zijn
Dat wel! Gaat blijkbaar achteruit met lowlands dat ze zulk soort grappe uithale!
zulk soort grappe uithale!
ik zie de vergelijking niet helemaal
Dat wel! Gaat blijkbaar achteruit met lowlands dat ze zulk soort grappe uithale!
Dat was dan wel weer goeie grap! Jammer dat er op sensation black van dat kortzichtige kuddevolk komt!
Whehe hoef alleen maar sensation black 2006 als voorbeeld te noemen![]()
Nou, zo'n 'grap' heeft id&t uitgehaald met sensation door Slipknot neer te zetten bij Rob Gee.... Alleen werd dat niet zo gewaardeerd
Als 30.000 mensen gaan zitten en er klimt iemand het podium op om de act hoogstpersoonlijk het zwijgen op te leggen is er denk ik wel iets mis...
Als 30.000 mensen gaan zitten en er klimt iemand het podium op om de act hoogstpersoonlijk het zwijgen op te leggen is er denk ik wel iets mis...
Wat is daar mis mee? Vond het een erg goed initiatief. Lekker experimenteel. Ben niet eens een vervend (Hard)Rock/Metal fan, maar dit was gewoon vet om te zien, niet zozeer om te dansen. Deze live-act zou niet langer duren dan 25 minuten. Wat is nou 25 minuten op een avond?
Als die kerel die het podium op klom nou 5 minuten had gewacht was het al voorbij geweest. Ik wens hem het liefst een levenslang feest-verbod.
Als je op het DJprofiel van Rob Geen onder de reacties krijgt zie je ook alleen maar slechte reacties van "Hardstylers" over die ene Sensation avond.
Sjah, het had mij niet veel kunnen boeien, maar feit wil dat mensen dik betalen voor zo'n feest, en dan niet zitten te wachten op zoiets als slipknot ofzo
Paar weken terug bij Partyraiser kwam er tussendoor een bandje (happytunes ofzo)..
Die speelden 3 nummers een beetje rock and roll achtig... Heb me ziek gelachen, vond het helemaal geweldig, maar het viel niet bij iedereen in goeie aarde...
nou moet ik zeggen dat er natuurlijk op zulke feesten hele andere mensen komen dan op lowlands waarschijnlijk... Misschien dat het hem daar in zit..
Dat is idd een teken dat het publiek te kortzichtig is
Ik vind het eerder kortzichtig dat mensen er allemaal over oordelen zonder dat ze er bij waren
Snappen we het nu allemaal weer???
Ik vind het eerder kortzichtig dat mensen er allemaal over oordelen zonder dat ze er bij waren
In tegenstelling tot sommige anderen kan ik andere muziekstijlen wel waarderen, ook op feesten.
Zo'n act aan het begin van de avond neerzetten net na de eerste hardstyle-dj was niet slim.
Zo'n act duurt hoogstens een paar minuten, dus dat is ff een kwestie van een knop omdraaien
Nou, als je die koppen zag van sommige mensen Die konden het daar ook niet echt waarderen hoor
Dat kortzichtige hardcore publiek ook altijd
Trouwens, als er 1 publiek kortzichtig is is het wel het hardcore publiek.
Anti-trance, anti-clubkut, anti-links, anti-politie, anti-maatschappij
Dan nog is zo'n actie van zo'n figuur niet goed te praten, simpel as that!
Nou ik kan me de reacties hier op PF nog herinneren, denk dat toch 80% zijn actie goedkeurde.
Wat is daar mis mee? Vond het een erg goed initiatief. Lekker experimenteel. Ben niet eens een vervend (Hard)Rock/Metal fan, maar dit was gewoon vet om te zien, niet zozeer om te dansen. Deze live-act zou niet langer duren dan 25 minuten. Wat is nou 25 minuten op een avond?
Als die kerel die het podium op klom nou 5 minuten had gewacht was het al voorbij geweest. Ik wens hem het liefst een levenslang feest-verbod.
Als je op het DJprofiel van Rob Geen onder de reacties krijgt zie je ook alleen maar slechte reacties van "Hardstylers" over die ene Sensation avond.
Nou ik kan me de reacties hier op PF nog herinneren, denk dat toch 80% zijn actie goedkeurde.
Waren alle hardstylers al vertrokken en hou je alleen het die-hard publiek over....
Qlimax is toch alleen hardstyle?
Ten eerste hebben we het over Sensation
al jaren hardcore
Dat is pas kortzichtig, ergens een mening over geven terwijl je er de ballen verstand van hebt
Een Vince of Promo die een setje als afsluiter geeft, meerendeel is gewoon hardstyle.
kortzichtig
Aardig kortzichtige reactie van iemand DIE ER NIET BIJ WAS!!!
inderdaad, voor de minderbedeelden onder ons!
Nou, zo'n 'grap' heeft id&t uitgehaald met sensation door Slipknot neer te zetten bij Rob Gee.... Alleen werd dat niet zo gewaardeerd
Hoe kunnen zij nou weten dat ze zo slecht ontvangen zouden worden...hebben waarschijnlijk weken geoefend om het publiek een leuk half uurtje te geven
Dank je...
maar geef jij eens aan wat het voordeel is van een 900 bpm plaat boven een 450 bpm plaat
Zalle we nie met ze alle gewoon voor onze eige muziekstijl gaan en andere in ze waarde late inplaats hier beetje stom te gaan lope bekvechte???? Ieder ze eige smaak!!!
het voordeel is van een 900 bpm plaat boven een 450 bpm plaat
Ja gaat weer eens aan mijn punt voorbij.
"splitter" is ook gewoon een Duits woord (Pengo is Duits, 1+1 enzo), zou jij als bet weter moeten weten
Als dansmuziek zo snel is dat je er niet meer op kan dansen, waarom heeft het dan zo'n snelheid?
toch wel ironisch dat een tegenhanger van speedcore de domste is van deze hele discussie
Dat jij nu de motoriek hebt van een blok beton
Dus je geeft toe dat speedcore liefhebbers niet de meeste snuggere mensen zijn
Sinds wanneer is BPM een maatstaf voor kwaliteit van muziek?
Maar muziek van 900 bpm heeft geen functie.
Als dansmuziek zo snel is dat je er niet meer op kan dansen, waarom heeft het dan zo'n snelheid?
Dat jij nu de motoriek hebt van een blok beton en alleen op de bass kunt dansen betekent niet dat dat voor andere mensen ook geld. Je kunt ook op de 4-kwarts maat dansen, of een melodie oppakken, etcetera.
splittercore extratone
allemaal verschillende namen voor speedcore.
Extratone is dus echt geen speedcore!!! En de naam splittercore word alleen door meelopers gebruikt!
toen misschien ja...maar na 17 jaar nog steeds hetzelfde doen...
verdient bij mij weinig respect!
Ook al kan de muziek extreem snel zijn, kan er nog een rustige/normale maat inzitten (wat vaak ook het geval is)
Waarom maak je het dan extreem snel, zodat het uiteindelijk ZO snel is dat je een ander ritme moet gaan uitzoeken om op te kunnen gaan
in de bek te laten schijten
Kutte is gewoon dat er zo'n hoop rotzooi wordt uitgebracht in deze scene, en dat veel acts niet serieus te nemen zijn door stomme maskers en andere ongein, waardoor het eigenlijk helemaal niet raar is dat veel mensen een verkeerd beeld krijgen bij Speedcore.
verandering in ritme, melodie, klankkleur, ruimte, tijd
kansloze discussie verder, met een persoon die beweert alleen te kunnen dansen op een bassdrum. echte hollandse boer zeker
je bedoelt commerciele hardcore op 45 toeren pitch +16?
echte hollandse boer zeker
Dus bluegrass is de extreemste vorm van muziek...
en dat veel acts niet serieus te nemen zijn door stomme maskers en andere ongein, waardoor het eigenlijk helemaal niet raar is dat veel mensen een verkeerd beeld krijgen bij Speedcore.
Dat is jou mening, ik wordt er niet vrolijk van.
bonhead, prince ov darkness, noisekick
ik word hier echt zo cynisch van
precies wat er bedoelt wordt met niet serieus te nemen bagger. leuk voor op hakkuh for kids cd's enzoangerfist op 45 toeren. gelukkig verzamelt dit volk zich allemaal lekker op CSR feestjes met stoere merchandise aan, blijven ze iig weg op feestjes als encore deux fois
Is een discussietopic, dit niet.
Uitspraak van terror_2008 op zondag 6 januari 2008 om 16:40:
bonhead, prince ov darkness, noisekick
precies wat er bedoelt wordt met niet serieus te nemen bagger. leuk voor op hakkuh for kids cd's enzo angerfist op 45 toeren
gelukkig verzamelt dit volk zich allemaal lekker op CSR feestjes met stoere merchandise aan, blijven ze iig weg op feestjes als encore deux fois
Dit gaat ook helemaal nergens over! Ik luister gewoon allebei de soorten
Hm dan ben ik maar 50% underground!!!
Alles waar core in voor komt en stijlen die rijmen op core (zoals terror) is standaard kut.
Ik heb een vuistregel die ik aanhoud: Alles waar core in voor komt en stijlen die rijmen op core (zoals terror) is standaard kut. Enige uitzondering zijn sommige early hardcore platen maar dan heb ik nog een voorkeur naar oldschool en classics.