Partyflock

Forumonderwerp · 981518
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 23 november 2007 om 22:00

Waarschuw beheerder
In het nieuwsbericht van Awakenings las ik dat er begin volgend jaar een editie in Eindhoven wordt gehouden. Ik vind het jammer! Awakenings hoort bij de gas, is de gas en moet daar blijven.
Krijgen we straks een 'Awakenings goes Groningen, Awakenings goes Venlo, Awakenings goes...' :S
Naar mijn gevoel is dan Awake Awake niet meer. Wat vinden jullie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 00:09:
Wat vinden jullie?

commercieel roeleert weejuh!
Waarschuw beheerder
donateur
draaien ze ook terror?
Waarschuw beheerder
donateur
Je vergeet Awakenings goes Goes

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie?

gister nog 2 euro :banana:

Waarschuw beheerder
donateur
van mijn part houden ze het in duckstadt
wat kan mij het schelen..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 10 november 2007 om 00:17:
Je vergeet Awakenings goes Goes

:roflol: awakenings goed dordrecht zou wel lekker zijn kan ik zo mn mandje in rollen (y) :P
Waarschuw beheerder
Weer die discussie? Je hoeft toch niet te gaan??

En zo geweldig is het in de Gas ook niet meer. Locatie is onovertroffen, maar dat publiek...:gaap:
Waarschuw beheerder
In het nieuwsbericht van Awakenings las ik dat er begin volgend jaar een editie in Eindhoven wordt gehouden. Ik vind het jammer!

Hoezo is dat jammer. Eindhoven is DE techno stad nu dus eindhoven verdiend het opzich best. Mooie locaties daar.

Waarschuw beheerder
eindhoven??? aub niet veel te ver man!! plus awake hoort thuis in adam uitwedstrijden zijn nergens voor nodig

Waarschuw beheerder
Op die manier wordt het allemaal veels te commercieel... en dat vind ik jammer ja!
Waarschuw beheerder
donateur
gaan we weer :gaap:
er zijn toch een aantal redenen gegeven waarom awake wil verhuizen,kan het wel begrijpen door oa. dat achterlijke beleid in A'dam :/

dus waarom niet een keertje in Eindhoven proberen?

Uitspraak van Juulke op zaterdag 10 november 2007 om 00:45:
Locatie is onovertroffen,

al mogen ze wel eens wat aan dat beroerde geluid gaan doen daar (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op zaterdag 10 november 2007 om 01:06:
achterlijke beleid in A'dam

Daar ben ik het volkomen mee eens!! Hebben ze dat bij andere feesten ook?
laatste aanpassing
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Awake in de gas is wel (l)

Maar de edities in de Maassilo zijn ook (y)

Het is alleen dat ze een andere locatie zoeken naast of ipv de maassilo... de gas blijft heus wel hoor ;) In april zijn er weer 3 edities in de Gas (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 00:53:
Op die manier wordt het allemaal veels te commercieel...

Dus wanneer Awake in een andere stad dan A'dam wordt gehouden is het ineens commercieel? Goede redenatie...(Y) Normaal gesproken is er in het begin van het jaar altijd een editie in Rotterdam, volgend jaar dus in EHV.

Je zal vast weer een ander publiek binnen krijgen, maar dat is sowieso al veranderd op Awake met allemaal dat 'kijkpubliek'. Krijg meer het idee dat er wordt gedacht door een deel van de mensen uit de randstad dat Awake van 'hun' is, en dat ze het niet zien zitten om af te reizen naar 'die boeren' uit EHV...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op zaterdag 10 november 2007 om 09:50:
Je zal vast weer een ander publiek binnen krijgen, maar dat is sowieso al veranderd op Awake met allemaal dat 'kijkpubliek'.

Ben ik niet met je eens.. Alleen eind sep was publiek mat, omdat er kut gedraaid werd. De edities ervoor waren geweldig wat publiek betreft. Zo heb ik het iig wel ervaren.

Krijg meer het idee dat er wordt gedacht door een deel van de mensen uit de randstad dat Awake van 'hun' is, en dat ze het niet zien zitten om af te reizen naar 'die boeren' uit EHV...

Wat een onzin!!! Heeft helemaal niets met 'onder de rivieren' versus 'boven de rivieren' te maken. Dat heeft dan met je eigen onzekerheid te maken! Denken dat er vanuit de randstad op hun neer wordt gekeken.. wat een onzin!

Moet toegeven dat de edities in rotterdam idd ook super zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 00:53:
Op die manier wordt het allemaal veels te commercieel... en dat vind ik jammer ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op zaterdag 10 november 2007 om 00:45:
Eindhoven is DE techno stad nu

:/ :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
awake in amsterdam is toch al een tijd kut. Niemand danst, geluid is bagger, lociatie is inderdaad supervet maarja toch minder belangrijk aspect vergeleken met publiek en geluid.

Misschien komen er als het in eindhoven is eindelijk is wat mensen die los gaan. Als er een vette line up is ga ik het in ieder geval wel proberen om er naar toe te gaan.

Het argument dat awakenings dan awakenings niet meer is... is echt onzin. Het overgrote deel van het eerste awakenings publiek is ook al jaren niet meer op awakenings geweest dus in die zin is awakenings al lang niet meer wat het is maarja of dat wat uitmaakt weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Naar mijn gevoel is dan Awake Awake niet meer.

Je weet het wel met het nodige gevoel voor drama te brengen. :)

Awakenings hoort bij de gas, is de gas en moet daar blijven.

Het blijft daar toch ook? Het is toch niet zo dat ze alle edities in de Gas vervangen door edities in Eindhoven.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 10:41:
Alleen eind sep was publiek mat, omdat er kut gedraaid werd

Muzikaal was het voor mij één van de beste, zoniet dé beste editie. Dat het publiek niet diezelfde waardering toonde heeft volgens mij alles te maken met het feit dat er een hoop dagjesmensen rondliepen die nog nooit van Mills, Hood of de rest hadden gehoord.

Awakenings in Eindhoven vind ik zeker wel een goed plan. De technoscne in Eindhoven is bijzonder levendig, dus het zal ongetwijfeld los gaan als een malle. Denk dat ik er wel bij ben als er een goede line up wordt neergezet. (Y)
Waarschuw beheerder
Ben ik niet met je eens.. Alleen eind sep was publiek mat, omdat er kut gedraaid werd. De edities ervoor waren geweldig wat publiek betreft. Zo heb ik het iig wel ervaren.

Sorry hoor maar als Mills de pannen van het dak draait en zowat de hele gas staat stil, dan heb je wel gelijk dat Awake Awake niet meer is... Dat dat voor een groot deel van het publiek als kut ervaren wordt zegt al genoeg.

Kan me trouwens weinig edities herinneren waar het echt massaal los ging, en heb er sinds de terugkeer in de Gas toch niet veel gemist. Sfeer is altijd relaxed, maar de handjes gaan naar mijn idee steeds minder de lucht in...

Wat een onzin!!! Heeft helemaal niets met 'onder de rivieren' versus 'boven de rivieren' te maken. Dat heeft dan met je eigen onzekerheid te maken! Denken dat er vanuit de randstad op hun neer wordt gekeken.. wat een onzin!

Maak je over mijn onzekerheid maar geen zorgen. Moet het misschien wat anders formuleren. Zijn genoeg mensen die voor een Awake in de Gas zo'n 2 uur moeten reizen, geen probleem. Wanneer er een x wat leuks te doen is in bv EHV, dan is dat voor veel mensen uit de randstad ineens 'te ver weg'...

Daarnaast is Awake al lang en breed bekend onder een groot publiek. Krijg je vanzelf wanneer er pagina grote artikelen in kranten als de Spits en Metro verschijnen. Daar zal een editie in EHV weinig aan veranderen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blablablabla
als je het niks vindt, ga je niet. (zoals ik)
als je het wel leuk vindt, ga je wel.
Waarschuw beheerder
Eindhoven is DE techno stad nu

MOEHHAHAHAHAHAH :roflol:
gaan we weer

+1 maar ga toch ook ff reageren :D
Normaal gesproken is er in het begin van het jaar altijd een editie in Rotterdam

BULLSHIT! Januari, December, Mei....hoezo 'normaalgesproken'
Uitspraak van Gustav op zaterdag 10 november 2007 om 12:58:
Je weet het wel met het nodige gevoel voor drama te brengen

(Y) 5 keer geweest en dan als 'kenner' zo'n uitspraak doen hahahah, volgens profiel ook nog eens eerste editie in de NDSM meegemaakt (Y)
Alleen eind sep was publiek mat, omdat er kut gedraaid werd

:X
Muzikaal was het voor mij één van de beste, zoniet dé beste editie. Dat het publiek niet diezelfde waardering toonde heeft volgens mij alles te maken met het feit dat er een hoop dagjesmensen rondliepen die nog nooit van Mills, Hood of de rest hadden gehoord.

Hoppakee!

Zolang het concept Awakenings in een vet monumentaal pand blijft, mogen ze van mij best het hele land door....sterker nog, ben blij dat tijdens het pissen de kans kleiner is dat één of ander 16 jarig ventje naast je komt staan met "Leip Feesie he OUWE!"

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Eindhoven is DE techno stad

Je maak een grap hopelijk :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naar mijn gevoel is dan Awake Awake niet meer

Das al een tijdje niet meer zo...
maarja genoeg andere feesten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 10 november 2007 om 14:14:
BULLSHIT! Januari, December, Mei....hoezo 'normaalgesproken'

Gast doe relaxed man! Tering hé...:S

De edities in Rotterdam van de laatste 3 jaar rond de jaarwisseling (heb het niet eens over edities in andere periodes want dat is hierbij totaal niet relevant) op een rijtje:

28 januari 2005
23 december 2005
26 januari 2007
27 januari 2007

Die editie van dec'05 kun je over mierenneuken, maar die was gewoon wat eerder omdat er in feb'06 een weekend in de Gas gepland stond. Aangezien na het weekend van 23/24 november de volgende Awake in de Gas pas eind maart is, kun je Monumental kennende ervan uitgaan dat daar tussenin nog een editie zou komen. Lijkt me dus vrij normaalgesproken!!
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn toch een aantal redenen gegeven waarom awake wil verhuizen,kan het wel begrijpen door oa. dat achterlijke beleid in A'dam :/

Precies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op zaterdag 10 november 2007 om 00:45:
Weer die discussie? Je hoeft toch niet te gaan??

En zo geweldig is het in de Gas ook niet meer. Locatie is onovertroffen, maar dat publiek...:gaap:

(Y) Volledig mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 10 november 2007 om 00:15:
draaien ze ook terror?

nee voor terror moet je bij Dirty Dutch zijn:lol:

Waarschuw beheerder

Ik vond de zaterdag anders een vreselijke afknapper! Constant stiltes, geluid wat soms bijna wegviel, opbouwen om vervolgens weer af te zakken... Ben een hoop echte techno/awakenings kenners/liefhebbers tegen gekomen die er niet blij van werden.. Maar goed, smaken verschillen, zeggen we dan maar ;)

Uitspraak van Juulke op zaterdag 10 november 2007 om 13:50:
Maak je over mijn onzekerheid maar geen zorgen

Oke, gelukkig ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gashouder zal toch de bakermat blijven van Awake. Maar volgens mij is er niks mis mee om een keer een buitenwedstrijd te spelen ergens anders in het land (y) Zolang de line-up goed is en de lokatie ademt ben ik van de party....
En frontlinie gaat het in de Gas naar mijn mening toch altijd wel los als een malle met alle frontlinie mensjes, just dont look back :p
Waarschuw beheerder
donateur
Eindhoven is DE techno stad nu dus eindhoven verdiend het opzich best.

DE technostad wil ik het nog niet noemen,alhoewel ik denk dat de 'underground ' technoscene hier duidelijker aanwezig is dan in welke nederlandse stad ook (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie?

Nouja, je hoeft natuurlijk niet te gaan...

Maar idd, ik zou t jammer vinden!! Rotterdam haalt al de helft van de feestvreugde eraf... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 01:17:
Hebben ze dat bij andere feesten ook?

nope, niet gezien tenminste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 00:27:
van mijn part houden ze het in duckstadt

zou wel top zijn...geil al jaren op katrien

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 12 november 2007 om 02:06:
DE technostad wil ik het nog niet noemen,alhoewel ik denk dat de 'underground ' technoscene hier duidelijker aanwezig is dan in welke nederlandse stad ook

Nijmegen!!! ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 02:32:
Constant stiltes, geluid wat soms bijna wegviel, opbouwen om vervolgens weer af te zakken...

sorry, maar dan ben jij er echt niet geweest... af zakken??? was 1 rechte lijn die langzaam naar boven liep!
Uitspraak van Juulke op zaterdag 10 november 2007 om 15:10:
28 januari 2005
23 december 2005
26 januari 2007
27 januari 2007

tja..die 2e januari is erbij gekomen vanwege O&N, maar jij zet de Mei edities er gewoon niet tussen :S

en bedoelde het niet aanvallend... :flower:
Waarschuw beheerder
Hou het Westergas fabriek!! :respect:
Waarschuw beheerder
Beter dan heb ik ook niet al dat Techno gespuis in de buurt (6)
Waarschuw beheerder
Shit men weer deze discussie.!!!
Lekker boeiend. Het is toch een goed feestje in NL.
Alleen maar weer klagen!!

En wanneer we in gent zijn (I Love Techno), moeten we ook klagen. Dan zijn wij Nederlanders weer 1 volk, gaan we gezamelijk op de belgen klagen ivm slechte organisatie ofzo..

Als er peeps zijn die awakenings geen awakenings vinden indien het niet in de gas is..

Dan geven ze het beesie toch een naampie..
Waarschuw beheerder
een ander naampie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 12 november 2007 om 11:44:
Nijmegen!!!

ik bedoel dan pure techno en geen mnml ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 12 november 2007 om 11:46:
want?

Daar is het allemaal begonnen, you retard.. :[

Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 12 november 2007 om 11:52:
Beter dan heb ik ook niet al dat Techno gespuis in de buurt

Ja lekker naar terror luisteren.. Hele intelligente en enoverende muziek.. Zit ook heel veel emotie in.. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op maandag 12 november 2007 om 02:06:
DE technostad wil ik het nog niet noemen,alhoewel ik denk dat de 'underground ' technoscene hier duidelijker aanwezig is dan in welke nederlandse stad ook (y)

ja dat klopt, in Einhoven kan je tenminste lekker knallen met organisaties als Zodiak. De sound daar is nog lekker rauw.
Nijmegen!!! ;)

Uitspraak van technowaus op maandag 12 november 2007 om 12:55:
ik bedoel dan pure techno en geen mnml ;)

dat is duidelijk:)

Van mij mag Awakenings naar Eindhoven, ze zijn al naar Rotterdam gegaan dus waarom geen Eindhoven?
Waarschuw beheerder
tja..die 2e januari is erbij gekomen vanwege O&N, maar jij zet de Mei edities er gewoon niet tussen

Klopt omdat de editie in EHV begin 2008 plaats zal vinden. De laatste 3 jaar was er in die periode steeds een editie in R'dam. Ik wilde er alleen mee zeggen dat ipv een Rotterdamse editie er nu dus een Eindhovense komt in de periode. Tenminste dat lijkt mij het meest logische...

Die edities in mei leken me nu ff niet relevant.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Fanatic op maandag 12 november 2007 om 12:57:
Daar is het allemaal begonnen, you retard..

Ja Martijn, Jezus zeg! Daar is het allemaal begonnen jongen, snap dat dan!
Het is toch van de gekken om het dan ergens anders te geven! Ik heb er nog steeds moeite mee dat ze ooit zijn begonnen met Awakenings festival, krijg ik dit ineens weer voor mijn kiezen. :(

Pfff, wat een discussie zeg...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sorry, maar dan ben jij er echt niet geweest

Nee, tuurrrlijk!!! Zal ik die andere mensen die niet blij waren en dat de zaal zo snel leeg liep er ook wel bij hebben verzonnen ....................................... Fijn dat ik m'n eigen mening mag geven :flower:

Het beestje dan een ander naampie geven, vind ik niet eens zo'n slecht idee Chub

Heee mensen... tis MAAR een discussie... Als je het vervelend vind moet je er gewoon niet aan mee doen... Wel beetje lief doen tegen elkaar he (L) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haagse Hopje, een jaar geleden was jij toch van mening dat de Graansilo een beter lokatie was dan de gas, of herriner ik mij dat verkeerd?

Waarschuw beheerder
Dat heb jij je goed herinnerd! Was twee jaar geleden..

Alleen toen had ik, door omstandigheden (:p) die achteraf gezien niks met de gas te maken hadden, twee vervelende avonden in de gas gehad. En was de graansilo wel goed gevallen ;) Een soort van; "M'n eerste keren in amsterdam kut, dus zal het altijd wel kut zijn"

Zo zie je maar weer dat je eigen gemoedstoestand een feest kan maken of breken.... Omdat ik me niet wilde leren kennen ben ik gewoon weer naar de gas gegaan en daar alleen maar goeie avonden meegemaakt... Sindsdien alleen maar in amsterdam geweest. Nee, das niet waar, ook nog twee keer naar de graansilo. Maar die sfeer in de westergas *zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus om Awake Awake te laten blijven hoort het in de Gas? En toch vind je de edities in R'dam ook super? Gaan ze voor een x naar EHV dan wordt het ineens te commercieel... Volg je jezelf nog wel?

Waarschuw beheerder
Die in amsterdam vind ik super.. Maar vind niet dat awake door NL moet gaan touren.. Dat vind ik te commercieel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 20:24:
Die in amsterdam vind ik super.. Maar vind niet dat awake door NL moet gaan touren.. Dat vind ik te commercieel!

Dus R'dam geen probleem maar wanneer het naar EHV gaat is het te commercieel.(Y) Wat denk je eigenlijk wat er uberhaubt aan een A'damse editie gaat veranderen als er 1 in EHV is geweest??

En hier staat trouwens precies uitgelegd waarom een editie in EHV: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33613928

Waarschuw beheerder
Harry :harry:, sluiten die HandeL....word meer geouwehoerd dan daadwerkelijk gefeest.....maandenlange discussies over iets wat jammer genoeg altijd van zo'n korte duur is :( Make luv not war & party like a techno addicted whore :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit topic slaat kant nog wal! Zoals al vaker gezegd hier; in Rotterdam wordt Awakenings ook gehouden en daar is het ook een gruwelijk feest :jaja:
Klokgebouw Eindhoven sluit prima aan bij de underground feeling die Awakenings uitstraalt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Juulke op maandag 12 november 2007 om 15:16:
Klopt omdat de editie in EHV begin 2008 plaats zal vinden.

26 januari als ik me niet vergis O:)

Ik wacht wel op de line up die ik binnen nu en 2 weekjes wel verwacht en zie dan wel weer of ik het een kans geef (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 15:11:
ja dat klopt, in Einhoven kan je tenminste lekker knallen met organisaties als Zodiak. De sound daar is nog lekker rauw

en natuurlijk niet te vergeten
TheThirdfloor.nl
Dommelvallei

B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
westergas :respect:
duckstad :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 12 november 2007 om 12:55:
ik bedoel dan pure techno en geen mnml

Zaterdag a.s. (Y)
Uitspraak van Funk Fanatic op maandag 12 november 2007 om 12:57:
Daar is het allemaal begonnen, you retard..

gast doe chill...zie het ook het liefst in de Gas, maar het is een 'extra' editie...Niet dat er een Gashouderweekend wordt overgeslagen ofzo...
Uitspraak van Gustav op maandag 12 november 2007 om 15:32:
Daar is het allemaal begonnen jongen, snap dat dan!

ik snap vaak dingen niet zo snel...ben ook maar zo geboren ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 17:56:
Fijn dat ik m'n eigen mening mag geven

prima, je mag het kut vinden, maar de feitelijke omschrijving van de avond klopt niet. Was juist een avond zonder wegdraaien van de muziek, stille momenten...Was gewoon een grote Rocking bende!

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 19:22:
een jaar geleden was jij toch van mening dat de Graansilo een beter lokatie was dan de gas

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 20:00:
Dat heb jij je goed herinnerd! Was twee jaar geleden..

tja...start dan niet een topic met "Het hoort in de Gas" :P Kijk voor de bezoekers van awakenings voor de verbouwing vind ik dit soort uitspraken wel kunnen, of "awakenings is awakenings niet meer" Standaar cliché, maar dat terzijde, maar iedereen die 2 keer in de Gashouder is geweest, praat erover alsof ze er kind aan huis zijn, noemen de organisatie 'Rocco' ipv Monumental alsof ze wekelijks bij hem op de koffie gaan...wordt gewoon moe van die shit. Ik vind de Gas ook nog steeds supervet. Heb al in een aantal jaar geen weekend gemist, maar kijk ook uit naar de edities in Rotterdam, en zie een keer in Eindhoven ook wel zitten. Awakenings blijft echt wel in Amsterdam gehouden worden, maar een klein beetje vernieuwing en experimenteren kan geen kwaad. Ben nog nooit in het Klokgebouw geweest (begrijp dat het daar zal zijn) en hoor wel geluiden over het slechte geluid daar...dat is dan minder...
Waarschuw beheerder
het geluid in de ton zal geen enkele andere locatie aan kunnen tippen..never change a winning team:)

Waarschuw beheerder
Mensen.. ik wens iedereen heel veel vette technofeestjes toe.. waar ze ook mogen plaatsvinden. Wie weet kunnen we nog met z'n allen een keer een dansje doen!! 'worldpeace ;)'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eind...e. Awakenings?!
het kan iig never nooit mooier worden, heel jammer!
hoewel de organisatie er niks aan doen kan.

Eindhoven, is wel gruwelijk maar moet ik nu gaan verhuizen of zo?

:honger:!!
Artiest M10
Waarschuw beheerder
Awake gaat niet weg uit Gas, maar gewoon 1 editie doen in Eindhoven. Niks mis mee en klokgebouw is vet monumentaal pand!
Gas zal altijd blijven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -fdg- op dinsdag 13 november 2007 om 21:23:
Eind...e. Awakenings?!
het kan iig never nooit mooier worden, heel jammer!

hoezo niet? :S
Uitspraak van M10 op dinsdag 13 november 2007 om 21:49:
Awake gaat niet weg uit Gas, maar gewoon 1 editie doen in Eindhoven. Niks mis mee en klokgebouw is vet monumentaal pand!
Gas zal altijd blijven!

juist...gewoon vernieuwing...niks einde..
Waarschuw beheerder
oke een puntje voor m10 en chiquito.

ik zal het wel zien,
en vernieuwing is niks mis mee idd, de afstand gaat wat groter worden.
Maar ook daar zit een trouwe awake-ganger niet mee.

(y)
Waarschuw beheerder
Wij reden tot een jaar terug altijd vanuit Eibergen...dat is in de achterhoek!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Op zon en feestdagen op dinsdag 13 november 2007 om 17:31:
het geluid in de ton zal geen enkele andere locatie aan kunnen tippen..never change a winning team

Nou wat een geweldig geluid :no:
Ik was laatst in Modem, daar klinkt stukken beter en de locatie is een stuk kleiner. Zo was ik ook op Novalectra in het Klokgebouwd, daar was het geluid ook beter dan in de gas. Vond het geluid in de Gas echt niet bijzondere de laatste keren dat ik daar was.

Waarschuw beheerder
Laat idd nog weleens wat te wensen over in de Gas...Vooraan wel zuiver in ieder geval (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 10 november 2007 om 16:02:

Precies!

Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op woensdag 14 november 2007 om 08:03:
Nou wat een geweldig geluid :no:

Misschien niet geweldig (dat staat ook niet in dat wat je quote); maar wel uniek! Dat geluid vind je nergens anders dan in de Gas!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08?

8)
Waarschuw beheerder
volgende week wordt de lineup bekend gemaakt voor awake eindhovuuh!

bron: awake board
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08? O:)

Nee weet ik niet...bron??? :p
Uitspraak van Lennart! op woensdag 14 november 2007 om 11:33:
volgende week wordt de lineup bekend gemaakt voor awake eindhovuuh!

Ahaaa :honger:
Waarschuw beheerder
Kan awakenings niet eens een keer in Balkbrug gehouden worden? Reis me altijd de tering!!

Waarschuw beheerder

Wel een O&N feestje waard lijkt mij:D

Waarschuw beheerder
ik vond de laatste editie ook tegenvallen kwa publiek ik denk dat vernieuwing goed zal doen. Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:04:
Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

En hoeveel jaar en hoeveel edities heb jij al meegemaakt dan?

Awake bestaat al 10 jaar en zo underground-achtig als het jaren geleden was, toen ik ook nog niet ging, is het niet (meer). Kom op zeg, logisch dat awakenigs populair wordt bij een breder publiek. Ieder feest dat kleinschalig begint en waar op wordt voortborduurt krijgt op een gegeven moment een stroom aan 'nieuwe' bezoekers...who cares? I love Techno begon ook veel kleiner, een Free your mind festival is ook in 4 jaar uitgegroeid naar een veel groter feest, Nederlanders bezoeken steeds massaler de feesten in Duitsland...betekent dat dan dat er geen liefhebbers meer komen? Lijkt em niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

Ik denk dat jij mensen napraat die dat schreeuwen en het WEL zouden kunnen weten...8 april 2006? Zo lang geleden is dat niet. Ik bezocht de eerste pas in 2002 dus kan het ook niet weten mss...maar ik merk bar weinig van zulke hevige veranderingen.
Mss een keertje gaan zonder gigantische verwachtingen...
Uitspraak van chiquito op donderdag 15 november 2007 om 10:15:
logisch dat awakenigs populair wordt bij een breder publiek. Ieder feest dat kleinschalig begint en waar op wordt voortborduurt krijgt op een gegeven moment een stroom aan 'nieuwe' bezoekers...

Idd, feesten groeien, interesse naar bepaalde muziekstijlen groeit...enne, sowieso gaan er VEEL MEER mensen uit tegenwoordig, vooral in de housescene. Dus ja, die moeten ergens heen.
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 14 november 2007 om 16:26:
Balkbrug

Tuurlijk, maar wel een after bij jouw thuis want volgens mij kun je vanaf daar niet echt makkelijk terug naar huis met het OV. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -fdg- op dinsdag 13 november 2007 om 22:06:
oke een puntje voor m10 en chiquito.

ik zal het wel zien,
en vernieuwing is niks mis mee idd, de afstand gaat wat groter worden.
Maar ook daar zit een trouwe awake-ganger niet mee.

Kom je nog is ergens ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chub op maandag 12 november 2007 om 12:40:
Shit men weer deze discussie.!!!
Lekker boeiend. Het is toch een goed feestje in NL.
Alleen maar weer klagen!!

Juist! Als je op PF al dat geklaag over niks leest, dan kan ik vaak alleen maar concluderen dat veel partypoopers gewoon verwend zijn! En dat beeld wordt helaas onderstreept als je op de massale feesten, ongeveer 80% van de zaal er als een zoutzak bij ziet staan.
Westergas is een prachtlocatie maar laat Awakenings maar een keer in Eindhoven komen, Klokgebouw heeft ook z'n charmes en het scheelt mij weer reiskosten:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 15 november 2007 om 20:29:
Klokgebouw heeft ook z'n charmes

nog nooit geweest dus ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Nijmegen

Techno Underground nergens groter dan daar lees je dan.

ah sommige blijvven hun hele leven in een ei.

aWake goes commercieel

tijd voor iets anders. NU!
Waarschuw beheerder
En de gene die vinden dat Eindhoven niet kan. Ga dan niet, maar wedden dat jullie er toch rondrennen.

Klokgebouw is een uistekende lokatie en scheelt mij weer een uur rijden :P
Waarschuw beheerder
ik vond de laatste editie ook tegenvallen kwa publiek ik denk dat vernieuwing goed zal doen. Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

Er was bij de vorige editie wel wat meer mis dan alleen het publiek... Ik sla komende daarom ook maar is over, zie jullie met pasen wel weer :P

Echt waar :O ?! Ook in Amsterdam??
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 15 november 2007 om 20:29:
En dat beeld wordt helaas onderstreept als je op de massale feesten, ongeveer 80% van de zaal er als een zoutzak bij ziet staan.

Precies... Ik denk dat het in Eindhoven ook wel meer los zal gaan dan de afgelopen september editie in de gas omdat het dan nog "nieuw" is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op vrijdag 16 november 2007 om 17:02:
Precies... Ik denk dat het in Eindhoven ook wel meer los zal gaan dan de afgelopen september editie in de gas omdat het dan nog "nieuw" is!

denk het niet...zal gewoon hetzelfde zijn. Heeft niks met Awakenings of de Gas te maken dat stilstaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 15 november 2007 om 16:01:
Ik denk dat jij mensen napraat die dat schreeuwen en het WEL zouden kunnen weten...8 april 2006? Zo lang geleden is dat niet. Ik bezocht de eerste pas in 2002 dus kan het ook niet weten mss...maar ik merk bar weinig van zulke hevige veranderingen.
Mss een keertje gaan zonder gigantische verwachtingen...

ik praat geen mensen na het is gewoon iets wat mij de laatste editie opviel maar ja misschien heb je wel gelijk en moet ik er zonder hoge verwachtingen heen gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joren! op zaterdag 10 november 2007 om 12:43:
Niemand danst

kom eens naar mij kijken dan ;)
Waarschuw beheerder
Misschien niet geweldig (dat staat ook niet in dat wat je quote); maar wel uniek! Dat geluid vind je nergens anders dan in de Gas!!

:no: zo slecht als de laatste tijd bedoel je? Dwz de laatste keren dat ik er was vond ik het echt dramatisch slecht. Sfeer stelt niks voor en het publiek veranderd in een richting die mij al helemaal niet aanspreekt. Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.
Uitspraak van .:: Jase ::. op vrijdag 16 november 2007 om 13:43:
Klokgebouw is een uistekende lokatie en scheelt mij weer een uur rijden

Me too....2,5uur met de trein, ben in Eindhoven op zoek naar woonruimte (Y) b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 17 november 2007 om 15:20:
Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.

begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 17 november 2007 om 15:20:
:no: zo slecht als de laatste tijd bedoel je? Dwz de laatste keren dat ik er was vond ik het echt dramatisch slecht. Sfeer stelt niks voor en het publiek veranderd in een richting die mij al helemaal niet aanspreekt. Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.

en dat laat weer ruimte voor iemand die er wel zin in heeft! (y) (f) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 november 2007 om 16:03:
begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima

5.000 man allemaal vooraan, goeie optie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 18 november 2007 om 21:50:
5.000 man allemaal vooraan, goeie optie

3500...scheelt al dik 30%

en dagjespubliek staat toch aan de zijkant...niemand die mij vertelt dat het vooraan te druk is om te staan ofzo ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 november 2007 om 16:03:
begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima (Y)

Wou ik dus ook al zeggen ^_^ Ik vind het ook kut als mensen naar zo'n feest gaan en de hele avond als een zoutzak staan terwijl vrienden geen kaartje hebben kunnen krijgen. Zonde van het kaartje dan!! Maar verder heb ik het nog steeds iedere keer op Awakenings prima naar m'n zin :D. De enige Awakenings die ik ECHT KUT vond was die in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen, met als gevolg de muziek nergens meer normaal te horen was.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op zondag 18 november 2007 om 22:06:
en dagjespubliek staat toch aan de zijkant...niemand die mij vertelt dat het vooraan te druk is om te staan ofzo ..

Precies... en als je gewoon lekker staat te dansen al helemaal niet :) Dan heb je genoeg ruimte :yes:
Frontlinie (l)

Uitspraak van Lukiej op maandag 19 november 2007 om 01:32:
De enige Awakenings die ik ECHT KUT vond was die in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen, met als gevolg de muziek nergens meer normaal te horen was.

hahahahahahahahhahaa bij die editie was ik eigenlijk blij een keertje Met stem thuis te komen hahahahahahahaa....
Waarschuw beheerder
in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen

toen ze weg waren werd het geluid nog even iets opgschroefd waardoor Mistress Barbara nog lekker kon doorblazen...

Was mijn eerste Awake, en ondanks baggergeluid wel meteen verkocht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 09:37:
toen ze weg waren werd het geluid nog even iets opgschroefd waardoor Mistress Barbara nog lekker kon doorblazen...

Was mijn eerste Awake, en ondanks baggergeluid wel meteen verkocht...

dat was echt de slechtste editie van awake waar ik ooit ben geweest..fucking achtergrondsmuziek leek het toen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 november 2007 om 13:55:
dat was echt de slechtste editie van awake waar ik ooit ben geweest..fucking achtergrondsmuziek leek het toen

voor mij achteraf ook...maar toen vond ik het eerlijkgezegd wel vet :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op dinsdag 13 november 2007 om 09:59:
gast doe chill...zie het ook het liefst in de Gas, maar het is een 'extra' editie...Niet dat er een Gashouderweekend wordt overgeslagen ofzo...

:jaja:

Uitspraak van chiquito op vrijdag 16 november 2007 om 17:05:
denk het niet...zal gewoon hetzelfde zijn. Heeft niks met Awakenings of de Gas te maken dat stilstaan...

ben ik het niet helemaal mee eens ... zou best eens kunnen zijn dat er meer brabanders zijn ... en die zijn toch iets uitbundiger ... naar mijn mening !

as vrijdag het liefst een enthousiasme ala i love techno publiek bij trentemoller! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toek! op maandag 19 november 2007 om 18:14:
zou best eens kunnen zijn dat er meer brabanders zijn ... en die zijn toch iets uitbundiger ...

eeehhh...heb liever een wappe Amsterdammer dan een Brabantse zuipschuit die "boeren" gaat zitten roepen 8)

en heb 6 jaar in Tilburg gewoond....uitbundig kan ik de Tilburgers iig niet noemen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 18:16:
eeehhh...heb liever een wappe Amsterdammer dan een Brabantse zuipschuit die "boeren" gaat zitten roepen

heb ik toch andere ervaringen mee dan ... ik vind ze toch iets socialer en gezelliger ... betekend overigens niet dat amsterdammers ( noord - hollanders ) niet gezellig zijn ...

en heb 6 jaar in Tilburg gewoond....uitbundig kan ik de Tilburgers iig niet noemen

waar ligt dat ? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toek! op maandag 19 november 2007 om 18:38:
waar ligt dat ?

wilde zeggen dat ik dat diep heb weggestopt, maar ben er nu aan het werk :X
Waarschuw beheerder
uitbundig kan ik de Tilburgers iig niet noemen

Klopt. Tilburgers & techno werkt echt voor geen meter.

In Eindhoven daarentegen heb je een ontzettend levendige technoscene. Zou best kunnen dat het goed hard losgaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 19 november 2007 om 19:01:
Klopt. Tilburgers & techno werkt echt voor geen meter.

jij bent toch ook een Tilbo? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gustav op maandag 19 november 2007 om 19:01:
In Eindhoven daarentegen heb je een ontzettend levendige technoscene. Zou best kunnen dat het goed hard losgaat.

zo iets had ik ook in mijn gedachten!

we wachten vrijdag ff af !
Waarschuw beheerder
donateur
:'(

Ik viel tijdens het zappen net in de herhaling van Jensen (afgelopen vrijdag uitgezonden)... :'( Clubje kindertjes zit daar te vertellen dat De Melbourne Shuffle voornamelijk wordt gedaan bij hardstyle :'(

Sorry, totally off-topic...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 19:07:
jij bent toch ook een Tilbo?

Nope, eerste zes jaar van mijn leven in Voorschoten gewoond, vanuit daar naar Tilburg, vervolgens drie jaar Aruba, daarna terug naar Tilburg en nu Amsterdam dus... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 19 november 2007 om 19:26:
Clubje kindertjes zit daar te vertellen dat De Melbourne Shuffle voornamelijk wordt gedaan bij hardstyle

ach de tv wereld...

een paar weken terug zat Chiel Beelen in de Wereld Draait Door te vertellen dat hij "Net uit Ibiza was en dat zijn 'nieuwe' ontdekking Heater was van Samim" Ja "Die zou nog wel over komen waaien"

:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 19:50:
een paar weken terug zat Chiel Beelen in de Wereld Draait Door te vertellen dat hij "Net uit Ibiza was en dat zijn 'nieuwe' ontdekking Heater was van Samim" Ja "Die zou nog wel over komen waaien"

en toch is chiel een goeie pik (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toek! op maandag 19 november 2007 om 20:24:
en toch is chiel een goeie pik

vind ik normaal ook :D
Waarschuw beheerder
eeehhh...heb liever een wappe Amsterdammer dan een Brabantse zuipschuit die "boeren" gaat zitten roepen

Hij wel :no: ;)
Waarschuw beheerder
donateur

ben blij dat daar de meningen over verdeeld zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 19 november 2007 om 21:37:
ben blij dat daar de meningen over verdeeld zijn

jij bent een combi Rick....
Waarschuw beheerder
heb liever een wappe Amsterdammer dan een Brabantse zuipschuit die "boeren" gaat zitten roepen 8)

en even voor de serieuze reacties..... Wat voor icoontje had ik moeten gebruiken dan? ;) of :O of :roflol: of :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 22:48:
jij bent een combi Rick....

wappe brabantse zuipschuit 8)
of is t nu limburger :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 20 november 2007 om 00:55:
wappe brabantse zuipschuit
of is t nu limburger

een zuipschuitse brabantse Limbwapper (Y)
Waarschuw beheerder
een Brabantse zuipschuit die "boeren" gaat zitten roepen

Die figuren kruipen rond op stratumseind, die moeten niks van techno hebben hoor:D
Waarschuw beheerder
Awakenings hoort wel in de GAS thuis vind ik, maar in R'dam heb je toch ook AW! dus waarom niet een keer in een andere stad.. Kan nooit kwaad om het op meerdere plekken te doen.. Maar de GAS blijft wel de AW plek!!

Maar verder heb ik het nog steeds iedere keer op Awakenings prima naar m'n zin .

Zeker weten AW is gegarandeerd feest! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op dinsdag 20 november 2007 om 15:58:
Die figuren kruipen rond op stratumseind, die moeten niks van techno hebben hoor

3 x raden waar ik woon O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
26 januari KAROTTE op Awakenings Eindhoven, mooi begin!!

staat op zn website!! :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kitten op dinsdag 20 november 2007 om 17:43:
Maar de GAS blijft wel de AW plek!

We noemen m niet voor niets de TechnoTempel (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 11:04:
26 januari KAROTTE op Awakenings Eindhoven, mooi begin!!

tsja naja..die gast draait zoveel in nederland..
is nou niet echt naam waarvoor ik naar awake zou gaan iig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op woensdag 21 november 2007 om 12:40:
tsja naja..die gast draait zoveel in nederland..
is nou niet echt naam waarvoor ik naar awake zou gaan iig

das waar maar kan me dan wel slechtere dj's bedenken die hier vaak staan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 21 november 2007 om 12:54:
das waar maar kan me dan wel slechtere dj's bedenken die hier vaak staan

Waarschuw beheerder
donateur
had meer een reactie van is niet mijn ding verwacht Sander ;)
Waarschuw beheerder
die lineup vind ik zeer matig van die editie in eindhoven :S
Waarschuw beheerder
niet bijzonder nee...maar denk dat ik omdat het in EHV is juist wel ff en kijkje ga nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 21 november 2007 om 13:22:
die lineup vind ik zeer matig van die editie in eindhoven

Uitspraak van chiquito op woensdag 21 november 2007 om 13:58:
niet bijzonder nee

Hmm, ik vind het wel prima eigenlijk. Maar ik heb sowieso een zwak voor de rauwe sound van Radial en Keane & Miller en de maximale minimal van Alex Under. (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
staan leuke namen tussen ja....wat jij noemt, Mistress Barbara, Karotte. En Beyer, Secret Cinema en evt Gayle San ook wel ok...
maar niet denderend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 21 november 2007 om 14:20:
Gayle San

Heeft het bij mij verneukt met 'r set op 10-jarig bestaan van Awake. 't Was sowieso niet echt mijn avond, maar die set van haar vond ik wel heel erg hard en oppervlakkig.
Karotte.

Mja, laatst twee weken achter elkaar gezien, was niet geweldig vond ik.
Beyer

Sowieso. Hij wordt ook wel erg vaak geboekt, maar ik heb de beste man echt nooit op een slechte set kunnen betrappen. Buitencategorie. (Y)

Maar echt denderend is het niet nee, er staan toevallig gewoon wat namen tussen die ikzelf ontzettend vet vind. Ben er dus dik tevreden mee. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
evt Gayle San

vandaar ook die evt. 2 jaar terug op AWFS was het wel een dikke set van haar, maar idd vorig jaar in de Gas...PFfffff was niet normaal knallen 8)

ach..eerst maar ff opknappen voor a.s. zaterdag....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op woensdag 21 november 2007 om 14:19:
Radial en Keane & Miller en de maximale minimal van Alex Under. laatste aanpassing 21 november 2007 14:20

idd wel oke hoor. maar die eerste 2 kan je vaak genoeg zien en tsja t tig weer 35 euro vvk+ openbaar vervoer..mij niet gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 19:50:
'nieuwe' ontdekking Heater was van Samim

:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 21:53:
ik praat geen mensen na

Oké goed zo. Valt me gewoon op dat ZOVEEL mensen dat zeggen, die soms zelfs maar 2 keer zijn geweest, en dan in dit jaar ook nog. :vaag:
Ik ga wel met enige verwachting, namelijk dat ik EN minima/techno maar verder zo min mogelijk. 8)
heb liever een wappe Amsterdammer dan een Brabantse zuipschuit

Ik heb sowieso liever een wausling dan een dronken iemand...of gewoon eeen nuchter iemand die los gaat. (Y) Provincies boeien me niet. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 21 november 2007 om 15:04:
tsja t tig weer 35 euro vvk

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel vreemd. Had verwacht dat het dezelfde prijs zou zijn als een R'dam editie.
Misschien omdat het maar één avond is ipv twee.

Uitspraak van Lennart! op woensdag 21 november 2007 om 15:04:
openbaar vervoer

Heb OV en blijf mooi bij mijn ouders tukken in Tilburg, dus hoef ni eens lang te reizen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op woensdag 21 november 2007 om 17:10:
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel vreemd. Had verwacht dat het dezelfde prijs zou zijn als een R'dam editie.
Misschien omdat het maar één avond is ipv twee.

normaal is R´dam ook 1 avond en 22 eurie...

Huur gebouw zal wel duurder zijn en N_W is natuurlijk al ingericht met barren e.d. weet niet hoe dat in EHV is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 21 november 2007 om 17:14:
normaal is R´dam ook 1 avond en 22 eurie...

Laatste keer dat ik er was waren er twee avonden. Of was dat een uitzondering?

Uitspraak van chiquito op woensdag 21 november 2007 om 17:14:
Huur gebouw zal wel duurder zijn en N_W is natuurlijk al ingericht met barren e.d. weet niet hoe dat in EHV is...

Hmm, laatste keer dat ik er was was met STRP vorig jaar. Volgens mij hadden ze geen barren nee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op woensdag 21 november 2007 om 17:35:
Of was dat een uitzondering?

yep, omdat O&N niet doorging

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op woensdag 21 november 2007 om 17:35:
Laatste keer dat ik er was waren er twee avonden.

mogen ze van mij vaker doen, beide avonden waren toen heel vet!!

vooral de zaterdag toen met Beyer & Hertz, 1 van mn beste, zo niet de beste, awake editie voor mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 21 november 2007 om 15:18:
k heb sowieso liever een wausling dan een dronken iemand...of gewoon eeen nuchter iemand die los gaat. (Y) Provincies boeien me niet. :p

Precies! Op een festival lopen we toch ook allemaal door elkaar? Gewoon lekker uit gaan van jezelf en je eigen feestje bouwen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lyzz op donderdag 22 november 2007 om 21:05:
Op een festival lopen we toch ook allemaal door elkaar?

Ik ben nog nooit in een apart hoekje gezet omdat ik uit Zuid-Holland kom. :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 november 2007 om 18:46:
beide avonden waren toen heel vet!!

Duidelijk.
Rumenige & Loktibrada op zaterdag damn. :banana:
Waarschuw beheerder
Weinig problemen mee, moet zeggen dat ik het in de gas ook wel een beetje gezien heb eigenlijk. Vernieuwing is niet altijd verkeerd, eerst zien dan oordelen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 22 november 2007 om 23:37:
Rumenige & Loktibrada op zaterdag damn.

echt in jan 2 dagen geweld nonstop in die hardcore techno zaal geweest dams wat woest :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar n paar uurtjes!! :cheer: (l)
Waarschuw beheerder
Er was toch nooit een Awake in de gas in januari, dus wat dat betreft is het toch 'extra'? Volgens mij lijkt het trouwens een Rotterdam editie te vervangen.. Vroeger was er rond die datum volgens mij wel altijd eentje in Rotterdam
Waarschuw beheerder
Als er niet zo achtelijk veel politie rondloopt als in Amsterdam mogen ze het van mij die kant op verhuizen, helemaal. Ik heb niets te verbergen maar mensen afgevoerd zien worden op een feestje is voor mij toch wel een beetje een dood-doener. Zeker als ik niets anders dan feestende leuke mensen op me heen zie (nergens voor nodig dus). Ik hoor goeie verhalen over het klokgebouw. Zeker even kijken dus :)

Ik kan verder trouwens niets vinden over het hit team dat zou worden opgeheven ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Woenwoen op zaterdag 24 november 2007 om 14:42:
Ik kan verder trouwens niets vinden over het hit team dat zou worden opgeheven ?

ik heb ze ni gezien in ieder geval!!
Waarschuw beheerder
Awakenings moet aan het gas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *OZ* op zaterdag 24 november 2007 om 15:14:
ik heb ze ni gezien in ieder geval!!

te laat met de kaartjes, volgende keer maar weer zien dan :) klinkt goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Woenwoen op zaterdag 24 november 2007 om 14:42:

Het is nou ook niet echt breed uitgemeten in de krant he.... ;)

Per 1/1/08 bestaan ze niet meer en het afgelopen weekend waren ze lekker ook afwezig :)