Partyflock
 
Forumonderwerp · 981518
­ Nederland
 
In het nieuwsbericht van Awakenings las ik dat er begin volgend jaar een editie in Eindhoven wordt gehouden. Ik vind het jammer! Awakenings hoort bij de gas, is de gas en moet daar blijven.
Krijgen we straks een 'Awakenings goes Groningen, Awakenings goes Venlo, Awakenings goes...' :S
Naar mijn gevoel is dan Awake Awake niet meer. Wat vinden jullie?
laatste aanpassing
 
Die in amsterdam vind ik super.. Maar vind niet dat awake door NL moet gaan touren.. Dat vind ik te commercieel!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 20:24:
Die in amsterdam vind ik super.. Maar vind niet dat awake door NL moet gaan touren.. Dat vind ik te commercieel!

Dus R'dam geen probleem maar wanneer het naar EHV gaat is het te commercieel.(Y) Wat denk je eigenlijk wat er uberhaubt aan een A'damse editie gaat veranderen als er 1 in EHV is geweest??

En hier staat trouwens precies uitgelegd waarom een editie in EHV: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33613928
 
Harry :harry:, sluiten die HandeL....word meer geouwehoerd dan daadwerkelijk gefeest.....maandenlange discussies over iets wat jammer genoeg altijd van zo'n korte duur is :( Make luv not war & party like a techno addicted whore :woepwoep:
laatste aanpassing
 
Dit topic slaat kant nog wal! Zoals al vaker gezegd hier; in Rotterdam wordt Awakenings ook gehouden en daar is het ook een gruwelijk feest :jaja:
Klokgebouw Eindhoven sluit prima aan bij de underground feeling die Awakenings uitstraalt (y)
Uitspraak van Juulke op maandag 12 november 2007 om 15:16:
Klopt omdat de editie in EHV begin 2008 plaats zal vinden.

26 januari als ik me niet vergis O:)

Ik wacht wel op de line up die ik binnen nu en 2 weekjes wel verwacht en zie dan wel weer of ik het een kans geef (y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 15:11:
ja dat klopt, in Einhoven kan je tenminste lekker knallen met organisaties als Zodiak. De sound daar is nog lekker rauw

en natuurlijk niet te vergeten
TheThirdfloor.nl
Dommelvallei

B)
 
westergas :respect:
duckstad :respect:
Uitspraak van technowaus op maandag 12 november 2007 om 12:55:
ik bedoel dan pure techno en geen mnml

Zaterdag a.s. (Y)
Uitspraak van Funk Fanatic op maandag 12 november 2007 om 12:57:
Daar is het allemaal begonnen, you retard..

gast doe chill...zie het ook het liefst in de Gas, maar het is een 'extra' editie...Niet dat er een Gashouderweekend wordt overgeslagen ofzo...
Uitspraak van Gustav op maandag 12 november 2007 om 15:32:
Daar is het allemaal begonnen jongen, snap dat dan!

ik snap vaak dingen niet zo snel...ben ook maar zo geboren ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 17:56:
Fijn dat ik m'n eigen mening mag geven

prima, je mag het kut vinden, maar de feitelijke omschrijving van de avond klopt niet. Was juist een avond zonder wegdraaien van de muziek, stille momenten...Was gewoon een grote Rocking bende!

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 19:22:
een jaar geleden was jij toch van mening dat de Graansilo een beter lokatie was dan de gas

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 20:00:
Dat heb jij je goed herinnerd! Was twee jaar geleden..

tja...start dan niet een topic met "Het hoort in de Gas" :P Kijk voor de bezoekers van awakenings voor de verbouwing vind ik dit soort uitspraken wel kunnen, of "awakenings is awakenings niet meer" Standaar cliché, maar dat terzijde, maar iedereen die 2 keer in de Gashouder is geweest, praat erover alsof ze er kind aan huis zijn, noemen de organisatie 'Rocco' ipv Monumental alsof ze wekelijks bij hem op de koffie gaan...wordt gewoon moe van die shit. Ik vind de Gas ook nog steeds supervet. Heb al in een aantal jaar geen weekend gemist, maar kijk ook uit naar de edities in Rotterdam, en zie een keer in Eindhoven ook wel zitten. Awakenings blijft echt wel in Amsterdam gehouden worden, maar een klein beetje vernieuwing en experimenteren kan geen kwaad. Ben nog nooit in het Klokgebouw geweest (begrijp dat het daar zal zijn) en hoor wel geluiden over het slechte geluid daar...dat is dan minder...
het geluid in de ton zal geen enkele andere locatie aan kunnen tippen..never change a winning team:)
 
Mensen.. ik wens iedereen heel veel vette technofeestjes toe.. waar ze ook mogen plaatsvinden. Wie weet kunnen we nog met z'n allen een keer een dansje doen!! 'worldpeace ;)'
laatste aanpassing
Uitspraak van Op zon en feestdagen op dinsdag 13 november 2007 om 17:31:
het geluid in de ton zal geen enkele andere locatie aan kunnen tippen..

:S Ja echt top!
Eind...e. Awakenings?!
het kan iig never nooit mooier worden, heel jammer!
hoewel de organisatie er niks aan doen kan.

Eindhoven, is wel gruwelijk maar moet ik nu gaan verhuizen of zo?

:honger:!!
Artiest M10
Awake gaat niet weg uit Gas, maar gewoon 1 editie doen in Eindhoven. Niks mis mee en klokgebouw is vet monumentaal pand!
Gas zal altijd blijven!
Uitspraak van -fdg- op dinsdag 13 november 2007 om 21:23:
Eind...e. Awakenings?!
het kan iig never nooit mooier worden, heel jammer!

hoezo niet? :S
Uitspraak van M10 op dinsdag 13 november 2007 om 21:49:
Awake gaat niet weg uit Gas, maar gewoon 1 editie doen in Eindhoven. Niks mis mee en klokgebouw is vet monumentaal pand!
Gas zal altijd blijven!

juist...gewoon vernieuwing...niks einde..
oke een puntje voor m10 en chiquito.

ik zal het wel zien,
en vernieuwing is niks mis mee idd, de afstand gaat wat groter worden.
Maar ook daar zit een trouwe awake-ganger niet mee.

(y)
Wij reden tot een jaar terug altijd vanuit Eibergen...dat is in de achterhoek!!!
Uitspraak van Op zon en feestdagen op dinsdag 13 november 2007 om 17:31:
het geluid in de ton zal geen enkele andere locatie aan kunnen tippen..never change a winning team

Nou wat een geweldig geluid :no:
Ik was laatst in Modem, daar klinkt stukken beter en de locatie is een stuk kleiner. Zo was ik ook op Novalectra in het Klokgebouwd, daar was het geluid ook beter dan in de gas. Vond het geluid in de Gas echt niet bijzondere de laatste keren dat ik daar was.
 
Laat idd nog weleens wat te wensen over in de Gas...Vooraan wel zuiver in ieder geval (y)
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 10 november 2007 om 16:02:
Uitspraak van technowaus op zaterdag 10 november 2007 om 01:06:
gaan we weer :gaap:
er zijn toch een aantal redenen gegeven waarom awake wil verhuizen,kan het wel begrijpen door oa. dat achterlijke beleid in A'dam :/

Precies!

Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08? O:)
Uitspraak van Da Phool op woensdag 14 november 2007 om 08:03:
Nou wat een geweldig geluid :no:

Misschien niet geweldig (dat staat ook niet in dat wat je quote); maar wel uniek! Dat geluid vind je nergens anders dan in de Gas!!
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08?

8)
volgende week wordt de lineup bekend gemaakt voor awake eindhovuuh!

bron: awake board
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08? O:)

Nee weet ik niet...bron??? :p
Uitspraak van Lennart! op woensdag 14 november 2007 om 11:33:
volgende week wordt de lineup bekend gemaakt voor awake eindhovuuh!

Ahaaa :honger:
Kan awakenings niet eens een keer in Balkbrug gehouden worden? Reis me altijd de tering!!
 
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08?

Wel een O&N feestje waard lijkt mij:D
 
ik vond de laatste editie ook tegenvallen kwa publiek ik denk dat vernieuwing goed zal doen. Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:04:
Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

En hoeveel jaar en hoeveel edities heb jij al meegemaakt dan?

Awake bestaat al 10 jaar en zo underground-achtig als het jaren geleden was, toen ik ook nog niet ging, is het niet (meer). Kom op zeg, logisch dat awakenigs populair wordt bij een breder publiek. Ieder feest dat kleinschalig begint en waar op wordt voortborduurt krijgt op een gegeven moment een stroom aan 'nieuwe' bezoekers...who cares? I love Techno begon ook veel kleiner, een Free your mind festival is ook in 4 jaar uitgegroeid naar een veel groter feest, Nederlanders bezoeken steeds massaler de feesten in Duitsland...betekent dat dan dat er geen liefhebbers meer komen? Lijkt em niet...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:04:
Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

Ik denk dat jij mensen napraat die dat schreeuwen en het WEL zouden kunnen weten...8 april 2006? Zo lang geleden is dat niet. Ik bezocht de eerste pas in 2002 dus kan het ook niet weten mss...maar ik merk bar weinig van zulke hevige veranderingen.
Mss een keertje gaan zonder gigantische verwachtingen...
Uitspraak van chiquito op donderdag 15 november 2007 om 10:15:
logisch dat awakenigs populair wordt bij een breder publiek. Ieder feest dat kleinschalig begint en waar op wordt voortborduurt krijgt op een gegeven moment een stroom aan 'nieuwe' bezoekers...

Idd, feesten groeien, interesse naar bepaalde muziekstijlen groeit...enne, sowieso gaan er VEEL MEER mensen uit tegenwoordig, vooral in de housescene. Dus ja, die moeten ergens heen.
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 14 november 2007 om 16:26:
Balkbrug

Tuurlijk, maar wel een after bij jouw thuis want volgens mij kun je vanaf daar niet echt makkelijk terug naar huis met het OV. :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van -fdg- op dinsdag 13 november 2007 om 22:06:
oke een puntje voor m10 en chiquito.

ik zal het wel zien,
en vernieuwing is niks mis mee idd, de afstand gaat wat groter worden.
Maar ook daar zit een trouwe awake-ganger niet mee.

Kom je nog is ergens ;-)
Uitspraak van Chub op maandag 12 november 2007 om 12:40:
Shit men weer deze discussie.!!!
Lekker boeiend. Het is toch een goed feestje in NL.
Alleen maar weer klagen!!

Juist! Als je op PF al dat geklaag over niks leest, dan kan ik vaak alleen maar concluderen dat veel partypoopers gewoon verwend zijn! En dat beeld wordt helaas onderstreept als je op de massale feesten, ongeveer 80% van de zaal er als een zoutzak bij ziet staan.
Westergas is een prachtlocatie maar laat Awakenings maar een keer in Eindhoven komen, Klokgebouw heeft ook z'n charmes en het scheelt mij weer reiskosten:p
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 15 november 2007 om 20:29:
Klokgebouw heeft ook z'n charmes

nog nooit geweest dus ben benieuwd!
Nijmegen

Techno Underground nergens groter dan daar lees je dan.

ah sommige blijvven hun hele leven in een ei.

aWake goes commercieel

tijd voor iets anders. NU!
En de gene die vinden dat Eindhoven niet kan. Ga dan niet, maar wedden dat jullie er toch rondrennen.

Klokgebouw is een uistekende lokatie en scheelt mij weer een uur rijden :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:04:
ik vond de laatste editie ook tegenvallen kwa publiek ik denk dat vernieuwing goed zal doen. Ik denk dat awakenings te populair wordt dat daardoor het publiek dat echt voor de muziek komt niet komt!

Er was bij de vorige editie wel wat meer mis dan alleen het publiek... Ik sla komende daarom ook maar is over, zie jullie met pasen wel weer :P

Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Jullie weten dat t HIT-team opgeheven wordt per 1/1/08?

Echt waar :O ?! Ook in Amsterdam??
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op donderdag 15 november 2007 om 20:29:
En dat beeld wordt helaas onderstreept als je op de massale feesten, ongeveer 80% van de zaal er als een zoutzak bij ziet staan.

Precies... Ik denk dat het in Eindhoven ook wel meer los zal gaan dan de afgelopen september editie in de gas omdat het dan nog "nieuw" is!
Uitspraak van HoofdletterP op vrijdag 16 november 2007 om 17:02:
Precies... Ik denk dat het in Eindhoven ook wel meer los zal gaan dan de afgelopen september editie in de gas omdat het dan nog "nieuw" is!

denk het niet...zal gewoon hetzelfde zijn. Heeft niks met Awakenings of de Gas te maken dat stilstaan...
 
Uitspraak van Audionysos op donderdag 15 november 2007 om 16:01:
Ik denk dat jij mensen napraat die dat schreeuwen en het WEL zouden kunnen weten...8 april 2006? Zo lang geleden is dat niet. Ik bezocht de eerste pas in 2002 dus kan het ook niet weten mss...maar ik merk bar weinig van zulke hevige veranderingen.
Mss een keertje gaan zonder gigantische verwachtingen...

ik praat geen mensen na het is gewoon iets wat mij de laatste editie opviel maar ja misschien heb je wel gelijk en moet ik er zonder hoge verwachtingen heen gaan
Uitspraak van Joren! op zaterdag 10 november 2007 om 12:43:
Niemand danst

kom eens naar mij kijken dan ;)
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 14 november 2007 om 08:57:
Misschien niet geweldig (dat staat ook niet in dat wat je quote); maar wel uniek! Dat geluid vind je nergens anders dan in de Gas!!

:no: zo slecht als de laatste tijd bedoel je? Dwz de laatste keren dat ik er was vond ik het echt dramatisch slecht. Sfeer stelt niks voor en het publiek veranderd in een richting die mij al helemaal niet aanspreekt. Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.
Uitspraak van .:: Jase ::. op vrijdag 16 november 2007 om 13:43:
Klokgebouw is een uistekende lokatie en scheelt mij weer een uur rijden

Me too....2,5uur met de trein, ben in Eindhoven op zoek naar woonruimte (Y) b)
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 17 november 2007 om 15:20:
Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.

begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima (Y)
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 17 november 2007 om 15:20:
:no: zo slecht als de laatste tijd bedoel je? Dwz de laatste keren dat ik er was vond ik het echt dramatisch slecht. Sfeer stelt niks voor en het publiek veranderd in een richting die mij al helemaal niet aanspreekt. Nu kom ik in principe niet voor het publiek, maar als het geluid en sfeer ook nog eens achteruit gaan dan kies ik 'eieren voor mijn geld'.

en dat laat weer ruimte voor iemand die er wel zin in heeft! (y) (f) :)
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 november 2007 om 16:03:
begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima

5.000 man allemaal vooraan, goeie optie ;)
Uitspraak van Da Phool op zondag 18 november 2007 om 21:50:
5.000 man allemaal vooraan, goeie optie

3500...scheelt al dik 30%


en dagjespubliek staat toch aan de zijkant...niemand die mij vertelt dat het vooraan te druk is om te staan ofzo ..
Uitspraak van chiquito op zaterdag 17 november 2007 om 16:03:
begint cliché te worden, maar op juiste plek (lees: vooraan!) is de sfeer en het geluid prima (Y)

Wou ik dus ook al zeggen ^_^ Ik vind het ook kut als mensen naar zo'n feest gaan en de hele avond als een zoutzak staan terwijl vrienden geen kaartje hebben kunnen krijgen. Zonde van het kaartje dan!! Maar verder heb ik het nog steeds iedere keer op Awakenings prima naar m'n zin :D. De enige Awakenings die ik ECHT KUT vond was die in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen, met als gevolg de muziek nergens meer normaal te horen was.
Uitspraak van chiquito op zondag 18 november 2007 om 22:06:
en dagjespubliek staat toch aan de zijkant...niemand die mij vertelt dat het vooraan te druk is om te staan ofzo ..

Precies... en als je gewoon lekker staat te dansen al helemaal niet :) Dan heb je genoeg ruimte :yes:
Frontlinie (l)

Uitspraak van Lukiej op maandag 19 november 2007 om 01:32:
De enige Awakenings die ik ECHT KUT vond was die in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen, met als gevolg de muziek nergens meer normaal te horen was.

hahahahahahahahhahaa bij die editie was ik eigenlijk blij een keertje Met stem thuis te komen hahahahahahahaa....
Uitspraak van Lukiej op maandag 19 november 2007 om 01:32:
in de NDSM in 2003 waar de politie kwam janken over de geluidsnormen

toen ze weg waren werd het geluid nog even iets opgschroefd waardoor Mistress Barbara nog lekker kon doorblazen...

Was mijn eerste Awake, en ondanks baggergeluid wel meteen verkocht...
Uitspraak van chiquito op maandag 19 november 2007 om 09:37:
toen ze weg waren werd het geluid nog even iets opgschroefd waardoor Mistress Barbara nog lekker kon doorblazen...

Was mijn eerste Awake, en ondanks baggergeluid wel meteen verkocht...

dat was echt de slechtste editie van awake waar ik ooit ben geweest..fucking achtergrondsmuziek leek het toen.
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 november 2007 om 13:55:
dat was echt de slechtste editie van awake waar ik ooit ben geweest..fucking achtergrondsmuziek leek het toen

voor mij achteraf ook...maar toen vond ik het eerlijkgezegd wel vet :roflol:
Uitspraak van chiquito op dinsdag 13 november 2007 om 09:59:
gast doe chill...zie het ook het liefst in de Gas, maar het is een 'extra' editie...Niet dat er een Gashouderweekend wordt overgeslagen ofzo...

:jaja:

Uitspraak van chiquito op vrijdag 16 november 2007 om 17:05:
denk het niet...zal gewoon hetzelfde zijn. Heeft niks met Awakenings of de Gas te maken dat stilstaan...

ben ik het niet helemaal mee eens ... zou best eens kunnen zijn dat er meer brabanders zijn ... en die zijn toch iets uitbundiger ... naar mijn mening !

as vrijdag het liefst een enthousiasme ala i love techno publiek bij trentemoller! :D