half uur per dag aftrekken.
weet je hoe zwaar dat is. krijg zelfs topsportbijdrage van de overheid.
weet je hoe zwaar dat is. krijg zelfs topsportbijdrage van de overheid.
hoeveel uur in de week sport jij?
en wat voor sport?
half uur per dag aftrekken.
heb dat 1 keer gedaan, wat een drama
Ja volgens mij wordt het bij elke sportschool anders gegeven. Die van ons is echt pittig. 3 kwartier buikspieroefeningen zo'n beetje. Daarna heb je ook echt last van je buikspieren..
Al heb ik eigenlijk geen zin
kan heeel zwaar zijn maar zo goed voor je benen
Maar ik vond het ook niet echt leuk. Gaat me allemaal te langzaam. Ik doe altijd bodyshape, beetje meer tempo
heb ik ook een half jaar elke vrijdag een uur gedaan kan heeel zwaar zijn maar zo goed voor je benen
Haha nee echt leuk is het niet. Ik doe het ook omdat ik weet dat je heel snel heel veel resultaat ziet. En als ik dan in de spiegel kijk, ben ik blij
Ik heb zo weinig conditie Maar lijkt me best lekker, zo'n uur vet zweten.
Hehe nou ja met bodyshape train je echt alles. Dus das ook niet verkeerd
In het begin is wel zwaar maar je bouwt heel snel conditie op. Wel echt kapot zweten idd
Eerder deed ik daarna nog bodyshape
Ja lekker man! Maar ja, ik rook Dus die conditie is echt flink
Krachtpatser
Maar ben pas 2 maanden bezig nu. Misschien dat ik over een tijdje ook wel 2 uur trek
Ik heb zo weinig conditie Maar lijkt me best lekker, zo'n uur vet zweten.
ik doe 2 uur rpm
RPM - Een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere
fietsprestatie wil neerzetten. Het vetverbrandingspercentage bij RPM is heel erg hoog en maakt een einde
aan vet op buik, billen en benen. De kracht van RPM ligt in de eenvoud en het bereiken van je persoonlijke
doelen. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout, wat betekent dat fietsers van alle niveaus samen kunnen fietsen. Wanneer je vaker een les fietst zul je fitter worden
vertel je mij dat of leg je het aan de anderen uit?
wat ik bedoel is nml. dat je spinning en rpm hebt, en dat dat niet hetzelfde is... maar ik weet het exacte verschil niet