op black bedoel je? Daar was ik ook
Ik bedoel White...daar sloot Michel de Heij in 2001 af na een geweldige set van Marco V....en of ie Techno draaide...de Gaetexjes galmden door de ArenA heen....2002 is die editie waar jij geweest bent op Black en toen opende die
Steve Bug heb ik ook hoog zitten maar werkt niet op een Sensation White...dan denk ik echt eerder aan Michel de Heij of een Bartje Skills

Of van mijn part good old Remy gewoon met n heerlijke funky set op t einde...
Niet helemaal mee eens. Vind sommige DJ's van Sneakerz echt wel goed te pruimen. Dat is heel persoonlijk. Er zijn er een aantal die ik teveel naar de Urban vind opschuiven
tuurlijk...t zal altijd n smaak kwestie blijven en dat maakt dit soort 'discussies' vaak zinloos...maar house moet van mij vol klinken en ik vindt die muziek die je de laatste tijd vaak op Sneakerz/eXXelent hoort gewoon zo plat als t maar zijn kan, en die latin invloeden heb ik ook weinig mee als ik hartje winter/herfst in een club sta. Dat hoor je buiten in t zonnetje te horen....Roog daarentegen die snapt t heel goed, Erick E ook als ie zin heeft...maar een Sidney Samson bijv. dat snap ik dus echt niet wat mensen daar leuk aan vinden

Zoals Marco V ook al eens heeft gezegd, tis veelal platte meuk en dat krijg je als n stijl erg populair is omdat de DJ's/producers snel veel plaatjes willen maken...dit zag je uiteraard ook in de Trance scene n paar jaar terug en ook in de Hardstyle en hardcore scene...oftewel deze 'hype' duurt ff een dan is er weer wat nieuws en komt de kwaliteit weer boven drijven