| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 09:01:word mn eerste keer armin
En waarschijnlijk niet de laatste als je hem 19 april ziet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 11:43:En waarschijnlijk niet de laatste als je hem 19 april ziet
heb al een live cd-tje van hem beluistert was echt geweldig, kippenvel van begin tot eind dus ik denk t ook niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 13:15:heb al een live cd-tje van hem beluistert was echt geweldig, kippenvel van begin tot eind dus ik denk t ook niet
Alweer een Armin-fan in wording
En natuurlijk zijn radioshow op donderdag (www.di.fm engels) of vrijdags (Slam FM) luistereh he
Ga deze week denk ik ook een kaartje halen. Vorige edities niet meegemaakt. Wil het toch eens meemaken. Alleen nog mijn meisje overhalen, want samen is veel gezelliger. 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 18:10:denk je
Let op mijn woorden haha
Ga deze week denk ik ook een kaartje halen. Vorige edities niet meegemaakt. Wil het toch eens meemaken. Alleen nog mijn meisje overhalen, want samen is veel gezelliger.
Gezellig!
Je bent er al lang uit. Je gaat gewoon gezellig met mij mee.
met mij en met irene, al weet ze dat zelf nog niet
totdat ze dit leest
Ja!
Alleen nog mijn meisje overhalen, want samen is veel gezelliger.
Ahá!
Dát is wel waar
Als jij nou even toegeeft dat er gwoon geen bal aan is zonder je chickie,dan ga k misschien wel mee
Maar... het scheelt wél... als ik wat vaste mensjes bij me heb op zo'n groot event... jwt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 19:03:Let op mijn woorden haha
zei de armin fan
eerst nog een ander groot feestje ook in de jaarbeurs en dan lekker knallen bij armin
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 09:01:word mn eerste keer armin
saampjes onze eerste Armin
Als jij nou even toegeeft dat er gwoon geen bal aan is zonder je chickie,dan ga k misschien wel mee
Irene gaat ook, gezellig!![]()
Gezellie
Uitspraak vansaampjes onze eerste ArminGewoon K@@T
op dinsdag 15 januari 2008 om 21:46:
laatste aanpassing
Er moet nog wat toegegeven worden voordat ik meega......
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 21:04:en dan lekker knallen bij armin
Ik hoop toch niet dat het te hard knallen gaat worden
ik heb vanaaf m'n ticket gekocht en geprint
dan ga k mee
heb zelf een apart envelopje waar ik alle (e-)tickets in bewaar, werkt ook prima
daarnaast de PDF-bestanden opgeslagen @ laptop..
Erg handig. Met armada @ the beach kwam ik er in de trein achter dat ik mijn ticket vergeten was.
Snel een internetcafé in en geregeld.
gooi maar op tafel mijn oren staan wagenwijd open....
Uitspraak vanTuurlijk, meiske, dat mag jeGewoon K@@T
op dinsdag 15 januari 2008 om 23:11:
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 15 januari 2008 om 23:43:Ik hoop toch niet dat het te hard knallen gaat worden
nee dan ga ik door de grond heen
Erg handig. Met armada @ the beach kwam ik er in de trein achter dat ik mijn ticket vergeten was.
Snel een internetcafé in en geregeld.
Ik zag dat je bij de website van Timoco.eu ook je ticket als sms kan versturen, heb het al wel besteld maar nog niet laten sturen. Ben benieuwd wat dat inhoudt, echt iets voor mij mobiel is een van de weinige dingen die ik nooit vergeet
beep! heeft dat ook. ze sturen dan een soort barcode naar je gsm die weer kan worden gescand bij de entree
Uitspraak van (f)Marieke op woensdag 16 januari 2008 om 09:35:Ik moet ook nog mijn kaartjes kopen, het mag dus nog even niet uitverkocht raken. Ik heb er nog even geen geld voor
Troost je, je bent niet de enige
Ik wacht ook tot na TE
Uitspraak van (f)Marieke op woensdag 16 januari 2008 om 09:35:Ik moet ook nog mijn kaartjes kopen, het mag dus nog even niet uitverkocht raken. Ik heb er nog even geen geld voor
Hier hetzelfde!
Zou me serieus verbazen als het nu al uitverkocht raakt. Armin solo op 15-12 duurde ook redelijk lang. Denk dat ze vanaf maart wat meer promotie zullen gaan doen en dan kan het nog wel eens hard gaan. Maar of het uitverkocht raakt....
Zou me serieus verbazen als het nu al uitverkocht raakt. Armin solo op 15-12 duurde ook redelijk lang. Denk dat ze vanaf maart wat meer promotie zullen gaan doen en dan kan het nog wel eens hard gaan. Maar of het uitverkocht raakt....
Ik wilde het nog niet hard op zeggen, maar ik denk dat je gelijk hebt. Ahoy was niet uitverkocht toen, dit jaar in Jaarbeurs kunnen er 12.500 mensen in, iets meer dan Ahoy. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen ...
Maar of het uitverkocht raakt....
Ik denk persoonlijk dat het wel uitverkocht raakt. Armin krijgt natuurlijk wel steeds meer aandacht omdat hij de nummer 1 van de wereld is en je ziet hem steeds vaker in de media. Daarnaast verwacht van zijn nieuwe albums ook wel weer een paar grote hits waardoor de kaartverkoop ook weer wat zal toenemen.
klopt zonder je chickie is er niks aan
moeten wij iets toegeven of.............
Gisteravond m'n ticket aangekocht
gezellig
Uitspraak vanIk denk dat dat wel helemaal goed gaat komenGewoon K@@T
op woensdag 16 januari 2008 om 11:52:
alles komt toch altijd goed.....
Hier idem
alles komt toch altijd goed.....
en zo niet............................. dan toch
We hebben hier een paar leuke party's in het verschiet, dus 2008 kán eigenlijk al niet meer stuk !!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 13:33:Jazeker!! Maar ze is er ook met trance energie bij hoor
Leuk!!!
mocht 't nou tóch hard gaan, PB me dan ff.. schiet ik 't wel voor