| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 5 juli 2008 om 21:00 |
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 29 juni 2008 om 22:58:Morgen zal ik eens wat foto's online gooien van de opbouw En later in de week nogmaals
goed bezig
Uitspraak van dr macabre op maandag 30 juni 2008 om 13:29:goed bezig Vorig jaar ook leuk om te zien toen was der ook 1 die foto's had gemaakt van de opbouw!!
Was ik ook
Ok er is nog niet heel veel te zien, maar vrijdag ga ik nog wel ff kijken. Dan is er vast meer te zien. Ik had alleen verwacht dat ze het terrein echt stukken groter zouden maken. Net als met Impulz Festival, maar het is maar gedeeltelijk groter geworden. Wel jammer want het veld waar je altijd overheen loopt naar de ingang zouden ze er eigenlijk bij moeten betrekken. Maar goed een dik feest wordt het tóch wel

Verder staan er nog een paar in mijn album: https://partyflock.nl/album/1131/3999636
laatste aanpassing
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 30 juni 2008 om 14:14:Was ik ook En er was nog iemand, ik geloof Gekkehuis
Ok vet hoor !!
Uitspraak van >>Massive<< ® op maandag 30 juni 2008 om 14:14:Net als met Impulz Festival, maar het is maar gedeeltelijk groter geworden.
en dat was nog 1 stuk kleiner als toen de mysterlands der werden gegeven! Jammer had ook op weer leuk groot terrein gerekend!
beter gaan we niet met de auto
100 % controle op het eind blijkbaar ?
Vaste prik elk jaar en je ontkomt er nagenoeg niet aan
Op http://groundzerofestival.hyves.nl/ staan nog meer foto's van de opbouw
Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 1 juli 2008 om 12:47:Of je moet 3 uur wachten ofzo
of met de trein gaan
Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 1 juli 2008 om 12:47:alleen zie ik wel weer kleine kut tentjes
Goa tentjes
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 1 juli 2008 om 13:58:Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 1 juli 2008 om 12:47:
alleen zie ik wel weer kleine kut tentjes
Zijn volgens mij gemaakt vanaf de andere kant van het meer en behoorlijk ingezoomd.
En heb het weer eens goed bestudeerd en word gegarandeerd een top klimaatje op te feesten
Kan niet wachten... just 4 nights before I'll go underground
woeeh dik lijp!! nog een paar dagen mensen

zaterdag al om 21:00 uur bij de ingang aanwezig

Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 1 juli 2008 om 12:47:Vaste prik elk jaar en je ontkomt er nagenoeg niet aan Of je moet 3 uur wachten ofzo
Of je moet de binnendoor weggetjes wetuh dan heb je ook g1 last van controle!!!
slim bedacht 
Uitspraak van × Marissa × op woensdag 2 juli 2008 om 16:23:Mag je trouwens een kleine digitale camera meenemen? En hoe zit het met wiet?
staat op de website
Uitspraak van actief op woensdag 2 juli 2008 om 20:13:staat op de website
Ja, d'r staat dat er geen opname apparatuur meegenomen mag worden. Meestal geldt dit alleen voor de pers e.d. Wat betreft de drugs staat dat het niet meegenomen mag worden, maar dat staat overal. Ik ben benieuwd of ze daar een beetje soepel in zijn.
nog 2 dagen werken 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 09:29:Editie 3 komt eraan
2e x hier, bij de eerste zat ik bij sensation in het wit
Nog spijt van!
Uitspraak van >>Massive<< ® op donderdag 3 juli 2008 om 00:04:Dus geen zero tolerance.
Dat staat er juist wel. Op de site onder het kopje "route".

laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 3 juli 2008 om 10:58:nou maar hopen dat het geluid
Ik vond t niet kut hoor vorig jaar
laatste aanpassing
Uitspraak van hoeisiedan? op donderdag 3 juli 2008 om 11:43:Ik vond t niet kut hoor vorig jaarHeb genoten
Idd. En heb geen zin in verdere gehoorbeschadigingen

![[SF] G_in0](/images/user/445646_2649838.jpg)