| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 5 juli 2008 om 21:00 |
wojaah heb er nu al wer zin in houd van de natuur en van hardcore ahah gaat prima samen op ground zero!! beetje gek doen in et bos alleen hopen dat die rij iets minder DIK is dan vorig jaar vond et vorig jaar echt geweldig had nog nooit knetter waus in een reuzenrad gezeten met vette achtergrond muziek haha ben er vorig jaar 3 a 4 keer ingeweest
wasting money maarja je bent waus en je wilt wat !!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Haribaldi (b) op maandag 21 april 2008 om 01:46:houd van de natuur
Ehmmm dan zou je er juist op tegen moeten zijn. Je wilt nie weten hoe het er na Ground Zero uit ziet.
Uitspraak van Dragoslav M. op donderdag 20 maart 2008 om 21:49:ZAAL
???
Dan ben jij zeker naar een andere Ground Zero geweest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 15:50:Hahaha opvallen doet ie zeker in zn gewaad!
net alsof jij lekker onopgemerkt rondloopt!
Uitspraak van Haribaldi (b) op dinsdag 22 april 2008 om 14:00:haha ja et is eerder boom 1 2 of 3
je zult mij vinden bij boom1 in dat heerlijke stukje earlybos!!
Ziet er wel vet uit die foto
Huppa, midden in eht bos 
Denk dat ik wel aanwezig ben omdat:
1. Line-up: zitten dikke artiesten tussen
We krijgen vette setjes te horen.
2. Ben niet op vakantie
3. Defqon is uitverkocht
4. Ik toch een festival wil mee pakken van de hardere stijlen (dominator ben ik op vakantie. Lekker in het hoogseizoen
)
Denk dat ik wel aanwezig ben omdat:
1. Line-up: zitten dikke artiesten tussen
2. Ben niet op vakantie
3. Defqon is uitverkocht
4. Ik toch een festival wil mee pakken van de hardere stijlen (dominator ben ik op vakantie. Lekker in het hoogseizoen
idd
als ik niet naar Defqon zou gaan, zou ik hierheen gaan
idd als ik niet naar Defqon zou gaan, zou ik hierheen gaan
wat een gekut, je gaat toch niet naar defkut?
dit is in de nacht ouwe, veel bruter natuurlijk, waarschijnlijk ga jij lekker uitgedroogt het veld afgedragen worden daar
ik ga lekker hakkeh op Ground Zero!
Niets meer aan doen!
En ga nu maar lekker je Q vriendjes pesteh!
Niets meer aan doen!
En ga nu maar lekker je Q vriendjes pesteh!
wtf lul je nou.. als je ervan baalt dat je niet heen kan ga dan je frustraties ergens anders uiten
Btw, festifals zijn 10x beter
en sowiso was het een vraag naar
TalArt
en niet naar jou
Uitspraak van Niels Limbeek op dinsdag 6 mei 2008 om 21:51:Hopelijk aanwezig, ff kijken hoe het dan financieel er voor staat
als ik niet naar Defqon zou gaan, zou ik hierheen gaan
Hier komen tenminste veel bekenden aangezien het ook daadwerkelijk mogelijk is om kaartjes te krijgen..
kan wel naar defqon.. maar dan zijn we maar met z'n tweeen, de rest heeft geen kaartje kunnen krijgen.. nou das gezellig...
Sowieso GZ word veel vetter!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2008 om 10:41:De early vorig jaar
dikke shit ouwe!
Dat is echt lekker hakken op die dooie takkies!
wat een gekut, je gaat toch niet naar defkut?
haha
je was er vorig jaar wel, geen kaartje kunnen krijgen?

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)