| Betreft: | evenement: XFM Xnergy, zaterdag 29 maart 2008 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 22:40:heb zoveel lieve en gezellige mensen leren kennen hier op pf en op feestjes daarna gezien
Komt helemaal goed
Wordt weer een flinke PF-bende
Uitspraak van TLT op dinsdag 26 februari 2008 om 18:07:
In vogelvlucht heb ik jullie gezien
+1.
en dat was toch minder leuk
doen we dan over kan ik ook niemand kwijtraken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 17:51:komt met xfm wel goed
echt wel
Kaarten lagen vandaag op de mat, thanks to Von&Alex 
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 27 februari 2008 om 20:38:Kaarten lagen vandaag op de mat, thanks to Von&Alex
you're very welcome
Alles voor een superfeestje
Mensen,zag dat XFM 06.00 afgelopen is,voor de gene die met de trein komen,tis geen pretje om op station beukenlaan te moeten hangen voor de 1e trein.
Ik heb een voorstel,woon op loopafstand van klokgebouw(15min),al dan niet station CS(5min).
Dus als je warm,voorzien van drinken,ff wil afteren wachten op de 1e trein kan dat bij mij.
Geldt ook voor de niet treinreizigers,altijd gezellig.
Ik heb een voorstel,woon op loopafstand van klokgebouw(15min),al dan niet station CS(5min).
Dus als je warm,voorzien van drinken,ff wil afteren wachten op de 1e trein kan dat bij mij.
Uitspraak van actief op donderdag 28 februari 2008 om 09:16:altijd gezellig.
Uitspraak van actief op donderdag 28 februari 2008 om 09:16:Dus als je warm,voorzien van drinken,ff wil afteren wachten op de 1e trein kan dat bij mij.
die plannen hadden wij 2 sowieso al gemaakt he haha, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus mensen voel je uitgenodigd!
Of ga ik nu te ver
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 16:45:die plannen hadden wij 2 sowieso al gemaakt he haha, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus mensen voel je uitgenodigd!
Of ga ik nu te ver ...
hohoho je was niet de enige
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 16:45:mensen voel je uitgenodigd!
Of ga ik nu te ver ...
Select gezelschap,te gegrijpen
gaat een druke bende worden 
Uitspraak van Debby&Henk op donderdag 28 februari 2008 om 19:08:druke bende worden
Zal wel meevallen.
Ga geen honderden mensen binnen laten
dat 't bijna uitverkocht
Yep heb ik ook gehoord.
staat ook hier:
https://vip.partyflock.nl/news/10688:XFM_Xnergy
https://vip.partyflock.nl/news/10688:XFM_Xnergy
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 20:58:ik hoop dat ik optijd geld heb voor een ticket.. zit ff krap ivm wat rekeningen
tot wanneer zou je anders zonder geld zitten dan??
kan het anders wel voorschieten....zo duur is het kaartje niet....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 21:39:tot wanneer zou je anders zonder geld zitten dan??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 21:52:ik heb t niet nodig hoor Charly, maar wat ben jij
soms zit dat gewoon in me
moet alleen wel het juiste moment ervoor kiezen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 21:55:soms zit dat gewoon in me
moet alleen wel het juiste moment ervoor kiezen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:02:maar dat wist ik al hoor
is er ook iets van je niet van me weet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:03:is er ook iets van je niet van me weet
en hele boel, lekker houden zo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:05:en hele boel, lekker houden zo
ik wilde je net mn pincode vertellen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:05:maar ik heb wel een beetje mensenkennis
en iets meer levenservaring
ach ja, als we elkaar 'n beetje kunnen helpen..
daar zijn we toch flockers voor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 21:39:tot wanneer zou je anders zonder geld zitten dan??
Volgende week heb ik het geld wel, 22,50 excl fee @ paylogic toch?
Als je dat voor me zou willen doen zou ik echt geweldig vinden!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:16:eerst nog buiten hoor voor ik naar links voor ga rennen
Kan zijn dat de plannen nog iets veranderen, maar daar hoor je zsm over van ons, weet namelijk niet of wij 21.00 gaan redden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:21:Kan zijn dat de plannen nog iets veranderen, maar daar hoor je zsm over van ons, weet namelijk niet of wij 21.00 gaan redden.
we hadden ook nog nix afgesproken hoor....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 22:16:Volgende week heb ik het geld wel, 22,50 excl fee @ paylogic toch?
Als je dat voor me zou willen doen zou ik echt geweldig vinden!
ik ga wel ff kijken voor je...
ticketbox zijn ze in ieder geval uitverkocht