| Betreft: | evenement: XFM Xnergy, zaterdag 29 maart 2008 om 21:00 |
Uitspraak van 'IK BEN erbij!!Minister van Sterke Drank
op donderdag 24 januari 2008 om 03:19:
gezellig!
het word alleen maar gezelliger
Tralallaaa
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 10:15:Hebben we wel een BOB,
Niet nodig,ga te voet
maar helaas wij kunnen niet
Jammer,maar ik zie julie TE wel.
Evenals *Vonenlex*,Gobb,hahaha het bekende zooitje partypoepers
Eindhoven de gekste!
Uitspraak van Mary Cherrytering wat een fuck muziekop donderdag 24 januari 2008 om 21:13:
Niks tegen ieder zijn ding.
Ik was op aanraden eens mee gegaan naar GBBR laatst x,ik had daar precies hetzelfde
Jou ding niet het mijne
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 21:23:Jou ding niet het mijne
dus jij bepaalt zomaar effe dat dat mijn ding is
Uitspraak van Mary Cherrydus jij bepaalt zomaar effe dat dat mijn ding isop donderdag 24 januari 2008 om 22:24:
Nee,maar zag in je favorieten stylle geen Trance staan.
En laatste x GBBR was Industrial,Darkcore,meer jou ding staat in jou lijst.
Ik zelf ben meer voor het softere gebeuren,en had me laten verrassen door vrienden eens mee te gaan.
No divence
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 22:35:Nee,maar zag in je favorieten stylle geen Trance staan.
dat wil niet zeggen dat ik het niet ken waarderen
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 22:35:En laatste x GBBR was Industrial,Darkcore,meer jou ding staat in jou lijst.
dus omdat er die stijl wordt gedraaid is het "mijn ding"
helaas werkt dat niet zo knul
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 21:08:Niet nodig,ga te voet
sommige hebben ook altijd geluk
vuig!
Is dat weer een nieuw woord? Mix van ..........?
en het gaat me een zooitje worden!![]()
Ach... zal allemaal best meevallen
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 22:13:Combi werken en nachtfeest voor mij niet te doen
Ik denk voor niemand niet. Ik heb respect voor de luitjes die bijna ieder weekend helemaal los gaan, en dan weer gewoon door de weeks verder gaan.
Uitspraak van Mary Cherryhelaas werkt dat niet zo knulop vrijdag 25 januari 2008 om 07:12:
TLT is geen knul
Maargoed.... heb megazin in Xnergy the 4th
laatste aanpassing
Uitspraak van Mary Cherryknulop vrijdag 25 januari 2008 om 07:12:
TLT is een dame hoor!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 08:00:Is dat weer een nieuw woord
gebruik 't al een tijdje hoor, net als "gers". beiden betekenen zoiets als tof/gaaf/vet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 08:00:uitzonderingen daargelaten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 08:00:sommige hebben ook altijd geluk
Als de lokatie,hier om de hoek is wel
Beursgebouw,Effenaar,Dynamo,Klokgebouw allemaal hemelsbreed 500m van me vandaan.
Beursgebouw is bij me de straat uit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 08:00:Niet te zwaar aan tillen
Precies,punt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 08:00:heb megazin in Xnergy the 4th
Ga je nog iets aan carnaval doen?
Ga wel ff pilske vatten in de stad,verder niet veel.
TLT is een dame hoor
Is het echt
N.B. heb kaartjes in da pocket
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 25 januari 2008 om 15:02:Ga je nog iets aan carnaval doen?
Wat dacht jij dan ??
We gaan zaterdagavond hier in de buurt lekker carnavallen en daarna carna-afteren
we zitten toch wel steeds meer te denken om toch naar dit feestt e gaan
ja dat zeker
Uitspraak van actief op donderdag 31 januari 2008 om 19:45:Op naar TE
ja dat zeker
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 6 februari 2008 om 16:35:we zitten toch wel steeds meer te denken om toch naar dit feest te gaan
Niet te lang meer denken maar gewoon komen.
Wordt sowieso een toppie feestje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 20:43:Niet te lang meer denken maar gewoon komen.
Wordt sowieso een toppie feestje
zal het vanaaf nog ff overleggen en dan beslissen
dat het een topfeest word geloven we zeker wel met zo'n line up maar het gaat erom dat het niet allemaal weer te veel gaat worden snap je
Uitspraak van Debby&Henk op woensdag 6 februari 2008 om 20:50:het gaat erom dat het niet allemaal weer te veel gaat worden snap je
Tuurlijk snappen we dat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 20:58:We zien elkaar sowieso op TE én bij Armin
absoluut daar kijken we ook echt naar uit hoor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 20:58:TE én bij Armin
TE en XFM
Ik sla Armin over.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 14:39:an nog liever beursgebouw
Ik vond het beursgebouw lang niet zo'n sfeer hebben als wat er tijdens de 2nd editie hing in Het Klokgebouw. Dat zag er toppie uit. Oké, het was er bloedje heet, en de toiletten waren een ramp. Maar de sfeer was er tig keer beter dan in het beursgebouw
Dus ik kijk er naar uit om weer een feestje te bouwen in het Klokgebouw
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 23:47:(en aub een andere dan de vorige keer aub)
Nou,want die andere duurde bekant dikke maand voor dat die zijn foto's plaatste.
Beursgebouw is een kutlokatie,voor mij de straat uit ben er,maar nee,geef mij ook maar Klokgebouw,veel meer sfeer,want beide zijn erg warm.
en we hebben er zin in 
laatste aanpassing
Uitspraak van Debby&Henk op dinsdag 12 februari 2008 om 09:38:lekker toch, gelijk heb
En vandaag was het weer een zonnige dag