Partyflock

Forumonderwerp · 977391
1 volger · 5982x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk begint een eigen politieke beweging.
De beweging krijgt voorlopig als naam 'Trots op Nederland'. Vanavond ontvouwt Verdonk haar exacte plannen op een persconferentie.

Bron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 22:36:
Prima, maar dan ben je nu ook op de hoogte van hun ware bedoelingen

Volgens jou zijn dat de ware bedoelingen.

Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 22:37:
De nieuwe grote man voor de VVD word Ex minister Kamp

Lijkt mij ook de enige optie. Toch zou ik er ook niet op stemmen ;)!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 22:48:
Dat heeft er toch niets mee te maken? Ik heb gewoon geen respect voor 'populariteits stemmers'
Je kan niet eerst LPF stemmen en binnen een paar maanden tijd, PvdA stemmen (ik geef voorbeelden he)

Ik stem VVD omdat zij de belangen van bedrijven zo goed als mogelijk behartigen (is mijn opvatting) welke op hun beurt voor een groot deel zorgen voor hoe de maatschappij werkt en in de toekomst behouden zal blijven. Ik zie mensen uit de politiek meer als werknemers in dienst van de maatschappij waarvan directeuren/CEO's van grote bedrijven de aanvoerder/leidinggevenden zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 22:50:
Nou dat ligt eraan, ik ben van Liberaal rechts verschoven naar toch wel radicaal links.

Binnen no time?? Maar jij bent geen populairiteit stemmer denk ik. Deze mensen waar ik het over heb, weten redelijk weinig van politiek, praten na wat ze horen, zonder zelf uit te vinden waar de partijen voor staan etc. Snap je een beetje over welke mensen ik het heb?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 17 oktober 2007 om 22:51:
Lijkt mij ook de enige optie. Toch zou ik er ook niet op stemmen !

Waar heb jij eigenlijk op gestemd8)?
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
liberaal =/= libertair ^^
dat "rechtsliberaal" slaat meer op hun economische visie, ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 17 oktober 2007 om 22:50:
jan marijnissen zegt veel maar die heb ik tot nu toe nog helemaal niks voor de normale man zien doen.

hij had de kans om wat te doen, maar toen het woordje regerings verantwoordelijkheid in beeld kwam, liep meneer met de staart tussen de benen weg

En zo is het maar net (Y)
Marijnissen is trouwens ook helemaal niet in voor compromissen. Alles moet maar zoals hij het wil en dat is ook een reden dat de SP nu (gelukkig) niet in de regering zit.

OT: Ik zou een andere naam hebben gekozen voor een nieuwe partij maar ik ben wel heel erg benieuwd wat Verdonk gaat bereiken de komende tijd :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 17 oktober 2007 om 19:20:
Isreal is een land dat gebied pikt wat niet van hun is. Waarom mogen hun dat wel en 60 jaar geleden was het "fout"?

Israël is 4000 jaar lang van het Joodse volk geweest, ze pakten gewoon terug wat van hun was.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 17 oktober 2007 om 22:50:
denk dat je de bal dus in de eigen hoek moet leggen

Ik haal het zware geschut erbij. ;)

Dit zijn 'grote' maatschappelijke thema's waarbij cvooral zorg en onderwijs de grote rol speelt als speerpunt van het beleid.

Volgens mij heeft de Sp toch veel van de nu normaal gevonden themes aangevochten vanuit de oppositie. Ik noem een tegengeluid tegen de liberalisering van publieke diensten, het verloederen van het onderwijs, druk op medewerkers in de zorg, een tegengeluid voor de europese Unie en het zakkenvullen van topambtenaren.

Wat dacht je van de massale protesten tegen de afbraak van sociale voorzieningen? En de SP heeft het voortouw genomen tegen de europese grondwet natuurlijk.

Emn dan heb ik het nog niet eens over die tientallen keren per jaar dat de SP medewerkers naar stakingen stuurt om de stakers een hart onde de riem te steken. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 22:53:
Binnen no time?? Maar jij bent geen populairiteit stemmer denk ik. Deze mensen waar ik het over heb, weten redelijk weinig van politiek, praten na wat ze horen, zonder zelf uit te vinden waar de partijen voor staan etc. Snap je een beetje over welke mensen ik het heb?

Ik weet het, een paar mooie one-liners en ze zijn verkocht :/
Waarschuw beheerder
Ik haal het zware geschut erbij. ;)

Dit zijn 'grote' maatschappelijke thema's waarbij cvooral zorg en onderwijs de grote rol speelt als speerpunt van het beleid.

Volgens mij heeft de Sp toch veel van de nu normaal gevonden themes aangevochten vanuit de oppositie. Ik noem een tegengeluid tegen de liberalisering van publieke diensten, het verloederen van het onderwijs, druk op medewerkers in de zorg, een tegengeluid voor de europese Unie en het zakkenvullen van topambtenaren.

Wat dacht je van de massale protesten tegen de afbraak van sociale voorzieningen? En de SP heeft het voortouw genomen tegen de europese grondwet natuurlijk.

Emn dan heb ik het nog niet eens over die tientallen keren per jaar dat de SP medewerkers naar stakingen stuurt om de stakers een hart onde de riem te steken.

dat is allemaal wel heel erg leuk maar wat levert het op?

het is alleen maar lekker vanaf de zijlijn, oftewel: de beste stuurlui staan aan wal...

als je echt iets wilt bereiken moet je regeren. dan kan je je beleid doorvoeren... tot nu toe weigert de SP dit te doen... dus mja... ga maar fijn aan de zijkanten schreeuwen... nemen de grote mensen wel echt verantwoordelijkheid.

en trouwens hoeveel SP raadsleden waren er ook alweer opgestapt vorig jaar? :P

democratisch gezien is het ook 3 keer niks.... als marijnissen stopt met de politiek is de SP een schip zonder kapitein die recht op een ijsberg vaart
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Slechte naam trouwens, het populisme zegenviert.. :gaap:

Zelfde als Partij voor de Vrijheid, die van alles wil verbieden.. :gaap:
Waarschuw beheerder
CDA niet blij met naam beweging Verdonk

Uitgeg­even: 17 oktober 2007 19:24
Laatst gewijzigd: 17­ oktober 2007 20:19

DEN HAAG - Het CDA vindt h­et "niet fatsoenlijk" dat Rita Verdonk voor haar n­ieuwe beweging gebruikt heeft gemaakt van de terme­n 'trots op Nederland' waarmee de christendemocrat­en eerder campagne voerden bij recente verkiezinge­n.

"En ook nu willen we dit motto nog gebruik­en", aldus een partijwoordvoerder.

Verdonk ko­ndigde woensdag aan de beweging Trots op Nederland­ op te richten en daarmee deel te nemen aan de vol­gende Tweede Kamerverkiezingen.

Het CDA laat m­erkendeskundigen uitzoeken of er tegen Verdonk opg­etreden kan worden.

Werktitel

Verdonk zegt­ zich niet gerealiseerd te hebben dat het CDA dat ­motto heeft gebruikt. Ze benadrukt dat Trots op Ne­derland nog een werktitel is, later volgt de echte­ partijnaam.

"Ik nodig het CDA uit samen te we­rken aan een trots Nederland."

----------------­--------------------------------------------------­

Hoppa de 1e rel is alweer een feit, dat het CD­A zich maar eens bezighoudt met zaken die er toe d­oen in plaats van dit muggengezift!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 17 oktober 2007 om 23:18:
dat is allemaal wel heel erg leuk maar wat levert het op?

Kom zo makkelijk kom je er niet vanaf! Het duurde ff voor ik alles op een rijtje had :p

het is alleen maar lekker vanaf de zijlijn, oftewel: de beste stuurlui staan aan wal...

als je echt iets wilt bereiken moet je regeren. dan kan je je beleid doorvoeren... tot nu toe weigert de SP dit te doen... dus mja... ga maar fijn aan de zijkanten schreeuwen... nemen de grote mensen wel echt verantwoordelijkheid.

Nou ik zie het anders, als er dusdanige verschillen zijn waarbij een partij het niet zit zitten om mee te regeren dan lijkt me dat men juist trouw aan haar idealen, dat de SP niet altijd even buigzaam is klopt ook wel.

en trouwens hoeveel SP raadsleden waren er ook alweer opgestapt vorig jaar?

De SP heeft een explosieve groei doorgemaakt, dat gaat nou eenmaal gepaard met problemen, dat is niet typisch voor de SP ;)

democratisch gezien is het ook 3 keer niks.... als marijnissen stopt met de politiek is de SP een schip zonder kapitein die recht op een ijsberg vaart

Ik denk meer dat op dat schip Jan marrijnissen het boegbeeld is\, er staan zat politici te wachten op een kans, sommige radical anderen gematigd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 23:20:
Slechte naam trouwens, het populisme zegenviert..

Vind ik trouwens ook.. Ben zeker niet weg van deze naam ook niet als afkorting TON:S.. De intelligentie is wel ver te zoeken met al die nieuwe namen:S PVDD, PVV, TON:s..
Waarschuw beheerder
Nou ik zie het anders, als er dusdanige verschillen zijn waarbij een partij het niet zit zitten om mee te regeren dan lijkt me dat men juist trouw aan haar idealen, dat de SP niet altijd even buigzaam is klopt ook wel.

regeren is water bij de wijn doen

veel punten die de SP oppert zijn gewoon niet haalbaar. en sommige zijn zelfs desastreus voor onze economie.

omdat ze niet voor aap willen staan en niet bekend staan als draaikonten blijven ze zich aan onmogelijke punten vasthouden en cijferen ze zichzelf weg voor regerings verantwoordelijkheid.

dit geld net zo voor wilders...

De SP heeft een explosieve groei doorgemaakt, dat gaat nou eenmaal gepaard met problemen, dat is niet typisch voor de SP

mja 26 raadsleden die zijn opgestapt is toch wel erg veel he..

4 van de 12 provincies zijn ze ook opgestapt... ze bestaan nu wel lang genoeg om een stabiele partij te zijn

zou je denken toch ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 23:29:
Vind ik trouwens ook.. Ben zeker niet weg van deze naam ook niet als afkorting TON.. De intelligentie is wel ver te zoeken met al die nieuwe namen PVDD, PVV, TON..

Ik zou het geen intelligentie willen noemen, meer het totaal gebrek aan fantasie en creativiteit. ;)

Ik duik me bed in, het was gezellig dame en heren :bloem:
Waarschuw beheerder
truste :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 23:36:
k zou het geen intelligentie willen noemen, meer het totaal gebrek aan fantasie en creativiteit.

Ik duik me bed in, het was gezellig dame en heren

Ik vind dat er juist veel fantasie is gebruikt:D maar is maar net hoe je het bekijkt;)
Ik ga de GK even afkijken:P

Truste slaap lekker (F)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 17 oktober 2007 om 22:12:
is toch gewoon slim omdat mensen pedo's haten

Zo zie ik het ook. Toch wel slim ergens op in te springen waar veel mensen hun nekharen van overeind gaan staan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 23:36:
het totaal gebrek aan fantasie en creativiteit

Mee eens, een creatieve partij zou een naam als : "DN" Democratisch Nederland nemen.

De creativiteit schuilt daarbij in het plan om heel Nederland voor zich te krijgen en de beste resultaten te bieden om dat mogelijk te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verdonk en Wilders zullen gaan vechten om de gunst van onderbuik-rechts (veelal Telegraaf-lezers die hun politieke voorkeur sterk laten beïnvloeden door krantenkoppen). Fatsoenlijk rechts blijft gewoon op de VVD stemmen :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 18 oktober 2007 om 00:31:
(veelal Telegraaf-lezers die hun politieke voorkeur sterk laten beïnvloeden door krantenkoppen). Fatsoenlijk rechts blijft gewoon op de VVD stemmen .

Dit is wel erg generaliseen he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 00:34:
Dit is wel erg generaliseen he

Ik geef slechts de ijkpersoon van Verdonk's electoraat weer ;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 18 oktober 2007 om 00:37:
Ik geef slechts de ijkpersoon van Verdonk's electoraat weer .

Hoe je het ook wend of keert, het blijft generaliseren;)
Ik vind de Telegraaf namelijk ook een prettige krant8) En ik laat mij niet beinvloeden door de koppen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 00:43:
e je het ook wend of keert, het blijft generaliseren

Ik generaliseer sowieso niet, want ik had het over "veelal" en niet over "allemaal" ;). Ik lees liever NRC Next.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 00:34:
Dit is wel erg generaliseen he

Met een woordkeuze als "veelal" wordt dat anders wel meteen gerelativeerd hoor.....
Waarschuw beheerder
martijn onzin he

Verdonk en Wilders zullen gaan vechten om de gunst van onderbuik-rechts (veelal Telegraaf-lezers die hun politieke voorkeur sterk laten beïnvloeden door krantenkoppen). Fatsoenlijk rechts blijft gewoon op de VVD stemmen :).

dus als je eerst verdonk vvd stemt ben je fatsoenlijk rechts
en als je dan verdonk's eigen partij stemt ben je opeens onderbuik gevoelens rechts

uhm

vreemd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geef slechts de ijkpersoon van Verdonk's electoraat weer

nee dat doe je niet... je suggereerd alleen dingen

;) Ik lees liever NRC Next.

elsevier b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 00:55:
dus als je eerst vvd stemt ben je fatsoenlijk rechts
en als je dan verdonk's eigen partij stemt ben je opeens onderbuik gevoelens rechts

uhm

vreemd

Dat zeg ik niet hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 00:56:
nee dat doe je niet... je suggereerd alleen dingen

Ieder electoraat heeft een ijkpersoon.

elsevier

Ik ben ook geabonneerd op de HP :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kdenk dat toch vooral ondernemers rita zullen volgen, zijn ook haar geldschieters dus dat is haar echte achterban... dus als je een ijkpersoon zoekt...

zoek de succesvolle ondernemer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 01:00:
kdenk dat toch vooral ondernemers rita zullen volgen, zijn ook haar geldschieters dus dat is haar echte achterban... dus als je een ijkpersoon zoekt...

Bron?
Waarschuw beheerder
bron?

gewoon algemeen bekend...

stemrita.nl en haar hele vvd campagne voor lijsttrekkerschap is door ondernemers betaald
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 01:06:
bron?

gewoon algemeen bekend...

stemrita.nl en haar hele vvd campagne voor lijsttrekker is door ondernemers betaald

Ik denk dat dat wel los zal lopen. Toen Verdonk nog geboren moest worden was de VVD ook al dé ondernemerspartij van Nederland. Toegegeven: Rutte is een beetje een corpsbal die geen sterke leider is, maar geen VVD-leider is groter dan de partij. Het lijkt mij erg sterk dat het leeuwendeel van de ondernemers de VVD om het poppetje Verdonk opeens de rug toe zal keren. Dat is sec gezien onmogelijk als je naar de geschiedenis van de partij kijkt :). Dus om nou te stellen dat Verdonk's electoraat gestoeld is op ondernemers :nee:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op donderdag 18 oktober 2007 om 00:47:
Ik generaliseer sowieso niet, want ik had het over "veelal" en niet over "allemaal" . Ik lees liever NRC Next.laatste aanpassing 18 oktober 2007 00:48

Hmm.. vooruit.. NRC next lees ik ook, deze is ook gratis;)

Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 01:00:

zoek de succesvolle ondernemer laatste aanpassing 18 oktober 2007 01:02

Dat denk ik juist niet, eerder het tegenover gestelde. De ondernemers (vooral van de oude stempel) blijven trouw aan de VVD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 01:11:
NRC next lees ik ook, deze is ook gratis

Student, jwt b).
Waarschuw beheerder
de ondernemers zijn in zekere mate toch wel de rechtsere conservatiefe vleugel van de VVD

verdonk was hun spreekbuis... verdonk heeft echt heel erg veel lezingen/ontmoetingen/gesproken met ondernemers in het land. kan je gewoon nachecken op internet. krijg je hele waslijst met ontmoetingen van rita en ondernemers in het land :P

vooral ondernemers in het oosten van het land zijn zwaar rita fan :P

De ondernemers (vooral van de oude stempel) blijven trouw aan de VVD

ik hoop het wel voor de vvd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 18 oktober 2007 om 01:15:
krijg je hele waslijst met ontmoetingen van rita en ondernemers in het land

Er zijn ongetwijfeld ondernemers die Rita sympathiek vinden. Maar dat betekent niet dat dit het leeuwendeel is van de VVD-ondernemers. Daarnaast moet nog maar blijken of die massaal op de partij van Rita gaan stemmen in plaats van op de VVD: Juist omdat die ondernemers vrij "conservatief" zijn zullen ze niet snel overstappen op een andere partij.
Waarschuw beheerder
dat is waar.

ene kant ben ik ook wel tevreden.... rita zal veel stemmers van wilders en vvd en SP plukken... maar ik denk ook dat de vvd veel stemmen terug zal krijgen van het cda en de pvda... omdat tja... rita joeg ook stemmers weg :P

denk dat het op rechts in totaliteit gaat groeien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 17 oktober 2007 om 22:43:
'zaligmakende economie'beleid van de afgelopen jaren, ik heb ze nog verdomd weinig voor de normale man zien doen of zich voor iets anders inzetten.

Waarom wil de gewone man toch altijd dat er iets "voor hen gedaan wordt"??? Ik kan me daar kapot aan ergeren. Altijd het handje omhoog wachtend tot een ander er iets in doet. Dáárom hecht ik zoveel waarde aan de VVD.

Dat is een partij die staat achter de mensen (althans....zou moeten staan) die het leven in eigen hand nemen en niet meer omhoog kijken naar de ander om een goed leven te krijgen en diegene die wél het heft in eigen hand genomen hebben/nemen namelijk de ondernemer steunen en niet de hand ophouder.

Sorry fiets...ik vind je een toffe kerel, maar deze stelling van jou staat wel erg ver van mij af....

De economie is nu eenmaal zaligmakend. Daar kunnen we heel hard over redetwisten, maar een goede economie is nu eenmaal het belangrijkste wat er is.........Ik ben blij dat er tenminste één partij is die dat inziet ipv die linkse huigelaars die links lullen maar rechts de zakken vullen....... de WALGELIJKE Bosjes etc.....

Ondernemers moeten nog véél meer gesteund worden want die zijn de spil van de maatschappij maar worden nu misbruikt als melkkoe!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cotin jouw scepsis en afkeer van het multi-cul turele samenlevingsmodel en de islam deel ik met jou,
net als vele miljoenen andere Nederlanders.

Alleen jouw bewondering voor het liberalisme van de VVD totaal niet.

Als er iets is wat het moraal van ons land en volk naar de afgrond leidt, dan is dat wel het materialisme en harteloze jagen naar nog meer geld en goederen.
Economie is derhalve dus allesbehalve zaligmakend.

Een sterke / vitale cultuur, identiteit met gezamelijke tradities, en
een samenleving waarin het gezin als hoeksteen van de samenleving centraal staat is pas gezond en levenskrachtig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 oktober 2007 om 02:15:
scepsis

:yes:

afkeer van het multi-cul turele samenlevingsmodel en de islam

dáár sla je de plank wel heel erg mis. Ik heb absoluut geen afkeer tegen de multiculturele samenleving. Ik heb alleen veel moeite met het losgeslagen krankzinnige gedrag van een steeds groter wordende groep Marokkanen. Dit heeft niets te maken met Islam of cultuur of multicultureel etc.
maar gewoon met de strafmaat in dit land.

Een sterke / vitale cultuur, identiteit met gezamelijke tradities, en
een samenleving waarin het gezin als hoeksteen van de samenleving centraal staat is pas gezond en levenskrachtig

maar waar zou deze hoeksteen van de maatschappij zijn zonder goed inkomen. Waarom zie je dat alle ellende in dit land (bijna) altijd ontstaat in de minderheidswijken en de lage sociale klasses? Omdat er geen geld is........geld is economie, en dus ..........:-)........VVD rules! (de oude VVD that is.......)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 01:23:
De VVD is een partij die staat achter de mensen (althans....zou moeten staan) die het leven in eigen hand nemen en niet meer omhoog kijken naar de ander om een goed leven te krijgen en diegene die wél het heft in eigen hand genomen hebben/nemen namelijk de ondernemer steunen en niet de hand ophouder.

Dus jij denkt dat een land vol ondernemers de oplossing is? En wie moet dan de consument spelen? En hoe wou je uitbreiden zonder werknemers? OK, er is heel veel mogelijk en heel veel mensen zien de kansen niet liggen maar voor lang niet iedereen is het ondernemersschap weggelegd en het zou de hele economie op z'n gat gooien, geen afzetmarkt meer, geen omzet meer dus faillissementen alom en dus allemaal handje ophouden...

(al begrijp ik je insteek hoor ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-Town Madness - MC Lil' Kasper op donderdag 18 oktober 2007 om 03:06:
Dus jij denkt dat een land vol ondernemers de oplossing is? En wie moet dan de consument spelen? En hoe wou je uitbreiden zonder werknemers? OK, er is heel veel mogelijk en heel veel mensen zien de kansen niet liggen maar voor lang niet iedereen is het ondernemersschap weggelegd en het zou de hele economie op z'n gat gooien, geen afzetmarkt meer, geen omzet meer dus faillissementen alom en dus allemaal handje ophouden...

Werknemers profiteren juist optimaal van een kleine overheid en ondernemersvrijheid: als de ondernemer minder belasting aan vadertje staat af hoeft te dragen, kan deze hogere salarissen betalen (door vraag en aanbod zal dit ook het geval zijn).

Waarschuw beheerder
Verdonk lijkt me nou echt zo'n takkewijf in het echt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 03:35:
Verdonk lijkt me nou echt zo'n takkewijf in het echt!

idd
Waarschuw beheerder
wat een naam zeg. doet me denken aan 1 of ander klein recht-extremistisch groepje stumperdjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rita gaat het wel maken denk met de verkiezingen