Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Prima, maar dan ben je nu ook op de hoogte van hun ware bedoelingen
De nieuwe grote man voor de VVD word Ex minister Kamp
Dat heeft er toch niets mee te maken? Ik heb gewoon geen respect voor 'populariteits stemmers'
Je kan niet eerst LPF stemmen en binnen een paar maanden tijd, PvdA stemmen (ik geef voorbeelden he)
Nou dat ligt eraan, ik ben van Liberaal rechts verschoven naar toch wel radicaal links.
Lijkt mij ook de enige optie. Toch zou ik er ook niet op stemmen !
jan marijnissen zegt veel maar die heb ik tot nu toe nog helemaal niks voor de normale man zien doen.
hij had de kans om wat te doen, maar toen het woordje regerings verantwoordelijkheid in beeld kwam, liep meneer met de staart tussen de benen weg
Isreal is een land dat gebied pikt wat niet van hun is. Waarom mogen hun dat wel en 60 jaar geleden was het "fout"?
denk dat je de bal dus in de eigen hoek moet leggen
Binnen no time?? Maar jij bent geen populairiteit stemmer denk ik. Deze mensen waar ik het over heb, weten redelijk weinig van politiek, praten na wat ze horen, zonder zelf uit te vinden waar de partijen voor staan etc. Snap je een beetje over welke mensen ik het heb?
dat is allemaal wel heel erg leuk maar wat levert het op?
het is alleen maar lekker vanaf de zijlijn, oftewel: de beste stuurlui staan aan wal...
als je echt iets wilt bereiken moet je regeren. dan kan je je beleid doorvoeren... tot nu toe weigert de SP dit te doen... dus mja... ga maar fijn aan de zijkanten schreeuwen... nemen de grote mensen wel echt verantwoordelijkheid.
en trouwens hoeveel SP raadsleden waren er ook alweer opgestapt vorig jaar?
democratisch gezien is het ook 3 keer niks.... als marijnissen stopt met de politiek is de SP een schip zonder kapitein die recht op een ijsberg vaart
Vind ik trouwens ook.. Ben zeker niet weg van deze naam ook niet als afkorting TON.. De intelligentie is wel ver te zoeken met al die nieuwe namen PVDD, PVV, TON..
k zou het geen intelligentie willen noemen, meer het totaal gebrek aan fantasie en creativiteit.
Ik duik me bed in, het was gezellig dame en heren
het totaal gebrek aan fantasie en creativiteit
(veelal Telegraaf-lezers die hun politieke voorkeur sterk laten beïnvloeden door krantenkoppen). Fatsoenlijk rechts blijft gewoon op de VVD stemmen .
Ik geef slechts de ijkpersoon van Verdonk's electoraat weer .
bron?
gewoon algemeen bekend...
stemrita.nl en haar hele vvd campagne voor lijsttrekker is door ondernemers betaald
Ik generaliseer sowieso niet, want ik had het over "veelal" en niet over "allemaal" . Ik lees liever NRC Next.laatste aanpassing 18 oktober 2007 00:48
kdenk dat toch vooral ondernemers rita zullen volgen, zijn ook haar geldschieters dus dat is haar echte achterban... dus als je een ijkpersoon zoekt...
zoek de succesvolle ondernemer laatste aanpassing 18 oktober 2007 01:02
krijg je hele waslijst met ontmoetingen van rita en ondernemers in het land
'zaligmakende economie'beleid van de afgelopen jaren, ik heb ze nog verdomd weinig voor de normale man zien doen of zich voor iets anders inzetten.
scepsis
afkeer van het multi-cul turele samenlevingsmodel en de islam
Een sterke / vitale cultuur, identiteit met gezamelijke tradities, en
een samenleving waarin het gezin als hoeksteen van de samenleving centraal staat is pas gezond en levenskrachtig
De VVD is een partij die staat achter de mensen (althans....zou moeten staan) die het leven in eigen hand nemen en niet meer omhoog kijken naar de ander om een goed leven te krijgen en diegene die wél het heft in eigen hand genomen hebben/nemen namelijk de ondernemer steunen en niet de hand ophouder.
Dus jij denkt dat een land vol ondernemers de oplossing is? En wie moet dan de consument spelen? En hoe wou je uitbreiden zonder werknemers? OK, er is heel veel mogelijk en heel veel mensen zien de kansen niet liggen maar voor lang niet iedereen is het ondernemersschap weggelegd en het zou de hele economie op z'n gat gooien, geen afzetmarkt meer, geen omzet meer dus faillissementen alom en dus allemaal handje ophouden...