Partyflock

Forumonderwerp · 977391
1 volger · 6031x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk begint een eigen politieke beweging.
De beweging krijgt voorlopig als naam 'Trots op Nederland'. Vanavond ontvouwt Verdonk haar exacte plannen op een persconferentie.

Bron

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 16:21:
een redelijke gesprekspartner, héél erg jammer dat jij dit nodig hebt. Van jou niet verwacht zeg maar, de boeffies kennito's mike's rafa's

Ik krijg spontane diaree als ik met Rafa in discussie zit:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:38:
Heeft iemand nog ideen voor het eten???? Iets makkelijks.. niet teveel groente, wel gezond en wel tomaat

Tomatensoep met selderie:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:39:
Foto????

Van je billen graag

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:43:
Zie dat trotse, orthodox-gereformeerde bekkie dan. Dat straalt toch vertrouwen uit.

Nehh op een kinderlokker zal ik nooit stemmen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de boeffies kennito's mike's rafa's

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:16:
Jij gooit me dus over één kam met haar???

Ja jij ook Molukse toffe gozer, jij komt ook op dat lijstje voor:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:32:
Ik ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft. Haar grafhoofd is op zich al een halve rede om op haar te stemmen..

Wie?

Hillary Clinton??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:43:
Tomatensoep met selderie

hehe nog best ene plan:P met stokbroodje met tomatentapenade8)?

Of hotdogs:nocheer:??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:43:
kijk dat is nu het verschil tussen mij en jou. Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b: en al die andere lagere school poppetjes waar jij zo gek op bent.

:x :lol:
Maarem, vergeet vooral dit plaatje niet [img width=41 height=46 cacheid=000e3ebd0001c679df0dace21a020e223f]http://www.kattenplaza.nl/phpBB2/images/smiles/tekst-muts.gif[/img]
Deze vind ze erg leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:44:
Nehh op een kinderlokker zal ik nooit stemmen...

Hij zat wel op een tractor in zijn verkiezingsspotje dus ik twijfel nog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:25:
....zij beginnen over hoe "laagvolk"ik wel niet ben omdat ik 'maar schilder ben" en hoe erg ik het vind dat er mensen zijn die wél een reis / vakantie kunnen betalen suggererent dat ik als arm zielig klein lowlife schildertje dat niet zou kunnen.

Nee meneer,dat heb je zelf zo gedraaid,met je eigen insinuaties.

Jij kraakte je klanten af,omdat zij hun handen niet vuil wilden maken en jouw moesten inhuren...en DAT vraagt gewoon om een reactie.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:25:
maar.....niemand heeft dat gedaan van hun hoor

Ja hoor,heb IK gedaan,omdat jij in een discussie de PERSOONLIJKE aanval inzet.
En daar ben IK niet van gedient.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:48:
omdat jij in een discussie de PERSOONLIJKE aanval inzet.

Ja, maar dat kan hij gewoon onderbouwen hoor. 8)

Maar zullen we een speciaal topic starten waarin gebitcht kan worden tegen Cotin?
Denk dat hij de uitdaging ook wel aangaat, gaan we hier verder met Rita. :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zie dat trotse, orthodox-gereformeerde bekkie dan. Dat straalt toch vertrouwen uit.

:kwijl:

:lol:

Nou weet ik waarom de server een uur lang vastliep hier op PF:S
Waarschuw beheerder
donateur
kijk dat is nu het verschil tussen mij en jou. Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b: en al die andere lagere school poppetjes waar jij zo gek op bent. Moeilijk voor jou waarschijnlijk om meer dan 3 zinnen achter elkaar te lezen, maar zo gaat dat. Onderbouwen kan niet met poppetjes.....dat gaat met tekst

:gaap: Dit had ook in 2 zinnen gekunt (y)

niets hier kan zo'n beetje over één kam met haar geschoren worden

Dat klopt :)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:45:
dat lijstje

Cotins zwarte lijst......oehhhh indruk :lol:

@Cotin.....jij kunt alleen maar schelden en tieren en proberen persoonlijk te worden :lol:, en dan ook nog zeggen dat je respect hebt voor de mening van een ander :O :roflol:
:no: Jij staat gelijk met je oordeel klaar en denkt iemand te kennen door reacties op forums :lol:......hoe simpel kun je zijn :o (je lijkt haast Dniese wel)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee meneer,dat heb je zelf zo gedraaid,met je eigen insinuaties.

Jij kraakte je klanten af,omdat zij hun handen niet vuil wilden maken en jouw moesten inhuren...en DAT vraagt gewoon om een reactie.

Daar heeft ze wel gelijk in..
Je kan het oo kzo bekijken Cotin: Jij hebt mij gisterenavond ngeveer hee lde avond afgekraakt en verteld hoe een hekel je wel niet ana mijn 'soort' mens hebt.. Hoor je mij over jou??
Je hoeft niet altijd erop te reageren;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rafa

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:26:
KAN IEMAND MIJ PLEASE VERTELLEN WAAR DIE RELNICHT IS GEBLEVEN???

nou..

Waarschuw beheerder
Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b:

Mis anders nog ontzettend veel reply`s van je op mijn teksten....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

What a hunk:S

Mn vriendin wordt altijd nat als ze hem ziet:X

Waarschuw beheerder
Okay on-topic maar weer.

He Dniesje,je krijgt groetjes terug van Elientje!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb er nog één voor jou om mijn interesse in jou te tonen.

[img width=313 height=320 cacheid=000e9b6b00298dff817a13181a020e2316]http://img224.exs.cx/img224/7020/gaap2af.jpg[/img]

In your face Boeffie:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:58:
In your face Boeffie

Nou, die reactie roept Cotin zeker in mij op.....:lol:
Moe word je ervan :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:51:
gaan we hier verder met Rita.

nee Rafa:/

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:26:
KAN IEMAND MIJ PLEASE VERTELLEN WAAR DIE RELNICHT IS GEBLEVEN???

.......:nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:53:
Cotins zwarte lijst......oehhhh indruk

Hee Kennito is zwart:X

(dat bedoelde ik trouwens niet met dat lijstje)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:55:
Mis anders nog ontzettend veel reply`s van je op mijn teksten

Mis je weinig aan (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:56:
Okay on-topic maar weer.

He Dniesje,je krijgt groetjes terug van Elientje!!

AH lief:D dankjewel! Was het gezellie?

Wel mooie foto trouwens:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:11:
Wel mooie foto trouwens

[img width=1024 height=1536]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Bas_van_der_Vlies.jpg[/img]

:S

Waarschuw beheerder
haha:lol: nee deze duidelijk niet;) of hij nou klein of groot wordt afgebeeld;)

Nee het gapende chineesje

Waarschuw beheerder
Verdonk als het niet waar is!! Dat wijf is zo leip als een bos uien man, tikt een roodborstje op het raam.. gelijk een bomaanslag, ze loopt al weken met een vogelvrij vest! tok tok
hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:20:
tikt een roodborstje op het raam.. gelijk een bomaanslag, ze loopt al weken met een vogelvrij vest! tok tok

:|..................

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:53:
Jij hebt mij gisterenavond ngeveer hee lde avond afgekraakt en verteld hoe een hekel je wel niet ana mijn 'soort' mens hebt..

Precies.....lety nu eens goed op: dit in nl. de essentie van het hele verhaal.

Jij zegt mijn 'soort' mens.....met de ' ' waarmee je aangeeft dat je het raar vind dat ik jullie allemaal over één kam scheer....

Maar diezelfde aanhalingstekens gebruik ik ook bij: "de studenten" van nu. Daarmee geef ik aan dat ik a.) niet alle studenten bedoel maar de studenten "tussen aanhalingstekens" DE de dronken mongolen die kotsend over straat lopen de man uit te hangen terwijl ze nauwelijks kunnen staan etc......dus niet de échte studenten die hard werken om hun zaakjes voorelkaar te krijgen die hard studeren en hun best doen (mijn nichtjes zijn ook studenten weet je nog....)

Kijk maar even naar onderstaande quote:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 01:35:
Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.

Het grappige is van Luister.....ik mag niet alle studenten over één kam scheren (wat ik dus ook niet doe .... zie aanhalingstekens .... maar zij mag wel alle mariniers over één kam scheren. Dat is dus waar ik me zo aan erger.....ze veroordelen iedereen over alles wat ze zelf doen. Dat is toch de dommigheid ten top?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja hoor,heb IK gedaan,omdat jij in een discussie de PERSOONLIJKE aanval inzet.
En daar ben IK niet van gedient.

en als dat kutvriendje van jou mij dan vergelijkt met een joden doodschietende Nazi dan mag ik niet op een enveloppe drukken?
Is behoorlijk persoonlijk toch?

dan kom je met jank teksten als
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 13:19:
Ja,je hebt weer je best gedaan...trots op zijn!

begrijp je nu:
ze veroordelen iedereen over alles wat ze zelf doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:30:
de studenten "tussen aanhalingstekens"

Dit bedoel ik nou :lol:

de essentie van het hele verhaal.

Ik ben zwaar onder de indruk van je beargumentatie :yes:

Waarschuw beheerder
Precies.....lety nu eens goed op: dit in nl. de essentie van het hele verhaal.

Jij zegt mijn 'soort' mens.....met de ' ' waarmee je aangeeft dat je het raar vind dat ik jullie allemaal over één kam scheer....

Maar diezelfde aanhalingstekens gebruik ik ook bij: "de studenten" van nu. Daarmee geef ik aan dat ik a.) niet alle studenten bedoel maar de studenten "tussen aanhalingstekens" DE de dronken mongolen die kotsend over straat lopen de man uit te hangen terwijl ze nauwelijks kunnen staan etc......dus niet de échte studenten die hard werken om hun zaakjes voorelkaar te krijgen die hard studeren en hun best doen (mijn nichtjes zijn ook studenten weet je nog....)

Ik heb geen zin om terug te gaan kijken maar nu verdraai je je eigen verhaal wel!
Je had een hekel aan dronken studenten bijvoorbeeld want ALLE studenten zijn vervelend als ze dronken zijn.. Dit heb je letterlijk gezegd..
Aan studenten die lid zijn van een vereniging heb/had je al helemaaaaal een hekel!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 oktober 2007 om 16:45:
Uitspraak van Danamylo op donderdag 18 oktober 2007 om 19:00:
gelukkig zijn het de hoogopgeleiden die vertrekken

En dan nog 3x raden hoe dat komt ..

Als het zo doorgaat zie ik mijzelf ook hier niet oud worden..

Als je goed leest.. zien mensen dat het niet achter elkaar staat en er staat 'ook' in mijn zin.. Pff.. sommige mensen hebben echt ene heel klein snappertje!
Even kleine opheldering.. Mike praat hee lveel blabla want deze trieste gast heeft mij nog nooit gezien.. ook niet zoals hij eerder heeft gezegd in dit topic in een of andere chice tent zoals hij pretendeerd.
Hier al eerder gesprek met hem over gehad en toen viel hij door de mand:)

Waarschuw beheerder
Het grappige is van Luister.....ik mag niet alle studenten over één kam scheren (wat ik dus ook niet doe .... zie aanhalingstekens .... maar zij mag wel alle mariniers over één kam scheren. Dat is dus waar ik me zo aan erger.....ze veroordelen iedereen over alles wat ze zelf doen. Dat is toch de dommigheid ten top?laatste aanpassing 26 oktober 2007 18:34

Word tijd dat jij wat reply`s van me terug lees.

Ik doe niet anders dan jou laten inzien dat je voortdurend iedereen over 1 kam scheert en dat je eens wakker moet worden omdat het tegendeel waar is.
Ik gaf dus aan met de stukjes over het leger dat ook daar falende types tussen zitten en bracht daarmee weer een fabel van jouom zeep waarin jezelf vertelt dat het in het leger anders is...(weer over 1 kam).

Nee Cotin,helaas je lult niets meer recht wat je eerst krom hebt geluld.

Maar wanneer ga je nu weer eens on-topic zodat we daar over kunnen praten zoals het hoort en niet steeds over jouw zo totaal niet interessante klaagzang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:32:
en als dat kutvriendje van jou mij dan vergelijkt met een joden doodschietende Nazi dan mag ik niet op een enveloppe drukken?
Is behoorlijk persoonlijk toch?

linkjes please...:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:38:
Ik heb geen zin om terug te gaan kijken maar nu verdraai je je eigen verhaal wel!
Je had een hekel aan dronken studenten bijvoorbeeld want ALLE studenten zijn vervelend als ze dronken zijn.. Dit heb je letterlijk gezegd..
Aan studenten die lid zijn van een vereniging heb/had je al helemaaaaal een hekel!!laatste aanpassing 26 oktober 2007 18:39

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:43:
bullshit deze jongen Jammer dat je een ban hebt maar jij hebt mij nog NOOOOOOOOIT gezien, je reageerde niet meer op het bericht toe nje zei dat ik rose dronk, terwijl ik dat nooit drink in de desbetreffende tent... en toen was het stil
Ik een drankje aangeboden krijg? Neem ik nooit aan, zou je toch moeten weten, ik en mijn vrienden kopen alleen drinken voor elkaar...
Losert

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:49:
Als je goed leest.. zien mensen dat het niet achter elkaar staat en er staat 'ook' in mijn zin.. Pff.. sommige mensen hebben echt ene heel klein snappertje!
Even kleine opheldering.. Mike praat hee lveel blabla want deze trieste gast heeft mij nog nooit gezien.. ook niet zoals hij eerder heeft gezegd in dit topic in een of andere chice tent zoals hij pretendeerd.
Hier al eerder gesprek met hem over gehad en toen viel hij door de mand

:gaap:

als er niks van waar is waarom verdedig jij jezelf dan zo erg...??

muts.8)

Waarschuw beheerder
want ALLE studenten zijn vervelend als ze dronken zijn

Ok ...nagenoeg allemaal. Is gewoon écht waar. Ik ben zeg maar ervaringsdeskundige. Vanuit jouw optiek zijn dronken studnten leuk, maar vanuit mijn oogpunt zijn het verschrikkelijk nare irritante lui. Altijd een grote bek, mensen lastig vallen, die verschrikkelijke klote liederen die ze altijd maar moeten menen te zingen. Waar ik ook kom, niet eens bij de deur, maar kom eens in Friesland tijdens de zomer als je wilt zeilen. Overal zijn de dronken studenten mega irritant. En dan die kleren...ja daar kan ik me kapot aan ergeren.........
Aan studenten die lid zijn van een vereniging heb/had je al helemaaaaal een hekel!!

dát zijn im mijn beleving en ervaring de grootste eikels ja. Ik ben nog nooit een leuke club tegen gekomen bij de deur.

Komen we weer een beetje in hetzelfde verhaal: maar als ze bij mijn deur komen in de bekende gestreepte bloesjes en sweatshirts komen ze er niet in....klaar....tegen de dresscode. Net zo goed als dat er geen sportshirts, Lonsdale, gympen, petjes of andere niet correcte kledingstijl binnen komt. Alleen nette correcte kleding. Staat overal op de algemene voorwaarden en dan toch....

Komen ze aan met die dronken bekkies....ik weiger ze...gaan ze me toch verhalen lopen brallen over hoe ze wel niet rechten studeren en dat ze me wel weet ik veel wat zullen aanklagen etc.....doodziek wordt je van dat volk. Dus ja....alle lui die ik ken van dit soort leuke studentenclubjes zijn tot nu toe allemaal eikels gebleken.

Dus ik verdraai mijn verhaal niet, ik zeg alleen dat niet alle studenten zo zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:56:
als er niks van waar is waarom verdedig jij jezelf dan zo erg...??

muts.

Omdat mijn bericht weg was dacht ik; typ het nog een x, zoals je ziet is er al 1 weg.. waarom ik mij verdedig lijkt mij duidelijk.. deze gast zit achter zijn pctje onwaarheen overMIJ te verspreiden, wat opzich al erg triest is, maar dat terwijl hij mij niet kent en pretendeerd mij gezien te hebben.. laat duidelijk zijn dat dat neit zo is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:54:
linkjes please...

Oh nou doen we in eenkeer een beetje dom?
Nu weet je ineens niet meer hoe PF werkt?
Zou het niet zo kunnen zijn dat deze berichten verwijderd zijn en dus niet meer te linken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:58:
maar vanuit mijn oogpunt zijn het verschrikkelijk nare irritante lui.

Altijd een grote bek, mensen lastig vallen, die verschrikkelijke klote liederen die ze altijd maar moeten menen te zingen. Waar ik ook kom

:yes:

Die corpsballen bedoel je ja:D

kom eens in Friesland tijdens de zomer als je wilt zeilen. Overal zijn de dronken studenten mega irritant.

Daar ga ik dus niet naar toe:S

En dan die kleren...ja daar kan ik me kapot aan ergeren.........

als ze bij mijn deur komen in de bekende gestreepte bloesjes en sweatshirts komen ze er niet in....klaar....tegen de dresscode

Goed zo(y)
Lelijke kleren hebben dat soort gasten altijd aan:S

Was 2 jaar geleden in de Escape in Amsterdam tijdens het uitgaan:p

Was er zo'n dronken en brallende corpsbal 'leuk' aan het zijn, door een andere discotheek bezoeker op de schouder te slaan......

Nou deze verhitte Antiliaan trok het niet en haalde kwaad zijn pipa tevoorschijn:S

Je had moeten zien hoe snel die corpsbal over de reling naar beneden dook:lol:

Zo geschrokken was ie:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Overal zijn de dronken studenten mega irritant.

leiden:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Die levensgrote foto is trouwens bloedje irritant met lezen zeg :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:07:
Uitspraak van Cotin op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:58:
Altijd een grote bek, mensen lastig vallen, die verschrikkelijke klote liederen die ze altijd maar moeten menen te zingen. Waar ik ook kom

En dan die kleren...ja daar kan ik me kapot aan ergeren.........

als ze bij mijn deur komen in de bekende gestreepte bloesjes en sweatshirts komen ze er niet in....klaar....tegen de dresscode

Aan Cotin: gelukkig scheer jij niet over 1 kam he Cotin8)........ nuf said..

Waarschuw beheerder

Die corpsballen bedoel je ja

Met voetbal wordt je in liederen voor grof vuil uitgemaakt:S maar dit is natuurlijk veel erger!
Nu overdrijven jullie;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:10:
Die levensgrote foto is trouwens bloedje irritant met lezen zeg

Hihihi toevallig vanmiddag een groter beeldscherm gehaald bij MediaMarkt:p

Uitspraak van Satanica op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:10:
Die levensgrote foto is trouwens bloedje irritant met lezen zeg

Geen last van duso:)
laatste aanpassing