Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Foto????
Zie dat trotse, orthodox-gereformeerde bekkie dan. Dat straalt toch vertrouwen uit.
de boeffies kennito's mike's rafa's
Jij gooit me dus over één kam met haar???
Tomatensoep met selderie
kijk dat is nu het verschil tussen mij en jou. Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b: en al die andere lagere school poppetjes waar jij zo gek op bent.
....zij beginnen over hoe "laagvolk"ik wel niet ben omdat ik 'maar schilder ben" en hoe erg ik het vind dat er mensen zijn die wél een reis / vakantie kunnen betalen suggererent dat ik als arm zielig klein lowlife schildertje dat niet zou kunnen.
maar.....niemand heeft dat gedaan van hun hoor
Whe, das wel een hele grote foto
omdat jij in een discussie de PERSOONLIJKE aanval inzet.
Zie dat trotse, orthodox-gereformeerde bekkie dan. Dat straalt toch vertrouwen uit.
kijk dat is nu het verschil tussen mij en jou. Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b: en al die andere lagere school poppetjes waar jij zo gek op bent. Moeilijk voor jou waarschijnlijk om meer dan 3 zinnen achter elkaar te lezen, maar zo gaat dat. Onderbouwen kan niet met poppetjes.....dat gaat met tekst
niets hier kan zo'n beetje over één kam met haar geschoren worden
dat lijstje
Nee meneer,dat heb je zelf zo gedraaid,met je eigen insinuaties.
Jij kraakte je klanten af,omdat zij hun handen niet vuil wilden maken en jouw moesten inhuren...en DAT vraagt gewoon om een reactie.
Pannenkoeken
Nou weet ik waarom de server een uur lang vastliep hier op PF
Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :b:
gaan we hier verder met Rita.
KAN IEMAND MIJ PLEASE VERTELLEN WAAR DIE RELNICHT IS GEBLEVEN???
Cotins zwarte lijst......oehhhh indruk
Jij hebt mij gisterenavond ngeveer hee lde avond afgekraakt en verteld hoe een hekel je wel niet ana mijn 'soort' mens hebt..
Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.
Ja hoor,heb IK gedaan,omdat jij in een discussie de PERSOONLIJKE aanval inzet.
En daar ben IK niet van gedient.
Ja,je hebt weer je best gedaan...trots op zijn!
Precies.....lety nu eens goed op: dit in nl. de essentie van het hele verhaal.
Jij zegt mijn 'soort' mens.....met de ' ' waarmee je aangeeft dat je het raar vind dat ik jullie allemaal over één kam scheer....
Maar diezelfde aanhalingstekens gebruik ik ook bij: "de studenten" van nu. Daarmee geef ik aan dat ik a.) niet alle studenten bedoel maar de studenten "tussen aanhalingstekens" DE de dronken mongolen die kotsend over straat lopen de man uit te hangen terwijl ze nauwelijks kunnen staan etc......dus niet de échte studenten die hard werken om hun zaakjes voorelkaar te krijgen die hard studeren en hun best doen (mijn nichtjes zijn ook studenten weet je nog....)
Uitspraak van Danamylo op donderdag 18 oktober 2007 om 19:00:
gelukkig zijn het de hoogopgeleiden die vertrekken
En dan nog 3x raden hoe dat komt ..
Als het zo doorgaat zie ik mijzelf ook hier niet oud worden..
Het grappige is van Luister.....ik mag niet alle studenten over één kam scheren (wat ik dus ook niet doe .... zie aanhalingstekens .... maar zij mag wel alle mariniers over één kam scheren. Dat is dus waar ik me zo aan erger.....ze veroordelen iedereen over alles wat ze zelf doen. Dat is toch de dommigheid ten top?laatste aanpassing 26 oktober 2007 18:34
Ik heb geen zin om terug te gaan kijken maar nu verdraai je je eigen verhaal wel!
Je had een hekel aan dronken studenten bijvoorbeeld want ALLE studenten zijn vervelend als ze dronken zijn.. Dit heb je letterlijk gezegd..
Aan studenten die lid zijn van een vereniging heb/had je al helemaaaaal een hekel!!laatste aanpassing 26 oktober 2007 18:39
bullshit deze jongen Jammer dat je een ban hebt maar jij hebt mij nog NOOOOOOOOIT gezien, je reageerde niet meer op het bericht toe nje zei dat ik rose dronk, terwijl ik dat nooit drink in de desbetreffende tent... en toen was het stil
Ik een drankje aangeboden krijg? Neem ik nooit aan, zou je toch moeten weten, ik en mijn vrienden kopen alleen drinken voor elkaar...
Losert
Als je goed leest.. zien mensen dat het niet achter elkaar staat en er staat 'ook' in mijn zin.. Pff.. sommige mensen hebben echt ene heel klein snappertje!
Even kleine opheldering.. Mike praat hee lveel blabla want deze trieste gast heeft mij nog nooit gezien.. ook niet zoals hij eerder heeft gezegd in dit topic in een of andere chice tent zoals hij pretendeerd.
Hier al eerder gesprek met hem over gehad en toen viel hij door de mand
want ALLE studenten zijn vervelend als ze dronken zijn
Aan studenten die lid zijn van een vereniging heb/had je al helemaaaaal een hekel!!
als er niks van waar is waarom verdedig jij jezelf dan zo erg...??
muts.
maar vanuit mijn oogpunt zijn het verschrikkelijk nare irritante lui.
Altijd een grote bek, mensen lastig vallen, die verschrikkelijke klote liederen die ze altijd maar moeten menen te zingen. Waar ik ook kom
kom eens in Friesland tijdens de zomer als je wilt zeilen. Overal zijn de dronken studenten mega irritant.
En dan die kleren...ja daar kan ik me kapot aan ergeren.........
als ze bij mijn deur komen in de bekende gestreepte bloesjes en sweatshirts komen ze er niet in....klaar....tegen de dresscode
Uitspraak van Cotin op vrijdag 26 oktober 2007 om 18:58:
Altijd een grote bek, mensen lastig vallen, die verschrikkelijke klote liederen die ze altijd maar moeten menen te zingen. Waar ik ook kom
En dan die kleren...ja daar kan ik me kapot aan ergeren.........
als ze bij mijn deur komen in de bekende gestreepte bloesjes en sweatshirts komen ze er niet in....klaar....tegen de dresscode
Die corpsballen bedoel je ja
Die levensgrote foto is trouwens bloedje irritant met lezen zeg
Die levensgrote foto is trouwens bloedje irritant met lezen zeg