Partyflock

Forumonderwerp · 977391
1 volger · 6166x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk begint een eigen politieke beweging.
De beweging krijgt voorlopig als naam 'Trots op Nederland'. Vanavond ontvouwt Verdonk haar exacte plannen op een persconferentie.

Bron
Waarschuw beheerder
hmmm dat quoten heb ik nog niet helemaal onder de knie hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:06:
heb mn HBO diploma binnen, anders was ik namelijk niet weg gegaan.. duzzzz jammer joh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:08:
hmmm dat quoten heb ik nog niet helemaal onder de knie hahaha

heb mn HBO diploma binnen

zal wel snel komen dan hoor....professor! :respect:
Waarschuw beheerder
hahaha nee HBO.. geen Universiteit.. dan zou je prof kunnen worden...

maar bedankt voor het respect :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:13:
maar bedankt voor het respect

ik heb alleen mijn veterstrik diploma.

Zelfs voor zwemdiploma gezakt :yes:
Waarschuw beheerder
damn... maar diploma's zeggen niks.. believe me.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:16:
believe me

O,maar ben ook heeeeel lief :aai:
Waarschuw beheerder
dat soort uitspraken laat ik aan anderen over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:18:
dat soort uitspraken laat ik aan anderen over

ik zei het daarom ook selluffffff.:lol:
Waarschuw beheerder
Cotin zegt daarop: heel erg voor!!!!....

en Cotin zegt:
en dat terwijl je ook had kunnen studeren

Cor zegt zo veel. let er maar niet op hij lijdt namelijk aan schizofrenie. Het is best treurig voor hem. We laten hem op PF een klein beetje meedoen anders krijgt hij helemaal nergens aandacht. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:27:
We laten hem op PF een klein beetje meedoen anders krijgt hij helemaal nergens aandacht. laatste aanpassing 23 oktober 2007 17:27

Een klein beetje???
En hij heeft een eigen topic!!!

Gebeurd ook niet iedereen dagelijks hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:27:
Cor zegt zo veel. let er maar niet op hij lijdt namelijk aan schizofrenie. Het is best treurig voor hem. We laten hem op PF een klein beetje meedoen anders krijgt hij helemaal nergens aandacht

tsja ben half jaar weggeweest dus heb wat dingen gemist hier en daar he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op dinsdag 23 oktober 2007 om 17:30:
tsja ben half jaar weggeweest dus heb wat dingen gemist hier en daar he

Geeft niks man :-) ...........aan hem mis je niets :-)

Hij pretendeert open en eerlijk te zijn maar hij is één van de grotere intriganten van PF. Ken je het begrip stoken? Hij heeft het uitgevonden.

Let maar op: nu hij verbannen is zal het klimaat een stuk prettiger worden.............

of was je opmerking sarcastisch en reageer ik nu nutteloos??)

nee nee...zeker niet. Ik meende dat zeer serieus. Uitleg: Studeren is iets anders dan naar school gaan. Studeren betekent een hogere vorm van baan later (als het goed is). Banen die opzich veel stress en druk met zich mee zullen brengen. Als je studeert betekent dit vaak leidinggevende of sturende banen. Ik vind dat als je zo'n type baan hebt/krijgt/ambieert dan moet je capabel genoeg zijn om in 4 jaar een studie af te ronden.

Ik heb ook een HBO opleidinggedaan op het KMO en bijna iedereen haalde dat daar terwijl we ovcerdag ook gewoon onze oefeningen moesten doen en trainingen. Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.

En het vervelende is dat je nu al weet dat dit kutvolk straks jouw advocaat, jouw rechter, jouw hartchirurg of jouw ingenieur is. (vind je het gek dat er zoveel problemen zijn met beton tegenwoordig :-) )

Ik denk..........als je zoveel tijd hebt om uit te slapen en te zuipen etc...........dan heb je teveel tijd en kun je dat prima omzetten in studeertijd.

Ik bedoel...kom op...ik heb 2 nichtjes die studeren ook. Een heeft 9 uur college per WEEK nu......:S
Die krijgt meer stress van de verveling en de nutteloosheid dan van het studeren.........

heb mn HBO diploma binnen, anders was ik namelijk niet weg gegaan.. duzzzz jammer joh laatste aanpassing 23 oktober 2007 17:07

Prima instelling dus........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.youtube.com/watch?v=5FKYpRdbaWY
Waarschuw beheerder
nederland ole ole ole
nederland ole ole ole
nederland ole
nederland ole
nederland ole ole ole

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 01:35:
nu hij verbannen is zal het klimaat een stuk prettiger worden.............

Ja,je hebt weer je best gedaan...trots op zijn!
Macht op internet...:lol:

Waarschuw beheerder
Hopen dat Rita een reden geeft om trots te zijn op Nederland (vrees het tegenovergestelde).
Waarschuw beheerder
Ik denk..........als je zoveel tijd hebt om uit te slapen en te zuipen etc...........dan heb je teveel tijd en kun je dat prima omzetten in studeertijd.

klopt, maar je moet niet vergeten dat deze studietijd (je tijd als student bedoel ik meer) ook belangrijk is voor je sociale leven, maw om dat meer en definitiever vorm te geven (voor zover dat mogelijk is) dat wil niet zeggen dat lapzwanzen een goed iets is.. heb zelf ook 6 1/2 jaar over mn studie gedaan maar dat kwam door verschillende oorzaken. de belangrijkste daarvan is dat ik een jaar bij een psycholoog heb gelopen (zo, nu weet de rest van de wereld het ook ;)) en dat belangrijker vond dan mijn opleiding. DAT is wat ik bedoelde met mn uitspraak over het onder druk zetten van studenten. er wordt vergeten dat er voor sommige mensen meer is (en dat is soms onvermijdelijk) dan school en studeren waardoor mensen misschien langer doen over hun studie. en met de nieuwe regels rond de stufi wordt het er niet beter op want dan moeten studenten nog meer gaan werken om rond te komen en dat gaat af van de studietijd. het lijkt voor mijn gevoel steeds meer op een fabriek dan op een Universiteit of HBO en dat kan niet de bedoeling zijn.
mijn punt nu duidelijker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op woensdag 24 oktober 2007 om 18:24:
mijn punt nu duidelijker?

Zeker wel....ook alle begrip daarvoor hoor, maar waar ik op doelde is dus dat je als je studeert je dat doet om later een topklasse functie te kunnen bekleden. Ik vind dat je op functies van hoog niveau een dito stresslevel moet hebben. Als je een topfunctie ambieert hoort daat stress en druk bij. Het is net als bij iedere afval race, althans zo zie ik het een beetje....only the strong shall servive.

Qua diploma halen ben ik het helemaal met je eens, als je er langer over kunt doen zal de kwaliteit beter worden omdat je er meer tijd aan kan spenderen, maar en dat zal een studie op persoonlijk vlak zeker bevorderen, maar als werkgever (of ondernemer) wil je alleen het best. En daar hoort ook een laag stresslevel bij in mijn optiek.

De druk die er op studies uitgeoefend wordt nu in de situatie die jij schetst zal volgens mij alleesn maar betere mensen op de hoge functies voortbrengen. Dus mensen die op korte termijn onder hoge druk kunnen presteren.

Dat is wat je zoekt als werkgever voor toplevel mensen en als je de studie gebruikt voor een eigen ondernemeing dan weet je ook meteen of je de druk van een toplevel aan kan op "eigen baas niveau. Want daar moet je natuurlijk helemáál presteren, want dan is het ook nog een keer je eigen haggie dat er aan hangt...

Moeilijk onderwerp dit omdat er gewoon 2 kanten aan zitten, maar ik ben écht voor deze nieuwe regel mits het het studiniveau niet naar beneden trekt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 18:48:
De druk die er op studies uitgeoefend wordt nu in de situatie die jij schetst zal volgens mij alleesn maar betere mensen op de hoge functies voortbrengen. Dus mensen die op korte termijn onder hoge druk kunnen presteren.

Ook maar gelijk bevallen onder hoogspanning?
Slapen onder hoogspanningsmasten?
Alleen eten uit hoge druk pannen?

Zwets niet.

Mag een mens ook nog leven ,alleen onder spanning en druk leven vanaf je schooltijd tot aan je pensioen,dat zal geen mens kunnen volhouden.

Krijg je allemaal managers met zenuwtrekkies.

Ga ik snel psychologie studeren,want dat word een topjob!!
Of misschien toch hartchirurg??
Je krijgt de donorhartjes straks niet aangesleept.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 18:48:
Qua diploma halen ben ik het helemaal met je eens, als je er langer over kunt doen zal de kwaliteit beter worden omdat je er meer tijd aan kan spenderen, maar en dat zal een studie op persoonlijk vlak zeker bevorderen, maar als werkgever (of ondernemer) wil je alleen het best. En daar hoort ook een laag stresslevel bij in mijn optiek.

Ik ben het op dit stuk zeker met je eens.
Als je studenten af en toe ziet en dan hoort wat voor studie ze doen denk je werkelijk; ik hoop niet dat jij mijn huisarts wordt (o.i.d.)

Hebben allemaal ruim de tijd weekenden door te halen en elke avond lekker te zuipen, blowen ect.
Dan denk ik inderdaad; wordt er naast dit alles ook nog gestudeert?

Aan de andere kant denk ik; Er zijn steeds meer jongeren/jongvolwassenen die hun middelbare school niet afmaken of na hun middelbare school stoppen omdat de druk te hoog is voor een studie.

Door mensen onder druk te zetten van het afstuderen in 4 jaar denk ik dat steeds minder jongeren zullen kiezen voor een studie en dan krijg je straks een lichting met laag opgeleiden en zal de economie weer in een dal raken want hoeveel paprikaplukkers hebben we nou echt nodig?

En zit Nederland nu ook niet te zeiken over alle mensen met een ABW uitkering?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misanthropy op woensdag 17 oktober 2007 om 18:42:
Kijk naar het tempo hoe Israel groeit, een leger ontwikkeld, een economie ontwikkeld... en dat allemaal in nog geen 60 jaar...

En nu ook, er is goed handel te drijven met Israel, vooral op technologisch gebied, dus waarom niet (y)

Amerikaanse en Japanse technologie worden te duur omdat de bedrijven te groot worden met teveel zakken vullers in het bestuur... dus bied Israel een goed alternatief

Dus kan wel begrijpen waarom Wilders, Van Balen en concorten achter Israel staan, het blijft toch de VVD en ex VDD

Geld über alles dus als ik je samenvat.

Maar je kunt toch wel handel bedrijven met een ander land en tegelijkertijd commentaar hebben op sommige politieke beslissingen van dat land. Hoef je ze echt niet voor in de kont te kruipen.
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 13:20:
Hopen dat Rita een reden geeft om trots te zijn op Nederland (vrees het tegenovergestelde).

idd het gaat echt de verkeerde kant op hier.. het gaat eerder allemaal achteruit als vooruit.. heb nog weinig nieuwe goede plannen gezien.. vooral onderwijs en zorg gaan (n)
Waarschuw beheerder
In de peiling van Maurice de Hond van 21 oktober staat Trots op Nederland op 24 zetels. Vorige week waren dat er nog 18. Trots op Nederland staat hiermee op de tweede plaats. Het CDA haalt 31 zetels, Trots op Nederland 24 zetels, PvdA 22 zetels, SP 20 zetels, VVD 14 zetels, en PVV 12 zetels.

Bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 21:49:
Ook maar gelijk bevallen onder hoogspanning?
Slapen onder hoogspanningsmasten?
Alleen eten uit hoge druk pannen?

toch blij dat je met een intelligente opmerking als dit weer laat zien dat je een vriendje bent van Mike..... maar kijk nou je eigen tekst eens na, in het in jouw geestelijk vermogen te bevatten dat dit totaal andere dingen zijn?
Mag een mens ook nog leven ,alleen onder spanning en druk leven vanaf je schooltijd tot aan je pensioen,dat zal geen mens kunnen volhouden.

ik heb de maatschappij niet gemaakt toch? Helaas voor jou leven we in een prestatie maatschappij en dit zal alleen maar toenemen. Of je dat met domme opmerkingen weg wilt bagetaliseren of niet...het is nu eenmaal zo.

Toekomstige managers zullen daar tegen moeten kunnen. Simpel!

Uitspraak van Satanica op donderdag 25 oktober 2007 om 00:50:
ik hoop niet dat jij mijn huisarts wordt (o.i.d.)

:lol: letterlijk!!!
Ik heb dat inderdaad erg vaak gedacht als ik dan weer hoor dat ze mensen ontgroenen door sex te laten hebben met een kip (laatst op het nieus) of kotsent van de drak over straat zwalkend de irritatiegrens van iedereen om hun heen opvoeren.

Hebben allemaal ruim de tijd weekenden door te halen en elke avond lekker te zuipen, blowen ect.
Dan denk ik inderdaad; wordt er naast dit alles ook nog gestudeert?

klopt precies. Ik zit ook niet vast aan die 4 jaar hoor, maar ik zou voor willen stellen ...alle tijd die jij hier omschrijft die ze nutteloos gebruiken gemiddeld uitrekenen en die van de gemiddelde studietijd afhalen :-)

Tsja.dit is zo'n probleem waar je nooit écht uitkomt natuurlijk. Maar nogmaals .het is inderdaad een enorme ergernis als je daar zo'n dronken brallende student in zijn eigen kots ziet liggen en dan de gedachte dat die gast jouw
hartchirurg

zal zijn over een aantal jaren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 13:06:
klopt precies. Ik zit ook niet vast aan die 4 jaar hoor, maar ik zou voor willen stellen ...alle tijd die jij hier omschrijft die ze nutteloos gebruiken gemiddeld uitrekenen en die van de gemiddelde studietijd afhalen

dat kan je nooit controleren.
je hebt een gemiddelde studiebelasting per week enhoe zwaarder je studie, hoe zwaarder jebelasting

en je zal nooit kunnen controleren of een student genoeg uur aan zijn studietijd heeft gevoegd, of dat hij in de kroeg heeft gehangen.
bedoel, logboeken zijn leuk gevonden maar die zijn ook heel makkelijk een beetje aangepast (Y)

Toekomstige managers zullen daar tegen moeten kunnen. Simpel

ze zullen wsl meer onder druk staan, maar dat hoeft niet perse. dat is zo verschillend per sector.
en je hebt altijd wel iets vanb stress, maar goed, learn to live with that of neem een minder verantwoordelijke baan.
Waarschuw beheerder
Maar nogmaals .het is inderdaad een enorme ergernis als je daar zo'n dronken brallende student in zijn eigen kots ziet liggen en dan de gedachte dat die gast jouw
Uitspraak van luister!! op woensdag 24 oktober 2007 om 21:49:
hartchirurg

Waarom is dat een ergenis voor je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op donderdag 25 oktober 2007 om 13:12:
maar goed, learn to live with that of neem een minder verantwoordelijke baan

precies :yes:

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 13:16:

even de vraag omdraaiend....waarom denk je?
Waarschuw beheerder
Omdat ik me echt niet kan voorstellen dat ik mij daar druk om zou kunnen maken vraag ik aan jou.

Waarschuw beheerder
Ik heb dat inderdaad erg vaak gedacht als ik dan weer hoor dat ze mensen ontgroenen door sex te laten hebben met een kip (laatst op het nieus) of kotsent van de drak over straat zwalkend de irritatiegrens van iedereen om hun heen opvoeren.

Overdrijven is ook een vak apart:s altijd maar die vooroordelen.. Dat van die kip heb ik inderdaad ook gehoord, weet niet of dat zeker waar is hoor.. Drank, heeel leuk dat je het zegt; maar is tegenwoordig verboden, tijdens de ontgroeningen wordt er geen druppel alcohol gedronken door de feuten..

Tsja.dit is zo'n probleem waar je nooit écht uitkomt natuurlijk. Maar nogmaals .het is inderdaad een enorme ergernis als je daar zo'n dronken brallende student in zijn eigen kots ziet liggen en dan de gedachte dat die gast jouw
Uitspraak van luister!! op woensdag 24 oktober 2007 om 21:49:
hartchirurg

tjah.. als jij gemiddeld 9 jaar over je studie doet moet je het nog enigzins leuk kunnen maken voor jezelf! en echt niet elke student ligt in zijn kots te brallen etc. Mij nog nooooit gebeurd
Waarschuw beheerder
Het heeft er alle schijn van dat die jongen nooit gestudeerd heeft.

Voorbeeldje van 'Jealousy's a motherfucker' Cotin?

Anders snap ik je echt niet.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een HBO opleidinggedaan op het KMO en bijna iedereen haalde dat daar terwijl we ovcerdag ook gewoon onze oefeningen moesten doen en trainingen. Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.

En het vervelende is dat je nu al weet dat dit kutvolk straks jouw advocaat, jouw rechter, jouw hartchirurg of jouw ingenieur is. (vind je het gek dat er zoveel problemen zijn met beton tegenwoordig )

Kutvolk:roflol: Oordelen over mensen die je niet kent is zooo makkelijk;) Je denkt altijd dat een jongere generatie het verkloot.. Dat denk ik nu ook over de jongeren van rond de 16 met de straattaal en alles wat het met zich meebrengt.. Je gaat mij niet vertellen dat in 'jouw tijd' (hoelang is dat geleden?) iedereen heilig 24/7 in de boeken zat? Ook een rotleven lijkt mij dat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aan de andere kant denk ik; Er zijn steeds meer jongeren/jongvolwassenen die hun middelbare school niet afmaken of na hun middelbare school stoppen omdat de druk te hoog is voor een studie.

Door mensen onder druk te zetten van het afstuderen in 4 jaar denk ik dat steeds minder jongeren zullen kiezen voor een studie en dan krijg je straks een lichting met laag opgeleiden en zal de economie weer in een dal raken want hoeveel paprikaplukkers hebben we nou echt nodig?

En zit Nederland nu ook niet te zeiken over alle mensen met een ABW uitkering?

precies, dat is weer de andere kant van het verhaal he:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:22:
Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.

Aha. :-|
Wat heerlijk simpel. Haast aandoenlijk.

Laat maar zitten, hoef ook geen antwoord van je op mijn vraag Cotin. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:26:
Aha.
Wat heerlijk simpel. Haast aandoenlijk.

pardon:|? Je quote het trouwens verkeerd;)
Cotin,. jij bent vast niet lid van een vereniging??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:20:
Het heeft er alle schijn van dat die jongen nooit gestudeerd heeft.

Voorbeeldje van 'Jealousy's a motherfucker' Cotin?

Dat denk ik nou altijd als mensen horen hoeveel lol wij studenten hebben;) Bekrompen zeg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:31:
Dat denk ik nou altijd als mensen horen hoeveel lol wij studenten hebben Bekrompen zeg..

:bye: hey laat je niet opnaaien he?? :X :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:29:
Je quote het trouwens verkeerd;)

Had geen zin om naar boven te scrollen en zijn post te citeren.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:29:
pardon:|?

Excuses aanvaard. :)

Maar wat is onduidelijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:33:
hey laat je niet opnaaien he??

Heeee:D!!! Haha. ik niet hoor, maar vind deze mensen een beetje dichtgetikt:s.. Vooral als ze neit weten waar ze het nou eigenlijk over hebben:S.. (Ik ben lid van het corps, dus krijg ze vaak genoeg te horen;))
Waarschuw beheerder
Dat denk ik nou altijd als mensen horen hoeveel lol wij studenten hebben;) Bekrompen zeg..

Ex student in mijn geval, maar daarom gun ik een ander zijn pleziertje nog wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:36:
Ex student in mijn geval

Ook goed;) ach ik ben al een tijdje bezig en moet nog een tijdje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:34:
Excuses aanvaard.

Maar wat is onduidelijk?

Dacht dat je het tegen mij had.. wordt niet graag geassocieerd met een bekrompen mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:35:
Ik ben lid van het corps

Vind ik ook vreselijk persoonlijk, maar studie is niet alleen maar bestuderen van stof, maar kan ook een goede leerschool zijn om een netwerk op te bouwen, ervaring opdoen in bestuursvormen e.d.

Dat snappen de meeste mensen niet die niet gestudeerd hebben.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:38:
ach ik ben al een tijdje bezig en moet nog een tijdje..

Werken bevalt mij beter. HBO diplo op zak en ben er klaar mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:43:
Vind ik ook vreselijk persoonlijk, maar studie is niet alleen maar bestuderen van stof, maar kan ook een goede leerschool zijn om een netwerk op te bouwen, ervaring opdoen in bestuursvormen e.d.

Dat snappen de meeste mensen niet die niet gestudeerd hebben.

Natuurlijk zijn er mensen die het vreselijk vinden, meerendeel zelfs! Alleen wijzelf niet;) Maar het is naast de gezeligheid inderdaad ook erg goed voor je netwerk, cv en ervaring.. Dat vergeten veel mensen.. Ik denk dat als je lid bent geweest, je hier uiteindelijk niet slechter door wordt. en dat geldt net zo goed voor studeren:)

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 14:43:
Werken bevalt mij beter. HBO diplo op zak en ben er klaar mee.

Werken bevalt mij ook prima.. Zit nog in dubio ofdat ik volgend jaar een half jaartje naar Australie ga of gelijk deeltijd of duaal verder ga.. dilemma's dilimma's:S:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:56:
Natuurlijk zijn er mensen die het vreselijk vinden

Dat hele cultuurtje trekt mij niet, maar die ballen hebben wel de juiste houding t.o.v. 'het leven'. (y)

Ik denk dat als je lid bent geweest, je hier uiteindelijk niet slechter door wordt.

Dat weet ik wel zeker.

Werken bevalt mij ook prima..

Nooit van mijzelf verwacht, maar ik kon geen studieboek meer inzien. Helemaal klaar mee.

Zit nog in dubio ofdat ik volgend jaar een half jaartje naar Australie ga of gelijk deeltijd of duaal verder ga.. dilemma's dilimma's:S:P

Luxeprobleem toch. En ja, die moet je ook oplossen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:22:
Oordelen over mensen die je niet kent is zooo makkelijk

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:16:
altijd maar die vooroordelen

en dan de volgende zinnen..................

Het heeft er alle schijn van dat die jongen nooit gestudeerd heeft

'Jealousy's a motherfucker'

Bekrompen zeg..

en dan vervolgens weer..........

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:39:
wordt niet graag geassocieerd met een bekrompen mening

Schatjes....ook ik heb mijn opleidingen gedaan (hbo techniek....sorry...) maar in militairedienst . Denk je dat we daar de tijd hadden om met onze dronken kop lallend door te straat te lopen? Het kan echt wel hoor. Goed strak en gedisciplineerd...maar ja de wil hé.....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:38:
ach ik ben al een tijdje bezig en moet nog een tijdje..

de wijze waarop jij dit onderwerp verdedigt past precies bij deze zin.....ook zo'n lanterfanter waarschijnlijk.....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:16:
tijdens de ontgroeningen wordt er geen druppel alcohol gedronken

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op donderdag 25 oktober 2007 om 13:16:

omdat ik in de weekenden bij de deur sta van een luxe club. En dit volk plenty voorbij zie komen....

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=269]http://www.pimrakers.nl/aki/uploaded_images/Put-752034.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 15:20:
Denk je dat we daar de tijd hadden om met onze dronken kop lallend door te straat te lopen?

Who gives a shit wat jij wel en niet gedaan hebt tijdens je studie. Genoeg studiegenoten gehad zonder leven die dit ook deden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 15:20:
ook ik heb mijn opleidingen gedaan (hbo techniek....sorry...)

Schilderen is gewoon je passie?