Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Cotin zegt daarop: heel erg voor!!!!....
en Cotin zegt:
en dat terwijl je ook had kunnen studeren
Cor zegt zo veel. let er maar niet op hij lijdt namelijk aan schizofrenie. Het is best treurig voor hem. We laten hem op PF een klein beetje meedoen anders krijgt hij helemaal nergens aandacht
tsja ben half jaar weggeweest dus heb wat dingen gemist hier en daar he
of was je opmerking sarcastisch en reageer ik nu nutteloos??)
heb mn HBO diploma binnen, anders was ik namelijk niet weg gegaan.. duzzzz jammer joh laatste aanpassing 23 oktober 2007 17:07
Ik denk..........als je zoveel tijd hebt om uit te slapen en te zuipen etc...........dan heb je teveel tijd en kun je dat prima omzetten in studeertijd.
mijn punt nu duidelijker?
De druk die er op studies uitgeoefend wordt nu in de situatie die jij schetst zal volgens mij alleesn maar betere mensen op de hoge functies voortbrengen. Dus mensen die op korte termijn onder hoge druk kunnen presteren.
Qua diploma halen ben ik het helemaal met je eens, als je er langer over kunt doen zal de kwaliteit beter worden omdat je er meer tijd aan kan spenderen, maar en dat zal een studie op persoonlijk vlak zeker bevorderen, maar als werkgever (of ondernemer) wil je alleen het best. En daar hoort ook een laag stresslevel bij in mijn optiek.
De druk die er op studies uitgeoefend wordt nu in de situatie die jij schetst zal volgens mij alleesn maar betere mensen op de hoge functies voortbrengen. Dus mensen die op korte termijn onder hoge druk kunnen presteren.
Kijk naar het tempo hoe Israel groeit, een leger ontwikkeld, een economie ontwikkeld... en dat allemaal in nog geen 60 jaar...
En nu ook, er is goed handel te drijven met Israel, vooral op technologisch gebied, dus waarom niet
Amerikaanse en Japanse technologie worden te duur omdat de bedrijven te groot worden met teveel zakken vullers in het bestuur... dus bied Israel een goed alternatief
Dus kan wel begrijpen waarom Wilders, Van Balen en concorten achter Israel staan, het blijft toch de VVD en ex VDD
Hopen dat Rita een reden geeft om trots te zijn op Nederland (vrees het tegenovergestelde).
Ook maar gelijk bevallen onder hoogspanning?
Slapen onder hoogspanningsmasten?
Alleen eten uit hoge druk pannen?
Mag een mens ook nog leven ,alleen onder spanning en druk leven vanaf je schooltijd tot aan je pensioen,dat zal geen mens kunnen volhouden.
ik hoop niet dat jij mijn huisarts wordt (o.i.d.)
Hebben allemaal ruim de tijd weekenden door te halen en elke avond lekker te zuipen, blowen ect.
Dan denk ik inderdaad; wordt er naast dit alles ook nog gestudeert?
hartchirurg
klopt precies. Ik zit ook niet vast aan die 4 jaar hoor, maar ik zou voor willen stellen ...alle tijd die jij hier omschrijft die ze nutteloos gebruiken gemiddeld uitrekenen en die van de gemiddelde studietijd afhalen
Toekomstige managers zullen daar tegen moeten kunnen. Simpel
Maar nogmaals .het is inderdaad een enorme ergernis als je daar zo'n dronken brallende student in zijn eigen kots ziet liggen en dan de gedachte dat die gast jouw
Uitspraak van luister!! op woensdag 24 oktober 2007 om 21:49:
hartchirurg
zal zijn over een aantal jaren
maar goed, learn to live with that of neem een minder verantwoordelijke baan
Waarom is dat een ergenis voor je?
Ik heb dat inderdaad erg vaak gedacht als ik dan weer hoor dat ze mensen ontgroenen door sex te laten hebben met een kip (laatst op het nieus) of kotsent van de drak over straat zwalkend de irritatiegrens van iedereen om hun heen opvoeren.
Tsja.dit is zo'n probleem waar je nooit écht uitkomt natuurlijk. Maar nogmaals .het is inderdaad een enorme ergernis als je daar zo'n dronken brallende student in zijn eigen kots ziet liggen en dan de gedachte dat die gast jouw
Uitspraak van luister!! op woensdag 24 oktober 2007 om 21:49:
hartchirurg
zal zijn over een aantal jaren
Ik heb ook een HBO opleidinggedaan op het KMO en bijna iedereen haalde dat daar terwijl we ovcerdag ook gewoon onze oefeningen moesten doen en trainingen. Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.
En het vervelende is dat je nu al weet dat dit kutvolk straks jouw advocaat, jouw rechter, jouw hartchirurg of jouw ingenieur is. (vind je het gek dat er zoveel problemen zijn met beton tegenwoordig )
Aan de andere kant denk ik; Er zijn steeds meer jongeren/jongvolwassenen die hun middelbare school niet afmaken of na hun middelbare school stoppen omdat de druk te hoog is voor een studie.
Door mensen onder druk te zetten van het afstuderen in 4 jaar denk ik dat steeds minder jongeren zullen kiezen voor een studie en dan krijg je straks een lichting met laag opgeleiden en zal de economie weer in een dal raken want hoeveel paprikaplukkers hebben we nou echt nodig?
En zit Nederland nu ook niet te zeiken over alle mensen met een ABW uitkering?
Als ik dan nu kijk naar "de studenten" van nu dan lijkt het alsof het eind van de wereld in zicht is. Zoveel mogelijk vuiligheid, ranzigheid, drank, sex, uitslapen, ontgroeningen op de meest gore manieren, kotsen, en zoveel mogelijk dingen behalve studeren.
Aha.
Wat heerlijk simpel. Haast aandoenlijk.
Het heeft er alle schijn van dat die jongen nooit gestudeerd heeft.
Voorbeeldje van 'Jealousy's a motherfucker' Cotin?
Anders snap ik je echt niet.
Ex student in mijn geval
Excuses aanvaard.
Maar wat is onduidelijk?
Ik ben lid van het corps
ach ik ben al een tijdje bezig en moet nog een tijdje..
Vind ik ook vreselijk persoonlijk, maar studie is niet alleen maar bestuderen van stof, maar kan ook een goede leerschool zijn om een netwerk op te bouwen, ervaring opdoen in bestuursvormen e.d.
Dat snappen de meeste mensen niet die niet gestudeerd hebben.
Werken bevalt mij beter. HBO diplo op zak en ben er klaar mee.
Natuurlijk zijn er mensen die het vreselijk vinden
Ik denk dat als je lid bent geweest, je hier uiteindelijk niet slechter door wordt.
Werken bevalt mij ook prima..
Zit nog in dubio ofdat ik volgend jaar een half jaartje naar Australie ga of gelijk deeltijd of duaal verder ga.. dilemma's dilimma's
Oordelen over mensen die je niet kent is zooo makkelijk
altijd maar die vooroordelen
Het heeft er alle schijn van dat die jongen nooit gestudeerd heeft
'Jealousy's a motherfucker'
Anders snap ik je echt niet.
Bekrompen zeg..
wordt niet graag geassocieerd met een bekrompen mening
ach ik ben al een tijdje bezig en moet nog een tijdje..
tijdens de ontgroeningen wordt er geen druppel alcohol gedronken
Waarom is dat een ergenis voor je?
Denk je dat we daar de tijd hadden om met onze dronken kop lallend door te straat te lopen?
ook ik heb mijn opleidingen gedaan (hbo techniek....sorry...)