Partyflock

Forumonderwerp · 977391
1 volger · 6110x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Onafhankelijk Kamerlid Rita Verdonk begint een eigen politieke beweging.
De beweging krijgt voorlopig als naam 'Trots op Nederland'. Vanavond ontvouwt Verdonk haar exacte plannen op een persconferentie.

Bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 23:06:
Nee zakt zo wel...gnagnagna

haha oke;) Cola is ook een wondermiddel:P *Ga zelf ook even mijn B&J pot pakken:P

Uitspraak van Fietsketting op donderdag 25 oktober 2007 om 23:05:
Ik kijk liever naar jou anders

haha gekkie (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, we zijn trots op ons Nederland (Arend Zeevat)

Redenen om trots te zijn op ons vaderland.

Ja lieve Rita, we zijn trots op ons Nederland. We zijn trots op ons koloniale verleden. Op de VOC-mentaliteit met zijn slavenhandel en koloniale uitbuiting, van onze Jan Peter. We zijn trots op jouw inmiddels voorbije asielbeleid, waardoor vele wanhopige ontheemden jarenlang in onzekerheid werden gehouden en daarna een rotschop kregen richting hun "vaderland", dat hen eigenlijk ook al had uitgekotst. We zijn trots op onze nouveau riche als Rijkman Groenink, die ten koste van duizenden nieuwe baanlozen zelf 30 miljoen euro rijkmanner is geworden. We zijn trots op het Srebenica-debacle waar de politici, waaronder jouw partijgenoot Joris Voorhoeve als toenmalig minister van Defensie, maar geen verantwoordelijkheid voor willen nemen. We zijn trots op het kritiekloze volgen van grote broer de VS in hun oorlogszucht, waardoor wij als Nederlandse bevolking medeverantwoordelijkheid dragen voor vele miljoenen doden in de verschillende oorlogen van de 20ste eeuw.

We zijn trots op onze Bea, de moeder des vaderlands, die dit jaar een inkomensverhoging van 33 miljoen heeft gekregen en in plaats van 80 miljoen nu er met 113 miljoen euro vandoor gaat. We zijn ook trots op haar lidmaatschap van de Bilderbergers, die door haar trots op Nederland zijnde vader is georganiseerd. We zijn trots op alle noodzakelijke bezuinigingsronden van kabinetten waar jouw partij aan mee heeft gedaan, waardoor het onderwijs en de zorg geen onderwijs en werkelijke zorg meer kunnen bieden. We zijn trots op de privatisering van alles dat maar te privatiseren valt, waardoor het begrip sociaal beleid een holle frase is geworden. En wij voor de vervulling van alle noodzakelijke levensbehoeften zwaar moeten betalen,.om in de niet noodzakelijke levensbehoeften van een kleine elite te kunnen voorzien. We zijn trots op de heersende normen en waarden van de topmanagers die grijpen wat ze grijpen kunnen, want na hen komt de zondvloed. We zijn trots op onze "volksvertegenwoordigers" en regeringsleden, die er na de laatste verkiezingen met 30% salarisverhoging een stuk meer op vooruit zijn gegaan dan de gemiddelde Nederlander in de gemiddelde achterstandswijk. Ja, we zijn echt trots op het economisch vampirisme dat de basisstructuur van onze samenleving vormt. Dat ook tot uiting komt in de ruim 12.000 euro die nieuwe aan de 2e Kamerverkiezingen deelnemende partijen kwijt zijn als ze niet worden gekozen.

Ja lieve Rita, we zijn ook bijzonder trots op de huidige staat van de democratie waar de Vereniging voor Vrijheid en Democratie zich zo hard voor heeft gemaakt. Daarom zijn we ook heel erg trots op het uitleveren van onze vrijheid aan de Europese dictatuur van de Brusselse Kermis, die uiteindelijk weer een filiaal blijkt te zijn van ??? Ja, waarvan eigenlijk of van wie eigenlijk? Van het maffiose Bilderberg-Illuminati-Rothschild-imperium misschien?

Wat is er van ons?

Ja lieve Rita, we hebben alle redenen om trots op ons Nederland te zijn. Maar wat is ons Nederland eigenlijk? Bestaat het nog wel? Bestaat het misschien alleen in jouw hoofd?
Wat is er eigenlijk nog van ons, als we ons hele leven in dienst moeten stellen van niet te bevredigen geld- en machtzuchtigen? Als we onze vrijheid meer en meer moeten opofferen voor een veiligheid die een veel grotere onveiligheid blijkt te zijn dan men zich kan voorstellen? Wat is er van ons, als we systematisch worden gedwongen om stukje bij beetje onze menselijkheid op te geven, om uiteindelijk als een gechipte cyborg door het "leven" te moeten gaan? Op wie of wat ben jij eigenlijk trots lieve Rita? Ben jij misschien in wezen alleen maar trots op jezelf? Laat jij met jouw ambities misschien zien hoezeer werkelijk vrouwelijke kwaliteiten gemist worden in de politiek?

Waar gaan wij voor?

Ja lieve Rita, dat je ambitieus bent weten we inmiddels. Maar ga je nu niet een beetje te ver door het premierschap te willen ambieren? Ben je niet bang om ongelooflijk op je bek te gaan? Je neemt mij mijn ietwat grovere taal toch niet kwalijk? Daar moet jij als stoere machopolitica toch wel tegen kunnen? Laat in ieder geval duidelijk zijn dat ik er vanuit ga dat jouw ambitieuze tour de force een absolute flop zal worden. Je wilt me toch niet vertellen dat in deze tijd van een groter wakker worden van de Nederlander en het zich afkeren van politici zoals jij, men zich nog door jouw toneelspel zal laten misleiden? Of ben je misschien van plan de vacante clownfunctie binnen het Haagse Staatscircus te gaan vervullen? Koester echter niet te veel hoop Rita, je bent afgeserveerd!!! Je hebt de juiste tijd gemist.

Want lieve Rita, het ontwakende Nederland gaat nu voor iets totaal anders. Het ontwakende deel der natie gaat voor menselijkheid, sociale rechtvaardigheid, gelijke verdeling van welvaart, verantwoordelijkheid voor het eigen leven en het daarbij horende zelfbeschikkingsrecht over dat eigen leven. Het gaat voor het terugdringen van de economische dictatuur van enkelen. Het gaat voor een groter bewustzijn van de gevolgen van onze levensstijl voor het milieu. Bovenal gaat het voor een gelijkwaardige menselijkheid en nog veel meer dat te maken heeft met een werkelijke, maar vooral andere dan economische groei. Dit zijn allemaal zaken waar jij met jouw huidige mentaliteit geen kaas van hebt gegeten. Dus zijn dat ook vooral zaken waar jij, gezien de gevolgen van jouw inhumane beleid, je ook maar even niet mee moet bemoeien. Dus lieve Rita, ga eens een poosje in retraite en bezin je op wie jij als mens bent. Misschien heb je daarna iets zinnigs te vertellen.

Tenslotte wil ik je nog een boodschap meegeven lieve Rita. En dat is, dat wij eigenlijk alleen maar trots kunnen en mogen zijn op wie wij als mens in ontwikkeling zijn. Natuurlijk ben jij ook nog in ontwikkeling. En natuurlijk ben jij ook een deel van het alomvattende Bewust Zijn. Jij schijnt alleen nog niet door te hebben dat jouw uitdrukking ervan een bijzonder negatieve uitwerking heeft, die alleen maar datgene schept wat wij allemaal al zo goed kennen namelijk afscheiding, verdeeldheid, veel ellende en leed. Daarom wil ik je bij het verwerkelijken van je verdere ambities nog veel meer leerzame conflicten toewensen, zodat ook jij inziet dat conflicten er zijn om van te leren. Dat conflicten er zijn om vijandsbeelden om te leren vormen tot beelden van partnerschap in een voortdurend leerproces. Mocht je dit willen leren, dan heb je waarschijnlijk een enorme schat aan ervaring en wijsheid in te brengen.

Lieve groeten,

Arend Zeevat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 23:06:
De mening van iemand dat alle Allochtonen eruit moeten,liefst morgen nog op een lekkend bootje naar de oceaan

bijvoorbeeld......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op donderdag 25 oktober 2007 om 23:14:
Uitspraak van luister!! op donderdag 25 oktober 2007 om 23:06:
De mening van iemand dat alle Allochtonen eruit moeten,liefst morgen nog op een lekkend bootje naar de oceaan

bijvoorbeeld......

Uitspraak van Dnies© op donderdag 25 oktober 2007 om 22:26:
ben toen lid geworden van de VVD, puur eigen keuze

Check eerst waar de VVD voor staat en kom er dan op terug:dag:
Vooroordelen:nee:...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 25 oktober 2007 om 23:12:
We zijn trots op jouw inmiddels voorbije asielbeleid, waardoor vele wanhopige ontheemden jarenlang in onzekerheid werden gehouden en daarna een rotschop kregen richting hun "vaderland", dat hen eigenlijk ook al had uitgekotst

VVD toch?

Is ook hetgene waarom ik Verdonk absoluut niet zie zitten.

Aardig stukje trouwens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 25 oktober 2007 om 23:12:
Ja, we zijn echt trots op het economisch vampirisme dat de basisstructuur van onze samenleving vormt

Economisch vampirisme, dat is leuk gevonden die term. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Apprentice op donderdag 25 oktober 2007 om 21:43:
Van Mike E @ all

Hoi allemaal,

Allereerst vermaak ik me prima om deze discussie te volgen.
Het is leuk om te zien dat Cotin en Dnies in de
hoek zitten waar de klappen vallen.
Alleen hebben ze het zelf niet door. :lol:

Ik wil tevens de groeten doen aan:

Boeffie
Luister
Je bent ingelogd als: WJTN
De koersknabb¬elaar!

en als ik weer terug ben uitnodigen
voor een biertje.

Ps ik wil Cotin nog bedanken voor de ban.

Greetz Mike E

Whahaha, erg droog. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 22:11:
De kritiek wat jij hebt op de studenten, dat doe jij! Je kijkt op mensen neer niet normaa

nee lieffie....zij beginnen over hoe "laagvolk"ik wel niet ben omdat ik 'maar schilder ben" en hoe erg ik het vind dat er mensen zijn die wél een reis / vakantie kunnen betalen suggererent dat ik als arm zielig klein lowlife schildertje dat niet zou kunnen. Terwijl ik rondjes om hun heen verdien. Is dat bevooroordeeld of niet?

Moet je eens door de topics heen kijken hoe die stumpers mij proberen te kleineren omdat ik schilder ben. Ik snap wel dat jij zo kijkt/denkt omdat je de voorgeschiedenis niet kent van dit volk. Proberen me te kleineren omdat ik portier ben, proberen me te kleineren omdat ik schilder ben, proberen me te kleineren omdat ik rechts ben.....stakkers zijn het.

Dat Mike gevalletje....huilen omdat ik hem een envelop gegeven heb terwijl hij me continu voor nazi uitmaakt die het leuk vind om mensen pijn te doen en graag mensen dood zou schieten in een consentratie kamp.....maar zelf de hele tijd op een envelopje drukken. Zielige lui.....

En omdat ik VVD stem ben ik een rechtse nazi en weet ik veel wat meer.....check hun discussies maar eens even....dan weet je wat ik bedoel...

Nu ook weer....heb alweer een waarschuwing gekregen :lol: . maar.....niemand heeft dat gedaan van hun hoor :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rita Verdonk heeft - nu ze bij de VVD buiten gezet is - een ‘nieuwe beweging’ het licht doen zien. TON, Trots Op Nederland, noemt ze haar nieuwe partij.

Ik heb haar interviews gisteren gezien en gehoord: TON? Inderdaad, holle vaten klinken het hardst.

Duidelijkheid en daadkracht zijn haar kernbegrippen. Maar…
Duidelijk is ze geenszins. Ze geeft op geen enkele vraag antwoord… Daar moet ze eerst anderen voor raadplegen.

En van daadkracht hebben we tijdens haar ministerschap ook niks gezien: De wachtlijsten voor taallessen voor allochtonen zijn onder haar langer geworden, en op het gebied van integratie heeft ze niks bereikt.

Ze ziet zichzelf - net als Wilders - als een nieuwe Pim Fortuyn. Ze wil leider worden van een brede niet-links-niet-rechts-beweging. En, ze wil premier worden van dit land. Wat een treurigheid. Al moet ik toegeven: hoe meer verdeeldheid binnen rechts, hoe liever het me is.

Van de weblog van Jan Tse 'UNOX blijft UNOX' Marijnissen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Apprentice op donderdag 25 oktober 2007 om 21:43:
Ps ik wil Cotin nog bedanken voor de ban.

graag gedaan man....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:25:
Moet je eens door de topics heen kijken hoe die stumpers mij proberen te kleineren omdat ik schilder ben.

Je gaat niet eens meer in op mijn reply's lutser. Je bent klaarblijkelijk uitgelult dus wie is hier nou de stumpert. Ga nou maar gewoon ontopic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar.....niemand heeft dat gedaan van hun hoor

Is Rafa weer bezig? :[ ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:34:
Je bent klaarblijkelijk uitgelult dus wie is hier nou de stumpert

Blij om te lezen dat de studenten zo intelligent en wel bespraakt zijn.... kereltje...ik vind jou zo enorm :gaap: en jij intereseert me zo verschrikkelijk helemaal niks, dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn. Jij zal me een hele grote rotzorg zijn,.....en nu helemaal.....de laffigheid om dat zinnetje over verfdampen weer weg te halen :ROFLOL: nog slapper dan ik dacht.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:37:
Is Rafa weer bezig?

of één van die andere crybabies.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:44:
en nu helemaal.....de laffigheid om dat zinnetje over verfdampen weer weg te halen :ROFLOL: nog slapper dan ik dacht.

Ik wilde juist niet weer over studenten met je in discusse maar gewoon ontopic gaan. Daarom heb ik de opmerking weg gehaalt. Uiteraard zie jij dat als slap.

dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn.

Uitgelult dus. Je zat er compleet naast. Simpel zat.

Nu ontopic sjap of anders opgezout. :bye:
Waarschuw beheerder
Gozer, je durft niet eens meer op mijn reply's in de gaan. :lol:

Dit wordt echt zo'n lekker puh en welles nietus niveautje met jou zo langzamerhand.

Waarschuw beheerder
welk gedeelte snap jij niet van:
ik vind jou zo enorm :gaap: en jij intereseert me zo verschrikkelijk helemaal niks, dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn

dan leg ik het je nog even uit.....

Waarschuw beheerder
nee lieffie....zij beginnen over hoe "laagvolk"ik wel niet ben omdat ik 'maar schilder ben" en hoe erg ik het vind dat er mensen zijn die wél een reis / vakantie kunnen betalen suggererent dat ik als arm zielig klein lowlife schildertje dat niet zou kunnen. Terwijl ik rondjes om hun heen verdien. Is dat bevooroordeeld of niet?

Dan laat je toch zien dat je daarboven staat ipv medoen;)

Moet je eens door de topics heen kijken hoe die stumpers mij proberen te kleineren omdat ik schilder ben. Ik snap wel dat jij zo kijkt/denkt omdat je de voorgeschiedenis niet kent van dit volk. Proberen me te kleineren omdat ik portier ben, proberen me te kleineren omdat ik schilder ben, proberen me te kleineren omdat ik rechts ben.....stakkers zijn het.

IK??? ho.. Op geen enkele manier heb IK dit gezegd he... Triest toch als mensen je daarop beoordelen, zoals ik hierboven zei; sta erboven en trek je er niets van aan! Het is partyflock;) daar kan je niet wakker van liggen toch??
Dat mensen neerbuigend doen hier over je beroep, kan ik mij opzich moeilijk voorstellen, want het gem. op PF is geen hoogstandje..

Dat Mike gevalletje....huilen omdat ik hem een envelop gegeven heb terwijl hij me continu voor nazi uitmaakt die het leuk vind om mensen pijn te doen en graag mensen dood zou schieten in een consentratie kamp.....maar zelf de hele tijd op een envelopje drukken. Zielige lui.....

Daar meot je al helemaaaaal neit wakker over liggen!!! De gast heeft een hekel aan mij en dat terwijl hij mij niet kent:roflol: Nou dat noem ik pas triest en daar kan ik dus wederom niet wakker van liggen.. Er is meer dan PF;)

En omdat ik VVD stem ben ik een rechtse nazi en weet ik veel wat meer.....check hun discussies maar eens even....dan weet je wat ik bedoel...

Ik ben ook VVDer, ben heel open over mijn leven en denkbeelden hier, maar ik ben nog nooit uitgemaakt voor nazi of wat dan ook.. Zowel, dan weten de mensen neit waar ze over praten.. Heel simpel..
Blij om te lezen dat de studenten zo intelligent en wel bespraakt zijn.... kereltje...ik vind jou zo enorm en jij intereseert me zo verschrikkelijk helemaal niks, dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn. Jij zal me een hele grote rotzorg zijn,.....en nu helemaal.....de laffigheid om dat zinnetje over verfdampen weer weg te halen nog slapper dan ik dacht.

Kijk, en dit valt mij dan weer tegen! Want je lokt het zelf uit omdat je generaliseerd als de ****! Als je een sterke mening over hebt moet je hem wel kunnen beargumenteren.. En voor lopig zat je mensen zoals ik af te kraken, zonder enig argument

Waarschuw beheerder
Cotin is een schreeuwlelijk, die af en toe best goede punten heeft, maar ze verkondigt alsof hij het Duitse volk toespreekt.. (even als voorbeeld, ik noem je hier nu ABSOLUUT geen Nazi)

Als deze man is wat nuance en rust in zijn posts zou brengen, zou het een stuk prettiger discussiëren zijn met de beste man..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:43:
Cotin is een schreeuwlelijk, die af en toe best goede punten heeft, maar ze verkondigt alsof hij het Duitse volk toespreekt.. (even als voorbeeld, ik noem je hier nu ABSOLUUT geen Nazi)

Als deze man is wat nuance en rust in zijn posts zou brengen, zou het een stuk prettiger discussiëren zijn met de beste man..

O op die fiets, ja ik het er niet veel van meegekregen en dit dus ook neit gemerkt.. Maar laten we eerlijk zijn, dit is neit alleen Cotin!! Er zijn nog veel meer van deze mensen.. Mensen die in een discussie mee doen om mensen te jennen kots ik helemaal van... :rot:

haha, heb je een voorbeeld hiervan trouwens? alsof hij het Duitse volk toespreekt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:48:
haha, heb je een voorbeeld hiervan trouwens? alsof hij het Duitse volk toespreekt

Ach de gemiddelde post van hem is geschreven alsof hij met een megafoon boven op de barricade staan.. ;)

Waarschuw beheerder
Stilletjes:nocheer:......

Waarschuw beheerder
Misschien heeft Cotin iets teveel aan de verf geroken??? :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En omdat ik VVD stem ben ik een rechtse nazi en weet ik veel wat meer

Ik ben wel geschrokken van Wilders:S
Toen hij bij de VVD wegging, is ie radicaal gedraaid:S

Mensen kijk uit voor Rutten over 2 jaar:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:34:
Je gaat niet eens meer in op mijn reply's lutser. Je bent klaarblijkelijk uitgelult dus wie is hier nou de stumpert. Ga nou maar gewoon ontopic

:cheer:popcorn:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 12:37:
Is Rafa weer bezig?

:lol:

KAN IEMAND MIJ PLEASE VERTELLEN WAAR DIE RELNICHT IS GEBLEVEN???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:03:
Uitgelult dus. Je zat er compleet naast. Simpel zat.

Nu ontopic sjap of anders opgezout.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:13:
nee...schijt aan jou...

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:15:
Wat een klein kindje ben je toch ook.

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:20:
Gozer, je durft niet eens meer op mijn reply's in de gaan.

Dit wordt echt zo'n lekker puh en welles nietus niveautje met jou zo langzamerhand.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:33:
welk gedeelte snap jij niet van:

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:35:
Je bent gewoon niet mans genoeg om je fout toe te geven.

Echt lachwekkend.

Wacht ff jongens, ik ren snel naar beneden want de dipsaus is op:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:09:
Misschien heeft Cotin iets teveel aan de verf geroken???

:roflol: origineel ben jij zeg!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:37:
Dat mensen neerbuigend doen hier over je beroep, kan ik mij opzich moeilijk voorstellen, want het gem. op PF is geen hoogstandje..

snap je wat ik bedoel.....

ik noem je hier nu ABSOLUUT geen Nazi

nee.....'t zal niet, je pakt het gewoon mooi in om het wel te kunnen zeggen maar meteen een verdedigingetje in te bouwen...slim gedaan....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:23:
origineel ben jij zeg!!!

Ja he? Ben best wel trots op mezelf :yes: :lol:

Maar wat ik wel grappig aan je vind is dat je ten alle tijde je gelijk moet halen op dit forum :aai: no offense (y) maar het blijft maar PF he????

Waarschuw beheerder
Gelijk halen op PF dat komt sowieso maar sporadisch voor;)

@ Cotin: Nee, ik snap niet helemaal wat je bedoeld.. Dat is namelijk niet neerbuigend doen.. Als jij je beroep leuk vind, dan vind je dat toch leuk:) boeit het wat anderen erover zeggen..

Niet zo serieus joh;) het is PF:P

Waarschuw beheerder
IK??? ho.. Op geen enkele manier heb IK dit gezegd he.

nee, nee....dat zeg ik toch ook niet?
De gast heeft een hekel aan mij en dat terwijl hij mij niet kent

Die Mike is net als die lui om hem heen de meest grote zielige stakker die er is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 13:48:
Mensen die in een discussie mee doen om mensen te jennen kots ik helemaal van

en dat zijn al die lui die ik hier omschrijf die zeggen dat ik praat als een Duitser...... Voorbeeld: Fietsketting en ik ...totaal andere gedachten, nog nooit één woordenwisseling gehad, waarom niet? Respect voor elkaar's mening. Een fijne gast met andere gedachte....

Maar neem nou die boefje hier boven....puur op rellen belust sch**t wi*f die alleen maar loopt te rellen en alleen maar op "rel topics te vinden is" een naar wijf met een nare instelling .....alleen maar loopt te veroordelen wat ze zelf continu doet.

maar ze verkondigt alsof hij het Duitse volk toespreekt

Oxygen was toch ook altijd een redelijke gesprekspartner, héél erg jammer dat jij dit nodig hebt. Van jou niet verwacht zeg maar, de boeffies kennito's mike's rafa's ....tuurlijk ...die wel, maar van jou :S

Als je een sterke mening over hebt moet je hem wel kunnen beargumenteren..

Ik zou zeggen kom maar op met de vragen: ik kan alles onderbouwen wat ik vind....:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 16:21:
de boeffies kennito's mike's rafa's

Maar neem nou die boefje hier boven....puur op rellen belust sch**t wi*f die alleen maar loopt te rellen en alleen maar op "rel topics te vinden is" een naar wijf met een nare instelling .....alleen maar loopt te veroordelen wat ze zelf continu doet.

Jij gooit me dus over één kam met haar??? :o :rot: beetje jammer gozer!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Dusss....als je ee andere mening heb ben je gelijk aan het rellen :/

:cheer: RELLUHHH b)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:07:
Stilletjes

Ben ik weer :devil:

Gezellig 8)
ik kan alles onderbouwen wat ik vind....

En nu voor de verandering een keer kort en krachtig :rot: :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:16:
Jij gooit me dus over één kam met haar??? beetje jammer gozer!!!

:roflol: ahhhhh whahahahaah arme jij, Cotin heeft ene paar topics gemist;)

nee, nee....dat zeg ik toch ook niet?

O oke, sorry verkeerd begrepen:)

en dat zijn al die lui die ik hier omschrijf die zeggen dat ik praat als een Duitser...... Voorbeeld: Fietsketting en ik ...totaal andere gedachten, nog nooit één woordenwisseling gehad, waarom niet? Respect voor elkaar's mening. Een fijne gast met andere gedachte....

Ja he, vind ik nou ook:D!

Verder wil ik wel, maar ik zeg verder niets op wat je schreef:x..

Cotin, gewoon laten l*llen die mensen;)!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft. Haar grafhoofd is op zich al een halve rede om op haar te stemmen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:32:
Haar grafhoofd is op zich al een halve rede om op haar te stemmen..

Dan zou ik voor de SGP gaan. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Foto?

Waarschuw beheerder
We zijn weer ontopic:P!

Heeft iemand nog ideen voor het eten:(???? Iets makkelijks.. niet teveel groente, wel gezond en wel tomaat:D :honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:36:
Foto?

Foto:S????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:38:
We zijn weer ontopic!

Heeft iemand nog ideen voor het eten???? Iets makkelijks.. niet teveel groente, wel gezond en wel tomaat

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:38:
Heeft iemand nog ideen voor het eten???? Iets makkelijks.. niet teveel groente, wel gezond en wel tomaat

[img width=41 height=46 cacheid=000e3ebd0001c679df0dace21a020e21cd]http://www.kattenplaza.nl/phpBB2/images/smiles/tekst-muts.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:36:
Foto?

[img width=1024 height=1536 cacheid=000e9b6300298dfdab9af3311a020e21d8]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Bas_van_der_Vlies.jpg[/img]

Zie dat trotse, orthodox-gereformeerde bekkie dan. Dat straalt toch vertrouwen uit.

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen kom maar op met de vragen: ik kan alles onderbouwen wat ik vind....

Volgens mij zei ik dat tegen Dnies toch?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:16:
Jij gooit me dus over één kam met haar???

:s dat is inderdaad niet helemaal waar....beetje dom van me...niets hier kan zo'n beetje over één kam met haar geschoren worden....jij zeker niet, maar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:09:
Misschien heeft Cotin iets teveel aan de verf geroken???

heeft zij ongeveer al 10.000x gezegd...vandaar :-)

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op vrijdag 26 oktober 2007 om 17:22:
En nu voor de verandering een keer kort en krachtig

kijk dat is nu het verschil tussen mij en jou. Onderbouwen doe je met tekst. Niet met die kleuterschool one-linertjes en je 'meisjes van 11' antwoorden....dus als ik iets onderbouw komt daar tekst aan te pas ja......kijk maar eens naar de wat slimmere mensen hier op PF, als die iets onderbouwen gebruiken ze tekst ipv :loser::lol::roflol::rot::dood::cheer::o:b:aai::nocheer::p: en al die andere lagere school poppetjes waar jij zo gek op bent. Moeilijk voor jou waarschijnlijk om meer dan 3 zinnen achter elkaar te lezen, maar zo gaat dat. Onderbouwen kan niet met poppetjes.....dat gaat met tekst....

Ik heb er nog één voor jou om mijn interesse in jou te tonen.

[img width=313 height=320]http://img224.exs.cx/img224/7020/gaap2af.jpg[/img]
laatste aanpassing