Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nee zakt zo wel...gnagnagna
Ik kijk liever naar jou anders
Uitspraak van luister!! op donderdag 25 oktober 2007 om 23:06:
De mening van iemand dat alle Allochtonen eruit moeten,liefst morgen nog op een lekkend bootje naar de oceaan
bijvoorbeeld......
Uitspraak van Dnies© op donderdag 25 oktober 2007 om 22:26:
ben toen lid geworden van de VVD, puur eigen keuze
We zijn trots op jouw inmiddels voorbije asielbeleid, waardoor vele wanhopige ontheemden jarenlang in onzekerheid werden gehouden en daarna een rotschop kregen richting hun "vaderland", dat hen eigenlijk ook al had uitgekotst
Ja, we zijn echt trots op het economisch vampirisme dat de basisstructuur van onze samenleving vormt
Van Mike E @ all
Hoi allemaal,
Allereerst vermaak ik me prima om deze discussie te volgen.
Het is leuk om te zien dat Cotin en Dnies in de
hoek zitten waar de klappen vallen.
Alleen hebben ze het zelf niet door.
Ik wil tevens de groeten doen aan:
Boeffie
Luister
Je bent ingelogd als: WJTN
De koersknabb¬elaar!
en als ik weer terug ben uitnodigen
voor een biertje.
Ps ik wil Cotin nog bedanken voor de ban.
Greetz Mike E
De kritiek wat jij hebt op de studenten, dat doe jij! Je kijkt op mensen neer niet normaa
Ps ik wil Cotin nog bedanken voor de ban.
Moet je eens door de topics heen kijken hoe die stumpers mij proberen te kleineren omdat ik schilder ben.
Je bent klaarblijkelijk uitgelult dus wie is hier nou de stumpert
Is Rafa weer bezig?
en nu helemaal.....de laffigheid om dat zinnetje over verfdampen weer weg te halennog slapper dan ik dacht.
dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn.
Uitgelult
Simpel zat
opgezout
nee lieffie....zij beginnen over hoe "laagvolk"ik wel niet ben omdat ik 'maar schilder ben" en hoe erg ik het vind dat er mensen zijn die wél een reis / vakantie kunnen betalen suggererent dat ik als arm zielig klein lowlife schildertje dat niet zou kunnen. Terwijl ik rondjes om hun heen verdien. Is dat bevooroordeeld of niet?
Moet je eens door de topics heen kijken hoe die stumpers mij proberen te kleineren omdat ik schilder ben. Ik snap wel dat jij zo kijkt/denkt omdat je de voorgeschiedenis niet kent van dit volk. Proberen me te kleineren omdat ik portier ben, proberen me te kleineren omdat ik schilder ben, proberen me te kleineren omdat ik rechts ben.....stakkers zijn het.
Dat Mike gevalletje....huilen omdat ik hem een envelop gegeven heb terwijl hij me continu voor nazi uitmaakt die het leuk vind om mensen pijn te doen en graag mensen dood zou schieten in een consentratie kamp.....maar zelf de hele tijd op een envelopje drukken. Zielige lui.....
En omdat ik VVD stem ben ik een rechtse nazi en weet ik veel wat meer.....check hun discussies maar eens even....dan weet je wat ik bedoel...
Blij om te lezen dat de studenten zo intelligent en wel bespraakt zijn.... kereltje...ik vind jou zo enorm en jij intereseert me zo verschrikkelijk helemaal niks, dus die hele reply van jou zal me één hele grote rotzorg zijn. Jij zal me een hele grote rotzorg zijn,.....en nu helemaal.....de laffigheid om dat zinnetje over verfdampen weer weg te halen nog slapper dan ik dacht.
Cotin is een schreeuwlelijk, die af en toe best goede punten heeft, maar ze verkondigt alsof hij het Duitse volk toespreekt.. (even als voorbeeld, ik noem je hier nu ABSOLUUT geen Nazi)
Als deze man is wat nuance en rust in zijn posts zou brengen, zou het een stuk prettiger discussiëren zijn met de beste man..
Je gaat niet eens meer in op mijn reply's lutser. Je bent klaarblijkelijk uitgelult dus wie is hier nou de stumpert. Ga nou maar gewoon ontopic
Uitgelult dus. Je zat er compleet naast. Simpel zat.
Nu ontopic sjap of anders opgezout.
nee...schijt aan jou...
Wat een klein kindje ben je toch ook.
Gozer, je durft niet eens meer op mijn reply's in de gaan.
Dit wordt echt zo'n lekker puh en welles nietus niveautje met jou zo langzamerhand.
welk gedeelte snap jij niet van:
Je bent gewoon niet mans genoeg om je fout toe te geven.
Echt lachwekkend.
Misschien heeft Cotin iets teveel aan de verf geroken???
Dat mensen neerbuigend doen hier over je beroep, kan ik mij opzich moeilijk voorstellen, want het gem. op PF is geen hoogstandje..
ik noem je hier nu ABSOLUUT geen Nazi
IK??? ho.. Op geen enkele manier heb IK dit gezegd he.
De gast heeft een hekel aan mij en dat terwijl hij mij niet kent
Mensen die in een discussie mee doen om mensen te jennen kots ik helemaal van
maar ze verkondigt alsof hij het Duitse volk toespreekt
Als je een sterke mening over hebt moet je hem wel kunnen beargumenteren..
de boeffies kennito's mike's rafa's
Maar neem nou die boefje hier boven....puur op rellen belust sch**t wi*f die alleen maar loopt te rellen en alleen maar op "rel topics te vinden is" een naar wijf met een nare instelling .....alleen maar loopt te veroordelen wat ze zelf continu doet.
Maar neem nou die boefje hier boven....puur op rellen belust sch**t wi*f die alleen maar loopt te rellen en alleen maar op "rel topics te vinden is" een naar wijf met een nare instelling .....alleen maar loopt te veroordelen wat ze zelf continu doet.
Stilletjes
ik kan alles onderbouwen wat ik vind....
Jij gooit me dus over één kam met haar??? beetje jammer gozer!!!
nee, nee....dat zeg ik toch ook niet?
en dat zijn al die lui die ik hier omschrijf die zeggen dat ik praat als een Duitser...... Voorbeeld: Fietsketting en ik ...totaal andere gedachten, nog nooit één woordenwisseling gehad, waarom niet? Respect voor elkaar's mening. Een fijne gast met andere gedachte....
Ik zou zeggen kom maar op met de vragen: ik kan alles onderbouwen wat ik vind....
Jij gooit me dus over één kam met haar???
Misschien heeft Cotin iets teveel aan de verf geroken???
En nu voor de verandering een keer kort en krachtig
![[img width=313 height=320]http://img224.exs.cx/img224/7020/gaap2af.jpg[/img]](http://img224.exs.cx/img224/7020/gaap2af.jpg)