Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en dan ook nog zo stoer zeggen dat wij niet kwamen naar jullie toen jullie in de kroeg zaten is helemaal een lachtertje..vraag maar aan die gozer die buiten stond te bellen en die ons zag aan komen lopen die rende gelijk dekroeg in daar heb je nek! en niemand van jullie kwam nar buiten!! 17 man komen en niemand naar buiten het zal wel aan mij liggen!!
whahaha 17man zwaar bewapend en dan nog moet rennen op eind>? waarom gingen jullie anders weg wouten waren er pas 3min erna...laatste aanpassing 31 december 2007 12:35
want wrom word en dan eentje van ons opgepakt in jullie kroeg!!
haha precies jullie weten wel beter
Ondanks al het gezever en geouweteringhoer hier,
wens ik iedereen een klote 2008 en koperen hartkleppen toe
(kunnen jullie lekker veel poetsen )
DE GRA DA TIE !!
Willem
3
nijmegen
0
Uitspraak van Anthony Abuse op zondag 30 december 2007 om 21:01:
Willem
Uitspraak van Anthony Abuse op zondag 30 december 2007 om 21:01:
3
Uitspraak van Silver Maroc_013 op maandag 31 december 2007 om 12:37:
nijmegen
Uitspraak van joenuhhboy op maandag 31 december 2007 om 12:30:
0
idd remember maastricht. met duizenden liepen ze op st servaasbrug met fotocamera´s en al. niemand heeft ze gezien alleen
moet jij nou telkens komen met je limburgs gezever wat niemand interesseert? krijg er een beetje een slappe zak vanlaatste aanpassing 31 december 2007 20:29
lachen is gezond
Uitspraak van Silver Maroc_013 op maandag 31 december 2007 om 12:33:
whahaha 17man zwaar bewapend en dan nog moet rennen op eind>? waarom gingen jullie anders weg wouten waren er pas 3min erna...laatste aanpassing 31 december 2007 12:35
zwaar bewapend whahahaha bullshit en dat weet je zelf ook er stonden zelfs nog 2 a 3 man bij jullie in die kroegen en enigste wat jullie deden was wat glazen gooie!! en 3 minuten later kwam de politie pas hahaha zat jij zeker achter in de kroeg want wrom word en dan eentje van ons opgepakt in jullie kroeg!! omdat hij er niet meer uit komt omdat de politie ervoor stond..
maja maakt niet uit!
snap nog steeds niet waarom mijn topic over the wes gesloten is
logisch al het stylo eten en drinken komt uit limburg