Partyflock

Forumonderwerp · 976051

Waarschuw beheerder
vinden jullie grote tattoo s mooi of niet of liever veel kleintjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
groot klein zolang het er maar mooi uit ziet en bij de persoon past
alleen vele losse kleintje zien er vaak rommelig uit dan is 1 grote mooier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:18:

Vind het beide zijn charmes hebben... Maar tegenwoordig ben ik iets meer van de grote tattoo's :)
Waarschuw beheerder
Grote tattoos kunnen heel mooi zijn maar ik ben zelf meer van klein maar fijn :p

Waarschuw beheerder
Vind het allebij wel wat hebben
groot en klein
Waarschuw beheerder
donateur
vind het beide wel mooi!

heb zelf ook klein en groter

Waarschuw beheerder
Ik wil een tribal op mn bovenarm

Waarschuw beheerder
Doe mij ook ma groot volgend jaar na japan voor me benen :D ma eerst me arm afmaken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juli 2009 om 15:18:
Ik wil een tribal op mn bovenarm

met sterretjes????? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 09:26:
met sterretjes?????

Ja inderdaad en er moet ook nog een chinees teken in verwerkt worden denk ik, dat is echt de shit :d

Waarschuw beheerder
heb nu een halve mouw en wil hem misschien van de winter tot aan me pols vol laten zetten tot een hele mouw.
en ik neem nog 3 sterren op me andere onderarm en dan stop ik met die verslaving, maar ja dat zeg ik na elke tattoo:lol:
Waarschuw beheerder
Ik mag maandag weer :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
ik moet ook weer even een afspraak maken... :-) als de zon wat minder schijnt mijn sleeve afmaken :-)

Waarschuw beheerder
vraag me altijd af wat je ervan vindt als je opa/oma bent en aan het strand zit met de kleinkinderen...met een vervaagde gerimpelde tattoo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 24 juli 2009 om 16:24:
vraag me altijd af wat je ervan vindt als je opa/oma bent en aan het strand zit met de kleinkinderen...met een vervaagde gerimpelde tattoo

dan heeft elke tatoo een betekenis en een verhaal.\
en dan vertel ik aan mijn kleinkinderen al die verhalen.
behalve het verhaal van de vlammen op mijn buik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op zaterdag 18 april 2009 om 20:28:
echt mega afgezaagd,inspiratieloos en lelijk indd.

net zoals die spuuglelijke tattoo op jou arm(Y)
smaken verschillen gozer(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op zaterdag 18 april 2009 om 20:25:
alles zelf laten ontwerpen en t moet een mooi groot geheel zijn...niet allemaal van die losse troep over je hele lichaam verspreid.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2009 om 16:57:
de stijl die jij volgt komt toch af van soldaten en zee lui,die hier en daar wat lieten zetten en dat aan elkaar vast zetten met confetti?

:roflol:(Y)
hij kan je wel een prive berict sturen om je af te zeiken over je tattoo maar een bericht terug sturen ken hij niet want hij blokeert je gelijk:roflol::aai:

Waarschuw beheerder
hij kan in ieder geval lezen wat ik gezegd heb.
ieder zijn eigen smaak,dus als hij dat niet mooi vind,oke.
maar niet de pot verwijt de ketel;)

Waarschuw beheerder

Dan betkenen die tattoo's nog precies hetzelfde als dat ze nu doen. Dan zijn de verhalen nog precies hetzelfde. Dus:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 16:51:
dan heeft elke tatoo een betekenis en een verhaal.\
en dan vertel ik aan mijn kleinkinderen al die verhalen

En trouwens... Waarom nadenken over hoe het over 50 jaar zal zijn? Als je iets met volleovertuiging doet, hoef je daar niet over na te denken!

Vrijdag 7 augustus lekker verder met mijn sleeve (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 19:12:
Waarom nadenken over hoe het over 50 jaar zal zijn? Als je iets met volleovertuiging doet, hoef je daar niet over na te denken!

amen!!!

Waarschuw beheerder
Dan betkenen die tattoo's nog precies hetzelfde als dat ze nu doen. Dan zijn de verhalen nog precies hetzelfde. Dus:

Zou je dan in ieder geval het sterretje met mijn kleuren kunnen weg halen of in ieder geval anders kleuren. Want die sterren zouden voor vriendschap staan. Alleen is vriendschap een woord dat bij jou ver te zoeken lijkt !
Waarschuw beheerder
Bij mannen wel sexy(ligt er wel aan wat voor tattoos)
Bij vrouwen vind ik het niet altijd mooi.
Maar ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet met zijn lichaam

Zelf hou ik het bij 2 kleine tattoos,
heb er 1 op me buik en 1 op de binnen kant van me pols.
Mijn man zit wel vol met tattoos

Waarschuw beheerder
Buiten tibals, chinese tekens, tijgers, tweety's, dolfijnen, vlinders en dat soort zielige 'ik-heb-geen-geld-maar-neem-toch-een-tattoo' ellende vind ik tattoo's heel mooi. En meestal zijn de grote het mooist. Als ik iemand zie met een zielige dolfijn op de been vind ik dat zo lelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 19:06:
'ik-heb-geen-geld-maar-neem-toch-een-tattoo' ellende

:roflol:
Artiest Ricos
Waarschuw beheerder

Whahaha dit soort argumenten slaan nergens op.

Leef jij nu voor je toekomst? Dat je nu dingen laat schieten voor het geval je 50 word?

Of wil jij later in de toekomst leven met de gedachten dat je vroeger alles gedaan hebt wat je wilde doen?

Nee hoor, ik heb een piece, niet echt klein, ik ben er trots op... Als ik 50 ben, hoop ik al een vrouw en kinderen te hebben. Kleinkinderen ! Met een tattoo of zonder een tattoo, 1 ding is zeker, ik heb wel gedaan wat ik altijd al wilde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 19:06:
Buiten tibals, chinese tekens, tijgers, tweety's, dolfijnen, vlinders en dat soort zielige 'ik-heb-geen-geld-maar-neem-toch-een-tattoo'

wat een gelul.
dus als je een sleeve als tribal op je arm hebt van schouder tot aan je pols dat is het een tribal wat weinig kost:aai:
je zal zelf wel geen tatoage,s hebben anders lul je niet zo slap(Y)
Waarschuw beheerder
vraag me altijd af wat je ervan vindt als je opa/oma bent en aan het strand zit met de kleinkinderen...

Dan hebben mijn kleinkinderen in ieder geval een bad ass, niet standaard opa en oma(Y)

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=001093f1002d9cec9c2673371a028a3632]https://album.partyflock.nl/66407224.jpg[/img]

ben nu al een sessie verder maar heb daar nog geen foto van, eind volgende week voor de waarschijnlijk laatste sessie, kan niet wachten :D
Waarschuw beheerder

denk dat dat niet meer zo bijzonder is tegen die tijd ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JAaaaaaaaaaaaaaaa hoe meer hoe beterrrrr :)
Waarschuw beheerder
:kwijl: Geweldig!!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juli 2009 om 13:33:
JAaaaaaaaaaaaaaaa hoe meer hoe beterrrrr

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 20:40:
wat een gelul.
dus als je een sleeve als tribal op je arm hebt van schouder tot aan je pols dat is het een tribal wat weinig kost
je zal zelf wel geen tatoage,s hebben anders lul je niet zo slap

Waar heb jij het over wijsneus lees em maar nog een keer :lol: ga het je niet uitleggen :Lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi! Hou er wel van! (L)

Waarschuw beheerder
(Y)
vooral sleeves bij lkkere mannen;)

Waarschuw beheerder

Frankly, my dear... I don't give a damn ;)
Tegen die tijd heb ik er al jaren van genoten en ben ik allang geen uitzondering meer...
Ik sta er nu achter en dat doe ik over 50 jaar nog steeds; de tattoos zijn deel van mij en van mijn leven :yes:.

Waarschuw beheerder
Tattoo's zijn echt mijn ding, net zoals piercings.
Ik heb een grote op me arm, voor me moeder.

Me vriend zit er helemaal onder :kwijl:
Waarschuw beheerder
+1

Wat noem je tegenwoordig nog groot?! Vind een middelmatige tatoo vaak mooier dan een hele kleine..
Maar dat ligt ook aan de plek en aan de persoon en aan wat de tatoo voorsteld, dusja..
Maar over het algemeen vind ik wat grotere tatoo's mooier dan kleinere..

Waarschuw beheerder
later als je oud bent...bla bla..
je leef nu en je gaat niet vooruit denken..straks als je oud bent...missch bereik je die leeftijd niet eens....

Waarschuw beheerder
wie dan leeft wie dan zorgt.

en later zit het hele bejaarde tehuis vol met getatoeerde mensen.
en ik denk dat ik ze dan nog net zo trots toon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 11:08:
(Y)
vooral sleeves bij lkkere mannen;)

:yes:

Waarschuw beheerder

waarschijnlijk zitten me kleinkinderen ook onder de tattoos tegen die tyd,en worden mensen zonder tattoos hard uitgelachen:p

tja jeugd in de toekomst:D

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=0010b15c002dcc586cc3a9cc1a028add96]https://album.partyflock.nl/69327298.jpg[/img]

na de 2e sessie, deze week 3e sessie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Kom 't me dan maar vragen!

Waarschuw beheerder

er zijn er genoeg die een aarsgewei zetten, omdat ze t mooi vinden, niet omdat het een verhaal heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ricos op dinsdag 28 juli 2009 om 10:50:
Whahaha dit soort argumenten slaan nergens op.

Leef jij nu voor je toekomst? Dat je nu dingen laat schieten voor het geval je 50 word?

Of wil jij later in de toekomst leven met de gedachten dat je vroeger alles gedaan hebt wat je wilde doen?

nee hoor, daarom is mijn lever en geheugen ook niet meer wat het is geweest en heb ik een permanente piep in mn oren

heb alleen geen zin om met een vervaagde tattoo rond te lopen

[img width=468 height=841]http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/inyourface3_gr.jpg[/img]

vind ik dus niet mooi

Waarschuw beheerder
vinden jullie grote tattoo s mooi

hangt van de tattoo en bouw van de persoon in kwestie af

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 22:02:
en dan stop ik met die verslaving,

dat roep ik ook telkens, ben afgelopen vrijdag nog geweest en wil eigenlijk dit weekend weer een tattoo halen :bloos: