vraag me altijd af wat je ervan vindt als je opa/oma bent en aan het strand zit met de kleinkinderen...met een vervaagde gerimpelde tattoo
echt mega afgezaagd,inspiratieloos en lelijk indd.
alles zelf laten ontwerpen en t moet een mooi groot geheel zijn...niet allemaal van die losse troep over je hele lichaam verspreid.
de stijl die jij volgt komt toch af van soldaten en zee lui,die hier en daar wat lieten zetten en dat aan elkaar vast zetten met confetti?
vraag me altijd af wat je ervan vindt als je opa/oma bent en aan het strand zit met de kleinkinderen...met een vervaagde gerimpelde tattoo
dan heeft elke tatoo een betekenis en een verhaal.\
en dan vertel ik aan mijn kleinkinderen al die verhalen
Dan betkenen die tattoo's nog precies hetzelfde als dat ze nu doen. Dan zijn de verhalen nog precies hetzelfde. Dus:
Buiten tibals, chinese tekens, tijgers, tweety's, dolfijnen, vlinders en dat soort zielige 'ik-heb-geen-geld-maar-neem-toch-een-tattoo'
wat een gelul.
dus als je een sleeve als tribal op je arm hebt van schouder tot aan je pols dat is het een tribal wat weinig kost
je zal zelf wel geen tatoage,s hebben anders lul je niet zo slap
vinden jullie grote tattoo s mooi of niet of liever veel kleintjes
Whahaha dit soort argumenten slaan nergens op.
Leef jij nu voor je toekomst? Dat je nu dingen laat schieten voor het geval je 50 word?
Of wil jij later in de toekomst leven met de gedachten dat je vroeger alles gedaan hebt wat je wilde doen?
![[img width=468 height=841]http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/inyourface3_gr.jpg[/img]](http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/inyourface3_gr.jpg)