Partyflock

Forumonderwerp · 974644
1 volger · 15912x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat alle Acid-topics gesloten zijn, even een nieuwe om te kijken wat de meningen op PF zijn over ACID.

Acid is een drug die veel gebruikt wordt in landen als Israel, Brazilie, Engeland, Frankrijk etc. In Nederland is het echter een wat zeldzamere drug.

Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is op techno-feesten of alles behalve hardcore. Voordelen acid tegenover pillen:

- Je gaat geen bekken trekken/kauwen/raar hoofd
- Minder slecht voor je lever etc.
- Volgende dag alleen vermoeidheid, geen dinsdag dip etc.
- Je blijft er nuchterder onder dan wanneer je helemaal lijp van de pillen bent
- Je slikt 1 tripje en de hele avond ga je los
- Je bent niet half verdwaalt aan het dansen, je gaat 100% op in de muziek en danst alsof je leven ervan hangt.
- Je voelt je superieur tegenover alle pillenslikkers omdat je pas goed ziet hoe slecht die shit voor je is en hoe hard je kan gaan met acid

Vinden jullie dat er meerdere voordelen zijn van acid, of willen jullie juist mijn stelling weerleggen, hoor ik graag de discussie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 22:06:
geen dinsdag dip

Ik heb dat op de woensdag altijd 8)

Maar is dat net zo iets als LSD of wat ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
- Je bent niet half verdwaalt aan het dansen, je gaat 100% op in de muziek en danst alsof je leven ervan hangt.
- Je voelt je superieur tegenover alle pillenslikkers omdat je pas goed ziet hoe slecht die shit voor je is en hoe hard je kan gaan met acid

klinkt goed doe mij maar een dotje:)

Waarschuw beheerder
dinsdag dip

heb ik geen eens pillen voor nodig, heb ik zo ook al
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 30 september 2007 om 22:09:
Maar is dat net zo iets als LSD of wat ?

de afkorting LSD staat voor Lysergsäure-diäthylamid, oftewel Lysergic ->acid<- diethylamide, vandaar de bijnaam acid.
Waarschuw beheerder
donateur

mensen die zich superieur voelen... :no:
Waarschuw beheerder
ik ben van mening dat iedereen moet gebruiken wat ie wil op feesten als je het feestplezier van een ander er maar niet mee verpest.
doordat trippers
A: een heel andere feestbeleving hebben
en daar B: niet trippende feestgangers mee lastig vallen
en C: vaak wel heel erg hinderlijk trippen
heb ik er best last van

In Nederland is het echter een wat zeldzamere drug.

heftig in opkomst op de illegale feesten. soort van epidemie :/

Waarschuw beheerder
donateur
waar is dat spul te krijgen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op zondag 30 september 2007 om 22:16:
mensen die zich superieur voelen... :no:

Toch klopt het wel _O_

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is

Ik ben van mening dat het voor mij ook de beste partydrug is die er is :)

Vinden jullie dat er meerdere voordelen zijn van acid

De manier van waarnemen en beleven, dat is het mooiste er van, vind ik.

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 30 september 2007 om 22:27:
doordat trippers
A: een heel andere feestbeleving hebben
en daar B: niet trippende feestgangers mee lastig vallen
en C: vaak wel heel erg hinderlijk trippen
heb ik er best last van

Mensen onder speed, xtc, coke of alcohol vallen anderen net zo goed lastig
Waarschuw beheerder
Geef mij maar gewoon veel bier en een klein beetje speed. Prima (Y) Ik hoef al dat wause gedoe niet meer op feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je gelijk heb
Waarschuw beheerder
alles behalve hardcore

Das nou wel weer jammer :/
Waarom dan wel bij Techno ect.?

Waarschuw beheerder
donateur
[qu
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is op techno-feesten of alles behalve hardcore.

Uitspraak van Super duur :cocktail: op zondag 30 september 2007 om 23:10:
Das nou wel weer jammer:/
Waarom dan wel bij Techno ect.?

vind het niet jammer, ben toch niet van plan om het te gaan gebruiken...
maar vraag me ook af waarom wel bij techno-feesten enz... en niet bij hardcore???:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:18:
ben toch niet van plan om het te gaan gebruiken

Ik ook niet;) maar ben ook wel benieuwd waarom dan niet bij Hardcore..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Super duur :cocktail: op zondag 30 september 2007 om 23:19:
maar ben ook wel benieuwd waarom dan niet bij Hardcore..

bij hardcore moet je gewoon stijf van de pillen staan en niet trippen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:20:

:lol:

Waarschuw beheerder
bij hardcore moet je gewoon stijf van de pillen staan

whahaha zou wel erg sneu zijn als je "stijf MOET staan van de pillen" :lol:

pff moet er niet eens aan denken om aan de pillen te zitten, op een hardcore feest of welk feest dan ook, dan zie je me echt de hele avond zitten bahbah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blijf bij mijn eigen standpunt .. geen drugs is de beste drug.. genieten van de muziek zonder in een andere wereld te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super duur :cocktail: op zondag 30 september 2007 om 23:19:
Ik ook niet maar ben ook wel benieuwd waarom dan niet bij Hardcore..

Hij bedoeld denk ik dat harcore-feesten minder geschikt zijn door de sfeer die er over het algemeen hangt. Met acid op klinkt muziek 10x zo intens als normaal, dus hardcore beleef je dan ook als ziekelijk gestoorde tyfusherrie, wel vet dus;)
Maar op hardcorefeesten hangt toch een andere vibe dan bijv. op goa-of sommige techno feesten.Met LSD ben je gevoeliger voor sferen en als er een wat agressievere stemming heerst, zou je dat als heel bedreigend kunnen ervaren.Daarnaast is het visuele effect overweldigend.Snuivers en slikkers zien er echt heel doods en lelijk uit, maar die heb je op elk feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op zondag 30 september 2007 om 23:40:
Hij bedoeld denk ik dat harcore-feesten minder geschikt zijn door de sfeer die er over het algemeen hangt...............Snuivers en slikkers zien er echt heel doods en lelijk uit, maar die heb je op elk feest.

Duidelijke uitleg (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super duur :cocktail: op maandag 1 oktober 2007 om 00:35:
Hij bedoeld denk ik dat harcore-feesten minder geschikt zijn door de sfeer die er over het algemeen hangt...............Snuivers en slikkers zien er echt heel doods en lelijk uit, maar die heb je op elk feest.

Duidelijke uitleg

Goeiemorgen allemaal, wat een hoop reacties allemaal in 1 avond. En vooral gewone reacties! Om even op aantal dingen te reageren:

Acid lijkt mij vooral niet op hardcore geschikt en wel op techno omdat techno muziek toch wat ingewikkelder in elkaar zit. Als je alleen maar dat gebeuk hebt een hele avond word je denk ik onder de acid daar gek van. Bij techno blijft alles veranderen zodat je diep kan gaan in de muziek.

Over dat trippers mensen lastig vallen, ik denk dat dat onder acid wel mee valt. Je hebt niet die behoefte aan praten als met anderen, omdat je zo diep in de muziek opgaat. Denk dat dat erger is met pillen.
Op een feest als awake bijvoorbeeld heb je bovendien een geweldige lichtshow. Lichten en acid samen is heel erg fijn! Bij hardcore feesten misschien een groene laser en wat lichten, wordt te saai.

Over die dinsdagdip, de dag erna ben je gewoon moe van het dansen. Al slaap je gewoon 1 nacht goed ben je de volgende dag zo goed als de oude. Dinsdag en woensdag heb je dus nergens last van. Je kunt ook gewoon eten de dag erna, geen droge mond die kapot gekauwd is. Zie ik ook als een zeer groot voordeel.

Het enige wat je nodigt hebt als je onder acid bent is af en toe een glaasje water omdat je dorst krijgt van het dansen/de acid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog over dat superieur gedoe, tis niet zo dat je neerkijkt op iedereen. Je hebt gewoon het idee dat jij meer snapt van de muziek en het feest. En als je dan al die ingevallen bekkies etc ziet, terwijl jij zelf helemaal normaal eruit ziet dan ga je inderdaad wat superieur voelen.

Tis niet zo dat je daar helemaal macho rondloopt en eist dat iedereen aan de kant als jij er aan komt, of dat je gelijk ruzie gaat zoeken omdat je denkt dat je God bent ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:36:
Nog over dat superieur gedoe, tis niet zo dat je neerkijkt op iedereen. Je hebt gewoon het idee dat jij meer snapt van de muziek en het feest.

idd dat denk je, nix is minder waar.
op een feest gewoon los op pep en pillen en wat jointjes.
boeit mij het nou dat ik er vaag uit zie, wie niet?

Waarschuw beheerder
het boeit ook niet dat je er vaag uitziet, maar de volgende dag voel je wel 10x kutter dan wanneer je acid gebruikt. Bovendien hou ik er niet van om helemaal bekkentrekkend rond te lopen.

Over dat superieur, je ervaart het zo, tuurlijk zeg ik dat dat niet zo is. Maar het is wel grappig, niet hinderlijk. Je zit gewoon op een ander niveau dan wanneer je pep, pillen en wat jointjes rookt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:36:
Tis niet zo dat je daar helemaal macho rondloopt en eist dat iedereen aan de kant als jij er aan komt, of dat je gelijk ruzie gaat zoeken omdat je denkt dat je God bent ofzo

Precies het tegenover gestelde vaak, ik meid dan juist ruzies etc. Word heel open voor kritiek en probeer er het beste van te maken. Dat werkt zelfs door tot een week erna. Lsd is gewoon geniaal, de eye openner bij uitstek (Y)

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 1 oktober 2007 om 09:44:
idd dat denk je, nix is minder waar.
op een feest gewoon los op pep en pillen en wat jointjes.
boeit mij het nou dat ik er vaag uit zie, wie niet?

Realiceer wel dat lsd je veel gevoeliger/openner maakt, dus je ervaart alles ook intenser dus ook beter. Je zit ook op een ander level, daarbij komt ook nog eens dat mensen die hallucigenen gebruiken vaak ook nog een hoger iq hebben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:33:
Acid lijkt mij vooral niet op hardcore geschikt

ik ga eigenlijk nooit naar hardcorefeestjes meer, maar ben een jaar of wat geleden naar Hellraiser geweest met een zegeltje op, en dat was toch echt vet hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Jawel, is ook wel zo, maar de sfeer vind ik de laatste tijd (nja tot jaar terug) geen flikker meer aan. Liever breakcore/kraak feesten dan :D

Waarschuw beheerder
trouwens wat nadelen:

- dag na gebruik weleens een rood hoofd :bloos: (waar komt dat door?)
- tijdens gebruik ga ik weleens wat meer zweten dan normaal
- kan na inname de eerste 20 uur niet slapen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 10:58:
maar de sfeer vind ik de laatste tijd (nja tot jaar terug) geen flikker meer aan

als de muziek goed is en je bent met een paar goeie maten, dan komt die sfeer vanzelf om je heen :yes:
Waarschuw beheerder

Als je lsd op een hardcore feestje neemt dan hoor je pas wat voor tering herrie het eigenlijk is zonder enige inhoud.

Ik vind een hardhouse festje op zn tijd best leuk (qlimax of decibel outdoor) Maar ik heb op dancevalley lsd gecombineerd met xtc... Bij sommige hardcore tenten vond ik het echt tering herrie, terwijl ik er op speed best lekker op zou kunnen dansen.

Infected mushrooms is fijne muziek op lsd :D *goa feestjes _o_*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 10:51:
Realiceer wel dat lsd je veel gevoeliger/openner maakt, dus je ervaart alles ook intenser dus ook beter. Je zit ook op een ander level, daarbij komt ook nog eens dat mensen die hallucigenen gebruiken vaak ook nog een hoger iq hebben

gebruik zelf niet echt vaak hallucigenen, maar weet wel dat je daar gelijk in hebt.. je leert vaak dingen van je zelf en de wereld die je normaal nooit zo snappen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stickmen op maandag 1 oktober 2007 om 11:45:
Maar ik heb op dancevalley lsd gecombineerd met xtc... Bij sommige hardcore tenten vond ik het echt tering herrie, terwijl ik er op speed best lekker op zou kunnen dansen.

waar was die hardcore tent dan op dance valley?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 1 oktober 2007 om 12:01:
Maar ik heb op dancevalley lsd gecombineerd met xtc... Bij sommige hardcore tenten vond ik het echt tering herrie, terwijl ik er op speed best lekker op zou kunnen dansen.

waar was die hardcore tent dan op dance valley?

Achter de mainstage... als je zeg maar met je gezicht naar de mainstage stond, dan ging je naar rechts. Daar stond 1 hardhouse tent en een hardhouse open stage.

Waarschuw beheerder
sja zou et niet weten, ben het nog nergens tegengekomen, maar denk niet dat LSD beter voelt als een pilletje, en al helemaal niet als je heel weinig gebruikt (is nu al bijna een jaar geleden).
denk eerlijk gezegd dat ik knettergek wordt op zo'n party, het blijft tenslotte een trip-drug ;)

Waarschuw beheerder
LSD op een feestje is heerlijk inderdaad! Ik heb daar slechts één ervaring mee tot nu toe, en dat beviel me uitstekend. DE manier hoe je muziek dan hoort.. woow.. das echt zo vet! :d Ik deed het toen nog wel een Psy-trance feest. Dat is dus psychedelische tripmuziek. Kan gewoon niet beter op zo'n moment. :bounce:

Maar je moet niet teveel nemen op een feest. Voorzichtigheid is wel zo verstandig... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:22:
maar denk niet dat LSD beter voelt als een pilletje

Onee? :P

Je creeert je eigen wereld (Y)

Waarschuw beheerder
Met acid op klinkt muziek 10x zo intens als normaal, dus hardcore beleef je dan ook als ziekelijk gestoorde tyfusherrie, wel vet dus

:d Inderdaad! Maar toch wel erg vet hoor om Hardcore te horen als je tript :kwijl: Alleen de sfeer op die feesten lijkt me persoonlijk ook iets te dreigend onder trippende omstandigheden. Doe mij maar gewoon een goa/psy-trancefeest dan :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:35:
te dreigend

en opgefokt

maar goed, als ik er een keer aan kan komen (weinig kans :P) probeer ik het wel uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:41:
als ik er een keer aan kan komen (weinig kans )

Tip: stuur eens mensen een PB met die vraag waarvan jij denkt dat ze het wel eens kunnen hebben... ;) (ikzelf heb het niet, maargoed, zo heb ik het ook gedaan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:00:
trouwens wat nadelen:

- dag na gebruik weleens een rood hoofd (waar komt dat door?)
- tijdens gebruik ga ik weleens wat meer zweten dan normaal
- kan na inname de eerste 20 uur niet slapen

dat rode hoofd ken ik niet.
Meer zweten....tsja... komt denk ik ook door het dansen. Is mij ook niets opvallends opgemerkt.

van niet slapen... Slapen kan wel, maar niet heel lang. Maar dat ligt er vast ook aan hoeveel je gebruikt.

Wel grappig dat veel mensen het eens zijn met de stelling :)

Waarschuw beheerder
iemand kopen? :9

Waarschuw beheerder
Als je lsd op een hardcore feestje neemt dan hoor je pas wat voor tering herrie het eigenlijk is zonder enige inhoud.

Best wel onzin, er wordt ook goeie hardcore gemaakt. Bij de ene muzieksoort wordt er wat meer goeie muziek gemaakt dan bij de andere, maar er zijn bij elke muzieksoort wel mensen die er goeie muziek van maken.

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:22:
maar denk niet dat LSD beter voelt als een pilletje

vind ik persoonlijk wel, heel je lichaam vol met energie, die op een andere manier gecreeerd wordt dan met mdma, speed of coke, die veel zuiverder en niet ongezond aanvoelt (en dat merk je achteraf helemaal goed)

Bovendien krijg ik van LSD ook heftigere tintels van goeie muziek (bijvoorbeeld) dan van mdma. Maar dan moet je wel door iets van buitenaf geprikkeld worden, dat gebeurt niet automatisch, wat bij mdma wel het geval is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 15:53:
Best wel onzin, er wordt ook goeie hardcore gemaakt. Bij de ene muzieksoort wordt er wat meer goeie muziek gemaakt dan bij de andere, maar er zijn bij elke muzieksoort wel mensen die er goeie muziek van maken.

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:27:
Meer zweten....tsja... komt denk ik ook door het dansen.

waarschijnlijk wel, ik zweet sowieso snel, maar met wat lsd op nog meer, dat merk ik wel.

Waarschuw beheerder
Nadat ik getript heb maak ik ook vet wazige :rot: muziek (breakcore/hardcore/terror)

Als je dat weer terug hoort @ trip snap je het weer helemaal :D

Kan er prioma naar luisterren iig tijdens een trip, maar die opgefokte anti alles sfeer op de feesten is nix meer voor mij (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:14:
Nadat ik getript heb maak ik ook vet wazige muziek (breakcore/hardcore/terror)

Als je dat weer terug hoort @ trip snap je het weer helemaal

Een nummer van jezlef verbeteren tijdens je trip is ook een aanrader trouwens :d

Waarschuw beheerder
Dat word nix :D
Waarschuw beheerder
Je word er mischien niet lelijk van maar je gaat er wel heel erg raar van doen, daarom word je weer uitgelachen door andere mensen. Dat lijkt me ook niet echt goed voor je gemoedstoestand. Ik kwam op de loveparade een paar mensen tegen die onder de acid zaten.....wat een mafkezen ik heb me rot gelachen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Napoleon op maandag 1 oktober 2007 om 19:13:
Je word er mischien niet lelijk van maar je gaat er wel heel erg raar van doen, daarom word je weer uitgelachen door andere mensen. Dat lijkt me ook niet echt goed voor je gemoedstoestand. Ik kwam op de loveparade een paar mensen tegen die onder de acid zaten.....wat een mafkezen ik heb me rot gelachen.

ja je danst misschien wat extremer, maar dat komt doordat je schijt hebt aan hoe je danst. Je danst gewoon hoe het aanvoelt, dus eigenlijk doe je puur wat je wilt.

Waarschuw beheerder
Als mensen je uitlachen omdat je in feite puur bent, vrij kinderlijk...

Macho gedrag (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Napoleon op maandag 1 oktober 2007 om 19:13:
maar je gaat er wel heel erg raar van doen

dat zijn dan waarschijnlijk wat ander soort mensen over het algemeen ga je niet raar doen van lsd, hooguit staar je wat meer naar dingen :)

zijn ook zat mensen die raar gaan doen van drank of mdma of wiet of wat dan ook. ligt puur aan de persoon zelf.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 20:43:
Je danst gewoon hoe het aanvoelt

heerlijk is dat :) muziek dringt echt je lijf in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:42:
dat zijn dan waarschijnlijk wat ander soort mensen over het algemeen ga je niet raar doen van lsd, hooguit staar je wat meer naar dingen :)

Ik ben ook altijd vrij normaal, normaler dan onder anderre drugs. Maargoed, teveel laat je wel erg maf doen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:55:
Ik ben ook altijd vrij normaal, normaler dan onder anderre drugs. Maargoed, teveel laat je wel erg maf doen

teveel is nooit goed

teveel bier, teveel wiet, teveel pillen etc.

Waarschuw beheerder
Juist (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:50:
Een nummer van jezlef verbeteren tijdens je trip is ook een aanrader trouwens

nou heb ik nog nooit lsd gebruikt maar zelfs met een lichte dosis paddo's gaat me dat dus echt niet lukken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NovaStyle op maandag 1 oktober 2007 om 23:28:
nou heb ik nog nooit lsd gebruikt maar zelfs met een lichte dosis paddo's gaat me dat dus echt niet lukken

:P Duh! Daar is dat allemaal veel te ingewikkeld voor. ;) Maar, het is wel goed om naar je eigen nummers te luisteren onder invloed van tripsels. Je pikt dan echt met speels gemak eruit wat goed is en wat nog veel beter kan. :d Heb wel eens geprobeerd met paddo's om er dan wat aan te gaan, maargoed, het begint al met het toetsenbord en de rest is helemaal een ramp uiteraard :lol:

Wel zijn er veel creatievelingen geweest (en die zijn en uiteraard nog vast) die onder invloed van LSD zeer mooie kunst hebben gemaakt. Al weet ik niet zeker of LSD niet gewoon een inspiratiebron achter geweest is voor ze. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:46:
Duh! Daar is dat allemaal veel te ingewikkeld voor. Maar, het is wel goed om naar je eigen nummers te luisteren onder invloed van tripsels. Je pikt dan echt met speels gemak eruit wat goed is en wat nog veel beter kan

In je hoofd is in een trip letterlijk alles mogelijk maar simpele handelingen blijken heel moeilijk te zijn
Ik heb wel eens in gedachten de meest vage muziek gecreerd compleet met video clip erbij:D Maar tegelijkertijd is het opstarten van een pc al een hele opgave

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op maandag 1 oktober 2007 om 23:56:
Ik heb wel eens in gedachten de meest vage muziek gecreerd compleet met video clip erbij

Hahaha, dat heb ik ook vaak gedaan ja. Ik wist zeker dat het dikke hits zouden worden op dat moment. B) Maarja, voer dat maar eens uit hè... 8) Overigens doe ik dat nuchter ook wel eens. Dan wordt uitvoeren toch weer iets makkelijker (hoewel een clip lastig wordt) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel zijn er veel creatievelingen geweest (en die zijn en uiteraard nog vast) die onder invloed van LSD zeer mooie kunst hebben gemaakt. Al weet ik niet zeker of LSD niet gewoon een inspiratiebron achter geweest is voor ze. :P

Mwa, ik denk niet dat de lsd dat doet, denk dat je zelf dat doet. Ben ook altijd creatief zonder lsd, maar met word alles duidelijker.

Ik moet er niet aan denken de 1e 3 uur van een trip achter mn pc muziek te gaan maken :D

Waarschuw beheerder

"Eight miles high" van de Byrds, hebben zij opgenomen onder invloed van LSD heb ik ooit gezien in een documentaire :)

Maar gitaarspelen onder invloed en zingen enzo, is goed te doen als je onder invloed bent, produceren wordt een heel ander verhaal :)

Waarschuw beheerder
Juist, dat vergt wel extra overzicht/puurheid.

Met lsd worden de tonen wel vet, maar niet reeel meer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou graag in kontakt komen met iemand die wat Acid voor mij kan regelen. Na het lezen van dit topic word ik er helemaal enthousiast en nieuwsgierig naar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:39:
Ik zou graag in kontakt komen met iemand die wat Acid voor mij kan regelen. Na het lezen van dit topic word ik er helemaal enthousiast en nieuwsgierig naar

goed besluit! Succes met je zoektocht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stickmen op maandag 1 oktober 2007 om 12:21:
Daar stond 1 hardhouse tent en een hardhouse open stage

dat was dus dikke vette hardtechno/schranz :D die tent was de bom
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 20:43:
je danst misschien wat extremer, maar dat komt doordat je schijt hebt aan hoe je danst.

heb je mij nog nooit zien dansen oiv oppepende dope, daar denk ik nu liever ook niet over na

Waarschuw beheerder
Even wat nieuw leven in dit topic blazen.

Ik kan het nu uit ervaring bevestigen, schranz/hardcore gaat niet samen met acid. De muziek is te simpel om op los te gaan. Er ontbreekt gewoon iets, variatie dat het leuk maakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 19:47:
Ik kan het nu uit ervaring bevestigen, schranz/hardcore gaat niet samen met acid. De muziek is te simpel om op los te gaan. Er ontbreekt gewoon iets, variatie dat het leuk maakt.

niet mee eens

Waren er wel goeie dj's aan het draaien?

Waarschuw beheerder
kan het nu uit ervaring bevestigen, schranz/hardcore gaat niet samen met acid. De muziek is te simpel om op los te gaan. Er ontbreekt gewoon iets, variatie dat het leuk maakt.

Je moet ook eens een goa/psytrance feestje proberen op acid. Die muziek is er ultiem geschikt voor :P

Waarschuw beheerder
donateur

ik heb dat ook met 2cb, zelfs techno klinkt dan heel raar gewoon losse klapjes en basskicks:p maar acid op een technofeest heb ik nog nooit geprobeerd, wie weet volgende awakenings ofzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 22:10:
klinkt goed doe mij maar een dotje

kwou net zegge.. doe mij er ook maar 1 B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 21:05:
Die muziek is er ultiem geschikt voor :P

Ik zeg álle goeie muziek :yes:

een van de mooiste acid-ervaringen ooit, heb ik gehad tijdens een (rock)optreden van Placebo op Rock Werchter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 19:52:
niet mee eens

Waren er wel goeie dj's aan het draaien?

DJ Rush en Marco Remus

Diegene met wie ik was had hetzelfde. Schranz is gewoon te kaal, te simpel. Je wilt met acid vage geluidjes hebben die veranderen om lekker weg te spacen. Dat kan niet als je alleen maar harde bassen hoort (is mijn mening)

Waarschijnlijk als hardcore je favoriete muziek is zal het wel anders liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 16:30:
Ik zeg álle goeie muziek

Is ook wel zo hoor. :jaja:

Alleen die muziek is bijna letterlijk gemaakt met de gedachte bij de psychedelische dimensie.. das toch wel kingsize vet :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 17:09:
Waarschijnlijk als hardcore je favoriete muziek is zal het wel anders liggen

Hardcore is absoluut níet mijn favoriete muziek :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 21:00:
Alleen die muziek is bijna letterlijk gemaakt met de gedachte bij de psychedelische dimensie.. das toch wel kingsize vet :d

:yes: dat zeker

Zet sgt. Peppers van de Beatles maar eens op tijdens een acid trip :P

of Prince, Bjork, Spinvis, Luke Vibert (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 17:56:
Zet sgt. Peppers van de Beatles maar eens op tijdens een acid trip

of Prince, Bjork, Spinvis, Luke Vibert

of shine on you crazy diamond:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op donderdag 15 november 2007 om 18:02:
shine on you crazy diamond:P

wat is dat dan? :) :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 19:29:
wat is dat dan?

pink floyd

Waarschuw beheerder
LSD is levensgevaarlijk. Schijnbaar maakt het voor een bepaalde groep mensen niet uit dat je levenslang in een trip kan blijven hangen.

Het is niet voor niets dat LSD niet populair is in NL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:33:
Acid lijkt mij vooral niet op hardcore geschikt en wel op techno omdat techno muziek toch wat ingewikkelder in elkaar zit. Als je alleen maar dat gebeuk hebt een hele avond word je denk ik onder de acid daar gek van. Bij techno blijft alles veranderen zodat je diep kan gaan in de muziek.

Wat een ontzettend dom vooroordeel.

Waar baseer jij op dat techno ingewikkelder in elkaar zit. Wat een totale bullshit.

En als jij van mening bent dat bij hardcore alles steeds hetzelfde is, heb jij nog nooit goed naar hardcore geluisterd. Misschien moet je dan eens een paar pillen nemen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:17:
LSD is levensgevaarlijk. Schijnbaar maakt het voor een bepaalde groep mensen niet uit dat je levenslang in een trip kan blijven hangen.

Waarschuw beheerder
Met de reactie van mr Psyman die volgens zijn profiel student psychologie is is toch wel bewezen dat studenten niet hoeven te beschikken over een bovenmatige hoeveelheid iq.

Als jij denkt dat LSD niet gevaarlijk is, dan kan ik maar 1 ding zeggen. Weltrusten

Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens naast student ook nog Stofzuiger, das minder intellichent en dat compenzeerdt hed weer mooi. Ja tog :rot:

Waarschuw beheerder
Oeps, verkeerd topic %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

nogmaals; there's no such thing as "blijven hangen"
het kan wel een psychose triggeren mss bedoel je dat

Waarschuw beheerder
Echt, dat is al zo ontzettend vaak besproken. Het grootste cliché rondom LSD. Heeft inderdaad gewoon te maken met of er wel of niet een sluimerende psychose in je onderbewuste aanwezig is. Nou is het natuurlijk wel gevaarlijk dat je in principe nooit helemaal zeker weet of dit in je aanwezig is. Maargoed, die kans dat een trip levenslange schade aanbrengt is zo ontzettend klein. Incidenten vallen nou eenmaal het meest op waardoor ze doen lijken alsof het heel vaak voorkomt. Wanneer er 100.000 keer LSD gebruikt is waarvan er 5 van dat soort verhalen zijn, dan lijkt die 5 een immens groot getal, simpelweg door de heftigheid van de verhalen die iedere goede trip doet verbleken in de indruk die de verhalen op je maken.

Natuurlijk zijn de media maar wat blij met dit soort verhalen. Dit soort dingen versterken hetgeen ze graag willen overbrengen. Hiernaar zijn ze dan ook constant op zoek bij van alles en nog wat. Dit wordt ook wel de confirmatie neiging genoemd: wel oog hebben voor informatie die je overtuigingen bevestigt, maar niet tot nauwelijks oog hebben voor evidentie die je overtuigingen tegenspreekt.

Laat je overtuigingen niet vormen door dat soort subjectieve, eenzijdige berichtgeving. Een regelrechte mindkiller is dat. Velen hebben hun mind er al door laten doden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:) netjes geformuleerd Ron

Uitspraak van wasser op donderdag 15 november 2007 om 20:12:
pink floyd

hmmmm... ik vond de zangpartijen van hen nooit zo sterk waardoor ik eigenlijk nog nooit goed naar hen heb geluisterd :$

ow dus alcohol kan voor de rest geen kwaad wil je hiermee zeggen? of in de gabbertijd speed en xtc ook niet, aangezien in die tijd iedereen wel pillen slikte?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 20:21:
Wat een ontzettend dom vooroordeel.

Waar baseer jij op dat techno ingewikkelder in elkaar zit. Wat een totale bullshit.

En als jij van mening bent dat bij hardcore alles steeds hetzelfde is, heb jij nog nooit goed naar hardcore geluisterd. Misschien moet je dan eens een paar pillen nemen!

is geen vooroordeel, is hoe ik het ervaar. Hardcore draait meer om de harde bassen en de energie die je eruit krijgt. Waarom zouden zoveel mensen speed gebruiken op hardcore feesten...

Bij techno en met name goa/psy draait de muziek niet om de bassen, maar om de effecten er om heen. Waarom neemt niemand speed op goa-feesten, omdat dat a-relax is!

En ga mij niet vertellen dat ik goeie pillen moet nemen, of naar een goed hardcore feest moet gaan, want ik heb genoeg meegemaakt om er zelf over te oordelen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 10:26:
Waarom neemt niemand speed op goa-feesten, omdat dat a-relax is!

dat gebeurt vaker dan je zou denken;) maar ik snap je punt(y)

Waarschuw beheerder
Hehe, dat gebeurt inderdaad nog vaker dan je denkt ja. :d Verbaasde mij ook wel trouwens...

Maar wel vele malen minder dan op Hakkuh feestjes...

Waarschuw beheerder
Nej op feest lijkt me niks..,thuis/buiten lijkt me leuker om te doen!!

Op feest is het veelste druk af, je krijg al zoveel beelden/geluiden op je af!! Geef mij maar een rustige omgeving :)
Waarschuw beheerder
Mescaline op een feest gedaan 1x nou kan je veel zeggen maar dat is PAS geweldig meot wel zeggen dat voor je het voelt je zo 2 uur verder en een dikke misselijkheid (ligt aan de manier waarop je het neemt)
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
jaaaaa de paddo's worden verboden, iedereen gaat massaal aan de lsd binnenkort denk ik :D

Waarschuw beheerder
Mooi zo, wordt het wat makkelijker te krijgen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is op techno-feesten of alles behalve hardcore

en waarom alles behalve hardcore??
ik gebruik ook alleen lsd op feesten, maar juist hardcore darkcore en\of terror :d

Je slikt 1 tripje en de hele avond ga je los

ik neem er wel een stuk of 6 a 8, en dan trip ik er echt zwaar op los :d
meestal ga ik nuchter feesten, maar vooral op outdoor feesten moet ik gewoon trippen

Uitspraak van Manic op dinsdag 20 november 2007 om 11:36:
jaaaaa de paddo's worden verboden, iedereen gaat massaal aan de lsd binnenkort denk ik :D

:d dat lijkt me ook :d
het is wel de beste drugs die er bestaat :d
het is eigenlijk niet eens drugs, maar een geneesmiddel voor je geest :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 20 november 2007 om 22:14:
ik neem er wel een stuk of 6 a 8, en dan trip ik er echt zwaar op los

:O Neem je dan sterke zegels of niet? Want op een gegeven moment kun je wel bijnemen, maar na 400 of 500 ug, ga je toch niet harder meer trippen hoor.

Is dat trouwens niet ziekelijk om zo hard te gaan trippen op feesten?

Waarschuw beheerder
Geen ervaring met acid... Ben er wel mee bezig om het een keer te gaan doen. (Dankzij de verhalen/ervaringen van andere mensen hier op het forum)

Laatst ff een goede ervaring opgedaan met MDEA. Dat vind ik ook een heerlijke party drug. Beetje space, maar toch energie :) Beter dan dat hangerige gevoel van MDMA :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:12:
Neem je dan sterke zegels of niet?

niet zo heel sterk, maar neem ze altijd per 2
neem er ook geen 6 tegelijk hoor, maar plak er wel na een paar uur bij

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:12:
Is dat trouwens niet ziekelijk om zo hard te gaan trippen op feesten?

ik vind t geweldig, soms zie ik amper het publiek nog :d
maar het moet wel een goed feest zijn, en niet veel te druk, anders is t niet relaxed
daarom doe ik dat meestal alleen op outdoor feesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 21 november 2007 om 11:54:
daarom doe ik dat meestal alleen op outdoor feesten

Toch zijn indoor feesten ook goed aan te raden, meestal hebben ze indoor vettere lichtshows
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 13:33:
meestal hebben ze indoor vettere lichtshows

das waar
laatst in de vechtse banen was ik aan t trippen, was zeker wel relaxed met die lasers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 21 november 2007 om 15:04:
was zeker wel relaxed met die lasers

:yes:

Morgen hier Chemical Brothers in oude Philipsfabriek, moet ook een spectaculaire lichtshow bij zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:18:
maar vraag me ook af waarom wel bij techno-feesten enz... en niet bij hardcore???

als ik paddo's op heb wil ik ook absoluut geen hardcore horen, je wordt dr gewoon gestoord van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 21 november 2007 om 17:49:
als ik paddo's op heb wil ik ook absoluut geen hardcore horen, je wordt dr gewoon gestoord van

Waarschuw beheerder
Lijkt mij wel erg gaaf om een keertje LSD te gebruiken, maar helaas ken ik niemand die het doet..
En vrienden van me hebben het ooit eens gedaan, maar willen het niet meer doen omdat anderen er te veel door veranderd zijn etc..
Overigens heb ik ook nog nooit paddo's oid gebruikt..
Tot nu toe alleen pillen, maar zou ook wel eens wat anders willen..

Maar hoe kom ik eraan, hoe doe ik het beste, waar is de beste plek om 't voor de eerste keer te doen..
Vragen, vragen :)

Waarschuw beheerder
Pm anders maar een keertje :)

Waarschuw beheerder
lees het topic, worden de meeste vragen beantwoord :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 november 2007 om 17:42:
Morgen hier Chemical Brothers in oude Philipsfabriek, moet ook een spectaculaire lichtshow bij zitten

Het was echt super!! of was het die halve zegel?
Waarschuw beheerder

ik weet niet wat voor trippies jij slikt maar ik heb trippies gehad....WWAAUUWW.

zo naar de klote ben ik van pillen nooit geweest.(wel lekker hoor)

Je voelt je superieur tegenover alle pillenslikkers omdat je pas goed ziet hoe slecht die shit voor je is en hoe hard je kan gaan met acid

is niet bij iedereen zo.
ik ken genoeg mensen die er heel onzeker van worden.
8)
Waarschuw beheerder

komt misschien ook omdat het niet jou muziek is.

ik kan me heel goed vermaken op een hardcorefeessie met een trip in me mik.:banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 28 november 2007 om 11:47:
ik weet niet wat voor trippies jij slikt maar ik heb trippies gehad....WWAAUUWW.

zo naar de klote ben ik van pillen nooit geweest.(wel lekker hoor)

ja die zin staat daar niet helemaal lekker, geef ik toe. Waar ik eigenlijk meer op doel, is dat ik die keren dat ik een zegel had genomen, nog best wel goed een gesprek etc kon voeren zonder dat je raar doet. Met pillen heb ik althans sneller dat je raar gaat doen, maar daar kan je inderdaad ook nog redelijk normaal mee functioneren.
Waarschuw beheerder
donateur
Wij snuiven lsd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 12:52:
dat ik die keren dat ik een zegel had genomen, nog best wel goed een gesprek etc kon voeren zonder dat je raar doet.

of dacht jij dat het goed ging.....:lol:

kan natuurlijk ook nog.

ik heb ook wel is een goed gesprek met me moppie op een trip gehad.

die lag alleen allang op bed.:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 28 november 2007 om 12:56:
of dacht jij dat het goed ging.....

kan natuurlijk ook nog.

ik heb ook wel is een goed gesprek met me moppie op een trip gehad.

die lag alleen allang op bed.

nou, het waren vooral anderen die dachten dat ik nuchter was. Hadden totaal niet door dat ik hem keihard zat te spacen. Maarja... tzal wel per persoon verschillen. Ik heb wel het idee dat als je wilt je je best normaal kunt gedragen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 11:31:
lees het topic, worden de meeste vragen beantwoord

Maar alsnog blijven veel vragen van me open staan :)
Ik hoor en lees veel tegenstrijdige dingen, zoals hier staat dat het op feestjes echt leuk is.
Maar andere mensen zeggen weer thuis of in de natuur of weer ergens anders.
Andere mensen raden het compleet af.

Hoe ik eraan zou kunnen komen staat sowieso niet in het forum, en ik ken niet echt veel mensen die in het bezit van drugs zijn.
Mja, pillen kan ik aankomen.

Maar, stel.. Je hebt nog nooit getript, is het dan wel slim om lsd te doen, of kun je beter eerst een keertje paddo's doen?
Hoor dan ook weer van mensen dat je maar een halve portie moet doen omdat je anders te hard gaat.

En een goede vriend van me zegt dat acid niks voor mij is omdat ik er waarschijnijk weinig van ga merken en er hoogstens wat normaler of met beiden benen op de wereld terecht kom.
Van mezelf doe ik namelijk nog wel eens wat vreemd ;)
Waarschuw beheerder
zolang je er twijfels bij heb.....niet doen.8)

en de 1 kan er wel tegen op een feest en de ander niet.

de natuur blijft het leukst om te trippen.:rot:

Waarschuw beheerder
Nouja, het is niet zo dat ik twijfels heb.. Mij lijkt het juist helemaal geweldig om eens een keertje goed te trippen..

Maarja, nu in de winter is de natuurlijk natuurlijk wel erg koud ;)
En m'n vrienden willen 't niet en om het in m'n eentje te gaan doen is wel een beetje eng. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:38:
Maarja, nu in de winter is de natuurlijk natuurlijk wel erg koud

gewoon effe wachten tot het weer lekker weer word.8)
mijn 1ste x was in de natuur......VET!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:38:
En m'n vrienden willen 't niet en om het in m'n eentje te gaan doen is wel een beetje eng.

1ste x zowiezo niet alleen doen.(je weet nooit hoe het valt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nouja, de drugs lopen natuurlijk niet weg.. :)
Hoogstens worden ze duurder ofzo, misschien tegen de zomer kom ik wel weer mensen tegen die dat ook relaxed vinden.

Ga naar genoeg feesten om mensen tegen te komen, kom daar vast wel mensen tegen die wel een acid op hebben en een keertje met mij willen doen ofzo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:45:
Ga naar genoeg feesten om mensen tegen te komen, kom daar vast wel mensen tegen die wel een acid op hebben en een keertje met mij willen doen ofzo

vast wel....8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:26:
Maar alsnog blijven veel vragen van me open staan
Ik hoor en lees veel tegenstrijdige dingen, zoals hier staat dat het op feestjes echt leuk is.
Maar andere mensen zeggen weer thuis of in de natuur of weer ergens anders.
Andere mensen raden het compleet af.

Hoe ik eraan zou kunnen komen staat sowieso niet in het forum, en ik ken niet echt veel mensen die in het bezit van drugs zijn.
Mja, pillen kan ik aankomen.

Maar, stel.. Je hebt nog nooit getript, is het dan wel slim om lsd te doen, of kun je beter eerst een keertje paddo's doen?
Hoor dan ook weer van mensen dat je maar een halve portie moet doen omdat je anders te hard gaat.

En een goede vriend van me zegt dat acid niks voor mij is omdat ik er waarschijnijk weinig van ga merken en er hoogstens wat normaler of met beiden benen op de wereld terecht kom.
Van mezelf doe ik namelijk nog wel eens wat vreemd

Eraan komen is kwestie van connecties... Ik kreeg het ook ineens voor me snufferd gedouwd.

Ik heb het zowel thuis als op een feest gedaan. Is denk ik hetzelfde als met elke andere drugs. Effect is anders. Thuis ga je gewoon zwaar hard trippen, op een feest ga ik vooral heel veel dansen. Doordat het donker is merk je minder van de hallucinaties. Ik vind het GEWELDIG op een feest, beter dan elke andere drugs zoals de titel van dit topic al verraad.

Al heb je nog nooit getript zou ik het niet doen. Tis toch een stuk heftiger dan paddoos en het duurt ook veel langer. Ervaring met trippen is toch wel een pre zou ik haast zeggen. Zelfde als iemand die nog nooit alcohol opheeft gelijk een fles whiskey laten zuipen, is ook niet verstandig lijkt me...

Over die goeie vriend, doe gewoon wat jij wilt. En je gaat het echt wel merken, trust me!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scally op woensdag 28 november 2007 om 11:37:
Het was echt super!! of was het die halve zegel?

haha, ja het was wel vet :) maar die zegels die gaven er wel een boost aan :yes:

ik vond het alleen veel te druk, waardoor je niet los kon gaan helaas, want daar had ik eigenlijk wel zin in. Maar dat scherm incl. lasers was wel übervet :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 14:22:
nou, het waren vooral anderen die dachten dat ik nuchter was. Hadden totaal niet door dat ik hem keihard zat te spacen. Maarja... tzal wel per persoon verschillen. Ik heb wel het idee dat als je wilt je je best normaal kunt gedragen

ja idd. zat een keer best te spacen op een terras met m'n m'n maten, die hadden niks in de gaten :) Was wel donker buiten, maar toch
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 17:56:
Tis toch een stuk heftiger dan paddoos

dat vind ik niet, 1 portie mexican gold vind ik qua heftigheid lijken op een dosis +/- 125ug lsd

Maar ga je meer dan 3 porties paddo's pakken met mao-remmers, dat kun je met de max. dosis lsd (400-500ug) niet evenaren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 18:30:
Tis toch een stuk heftiger dan paddoos

dat vind ik niet, 1 portie mexican gold vind ik qua heftigheid lijken op een dosis +/- 125ug lsd

Maar ga je meer dan 3 porties paddo's pakken met mao-remmers, dat kun je met de max. dosis lsd (400-500ug) niet evenaren.

mentaal gezien ga je met paddos veel heftiger. Dat is ook veel onstabieler vind ik met grotere kans om bad te gaan.

De hallucinaties van acid zijn naar mijn idee wel extremer, maar niet onplesant ofzo. Lichten ervaar je gewoon enorm vet! En lasers en kleuren al helemaal :D
Waarschuw beheerder

ik had laatst van die tripcapsules van de smartshop en toen begon de muziek helemaal te echoën alles begon te echoën trouwes :p werd er nie goed van ohh men dat was mie vaag jonge :p
Waarschuw beheerder
Daar zitten meestal van die lsa zaden in, maar niet in een hoeveelheid dat je echt hard gaat trippen. Beter neem je lsd, veel minder vervelende bijwerkingen dan lsa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 19:44:
mentaal gezien ga je met paddos veel heftiger

okay... ik heb toch echt gezien hoe mensen op de love parade stemmen zaten te beantwoorden die er echt niet waren....en dat midden in een gesprek met mij. vrij vaag!

Waarschuw beheerder
lsd (L)

Waarschuw beheerder
can't wait :9

Waarschuw beheerder
niet voor op feesten overigens. gewoon lekker chillen op een matras, bank of relaxed bed met een paar mensen in een fijne, chille sfeer zonder chaos. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 19:44:
mentaal gezien ga je met paddos veel heftiger. Dat is ook veel onstabieler vind ik met grotere kans om bad te gaan.

paddo,s ken je nog een beetje onderdrukken als je niet lekker gaat door veel zoetigheid te nemen.
voel je jezelf vaak wel weer een beetje van opknappen als je niet lekker gaat.

bij LSD zit dat er niet in...8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op donderdag 29 november 2007 om 10:29:
paddo,s ken je nog een beetje onderdrukken als je niet lekker gaat door veel zoetigheid te nemen.
voel je jezelf vaak wel weer een beetje van opknappen als je niet lekker gaat.

Hehe! Dat effect is dan puur psychologisch je voelt je dus alleen maar beter omdat je gelooft dat je je beter zult voelen. Het fysieke effect van dingen als sapjes drinken en zoetigheid eten is echt nihil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op donderdag 29 november 2007 om 11:22:
Hehe! Dat effect is dan puur psychologisch je voelt je dus alleen maar beter omdat je gelooft dat je je beter zult voelen. Het fysieke effect van dingen als sapjes drinken en zoetigheid eten is echt nihil

staat bij de beschrijving die je krijgt bij je portie paddestoelen.8)

heb me zelf nooit kut gevoeld.8)
ga altijd lekker als ik aan het trippen ben.:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op donderdag 29 november 2007 om 11:44:
staat bij de beschrijving die je krijgt bij je portie paddestoelen.

heb me zelf nooit kut gevoeld.
ga altijd lekker als ik aan het trippen ben

nou, het is inderdaad psycholopgisch,. Voelde me een keer kut, chocola gegeten, zoete sapjes, daarna gekosts en 4 uur lang kut gevoeld.

Ik ben van mening dat je met acid veel meer in controle in bent. Paddos gaat heftiger op en neer, terwijl acid in 1 lijn gaat... snappen mensen dit?

zeg maar al teken je het in een grafiek gaat paddos op en neer met pieken en dalen terwijl acid 1x omhoog gaat en langzaam daalt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 12:39:
Ik ben van mening dat je met acid veel meer in controle in bent

nee, merk weinig verschil wat dat betreft

zeg maar al teken je het in een grafiek gaat paddos op en neer met pieken en dalen terwijl acid 1x omhoog gaat en langzaam daalt

ja in principe wel, maar heb met lsd meestal 2 pieken, en bij paddo's meerder idd
Waarschuw beheerder
lgende dag alleen vermoeidheid, geen dinsdag dip etc

nog nooit gehad ik weet niet wat voor xtc pille jij hebt gehad
Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat je met acid veel meer in controle in bent. Paddos gaat heftiger op en neer, terwijl acid in 1 lijn gaat

helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 13:25:
nee, merk weinig verschil wat dat betreft

als ik paddoos heb gegeten kan ik echt geen normaal gesprek voeren. Komen alleen maar woorden uit, maken geen zinnen.

Met acid kan ik me nog tot een normaal gesprek pushen.

maarja... het heeft bij iedereen verschillende uitwerkingen

Waarschuw beheerder
Acid is een drug

acid is vergif sukkel!

Waarschuw beheerder

Voor mij heeft (na trance) hardcore de meeste inhoud.. er is een hele hoop rotzooi gemaakt, maar binnen welke stijl is daar gèèn sprake van??? Kijk maar naar de hardstyle. Elke week 30 nieuwe platen, met van die afgezaagde melodietjes & de headhunterz basslijnen...

K denk dat jij gewoon de verkeerde hardcore hoort

Waarschuw beheerder
Zit zeker een hoop goeie Hardcore tussen... Maar dat geld ook weer voor iedere stijl. ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 16:43:
acid is vergif sukkel!

Nou nou, dat klinkt wel denigrerend voor iemand die een behoorlijk psychonautisch profielplaatje heeft... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blen op zondag 30 september 2007 om 22:06:
Acid is een drug

acid is vergif sukkel!

moet ik hier nog op in gaan? Sukkel!

Dit topic gaat over acid (lsd) niet over of hardcore goeie muziek is of niet. Ik ben van mening dat acid zich niet goed dient om op hardcore feesten te gebruiken. Dit zeg ik niet omdat ik alleen Braincracking en DJ Paul ken.

Waarschuw beheerder
donateur
acid is vergif sukkel!

als je wijs wil doen doe het dan goed, zeker als je erbij gaat schelden!

acid=zuur flapdrol!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 29 november 2007 om 13:33:
nog nooit gehad ik weet niet wat voor xtc pille jij hebt gehad

een dinsdag dip is geen verzinsel gozer, waarschijnlijk ben jij de gene die slechte pillen heeft gehad;)

Waarschuw beheerder
dank mattamatics :)
Waarschuw beheerder
Acid is een slang refererend naar LSD.

LSD op feesten kan vet zijn als je energie uitstraald in plaats van invloeden op je af laat gaan, dan giet het LSD effect zich in de sfeer van het feestje. Zeker als je alles wat op je gericht is over je heen laat komen. Met name interacties met mensen doen je soms vergeten dat je geintoxineerd bent en tripping.

Een echte LSD trip met diepgang komt alleen tot stand in een zeer rustige omgeving met een sobere aanvang.

Overigens zien met LSD anderen er al gauw 'verrot' en soms 'eng' uit als ze leip zijn van Xtc of speed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op zaterdag 1 december 2007 om 16:06:
Overigens zien met LSD anderen er al gauw 'verrot' en soms 'eng' uit als ze leip zijn van Xtc of speed.

Waarschuw beheerder
microdots , dat zijn pas tripjes (y)

Waarschuw beheerder
Damn :\ Door al die verhalen (van hier en van andere mensen) wil ik het zo graag een x proberen :| Kan het alleen nergens krijgen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 17:20:
Nou nou, dat klinkt wel denigrerend voor iemand die een behoorlijk psychonautisch profielplaatje heeft...

excuseer :p

maar LSD mag van mij wel bij de naam genoemd worden, al is het maar om verwarring te voorkomen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 18:00:
als je wijs wil doen doe het dan goed, zeker als je erbij gaat schelden!

acid=zuur flapdrol!

je hebt gelijk
maar LSD is ook geen zuur...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op zaterdag 1 december 2007 om 16:50:
microdots , dat zijn pas tripjes (y)

Verschilt ook per dot, zegels of dotjes idem. Je moet gewoon goede hebben (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 21:13:

en een pilletje met MDMA en andere kankerzooi is ook geen extasie....
Maar verrek, men noemt het wel XTC

En een raar wit poeder waarvan je niet kunt slapen noemt men speed... nou zo snel ga je er ook niet van.

Of wat te denken van wiet, moet dat voortaan THC heten???

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt gelijk

niet?

ff snel van de unity site geplukt

LSD ofwel Lysergzuur-diethylamide is een halfsynthetische verbinding die gemaakt wordt van een bepaalde soort schimmel, Ergot. Vaak wordt een druppel van dit middel op een papiertje (blotter) aangebracht of verwerkt in kleine pilletjes (microdots). Ook komt LSD in vloeibare vorm voor. LSD is een tripmiddel en wel het allersterkste tripmiddel dat wij tot op de dag van vandaag kennen.

lijkt mij duidelijk dat het een zuur is

Waarschuw beheerder
dus dáárom heet het acid :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 15:51:
dus dáárom heet het acid

daar is idd de benaming acid vandaan gekomen,
maar die zuurgroep van lyserginezuur verdwijnt als je diethylamide aan het lyserginezuur koppelt om zodoende lsd te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 15:41:
lijkt mij duidelijk dat het een zuur is

dus toch niet
Waarschuw beheerder
ACID = LSD . toch??? nog nooit gebruikt trouwens..

Waarschuw beheerder

de ph waarde is zuur
Waarschuw beheerder
acid is weet ik niet. is het duur trouwens??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 11:24:
Uitspraak van de blonde verduisteraar op zaterdag 1 december 2007 om 21:13:

de ph waarde is zuur

pffff....
niet dus! het is, zoals alle alkyl amides, juist een lichte base (pKb=7.8)
Waarschuw beheerder
pKb=7.8 dan toch

Uitspraak van Muru op woensdag 5 december 2007 om 13:32:

als je het niet weet kost het wss tussen de 5-10euri per trip

Waarschuw beheerder

voor alle duidelijkheid:

Met acid bedoel ik in dit topic LSD

kosten voor een zegeltje: rond de 3 euro denk ik. ligt eraan hoeveel je koopt
Waarschuw beheerder

Een van de goedkoopste enthogene middelen en 'recreatieve drugs'. Supreieure prijs/kwaliteit verhouding. LSD maakt novel en empathies, het is meer een kwestie van naasten in je armen sluiten om ze ook de gelegenheid te gunnen de ervaring mee te kunnen maken. Bovendien hebben acid liefhebbers een afkeer van de consumptie maatschappij en grote ego's die van graaien houden. Produceerders hebben als motief om mensen hun ogen te openen.

3 euro is ongeveer de prijs per blotter, alleen door de schaarsheid op sommige plekken en sommige periodes kan het wel oplopen. In diepe psychedelische kringen wordt het min of meer verdeeld om gezamelijk een reis te hebben.

Toch wordt voor microdots in de regel wat meer gevraagd, en voor liquid acid, door het unieke en zeldzame karakter, behoorlijk wat meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is op techno-feesten of alles behalve hardcore. Voordelen acid tegenover pillen:

Ik begrijp je mening over lsd maar voor mij komt het echt veruit niet in de buurt als vervanger voor xtc op een feest...

XTC is gewoon gemaakt voor feesten; de eenige echte party drug...

LSD is een tripmiddel, trippen doe ik liever in een rustige omgeving waar niet te veel variabele invloeden van buitenaf zijn... M'n zintuigen zijn al behoorlijk door de war en om dat op een feest te staan vind ik niks...

Ik vind dat dit een hele persoonlijke kwestie is... Het is goed voor je dat jij lsd zit als de ultieme partydrug... Het is namelijk veel gezonder dat weet ik ook... Maar dat verandert mijn meing niet... XTC IS DE MEEST ULTIEME PARTYDRUG VOOR MIJ (EN VELE ANDEREN)

Gr. Sp@ce

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -spaceman- op donderdag 13 december 2007 om 00:57:
XTC IS DE MEEST ULTIEME PARTYDRUG VOOR MIJ (EN VELE ANDEREN)

:yes: alleen lsd, lijkt me wel een keer wat, alleen zou ik het eerst wel in een rustige omgeving willen proberen ipv op een feest.

Waarschuw beheerder
XTC IS DE MEEST ULTIEME PARTYDRUG VOOR MIJ (EN VELE ANDEREN)

weet je waarom ik dat niet vind. Van XTC word ik meestal meer wazig dan energiek. Je gaat er niet heel uitbundig van dansen en je wordt toch best snel moe. Met xtc wil je altijd wel even zitten en chillen. Met acid had ik dat TOTAAL niet. Heb bij Awakenings in totaal 10 minuutjes niets gedaan, alleen maar gedanst. En met dansen bedoel ik dus echt gedanst, niet half stil staan wazig genieten van muziek. Dit blijft natuurlijk mijn persoonlijke mening.

LSD is wel een tripmiddel, maar op een feest komt dit heel anders tot uiting. Dan kom je niet voor het trippen, maar voor de muziek en om te dansen. Heb je wel eens acid gebruikt op een feest?

Waarschuw beheerder
XTC is gewoon gemaakt voor feesten; de eenige echte party drug...

Ik denk niet dat xtc daarvoor ontworpen is :P

Xtc trekt mij ook totaal niet, vind er geen hol aan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:02:
LSD is wel een tripmiddel, maar op een feest komt dit heel anders tot uiting.

Zeker waar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:22:
tc trekt mij ook totaal niet, vind er geen hol aan.

dat heb ik dus ook, en nadat ik acid heb genomen kijk ik heel anders tegen xtc aan. Vind het echt eigenlijk maar kutzooi. Je wordt er heel narrow-minded van, zodat elk feest leuk is. Je voelt je lekker van xtc, niet van het feest. Met acid ga je veel meer voor het moment. De muziek wordt veel intenser zodat je écht gaat dansen. Met xtc loop je er gewoon bij als iemand die zich heel chill voelt van de drugs, maar dat is het ook. Met acid gaat het verder.

Het klinkt misschien wat zweverig, maar ik denk dat mensen die beiden hebben gebruikt mij wel begrijpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:28:
Het klinkt misschien wat zweverig, maar ik denk dat mensen die beiden hebben gebruikt mij wel begrijpen

100% :)
Waarschuw beheerder
dat heb ik dus ook, en nadat ik acid heb genomen kijk ik heel anders tegen xtc aan. Vind het echt eigenlijk maar kutzooi. Je wordt er heel narrow-minded van, zodat elk feest leuk is. Je voelt je lekker van xtc, niet van het feest. Met acid ga je veel meer voor het moment. De muziek wordt veel intenser zodat je écht gaat dansen. Met xtc loop je er gewoon bij als iemand die zich heel chill voelt van de drugs, maar dat is het ook. Met acid gaat het verder.

Dit klopt wel maar, het is wel enigzins van de persoon afhankelijk.
Ik heb een keer op een feest alleen LSD gebruikt, maar ik kan me niet herinneren dat ik toen hard stond te dansen, ik was totaal overdonderd door het visuele effect en stond alleen maar om me heen te kijken, en ik vroeg me af waarom de techno achterstevoren werd gedraaid. Het was niet meer dansbaar te noemen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:02:
weet je waarom ik dat niet vind. Van XTC word ik meestal meer wazig dan energiek. Je gaat er niet heel uitbundig van dansen en je wordt toch best snel moe. Met xtc wil je altijd wel even zitten en chillen. Met acid had ik dat TOTAAL niet. Heb bij Awakenings in totaal 10 minuutjes niets gedaan, alleen maar gedanst. En met dansen bedoel ik dus echt gedanst, niet half stil staan wazig genieten van muziek. Dit blijft natuurlijk mijn persoonlijke mening.

LSD is wel een tripmiddel, maar op een feest komt dit heel anders tot uiting. Dan kom je niet voor het trippen, maar voor de muziek en om te dansen. Heb je wel eens acid gebruikt op een feest?

Ja ik heb LSD wel eens op een feest gebruikt en ik moet zeggen: het is me niet zozeer slecht bevallen ofzo... Ik vind xtc gewoon een betere partydrug, lsd gebruik om te trippen 's nachts in de stad of een bos ofzeau....

Precies wat jij hebt met acid heb ik met xtc... Ik word verschrikkelijk energiek, kan niet stoppen met dansen totdat ik letterlijk van de dansvloer word af getrokken... Het is ook niet voor niks dat danser op feesten eerder naar de speed of xtc grijpen om langer en beter te kunnen dansen... De acid zullen ze daarvoor zeker met rust laten... Mijn moeheid grens is niet te bekennen bij xtc... juist met lsd heb ik weer zin om af-en-toe ergens rustig te zitten...

Wat ik me afvraag is dit: hoeveel lsd neem je dan op zo'n feest!? een halve zegel ofzo?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 11:22:
Ik denk niet dat xtc daarvoor ontworpen is

Nee dat klopt, xtc is als eerst ontwikkeld door een duitser om een stof te vinden die je doet afslanken... Hierna belanden xtc (mdma) in een therapeutische setting omdat onder invloed van mdma problemen makkelijker opgelost kunnen worden... Zoals therapeuten zeggen in 6 uur tijd high on xtc is er vooruitgaan gemaakt wat gelijk is aan een jaar therapie... Dit natuurlijk alleen als mdma in de therapeutische sfeer word gebruikt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -spaceman- op donderdag 13 december 2007 om 19:07:
Wat ik me afvraag is dit: hoeveel lsd neem je dan op zo'n feest!? een halve zegel ofzo?

Ik heb 3x acid gebruikt. Elke x een hele zegel. Ik kreeg het van mijn neef, die het heel vaak gebruikt heeft. Volgens hem was dit vel goede acid die niet (erg) vervuild was.

De ervaringen zijn dus erg persoonlijk gebonden blijkt zowel. Hoewel mijn neef hetzelfde verhaal zal vertellen als ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een heroic dose van 400/500 mcg in een echt sobere omgeving met neutrale uitgeslapen stemming produceerd IMO het echte kiss the sky and taste the rainbow effect met een buitengewone hoeveelheid diepgang. Droomachtige progressief op en de hemel in reizen, 'smorgens kijken hoe de zon opkomt in het gras zittend. Ongeveer 2 keer per jaar dan.

Ik val er gewoon echt van in mezelf (zelfs van wiet al), waardoor mensen niets meer aan me hebben. En ik wil gewoon wat liggen op bed met aardbeijen, lichamelijke inspanning voelt storend.

Verder moet ik voor het optimale effect van een drug een verbleking hebben gehad voordat ik het weer neem. Telkens kleine doseringen van 100 150 hoeven van mij niet zo.

Telkens een ervaring afwisselen met ketamine, Xtc, salvia, mescaline, paddo's, wiet, ayahuasca e.d. zorg dat het nostalgische gevoel van middelen telkens terugkomt als iets wat je hervonden hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op donderdag 13 december 2007 om 23:53:
kleine doseringen van 100 150

150 is een meer dan genoeg voor een heftige trip hoor, en zeker geen "kleine dosering". Maar dr zijn natuurlijk altijd mensen die zeggen dat ze veel meer willen/aankunnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op vrijdag 14 december 2007 om 14:49:
150 is een meer dan genoeg voor een heftige trip hoor, en zeker geen "kleine dosering". Maar dr zijn natuurlijk altijd mensen die zeggen dat ze veel meer willen/aankunnen

Op de een werkt het gewoon veel heftiger. iemand kan op 150ug veel waziger worden dan iemand anders op 300ug

Uitspraak van -spaceman- op donderdag 13 december 2007 om 19:07:
een halve zegel ofzo?

zegt niet zoveel

op sommige zegels zit 10x zoveel als op andere....
Waarschuw beheerder
2x per jaar trip ik ongeveer mschien 3x :P...
geef Blen ook gelijk in alles wat ie zegt, ik wordt zelf enorm bewust van alles, alles in mijn koppie wordt weer op zijn plaats gezet net als byv. een pc defragmenteren. jammer dat veel mensen er zo huiverig voor zijn, ga je t voor t eerst gebruiken dan moet je gewoon zorgen dat je iemand by je hebt die bekend is met lsd, deze persoon kan als jouw gids dienen en leidt je naar t goeie op het moment dat je naar t slechte(bad trip) neigt.
Waarschuw beheerder
donateur

zoiets : ?

LSD
[img width=368 height=160 cacheid=000b869900214c7a08b0e9fe1a021ce437]http://www.erowid.org/chemicals/lsd/images/duration_chart_lsd.gif[/img]

paddo's
[img width=368 height=160 cacheid=000ed233002a0df37ab868aa1a021ce437]http://www.erowid.org/plants/mushrooms/images/duration_chart_mushrooms.gif[/img]

vast niet :D eerder andersom dus volgens Erowid B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 december 2007 om 15:59:
vast niet :D eerder andersom dus volgens Erowid B)

Ik denk dat die grafieken meer de chemische werking aantonen. In je geest ervaar je het zeker wel met pieken en dalen. Een trip bestaat uit meerdere trips zeg maar :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ga eens ff een leven zoeken met je Acid :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 december 2007 om 14:03:
Ga eens ff een leven zoeken met je Acid :X

wat kom jij melden? als ik zo naar je profiel kijk ben jij degene die heel snel een leven moet gaan zoeken:aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 december 2007 om 14:03:
Ga eens ff een leven zoeken met je Acid

Idd sukkel,jij bent iemand die zijn eigen kansloze pilletjes aan iedereen loopt aan te smeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 12:40:
Idd sukkel,jij bent iemand die zijn eigen kansloze pilletjes aan iedereen loopt aan te smeren

beetje jammer dat lsd dan weer geen pil is... onmundig kadaver dat je er rondloopt

Waarschuw beheerder
Wat zijn microdotjes dan?

Ze zijn mayb wel klein, maar zeker een pil :D

[img width=512 height=410 cacheid=00097656002a1942e9a1b4461a021e3b88]http://img299.imageshack.us/img299/3526/dotjesno2.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

indd

Waarschuw beheerder
mooi te zien dat mensen mij begrijpen :)

Waarschuw beheerder
Zo denk ik ook over blowen, alcohol, speed, coke, etc etc :P

Narrowminded (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op zaterdag 29 december 2007 om 13:17:
beetje jammer dat lsd dan weer geen pil is... onmundig kadaver dat je er rondloopt

Nee snap ik ook wel,maar lees maar lees maar is terug,wat die sukkel allemaal op t forum zet
Hij doet zijn eigen voor als Apotheker in alles,dat is op zich niet zo'n probleem
Maar als je dan een keer een afspraak met hem wil maken komt ie plotseling niet opdagen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 14:38:
Nee snap ik ook wel,maar lees maar lees maar is terug,wat die sukkel allemaal op t forum zet
Hij doet zijn eigen voor als Apotheker in alles,dat is op zich niet zo'n probleem
Maar als je dan een keer een afspraak met hem wil maken komt ie plotseling niet opdagen

over wie gaat dit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 december 2007 om 13:19:
microdotjes dan?

Ze zijn mayb wel klein, maar zeker een pi

ghehe ok ok, nou weer wat geleerd ik was alleen bekend met de zegeltjes ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 18:03:
dinsdag dip

:(

Waarschuw beheerder
hmmm zou het graag eens willen proberen dat spul;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 15:41:
LSD ofwel Lysergzuur-diethylamide is een halfsynthetische verbinding die gemaakt wordt van een bepaalde soort schimmel, Ergot. Vaak wordt een druppel van dit middel op een papiertje (blotter) aangebracht of verwerkt in kleine pilletjes (microdots). Ook komt LSD in vloeibare vorm voor. LSD is een tripmiddel en wel het allersterkste tripmiddel dat wij tot op de dag van vandaag kennen.

allersterkste wat er is? probeer maar is aan dmt te komen, dan weet je wat trippen inhoud. Om een klein beeld te krijgen.. probeer salvia maar is op de juiste manier.
Waarschuw beheerder
Mysteryland 2006 heb ik LSD gepakt en was me eigenlijk best goed bevallen. Komend weekend probeer ik 't nog eens op een party.
Je moet wel weten hoe sterk ze zijn, een full blow LSD trip op een party lijkt me niet tof. Moet je lekker thuis doen of in de natuur.

Waarschuw beheerder
En Acid is voor mij nog steeds de bests partydrug, godverdomme!

Hoe diep je kunt gaan met Acid, dikke techno en vette lasers is onbeschrijfelijk!

En ik ben er helemaal overuit, schranz en andere harde kale muziek is echt inspiratieloze herrie. Je kunt niets met die muziek, zit geen DIEPgang in!

Waarschuw beheerder

Hoe diep je kunt gaan met Acid, dikke techno en vette lasers is onbeschrijfelijk!

En ik ben er helemaal overuit, schranz en andere harde kale muziek is echt inspiratieloze herrie. Je kunt niets met die muziek, zit geen DIEPgang in!

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 13:45:

Deels mee eens. Schranz/hardcore + XTC ga je gewoon hersenloos los en dat voelt heerlijk. Ik ben echter een muziekfanaat en luister thuis dan ook bijna geen 'snoei-muziek'.

Techno is lekker, maar Tekno om te trippen is ook heel lekker. Techno met een iets hogere BPM en het heeft ook wat weg van Drum n Bass.

Postzegels ed. lijken me beetje freaky. Die micro-dots zien er wel interessant uit. Hoe doseer je zoiets kleins, als ik vragen mag? En hoe betrouwbaar zijn "micro-dot-dealers"? Mijn pillenman verkoopt niet dat soort drugs..

Gr,
Wazige Willem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 20:12:
Postzegels ed. lijken me beetje freaky. Die micro-dots zien er wel interessant uit.

Zit geen verschil in, alleen dat het ene een zegeltje is en de ander een microdot :)

De werking is exact hetzelfde
En hoe betrouwbaar zijn "micro-dot-dealers"

over het algemeen betrouwbaarder dan je pillen en poederman
Waarschuw beheerder
Op trance energy 1/3 de van een hofmannetje genomen + wiet. En ik moet zeggen dat wanneer je energie uitstraald naar anderen toe je echt wel iets trancendaals beleefd. Iedereen die ik even aanstaarde was een open boek.

Aan de andere kant doet het ook wat met je om zelf 'halfnaakt' in de Jaarsbeurs te lopen en iedereen te zien met de ego op z'n ziel. Eigenlijk is iedereen nog steeds zichzelf niet en staat iedereen nog onder 'druk'. Leek wel een gebouw vol depressieve mensen ;)

Alleen moet je niet zomaar gaan chillen, want als je zit en je ogen sluit kom je er niet zomaar uit. :D :lief:
Waarschuw beheerder
wel eens de candyflip gemaakt??
lsd + 3,5uur--> mdma/xtc
totale mindopening schijnt
iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
kan er niet aan komen hier in de buurt :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op vrijdag 21 maart 2008 om 17:56:
Aan de andere kant doet het ook wat met je om zelf 'halfnaakt' in de Jaarsbeurs te lopen en iedereen te zien met de ego op z'n ziel. Eigenlijk is iedereen nog steeds zichzelf niet en staat iedereen nog onder 'druk'. Leek wel een gebouw vol depressieve mensen ;)

It's in the eye of the beholder, onthou dat.
Waarschuw beheerder
hmmm, nee lijkt me niets.
ben niet zo van de tripdrugs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ACID (L)
Alleen zo verrekte moeilijk te krijgen hier :(

Waarschuw beheerder
dan laat je het toch via de post komen?

Waarschuw beheerder
Ik merk toch dat er langzaam maar zeker weer meer openheid onstaat over lsd gebruikt zonder de bekende directe vooroordelen uit de jaren 80 en 90. Goede zaak! (Y)

Waarschuw beheerder
Gisteren bij Awakenings was het echt huilen om de schoonheid van de lasers. Wát een feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Chin op zaterdag 22 maart 2008 om 03:37:
wel eens de candyflip gemaakt??
lsd + 3,5uur--> mdma/xtc
totale mindopening schijnt
iemand ervaring mee?

Was met een maatje van me die 100 mcg ophad + 2 pilletjes. Die kon wat meer scherpte houden terwijl ik af en toe even de logica van m'n korte termijn geheugen kwijt was. Maar de acid loste z'n ego wat op en door de E kwam de uitting daarvan extra naar voren. Dus ja, je staat flink open.

Door E erbij viel die niet terug inzichzelf, wat bij mij wel wat meer het geval was. Een feest wordt fantastisch vuurwerk van binnen. Maar je omgeving zal dat niet echt aanmerken aangezien je alles behalve uitbundig wordt. De verwondering zit in jou. Met E erbij wordt dat extravert in plaats van introvert.

Belangrijkste is dat je de invloeden zoals ze zijn in je laat smelten en niet probeerd om te buigen of te filteren voordat je ze toelaat in je ziel. Je derde oog is geopend, als je die gedachte vasthoud, ben je ten alle tijden veilig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen nacht voor het eerst lsd gebruikt. Gewoon veilig thuis, maar wat een ervaring! Heerlijk, ik heb de gedurende de hele trip diep genoten van alles wat er om mij heen gebeurde. En de muziek, minimal en techno, onbeschrijlijk mooi! Ik kan niet wachten tot dat ik het een keer op een techno feest kan gebruiken!

Hardcore heb ik nog geluisterd maar dat vond ik inderdaad niet mooi, het klonk erg lomp en drukkend! Het verstoorde de schoonheid om me heen terwijl techno het alleen maar benadrukte! Geweldig..

Ik ben echt blij dat ik het heb geprobeerd!
Een hele mooie ervaring rijker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En niet te vergeten ik voel me prima, terwijl ik hooguit 5 uurtjes heb geslapen!

Dit is veel beter dan de welbekende klachtjes die ja na xtc gebruik overhoudt! Zo heb je tenminste ook nog wat aan je dag.. :)
Waarschuw beheerder
sluit ik me helemaal bij aan(H)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe mij maar 2c-b :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 25 maart 2008 om 19:44:
doe mij maar 2c-b

Is ook leuk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:48:
Bovendien hou ik er niet van om helemaal bekkentrekkend rond te lopen.

Vind ik idd ook een van de grote nadelen van pillen.
dinsdag dip

Dit vind ik nog het grootste nadeel.

Toch denk ik dat ik liever een pilletje neem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 21:01:
Toch denk ik dat ik liever een pilletje neem.

Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amel_ op woensdag 26 maart 2008 om 10:15:
Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever :P

Als we alles om de nadelen maar gaan laten kunnen we BETER helemaal niks nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Shan op maandag 24 maart 2008 om 16:47:
En niet te vergeten ik voel me prima, terwijl ik hooguit 5 uurtjes heb geslapen!

Dit is veel beter dan de welbekende klachtjes die ja na xtc gebruik overhoudt! Zo heb je tenminste ook nog wat aan je dag..

jaaaa daarom heel nederland verplicht aan de lsd(L)

nou kun je wel vermoeid zijn hoor na een zware trip de volgende dag...

Acid for free:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Amel_ op woensdag 26 maart 2008 om 10:15:
Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever

fuck die shit, als de pil is uit gewerkt pak k gewoon n doppie ghb, ben je de volgende dag echt goed dr aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
OT: LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 20:30:
LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

het is dan in elk geval beter voor je als elk weekend je lamzuipen in de kroeg:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 20:30:
OT: LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

hoezo? Het is juist vet om het niet te vaak te doen! Anders wordt het te gewoon

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat kan kloppen, maar dan heb je dus geen idee van hoe ik met drugs om ga.

Of iets bevalt me (zoals vrijwel alle drugs) totaal niet en ik doe het niet meer, of het bevalt me wel, zoals thc, en dan pak ik het elke dag.

Een niet-verslavende drug als LSD zou dan elke keer worden als k n techno party bezoek, en das al gauw 3x per maand ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 22:31:
en dan pak ik het elke dag.

Dat zal bij LSD nooit gebeuren, want dat werkt niet, je merkt dan helemaal niks. Daarom kun je nooit verslaafd raken aan LSD

Sowieso als je LSD echt kan waarderen dan laat je minimaal 17 dagen tussen je trips, om het middel weer tot volle werking te kunnen laten komen. (ook afgewisseld met paddo's)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 00:04:
Sowieso als je LSD echt kan waarderen dan laat je minimaal 17 dagen tussen je trips, om het middel weer tot volle werking te kunnen laten komen. (ook afgewisseld met paddo's)

Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten. Zijn dit fabeltjes en wat kun je hiervan merken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten. Zijn dit fabeltjes en wat kun je hiervan merken?

American propaganda my friend. Fabels dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 27 maart 2008 om 16:17:
American propaganda my friend. Fabels dus

dat dacht ik dus ook, maar allemaal Israelische vrienden van mij die dus veel acid gebruiken, vertelden mij dit ook. Mijn reactie was ook, dat geloof je toch niet, en wat dan nog! Maar okee.. fabels :) goed te weten!

Wat zijn dan wel lichamelijke nadelen van acid?
Waarschuw beheerder
Nouja afgezien van een tijdelijke verhoogde hartslag en luchaamstemperatuur geen geloof ik. De echte gevaren zijn psychologisch denk ik, bij een kleine groep mensen die daar aanleg voor hebben HPPD en andere psychologische problemen.

Wat wel kan is dat door gebruik van acid dingen naarboven komen waar je over gaat zitten piekeren, en piekeren veroorzaakt op de een of andere manier bij mensen soms rugpijn :) misschien dat daar de fabels vandaan komen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 27 maart 2008 om 16:33:
[Rêve Lucide] Nouja afgezien van een tijdelijke verhoogde hartslag en luchaamstemperatuur geen geloof ik. De echte gevaren zijn psychologisch denk ik, bij een kleine groep mensen die daar aanleg voor hebben HPPD en andere psychologische problemen.

Wat wel kan is dat door gebruik van acid dingen naarboven komen waar je over gaat zitten piekeren, en piekeren veroorzaakt op de een of andere manier bij mensen soms rugpijn :) misschien dat daar de fabels vandaan komen..

okee, niets nieuws dus :)

TOPPIE!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

wat betaal je redelijkerwijs voor n dosis van 300mg?

anders binnekort ff proberen als k weer naar Den Haag ga, ken daar mss iemand die dr aan kan komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:26:
Wat zijn dan wel lichamelijke nadelen van acid?

Een lichamelijk gevolg van LSD kan zijn, dat je geen last meer hebt van migraine

Maar da's op zich wel een voordeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 16:57:
300mg?

?? microgram bedoel je?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen idee denk het...

Waarschuw beheerder
denk t wel;)

dosis 300uq is erg hoog hoor voor eerste keer..

beter begin je met 100 a 150uq

Prijs verschilt heel erg, denk dat je blij mag zijn als je wat kunt bemachtigen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 16:57:
wat betaal je redelijkerwijs voor n dosis van 300mg?

Uitspraak van actief op donderdag 27 maart 2008 om 17:13:
microgram bedoel je

Op dit moment betaal ik zelf voor zo'n dosis bijna €20.-

Maar een jaar geleden €8.- Verschilt hoe sterk de zegels zijn die beschikbaar zijn.

Waarschuw beheerder
wat zit er nou gemiddeld op 1 zegel? 150?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 17:52:

denk dat je dit niet red...

rond 100 denk ik eerder..

Veel mensen zeggen dat er meer op zit..
Maar bij testen valt dit altijd tegen(testpunten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 17:52:

Ik heb ze van 10, 25, 50, 60, 75, 100 en 150 gehad tot nu toe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten.

heb ooit gelezen dat acid al na 20 a 30 min uit je bloed/lichaam is verdwenen, het activeert een andere stof die je laat trippen. En dat verwerkt je lichaam na een aantal uur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_ACTIONHERO op maandag 14 januari 2008 om 18:14:
Om een klein beeld te krijgen.. probeer salvia maar is op de juiste manier.

of niet ;) is puur gif, vind je t gek dat je daarom zo hard gaat, je lichaam trekt t eigenlijk niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Chin op donderdag 27 maart 2008 om 23:54:
heb ooit gelezen dat acid al na 20 a 30 min uit je bloed/lichaam is verdwenen, het activeert een andere stof die je laat trippen. En dat verwerkt je lichaam na een aantal uur

Ook dat is een mythe

Uitspraak van UTCA_Chin op donderdag 27 maart 2008 om 23:55:
of niet ;) is puur gif, vind je t gek dat je daarom zo hard gaat, je lichaam trekt t eigenlijk niet!

En daar is nog weinig onderzoek naar gedaan (nadelige effecten van salvinorin A, het enige bestanddeel in salvia dat bewezen actief is)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die zooi blijft altijd in je lichaam hangen

blijf mah lekkah hanguhhhhhhhhh :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oohee op vrijdag 28 maart 2008 om 14:05:
die zooi blijft altijd in je lichaam hangen

blijf mah lekkah hanguhhhhhhhhh

neem nog een biertje;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 28 maart 2008 om 10:23:
Ook dat is een mythe

dan moet t wel een heel verouderd wetenschappelijk boek zijn geweest (dat weet ik iig niet meer).. gelezen in de medische bibliotheek van het UMC.. dus zo snel zal t niet een mythe zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Chin op vrijdag 4 april 2008 om 12:27:
dan moet t wel een heel verouderd wetenschappelijk boek zijn geweest (dat weet ik iig niet meer).. gelezen in de medische bibliotheek van het UMC.. dus zo snel zal t niet een mythe zijn!

Aghajanian and Bing found LSD had an elimination half-life of 175 minutes,[22] while, more recently, Papac and Foltz reported that 1 µg/kg oral LSD given to a single male volunteer had an apparent plasma half-life of 5.1 hours, with a peak plasma concentration of 5 ng/mL at 3 hours post-dose.[23] Notably, Aghajanian and Bing found that blood concentrations of LSD matched the time course of volunteers' difficulties with simple arithmetic problems.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 4 april 2008 om 13:32:
Uitspraak van UTCA_Chin op vrijdag 4 april 2008 om 12:27:

Aghajanian and Bing found LSD had an elimination half-life of 175 minutes,[22] while, more recently, Papac and Foltz reported that 1 µg/kg oral LSD given to a single male volunteer had an apparent plasma half-life of 5.1 hours, with a peak plasma concentration of 5 ng/mL at 3 hours post-dose.[23] Notably, Aghajanian and Bing found that blood concentrations of LSD matched the time course of volunteers' difficulties with simple arithmetic problems.

dus dat betekent dat acid wordt verwerkt en dat verwerkingsproces ga je van hallucineren? Dus dat verhaal dat het in je beenmerg wordt opgeslagen klopt niet?
Waarschuw beheerder
ik geloof dat dat beenmerg verhaal meer te maken had met onderzoek uit de jaren 60 waaruit ze concludeerden dat LSD leukemie veroorzaakte, maar die onderzoeksresultaten zijn voor zover ik weet verworpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 4 april 2008 om 14:46:
ik geloof dat dat beenmerg verhaal meer te maken had met onderzoek uit de jaren 60 waaruit ze concludeerden dat LSD leukemie veroorzaakte, maar die onderzoeksresultaten zijn voor zover ik weet verworpen.

Duidelijk. Maar wat zijn nou bewezen nadelige gevolgen van acid voor het mensenlijk lichaam, afgezien dat sommigen er psychotisch van kunnen worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 14:51:
Duidelijk. Maar wat zijn nou bewezen nadelige gevolgen van acid voor het mensenlijk lichaam, afgezien dat sommigen er psychotisch van kunnen worden?

Gast, die zijn er gewoon niet. ;) Er is 2 uur na absorbatie een lichte toename in de hartslag en bloeddruk. Die stimulering van het centraal zenuwstelsel is minder dan van 1 kopje koffie. Albert is zelf met zeer vele trips, en zelfs op z'n 97ste nog, inmiddels 103.

Albert Hofmann heeft als scheikundige op grond van de structuur van Cactus, Ayahuasca, LSD en paddo's kunnen stellen dat deze middelen noch toxisch zijn, noch verslavend. Hij onderstreept wel sterk dat herhaaldelijk gebruik en impulsief gebruik de kans op geestelijke wanorde doet toenemen.

Iemand met een trauma van een oorlog of ex-getuige van een bloedbad heeft een wond op zijn ziel. Maar geen enkele wetenschapper zal schade kunnen vinden. Enkel een psychische diagnose kunnen stellen.

Een hetzelfde zou kunnen gebeuren wanneer een zwak persoon op een heel slecht moment een grote hoeveelheid LSD krijgt toegediend buiten zijn eigen weet om.

Dit is wat er in de jaren 60 gebeurde onder leiding van de groep van Leary. Dan werden er op feestjes achterlijke hoeveelheden LSD in drankjes gedropt. Om je een indicatie te geven, 5 druppels liquid in 1 glas kan meer dan 500 mcg bevatten. Die ook nog eens smaakloos en geurloos zijn. Samen met de hippie strijd tegen de gevestigde orde heeft de US, LSD verboden.

De ziel is onbereikbaar voor de menselijke intelligentie, het is het verschil tussen geboren zijn en niet geboren zijn. We kunnen dat niet defineeren, maar wel zeggen dat er een ziel c.q. bewustzijn is dat een specifieke verhouding met het leven heeft.

Vergeet ook niet dat heel veel mensen niet weten dat het ego en de ziel twee onafhankelijk operende instrumenten zijn. Ego dood of ego oplossing zal door heel veel mensen gezien en gevoeld worden als schade. Wat leidt tot lichamelijke reacties vanwege de angst.

Qua sterkte moet er niet overdreven worden. Sterretjes bevatten 25 mcg ofzo. Aardbeijen 10 mcg. Hofmann's zullen wel iets meer dan 150 zijn. Hartjes flinke knallers van rond of iets boven de 400. Gelukkig trekken de sterkes weer wat bij de laatste 2 jaar. In 2005 waren echt beroerde series.

Liquid gemiddeld 100 tot 125 mcg per drop. Maar lager kan ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op vrijdag 4 april 2008 om 15:30:
Gast, die zijn er gewoon niet. ;)

dat dacht ik dus ook, en nu weet ik het zeker :)
Waarschuw beheerder
“You never see positive drugs stories on the news, do you? (…) Always that same LSD story, you’ve all seen it. ‘Young man on acid, thought he could fly, jumped out of a building. What a tragedy.’ What a dick, fuck him! He’s an idiot. If he thought he could fly, why didn’t he take off from the ground first? You don’t see ducks lining up to catch elevators to fly south. They fly from the ground, you moron. Quit ruining it for everybody. He’s a moron; he’s dead, good. We lost a moron, fucking celebrate. (…) How about a positive LSD story? Wouldn’t that be news-worthy, just the once? To base your decision on information rather than scare tactics and superstitions and lies? I think it would be news-worthy. ‘Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we’re the imagination of ourselves." - Bill Hicks

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bill Hicks roelt :D

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op vrijdag 4 april 2008 om 15:30:
De ziel is onbereikbaar voor de menselijke intelligentie, het is het verschil tussen geboren zijn en niet geboren zijn. We kunnen dat niet defineeren, maar wel zeggen dat er een ziel c.q. bewustzijn is dat een specifieke verhouding met het leven heeft.

Vergeet ook niet dat heel veel mensen niet weten dat het ego en de ziel twee onafhankelijk operende instrumenten zijn. Ego dood of ego oplossing zal door heel veel mensen gezien en gevoeld worden als schade. Wat leidt tot lichamelijke reacties vanwege de angst.

reden genoeg voor een hoop mensen om t NIET te nemen(Y)

Waarschuw beheerder
Ik ben echter een muziekfanaat en luister thuis dan ook bijna geen 'snoei-muziek'.

Hoho, wil dat zeggen dat die mensen wat 'snoei-muziek' luisteren geen muziekfanaten zijn??

Als je heel erg van hardcore houdt ben je gewoon een hardcore-muziekfanaat. Ik zie mezelf ook als een muziekfanaat maar dat zou ik dus niet zijn omdat ik hardcore luister. Meestal wordt ook maar gedacht dat mensen die hardcore luisteren nietsnutten of zo zijn. Bullshit, zelf ik doe HBO-Technische Natuurkunde. Doen niet veel mensen me na.

Buiten dat luister ik naar vrijwel alle muziek, omdat ik een muziekfanaat ben. Van Beatles tot Drum n Bass. Dus ga niet zeggen dat muziekfanaten "daardoor" geen snoei- muziek luisteren want dat is onzin.

Waarschuw beheerder

Ja, maar dat is met meer drugs. Met XTC net zo goed. Daar kan je ook het beste minimaal 2 weken wachten voor je weer een pil pakt om het "juiste" effect te bereiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Shan op maandag 24 maart 2008 om 16:47:

Dit is veel beter dan de welbekende klachtjes die ja na xtc gebruik overhoudt! Zo heb je tenminste ook nog wat aan je dag..

de ochtend naa xtc-gebruik is net zo chill als die avond dat ik het heb gebruikt. meestal sta ik dn ook weer half strak als ik een sigaretje heb gerookt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op zaterdag 21 juni 2008 om 17:56:
de ochtend naa xtc-gebruik is net zo chill als die avond dat ik het heb gebruikt

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nick Druteh op zaterdag 21 juni 2008 om 17:56:
de ochtend naa xtc-gebruik is net zo chill als die avond dat ik het heb gebruikt.

hmmm het put toch je serotine uit..

dus je zou je zeker niet hetzelfde moeten voelen, maargoed hier op pf verbaas ik me tegenwoordig nergens meer over...

merk dat er wel verschil in zit hoe zuiver je M is kwa rotheid de volgende dag!

Waarschuw beheerder
Acid lijkt me dus echt helemaal niks!

Kweenie waarom..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 juli 2008 om 11:26:

dus je zou je zeker niet hetzelfde moeten voelen, maargoed hier op pf verbaas ik me tegenwoordig nergens meer over...

Niet uitputten naar wat ik weet.
Dat gebeurt pas na een aantal keren dacht ik

Waarschuw beheerder
dus je zou je zeker niet hetzelfde moeten voelen

Nee dat klopt, je voelt je niet hetzelfde, maar dat werd ook niet gezegd.

Maar als LSD echt zo geweldig is, waarom wordt het dan niet veel gebruikt met uitgaan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 16:29:
Maar als LSD echt zo geweldig is, waarom wordt het dan niet veel gebruikt met uitgaan??

1. XTC is makkelijker te krijgen, iedereen kan wel aan een pilletje of wat coke komen, acid wordt toch iets lastiger
2. Er hangt een heel groot taboe op het gebruik van LSD. Mensen denken nog steeds dat je er helemaal gek van wordt etc. etc., terwijl dit gewoon niet zo is. Onwetenheid zorgt er dus voor, dat het op de achtergrond blijft.
Waarschuw beheerder
idd vind het nerges in de buurt... :nosmile:
iemand tip? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 16:45:
2. Er hangt een heel groot taboe op het gebruik van LSD. Mensen denken nog steeds dat je er helemaal gek van wordt etc. etc., terwijl dit gewoon niet zo is.

ik heb weleens shit gezien op een feest waar sommige mensen wel gek van zouden worden;) dosering is heel belangrijk en trippen is echt niet voor iedereen weggelegd, ik vind het voor mijzelf wel heel geschikt om op feesten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 23:29:
stijf MOET staan van de pillen

bij mij blijft ie altijd slap van de pillen :( mits ik die mooie blauwe neem :)
maar daar ga ik niet van trippen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 20:19:
dosering is heel belangrijk en trippen is echt niet voor iedereen weggelegd

maar dat geldt met alles.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 juli 2008 om 16:29:

lsd tijdens het stappen:P nehh dat niet...
ben echt rete vaag op acid.. en vind die clubbie muziek dan echt niet vet:P
Waarschuw beheerder
Zondagavond lekker lopen trippen in de Escape in Amsterdam. TOPAVOND gehad echt. :D Ga ik zeker vaker doen.

Waarschuw beheerder
haha vet:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 00:17:
lsd tijdens het stappen:P nehh dat niet...

dat bedoel ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 02:58:
sd tijdens het stappen:P nehh dat niet...

dat bedoel ik

ligt eraan wat je verstaat onder stappen. Een echte party zeg ik LSD ja, een rustig avondje met veel vrienden, hou het dan maar lekker op bier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 09:18:
ligt eraan wat je verstaat onder stappen. Een echte party zeg ik LSD ja, een rustig avondje met veel vrienden, hou het dan maar lekker op bier

mm, ik denk niet dat ik al aan al die drukte toe ben tijdens een trip...
ben dan veel meer bezig met trippen dan met party'en.
daar komt xtc kijken... dat is veel makkelijker te combineren..
maar xtc vind ik ook niet meer zo vet.
liever mdma.. lekker rustig chillen(H)
Waarschuw beheerder

Kvoel me op de volgende dag wel altijd vrij relaxed, lekker uitspacen :p

Waarschuw beheerder

Is goed in bedwang te houden als je niet te veel pillen op hebt. Te veel pillen is ook niet relaxed.

Alcohol is veel slechter voor je lever dan pillen. Dus je kan volgens jou dan beter pillen slikken dan alcohol drinken.

Als je genoeg water drinkt en de volgende dag toch wat eet ook al gaat het moeilijk dan krijg je geen dinsdag dip. Sowieso heeft niet iedereen daar last van.
hg

Als je een goede pil hebt kan je ook lang doen met 1. Miss 2 voor de hele nacht, meer heb je niet nodig.

Dan heb je nog nooit fatsoenlijk op de pillen gedanst. Als je beetje weet hoe je met de pil moet omgaan kan je ook helemaal opgaan in de muziek en dansen of je leven er van af hangt.

Dat is al helemaal erg dat je je superieurder voelt. Hitler voelde zich ook superieur, is dat iets goeds??

In plaats van pillen alleen maar af te kraken kan je beter eens leren om te gaan met pillen. Als je gewoon een pil slikt en maar wat doet daar heb je ook niets aan. Als je beetje ervaring hebt met pillen kan je net zo goed helemaal op gaan in de muziek. Jij ziet bij pillenslikkers alleen van die afgedraaide gasten voor je met ingevallen gezichten die 10 pillen vreten op een avond en niet mensen die met 1 hooguit 2 genoeg hebben om een geweldige avond er van te maken. Daar bestaan er ook genoeg van. Vooral op technofeesten ken ik veel gasten die maar 1 pil slikken en de hele avond loos gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 12:39:
In plaats van pillen alleen maar af te kraken kan je beter eens leren om te gaan met pillen. Als je gewoon een pil slikt en maar wat doet daar heb je ook niets aan. Als je beetje ervaring hebt met pillen kan je net zo goed helemaal op gaan in de muziek. Jij ziet bij pillenslikkers alleen van die afgedraaide gasten voor je met ingevallen gezichten die 10 pillen vreten op een avond en niet mensen die met 1 hooguit 2 genoeg hebben om een geweldige avond er van te maken. Daar bestaan er ook genoeg van. Vooral op technofeesten ken ik veel gasten die maar 1 pil slikken en de hele avond loos gaan.

hier geef ik je helemaal gelijk in, als je pillen goed doseert is het niet zo'n heel slechte druk. Toch heb ik goed vergelijkingsmateriaal voor acid en pillen en dan kom ik tot de conclusie dat je met acid veel meer uit een feest kunt halen dan met pillen.

Die vergelijking die je trekt van alcohol en pillen vind ik nogal kinderachtig. Pillen zijn gewoon een aanslag op je lichaam, dat kun je niet ontkennen.

Die van je bek in bewang houden, dat verschilt per persoon. Ik ken mensen die bij een kwartje al aan het trekken zijn. Heeft volgens mij ook met gewenning te maken.

En dat laatste punt van superioriteit, dat is discutabel ja... Als je acid op hebt ervaar je dat zo... Misschien niet erg positief, maar wel heel lekker :devil: En om dan Hitler erbij te halen :S.....dat slaat natuurlijk nergens op. Van acid ga je namelijk niet moorden of agressief gedrag vertonen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:20:
Pillen zijn gewoon een aanslag op je lichaam, dat kun je niet ontkennen.

Dat ontken ik ook niet. Maar er zijn zoveel dingen zo slecht voor je lichaam dat je dat ook niet als argument kan gebruiken. Van cola krijgen vrouwen een hogere kans op baarmoederhalskanker, dan gaat toch ook niet iedereen zeggen: je moet sinas drinken, anders krijg je baarmoederhalskanker.

Misschien niet erg positief, maar wel heel lekker

Je kan toch veel beter met iedereen bevriend zijn dan dat je je superieur gaat voelen. Dat is toch ook een heel lekker gevoel. Superieuriteit (als je dat zo kan noemen:P) is een ontzettend slechte eigenschap. Als zich in het dagelijks leven iemand zich beter vind dan jij dan mag ik toch aannemen dat je toch niet zo veel van die persoon moet hebben.

En om dan Hitler erbij te halen

Was gewoon een voorbeeld van superieuriteit. Miss wel beetje overdreven, dat geef ik toe:P Maar het is geen goede gewoonte.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:37:
Je kan toch veel beter met iedereen bevriend zijn dan dat je je superieur gaat voelen. Dat is toch ook een heel lekker gevoel. Superieuriteit (als je dat zo kan noemen:P) is een ontzettend slechte eigenschap. Als zich in het dagelijks leven iemand zich beter vind dan jij dan mag ik toch aannemen dat je toch niet zo veel van die persoon moet hebben.

ik denk niet dat je het zo letterlijk moet nemen. Je voelt je meer alsof jij door de acid meer uit de muziek kunt halen. Het is lastig uit te leggen en het is ook niet negatief dat je op iedereen loopt te zeiken die op het feest rondloopt. Maarja... van acid word je meer :devil: terwijl je van pillen meer :) wordt

snap je dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:41:
snap je dat?

Ja dat snap ik :P. Maar ik wordt toch liever :) of :D dan :devil:, maar dat ieder z'n eigen keus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:48:
Ja dat snap ik :P. Maar ik wordt toch liever :) of :D dan :devil:, maar dat ieder z'n eigen keus.

en daar heb ik alle begrip voor

Maar toch raad ik je aan een keer acid te proberen op een feest! Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor je open

Waarschuw beheerder
als ik op de acid ben voel ik me echt niet beter dan andere mensen...
gebruikers zeggen dat acid iets spiritueels heeft... dat je dichter bij je omgeving komt..
acid is NEP. je bent juist zo vaag en je ziet niks zoals het is.
het ligt ook aan mij, maar toen ik op de acid was dacht ik van.. damn, je speelt nu met de werkelijkheid..
je denkt dat je dicht bij de natuur staat, maar je verstoort je natuur..
ik besefde dat de realiteit veel mooier is dan surrealiteit.
op acid kun je zeker langer doorgaan en kun je er mooie dingen uit halen.
maar ik vind het te nep. mensen die het gebruiker denken dat ze heel spiritueel bezig zijn, maar dat is bullshit.
ga maar mediteren. je kunt het effect ook bereiken zonder lsd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:55:
mensen die het gebruiker denken dat ze heel spiritueel bezig zijn, maar dat is bullshit.

ik ken mensen die het daarvoor gebruiken, maar ik beschouw acid puur als een partydrug. Voor mij komt er niets spiritueels bij kijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:51:
Maar toch raad ik je aan een keer acid te proberen op een feest! Er gaat echt een hele nieuwe wereld voor je open

Ik heb sowieso niets tegen LSD. Maar het lijkt me relaxter om het eerst een keer thuis te proberen. Maar ja, khoor altijd van die vage verhalen van LSD dus dan heb ik zoiets van: Zal ik het wel doen? Dat veel mensen flashbacks krijgen en dat het heel lang in je lichaam blijft zitten en zo. Maar ja, die hippies legden niet voor niets hele vellen onder de tong, dus dan heb ik weer zoiets van: ja, lijkt me vet:P. Dus ik weet het nog niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:57:
Maar het lijkt me relaxter om het eerst een keer thuis te proberen

thuis heeft het een heel ander effect... Ik vind het op een feest fijner
Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is

ik weet zeker dat het postzegeltje zijn werk vanavond gewoon thuis ook wel doet.:rot:

Waarschuw beheerder
Lsd op een feest is veel te chaotisch. Ik voel me dan opgesloten en word helemaal para van die mensen om me heen.
Lsd is iets voor lekker rustig thuis imo. Zeker de eerste paar keer als je nog niet weet wat je overkomt.

Op dit forum wordt sowieso erg veel onzin de wereld in geholpen over LSD. Kijk eens op www.erowid.org voor wetenschappelijk aangetoonde informatie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 15:59:
Zeker de eerste paar keer als je nog niet weet wat je overkomt.

Lijkt me inderdaad geen aanrader, eerste keer LSD op een feest als je t nog nooit hebt geprobeerd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 14:08:
thuis heeft het een heel ander effect... Ik vind het op een feest fijner

Als je een beetje weet wat en hoe dan kan op een feest ook wel lachen zijn idd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 13:57:
dat het heel lang in je lichaam blijft zitten en zo

Wat gewoon niet waar is. Ik zou me eerst maar eens inlezen als ik jouw was voordat je t wil proberen. Is toch echt iets anders dan een pilletje slikken hoor. www.erowid.org is inderdaad een goed begin om eens wat echte info te lezen. Ze hebben zelfs een speciale afdeling "mythes" waaronder degene die jij aanhaalt: "Myth Debunking; LSD Does Not Stay in your Body Forever" http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_myth1.shtml
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 16:12:
Als je een beetje weet wat en hoe dan kan op een feest ook wel lachen zijn idd.

Waarschuw beheerder
zeker als het een buiten feestje is!

Waarschuw beheerder
nog mooie tripverslagen?

Waarschuw beheerder
ja paddo's is beter voor feestjes
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet vergelijken met een pilletje slikken. Persoonlijk trip ik liever gewoon overdag in de natuur ofzo. Weet niet of ik het relaxed zou vinden om in een drukke omgeving te doen, maar ieder z'n ding :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb 1 keer 2 druppels vloeibare acid gehad, aan de reacties van mensen erom heen, scheen het hele goeie te zijn.
Het tintelde op mn tong. Het vage was dat ik alleen kwa denken in de war was en totaal geen hallucinaties heb gehad.

dit was overigens na een nacht doorgaan onder de :xtc: en onder invloed een heel klein beetje ketamine wat ik trouwens ook voor het eerst deed. Weet niet of dit er van invloed op is..

Kan iemand dit verklaren??
Waarschuw beheerder
Je weet niet wat voor dosis je uiteindelijk binnen hebt gehad. Als je een nacht doorgehaald hebt kan je zoiezo een stuk sneller in de war raken van dingen, en van ketamine kan je ook flink in de war raken. Misschien had je gewoon een lage dosis, of was je iets minder gevoelig voor de hallucinaties doordat je al pillen geslikt had de avond ervoor? Ik weet niet zeker of dit zo is maar het lijkt me wel aannemelijk omdat het beiden op je serotonine werkt (al is het op een andere manier)
Waarschuw beheerder
Sinds vrijdag en zaterdag van overtuigd dat LSD de beste feestdrug is. (Voor mij ten minste)
Vrijdag in het begin een beetje para van al die onbekende mensen, maar na tijdje gewoon alles gefocust op de muziek, dansen en filosoferen.
Wat een ontzettend lekker gevoel ook, zo helder dat je tijdens het dansen ontzettend diep na zit te denken over alles.
Gewoon bedenken dat er ook nog iets goeds uit de (2e?) Wereld Oorlog is voortgekomen. (wintertijd => 1 uur langer feesten :D)

Vooral als al die pillenslikkers één voor een langskomen.
Met die scheve gezichten vragen of je nog wat kunt missen...
Als je dan antwoord 'Mwah, alleen nog wat LSD' kijken ze je aan alsof je ziek bent.
Nee, jullie zien er lekker fris uit met zo'n klapperkaak. :P

Wat heerlijk om met LSD continu op hetzelfde plateau te blijven.
Van 00:30 tot 06:00 (eigenlijk 07:00)
Helemaal geen zorgen maken over coming down of bijslikken.
Met ogen dicht vet mooie visuals, maar indien nodig helder genoeg om een fatsoenlijk SMS'je te typen.
Ook niet dat 'zinloze' euforische van de XTC, maar alles gericht mooi vinden.
Gewoon beseffen dat je het echt mooi vindt, niet alleen maar dat continue gevoel dat alles lekker/goed/relaxt is.
Niet zoals op N1 met de grootst mogelijke racistische mongolen zitten praten en denken dat het toch wel een relaxt iemand is... :p

Succes is wel heel afhankelijk van de dosering denk ik.
Bij hogere dosis meer hallucineren en dissociëren, dus dan wordt het wellicht wat minder geschikt.
Als je het goed kunt sturen is trouwens zowel voor de natuur als voor de party geschikt.
Moeilijk uit te leggen, maar je pakt gewoon die positieve energie op uit de zaal en daarna...go with the flow.

Maar ik merk dat ik nog een beetje zweverig ben, haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 oktober 2008 om 17:38:
Vooral als al die pillenslikkers één voor een langskomen.
Met die scheve gezichten vragen of je nog wat kunt missen...
Als je dan antwoord 'Mwah, alleen nog wat LSD' kijken ze je aan alsof je ziek bent.
Nee, jullie zien er lekker fris uit met zo'n klapperkaak. :P

Wat heerlijk om met LSD continu op hetzelfde plateau te blijven.
Van 00:30 tot 06:00 (eigenlijk 07:00)
Helemaal geen zorgen maken over coming down of bijslikken.
Met ogen dicht vet mooie visuals, maar indien nodig helder genoeg om een fatsoenlijk SMS'je te typen.
Ook niet dat 'zinloze' euforische van de XTC, maar alles gericht mooi vinden.
Gewoon beseffen dat je het echt mooi vindt, niet alleen maar dat continue gevoel dat alles lekker/goed/relaxt is.

dit klinkt zo bekend hahahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juli 2008 om 12:39:
Dat is al helemaal erg dat je je superieurder voelt. Hitler voelde zich ook superieur, is dat iets goeds??

Wat een aarzig domme vergelijking. Sorry, maar dit vind ik gewoon mongool en kort door de bocht
Waarschuw beheerder
Er staat zoveel onzin in die post...

Alcohol slechter voor je lever dan MDMA? :lol:
Water en beetje eten tegen dinsdagdip? :no:

Niet iedereen kan overal verstand van hebben.
Maar ga hier dan niet doen alsof het wel zo is...
Ik heb 't persoonlijk niet zo op ketamine, maar heb 't nooit geprobeerd dus zal er ook niet zomaar over oordelen.

Vergelijkingen met Hitler zijn sowieso pointless.
Hij had ook seks en hij ademde, oei... :x

In ieder geval ben ik blij dat ik het wél geprobeerd heb. :)
Wat een fantastische ervaring, jammer dat er zoveel vooroordelen over zijn... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie kan mij trouwens het volgende uitleggen? Het zal ook te maken hebben met persoonlijke muzieksmaak, maar hoe komt het dat als je acid gebruikt je in de muziek andere soort geluidjes wilt horen? Ik hou bijvoorbeeld heel erg van snelle ratels, echo-achtige geluidjes, veel snelle dingen achter elkaarm, het liefst zo psychedelisch mogelijk

Herkent iemand dit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat heb ik nuchter al :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 oktober 2008 om 22:14:
at heb ik nuchter al :$

ja ik dus nu ook :) hahaha

Maar met acid op heb je dat nog erger lijkt het wel. Ook dat je veel meer hoge tonen wilt horen. Hoge snelle tonen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Misschien heeft het iets te maken met patronen?
Visueel gezien merk ik altijd dat kleinere/ingewikkeldere patronen altijd mooier zijn om op te hallucineren.
Dus misschien dat dat voor geluid ook zo is, snelle ratels en zo dat zijn ook een soort patronen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 oktober 2008 om 22:18:
Misschien heeft het iets te maken met patronen?
Visueel gezien merk ik altijd dat kleinere/ingewikkeldere patronen altijd mooier zijn om op te hallucineren.
Dus misschien dat dat voor geluid ook zo is, snelle ratels en zo dat zijn ook een soort patronen...

daar zit wat in ja! Ik merk ook dat ik met acid ingewikkelde muziek wil horen. Daarom is psychedelic zo chill. En de laatste awakenings kon ik zo genieten van de lasers als ze met heel veel strepen door elkaar gingen.

Waarschuw beheerder
Ik heb het meer met distortion en vage klikjes enzo, doe mij maar retevagegedistorte waanzin :D

Mgoed, daar hoef ik niet voor te trippen
Waarschuw beheerder
Bassmodulatie (L)
Distortion en vage breaks ook trouwens...
Als het maar bijna niet meer te begrijpen is voor de gemiddelde muziekliefhebber. :P

29 November op r_AW ook LSD proberen denk ik.
Wel heel andere setting als een technoparty, dus ben benieuwd.

Die minimal-meisjes met haarbandjes en hippie-achtige hemdjes aan combineerde zaterdag trouwens echt geweldig met mijn trip.
Had echt het gevoel op de moderne, elektronische versie van Woodstock te staan. :P

Pfff, wat een gevoel.
Moeite om dagelijkse sleur weer op te pakken... :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 oktober 2008 om 23:16:
Als het maar bijna niet meer te begrijpen is voor de gemiddelde muziekliefhebber.

Juist ^^

Waarschuw beheerder
Erg benieuwd naar LSD na al die verhalen ;-)
22 nov gaat hem wel worden Kontra als het aan mij ligt:-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op maandag 27 oktober 2008 om 10:33:
gaan we weer

Begrijp ik jouw opmerking nou niet helemaal, of kun jij beter met je blokkendoos gaan spelen omdat je niks toe te voegen hebt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 27 oktober 2008 om 11:03:
Begrijp ik jouw opmerking nou niet helemaal, of kun jij beter met je blokkendoos gaan spelen omdat je niks toe te voegen hebt?

Blokkendozen zijn relaxed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 oktober 2008 om 21:17:
Alcohol slechter voor je lever dan MDMA?
Water en beetje eten tegen dinsdagdip?

Het hangt natuurlijk van de dosering af, maar bij 'normaal' xtc gebruik en 'normaal' MDMA gebruik is alcohol wel degelijk een stuk slechter voor je lever dan MDMA. Doet er niets aan af dat het natuurlijk alsnog slechter voor je is dan LSD
En water en fatsoenlijk eten helpt wel tegen de dinsdagdip. L-tryptofaan kan ook flink helpen. Alleen zal hij er niet compleet door weg blijven. Ik heb er persoonlijk niet heel erg veel last van, ben hoogstens een beetje moe, wat ook vooral door het verstoorde dag/nacht ritme komt. Maar goed bij LSD heb je niet eens een noemenswaardige dip, hoogstens nog een beetje vaag de dag erna.

Behalve het verdwaalde dansen en het superieur voelen ben ik het verder eens met je voordelen van LSD tov XTC.
Superieur voelen is iets wat ik meer associeer met coke ofzo. Ik heb het niet zo op je superieur voelen of mensen die zich superieur voelen. Iedereen is gewoon anders maar gelijkwaardig. Ieder z'n ding toch? Ik kan me goed voorstellen dat LSD voor veel mensen gewoon niet echt geslaagd is op feesten omdat ze er angstig van worden in zo'n omgeving.
Bij een niet al te hoge dosering MDMA ben ik niet per se erg verdwaald (hogere wel), en met LSD kan ik ook aardig verdwalen. Ik heb niet het idee dat er tussen die twee wat dat betreft zoveel verschil is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op maandag 27 oktober 2008 om 13:17:
Behalve het verdwaalde dansen en het superieur voelen ben ik het verder eens met je voordelen van LSD tov XTC.
Superieur voelen is iets wat ik meer associeer met coke ofzo. Ik heb het niet zo op je superieur voelen of mensen die zich superieur voelen. Iedereen is gewoon anders maar gelijkwaardig. Ieder z'n ding toch? I

superieur voelen is een beetje verkeerde term. Wat ik ermee bedoel is dat als je acid gebruikt je pas ziet dat het een veel fijnere drug is om op te partyen. En dan krijg je een gevoel van: al die pillenslikkers snappen niet dat je met een drug die minder slecht voor je lichaam is een veel vettere high kan krijgen. Dus daaruit ga je je een beetje superieur voelen, maar niet zozeer dat je ruzie zoekt en denkt dat je god bent ofzo
Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat superieur een beetje ongelukkig gekozen term was.
Hoe ik het beleefde: Ik voelde me vooral heel verstandig, dat ik gewoon niet zo verrot rondliep.
Je voelt je zeg maar blij met jouw keuze voor een minder ongezonde drug.
Niet het superieure gevoel van coke of zo, dat is echt een totaal ander (negatief) gevoel.

Dat van die MDMA en alcohol is gewoon niet waar.
Normaal alcoholgebruik (3 à 4 biertjes per uur of zo) is gewoon bijna niets van te merken aan je lever.
Terwijl bij normaal MDMA gebruik (150 mg voor een kerel van 75 kg) flinke oxidatieve schade optreedt.
Deze schade wordt wel weer herstelt als je daarna rustig aan doet.
Maar stel je slikt elke dag 150 mg MDMA en je gaat niet dood door andere complicaties, en iemand anders drinkt elke dag 20 biertjes (van 200 mL :P) verspreid over 6 uur, dan haalt die persoon die elke dag MDMA slikt de eind van het jaar niet eens denk ik. (Terwijl er genoeg alcoholisten zijn die jarenlang een fles sterke drank per dag opdrinken...)
De combinatie van alcohol en MDMA is nog veel slechter trouwens.

Dat van eten en de dinsdagdip, als je dingen eet met veel tryptofaan dan zit er een kern van waarheid in.
Maar dinsdagdip wordt gewoon veroorzaakt door één ding, en dat is gebrek aan serotonine.
Je zegt zelf al dat je er weinig last van hebt, dan kun je toch ook niet uit eigen ervaring beoordelen dat drinken en eten helpt?
Vriendinnen van mij hebben laatst een serieuze dinsdagdip gehad, en we hebben de zondag na hun gebruik nog een pannenkoekenrestaurant arm gegeten.

Het angstig worden had ik zelf vrijdag ook last van.
Voor mij vooral kwestie van omgeving (meer vrienden/bekenden = beter) en ervaring.
Maar als je er zelf last van hebt, kun je het idd beter links laten liggen.
Waarschuw beheerder
Haha nee precies, je hebt het gevoel dat je beter bezig bent. Je hebt een beter effect, en het is nog minder slecht voor je ook. Maar ik denk dus dat voor veel mensen LSD niet een vettere high is om op te partyen.. Moet het zelf nog eens op een party proberen, maar denk dat ik zelf op de meeste feesten liever een pilletje slik. Van hallucinogenen heb ik graag een beetje bewegingsruimte en kunnen bepaalde impulsen net wat te veel zijn. Op een druk feest met harde muziek is dat misschien dus niet ideaal. Maar goed, eerst maar s proberen voordat ik er voor mezelf een oordeel over vel :)
Waarschuw beheerder
donateur
ma acid is dus lsd??
ik ken alleen die zegeltjes hoe of wat neem je dit dan?

heb nooit lsd ofzow gebruikt ben veel te bang dak er vlagen van terug krijg ofzow:/

en het lijkt me al helemaal niet fijn op n feest:o

maar jullie vinden dus van wel?? je zou dr haast zin aan krijgen als je dit zo leest:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 27 oktober 2008 om 16:20:
je zou dr haast zin aan krijgen als je dit zo leest

Da's ook precies onze bedoeling. ;)

Maar die flashbacks is beetje overtrokken.
Bijna alle flashbacks treden op tijdens blowen of zo.
En niet dat je ineens op de A50 denkt dat er een draak achter je vliegt of zo, hoe ik het altijd heb begrepen is het meer een soort déjà vu gevoel...

En ja, als je het nooit geprobeerd hebt kun je ook niet echt begrijpen hoe het voelt op een feest.
Je hebt gewoon het euforische gevoel van XTC, het heldere/scherpe gevoel van coke een beetje, en je voelt geen vermoeidheid.
Gewoon heerlijk, je denkt ook lekker diep na over dingen des levens terwijl je ondertussen keihard losgaat.

Mjah, ieder beleeft het op z'n eigen manier natuurlijk.
Maar als je het thuis 'n paar keertjes probeert en het bevalt, kun je het zeker een keer op een feest pakken. (Y)

Je hebt trouwens blotters (zegeltjes), microdots (hele kleine pilletjes; formaat zoetje) en wat zeldzamer zijn de gelatineplakjes en de vloeibare acid. Zegeltjes zijn het fijnst voor een party, die kunnen ze nooit vinden namelijk. :)
Waarschuw beheerder
donateur
okeuj...
maar t blijft toch altijd in je lichaam zitten die deeltjes?
zo zag ik laatst n jongen op tv die zag tijdens n trip zwarte kraaien..
en nu jaaren later zag hij er af en toe eens eentje door de kamer vliegen en vlakdaarna kreeg hij dan n telefoontje dat er iemand dood was in zn naaste omgeving:/

toch wel vaag vind ik dan:/ nu is dit wle n heel apart verhaal hos:o maar ik heb idd vaker gehoord dat als je in n bepaalde gemoedstoestand bent of je zit even anders in je vel dat je dan flashbacks kan krijgen die ook best raar kunnen zijn:o
en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten!

al met al lijkt t me kats heel vaag op n feest net zoals dat je met paddo's niet uit moet gaan:no: voor mn idee word je van acid dan ook helemaal para :/
Waarschuw beheerder
Het effect van LSD is veel beter te controleren dan van paddo's. (in lage doseringen dan <100 mcg ofzo)
Of je para wordt hangt af van de mensen om je heen, als met een groep relaxte vrienden bent die allemaal beetje extravert zijn dan zul je er (denk ik) weinig last van krijgen.
Ik was vrijdag alleen naar Cocoon, toen wel periodes van paranoide gevoelens gehad.
Zaterdag liepen er 15 vrienden overal door de zaal, toen was echt heerlijk...alles los kunnen alten. :)

Dat verhaal van de TV klinkt wel leip, maar beetje moeilijk te controleren allemaal.
Kan ook gewoon toeval zijn en zo, ach ja.
Zulke gevallen komen op TV omdat ze zeldzaam en heftig zijn.
Van de 100.000'en mensen die LSD gebruiken komen er per jaar een paar in het nieuws...

Dat het altijd in je lichaam blijft is onzin.
Stofjes die een gericht effect hebben in je lichaam, blijven nooit altijd in je lichaam.
Zulke stofjes lijken namelijk altijd op lichaamseigen stofjes, en die lichaamseigen stofjes worden door je lichaam zelf opgeruimd door enzymen die geen verschil zien tussen het lichaamseigen of het vreemde stofje (LSD in dit geval).

Maar je moet het sowieso eerst een keertje thuis op de bank of in de natuur proberen.
Dan begrijp je driekwart van wat hierboven allemaal gezegd wordt veel beter, je kunt het dan ook allemaal goed plaatsen in je eigen ervaringen.
En dan kun je ook het besluit nemen om een keer een lage dosering te pakken op een goed feestje.
Er zijn trouwens speciale parties waar veel LSD wordt gebruikt (goa en psytrance), luister daar eens wat muziek van en kijk of je het wat vindt.
Zo'n feest is echt ideaal om het te proberen als je al wat ervaring hebt, denk ik... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 27 oktober 2008 om 20:56:
Er zijn trouwens speciale parties waar veel LSD wordt gebruikt (goa en psytrance), luister daar eens wat muziek van en kijk of je het wat vindt.
Zo'n feest is echt ideaal om het te proberen als je al wat ervaring hebt, denk ik... :)

http://www.myspace.com/djantagon

check die nummers :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 27 oktober 2008 om 16:24:
Maar die flashbacks is beetje overtrokken.
Bijna alle flashbacks treden op tijdens blowen of zo.

Indd, ik had wel vaker dat je ze aan voelt komen, maar je kan het dan nog uitstellen ofzo, vet maf.
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens ervaring met het luisteren van Deep Purple/Pink Floyd en dergelijke op de acid?
Lijkt me zo vet om Comfortably Numb, Child in Time, Shine on you Crazy Diamond etc te luisteren tijdens een goede trip.
Maar ben wel bang dat ik dan totaal uit mijn plaat ga, hehe. :9

Die nummers van Antagon zijn wel lekker, wel beetje duister voor psytrance moet ik zeggen.
Vicious Voices is vet, die samples uit de X-Files...favo serie aller tijden (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 oktober 2008 om 13:28:
Die nummers van Antagon zijn wel lekker, wel beetje duister voor psytrance moet ik zeggen.
Vicious Voices is vet, die samples uit de X-Files...favo serie aller tijden (Y)

daarom heet het ook dark full on psytrance :devil:

Waarschuw beheerder
Ik trek psytrance etc echt niet als ik wat op heb, ben dan veelte energiek en mn hoofd blijft maar door ratelen :D

Geef mij maar lekker chaotische muziek (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 17:51:
eef mij maar lekker chaotische muziek

29 November op r_AW waarschijnlijk ook aan de acid.
Ben benieuwd hoe ik 't dan trek, hou jullie op de hoogte. :9

Waarschuw beheerder
emand trouwens ervaring met het luisteren van Deep Purple/Pink Floyd en dergelijke op de acid?
Lijkt me zo vet om Comfortably Numb, Child in Time, Shine on you Crazy Diamond etc te luisteren tijdens een goede trip.

zeker erg vet, Animals van Pink Floyd ook echt een aanrader, JJ Cale, ook vet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 28 oktober 2008 om 18:29:
29 November op r_AW waarschijnlijk ook aan de acid.

Ik doelde meer op bepaalde lompe tracks van venetian snares etc :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 17:51:
Ik trek psytrance etc echt niet als ik wat op heb

ik zal je weleens wat hele vage dark meuk laten horen, volgens mij ben je dan best blij verrast hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:34:
Ik doelde meer op bepaalde lompe tracks van venetian snares etc

De echte kutherrie cq breakcore dus? :P
Venetian Snares nooit echt in verdiept, maar setjes van Aaron Spectre/Drumcorps en Tim Exile vind ik altijd wel lekker.
Vooral de combinatie van breakcore met raggacore en grindcore spreekt me wel aan. (Y)
Void Settler ook echt een held, die heerlijke, dromerige nummertjes gecombineerd met explosies van 'alles kan helemaal naar de klote' basslijnen.

Weet niet of je me wat werk van Venetian Snares aan kunt raden met oog op het bovenstaande?
Muziekkeuze is beetje te breed om me er zelf in te gaan verdiepen namelijk... :S
Kan me trouwens heel goed voorstellen hoe diep je op de breaks van Venetian Snares kunt gaan, wat ik er vroeger van geluisterd heb zijn ze soms echt fucking ingewikkeld te volgen. :9

Uitspraak van NovaStyle op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:58:
ik zal je weleens wat hele vage dark meuk laten horen, volgens mij ben je dan best blij verrast hehe

Hier biedt zich nog een vrijwilliger aan om het een keertje te beluisteren... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeft er iemand nog zegels? Pb even!
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens ervaring met het luisteren van Deep Purple/Pink Floyd en dergelijke op de acid?
Maar ben wel bang dat ik dan totaal uit mijn plaat ga, hehe. :9

Zeker wel! pink floyd is echt uber trip muziek! Moet je zeker proberen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op dinsdag 28 oktober 2008 om 20:44:
Zeker wel! pink floyd is echt uber trip muziek! Moet je zeker proberen!

Ben bang dat ik dan heel emotioneel ga reageren.
Kan nu al soms bijna niet droog houden bij Comfortably Numb, Crazy Diamond en Wish You Were Here. :$
Die clip van Comfortably Numb is ook zo ontzettend om te spacen. (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NovaStyle op dinsdag 28 oktober 2008 om 19:58:

Moeha, ik ga ju versteld doen staan met je trance gebrazel :rot:

Mijn muziekspatjes zijn veeeeeeeul vetter :rot:

Kom een keer langs man, keertje samen een track in elkaar stoeken, 2 vage menseng _O_
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 20:58:
Kom een keer langs man, keertje samen een track in elkaar stoeken, 2 vage menseng

Geef dat van tevoren wel ff aan wanneer je langskomt, dan zorg ik dat ik moet werken of zo :rot:
2 vage mensen hier wordt me iets te veel :P
Waarschuw beheerder
haha nou zo vaag ben ik niet hoor, vergeleken met rop :$ ik heb zelfs een baan :lol:

maar dat gaat wel goedkomen een keer, trackbouwen ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mhmhm ok

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NovaStyle op dinsdag 28 oktober 2008 om 21:13:
ik heb zelfs een baan :lol:

Ik ga naar school lelijke natnek :rot:

Mgoed, dennis gaat nu een riemix van een track van me maken :[

Waarschuw beheerder
Beeh ik word echt moe van al die schooiers voor lsd :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 oktober 2008 om 11:47:
Beeh ik word echt moe van al die schooiers voor lsd

Mjah, ze moeten ook allemaal 5 zegeltjes hebben, dus je kunt eigenlijk net zo goed stoppen met school en rijk worden van de handel. :s

Wat voor breakcore produceer je eigenlijk, a la Venetian Snares zeker?
Ik zou best keertje wat willen luisteren, altijd op zoek naar nieuwe muziek en zo. :)
Dus als je een linkje hebt ofzow, PM = welkom. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 29 oktober 2008 om 12:00:
Mjah, ze moeten ook allemaal 5 zegeltjes hebben

lol, maximaal :rot:

Pm is onderweg (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 20:34:
Heeft er iemand nog zegels?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van La herb's op woensdag 29 oktober 2008 om 21:56:
Uitspraak van bremzzz op dinsdag 28 oktober 2008 om 20:34:
Heeft er iema

kom eens boven de rivieren uit dan vind je nog een wat fatsoenlijke drugs!
Waarschuw beheerder
onzin!! dr is hier genoeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scally op woensdag 29 oktober 2008 om 22:39:
kom eens boven de rivieren uit dan vind je nog een wat fatsoenlijke drugs!

:gaap:

Uitspraak van Chav op donderdag 30 oktober 2008 om 00:20:
dr is hier genoeg!

Kom je effe wa brengen dan :lol:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Mjah, zou het dolgraag een keer proberen maar.
Ik weet nog niet wat de beste setting hiervoor is, Ik heb een beetje het gevoel dat ik hardstyle dan te hard vind en misschien liever iets trance achtigs luister. Ik stel me acid ook wel voor als iets wat toch best heftig is en vraag me af hoeveel controle ik dan nog hou. Misschien is daar met de dosis wat aan te doen.
Een flinke dosis xtc houd ik nog wel onder controle, naja, behalve die kaak dan :D
Maar ik denk dat het onmogelijk voor te stellen is HOE het is, Kan ik het misschien beter eerst thuis met vrienden proberen of is het wel lekker als er wat muziek is. (bij XTC heb ik wel graag muziek, zou ik ook nooit thuis willen doen). Sowiesow heb ik wel graag een omgeving zonder anti-drugs mensen die je raar aan gaan kijken. Bij veel ouderen is het nog steeds taboe, dus die kom ik dan liever niet tegen.
Misschien is nature one wel goed, alle soorten muziek in huis. Maar dat duurt nog zo laaaaaang :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepoog op donderdag 30 oktober 2008 om 17:50:
zou ik ook nooit thuis willen doen

Kan heel relaxt zijn hoor, superdiepe gesprekken met je vrienden.
Is wel heel anders als op een party, maar is kwestie van ff knop omzetten. :)

Wat die LSD betreft...
Eerste keer op een feest zou ik je ook niet aanraden.
Gewoon keertje als een van je vrienden alleen thuis is daar avondje gaan zitten?
Neem je iPod mee met allerlei muziek, kun je kijken hoe dat bevalt.
Anti-drugs mensen op een acidtrip is niet echt relaxt nee, haha. ;P

Nature One, kan echt niet wachten tot Augustus nee... (Y)
Waarschuw beheerder
op een feest kan heel vet zijn maar voor de hogere doseringen blijf ik toch thuis

Waarschuw beheerder
en dan zal ik meestal klassieke muziek luisteren of goa
Waarschuw beheerder
Hogere doseringen...
Ogen dicht en vijf, zes uur rondlopen in mijn eigen koninkrijk. (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 31 oktober 2008 om 14:32:
Ogen dicht en vijf, zes uur rondlopen in mijn eigen koninkrijk.

Haha, val je dan nergens tegenaan? :lol:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 26 oktober 2008 om 23:16:
Pfff, wat een gevoel.
Moeite om dagelijkse sleur weer op te pakken... :s

Hier had ik nog n vraagje over, er wordt gezegd geen dinsdag dip. Maar bovenstaand klinkt toch wel een beetje als een dinsdag dip, of ik heb nog nooit een echte dinsdag dip gehad. :P
Maar dat zul je toch wel houden bij elke dope die zorgt voor een onvergetelijke ervaring. :P Hoe zuiver dat ie ook is.
Heimweeeee! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepoog op zaterdag 1 november 2008 om 15:00:
Maar bovenstaand klinkt toch wel een beetje als een dinsdag dip, of ik heb nog nooit een echte dinsdag dip gehad.

Echte dinsdag-dip is een soort lichte depressie.
Geen zin in niks, jezelf nutteloos voelen en nergens echt van kunnen genieten.

Het gevoel wat ik hier bedoel is anders.
Met LSD beleef je alles heel intens en alles gaat veel dieper.
Als je dan (zoals ik) een bijbaantje hebt in een supermarkt...
Dan besef je plotseling hoe oppervlakkig de gemiddelde mens is.
Je voelt een soort geestelijke armoede, beetje lastig te omschrijven.

Misschien zoals een film die afloopt met een cliffhanger.
Dan baal je ook dat het is afgelopen, en je wil gelijk de rest zien.
Het is niet zo dat je nergens zin in hebt, maar je wil graag weer terug naar de wondere LSD wereld.
Volgens mij is dit ook een vrij algemeen gevoel, veel mensen die LSD trips maken hebben het wel eens gehad.

Het belangrijkste verschil: Dinsdagdip komt door een tekort aan serotonine, het after-LSD gevoel is meer een soort heimwee. :)

Uitspraak van La herb's op zaterdag 1 november 2008 om 00:38:
Haha, val je dan nergens tegenaan?

Tuurlijk niet, alles gaat opzij voor koning Niels o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog nooit lsd gebruikt dus kan niet oordelen (ben wel nieuwsgierig erna)!
mijn persoonlijke favo blijft 2cb , is lsd trip veel heftiger dan 2cb trip?
(omdat er lsd extracten in 2cb zitten)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op zondag 2 november 2008 om 07:48:
omdat er lsd extracten in 2cb zitten

Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt?
Maar zowel LSD als 2C-B zijn zuivere stoffen, die qua chemische structuur geen enkele gelijkenis hebben.
Denk dat een LSD-trip idd veel heftiger kan zijn dan 2C-B, omdat LSD veel meer met je mind fuckt.
Maar zoals altijd, is dat vooral een kwestie van ervaring en dosering.

Probeer het gewoon een keertje. :9

Waarschuw beheerder
Klinkt allemaal best goed!
Maar net wat hij zegt, het is meer in Engeland / Frankrijk etc.
Hoe kom je er hier aan dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 1 november 2008 om 18:21:
Je voelt een soort geestelijke armoede, beetje lastig te omschrijven.

Ineens snappen waarom iedereen uit zijn dak aan het gaan is op dat feest? Dat de meesten van ons gewoon werk doen dat klote is. Maar we allemaal toch moeten doen om ons hoofd boven water te houden in deze baggermaatschappij. En dat van de lageropgeleiden tot de hogeropgeleiden. Je hoofd krijgt de kans niet om open te gaan omdat je meestal toch kutdingen moet doen, omdat je voor leuke dingen eigenlijk niet betaald krijgt?

Ik denk toch dat ik met xtc een "tipje" van die sluier heb gezien. En dat er bij LSD echt weer een hele wereld opengaat. Op nature one in het gras van zo'n bunker zitten en het gevoel hebben dat alles klopt, diep filosoferend. Ik wilde eigenlijk nog wel een uur met open mond alles "gadeslaan". Geen vroeger, geen straks, alleen nu, volledige rust en alle concentratie op 1 moment. Genieten van het "rorschach" effect dat je voor de gek probeert te houden. Maar mn maat zat niet op dezelfde golflengte, die wou gewoon doorstuiteren :D

Naja krijg wel steeds meer zin in acid :P
Waarschuw beheerder
LSD is een geneesmiddel je wordt alleen maar beter ervan. OPPASSEN DUS!!!

LSD gebruik is ten strengste afgeraden, anders het gebruik van andere drugs is nutteloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepoog op zondag 2 november 2008 om 13:14:
Maar mn maat zat niet op dezelfde golflengte, die wou gewoon doorstuiteren

Hehe, is dat wie ik denk dat het is? ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 november 2008 om 12:15:
Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt?
Maar zowel LSD als 2C-B zijn zuivere stoffen, die qua chemische structuur geen enkele gelijkenis hebben.
Denk dat een LSD-trip idd veel heftiger kan zijn dan 2C-B, omdat LSD veel meer met je mind fuckt.
Maar zoals altijd, is dat vooral een kwestie van ervaring en dosering.

Probeer het gewoon een keertje.

2C-B is een psychedelische drug. Voor het eerst gesynthetiseerd door Alexander Shulgin in 1974.

Gebruikers beschrijven het effect als een mix tussen LSD en MDMA. Midden jaren 90 werd deze stof in smartshops verkocht, maar sinds 1997 is het middel verboden.

BRON: http://nl.wikipedia.org/wiki/2C-B

daarom dacht ik dat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soepoog op zondag 2 november 2008 om 14:03:
door voor de fruitmixer!

Kwam zijn instelling 'gewoon doorstuiteren' door iets wat geel en rond was? ;p
Wat moet ik trouwens met een fruitmixer!?

Uitspraak van Midnight Rave Association op zondag 2 november 2008 om 14:02:
Gebruikers beschrijven het effect als een mix tussen LSD en MDMA.

Mjah, zelf zou ik het niet zo beschrijven, maar goed.
Hoe ik jouw post uitlegde (extract van LSD in 2C-B ), was dat 2C-B een soort mengsel zou zijn, waar ook LSD doorheen zat.
Beetje miscommunicatie dan ofzow. :)

Mijn advies blijft: Gewoon keertje proberen! (Y)
En als je een betere beschrijving van het effect zoekt, kijk dan even op erowid.org.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 2 november 2008 om 14:07:
Kwam zijn instelling 'gewoon doorstuiteren' door iets wat geel en rond was?

jaaaaa, goeie shit man :P

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Iemand wel eens lsd icm lachgas geprobeerd?
Ik wel een tijdje terug maar dat is me een partij vaag zeg!

Meer mensen ervaring met deze combi?

Waarschuw beheerder
nee maar wel met speed en ghb:p is wel ziek dan:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Bij dat laatste kon ik me dus niets vorstellen maar nu weer ik wel beter

Na vanavond ben ik het hier dus 100% mee eens(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft er iemand nog goede zegels
omgeving amsterdam
PB me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 13:00:

Na vanavond ben ik het hier dus 100% mee eens(Y)

En als je nuchter bent, voel je je dan ook weer superieur tegenover de drugsgebruikers? xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 13:00:

Lekker spul hè? :9

Als je nuchter bent, heb je dat gevoel inderdaad nog steeds.
Gewoon zo relaxt, al die mensen die al scheef gaan en vragen of jij nog een pilletje kunt missen.
Dan besef je 'hee, ik heb de hele avond alleen nog maar gedanst en van de muziek/lichtshow genoten'.
Zo'n bevrijdend gevoel voor mij...niks anders nodig hebben (behalve drinken dan :P) om de hele avond los te gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 23:44:
En als je nuchter bent, voel je je dan ook weer superieur tegenover de drugsgebruikers?

Ja dat wel maar dan kan ik dus niet non-stop los gaan zoals ik nu gedaan heb:P
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 25 november 2008 om 00:27:
Dan besef je 'hee, ik heb de hele avond alleen nog maar gedanst en van de muziek/lichtshow genoten'.

Sow dan, idd eey. Nu je het zegt besef ik ook dat ik echt alleen met de muziek en het dansen bezig ben geweest. Stond ik op dat moment niet zo bij stil.
Je bent gewoon los aan het gaan. er razen wel veel gedachten door je hoofd maar dat gaat allemaal zo snel dat je nooit echt bij een gedachte stil staat.
Waarschuw beheerder
Wil volgende week zaterdag ,ook wel eens lsd gaan gaan gebruiken op een feest .
Alleen vorige week op Hardcore 4 life , was het feest niet zo'n succes .
Er was daar een enorme kut sfeer . En zelfs mdma zorgde er niet voor dat ik me echt geweldig ging voelen . Ik ging hard , dat wel . Maar vechtpartijen verzieken bij gewoon de sfeer . Ik kan het wel nog gezellig en leuk hebben met vrienden . Maar daar blijft het wel bij .

Met lsd op word het dan waarschijnlijk nog moeilijker , om verder van het feest te genieten .
Waarschuw beheerder
half jaar terug ofzo zat ik met lsd in me mik in een of andere kroeg/kinderdisco..
was best te doen, hoewel de mensen met wie ik mee was me niet zo gezellig vonden, ik liep blijkbaar alleen maar te klagen over de dwaasheid van die hele tent de hele avond..

ik doe het toch liever ergens buiten, in een mooie omgeving :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demolisher op zondag 30 november 2008 om 09:28:
Met lsd op word het dan waarschijnlijk nog moeilijker , om verder van het feest te genieten .

Hangt er beetje vanaf hoe goed je het zelf kunt sturen.
Ik heb met MDMA juist heel erg dat ik me zo'n vechtpartij dan persoonlijk aantrek.
Je weet wel, vet verdrietig dat er gevochten wordt en vet bezorgd of het wel goed gaat met de mensen die klappen hebben gekregen.
Dan pik je echt zo'n negatieve vibe op, vind ik dan.
Terwijl het je in principe niet zoveel zou moeten boeien, zo lang ze nog verder kunnen feesten, boeiend verder.
Toch vaak meerdere mensen schuldig als er gevochten wordt...

Met LSD heb ik dat dan wat minder, als het echt in je buurt gebeurt dan is't misschien wel beetje intens.
Maar in principe gedraag je je veel rustiger met LSD op, als je dat voor jezelf beseft, dan snap je ook dat jij niet zo snel ruzie zult krijgen.
Vannacht op r_AW ging ik ook wel lekker op de LSD, hoewel er toch wel redelijk wat gevochten is.
(In vergelijking met de technofeestjes waar ik laatste tijd veel heen ga dan, het is niet zo dat er écht veel gevochten werd ofzow...gelukkig. :))
Dacht wel elke keer als ik iets agressiefs zag gebeuren van...'heey kut, als ze mij maar niet pakken...'
Maar gelijk daarna: Ik sta hier vet rustig op mezelf, diep los te gaan op de muziek...waarom zouden ze mij moeten hebben!?

Alleen voor een eerste party-ervaring met LSD is een hardcorefeest misschien wat minder geschikt.
Of het moet b'tje kleinschalig zijn, dat je lekker bij je matties in de buurt staat hele tijd. :)
Hardcore is toch de wat meer opgefokte muziek, dan moet je sterker in je schoenen staan voor een happy trip denk ik.

Maar, al met al, gister was echt een superfeestje en ging weer lekker diep op de muziek. (L)

PS Het = nog niet helemaal uitgewerkt volgens mij... :lol: :rot:
Waarschuw beheerder
Als ik het had, zou ik het zeker een keer doen :yes:

Waarschuw beheerder
Nogmaals de vraag, zou het ook graag een keer testen. Gezien de toch wel goede ervaringen hier :), dus kan iemand wat regelen in omgeving amsterdam?
Alvast bedankt.
Waarschuw beheerder
Hij komt weer lekker binnenstuiteren vanavond.
En zo vroeg ook... :rot:

Waar gaat dat naartoe met de jeugd... :lol:

Waarschuw beheerder
lsdmuziek? probeer Loveland CD is

http://www.megaupload.com/nl/?d=G8FGGKV0

voor degenen die onbekende mense vertrouwe dat ze je geen virus aansmere :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 30 november 2008 om 15:35:
Hangt er beetje vanaf hoe goed je het zelf kunt sturen.
Ik heb met MDMA juist heel erg dat ik me zo'n vechtpartij dan persoonlijk aantrek.
Je weet wel, vet verdrietig dat er gevochten wordt en vet bezorgd of het wel goed gaat met de mensen die klappen hebben gekregen.
Dan pik je echt zo'n negatieve vibe op, vind ik dan.
Terwijl het je in principe niet zoveel zou moeten boeien, zo lang ze nog verder kunnen feesten, boeiend verder.
Toch vaak meerdere mensen schuldig als er gevochten wordt...

Met LSD heb ik dat dan wat minder, als het echt in je buurt gebeurt dan is't misschien wel beetje intens.
Maar in principe gedraag je je veel rustiger met LSD op, als je dat voor jezelf beseft, dan snap je ook dat jij niet zo snel ruzie zult krijgen.

Ik heb dat juist sterker met tripmiddelen, dat ik het me aantrek, en dat de vibe op me overslaat. Bij mij heeft het alleen niks te maken met het idee dat ik zelf ruzie zou kunnen krijgen (als ik zulke dingen ga denken ben ik wel heel ver heen, blijf er altijd wel redelijk rationeel bij, is echt puur gevoelsmatig)
Waarschuw beheerder
wat ik me nou afvraag hea, ga je niet echt helemaal op in je eige wereld, ik bedoel blijf je zeg maar bij je bewustzijn, weet je waar je zelf mee bezig bent. of ben je gewoon helemaal waus en weet je niet meer wat je doet . ik zelf zit er ook aan te denken een keer lsd te nemen.