Partyflock

Forumonderwerp · 974644
1 volger · 15262x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat alle Acid-topics gesloten zijn, even een nieuwe om te kijken wat de meningen op PF zijn over ACID.

Acid is een drug die veel gebruikt wordt in landen als Israel, Brazilie, Engeland, Frankrijk etc. In Nederland is het echter een wat zeldzamere drug.

Ik ben van mening dat acid de beste party drug die er is op techno-feesten of alles behalve hardcore. Voordelen acid tegenover pillen:

- Je gaat geen bekken trekken/kauwen/raar hoofd
- Minder slecht voor je lever etc.
- Volgende dag alleen vermoeidheid, geen dinsdag dip etc.
- Je blijft er nuchterder onder dan wanneer je helemaal lijp van de pillen bent
- Je slikt 1 tripje en de hele avond ga je los
- Je bent niet half verdwaalt aan het dansen, je gaat 100% op in de muziek en danst alsof je leven ervan hangt.
- Je voelt je superieur tegenover alle pillenslikkers omdat je pas goed ziet hoe slecht die shit voor je is en hoe hard je kan gaan met acid

Vinden jullie dat er meerdere voordelen zijn van acid, of willen jullie juist mijn stelling weerleggen, hoor ik graag de discussie!

Waarschuw beheerder
En Acid is voor mij nog steeds de bests partydrug, godverdomme!

Hoe diep je kunt gaan met Acid, dikke techno en vette lasers is onbeschrijfelijk!

En ik ben er helemaal overuit, schranz en andere harde kale muziek is echt inspiratieloze herrie. Je kunt niets met die muziek, zit geen DIEPgang in!

Waarschuw beheerder
En Acid is voor mij nog steeds de bests partydrug, godverdomme!

Hoe diep je kunt gaan met Acid, dikke techno en vette lasers is onbeschrijfelijk!

En ik ben er helemaal overuit, schranz en andere harde kale muziek is echt inspiratieloze herrie. Je kunt niets met die muziek, zit geen DIEPgang in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 13:45:

Deels mee eens. Schranz/hardcore + XTC ga je gewoon hersenloos los en dat voelt heerlijk. Ik ben echter een muziekfanaat en luister thuis dan ook bijna geen 'snoei-muziek'.

Techno is lekker, maar Tekno om te trippen is ook heel lekker. Techno met een iets hogere BPM en het heeft ook wat weg van Drum n Bass.

Postzegels ed. lijken me beetje freaky. Die micro-dots zien er wel interessant uit. Hoe doseer je zoiets kleins, als ik vragen mag? En hoe betrouwbaar zijn "micro-dot-dealers"? Mijn pillenman verkoopt niet dat soort drugs..

Gr,
Wazige Willem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 20:12:
Postzegels ed. lijken me beetje freaky. Die micro-dots zien er wel interessant uit.

Zit geen verschil in, alleen dat het ene een zegeltje is en de ander een microdot :)

De werking is exact hetzelfde
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 20:12:
En hoe betrouwbaar zijn "micro-dot-dealers"

over het algemeen betrouwbaarder dan je pillen en poederman
Waarschuw beheerder
Op trance energy 1/3 de van een hofmannetje genomen + wiet. En ik moet zeggen dat wanneer je energie uitstraald naar anderen toe je echt wel iets trancendaals beleefd. Iedereen die ik even aanstaarde was een open boek.

Aan de andere kant doet het ook wat met je om zelf 'halfnaakt' in de Jaarsbeurs te lopen en iedereen te zien met de ego op z'n ziel. Eigenlijk is iedereen nog steeds zichzelf niet en staat iedereen nog onder 'druk'. Leek wel een gebouw vol depressieve mensen ;)

Alleen moet je niet zomaar gaan chillen, want als je zit en je ogen sluit kom je er niet zomaar uit. :D :lief:
Waarschuw beheerder
wel eens de candyflip gemaakt??
lsd + 3,5uur--> mdma/xtc
totale mindopening schijnt
iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
kan er niet aan komen hier in de buurt :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op vrijdag 21 maart 2008 om 17:56:
Aan de andere kant doet het ook wat met je om zelf 'halfnaakt' in de Jaarsbeurs te lopen en iedereen te zien met de ego op z'n ziel. Eigenlijk is iedereen nog steeds zichzelf niet en staat iedereen nog onder 'druk'. Leek wel een gebouw vol depressieve mensen ;)

It's in the eye of the beholder, onthou dat.
Waarschuw beheerder
hmmm, nee lijkt me niets.
ben niet zo van de tripdrugs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ACID (L)
Alleen zo verrekte moeilijk te krijgen hier :(

Waarschuw beheerder
dan laat je het toch via de post komen?

Waarschuw beheerder
Ik merk toch dat er langzaam maar zeker weer meer openheid onstaat over lsd gebruikt zonder de bekende directe vooroordelen uit de jaren 80 en 90. Goede zaak! (Y)

Waarschuw beheerder
Gisteren bij Awakenings was het echt huilen om de schoonheid van de lasers. Wát een feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Chin op zaterdag 22 maart 2008 om 03:37:
wel eens de candyflip gemaakt??
lsd + 3,5uur--> mdma/xtc
totale mindopening schijnt
iemand ervaring mee?

Was met een maatje van me die 100 mcg ophad + 2 pilletjes. Die kon wat meer scherpte houden terwijl ik af en toe even de logica van m'n korte termijn geheugen kwijt was. Maar de acid loste z'n ego wat op en door de E kwam de uitting daarvan extra naar voren. Dus ja, je staat flink open.

Door E erbij viel die niet terug inzichzelf, wat bij mij wel wat meer het geval was. Een feest wordt fantastisch vuurwerk van binnen. Maar je omgeving zal dat niet echt aanmerken aangezien je alles behalve uitbundig wordt. De verwondering zit in jou. Met E erbij wordt dat extravert in plaats van introvert.

Belangrijkste is dat je de invloeden zoals ze zijn in je laat smelten en niet probeerd om te buigen of te filteren voordat je ze toelaat in je ziel. Je derde oog is geopend, als je die gedachte vasthoud, ben je ten alle tijden veilig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen nacht voor het eerst lsd gebruikt. Gewoon veilig thuis, maar wat een ervaring! Heerlijk, ik heb de gedurende de hele trip diep genoten van alles wat er om mij heen gebeurde. En de muziek, minimal en techno, onbeschrijlijk mooi! Ik kan niet wachten tot dat ik het een keer op een techno feest kan gebruiken!

Hardcore heb ik nog geluisterd maar dat vond ik inderdaad niet mooi, het klonk erg lomp en drukkend! Het verstoorde de schoonheid om me heen terwijl techno het alleen maar benadrukte! Geweldig..

Ik ben echt blij dat ik het heb geprobeerd!
Een hele mooie ervaring rijker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En niet te vergeten ik voel me prima, terwijl ik hooguit 5 uurtjes heb geslapen!

Dit is veel beter dan de welbekende klachtjes die ja na xtc gebruik overhoudt! Zo heb je tenminste ook nog wat aan je dag.. :)
Waarschuw beheerder
sluit ik me helemaal bij aan(H)
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
doe mij maar 2c-b :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 25 maart 2008 om 19:44:
doe mij maar 2c-b

Is ook leuk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 09:48:
Bovendien hou ik er niet van om helemaal bekkentrekkend rond te lopen.

Vind ik idd ook een van de grote nadelen van pillen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 22:06:
dinsdag dip

Dit vind ik nog het grootste nadeel.

Toch denk ik dat ik liever een pilletje neem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 21:01:
Toch denk ik dat ik liever een pilletje neem.

Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amel_ op woensdag 26 maart 2008 om 10:15:
Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever :P

Als we alles om de nadelen maar gaan laten kunnen we BETER helemaal niks nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Shan op maandag 24 maart 2008 om 16:47:
En niet te vergeten ik voel me prima, terwijl ik hooguit 5 uurtjes heb geslapen!

Dit is veel beter dan de welbekende klachtjes die ja na xtc gebruik overhoudt! Zo heb je tenminste ook nog wat aan je dag..

jaaaa daarom heel nederland verplicht aan de lsd(L)

nou kun je wel vermoeid zijn hoor na een zware trip de volgende dag...

Acid for free:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Amel_ op woensdag 26 maart 2008 om 10:15:
Als daar de nadelen niet aan zouden zitten, heb ik die ook liever

fuck die shit, als de pil is uit gewerkt pak k gewoon n doppie ghb, ben je de volgende dag echt goed dr aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
OT: LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 20:30:
LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

het is dan in elk geval beter voor je als elk weekend je lamzuipen in de kroeg:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 20:30:
OT: LSD lijkt me interessant maar dan moet ik wel een goede, langdurige toevoer hebben want als die verhalen van de topic opener kloppen, zou ik het elk weekend doen.

hoezo? Het is juist vet om het niet te vaak te doen! Anders wordt het te gewoon

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat kan kloppen, maar dan heb je dus geen idee van hoe ik met drugs om ga.

Of iets bevalt me (zoals vrijwel alle drugs) totaal niet en ik doe het niet meer, of het bevalt me wel, zoals thc, en dan pak ik het elke dag.

Een niet-verslavende drug als LSD zou dan elke keer worden als k n techno party bezoek, en das al gauw 3x per maand ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 maart 2008 om 22:31:
en dan pak ik het elke dag.

Dat zal bij LSD nooit gebeuren, want dat werkt niet, je merkt dan helemaal niks. Daarom kun je nooit verslaafd raken aan LSD

Sowieso als je LSD echt kan waarderen dan laat je minimaal 17 dagen tussen je trips, om het middel weer tot volle werking te kunnen laten komen. (ook afgewisseld met paddo's)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 00:04:
Sowieso als je LSD echt kan waarderen dan laat je minimaal 17 dagen tussen je trips, om het middel weer tot volle werking te kunnen laten komen. (ook afgewisseld met paddo's)

Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten. Zijn dit fabeltjes en wat kun je hiervan merken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten. Zijn dit fabeltjes en wat kun je hiervan merken?

American propaganda my friend. Fabels dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 27 maart 2008 om 16:17:
American propaganda my friend. Fabels dus

dat dacht ik dus ook, maar allemaal Israelische vrienden van mij die dus veel acid gebruiken, vertelden mij dit ook. Mijn reactie was ook, dat geloof je toch niet, en wat dan nog! Maar okee.. fabels :) goed te weten!

Wat zijn dan wel lichamelijke nadelen van acid?
Waarschuw beheerder
Nouja afgezien van een tijdelijke verhoogde hartslag en luchaamstemperatuur geen geloof ik. De echte gevaren zijn psychologisch denk ik, bij een kleine groep mensen die daar aanleg voor hebben HPPD en andere psychologische problemen.

Wat wel kan is dat door gebruik van acid dingen naarboven komen waar je over gaat zitten piekeren, en piekeren veroorzaakt op de een of andere manier bij mensen soms rugpijn :) misschien dat daar de fabels vandaan komen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op donderdag 27 maart 2008 om 16:33:
[Rêve Lucide] Nouja afgezien van een tijdelijke verhoogde hartslag en luchaamstemperatuur geen geloof ik. De echte gevaren zijn psychologisch denk ik, bij een kleine groep mensen die daar aanleg voor hebben HPPD en andere psychologische problemen.

Wat wel kan is dat door gebruik van acid dingen naarboven komen waar je over gaat zitten piekeren, en piekeren veroorzaakt op de een of andere manier bij mensen soms rugpijn :) misschien dat daar de fabels vandaan komen..

okee, niets nieuws dus :)

TOPPIE!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 00:04:

wat betaal je redelijkerwijs voor n dosis van 300mg?

anders binnekort ff proberen als k weer naar Den Haag ga, ken daar mss iemand die dr aan kan komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:26:
Wat zijn dan wel lichamelijke nadelen van acid?

Een lichamelijk gevolg van LSD kan zijn, dat je geen last meer hebt van migraine

Maar da's op zich wel een voordeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 16:57:
300mg?

?? microgram bedoel je?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen idee denk het...

Waarschuw beheerder
denk t wel;)

dosis 300uq is erg hoog hoor voor eerste keer..

beter begin je met 100 a 150uq

Prijs verschilt heel erg, denk dat je blij mag zijn als je wat kunt bemachtigen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 maart 2008 om 16:57:
wat betaal je redelijkerwijs voor n dosis van 300mg?

Uitspraak van actief op donderdag 27 maart 2008 om 17:13:
microgram bedoel je

Op dit moment betaal ik zelf voor zo'n dosis bijna €20.-

Maar een jaar geleden €8.- Verschilt hoe sterk de zegels zijn die beschikbaar zijn.

Waarschuw beheerder
wat zit er nou gemiddeld op 1 zegel? 150?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 17:52:

denk dat je dit niet red...

rond 100 denk ik eerder..

Veel mensen zeggen dat er meer op zit..
Maar bij testen valt dit altijd tegen(testpunten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 17:52:

Ik heb ze van 10, 25, 50, 60, 75, 100 en 150 gehad tot nu toe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Hee en hoe zit het met dat verhaal dat acid na verloop van tijd in je ruggemerg gaat zitten? Wat moet ik daarvan geloven en wat voor betekenis heeft het? Ik hoorde ook dat acid tussen al je botten/gewrichten gaat zitten.

heb ooit gelezen dat acid al na 20 a 30 min uit je bloed/lichaam is verdwenen, het activeert een andere stof die je laat trippen. En dat verwerkt je lichaam na een aantal uur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_ACTIONHERO op maandag 14 januari 2008 om 18:14:
Om een klein beeld te krijgen.. probeer salvia maar is op de juiste manier.

of niet ;) is puur gif, vind je t gek dat je daarom zo hard gaat, je lichaam trekt t eigenlijk niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_Chin op donderdag 27 maart 2008 om 23:54:
heb ooit gelezen dat acid al na 20 a 30 min uit je bloed/lichaam is verdwenen, het activeert een andere stof die je laat trippen. En dat verwerkt je lichaam na een aantal uur

Ook dat is een mythe

Uitspraak van UTCA_Chin op donderdag 27 maart 2008 om 23:55:
of niet ;) is puur gif, vind je t gek dat je daarom zo hard gaat, je lichaam trekt t eigenlijk niet!

En daar is nog weinig onderzoek naar gedaan (nadelige effecten van salvinorin A, het enige bestanddeel in salvia dat bewezen actief is)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die zooi blijft altijd in je lichaam hangen

blijf mah lekkah hanguhhhhhhhhh :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oohee op vrijdag 28 maart 2008 om 14:05:
die zooi blijft altijd in je lichaam hangen

blijf mah lekkah hanguhhhhhhhhh

neem nog een biertje;)