Uitspraak van pathfinder op zondag 7 oktober 2007 om 20:55:we kunnen het niet laten, de nieuwe pathfinder komt er waarschijnlijk snel weer aan....
Goed bezig mannen!!
Uitspraak van pathfinder op zondag 7 oktober 2007 om 20:55:we kunnen het niet laten, de nieuwe pathfinder komt er waarschijnlijk snel weer aan....
Kom maar op! Ik zit er helemaal in! Kan niet wachten.
Ja kom maar op! Meeeeeer! 
Uitspraak van inactief op zondag 7 oktober 2007 om 21:13:hoe snel is snel?
Eigenlijk was de bedoeling om in het voorjaar weer wat te doen maar dat gaat ons echt telang duren, begint alweer een beetje te kriebelen.
Het zal dus niet volgende maand al zijn maar ook niet pas in het voorjaar.
Jullie zien de mail wel verschijnen...
hoppah!!!
Uitspraak van pathfinder op maandag 8 oktober 2007 om 09:51:Eigenlijk was de bedoeling om in het voorjaar weer wat te doen maar dat gaat ons echt telang duren, begint alweer een beetje te kriebelen.
Het zal dus niet volgende maand al zijn maar ook niet pas in het voorjaar.
Jullie zien de mail wel verschijnen...
Kriebelt mij al vanaf het moment dat het feestje afgelopen was.......
Uitspraak van Negative V op maandag 8 oktober 2007 om 01:21:We moeten die dansvloer blijven rocken he!
Absoluut! Was echt zooo mooi vorige keer! En dan inderdaad dat nummer.. Oii...
Uitspraak van pathfinder op maandag 8 oktober 2007 om 09:51:Het zal dus niet volgende maand al zijn maar ook niet pas in het voorjaar.
Ik gok op een decembertje.
Zijn er nog dj's/live-act die jullie als PATHFINDERS willen zien/horen op aankomende edities??!?
Tuurlijk, maar of 't haalbaar is?
Luciano ofzo?
le-fi en mr. funk b2b
Dit is wel haalbaar en leuuuk
Ille is natuurlijk vorige keer ook al geweest.. Ja van mij mag ie nog een keer komen hoor, mij hoor je niet klagen
Shinedoe
Tsja,.. ik weet het ook allemaal nieehiieet
le-fi en mr. funk b2b
die twee samen rocken als een malle
Steve Bug
oooooow pleuniii! jij met je steve bug!
verder zou wat smerige acid niet misstaan...Abe Duque?! of is dat een utopie? zou toch fantastisch zijn..jammiejammie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 22:27:https://partyflock.nl/topic/975812:Minimalset_80_minuten.html
Meer filmpjes van laatste editie
Natuurlijk!! Ik had M`n filmpjes ff moeten linken hier. Maareh... vergetuhhh
Dus hier nog maar een X
http://www.123video.nl/video.asp?q=Theenforcer&;;familyFilter=ON
ps: De filmpjes van die wouze after waren helaas allemaal te donker dus die heb ik er maar niet opgezet
laatste aanpassing
Uitspraak van bobst op maandag 8 oktober 2007 om 14:00:
le-fi
ille is natuurlijk vorige keer ook al geweest.. Ja van mij mag ie nog een keer komen hoor
maar is het niet leuker om er ook wat andere mensen er neer te zetten?
Ik wil Patski Ping
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 16:32:maar is het niet leuker om er ook wat andere mensen er neer te zetten?
bang voor overkille?
ik houd mezelf sowieso aanbevolen voor een volgende keer en als dat pas in juli is, dan is dat natuurlijk ook ok!
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:09:bang voor overkille?
hahaha natuurlijk niet laat maar komen.
maar een feestje zonder ille bitch, ille bitch & de man zonder schaduw of michael von L. zijn zeldzaam.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:33:maar een feestje zonder ille bitch, ille bitch & de man zonder schaduw of michael von L. zijn zeldzaam.
Dat wil dan toch wat zeggen of niet??
laatste aanpassing
Uitspraak van mnmlMatty op maandag 8 oktober 2007 om 11:53:
Vraagje: Zijn er nog dj's/live-act die jullie als PATHFINDERS willen zien/horen op aankomende edities??!?
le-fi en mr. funk b2b
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 15:46:die twee samen rocken als een malle
Uitspraak van Negative V op maandag 8 oktober 2007 om 20:08:Elke keer dat ik ze samen heb meegemaakt was het dolle boel!
meerderheid van de stemmen telt was t toch??
Uitspraak van Negative V op dinsdag 9 oktober 2007 om 20:40:Misschien veranderen we nog van gedachten Nils
als ik met frans bauer begin ipv de zangeres zonder naam zeker!
Uitspraak van Negative V op dinsdag 9 oktober 2007 om 21:03:Dan zou ik inderdaad zeer teleurgesteld zijn!
ik weet dat je een enorme fan van haar bent, maar overdrijf je nu niet een beetje?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:33:maar een feestje zonder ille bitch, ille bitch & de man zonder schaduw of michael von L. zijn zeldzaam.
luxeprobleempjeO:) maar ik snap je punt
vandaar;
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:09:ik houd mezelf sowieso aanbevolen voor een volgende keer en als dat pas in juli is, dan is dat natuurlijk ook ok
Uitspraak van Negative V op dinsdag 9 oktober 2007 om 17:38:Dat wil dan toch wat zeggen of niet??
dat zeker!
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 9 oktober 2007 om 22:01:luxeprobleempje maar ik snap je punt
gelukkig maar
voor de liefhebbers van minimal...
https://partyflock.nl/topic/976221:Minimaliation_1007_minimalset_by_FSW
(ander topic heb ik laten sluiten...verkeerde link)
https://partyflock.nl/topic/976221:Minimaliation_1007_minimalset_by_FSW
(ander topic heb ik laten sluiten...verkeerde link)
Uitspraak van Negative V op dinsdag 9 oktober 2007 om 20:40:Misschien veranderen we nog van gedachten Nils.
inderdaad, mischien dat we je blij maken met een dode zangeres zonder naam