ik heb er gewoon geen woorden meer voor!
die konden we zondagavond inderdaad ook níet vinden!
Ik hoef ook echt alleen maar naar jou te kijken en ik lig al krom van 't lachen! (Dit is natuurlijk allemaal positief, jeweettoch!)
ja ik was verdwaald, helemaal de weg kwijt, wat moest ik anders dan zorgen dat iedereen kon lachen!
ik hoop het man, schaam me dood dat ik nog nooit geweest ben.. elke keer was er wel weer een ander al gepland feestje
ja pik! jammer dat je er niet was..het was wel anderhalf uur reizen vanaf mokum. maar boeie het was het allemaal waard
ja ik was verdwaald, helemaal de weg kwijt, wat moest ik anders dan zorgen dat iedereen kon lachen!
ik ging helemaal stuk om hoe jij los ging in die babybox haha
Uitspraak van monkeyboy86 op dinsdag 2 oktober 2007 om 08:56:ik ging helemaal stuk om hoe jij los ging in die babybox haha
hahaha anders ik wel!
Uitspraak van monkeyboy86 op dinsdag 2 oktober 2007 om 08:56:ja pik! jammer dat je er niet was..het was wel anderhalf uur reizen vanaf mokum. maar boeie het was het allemaal waard
hahaha ja ik zag jou al op dat filmpje staan
dacht echt van wat moet die gek nou in het verre oosten
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LfYFm6jADvs"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/LfYFm6jADvs" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>
ILLE...HELD...Hoe heet die eerste plaat uit je set op het feest zelf? Tering, had het gevoel als of ik midden in de gas stond te knallen!!!
Is al weer een oudje, '97 geloof ik; Chiapet – Tick Tock (Apocalypse Now Mix), vette plaat idd
wat een bitch zeg, die man, ons zo uitmergelen/laten genieten met zo veel platen, en zoveel eindeloze danspasjes die wij er op uitvoerden
hopelijk heeft iedereen het overleefd? excuus voor de afmat-sessie
Uitspraak van monkeyboy86 op maandag 1 oktober 2007 om 18:33:ooo wat een lekker feestje
het was mijn eerste SDPU/PF maar zeker niet de laatste!
En en en, wij zijn niet alleen maar domme boeren
Uitspraak van pathfinder op dinsdag 2 oktober 2007 om 12:21:Flocky, val jij toevallig op blonde vrouwen?
Ja inderdaad
laatste aanpassing
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:15:overleefd?
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:15:excuus voor de afmat-sessie
excuses aanvaard
''rippin kittin kidding on the rouuund''
hahaha anders ik wel!ik vond het trouwens ook mooi toen jullie achterin de auto zaten terwijl ik ging bewijzen dat ik nog kon rijden
(wat ik daadwerkelijk nog kon ook
)
hahaha ja..de gedachte van een "near death experience" was zeker niet onrealistisch, maar het ging goed dus ik ben trots op je kerel!
Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:14:Uitspraak van !!!e [www.ille.nu] op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:15:
excuus voor de afmat-sessie
ik vond het een eer !!
Uitspraak van monkeyboy86 op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:35:hahaha ja..de gedachte van een "near death experience" was zeker niet onrealistisch, maar het ging goed dus ik ben trots op je kerel!
heheheh zo wou ik het horen
Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:14:''rippin kittin kidding on the rouuund'' t zit nog steeds in me hoofd.
Oh echt he!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, zo'n vette plaat, ik heb er geen woorden meer voor!
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:15:excuus voor de afmat-sessie
afmat sessie???
Uitspraak van Mnml Touchafmat sessie???op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:48:
Geloof dat Ille in combinatie met anderen ongeveer 10 uur achter de draaitafels heeft gestaan.
Uitspraak van pathfinder op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:57:Geloof dat Ille in combinatie met anderen ongeveer 10 uur achter de draaitafels heeft gestaan.
ooh ok
plezant feestje weer.. vooral after! alleen beetje blauw oog de volgende dag? en sander.. boh boh dat wil je niet weten! 
laatste aanpassing
wat sta ik frappant te doen op die video haha.
dussss
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 18:05:Op et feest zelf realiseerde ik me op een gegeven moment hoe goed de sfeer was, iedereen stond het uit te schreeuwen
vette muziek, vette mensen, hele lijpe after
Vet compliment dit man!!!, zo dachten wij er ook over!
Uitspraak van pathfinder op woensdag 3 oktober 2007 om 16:52:Vet compliment dit man!!!, zo dachten wij er ook over!
Ja idd
laatste aanpassing
Ben gister nog ff bij de jongens van de after geweest.
Ze hebben een prachtige ochtend gehad zeiden ze.
Een aantal dingen waren wel nieuw voor ze: die rare strakke broekjes van een aantal, mensen die constant in de box gingen staan en die "nichterige" gilletjes bij een climax.
"en die gast met die baard, die heeft ook nog wel een tijdje staan draaien of niet" zei er eén...
Ze hebben een prachtige ochtend gehad zeiden ze.
Een aantal dingen waren wel nieuw voor ze: die rare strakke broekjes van een aantal, mensen die constant in de box gingen staan en die "nichterige" gilletjes bij een climax.
"en die gast met die baard, die heeft ook nog wel een tijdje staan draaien of niet" zei er eén...
laatste aanpassing
Uitspraak van pathfinder op woensdag 3 oktober 2007 om 17:31:die rare strakke broekjes van een aantal, mensen die constant in de box gingen staan en die "nichterige" gilletjes bij een climax.

haha mr dread was zelf ook niet uit die box te slaan!
ik citeer: 'ja maar zo kan ik het geluid goed in me opnemen..'
'en wist je dat ik een keer in slaap ben gevallen in zo'n box?..'
duss.
ik citeer: 'ja maar zo kan ik het geluid goed in me opnemen..'
'en wist je dat ik een keer in slaap ben gevallen in zo'n box?..'
duss.
laatste aanpassing
haha mr dread was zelf ook niet uit die box te slaan!
Uitspraak van pathfinder op woensdag 3 oktober 2007 om 17:31:die rare strakke broekjes van een aantal, mensen die constant in de box gingen staan en die "nichterige" gilletjes bij een climax.
Ah men,.. Dit is echt bizar,.. dat zij daar nog van staan te kijken zeg... Terwijl wij dat juist van hun vonden
Uitspraak van Patski Ping op woensdag 3 oktober 2007 om 00:24:
haha hoe kan je nu weer een blauw oog oplope dan?
tegen een deurpost gevallen
hoe blond kun je zijn
die rare strakke broekjes van een aantal, mensen die constant in de box gingen staan en die "nichterige" gilletjes bij een climax.
Uitspraak van pathfinder op woensdag 3 oktober 2007 om 17:31:"en die gast met die baard, die heeft ook nog wel een tijdje staan draaien of niet"
Uitspraak van eeefjeteefje op woensdag 3 oktober 2007 om 14:03:
tegen een deurpost gevallen
hoe blond kun je zijn
Hee laat dat meisje eens met rust prietman
Uitspraak van Ed ter Bak op donderdag 4 oktober 2007 om 19:37:Pfft, dat was me het nachtje/dagje wel!
Die after was ook gewoon lekker belachelijk, heerlijk! Heb alleen maar toffe mensen om me heen mogen hebben, ut was weer gezwellig int eusten!
Vond het erg leuk om je weet te zien ventje,
Nouja ik vond het leuk om iedereen weer te zien, heb jullie ontzettend gemist, die bekkies de dansjes! Ben weer helemaal terug
Uitspraak van Negative V op vrijdag 5 oktober 2007 om 12:36:Volgende keer gaan we met de Porsche!
Op de volgende pathfinder dus? Als ik weet wanneer die is lijkt het me inderdaad wel geniaal om dat voor elkaar te boksen!
Uitspraak van Negative V op vrijdag 5 oktober 2007 om 12:36:Volgende keer gaan we met de Porsche!
Zolang jij rijd komt dat dus helemaal goed
Uitspraak van Ed ter Bak op donderdag 4 oktober 2007 om 19:37:Pfft, dat was me het nachtje/dagje wel!
Die after was ook gewoon lekker belachelijk, heerlijk! Heb alleen maar toffe mensen om me heen mogen hebben,
Ik sluit aan
En tijdens het feest zelf natuurlijk ook
Hulde!!