| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 29 september 2007 om 21:00 |
en je zegt je had het niet te warm in je bomber?
maar je liep wel met rode wangetjes rond de hele avond
ja maar daar liep iedereen mee rond
dat is waar
maar bij jou viel het mij extra op
bij mij viel het ook wel mee.ik was ook niet echt los gegaan eerlijk gezegd.
teveel mainstream te weinig industrial en terror
ik eis meer early
iig een grotere early zaal
waarom ?![]()
misschien ging je wel stiekem onwijs losssssss
ik eis meer early
Trouwens, lomp hoor dat ik en een vriendin van me er niet meer in mochten om 6uur omdat we ff de lokkersleutel hadden opgehaald omdat een vriend van ons weg ging, het duurde toch tot 7uur? Gaat weer lekker nergens over En dat was ook echt het enige mindere ervan, voor de rest was het wel knallen hoor
Maar dat sloeg echt nergens op, kutportiers Kheb toch zeker wel voor tot 7uur betaald
alsof het nog niet warm genoeg was ook nog die vlammenwerpers aan
Dat is gewoon dom van jezelf.
Als je voor je de deur uit liep even had uitgelegd hoe of wat aan die portiers dan had je er vast wel in gemogen
Ze hadden niet voor niks die kluisjes zo geplaatst.
en de strenge controle aan het begin die flikker zat gewoon helemaal aan mn zak te vroete enne mensen moesten ook schoenen uitdoen zag ik
en de strenge controle aan het begin die flikker zat gewoon helemaal aan mn zak te vroete enne mensen moesten ook schoenen uitdoen zag ik
ja controle was behoorlijk streng sloeg echt nergens op
ik moest ook me schoenen uit doen
Ik ga naar feesten om nieuwe tracks te horen, niet al die tracks die ik al 100 keer gehoord heb op feesten en al 100 keer op cd's e.d. dat geld trouwens niet alleen voor Neophyte hoor... waren er wel meer.
en wanneer je bijna aan de beurt bij de controle, dat je dan ineens achter aan moet sluiten bij een 'vrouwenrij', terwijl je nodig moet zeiken
Uitspraak van Cliffie op maandag 1 oktober 2007 om 11:39:
entree ging helemaal nergens over, kwam aangelopen liep zo door (scheen kaartjes controle te zijn), totaal niet gecontroleer....
Huh, ik wel hoor
het meest logische lijkt me dan dat je dan door een vrouw word gecontroleerd alleen stonden daar alleen mannen,
dat je dan ineens achter aan moet sluiten bij een 'vrouwenrij'
entree ging helemaal nergens over, kwam aangelopen liep zo door (scheen kaartjes controle te zijn), totaal niet gecontroleer....
vervolgs simpel gefoulieerd maar das was binnen 1 min ook klaar...
blond haar en rode wangetjes valt gewoon extra op
alleen de laatste 2 uurtjes ging ik los
Net als vorig jaar
dat was vorig jaar toch perfect geregeld
en ook de setjes waren echt top
vooral Miss Zelda
kneiterharde early rave
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 30 september 2007 om 22:46:
ik eis meer early
dat was vorig jaar toch perfect geregeld
en ook de setjes waren echt top
vooral Miss Zelda
kneiterharde early rave
Uitspraak van Cliffie op maandag 1 oktober 2007 om 11:39:
vervolgs simpel gefoulieerd maar das was binnen 1 min ook klaar...
Lekker boeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wat ik de laatste tijd juist ontzettend vaak bij binnenfeesten heb en hier niet had was het aantal mensen.. je kon hier tenminste bewegen zonder dat je in andermans zweet staat te hijgen