Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van God is a gabber op vrijdag 8 augustus 2014 om 18:41:
Vandaag was 't een gekkenhuis, ik plaatse dingen, Olav plaatse dingen en Nick plaatste dingen.

Ja :lol:
nadat ik sietse tagte in die reactie ging het als een speer whaha.
Waarschuw beheerder
iemand interesse?
[img width=1024 height=1365 cacheid=001614f100322fcee4865dab1a02e35c3d]http://i62.tinypic.com/25iat08.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het volgende is weliswaar off-topic maar ik verwacht hier wel een antwoord te krijgen. Wat doet King Matthew tegenwoordig? Is hij en dus het duo gestopt? Indien ja: waarom? Is hij nog wel actief voor MOH?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Music Maniac op zaterdag 9 augustus 2014 om 02:06:
Het volgende is weliswaar off-topic maar ik verwacht hier wel een antwoord te krijgen. Wat doet King Matthew tegenwoordig? Is hij en dus het duo gestopt? Indien ja: waarom? Is hij nog wel actief voor MOH?

Inderdaad, goede vraag. Volgens mij heb ik m in 2007 voor het laatst zien optreden. Bij raveworld... Daarna helaas nooit meer een raveworld geweest.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Gistere weze kijken naar die sleeve van td 19 maar zit dikke vette scheur over heel de mouw.
Dus als er iemand van hier op mp daarop bied wees dan effe gewaarschuwd.
Gaat over deze sleeve http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/t-shirts/m834910695-thunderdome-19-longsleeve.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op donderdag 7 augustus 2014 om 15:47:
Ook nog nooit gezien.

Biedingen lopen wel mooi op :p

of ze daadwerkelijk ook betalen is een 2e he!!

en als je 600 euro betaald voor een shirt spoor je ook niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 augustus 2014 om 10:49:
of ze daadwerkelijk ook betalen is een 2e he!!

en als je 600 euro betaald voor een shirt spoor je ook niet.

hahah ja dat is ook wel zo

Ik heb het er iig niet voor over.

Voor dat bedrag kan je veel andere dingen kopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zaterdag 9 augustus 2014 om 10:33:
Gistere weze kijken naar die sleeve van td 19 maar zit dikke vette scheur over heel de mouw.
Dus als er iemand van hier op mp daarop bied wees dan effe gewaarschuwd.
Gaat over deze sleeve http://www.marktplaats.nl/a/kleding-heren/t-shirts/m834910695-thunderdome-19-longsleeve.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Das lekker dan,ook weer iemand die totaal niet te vertrouwen is dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim Beam op zaterdag 9 augustus 2014 om 12:55:
Das lekker dan,ook weer iemand die totaal niet te vertrouwen is dus.

Ik ben blij dat we gisteren naar daar zijn gegaan en het zelf konden zien
Waarschuw beheerder
-1
Die Carat6 is sowieso al een grote lul.
Zou mats aan hem verkocht hebben, maar die maakt het geld nooit over en houdt je aan het lijntje.
Stuk stront, meer is het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zaterdag 9 augustus 2014 om 13:00:
Ik ben blij dat we gisteren naar daar zijn gegaan en het zelf konden zien

Je zult m maar laten opsturen,zoals heel veel mensen doen.
Krijg je toch mooi een verneukte longsleeve en van de verkoper hoor je nooit meer wat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jim Beam op zaterdag 9 augustus 2014 om 16:30:
Je zult m maar laten opsturen,zoals heel veel mensen doen.
Krijg je toch mooi een verneukte longsleeve en van de verkoper hoor je nooit meer wat.

Je zou bijna al je aankopen gaan doen met PayPal... Dan heb je automatisch garantie van hun geloof ik
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op zaterdag 9 augustus 2014 om 17:22:
Je zou bijna al je aankopen gaan doen met PayPal... Dan heb je automatisch garantie van hun geloof ik

enkel levergarantie heb je met paypal.
Als je via ebay koopt heb je ook kwaliteitsgarantie, maar enkel op ebay.
Let wel, hier moet je dan ook het object terugsturen en kunnen bewijzen dat je het teruggestuurd hebt.
Dus gratis is het ook niet.
Waarschuw beheerder
Marktplaats heeft inderdaad alleen een lever garantie,maar bij zulke dingen zou ik gewoon zeggen dat ik het niet ontvangen heb.
Ook al heeft de verkoper een trackingnummer,trekt de verkoper alsnog 9 van de 10 keer aan het kortste eind.

Maar hoeveel verkopers zie je objecten aanbieden waarbij paypal tot de betalingsopties hoort?

En zeker verkopers zoals carat6,die zullen nooit met paypal laten betalen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VuistNederland op zaterdag 9 augustus 2014 om 13:08:
Die Carat6 is sowieso al een grote lul.
Zou mats aan hem verkocht hebben, maar die maakt het geld nooit over en houdt je aan het lijntje.
Stuk stront, meer is het niet.

Meen je dat nou. Damn. Gister zat die nog doodleuk te vertellen dat die een td box best of 97 had verkocht maardie gast betaalde niet haha. Nou denk dat die der mooi mee ga blijven zitten. Heb gelukkig nog mooi pakket platen van bij em gekocht. Denk dat die daar niet veel verstand van had want zaten paar leuke dingen in die al meer waard zijn dan 50 haha. Maar ik denk dat die anders ni echt te vertroiwen is. Is maar een raar mannetje
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Overigens nog wat cd's toe kunnen voegen afgelopen tijd:
[albumelement id=84053711]{element is niet toegankelijk}
[albumelement id=84053710]{element is niet toegankelijk}
[albumelement id=84053709]{element is niet toegankelijk}
Die laatste schijnt volgens iemand een misprint te zijn... Iemand die er meer over weet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
eindelijk weer even tijd voor me collectie!
album weer wat aangevuld met flyers,tapes,posters o.a met deze Multi posters
[albumelement id=84053896]
[albumelement id=84053897]
[albumelement id=84053898]
[albumelement id=84053899]
[albumelement id=84053900]
[albumelement id=84053901]

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van megaravedave op zaterdag 9 augustus 2014 om 22:39:
eindelijk weer even tijd voor me collectie!
album weer wat aangevuld met flyers,tapes,posters o.a met deze Multi posters

Nice ones! From Multigroove I only have the Thunderdome vs Multigroove one (wonder why lol)
Waarschuw beheerder
Uit mijn collectie heb ik voor de liefhebber nog een getekend t-shirt (oa. door Dano, Lady Dana, Darkraver, Waxweazle, Bass-D & King Matthew, Ruffneck) van de DJ Convention 1996, incl programmaboekjes, krantje en foto's. Uniek exemplaar dus :)

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m835781455-door-hardcore-dj-s-gesigneerd-shirt-1996.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&orderSource=SYI
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand trouwens edities van Dance Update magazine in de collectie?

Ik was deze week (toen het duidelijk "iets" beter weer was als nu) de eerste vijf TD's aan t luisteren en zag de advertentie (vanaf TD 4 geloof ik), maar nooit een exemplaar gezien.

Waarschuw beheerder
cd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van heinzgabber op maandag 11 augustus 2014 om 04:48:
[img width=1024 height=768 cacheid=001615580032304242213d511a02e369f1 cacheid=001615580032304242213d511a02e36a7f]http://content.foto.my.mail.ru/inbox/ruff1977/587/h-4068.jpg[/img]

inderdaad cd zoek ik nog!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/overige-verzamelen/m834863704-flyers-ruilen-thunderdome-hardcore-gabber.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op zaterdag 9 augustus 2014 om 18:05:
Overigens nog wat cd's toe kunnen voegen afgelopen tijd:
[albumelement id=84053709]{element is niet toegankelijk}
Die laatste schijnt volgens iemand een misprint te zijn... Iemand die er meer over weet?

Is met opzet. "Geen fouten toegelaten", ding staat vol fouten :-)
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Guys, ik heb ergens nog wat videobanden liggen, thunderdome 1-5 feesten, hellraiser historie, een nightmare videoband en nog wat thunderdome promo banden.

Iemand interesse? moet nog wel even op zolder zoeken, bij interesse kan ik altijd even een foto mailen (y)
Waarschuw beheerder
+2
My latest finding :o

[img width=663 height=1000 cacheid=0016162f00323134f32e1d091a02e37a3d]http://s26.postimg.org/jhiknnert/rm1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
ID&T?
Un-official ?
Great item anyway :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Absolutely official, Bit Music released cassettes until 2001 at least, but in very very short runs. Probably there is also a promo cd single somewhere, I bet for that.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van danilovix op donderdag 14 augustus 2014 om 10:26:
My latest finding :o

Official 100%. I have the complete pack here sealed and with sticker. :) One of my favourite items.
Picture has an opened CD, but I have a sealed one with sticker too.
[img]http://s2.postimg.org/p8pfvtefb/ravemaster.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van danilovix op donderdag 14 augustus 2014 om 10:26:
My latest finding

Really nice!! :blinky: I had no idea that there were tapes of it!

Uitspraak van actief op donderdag 14 augustus 2014 om 14:50:
I have the complete pack

I cant see that picture, how many MCs are those?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NORDCORE GmbH op vrijdag 15 augustus 2014 om 11:26:
I cant see that picture, how many MCs are those?

I'm also not able to see the picture , please repost ?

Waarschuw beheerder
-1
3 tapes.One per CD.
Here: http://s2.postimg.org/p8pfvtefb/ravemaster.jpg
Waarschuw beheerder
The Rave Master vols. 2 and 3 exist also in cassette and they are made of 4 tapes each!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ratje op woensdag 13 augustus 2014 om 11:18:
Guys, ik heb ergens nog wat videobanden liggen, thunderdome 1-5 feesten, hellraiser historie, een nightmare videoband en nog wat thunderdome promo banden.

Iemand interesse? moet nog wel even op zolder zoeken, bij interesse kan ik altijd even een foto mailen

heb alle geïnteresseerden gemaild. Kan iemand vertellen hoe je hier een foto invoegt op het forum? Thanks guys

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
Vandaag zolderopruiming gedaan, en kwam leuke dingen tegen hierzo voor de echte die-hard Thunderdome verzamelaar.
Vond namelijk meerdere originele Thunderdome cassette bandjes, House Party 8 &10, Rave the City en Megarave 93 bandjes.
Marktplaats linkje
http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cassettebandjes/m838021741-17-oldschool-hardcore-cassette-bandjes-oa-thunderdome.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Geen idee hoe ik hierzo ook een foto kon plaatsen vandaar dat het op MP staat
Je kan natuurlijk ook via PF een PB sturen
Volgens discogs zeldzaam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2014 om 15:49:
Geen idee hoe ik hierzo ook een foto kon plaatsen

De post boven je heb ik een link geplaatst waar alles netjes in staat uitgelegd :lol:

Waarschuw beheerder
Dat weet ik. Heb dit gepost met mn foon ipv computer
Dus foto's komen van mn foon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wist dat ik ze nog wel ergens had. Hebben bijna twee jaar in een doos gelegen sinds ik verhuisd ben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van God is a gabber op zaterdag 16 augustus 2014 om 22:24:
Dan ziet iedereen z'n eigen advertentie(s). ;-)

en nu die van mij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JH :d op zaterdag 16 augustus 2014 om 23:18:
en nu die van mij :P

Je link klopt niet, log maar uit en kijk dan nog eens. ;-)