Partyflock

Forumonderwerp · 972923
Betreft: evenement: Qlubtempo, zaterdag 13 oktober 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=460 height=549]http://www.q-dance.nl/images/460-final-qlubtempo.jpg[/img]

Afscheid nemen, dat doet een beetje pijn. Na vele jaren samen zijn en na alle mooie momenten die beleefd zijn is het moeilijk om los te laten. Op 13 oktober is het tijd om afscheid te nemen van Qlubtempo. En dat feest zullen we gaan missen. Maar Q-dance kiest er ook voor om te genieten van alle herinneringen. Te lachen omdat we met z’n allen een unieke periode hebt meegemaakt. En uit te kijken naar alle nieuwe dingen die nog komen gaan.

Nog één keer zal de Heineken Music Hall trillen op haar grondvesten tijdens Qlubtempo. Want ongezien ertussen uit piepen, dat gaat niet gebeuren op 13 oktober. Productioneel gezien wordt alles uit de kast getrokken en de herinneringen zullen als laserstralen om je oren vliegen. Maar het belangrijkste zal die avond natuurlijk de muziek zijn. Afscheid nemen doen we niet met het Ave Maria, maar helemaal in stijl. In Hardstyle om precies te zijn. Met ceremoniemeesters die als geen ander kunnen vertellen wat Qlubtempo betekend heeft. Die alle hoogtepunten van 2001 tot en met 2007 als een naadloos geheel aan elkaar zullen breien. Deze dames en heren zullen een muzikale reis door verleden en heden maken en daarmee een onvergetelijke laatste editie van Qlubtempo neerzetten. En dat geeft goede moed voor de toekomst!

De line-up voor de allerlaatste Qlubtempo is:

Area One:
- Pila & The Scientist
- Ed Real
- Dana & Pavo
- Technoboy
- Melanie di Tria vs. Warmduscher
- Luna
- Zenith
- The Beholder
- Isaac
hosted by: MC Ruffian

Area Two
- Jon the Dentist
- Abyss
- Lars Tindy
- Alpha²
- Sunny D
- Clive King
- Trilok & Chiren
- Da Pauli
hosted by: MC Apster

Area Three
- Chriz
- BMC
- Bruce-P
- Toyax
- Jaws

Zorg dat je erbij bent: 13 oktober 2007, Qlubtempo. VIP kaarten zijn al even uitverkocht en ook de gewone kaarten zullen niet erg lang meer verkrijgbaar zijn. Mocht je nog geen kaartje hebben aangeschaft, doe dat dan nu via TicketOnline.nl of een van de filialen van TicketBox.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zin an (L)
Waarschuw beheerder
Melanie di Tria vs Warmduscher & Super Marco May vs Zenith :respect:
in ieder geval fucking veel zin in :)
Waarschuw beheerder
Dit gaat hem zo zeker worden, line up is meer dan goed en 3 zalen :D:D
Waarschuw beheerder
Hele vette line-up. Echt zin in dit feest weer :) Wordt lopen tussen de zalen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op vrijdag 21 september 2007 om 09:15:
Dit gaat hem zo zeker worden, line up is meer dan goed en 3 zalen

betekend dat een pepsi stage? :p zou wel hip zijn. lekker spacen in het tapijt, terwijl je niet eens meer een ijsje open kan krijgen (ouwe qlubTempo # 25 herinneringen komen boven)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 21 september 2007 om 11:23:
betekend dat een pepsi stage? :p

Ik weet niet wanneer je voor het laatst bij de Arena Boulevard bent geweest? :roflol:

[img width=220 height=165]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b6/Pepsi_Stage_2007-1.JPG/220px-Pepsi_Stage_2007-1.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
uh... XQ zany was me laatste HMH feest. hoezo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 21 september 2007 om 11:26:
uh... XQ zany was me laatste HMH feest. hoezo?

Dat was is de Pepsistage..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jammer
echt kut, het zal dus een herinnering blijven, had em graag nog een keer meegemaakt :D
Waarschuw beheerder
Vette Line UP!! dit gaat helemaal goed komen.. ga me prima vermaken daaro :bounce: Woehoeiiii
Waarschuw beheerder
dit wordt feest :woep:
Waarschuw beheerder
De verwachtingen waren TE hoog

daarom lijkt het mischien een beetje een tegenvallende line/up

maar als je goed kijkt gaan we reteHARD knallen 13 okt
Waarschuw beheerder
donateur
Melanie di Tria vs. Warmduscher :D gruwelijk ik voel een acid overdose aankomen haha

ben op de eerste geweest en eigenlik bijna alle qt's dus deze laatste pakken we zeker mee.

waren goeie feestjes in de hem.. zucht.. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 21 september 2007 om 11:23:
betekend dat een pepsi stage?

Uh nee die is al een hele tijd geleden met de grond gelijk gemaakt.
Zat zelf te denken aan de voormalige internet stage. Moet te doen zijn denk ik, aangezien de DJ's van area 3 toch niet zo heel veel publiek trekken.
Maar vind personlijk de line-up beetje tegenvallen.
Had misschien te hoge verwachtingen toen Q-dance zei dat ze oude teams weer bij elkaar gingen brengen, maar zie hier niets van terug in de line-up.
En mis ook een aantal grote namen die veel voor de HS scene beteknd hebben.
Om te beginnen Zany, en verder Mondello en Activator voor een lekker stevig potje early italian HS en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Maar ondanks dat gaat het zeker weer een vet feestje worden.
HMH+(Early)HS=BEUKEN!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de Timetable. Wie zal wanneer draaien??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hubert op vrijdag 21 september 2007 om 13:27:
een acid overdose

kweil ;p laat maar komen :D

Uitspraak van Bass-Powah op vrijdag 21 september 2007 om 14:06:
Activator

had zeker moeten komen inderdaad, maar ach vind het nu nog niet slecht hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Maar ik begrijp dus dat de pepsistage pleite is?? Is dat die zaal met die rode trappen die ook met qrimetime open was?

Als dat zo is en die zaal dus weg is, waar moet ik dan de derde zaal gaan verwachten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op vrijdag 21 september 2007 om 14:44:
Ben benieuwd naar de Timetable. Wie zal wanneer draaien??

Wordt dit de nieuwe discussie, nu de line up eindelijk bekend is? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter Pann op vrijdag 21 september 2007 om 15:14:
Wordt dit de nieuwe discussie, nu de line up eindelijk bekend is?

Yep, moeten toch wat hebben om te discussieren!!!
Waarschuw beheerder
Er is wat veranderd in de line-up. Beholder draait zonder balistic en Zentih zonder SMM. Ik heb al op het envelopje geklikt zodat het aangepast wordt in de openingspost (mocht de TS dit zelf eerder lezen, of je dat effe wil aanpassen aub :) )

Bron: Q-dance. nl ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 21 september 2007 om 16:12:
Beholder draait zonder balistic

en als die dan komt dan draaid die denk ik als 1 van de eerste!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hubert op vrijdag 21 september 2007 om 13:27:
Melanie di Tria vs. Warmduscher gruwelijk ik voel een acid overdose aankomen haha

is die niet van dj neo - acid overdose (blutonium boy mix)?
Waarschuw beheerder
ik hoop echt dat ze dikke Acid draaien
Auf die Fresse, 10 Kleine Bassdrums, Kreissage Typ A
Angel of Death (Der Verfall Remix) Only For The Strong (303 Mix) etc.
Waarschuw beheerder
Leuke line-up

alleen jammer dat Showtek en Headhunterz er niet zullen zijn :(:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zaterdag 22 september 2007 om 13:12:
alleen jammer dat Showtek en Headhunterz er niet zullen zijn

Headhunterz heeft nooit op een oude QT gedraaid, dus die hoort er ook niet thuis vind ik.
Showtek had wel gemogen ;-)
Waarschuw beheerder
Er is wat veranderd in de line-up. Beholder draait zonder balistic en Zentih zonder SMM.

:(
Waarschuw beheerder
had ook echt een andere line up verwacht, maar het maakt me niet uit :)
de laatste qt aanwezig en volledig ouderwets los:BOUNCE: gaan :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 14:02:
Headhunterz heeft nooit op een oude QT gedraaid

vorig jaar nog, en druk dat het boven was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zaterdag 22 september 2007 om 15:06:
vorig jaar nog, en druk dat het boven was

nog nooit op een OUDE QT :P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 14:02:
Showtek had wel gemogen

bah nee :P
Uitspraak van ->jeffrey<- op zaterdag 22 september 2007 om 14:16:
Er is wat veranderd in de line-up. Beholder draait zonder balistic en Zentih zonder SMM. :(

juist mooi zo!
Beholder en Zenith weten echt de oude plaatjes nog te vinden, nu is dat verzekerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bass-Powah op vrijdag 21 september 2007 om 14:06:
Zat zelf te denken aan de voormalige internet stage. Moet te doen zijn denk ik, aangezien de DJ's van area 3 toch niet zo heel veel publiek trekken.

zat ff met een collega te brainstormen waar dan die derde zaal zou zijn, en toen kwam dat er ook al uit, misschien is het wel zo
Waarschuw beheerder
Headhunterz heeft wel gedraaid bij QT 2006 daar zaten wel een aantal lekkere nummers tussen maar Alpha² vind ik ook geweldig dus komt goed :D

Waarschuw beheerder
ik vindt het toch wel erg jammer dat er geen namen zoals zany prophet en deepack in de line up staan :( mja wordt zowiezo Qnallen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 09:58:
ik vindt het toch wel erg jammer dat er geen namen zoals zany prophet en deepack in de line up staan

die hoor je vaker wel dan niet, dus daat maakt ook niet uit dat ze er niet instaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 09:58:
ik vindt het toch wel erg jammer dat er geen namen zoals zany prophet en deepack in de line up staan

die staan elk weekend wel op 3 plekken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 23 september 2007 om 11:53:
die staan elk weekend wel op 3 plekken...

Eens. :) Nou geldt dat wel voor nog een aantal namen, maar er staat voor mij genoeg bij waar ik wel wat mee kan. Ben nooit zo'n fervent QT-bezoeker geweest omdat ik eigenlijk alleen naar 'hardstyle' (al noemde ik dat anders luisterde) tot 2002 ofzo, en nu pas weer sinds een jaar :bloos: Maar ik vind het wel te gek dat Jon the Dentist er staat bijvoorbeeld, die draaide destijds echt te gekke hardhouse en die heb ik nooit meer gezien. Idem voor Abyss, die zal wel vette hardtrance gaan draaien. Verder moet ik 't gewoon ter plekke zien, maar ik heb er wel echt zin in! :bounce:
Waarschuw beheerder
Deepack had van mij wel gemogen hoor, die waren toch echt wel 1 van mijn favorieten in die tijd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op zondag 23 september 2007 om 14:08:
Deepack had van mij wel gemogen hoor, die waren toch echt wel 1 van mijn favorieten in die tijd

hmmm, met alleen Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix), 140 BPM (Deepack Remix) en Drop Out waren ze er nog niet gekomen bij mij
bovendien zijn Here's Johnny en Stampuhh onvergeeflijke fouten
Waarschuw beheerder
met Stampuhh is toch niks mis ?? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op zondag 23 september 2007 om 18:15:
met Stampuhh is toch niks mis ?? :O

Je maakt een grap hoop ik... je wil headhunterz in de line up zien van QT, je vind stampuh een vet nummer... je MAG niet eens naar QT komen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 24 september 2007 om 09:00:
Je maakt een grap hoop ik... je wil headhunterz in de line up zien van QT, je vind stampuh een vet nummer...

:lol: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 24 september 2007 om 09:00:
Je maakt een grap hoop ik... je wil headhunterz in de line up zien van QT, je vind stampuh een vet nummer... je MAG niet eens naar QT komen

Helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
Vind t jammer dat SMM er niet meer tussen staat :(
Als ik aan QT denk, denk ik ook aan SMM :D

Maar verder ziet het er netjes uit. (Y)
Heb dr wel zin in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op vrijdag 21 september 2007 om 15:12:
Maar ik begrijp dus dat de pepsistage pleite is?? Is dat die zaal met die rode trappen die ook met qrimetime open was?

Als dat zo is en die zaal dus weg is, waar moet ik dan de derde zaal gaan verwachten?

Ik heb gehoord dat tijdens Nope is Dope (2 weken geleden) die internetplek de 3e zaal is :)
Waarschuw beheerder
Heb begrepen, dat zal zaal 3 het veld van de ArenA is. Ze zijn bezig om een ondergrondse tunnel ernaar toe te bouwen. Dus dat komt wel goed. Vandaar dat de kaarten ook nog niet uitverkocht zijn!!!
laatste aanpassing