Partyflock

Forumonderwerp · 972923
Betreft: evenement: Qlubtempo, zaterdag 13 oktober 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=460 height=549]http://www.q-dance.nl/images/460-final-qlubtempo.jpg[/img]

Afscheid nemen, dat doet een beetje pijn. Na vele jaren samen zijn en na alle mooie momenten die beleefd zijn is het moeilijk om los te laten. Op 13 oktober is het tijd om afscheid te nemen van Qlubtempo. En dat feest zullen we gaan missen. Maar Q-dance kiest er ook voor om te genieten van alle herinneringen. Te lachen omdat we met z’n allen een unieke periode hebt meegemaakt. En uit te kijken naar alle nieuwe dingen die nog komen gaan.

Nog één keer zal de Heineken Music Hall trillen op haar grondvesten tijdens Qlubtempo. Want ongezien ertussen uit piepen, dat gaat niet gebeuren op 13 oktober. Productioneel gezien wordt alles uit de kast getrokken en de herinneringen zullen als laserstralen om je oren vliegen. Maar het belangrijkste zal die avond natuurlijk de muziek zijn. Afscheid nemen doen we niet met het Ave Maria, maar helemaal in stijl. In Hardstyle om precies te zijn. Met ceremoniemeesters die als geen ander kunnen vertellen wat Qlubtempo betekend heeft. Die alle hoogtepunten van 2001 tot en met 2007 als een naadloos geheel aan elkaar zullen breien. Deze dames en heren zullen een muzikale reis door verleden en heden maken en daarmee een onvergetelijke laatste editie van Qlubtempo neerzetten. En dat geeft goede moed voor de toekomst!

De line-up voor de allerlaatste Qlubtempo is:

Area One:
- Pila & The Scientist
- Ed Real
- Dana & Pavo
- Technoboy
- Melanie di Tria vs. Warmduscher
- Luna
- Zenith
- The Beholder
- Isaac
hosted by: MC Ruffian

Area Two
- Jon the Dentist
- Abyss
- Lars Tindy
- Alpha²
- Sunny D
- Clive King
- Trilok & Chiren
- Da Pauli
hosted by: MC Apster

Area Three
- Chriz
- BMC
- Bruce-P
- Toyax
- Jaws

Zorg dat je erbij bent: 13 oktober 2007, Qlubtempo. VIP kaarten zijn al even uitverkocht en ook de gewone kaarten zullen niet erg lang meer verkrijgbaar zijn. Mocht je nog geen kaartje hebben aangeschaft, doe dat dan nu via TicketOnline.nl of een van de filialen van TicketBox.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Dark Prince op donderdag 11 oktober 2007 om 10:47:
goddomme.. denk je alles gehad te hebben.. bestaat er ook nog de kans dat je dit persoon tegenkomt zaterdag.. hehehe

:yes: :D

Uitspraak van The Dark Prince op donderdag 11 oktober 2007 om 10:47:
Conza gaan we weer ff als een malle zaterdag??

:yes: :yes:
als het niet als een malle gaat,begin ik er nogeneens aan ;)

jij bevindt je bij de trappen geloof ik?
anders smsn we wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 19:39:
als het niet als een malle gaat,begin ik er nogeneens aan

:respect: hehehe daar word ik vrolijk van!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 19:39:
jij bevindt je bij de trappen geloof ik?
anders smsn we wel

wij zullen als onze 'thuisbasis' de trappen wel weer hebben ja.. maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet ;) hoop eigenlijk weer eens een keertje lekker door de HMH te kunnen vagen :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Dark Prince op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:26:
wij zullen als onze 'thuisbasis' de trappen wel weer hebben ja.. maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet hoop eigenlijk weer eens een keertje lekker door de HMH te kunnen vagen

kom dan ook ff rechts voor vagen...beetje richting hoek :9

Uitspraak van The Dark Prince op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:26:
hehehe daar word ik vrolijk van!

je kent me toch ;)
snoeihard beuQen :9