Partyflock

Forumonderwerp · 972277
1 volger · 6812x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Geloof jij in god?" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
God ziet het allemaal

Toch zijn er maar weinigen die de moed hebben om deze werkelijkheid toe te geven.
We vinden allemaal van onszelf dat we best oke zijn.

Maar als we onze diepste gedachten en gevoelens eens onder de loep houden, beseffen we dat we helemaal niet zo braaf en liefdevol zijn als we ons graag voordoen...

Vele huizen zien er aan de buitenkant vaak netjes en verzorgd uit. Maar... wat er zich binnen de nette burgerwoningen afspeelt is vreselijk: misbruik, ruzie, scheiding, oneerlijkheid, vernedering, haat, jaloezie, pesterijen, stelen...

Alleen God weet wat voor vuiligheid er
heerst in de verborgen levens van de mens.
Ook in die van jou!

Bekeer je daarom nu, en biecht je zonde op
voor het aangezicht van God.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:37:
Begrijp eens dat zulke opmerkingen je niet bepaald een geloofwaardige indruk geven

Ach jongen.. Ik heb gister mijn vingers KROM getypt hier en GEENEEN die met inhoudelijke tegenargumenten komt.. Kan ik me pissed off over maken ja.. Niet gek ook.. Want ik probeer mensen alleen te helpen..

Als jij zo op zoek bent naar "god" waarom kijk je dan niet verder als je neus lang is?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:37:
Snap jij niet dat je net zo veroordelend praat als die christenen waar je het over hebt?

Ik weet waar ik het over heb. En als er ooit een jehova bij me aan de deur komt schop ik hem het ziekenhuis in.. Alleen zó willen die mensen blijkbaar luisteren.. Discussie HO maar.. Afwijkende reacties alleen maar. Beetje dom op de man spelen.. (y)

Waarschuw beheerder
Het gaat om simpele menselijke logica..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mimi o:) op dinsdag 25 september 2007 om 13:38:
niet alleen in bepaalde stromingen...ook buiten het geloof om

Zeker weten... Een krant is minder betrouwbaar als de bijbel qua berichtgeving :yes:

En wisten jullie dat het een zekerder feit is dat Jezus heeft bestaan, wonderen deed en is gekruisigd onder Pontius Pilates, dan dat de Gallische oorlogen zo gelopen zijn als dat Ceasar deze beschreven heeft???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:42:
Ach jongen.. Ik heb gister mijn vingers KROM getypt hier en GEENEEN die met inhoudelijke tegenargumenten komt.. Kan ik me pissed off over maken ja.. Niet gek ook.. Want ik probeer mensen alleen te helpen..

Als jij zo op zoek bent naar "god" waarom kijk je dan niet verder als je neus lang is?

Ik ben niet op zoek vriend, ik zelf hang het ook niet aan. Ik ben christelijk opgevoed en heb er zowel goede als slechte ervaringen mee! Maar jij schrijft met een bepaalde opgefokte minderwaardigheid. Je hebt het maar over josti's en dom en blablabla. Daar gaat toch niemand serieus op in?
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:42:
Ik weet waar ik het over heb. En als er ooit een jehova bij me aan de deur komt schop ik hem het ziekenhuis in.. Alleen zó willen die mensen blijkbaar luisteren.. Discussie HO maar.. Afwijkende reacties alleen maar. Beetje dom op de man spelen..

Inderdaad, nu vraag ik je iets heel normaals, en ga je het over Jehova's hebben... Staat los van het christendom, los van mijn vraag, los van alles. Maar goed, je weet waar je het over hebt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:44:
En wisten jullie dat het een zekerder feit is dat Jezus heeft bestaan,

En dat is juist waar ik me zo kwaad om kan maken. Christenen beschrijven hun geloof als FEIT.. Terwijl juist dát niet waar is.. Met filosofie is NIETS een feit.. Alles blijft een vraag.. Je kán die dingen tenslotte NOOIT zeker weten..
Maar zo denkt een christen niet..
Nee nee.. alles IS zo.. want het staat in dat boekje.. En als alles zo is dan hoef je inderdaad NIET meer verder te vragen, want het zijn zogenaamd allemaal "feiten".
Dat is GEEN simpele menselijke logica dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:47:
Je hebt het maar over josti's en dom en blablabla. Daar gaat toch niemand serieus op in?

Toen ik HELE bladzijdes hier vol aan het kalken was ZONDER enig scheldwoord of wat dan ook, reageerde er NIEMAND op mijn berichten.
Dan kan je stellen dat je met een Opgefokte minderwaardigheid gaat schrijven ja..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:47:
Inderdaad, nu vraag ik je iets heel normaals, en ga je het over Jehova's hebben... Staat los van het christendom, los van mijn vraag, los van alles. Maar goed, je weet waar je het over hebt

Jij stelde een sugggestieve vraag..

Ik weet waar ik het over heb. (y) Ik stop nooit met vragen stellen.. Bij jou is blijkbaar alles al een feit.. Hoef je niet meer verder te kijken.. lekker veilig (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:48:
En dat is juist waar ik me zo kwaad om kan maken. Christenen beschrijven hun geloof als FEIT.. Terwijl juist dát niet waar is.. Met filosofie is NIETS een feit.. Alles blijft een vraag.. Je kán die dingen tenslotte NOOIT zeker weten..
Maar zo denkt een christen niet..
Nee nee.. alles IS zo.. want het staat in dat boekje.. En als alles zo is dan hoef je inderdaad NIET meer verder te vragen, want het zijn zogenaamd allemaal "feiten".
Dat is GEEN simpele menselijke logica dus.

Denk om je bloeddruk vriend ;)

Er hebben meerdere, niet christelijke, objectieve geschiedschrijvers over Jezus geschreven in die tijd. Dat er een zekere Jezus was die wonderen deed. Ook zijn de kopieen die van toen tot nu gemaakt zijn nog exact hetzelfde (Y) Het oudst bewaarde kopie stamt uit 30 na Christus. Dat van de gallische oorlogen +/- 1750 na Christus ;) Is toch een geinig weetje???

Waarschuw beheerder
Hoe doe ik dat nou???????/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:53:
Ik weet waar ik het over heb. Ik stop nooit met vragen stellen.. Bij jou is blijkbaar alles al een feit.. Hoef je niet meer verder te kijken.. lekker veilig

Dat is ook wat Jezus zelf zegt, maar dat wist je denk al: Stop nooit met vragen stellen! Hij stelde zelf de meeste vragen in zijn tijd ;)
En nogmaals, ik zie mezelf niet als christen hoor. Ik sympathiseer tot bepaalde hoogte ermee, maar dat is mijn persoonlijke 'strijd'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:54:
Hoe doe ik dat nou???????/

wat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:54:
Dat er een zekere Jezus was die wonderen deed.

Tuurlijk.. Toverkunstjes deed ie.. Hans kazan was er niets bij. Over water lopen, kreupele mensen na een aanraking laten lopen.. Water dat in wijn veranderd.. En het gaat maar door..
Tuurlijk.. daar hebben we hedendaags er tientallen van rondlopen he? Jomanda.. etc etc..

Wat de NEUK is hier simpele menselijke logica aan?? Hoe kan iemand met een gezond nuchter verstand HIER in geloven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:56:
Dat is ook wat Jezus zelf zegt, maar dat wist je denk al: Stop nooit met vragen stellen! Hij stelde zelf de meeste vragen in zijn tijd

En dat is dan ook juist het "scheve" ervan.. Het was jezus die zei nooit te stoppen met vragen stellen..
Maar kom bij christenen aan met moeilijke vragen vanuit simpel menselijke logica, en moet je kijken hoe ze doen.
Ik heb ooit eens aan een pastoor gevraagd waarom er niks over dinosaurussen in de bijbel staat.. Moest ik de klas uit bij kathegese.. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:57:
Tuurlijk.. Toverkunstjes deed ie.. Hans kazan was er niets bij. Over water lopen, kreupele mensen na een aanraking laten lopen.. Water dat in wijn veranderd.. En het gaat maar door..
Tuurlijk.. daar hebben we hedendaags er tientallen van rondlopen he? Jomanda.. etc etc..

Daar ging het nu om... Deze gebeurtenissen geloof je of niet, simpel... Maar dat hij heeft bestaan enzo, dat was gewoon een weetje ;)
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 13:57:
Wat de NEUK is hier simpele menselijke logica aan?? Hoe kan iemand met een gezond nuchter verstand HIER in geloven?

Maar goed, hoe logisch is de wereld opgebouwd waarin jij nu leeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 14:02:
Maar dat hij heeft bestaan enzo, dat was gewoon een weetje

Ik was er niet bij.. Zou het niet weten.. Jij ook niet (y)..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 14:02:
Maar goed, hoe logisch is de wereld opgebouwd waarin jij nu leeft?

Mijn wereld is perfect logisch.. Ik interreseer mij heel lang erg in filosofie. Heb het ene na het andere boek versleten.. Hierdoor heb ik alles in mijn leven de plaats kunnen geven waar het hoort. Perfect Logisch. Niet moeilijk.. Gezonde menselijke logica. Dát is pas "Enlightment"..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 14:07:
Mijn wereld is perfect logisch.. Ik interreseer mij heel lang erg in filosofie. Heb het ene na het andere boek versleten.. Hierdoor heb ik alles in mijn leven de plaats kunnen geven waar het hoort. Perfect Logisch. Niet moeilijk.. Gezonde menselijke logica. Dát is pas "Enlightment"..

Dan moet het ook begrijpelijk zijn dat mensen geloof aanhangen, het christendom is nog steeds het snelst groeiende geloof van de wereld hoor. (Y)
Ik was er niet bij.. Zou het niet weten.. Jij ook niet ..

Wat flauw :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:44:
En wisten jullie dat het een zekerder feit is dat Jezus heeft bestaan, wonderen deed en is gekruisigd onder Pontius Pilates

hier zijn net zo veel claims van als dat de bijbel waar is ;)
alleen is nog nooit iemand met een betrouwbare bron gekomen of met dergelijk ander bewijs.

Waarschuw beheerder
heb ik alles in mijn leven de plaats kunnen geven waar het hoort

doe eens effe normaal, alles in mijn leven sorry hoor, volgens mij ben je beetje doorgedraaid.

je hebt nog een heel leven te gaan :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 14:30:
Dát is pas "Enlightment

Filosoof is evenwel geen beschermd beroep, dus iedereen mag zich filosoof noemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2007 om 16:23:

Waarschuw beheerder
Dan moet het ook begrijpelijk zijn dat mensen geloof aanhangen,

Tuurlijk.. ook de "Ignorant people" hebben een plaats in de wereld..

Wat flauw

Nee niet flauw.. Gezonde menselijke logica (y) Wat een raar antwoord ook.. :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:00:
doe eens effe normaal, alles in mijn leven sorry hoor, volgens mij ben je beetje doorgedraaid.

Oeoeoeh nou sorry hoor.. ik Bedoelde dan ook "alles in mijn leven tot NU toe." Ik zal het niveau effe aanpassen aan jou.. (y)
HAha.. het zal niet de eerste christen zijn die klemgeluld is en het weer gaat spelen op de man.. Anders denkenden zijn allemaal gek he? :loser: Dát is ook precies jullie probleem..
Het niet onder ogen willen zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:09:
Filosoof is evenwel geen beschermd beroep, dus iedereen mag zich filosoof noemen

Jij weet dan ook totaal niet wat het in zijn geheel inhoudt.. En kom nu niet weer 10 keer met gecopy-paste stukjes uit de van dale.. Zó dom :Roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 15:22:
Tuurlijk.. ook de "Ignorant people" hebben een plaats in de wereld..

Nee niet flauw.. Gezonde menselijke logica Wat een raar antwoord ook..

Oeoeoeh nou sorry hoor.. ik Bedoelde dan ook "alles in mijn leven tot NU toe." Ik zal het niveau effe aanpassen aan jou..
HAha.. het zal niet de eerste christen zijn die klemgeluld is en het weer gaat spelen op de man.. Anders denkenden zijn allemaal gek he? Dát is ook precies jullie probleem..
Het niet onder ogen willen zien.

En jij snapt echt niet waarom niemand 'inhoudelijk' op je reageert??? :| :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:12:

Ach, ik hou niet van biechten... Zie het als vertellen ;) Je biecht je vrouw ook niet op wat je die dag hebt gedaan, of wel?

Waarschuw beheerder
En wéér wordt er niet inhoudelijk gereageerd.
Wéér een AFWIJKENDE reactie..

Is dat alles?? Triest hoor.. heel triest..

Waarschuw beheerder
Ik weet wel waarom er niet inhoudelijk wordt gereageerd.. men KAN het gewoonweg niet..
Er is simpelweg geen tegenargument. :bye:

Zo blijkt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 15:32:
Er is simpelweg geen tegenargument.

Daarom! Deze 24 jarige beer heeft op PF hier voor eens en voor altijd de discussie 'geloof' beeindigt. Gelukkig! :bye:
Waarschuw beheerder
en biecht je zonde op

Hij zal wel erg blij met je zijn, krijgt ie nog meer klagende mensen en verhalen waar hij niks mee kan.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
God en tietuh, lalalala :D

Waarschuw beheerder
Dan moet het ook begrijpelijk zijn dat mensen geloof aanhangen, het christendom is nog steeds het snelst groeiende geloof van de wereld hoor. (Y)

Volghens de laatste berichtgevingen is dat de islam.
Al kan ik me voorstellen dat het aatal jehova's, gereformeerden en hervormden ook enorm stijgt aangezien die mensen er minimaal tien kinderen uit poepen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:40:
God en tietuh, lalalala :D

Doe mij maar bier en tietuh, heb ik veel liever :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het maar een zielig persoontje die god. Wil ie onderhand eens een beetje rust gaan zn zogenaamde aanhangers mensen stimuleren om bij hem aan te kloppen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:38:
Daarom! Deze 24 jarige beer heeft op PF hier voor eens en voor altijd de discussie 'geloof' beeindigt. Gelukkig!

Elke aanval is een hulpkreet. Mijn album geeft meer uitleg maar is helaas nog niet klaar. Ik hoop jullie hebben net zoveel plezier in dit topic als ik.

En bedankt voor al jullie wijze en lieve berichtjes. (k)

Waarschuw beheerder
ook precies jullie probleem

weet je wat jouw probleem is, dat je het gevoel denkt te hebben, superieur hier te zijn, boven anderen.

enkelen hier, behalve je kompanen, proberen enkel hun meningen te uiten en niet zoals jij met je opgefokte gedrag mensen probeert te kleineren en te overtuigen over je perfect logische wereld,
dan stink je net zo erg of erger als al die josti's waar je hebt overhebt.

heb meelij met je ouders

Waarschuw beheerder
Daarom! Deze 24 jarige beer heeft op PF hier voor eens en voor altijd de discussie 'geloof' beeindigt. Gelukkig!

voor jouw wel een plekje in het paradijs ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:53:
dan stink je net zo erg of erger als al die josti's waar je hebt overhebt.

:roflol:

Waarschuw beheerder
God ziet het allemaal

Toch zijn er maar weinigen die de moed hebben om deze werkelijkheid toe te geven.
We vinden allemaal van onszelf dat we best oke zijn.

Maar als we onze diepste gedachten en gevoelens eens onder de loep houden, beseffen we dat we helemaal niet zo braaf en liefdevol zijn als we ons graag voordoen...

Vele huizen zien er aan de buitenkant vaak netjes en verzorgd uit. Maar... wat er zich binnen de nette burgerwoningen afspeelt is vreselijk: misbruik, ruzie, scheiding, oneerlijkheid, vernedering, haat, jaloezie, pesterijen, stelen...

Alleen God weet wat voor vuiligheid er
heerst in de verborgen levens van de mens.
Ook in die van jou!

Ouwe spammer :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jouw email kan iemand bij God brengen!
( Stuur een email vol hoop)

Elk mens heeft God nodig. Want elk mens
leeft zonder doel, als hij of zij God niet kent.
Dit topic is gemaakt om mensen bij God te brengen.

Jij kunt mij helpen! Stuur een email naar mensen
die je kent en verwijs hen naar dit topic.

1) Start je e-mailprogramma.
2) Maak een nieuw bericht aan.
3) Schrijf een kort tekstje waarin je je vrienden aanmoedigt
de site te bezoeken. Je kunt ook dit tekstje kopieren:

Hallo vrienden,

kennen jullie het topic van Kimmy May "God ziet het allemaal"?
Ik vind het een schitterend topic.
Lekker origineel, nogal onverwachts, boeiend,
en met veel pittige doordenkertjes.
Het is echt de moeite waard om te bekijken!

Klik hier: https://partyflock.nl/topic/972277/commit.html#bottom

4) Selecteer alle e-mailadressen van je vrienden
in je adressenboek, en plaats ze in het vakje
van de geadresseerden.
5) Klik op verzend!

Dit is een kleine handeling, die een
grote invloed kan hebben op veel levens.

Alvast bedankt!

Kusjes Kimmy (k) (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je moet maar zo denken, hoe kan je jezelf serieus nemen als je in sprookjes geloofd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 15:55:
voor jouw wel een plekje in het paradijs

Ik wil er nieteens heen áls het al bestond.. Als al die achterlijke josti's zoals jullie er heen gaan, ga ik liever naar de Hel. Veeeel gezelliger.

Nog steeds geen tegenargument.. Alleen maar op de man spelen.. :roflol: ik kan het blijven zeggen..

Oogkleppen op en hard doorrennen kinders. :bye:

Als je dát maar weet. Jammer.. dat ook jouw intelligentie niet verder reikt dan dit.. Jammer.. Had jou hoger ingeschat dan die andere 2 josti's die inhoudelijk totaal niks in te brengen hebben..

Waarschuw beheerder
Ik hoop jullie hebben net zoveel plezier in dit topic als ik.

Alleen je avatar is leuk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:04:
hoe kan je jezelf serieus nemen als je in sprookjes geloofd?

Nee dan hoe je iemand serieus moet nemen die in sprookjes gelooft :roflol: De josti's..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 16:06:
Nee dan hoe je iemand serieus moet nemen die in sprookjes gelooft De josti's..

Denk je een beetje aan je bloeddruk ik wil niemand op mijn geweten hebben.:d

Waarschuw beheerder
Och daar heb je haar ook weer met haar fake-account. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 september 2007 om 15:52:
Elke aanval is een hulpkreet

Dat is jouw interpretatie. En juist als je het zo brengt probeer je eenander zijn/haar mening te ontnemen. Een dergelijke visie is gewoon niet normaal want op deze wijze kan je overal een excuus voor verzinnen. om jouw God naar binnen te loodsen. Als je wilt dat mensen naar je luisteren moet je juist niet op deze manier bezig gaan. Men weet zelf heus wel hoe ze ergens tegenover staan, en dat word echt niet ingefluisterd door een duiveltje hoor. En het is ook enigszins beledigend als dan beweert dat iemand hulp nodig heeft vind ik.

Waarschuw beheerder
Och daar heb je haar ook weer met haar fake-account.

Wel dikke tieten. Ik denk dat zelfs god zijn goddelijke hoofdje daar wel even zondig tussen wil plaatsen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 16:04:
Ik wil er nieteens heen áls het al bestond.. Als al die achterlijke josti's zoals jullie er heen gaan, ga ik liever naar de Hel. Veeeel gezelliger.

Jij hebt kennis van zaken zeg je, maar je maakt zulke opmerkingen?
Nog steeds geen tegenargument.. Alleen maar op de man spelen.. ik kan het blijven zeggen..

En dan dit weer, je streelt zovaak je eigen ego... Niemand heeft jou opmerkingen betiteld als goed, behalve jij zelf, maar dat zal wel logisch zijn ;)
Dus vriend, doe maar je
Oogkleppen op en hard doorrennen kinders.

:bye:

Waarschuw beheerder
[img width=560 height=512 cacheid=001415e300293d142af58b511a0206a2ea]http://www.fuckgod.com/holyhoax.gif[/img]

For example O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:26:
Niemand heeft jou opmerkingen betiteld als goed,

Wrong :loser:
Lees maar terug.. maar dat durven jullie niet.. :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:45:
For example

:roflol: Jullie worden hier in de zeik gezet met jullie christen crap..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:45:
For example

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 september 2007 om 17:05:
:roflol: Jullie worden hier in de zeik gezet met jullie christen crap..

bedoelde het eigenlijk nog met een serieuze knipoog. Het bovengeschetste kan namelijk best waar zijn. En klinkt bovendien veel aannemelijker en logischer. Voor mij in ieder geval wel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

nee