Partyflock

Forumonderwerp · 972277
1 volger · 6912x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Geloof jij in god?" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
God ziet het allemaal

Toch zijn er maar weinigen die de moed hebben om deze werkelijkheid toe te geven.
We vinden allemaal van onszelf dat we best oke zijn.

Maar als we onze diepste gedachten en gevoelens eens onder de loep houden, beseffen we dat we helemaal niet zo braaf en liefdevol zijn als we ons graag voordoen...

Vele huizen zien er aan de buitenkant vaak netjes en verzorgd uit. Maar... wat er zich binnen de nette burgerwoningen afspeelt is vreselijk: misbruik, ruzie, scheiding, oneerlijkheid, vernedering, haat, jaloezie, pesterijen, stelen...

Alleen God weet wat voor vuiligheid er
heerst in de verborgen levens van de mens.
Ook in die van jou!

Bekeer je daarom nu, en biecht je zonde op
voor het aangezicht van God.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 15:54:
Ooit al eens gehoord van dinosaurussen?

En als Adam en Eva als eerst hier waren.. Zijn wij dan niet het gevolg van duizenden jaren Incest?

EN NU JIJ! Doe je best!

Oh ja, en het scheppingsverhaal botst niet met de evolutietheorie hoor, enkel dat mensen afkomstig zijn van apen gelooft een christen niet. ;)
En Adam en Eva waren de EERSTE mensen, niet de enige. En Eva heeft 3 zoons gekregen, dus nee, incest zit er verder niet echt bij he...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:49:
Maar dat is een totaal ander soort regels als wat men bedoelt met de tien geboden. Die zijn een leidraad hoe je je leven moet leiden. Ik kan zelf wel bepalen hoe ik mijn leven wil leiden. Zo bedoelde ik mijn post en niet anders. Ik doe wat ik goed acht, niet wat een ander vind.

Nou, dan zeg je het nu toch? God geeft aan hoe hij graag ziet hoe jij je leven leidt. Maarrrrr, je hebt van Hem vrije wil gekregen om zelf te bepalen of jij je leven leidt zoals Hij dat graag ziet, of niet. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:45:
zie je dat mensenhanden het geloof misbruikt hebben, en niet andersom ;) (Y)

Het geloof is door mensen zelf gecreëerd. De bijbel, door mensen geschreven. Als nu iemand op een berg gaat zitten om een boek te schrijven omdat stemmetjes hem dat zeggen worden ze in een psygiatrische inrichting gestopt, en terecht. Vroeger hadden die mensen iets nodig om zich aan vast te houden, vandaar dat het toen geaccepteerd werd. Plus de mens was toendertijd un peu minder ontwikkelt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:51:
Nou, dan zeg je het nu toch? God geeft aan hoe hij graag ziet hoe jij je leven leidt. Maarrrrr, je hebt van Hem vrije wil gekregen om zelf te bepalen of jij je leven leidt zoals Hij dat graag ziet, of niet. ;)

Dat is toch precies wat ik al de hele tijd zeg :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:52:
de mens was toendertijd un peu minder ontwikkelt

beschaving is in Egypte begonnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:52:
Het geloof is door mensen zelf gecreëerd. De bijbel, door mensen geschreven. Als nu iemand op een berg gaat zitten om een boek te schrijven omdat stemmetjes hem dat zeggen worden ze in een psygiatrische inrichting gestopt, en terecht. Vroeger hadden die mensen iets nodig om zich aan vast te houden, vandaar dat het toen geaccepteerd werd. Plus de mens was toendertijd un peu minder ontwikkelt.

Ach, waarom heeft de bijbel dan zo ongelofelijk veel betrekking op de hedendaagse tijd? Kijk maar naar het grotere geheel... Als je wilt kan ik een klein proefje geven van onderontwikkeld mensenwerk enzo...
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:53:
Dat is toch precies wat ik al de hele tijd zeg

Dat is ook precies wat de bijbel je zegt, je moet 'luisteren' naar de bijbel, wil je christen zijn. Discussie-voeren is altijd goed, maar kennis is ook wel gewenst

Waarschuw beheerder
Jezus was een fucking rebel die de hele geloofsgemeenschap een schop gaf en hervormde in die tijd. Daarom is hij ook zo vervolgt

duidelijk taal !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 16:58:
Als je wilt kan ik een klein proefje geven van onderontwikkeld mensenwerk enzo...

Nou laat maar eens horen dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit mailtje kreeg ik ongeveer een jaar geleden ofzo:

Belangrijk: Dit is ongeveer een jaar geleden echt gebeurd.
Haal diep adem voordat je verder leest. Een ongelovig echtpaar hadden een dochter van 5 jaar. Ze hadden haar nooit iets verteld over God. Op een nacht werd het meisje wakker omdat haar ouders ruzie maakten. Ze was er getuige van dat haar vader haar moeder neerschoot en daarna zichzelf. Ze werd overgeplaatst naar een pleeggezin waar de ouders wel geloofden.
Ze namen het meisje mee naar de kerk en op de eerste dag op de zondagsschool zei de pleegmoeder tegen de lerares dat ze geduld moest hebben met het meisje, omdat ze nog nooit van God had gehoord.De lerares hield een plaatjes omhoog van Jezus en vroeg of iemand wist wie die man was.
Het meisje antwoordde:"Ik weet het, dat was de Man die mij vasthield in de nacht toen mijn ouders stierven."
Vreemd, is het niet??

vreemd hoe simpel mensen God soms gewoon weggooien en zich dan afvragen waarom de wereld naar de hel gaat.
Vreemd dat we geloven wat de kranten zeggen, maar niet wat de Bijbel zegt.
Vreemd dat iedereen naar de hemel wil, ook al geloven, denken, zeggen of doen ze niet wat de Bijbel zegt.
Vreemd dat iemand zegt "ik geloof" en toch nog steeds de duivel volgt.
Vreemd, dat je duizenden 'grappen' kunt versturen, maar als het op mailtjes over God aankomt, het vaak niet wordt doorgestuurd.
Vreemd dat de raarste dingen op Internet te vinden zijn, maar dat je
over Jezus vaak maar weinig kunt vinden.
Vreemd dat als je zo'n mailtje krijgt je hem vaak niet naar iedereen in je adressenlijst stuurt omdat je niet zeker weet of die perso(nen)on niet geloofd of dat je bang bent dat die enge rare dingen van je gaat denken.
Vreemd dat een Christen op zondag geloofd maar een onzichtbare gelovige voor de rest van de week(Ben je aan het lachen??)
Vreemd dat ik nu meer bezorgd ben dan wat anderen van me denken dan wat God van me denkt. (ben je nu aan het denken)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 17:05:
Nou laat maar eens horen dan

Had ook een mailtje over het centrum van de bijbel, maar kan hem niet vinden :bloos:

Waarschuw beheerder
Als je wilt kan ik een klein proefje geven van onderontwikkeld mensenwerk enzo...

Daar is zat van idd. Maar moge aannemen dat de mens zich in 2000 jaar toch wel verder ontwikkelt heeft ;)
Ach, waarom heeft de bijbel dan zo ongelofelijk veel betrekking op de hedendaagse tijd?

Hoezo per se de bijbel? Het is niet onmogelijk hoor om zonder geloof over normen en waarden te beschikken hoor. Gezond verstand noemt men dat. De bijbel heeft ook zat narigheid veroorzaakt, daar geef je toch ook niet de bijbel zelf de schuld van maar die mensen?
Dat is ook precies wat de bijbel je zegt, je moet 'luisteren' naar de bijbel, wil je christen zijn. Discussie-voeren is altijd goed, maar kennis is ook wel gewenst

Ik beschik over voldoende kennis ;)
En sta open voor de meningen van ander. Maar het feit dat we nu al een antal post aan het discussieren zijn omdat ik zei dat ik leef naar mijn eigen regels zegt ook wel iets toch? Als het op hetzelfde neer komt, waarom moet er dan steeds op doorgegaan worden om aan te tonen dat jullie gelijk hebben? Ik gebruik niets uit de bijbel, voor mij is het compleet waardeloos. Alles wat ik doe komt voort uit mijn eigen beslissingen die aangedreven zijn door mijn eigen mening die ik zelf gevormt heb, met of zonder invloeden van buitenaf maar weliswaar weloverwogen.

En voor mij is dat het leven. Leren, meningen herzien, en zelf bepalen wat juist is. En ik VIND dat totaal iets anders als me houden aan die tien geboden, simpelweg omdat de betreffende geboden voor mij niet bestaan. Ik maak mijn eigen geboden gebaseerd op mijn normen en waarden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 17:05:
Nou laat maar eens horen dan.

kijk eens naar het nieuws ;)

Waarschuw beheerder
Dit is praten tegen een muur.. ongelooflijk.. niemand die inhoudelijk ingaat op mijn reacties.. wat erg.. is het nu zo moeilijk? Stelletje josti's..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 17:12:
Dit is praten tegen een muur..

Behoorlijk ja :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 17:12:
Dit is praten tegen een muur.. ongelooflijk.. niemand die inhoudelijk ingaat op mijn reacties.. wat erg.. is het nu zo moeilijk? Stelletje josti's..

Heb je dan al meegedaan? :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:13:
Behoorlijk ja

Welke muur. :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 16:38:
waar je je aan MOET houden

niks MOET, je wordt enkel gestraft bij het niet nakomen
ben ik vrij gelaten in mijn doen en laten. Eigen keuzes maken, heet dat

klopt, maar ik neem aan dat je weleens straf hebt gehad en dat
Is goed voor je opvoeding, dan kan je zulke dingen op latere leeftijd beter relativeren

dat is toch zo?
want als je niet gestraft werd, kon je ook niet weten wat goed of slecht was, vandaar dat er een hoop boefjes rondlopen tegenwoordig ;p
want christenen geloven niet in evolutie

het is niet wat de christen gelooft, maar wat IK geloof
Een mening die je niet vanuit jezelf hebt verkregen

klopt die heb ik van buiten af gekregen: school, ouders, diverse religies, maar niet erin gepropt, maar zelf opzoek gegaan, gelezen ed. en daardoor mijn eigen beeldvorming om een beter mens te kunnen/mogen worden
Jij gelooft in dingen die niet kunnen bestaan

daarom heet het geloof: vertrouwen in de waarheid van iets (vandale)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
God ziet het allemaal

Toch zijn er maar weinigen die de moed hebben om deze werkelijkheid toe te geven.
We vinden allemaal van onszelf dat we best oke zijn.

Maar als we onze diepste gedachten en gevoelens eens onder de loep houden, beseffen we dat we helemaal niet zo braaf en liefdevol zijn als we ons graag voordoen...

Vele huizen zien er aan de buitenkant vaak netjes en verzorgd uit. Maar... wat er zich binnen de nette burgerwoningen afspeelt is vreselijk: misbruik, ruzie, scheiding, oneerlijkheid, vernedering, haat, jaloezie, pesterijen, stelen...

Alleen God weet wat voor vuiligheid er
heerst in de verborgen levens van de mens.
Ook in die van jou!

Bekeer je daarom nu, en biecht je zonde op
voor het aangezicht van God.

Hier ging het om!!!

Waarschuw beheerder
Lees eens de bijbel met nuchtere ogen, en dan het Nieuwe Testament (want daar is het christendom op gebaseerd ) Dan zul je zien dat er geen bangmakerij uit voortkomt, maar liefde. Jezus was een fucking rebel die de hele geloofsgemeenschap een schop gaf en hervormde in die tijd. Daarom is hij ook zo vervolgt.

Whahaha jawel jezus was een rebel.. :roflol:

Ik ben gedoopt, communie gedaan en ongeveer op 7/8 jaar naar Kathegese gegaan. Vertel mij niks over het christendom. "Lees de bijbel eens met nuchtere ogen." Wat denk jij? Dat ik hier mijn mening geef over iets waar ik NIETS vanaf weet?

Wat jammer dat dat wat je schrijft niet volledig ingaat op hetgeen ik schreef.. Is het zó moeilijk? Ongelooflijk.. echt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 17:14:
Welke muur.

Haha.. precies.. Dié muur. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 17:18:
Whahaha jawel jezus was een rebel

Jesus was voor in zijn tijd idd. een beschaafde rebel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:06:
Alles wat ik doe komt voort uit mijn eigen beslissingen die aangedreven zijn door mijn eigen mening die ik zelf gevormt heb, met of zonder invloeden van buitenaf maar weliswaar weloverwogen.

dat is idd ook zo.
men wordt gevormd door invloeden van buitenaf en jij hebt dat zeker weloverwogen en de meeste mensen, maar de NL wetgeving en bijna over de hele wereld, vloeien de wetten af van 10 geboden

er moet een handleiding zijn, anders leeft de mensheid doelloos als een stelletje malloten
kijk maar naar het nieuws
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:30:
kijk maar naar het nieuws

Dat zei ik zelf ook al ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 17:16:
niks MOET, je wordt enkel gestraft bij het niet nakomen

Ja maar jong.. Lees wat je schrijft!! Dat is toch praktisch hetzelfde????? .. dit is echt niet normaal...

klopt, maar ik neem aan dat je weleens straf hebt gehad

Wat de neuk heeft dat te maken met wat ik schreef?? Is het écht zo moeilijk om een onderwerp aan te houden? Mijn ouders waren al beter in het relativeren van dergelijke situaties. (hypothetica alweer)
Dat leren ze ja.. Dat is geen straf, dat heet opvoeden.
Ik kreeg nooit straf.. alleen op mijn flikker. Dat is niet hetzelfde. En slaat niet op het onderwerp.. Dus rot op met je hypothetica want ik kreeg nooit straf.

want als je niet gestraft werd, kon je ook niet weten wat goed of slecht was, vandaar dat er een hoop boefjes rondlopen tegenwoordig

Ben ik volledig met je eens maar nogmaals: wat heeft het te maken met deze discussie??? Ik stel in mijn "betogingen" een hele hoop vragen en die worden allemaal genegeerd. Dat bewijst hoe dichtgeroest jullie zijn.

het is niet wat de christen gelooft, maar wat IK geloof

HAha nu wordt ie mooi.. Jij hebt aan het hele verzonnen verhaal een eigen draai gegeven? Dat maakt het nog steeds geen eigen mening dan.. je uitgaanspunt is dan een invloed van buitenaf.

klopt die heb ik van buiten af school. ouders, diverse religies, maar niet erin gepropt, maar zelf opzoek gegaan, gelezen ed. en daardoor mijn eigen beeldvorming om een beter mens te kunnen/mogen worden

Dus dat maakt het nog steeds geen EIGEN mening.

het is van:
school, ouders, diverse religies

Een beter mens? Ja? Maakt jou dat een beter mens? Beter mens dan wie? Wie dan? Als jij écht een "beter" mens zou willen zijn. Zou jij al niet zó praten.. maar zou je kunnen stellen dat we hoe dan ook allemaal gelijk zijn. Dus dat maakt jou dan een slechter mens in mijn ogen. Want jij denkt beter als de rest te kunnen zijn/worden. Als jezus écht bestaan had.. Denk je dat hij zichzelf dan "beter" als de rest had gezien?

daarom heet het geloof: vertrouwen in de waarheid van iets (vandale)

Lees nu wat er staat.. Vertrouwen hebben in een waarheid is de waarheid niet zeker weten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 17:13:
Heb je dan al meegedaan?

Deed jij maar eens mee.. Maar jij kan al helemaal niet volledig inhoudelijk ingaan op wiens reactie dan ook. Alleen maar korte domme one-liners. Iemand zoals jij is in mijn ogen dan ook "pure evil". Schaam je, echt.. schaam je diep..

Waarschuw beheerder
Een mens moet zich in zijn leven volledig moeten kunnen ontplooien, vandaar ook onze vrije wil. Jullie beperken zichzelf daarin.

Waarschuw beheerder
eens een mening vanuit jezelf had gevormd zónder invloeden van buitenaf zou je dit inzien.

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

dat heb je wel een eigen mening, maar die is gevormd door beinvloeden,ervaringen etc van buitenaf
Lees eens een Filosofie boek.. ik denk dat dat al een hoop verschil zou maken

dan wordt ik zeker niet beinvloedt?????

en trouwens de bijbel is ook een Filosofie boek, maar ja het is nu zeker weer hoe ik het bekijk hé :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 18:04:
Ik kreeg nooit straf.. alleen op mijn flikker. Dat is niet hetzelfde. En slaat niet op het onderwerp.. Dus rot op met je hypothetica want ik kreeg nooit straf.

:BYE:

Waarschuw beheerder
Jij hebt aan het hele verzonnen verhaal een eigen draai gegeven

juist, maar een draai voor mij in de goede richting

probeer de beinvloedbare goede punten, wat ik denk wat goed is, er uit te halen om een beter mens te kunnen/mogen worden

en dat is mijn geloof
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:21:
dan wordt ik zeker niet beinvloedt?????

Nee, maar dat weet jij niet. Je hebt zoiets duidelijk nog nooit in je handen gehad. Dat is geen oordeel, maar pure ervaring.

Verder vindt ik het heel jammer dat na dat heeeele stuk dat ik geschreven hebt niet verder komt als een paar afwijkende regeltjes. En: :bye:
Wat kinderachtig..
Maar wel het bewijs dat ik jullie hier totaal klem lul. Anders konden jullie aan de hand van inhoudelijke tegenargumenten mij overtuigen van hetgeen waar jullie in geloven.
Dat is niet het geval.
Dus klemgeluld..

:bye:

Waarschuw beheerder
Lees nu wat er staat.. Vertrouwen hebben in een waarheid is de waarheid niet zeker weten.

jij moet lezen wat er staat of raadpleeg het vandale

er staat:
geloof = vertrouwen in de waarheid van IETS
en niet Vertrouwen hebben in een waarheid is de waarheid niet zeker weten

die
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 17:18:
communie gedaan en ongeveer op 7/8 jaar naar Kathegese

hebben ook niet veel geholpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:21:
en trouwens de bijbel is ook een Filosofie boek, maar ja het is nu zeker weer hoe ik het bekijk hé

Je hebt zoiets nooit gelezen. Anders zou je niet zeggen dat de bijbel een filosofie boek is.
De bijbel is een grote "hapklare brok".. alles voorgekauwd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:35:
er staat:
geloof = vertrouwen in de waarheid van IETS
en niet Vertrouwen hebben in een waarheid is de waarheid niet zeker weten

Is precies hetzelfde. (y) Jij wil dat niet zien.. jammer.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:35:
hebben ook niet veel geholpen

Juist wel.. het heeft mij laten inzien dat het tijd werd een eigen mening te vormen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 18:32:
Verder vindt ik het heel jammer dat na dat heeeele stuk dat ik geschreven hebt niet verder komt als een paar afwijkende regeltjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 18:37:
Juist wel.. het heeft mij laten inzien dat het tijd werd een eigen mening te vormen.

dus je bedoeld dat je een eigen mening hebt kunnen vormen, doordat je
communie hebt gedaan en ongeveer op 7/8 jaar Kathegese.

dan houdt dat voor mij in, dat je wel degelijk beinvloed bent van buitenaf en dat je nu een eigen mening kan vormen zoals je zegt
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 18:35:
De bijbel is een grote "hapklare brok

en dat respecteer ik, ondanks ik het voor mijzelf niet goedkeur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 15:51:
een kind (schepsel) heeft ook niet gevraagd om geboren te worden (vrije wil), om te kunnen lijden (onderworpen) in deze wereld (dood en verval). De ouders hebben dat gedaan om hun eigen wil.

LOL. Heb je Romeinen überhaupt gelezen? Blijkbaar niet, want er wordt in de passages rond 8:20 wel duidelijk gemaakt dat het gaat om God's schepping van ons.

Maar dat kan me niks verrotten verder, ik wil van jullie een verklaring waarom wij in Gods naam verworpen zijn aan dood & verval. Niet omdat Eva er voor koos om overgehaald te worden door een slang met pootjes, want dan had hij die hele boom v/h goed & kwaad niet gemaakt.

God bestaat misschien wel, maar hij kan niet zien, ruiken of (ver)oordelen. Het/hij/zij is gewoon het einde van ons dualisme, het hier en nu, maar bovenal ONBESCHRIJFBAAR. Dus dat ge-predik is nutteloos en wat ik nu doe niet. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:49:
dus je bedoeld dat je een eigen mening hebt kunnen vormen, doordat je
communie hebt gedaan en ongeveer op 7/8 jaar Kathegese.

ja, ik heb geleerd dat het allemaal een groot bullshit verhaal is omdat simpele logica niet overeen komt hetgeen dat in de bijbel verteld wordt.
Ik vind het niet reëel. De logica klopt niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 18:49:
dan houdt dat voor mij in, dat je wel degelijk beinvloed bent van buitenaf en dat je nu een eigen mening kan vormen zoals je zegt

Ik wás ooit beïnvloed door invloeden van buitenaf. Nu niet meer. Het is tenslotte nooit te laat om in het licht te stappen.

I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings. (Albert Einstein)

Spinoza.. lezen! Maar ik vrees dat je daar niet voor open staat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neale_Donald_Walsch

Schrijft in mijn ogen de helderste boeken. Gewoon pure menselijke logica. Echt een aanrader...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie begrijpen het echt niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 20:19:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 17:14:
Welke muur.

Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 17:19:
Haha.. precies.. Dié muur

Waarschuw beheerder

jij begrijpt t leven zelf niet...door te leven naar een boekje...jij bent echt nog nooit buiten geweest...opgesloten in een internaat...zielig hoor

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur

Wij begrijpen alles :yes:

Waarschuw beheerder
De voyeur :o!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 20:53:
Wij begrijpen alles

Dus dan begrijp je ook wat ontopic is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 21:15:
De voyeur

Heb je het naakte ding ook weer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe zit het met jullie zonde?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 21:21:

Ja 8) jij dan???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 21:22:
Heb je het naakte ding ook weer.

Oe jaloers op haar ??? je bent ook jaloers op alle mooie mensen he ???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2007 om 21:21:

Weet je zelf nieteens, met je afwijkende antwoorden. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2007 om 21:25:
Weet jezelf nieteens, met je afwijkende antwoorden.

Dude :d welcome back 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 21:24:
Ja jij dan???

Moet je een eigen topic maken dan ben jij de baas. Hier ben ik het. :d