de kindertelefoon te gaan bellen
Dus ik zo:
"Ik heb pijn aan men anus!"
zij zo:
"heb je harde poepjes gehad?"
meneer Jeuken gebeld om te vragen welk middeltje hij altijd tegen jeuk gebruikt.
1: Hoe oud ben je?
20
2: Denk je niet dat die mensen iets beters te doen hebben dan zulke kleutertjes antwoord geven die domme vragen stellen ?
Nee
3: Je belt ook niet zomaar 112 om te zeggen dat je reet zeer doet ?!
uiteraard niet! dat slaat totaal nergens op
Uitspraak van ;boeksie; Dj Demon Rage ;boeksie;op maandag 17 september 2007 om 16:00:
20
2: Denk je niet dat die mensen iets beters te doen hebben dan zulke kleutertjes antwoord geven die domme vragen stellen ?
Nee
uiteraard niet! dat slaat totaal nergens op
4: Wieberen !
*Edit*
Even vriendelijker gemaakt..
¥+¥=¥¥
Zit ik met men broertje me ontzettend te vervelen op de bank.. komt ie met t bijzonder prachtige idee om de kindertelefoon te gaan bellen
ja ik niet de kindertelefoon, meer gewoon andere mensen bellen met uw pizza komt eraan of weet ik veel!
Onze mongool gaat er weer serieus op in
08004949 vrouwen lijn...
Uitspraak van El Dimitrius VII op donderdag 20 september 2007 om 23:17:
Of collect call naar totaal onbekenden
Knul
collect call
naar het buitenland
Beetje trieste actie!Die mensen kunnen dr tijd wel beter besteden aan kinderen die t echt nodig hebben i.p.v. aandachtsgeile kleutertjes!Zoek een hobby ofzo
08004949 vrouwen lijn...
Heb ze ook weleens gebeld, gezegd dat me vader me aanraakte enzo.
Werden ze heel meelevend ineens vragen hoe lang al en shit.
5 minuten later vroeg ze 'waar raat ie je trouwens aan' ik zeg : ja me schouder enzo.
Dat mens werd echt pissed off en wij kwamen nie meer bij
¥+¥=¥¥
Zoek een hobby ofzo
Uitspraak van Witte ik et!?! op donderdag 20 september 2007 om 20:39:
08004949 vrouwen lijn...
Je had vroeger zo'n kinderprogramma van de EO, mirakel. Dan wordt er gepraat over een probleem ofzo, en dan kunnen kinderen live bellen of mailen. Paar jaar geleej zat ik dat te kijken beneden, en ging het over kinderen met een soort van syndroom van Down. Hoor ik ineens de stem van mijn kleine broertje in de uitzending, over zijn grote zus die verstandelijk gehandicapt is...ze konden ook live meegenieten van hoe ik dat rotjoch aanpakte...
wij gaan de kindertelefoon belle