Uitvinden wanneer ze zwanger is geworden.
Als je vriend je ontrouw is geweest; dumpen.
Als het gebeurd is toen ze nog een stel waren, hoef je niks te doen.
De liefde voor hem kan daardoor niet veranderen.
ja lullig ,maar doet er niks aan
ze hadden al samen een kind hij mocht er niks meer mee te maken hebben toen kreeg hij een nieuwe vriendin en is ze opnieuw zwanger van hem
profielen graag
hij mocht niks met ze kind te maken hebben maar hij neukt er dus wel zonder condoom zodat ze voor de 2e keer zijn kind ken krijgen..
Uitspraak van Manouke (LRT) [UFS]a.k.a spacekake op vrijdag 14 september 2007 om 14:01:
het gaat iig niet om mij
tuuuuurlijk meid
ben toch benieuwd naar het IQ van die 2
komt die jongen toevallig uit Rotterdam?
dan kenk m miss
lager is als mijn schoenmaat
ja wat doe je als de ex van je vriend zwanger is va jouw vriend?laatste aanpassing 14 september 2007 13:55
laat me raden dat wijf wilt jou vriend nog terug en houdt het kind zodat ie ook terug komt?
nee jongens niet wou je zegen
hem laten weten dat hij zich als een vader dient op te stellen met de lusten en de lasten
en als ik als nieuwe partner niet tegen de zwangerschap kan of geen kind van een ander in me leven wil, dan maak ik dat kenbaar en zal dan de relatie verbreken en hem veel succes en nieuw geluk wensen
En als je een man was dan?
als hij voor dat kind gaat zorgen dan zou ik het uitmaken
ookal zou het een omgangsregeling van maar 2 weekenden in de maand zijn..dan nog!
ik wil gewoon geen kinderen van een ander in mijn leven !!
Misschien ego,maar dat is dan jammerlaatste aanpassing 29 september 2007 16:09
hem laten weten dat hij zich als een vader dient op te stellen met de lusten en de lasten
en als ik als nieuwe partner niet tegen de zwangerschap kan of geen kind van een ander in me leven wil, dan maak ik dat kenbaar en zal dan de relatie verbreken en hem veel succes en nieuw geluk wensen
ligt eraan..
hoe lang zwanger..
hoe lang jouw vriend..
Maar hij zou in ieder geval z'n verantwoordelijkheid moeten nemen, ik heb geen respect voor een man die er niet naar om zou kijken
als het gebeurd is voor jullie relatie...
neemt ie zn verantwoordelijkheden maar
dat dat meissie z'n ex is inmiddels....daar kan die kleine niks aan doen.
Niet laten blijken dat je het weet, 's avonds in bed hem lekker gaan pijpen en als hij zich dan heel erg lekker begint te voelen zijn balletjes fijnknijpen en hem het huis uitgooien.
Je wilt toch iets met je vriend en niet met dat kind erbij. Die blijft altijd op de achtergrond aanwezig.
Ik moet er niet aan denken. Bij mij kwam hij er echt niet meer in.
hem gewoon laten kiezen.. of jij of het kind van die ex vannem.. duidelijk en simpel..
weet je ook gelijk waar je staat..
Gelijk mee kappen!!!
pffff..... als ik echt om hem gaf dan zou ik bij hem blijven. Maar dan zou ik wel willen dat hij voor zijn kind zorgde en het niet in de steek liet... anders ben ik er zo klaar mee
als hij voor dat kind gaat zorgen dan zou ik het uitmaken
ookal zou het een omgangsregeling van maar 2 weekenden in de maand zijn..dan nog!
ik wil gewoon geen kinderen van een ander in mijn leven !!
Misschien ego,maar dat is dan jammerlaatste aanpassing 29 september 2007 16:09
als het gebeurd is voor jullie relatie...
neemt ie zn verantwoordelijkheden maar
dat dat meissie z'n ex is inmiddels....daar kan die kleine niks aan doen.
mijn ex en die zorgt er dus ook niet voor op dit moment...
en krijg jij zeker ook te horen dat je een slechte moeder bent omdat de vader het kind niet mee verzorgt?
ja wat doe je als de ex van je vriend zwanger is va jouw vriend?laatste aanpassing 14 september 2007 13:55
hem gewoon laten kiezen.. of jij of het kind van die ex vannem.. duidelijk en simpel..
weet je ook gelijk waar je staat..
Zou nog geen kind willen opvoeden en als de relatie serieus is hoort dat er ook bij
Maar idd als de man het waard is dan komt het vast goed...
Een echte vent flikkert jou eruit... je laat iemand toch geen keuze maken tussen zijn eigen kind en jou
En als ik het niet wil maak ik de keuze om bij m weg te gaan