Partyflock

Forumonderwerp · 971026
Waarschuw beheerder
Er gebeuren altijd de meest rare dingeng in mijn dromeng. Meer mensjes last van hier?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
droomde vanacht dak neergestoken werd :S in me nek en in me arm...werd godver wakker van de pijn...dat was egt ziek :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb af en toe wel van die vage dromen,
zondag nacht droomde ik over planten, iemand had planten gekocht (meer weet ik niet) en half wakker en half slapend ging ik het verder vertellen aan me vriend :S
hij wist waarschijnlijk ook niet waar het over ging ( ik trouwens ook niet)

daarna had ik weer zo'n vage droom, over dat een over-over-over groot oma overleden was en dat ik de erfenis kreeg, die bestond uit een oud verrot karretje en onder het karretje zaten allenmaal gouden sieraden geplakt :|

Waarschuw beheerder
ik de laatste paar dagen :vaag: Gaat ook echt nergens over.. Gaat volgens mij nie helemaal goed in die bovenkamer van me 8)
Waarschuw beheerder
Droomde gister dat ik voor een trein sprong :/ Maar ut net redde...voelde zo levensecht; niet normaal meer!! Werd wakker van de adrialine :S
Waarschuw beheerder
Dromen zijn een symbolische voorstelling van je veelal onbewuste gevoelens die nu rijp zijn om ervaren te worden.

Droomencyplopedie van Pamela Ball, zeer handig boekje om te hebben. Dan kan je per onderwerp de betekenis opzoeken. En er staan steeds 3 betekenissen: 1 de standaard 2 de psychologische en 3 de spirituele.

Waarschuw beheerder
Ik droom ook elke avond vaag! :S En dan word ik ff wakker en denk dan nog in mezelf "deze droom moet ik onthouden" maar de volgende morgen weet ik vaak niks meer..
Waarschuw beheerder
donateur
Dromen zijn gewoon vaag.
Ik heb nog nooit een droom gehad die klopte :lol:
Er komen altijd mensen in voor die niets met elkaar te maken hebben :vaag: en ik kom in de gekste situaties terecht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 21:40:
Ik droom ook elke avond vaag! En dan word ik ff wakker en denk dan nog in mezelf "deze droom moet ik onthouden" maar de volgende morgen weet ik vaak niks meer..

vaag in de zin van eng?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 19:43:
Uitspraak van Dolle Minaa. op donderdag 13 december 2007 om 21:40:
Ik droom ook elke avond vaag! En dan word ik ff wakker en denk dan nog in mezelf "deze droom moet ik onthouden" maar de volgende morgen weet ik vaak niks meer..

vaag in de zin van eng?

Ja ook, maar ook vaag in de zin van dat ik de meest rare dingen droom. Achterna gezeten worden, niet kunnen praten, ergens dood liggen.. :P

Waarschuw beheerder
ik vind dromen juist kei tof.

maakt niks uit hoe ze zijn.
Eng, leuk alles.
Ik vind het altijd wel leuk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 20:01:
Ja ook, maar ook vaag in de zin van dat ik de meest rare dingen droom

droom je ook wel eens dat je valt... en dan plof weer op je bed (voor je gevoel dan)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 20:01:
Achterna gezeten worden, niet kunnen praten, ergens dood liggen..

uhu, ken het, ben wel eens blij dat ik weer wakker ben :lol:
heb ook wel eens een droom die ik overdag niet echt kan herinderen of thuisbrengen en toch heb de droom diepe indruk gemaakt (een gevoel van).

maar je droomt echt elke avond? ik kan me meestal niks van een eventuele droom herinderen..