Partyflock

Forumonderwerp · 970888

Waarschuw beheerder
Nou ja.. het klinkt onbezonnen en radicaal. Maar het zit dus zo.. Vanaf het moment dat we hier zijn komen wonen(eerst met 3 man nu nog maar 2)hebben we dus een buurvrouw. Maar.. dat wijf is gewoonweg gestoord. Heeft vanaf begin af aan ruzie met ons lopen zoeken over de meest achterlijke dingen..
Voorbeeldje: Wij draaiden in het begin muziek best hard zodat we hun geboor en gehamer niet zo zouden horen.. ze hebben 4 muren laten weghalen.. toen kwam madam vertellen dat de muziek zachter moest. :/
You get the picture?
Mooi..
Nu zou zij het hek voor onze tuinen te scheiden regelen.. Dat heeft ze niet gedaan. En gezien ik die kutfamilie van haar niet wil zien laat staan haar eigen gesmolten grafkop, hebben we dus maar zelf wat neergezet.
En nu heeft zij langs de hele lengte van het hek Klimop gezet.. Jawel.. klimop :/ Zoiets overleg je toch met je buren?? Dat komt dus met meters per dag nu door ons hek.. Onze tuin in.. En dat willen wij niet..
Dus.. Ik vraag jullie.. mijn mede-flockers.. Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen.. Ik zit er zelf aan te denken om gif te gebruiken.. maar heb geen groene vingers.. dus totaal geen verstand hiervan..

Flock on! [img width=41 height=24]http://www.mikemadera.nl/Mentis/Smiles/06%20(30).gif[/img]
Waarschuw beheerder
voel eens aan je voorhoofd.
Waarschuw beheerder
donateur
In de fik steken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 8 september 2007 om 15:24:
Ik zit er zelf aan te denken om gif te gebruiken..

:yes:

Cyanide in haar thee gooien, succes gegarandeerd.

Waarschuw beheerder
gif zou k niet doen, vind de rijdende rechter geen strak plan!

k zou lkkr de rijdende rechter op haar af sturen, ze mag vast geen klimop zonder overleggen op de schutting doen dus ken zij of dokken of het weghalen ennnn ze staat voor lul :)

verder gewoon elke keer als je langsloopt aanbellen wordt ook wel irritant denk, alle folders die je niet hoeft bij har door de deur en ehmmm ff denken wat kan nog meer;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 8 september 2007 om 15:28:
In de fik steken :D

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds er in het huis naast mij mensen wonen heb ik ook buren.
Waarschuw beheerder
Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen..

Zeg het met liefde! :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus.. Ik vraag jullie.. mijn mede-flockers.. Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen.. Ik zit er zelf aan te denken om gif te gebruiken.. maar heb geen groene vingers.. dus totaal geen verstand hiervan..

verroeste spijkers in de grond slaan :)
Moet je eens kijken hoe snel die klimop doodgaat :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 8 september 2007 om 15:28:
In de fik steken

ja maar dan weet ze meteen dat ik het ben geweest :$ heb nogal een reputatie hier in de buurt :$ ik hou nogal van belgisch vuurwerk :$

Uitspraak van LOZUMPA op zaterdag 8 september 2007 om 15:29:
Cyanide in haar thee gooien, succes gegarandeerd.

Goed plan.. maar ik wil alleen de klimop dood :$

Uitspraak van Mike E op zaterdag 8 september 2007 om 15:37:
Zeg het me liefde!

Die vrouw kent geen liefde :$.. Ze ziet er dan ook altijd uit alsof ze naar een begrafenis gaat.. Al haar kleren zwart.. Haren zwart.. en ze komt nooit in de zon.. dan klopt het contrast niet meer..

Uitspraak van Pure pleasure :9 op zaterdag 8 september 2007 om 15:42:
verroeste spijkers in de grond slaan

:o dat is een heel goed plan.. er valt me in dat ik ooit eens een appelenboompje vermoord heb met een Buks :o Loodvergiftiging gekregen :lol:
En dan moet ik die spijkers door een dikke wortel rammen ofzo?

Erg groot zijn de planten niet geworden trouwens.. iedere keer als er maar een blaadje uitsteekt aan mijn kant rijt ik er een hele tak af.. :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik daar mee bezig blijf... vriezen ze dan in de winter dood?
Waarschuw beheerder
Wij draaiden in het begin muziek best hard zodat we hun geboor en gehamer niet zo zouden horen.. ze hebben 4 muren laten weghalen.. toen kwam madam vertellen dat de muziek zachter moest.

Tsja misschien had jij de muziek zo hard dat je niet kon horen dat ze al klaar was?

u zou zij het hek voor onze tuinen te scheiden regelen.. Dat heeft ze niet gedaan. En gezien ik die kutfamilie van haar niet wil zien laat staan haar eigen gesmolten grafkop, hebben we dus maar zelf wat neergezet.
En nu heeft zij langs de hele lengte van het hek Klimop gezet.. Jawel.. klimop Zoiets overleg je toch met je buren?? Dat komt dus met meters per dag nu door ons hek.. Onze tuin in.. En dat willen wij niet..

Jij overlegt ook niet met haar als je wat neer zet dus waarom zou zij dat dan wel doen?

Ken jou of haar verder niet maar goed lijkt erop dat jullie elkaar op dezelfde manier behandelen en als dat zo is moet je gewoon niet zeiken :flower:
Waarschuw beheerder
beetje allesreiniger over de aarde van de klimop heen, of afwasmiddel. Gaat ie vanzelf dood
Waarschuw beheerder
Staat dat hek excact op de grens dan? dan heb je een probleem.
Dan is het volgens mij een gezamelijk hek volgens de wet.
normaal zet je zoiets 20cm op eigen terrein. Als dat zo is en je buurvrouw zet er klimop, is die dus van jou.....dussssss....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag jullie.. mijn mede-flockers.. Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen..

Ik knip alles netjes af en donder het dan over de schutting heen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)Kleintje O:) op zaterdag 8 september 2007 om 16:15:
Tsja misschien had jij de muziek zo hard dat je niet kon horen dat ze al klaar was?

Oh jij was er ook bij??? :/ Nee op het werkelijke moment dat hij muren aan het kappen was en aan het boren met van die uit de kluiten gewassen betonboren.. stond zij aan de deur te zeiken.. :/

Jij overlegt ook niet met haar als je wat neer zet dus waarom zou zij dat dan wel doen?

Er was overlegd dat zij met een hek zouden komen.. Zij kwam haar afspraken niet na.. En ik ga niet zitten wachten dat het er over 2 jaar eindelijk eens staat. Ik woon hier nu al 3 jaar en het hek staat van Mei. En omdat het hek waarschijnlijk de smaak niet is van dat schijtwijf heeft ze er klimop tegen gezet. Dat dan weer wel.. zelf met een hek komen ho maar. Wel zeiken als wij er een neerzetten. Achterlijk wijf dat het is.

Ken jou of haar verder niet maar goed lijkt erop dat jullie elkaar op dezelfde manier behandelen en als dat zo is moet je gewoon niet zeiken

Precies.. en je weet dan ook eigenlijk niet precies wat je zegt.. We hebben die vrouw iedere keer normaal behandeld.. En keer op keer is zij diegene die de zeik begint.. Als iemand muziek hard heeft staan vraag je of het zachter kan.. dan ga je niet meteen als een of ander viswijf staan schelden dat die kankerherrie af moet .. (want ze konden zichzelf niet horen boren en hameren??)
Dus ik zeik wel..

By the way. Ooit heeft haar vriend zich verlult toen zij ruzie hadden. Blijkt dat ze uit het appartement waar ze eerst woonde gedwongen is moeten vertrekken omdat ze met iedereen in het flatje ruzie had. Boven, onder, links, rechts en zelfs de mensen die nieteens hun buren waren had ze ruzie mee..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loverofnails op zaterdag 8 september 2007 om 18:01:
normaal zet je zoiets 20cm op eigen terrein. Als dat zo is en je buurvrouw zet er klimop, is die dus van jou.....dussssss....

Heb ik dus ook. Het hek staat in mijn tuin. En de klimop dus bij háár in de tuin. Dus ik wil haar kut-klimop niet in mijn tuin..
Waarschuw beheerder
Flup doe niet zo moeilijk 8)

men neme een gieter B) doet daar chlorix, thinner of amoniak verdund met water in en geeft haar klimop "uit buren liefde" een keer of 4 water................................
succes gegarandeerd 8)
Waarschuw beheerder
round up (weet niet precies hoe je het schrijf.. Moet ik in de schuur kijken en ik ben lui :p) er over gooien over de hele lengte. Kijk wel uit voor je eigen planten want het is tering zooi.

Maar dan heb je er binnen 2-3 dagen geen last meer van.. En je heb dan ook geen idee hoe het komt. Ze kan dan wel nieuwe klimop plaatsen maar deze is ook weer binnen no time dood.

En als je een huis huurt gewoon bij je woningstichting klagen. En anders voor iedere keer dat er herrie aan haar kant is de politie bellen voor geluidsoverlast. Geloof me, dan gaat haar volume knop zachter/uit.

Wij hebben ook dikke ellende met de buren. Nu hebben we er geen last meer van en durven ze ons niet meer aan te kijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 9 september 2007 om 19:20:
men neme een gieter doet daar chlorix, thinner of amoniak verdund met water in en geeft haar klimop "uit buren liefde" een keer of 4 water................................
succes gegarandeerd

Hmm.. maar gaat ze dat niet ruiken dan? :$ komt ze thuis hangt er een dikke chloorlucht in de tuin.. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 september 2007 om 19:23:
komt ze thuis hangt er een dikke chloorlucht in de tuin..

jah duh ik zei toch verdund met water 8)
thinner ruik je niet als het verdund is, amoniak wel :D maar dat staat dan weer gelijk aan kattepies............. qua geur dan he en Amoniak werkt het beste :yes:

en anders onkruid verdelger B) op al die verpakkingen staat dat je dat niet op je planten mag sproeien B)

denk dat je opa ook nog wel wat handige tips weet :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op zondag 9 september 2007 om 19:23:
round up (weet niet precies hoe je het schrijf.. Moet ik in de schuur kijken en ik ben lui ) er over gooien over de hele lengte. Kijk wel uit voor je eigen planten want het is tering zooi.

Ditte? :o

[img width=425 height=425]http://www.de-tuinhal.nl/catalog/images/RoundUp540ml.jpg[/img]Ziet er heftig uit hehehe :[

En als je een huis huurt gewoon bij je woningstichting klagen.

't is een koophuis :) En de muziek was ook niet het probleem.. was meer een voorbeeltje.. Ze zoekt gewoon steeds dingen om ons te stangen.. Maar het pakt steeds slechter uit voor haar haha..

Wij hebben ook dikke ellende met de buren. Nu hebben we er geen last meer van en durven ze ons niet meer aan te kijken.

Ghehe.. mij kijkt ze op straat ook niet aan.. Ze zegt alleen maar wat als er iets valt te zeiken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 9 september 2007 om 19:26:
denk dat je opa ook nog wel wat handige tips weet

Hmm.. ze hebben wel al heel lang geen tuin meer.. maar zoiets gooien zij waarschijnlijk toch niet weg :) es kijken..

--edit-- oh tips.. ja ik lees slecht vandaag :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 september 2007 om 19:29:
ja ik lees slecht vandaag

:lol:

van wie denk je dat ik dat van die amoniak en chloor weet? O:)

dat is stukken goedkoper dan die Roundup (of andere onkruidverdelger) en werkt net zo goed

de klimop zal eerst een geel kleurtje krijgen, waarna de blaadjes gaan vallen alsof het herfst is 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 9 september 2007 om 19:28:
Ziet er heftig uit hehehe :[

En als je een huis huurt gewoon bij je woningstichting klagen.

't is een koophuis :) En de muziek was ook niet het probleem.. was meer een voorbeeltje.. Ze zoekt gewoon steeds dingen om ons te stangen.. Maar het pakt steeds slechter uit voor haar haha..

Ghehe.. mij kijkt ze op straat ook niet aan.. Ze zegt alleen maar wat als er iets valt te zeiken..

Ja, het is bocht :p Wij gebruiken het ook altijd. Vind het zelf goed werken en er groeit enige tijd niks meer. Dus alles wat ze dan kort er na planten kan je ook al gelijk afschrijven ;)

En wat mijn buren betreft: hij stond wild voor het raam te zwaaien en te bonken. Was toen net aan het 'droog oefenen' met mijn pistool (zit bij een schietvereniging). Legde mijn wapen neer op de tafel in de woonkamer en deed de deur open. Er was toen niks meer.

Een paar dagen later hoorde we dat zijn schuur met wietplanten leeg gehaald en hij kwam verhaal halen... Want hij dacht dat wij gebeld hadden 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :lijn: HcHooliGirl :lijn: op maandag 10 september 2007 om 00:51:
Gewoon afknippen die bende

Gaat ook echt lekker met een schutting :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op maandag 10 september 2007 om 00:53:
at ook echt lekker met een schutting :|

Die plant groeit onder aan de schutting hoor en daar knip je hem dan af zodat je aan jou kant er geen last van heb...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :lijn: HcHooliGirl :lijn: op maandag 10 september 2007 om 00:56:
Die plant groeit onder aan de schutting hoor en daar knip je hem dan af zodat je aan jou kant er geen last van heb...

Ik weet niet hoe jullie schutting in elkaar zit... Maar wilde ik in mijn vorige woning bij de planten van de buren kunnen komen moest ik eerst wat zand/aarde weg halen wilde ik met mijn schaartje onder de schutting kunnen komen.
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
Gooi een paar handjesvol mosterdzaad over de schutting en ze zal eeuwig in de tuin blijven spitten,kan ze gelijk zelf haar klimop knippen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:@ Zeg he we gaan niet lopen kloten bij de buren he 8)

on-topic: ist nog geen tijd om te "oogsten" dan o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van buurmenneke op vrijdag 14 september 2007 om 21:21:
Zeg he we gaan niet lopen kloten bij de buren he

:roflol:

Uitspraak van buurmenneke op vrijdag 14 september 2007 om 21:21:
on-topic: ist nog geen tijd om te "oogsten" dan

Haha.. nee.. is al geweest.. Het is nu tijd om te roken haha :D :woop:

Waarschuw beheerder
Ja ik ga niet de klimop roken dus he.. :$ iets anders..

Waarschuw beheerder
Ik vraag jullie.. mijn mede-flockers.. Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen..

gewoon weg knippen, als ze vraagt naar de reden zeg je gewoon dat het aan jouw kant door komt, en dat dat dus haar pakkie an is (y)
Waarschuw beheerder
Ik vraag jullie

get off the crackpipe!

Waarschuw beheerder
zaag hem om
en verbrand dat ding ritueel voor haar raam
Waarschuw beheerder
Nou ja.. het klinkt onbezonnen en radicaal. Maar het zit dus zo.. Vanaf het moment dat we hier zijn komen wonen(eerst met 3 man nu nog maar 2)hebben we dus een buurvrouw. Maar.. dat wijf is gewoonweg gestoord. Heeft vanaf begin af aan ruzie met ons lopen zoeken over de meest achterlijke dingen..
Voorbeeldje: Wij draaiden in het begin muziek best hard zodat we hun geboor en gehamer niet zo zouden horen.. ze hebben 4 muren laten weghalen.. toen kwam madam vertellen dat de muziek zachter moest. :/
You get the picture?
Mooi..
Nu zou zij het hek voor onze tuinen te scheiden regelen.. Dat heeft ze niet gedaan. En gezien ik die kutfamilie van haar niet wil zien laat staan haar eigen gesmolten grafkop, hebben we dus maar zelf wat neergezet.
En nu heeft zij langs de hele lengte van het hek Klimop gezet.. Jawel.. klimop :/ Zoiets overleg je toch met je buren?? Dat komt dus met meters per dag nu door ons hek.. Onze tuin in.. En dat willen wij niet..

Flock on! [img width=41 height=24]http://www.mikemadera.nl/Mentis/Smiles/06%20(30).gif[/img]

een tip zoek de hoofdstam van de klimop knip hem door en de rest wordt vanzelf bruin en sterft af :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat een doosje krekels los via haar brievenbus...

-planten zich razendsnel voort
-eten bijna alles
-sjirp sjirp sjirp

(te koop bij de lokale dierenwinkels)

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PR*SCH*R ! ! ! op donderdag 27 september 2007 om 18:41:

-planten zich razendsnel voort
-eten bijna alles
-sjirp sjirp sjirp

(te koop bij de lokale dierenwinkels)

Geniaal :roflol: :respect: die ga ik zeker proberen. Whaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 27 september 2007 om 19:17:
Geniaal die ga ik zeker proberen. Whaha

Tjah ik werkte in de dierverzorging en als ze daar ontsnapten raakte je ze niet meer kwijt....:D NIet dat het daar erg was...maar die buuv van je...die gaat BALEN ALS EEN STEKKER!

Waarschuw beheerder
flesje bleekwater doet wonderen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PR*SCH*R ! ! ! op donderdag 27 september 2007 om 18:41:

Tis mooi en aardig dat krekelgedoe, maar als je in een rijtjeshuis woont zitten de krekels binnen no time ook bij jezelf binnen.
Jaren geleden gaf ik mijn leguanen als bijvoeding krekels, die beesten planten zich voort met duizenden tegelijk.
Mijn naaste buren hebben de bestrijdingsdienst moeten laten komen om MIJN krekels op te laten ruimen.
Begin er niet aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:41:
Tis mooi en aardig dat krekelgedoe, maar als je in een rijtjeshuis woont zitten de krekels binnen no time ook bij jezelf binnen.
Jaren geleden gaf ik mijn leguanen als bijvoeding krekels, die beesten planten zich voort met duizenden tegelijk.
Mijn naaste buren hebben de bestrijdingsdienst moeten laten komen om MIJN krekels op te laten ruimen.
Begin er niet aan.

Dammit :( het was zo mooi.. Maar ik denk dat de huurbaas het dan niet zo leuk gaat vinden.. die woont hier ook haha.. en doet veel aan zijn tuin.. allemaal bloemetjes enzo.. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:41:
Begin er niet aan.

jahwel jonge lachennnnn!!!

Waarschuw beheerder
bleekmiddel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PR*SCH*R ! ! ! op vrijdag 28 september 2007 om 23:37:
dynamiet

Ja lawinepijlen zijn een optie.. :Lol: Maar dan word ik opgepakt.. :roflol:
Waarschuw beheerder
neem parathion, krijg je iedereen en alles mee kapot :D
roundup is maar zooi, met pis krijg je zelfs nog meer mee dood!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MEDDOman op woensdag 3 oktober 2007 om 18:25:
neem parathion

Holy crap.. :o dat is van die heavy chemische shit.. :D vet.

Volgens mij krijg je dit niet in Nederland.. :(
Waarschuw beheerder
doe nou niet zo duur :P

gewoon bleekwater of amoniak (dat stinkt toch al net als kattenpis)

:D
Waarschuw beheerder
Voorbeeldje: Wij draaiden in het begin muziek best hard zodat we hun geboor en gehamer niet zo zouden horen.. ze hebben 4 muren laten weghalen.. toen kwam madam vertellen dat de muziek zachter moest.
You get the picture?
Mooi..
En nu heeft zij langs de hele lengte van het hek Klimop gezet.. Jawel.. klimop Zoiets overleg je toch met je buren?? Dat komt dus met meters per dag nu door ons hek.. Onze tuin in.. En dat willen wij niet..

Flock on!

Alles wat in jouw tuin komt is van jou en mag je weg halen. Verder gif spuiten op de wortels en de wortels zoveel mogelijk uit de grond trekken. Dit hebben wij ook gedaan en vervolgens hebben wij gras gezaaid. Wij hebben aan onze kant geen last van klimop meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
giet een paar liter natronloog over de wortels van die plant en anders wasbenzine door de brievenbus en een brandende krant er achteraan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 3 oktober 2007 om 18:27:
Volgens mij krijg je dit niet in Nederland..

me opa heeft er nog een beetje van in de kast staan !!!!
ideaal spul!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom planten vernielen?
kijk naar hostel
breng je op ideenen :|
:P:P

Waarschuw beheerder
kleine koper spijkertjes in het begin van de stam slaan.bijna onzichtbaar en zeer efficient.
Waarschuw beheerder
een touwtje strak om de nek van het plantje doen dan stikt ie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 11:01:
kleine koper spijkertjes

:o staat genoteerd..

Waarschuw beheerder
touw aan het hek vastbinden en aan je trekhaak, gewoon het hele hek met klimop en al de grond uit rijden(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 20:21:
gewoon het hele hek met klimop en al de grond uit rijden

Ik woon in het midden van een huizenblok.. (rijtjeshuis) Met dus een simpele brandgang achter..

En het hek is van mij! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 8 oktober 2007 om 20:27:
Ik woon in het midden van een huizenblok.. (rijtjeshuis) Met dus een simpele brandgang achter..

En het hek is van mij!

oh haha dan word het lastig:9
klimop de grond uit trekken, of de wortels doorknippen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PR*SCH*R ! ! ! op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:36:
alle blaadjes afknippen

van een klimop???
ben je met de kerstdagen nog bezig:rot:

Waarschuw beheerder
Schoonmaakazijn! Deden het ook goed op het rozenperkje van die flikkers tegenover mij.

Waarschuw beheerder
schoonmaak azijn???
puur of verdund??
lol mijn tuin staat vol onkruid...
maar dat gaat er alleen maar van glanzen. de bladeren die glanzen echt enorm. maar dood nee hahaha...
ga vandaag of morgen maar even amoniak proberen. en anders maar gloor

Waarschuw beheerder
in mijn eigen tuin zou ik een schoffel gebruiken.

Waarschuw beheerder
schoffel werkt niet...
en ik heb behoorlijke rug problemen. dus dat gaat oook niet.
er komen stenen. en geen andere planten dus dat maakt niet uit of er niets meer kan komen...

Waarschuw beheerder
dan ongebluste kalk onder je tegels,komt er nooit meer wat op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:00:
dan ongebluste kalk onder je tegels,komt er nooit meer wat op.

jah en dan een regenbuitje en dan is het gebluste kalk...:S ben je terug bij af!

Waarschuw beheerder
gaat dat zo makkelijk?
dus een beetje bloed zou het dan in theorie ook niet kunnen hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 08:46:
lol mijn tuin staat vol onkruid...

roundup met mcpa :D

Waarschuw beheerder
plant inkerven dan roundup ingieten, suc6 verzekerd (y)
Waarschuw beheerder
eigenlijk wel lullig mensen...!!!!
namelijk eerlijk zijn nu,,,is er maar weinige mooie lekkere weed op de markt....!!!!!!
sterker nog zelfs op het nieuws hoor je dat zelfs de prijzen uit elk mogelijke schaal eruit rijzen...!!!
dit omdat de politie zo de kwekers van het nederlandse goud ten gronde richten...
en door de hypocratie erom heen kopt tegen woordig elke eerlijke blower zijn weed veel te duur en te onzeker...!!!!
dus mensen zwijg en laat de buur oogsten!!!!!!!!!!!!
stem nederweed

Waarschuw beheerder
een kort maar duidelijk campange praatje.

ik stem voor!:smoke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
accuzuur werkt erg goed hebben zo ook de prik heg van me buren om zeep geholpen ze hield wel haar kant bij maar bij onze kant knipte ze nooit had aan een liter zuur al voldoende. er groeit overigens nu nog steeds niks alles gaat dood (Y)

Waarschuw beheerder
ik zou ze allemaal platstampen,lekker muziekje aan.
beetje er bij schreeuwen;"DOOD AAN ALLE PLANTEN."
en dan als je klaar bent je muziek uit gaan zetten,heel rustig terug lopen.
en ze dan een voor een waarschuwen,niet als groep.
probeer door te dringen tot het individu.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 18:30:
accuzuur werkt erg goed

:lol: Goeie!
Waarschuw beheerder
Thinner werkt niet dat weet ik zeker. Heb laatst Tolueen (is zwaar pure thinner) over de boom van de buurman gegooid (met toestemming hoor hij krijgt geen kapvergunning) en gebeurde niks. daarna van me werk wat zwavelzuur en benzeen over de grond gegoten en een week later moest de boom weg vanwege gevaar.

Dus die spulletjes werkt perfect.

Als je niet aan deze chemische goedjes kan komen werkt het spijker verhaal ook goed.
Waarschuw beheerder
terpetetine gebruiken, had het op de bouw een flessie van laten vallen in de tuin, de plantjes waar het op was gevallen waren de volgende dag dood

Waarschuw beheerder
heb ik geen last van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 21 november 2007 om 20:57:
terpetetine gebruiken, had het op de bouw een flessie van laten vallen in de tuin, de plantjes waar het op was gevallen waren de volgende dag dood

Dit is dus zwaar gelul. Van terpentine/ thinner gaan je plantjes echt niet dood.

Waarschuw beheerder
Roundup waar de plant uit de grond komt spuiten (y)

Waarschuw beheerder
Gewoon Cillit Bang er op gooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 04:53:
Gewoon Cillit Bang er op gooien.

:roflol: Bang en het plantje is weg
Waarschuw beheerder
donateur
goedkoopste middel en het werkt ook nog is :

water koken in de waterkoker!
En dat in een emmer doen, met een halve fles chloor ;)

wij hebben hetzelfde gedaan met de rozen van de buurman bij me ma in de tuin 8)

die kutvent had zijn rozen tot aan 3 meter bij me ma in de tuin staan :[. En niet willen weghalen :no:
Dus hebben wij het maar zo gedaan o:)

Waarschuw beheerder
zijn die kut planten nu nog niet dood!!!!????!!!!
Waarschuw beheerder
kernbom kopeng in tjetsnie of hoe schrijf je dat :|

Waarschuw beheerder
wat heb jij een gooor profiel plaatje,cataclysm
Waarschuw beheerder
gebruik (gloor) wc eend(y) werkt perfect! hebben wij bij een boom gedaan van de overburen... dat zijn van die lastige oudjes die continu lopen klagen... en die niks beters te doen hebben dan de visite bij je uit huis te kijken... (n) de boom gaat al dood :) (y) dus dan werkt het zeker weten bij gewoon planten :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb 't idee dat ut niet alleen om die klimop gaat maar gewoon omdat het kl*te buren zijn...
dan is er 1 ding waarmee je ze makkelijk ongestraft kunt treiteren

iedere wijk heeft wel van die "lieve" "schattige" hangjeugt jongetjes van een haar of 14 die zich erg vervelen en veel dingen doen om aan geld te komen..
het voordeel van die lieve jongentjes is dat ze ook nog eens een geweldige fantasie hebben !

geef die jongentjes gewoon wat geld in ruil om dat wijf te pesten.. (rotte eieren, brievenbus plassen, tuin slopen,wc-papier over het hele huis )
gewoon wegpesten..!!!

maarehh suc-6 ermee