Partyflock

Forumonderwerp · 970888

Waarschuw beheerder
Nou ja.. het klinkt onbezonnen en radicaal. Maar het zit dus zo.. Vanaf het moment dat we hier zijn komen wonen(eerst met 3 man nu nog maar 2)hebben we dus een buurvrouw. Maar.. dat wijf is gewoonweg gestoord. Heeft vanaf begin af aan ruzie met ons lopen zoeken over de meest achterlijke dingen..
Voorbeeldje: Wij draaiden in het begin muziek best hard zodat we hun geboor en gehamer niet zo zouden horen.. ze hebben 4 muren laten weghalen.. toen kwam madam vertellen dat de muziek zachter moest. :/
You get the picture?
Mooi..
Nu zou zij het hek voor onze tuinen te scheiden regelen.. Dat heeft ze niet gedaan. En gezien ik die kutfamilie van haar niet wil zien laat staan haar eigen gesmolten grafkop, hebben we dus maar zelf wat neergezet.
En nu heeft zij langs de hele lengte van het hek Klimop gezet.. Jawel.. klimop :/ Zoiets overleg je toch met je buren?? Dat komt dus met meters per dag nu door ons hek.. Onze tuin in.. En dat willen wij niet..
Dus.. Ik vraag jullie.. mijn mede-flockers.. Om met gevatte/leuke/ludieke ideën te komen.. Ik zit er zelf aan te denken om gif te gebruiken.. maar heb geen groene vingers.. dus totaal geen verstand hiervan..

Flock on! [img width=41 height=24]http://www.mikemadera.nl/Mentis/Smiles/06%20(30).gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
giet een paar liter natronloog over de wortels van die plant en anders wasbenzine door de brievenbus en een brandende krant er achteraan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 3 oktober 2007 om 18:27:
Volgens mij krijg je dit niet in Nederland..

me opa heeft er nog een beetje van in de kast staan !!!!
ideaal spul!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom planten vernielen?
kijk naar hostel
breng je op ideenen :|
:P:P

Waarschuw beheerder
kleine koper spijkertjes in het begin van de stam slaan.bijna onzichtbaar en zeer efficient.
Waarschuw beheerder
een touwtje strak om de nek van het plantje doen dan stikt ie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 11:01:
kleine koper spijkertjes

:o staat genoteerd..

Waarschuw beheerder
touw aan het hek vastbinden en aan je trekhaak, gewoon het hele hek met klimop en al de grond uit rijden(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 20:21:
gewoon het hele hek met klimop en al de grond uit rijden

Ik woon in het midden van een huizenblok.. (rijtjeshuis) Met dus een simpele brandgang achter..

En het hek is van mij! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 8 oktober 2007 om 20:27:
Ik woon in het midden van een huizenblok.. (rijtjeshuis) Met dus een simpele brandgang achter..

En het hek is van mij!

oh haha dan word het lastig:9
klimop de grond uit trekken, of de wortels doorknippen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PR*SCH*R ! ! ! op dinsdag 9 oktober 2007 om 18:36:
alle blaadjes afknippen

van een klimop???
ben je met de kerstdagen nog bezig:rot:

Waarschuw beheerder
Schoonmaakazijn! Deden het ook goed op het rozenperkje van die flikkers tegenover mij.

Waarschuw beheerder
schoonmaak azijn???
puur of verdund??
lol mijn tuin staat vol onkruid...
maar dat gaat er alleen maar van glanzen. de bladeren die glanzen echt enorm. maar dood nee hahaha...
ga vandaag of morgen maar even amoniak proberen. en anders maar gloor

Waarschuw beheerder
in mijn eigen tuin zou ik een schoffel gebruiken.

Waarschuw beheerder
schoffel werkt niet...
en ik heb behoorlijke rug problemen. dus dat gaat oook niet.
er komen stenen. en geen andere planten dus dat maakt niet uit of er niets meer kan komen...

Waarschuw beheerder
dan ongebluste kalk onder je tegels,komt er nooit meer wat op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:00:
dan ongebluste kalk onder je tegels,komt er nooit meer wat op.

jah en dan een regenbuitje en dan is het gebluste kalk...:S ben je terug bij af!

Waarschuw beheerder
gaat dat zo makkelijk?
dus een beetje bloed zou het dan in theorie ook niet kunnen hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 08:46:
lol mijn tuin staat vol onkruid...

roundup met mcpa :D

Waarschuw beheerder
plant inkerven dan roundup ingieten, suc6 verzekerd (y)
Waarschuw beheerder
eigenlijk wel lullig mensen...!!!!
namelijk eerlijk zijn nu,,,is er maar weinige mooie lekkere weed op de markt....!!!!!!
sterker nog zelfs op het nieuws hoor je dat zelfs de prijzen uit elk mogelijke schaal eruit rijzen...!!!
dit omdat de politie zo de kwekers van het nederlandse goud ten gronde richten...
en door de hypocratie erom heen kopt tegen woordig elke eerlijke blower zijn weed veel te duur en te onzeker...!!!!
dus mensen zwijg en laat de buur oogsten!!!!!!!!!!!!
stem nederweed

Waarschuw beheerder
een kort maar duidelijk campange praatje.

ik stem voor!:smoke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
accuzuur werkt erg goed hebben zo ook de prik heg van me buren om zeep geholpen ze hield wel haar kant bij maar bij onze kant knipte ze nooit had aan een liter zuur al voldoende. er groeit overigens nu nog steeds niks alles gaat dood (Y)

Waarschuw beheerder
ik zou ze allemaal platstampen,lekker muziekje aan.
beetje er bij schreeuwen;"DOOD AAN ALLE PLANTEN."
en dan als je klaar bent je muziek uit gaan zetten,heel rustig terug lopen.
en ze dan een voor een waarschuwen,niet als groep.
probeer door te dringen tot het individu.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 18:30:
accuzuur werkt erg goed

:lol: Goeie!
Waarschuw beheerder
Thinner werkt niet dat weet ik zeker. Heb laatst Tolueen (is zwaar pure thinner) over de boom van de buurman gegooid (met toestemming hoor hij krijgt geen kapvergunning) en gebeurde niks. daarna van me werk wat zwavelzuur en benzeen over de grond gegoten en een week later moest de boom weg vanwege gevaar.

Dus die spulletjes werkt perfect.

Als je niet aan deze chemische goedjes kan komen werkt het spijker verhaal ook goed.
Waarschuw beheerder
terpetetine gebruiken, had het op de bouw een flessie van laten vallen in de tuin, de plantjes waar het op was gevallen waren de volgende dag dood

Waarschuw beheerder
heb ik geen last van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 21 november 2007 om 20:57:
terpetetine gebruiken, had het op de bouw een flessie van laten vallen in de tuin, de plantjes waar het op was gevallen waren de volgende dag dood

Dit is dus zwaar gelul. Van terpentine/ thinner gaan je plantjes echt niet dood.

Waarschuw beheerder
Roundup waar de plant uit de grond komt spuiten (y)

Waarschuw beheerder
Gewoon Cillit Bang er op gooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 04:53:
Gewoon Cillit Bang er op gooien.

:roflol: Bang en het plantje is weg
Waarschuw beheerder
donateur
goedkoopste middel en het werkt ook nog is :

water koken in de waterkoker!
En dat in een emmer doen, met een halve fles chloor ;)

wij hebben hetzelfde gedaan met de rozen van de buurman bij me ma in de tuin 8)

die kutvent had zijn rozen tot aan 3 meter bij me ma in de tuin staan :[. En niet willen weghalen :no:
Dus hebben wij het maar zo gedaan o:)

Waarschuw beheerder
zijn die kut planten nu nog niet dood!!!!????!!!!
Waarschuw beheerder
kernbom kopeng in tjetsnie of hoe schrijf je dat :|

Waarschuw beheerder
wat heb jij een gooor profiel plaatje,cataclysm
Waarschuw beheerder
gebruik (gloor) wc eend(y) werkt perfect! hebben wij bij een boom gedaan van de overburen... dat zijn van die lastige oudjes die continu lopen klagen... en die niks beters te doen hebben dan de visite bij je uit huis te kijken... (n) de boom gaat al dood :) (y) dus dan werkt het zeker weten bij gewoon planten :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb 't idee dat ut niet alleen om die klimop gaat maar gewoon omdat het kl*te buren zijn...
dan is er 1 ding waarmee je ze makkelijk ongestraft kunt treiteren

iedere wijk heeft wel van die "lieve" "schattige" hangjeugt jongetjes van een haar of 14 die zich erg vervelen en veel dingen doen om aan geld te komen..
het voordeel van die lieve jongentjes is dat ze ook nog eens een geweldige fantasie hebben !

geef die jongentjes gewoon wat geld in ruil om dat wijf te pesten.. (rotte eieren, brievenbus plassen, tuin slopen,wc-papier over het hele huis )
gewoon wegpesten..!!!

maarehh suc-6 ermee