Partyflock

Forumonderwerp · 970453
458x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Julien Constancia moet twaalf jaar de cel in voor doodslag op de 8-jarige scholier Jesse Dingemans. De rechtbank in Breda heeft de 23-jarige bovendien tbs opgelegd. Constancia pleegde het misdrijf vorig jaar in het klaslokaal van Jesse op de Klim-Op basisschool in Hoogerheide.

Justice Done???

Konden we dergelijke figuren maar uitbesteden aan Texas U.S.A. Dan wisten we zeker dat het goed zat met het vervullen van onze genoegdoeningsgevoelens.

Waarschuw beheerder
hij heeft wel tbs.
En hij ontkent dit betekend dat hij op een longstay afdeling komt
en waarschijnlijk nooit weer vrijkomt.
hier heb je je levenslang ik dank u

Waarschuw beheerder
12 jaar is veel te kort levenslang zou er meer op lijken.... jesse heeft nieteens 12 mogen worden :@ wat is nederland toch een kloteland :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Schiet die gast gewoon een kogel door z'n gehemelte; opgeruimd staat netjes :[

Waarschuw beheerder
ts... veelste kort :[
gewoon levenslang lijden :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op donderdag 6 september 2007 om 11:37:
Julien Constancia moet twaalf jaar de cel in voor doodslag op de 8-jarige scholier Jesse Dingemans.

Veel te weinig verdomme! :[
Voor het opensnijden van een kind zn keeltje,12 jaar cel..pfff.Tis weer niet te geloven.

Geen moord maar doodslag..
Hij had toch verdomme al een mes bij zich..Dat is dan toch voorbedachte rade want je gaat niet voor de grap met je mes de deur uit.Ja ter bescherming misschien maar als je er dan zoiets mee doet,nou dan is het voor mij gewoon moord!

Erg voor die ouders...:(
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben onze eigen Charles Bronson nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trizztan op donderdag 6 september 2007 om 12:06:
12 jaar is altijd te kort voor de ouders van Jesse. Ik hoop dat de dader gezonder uit de gevangenis komt, dan dat ie er nu ingaat

ik hoop dat ie sterft in de bak :[

debiel gvd denk je dat je kindje veilig op school zit, loopt even terug om een puzzel te pakken!!! en dan word ze keeltje doorgesneden.
lafaard is het. van mij mogen dit soort mensen :dood:

sorry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op donderdag 6 september 2007 om 11:37:
Justice Done???

NO het is lang niet genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart L op vrijdag 7 september 2007 om 11:00:
het is lang niet genoeg

Waarschuw beheerder
Dus nu heeft ie totaal 24 jaar? ;)