Partyflock

Forumonderwerp · 969413

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
UTRECHT-"Zie maar op welke grond jullie allochtonen jongeren weigeren. Schoenen, jas, uitstraling, het maakt niet, zolang ze The Jam maar niet inkomen"

Lees voor meer info:
http://www.ad.nl/utrecht/article1624209.ece

Ik ben nu benieuwd of er meerdere zijn die hier ervaring mee hebben. want tegen de tijd dat er portiers mee aan komen zetten.........

Is het toch wel bar slecht gesteld met de maatschappij mensen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben daar ook een keer geweigerd omdat ik geen studentenpas had

maar goed zal allemaal niet voor niets zijn lijkt me
Waarschuw beheerder
Allemaal eigens chuld!!!!

wat ben ik blijd ta ik geen eigenaar van een disco/bar/kroeg ben

Ik had er allang een paar kapot geschoten!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erikenmarieke op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:27:
Allemaal eigens chuld!!!!

wat ben ik blijd ta ik geen eigenaar van een disco/bar/kroeg ben

Ik had er allang een paar kapot geschoten!!!!!!!!!!

[img width=400 height=267]http://www.luchtbuks.net/uploads/post-1-1102363383.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:23:
zal allemaal niet voor niets zijn lijkt me

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erikenmarieke op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:27:
Allemaal eigen schuld!!!!

dus jij vind het normaal dat als je een studentenpas heb dat je geweigerd word omdat je marokkaan/allochtoon ben?

En dat de portiers de gekste dingen moeten verzinnen om ze te weigeren??

Dat is toch geen werken voor die mannen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:31:

oh ik dacht dat je meelij had met die allochtonen.. :lol:

nou ja lullig voor die uitsmijters.. (f)

Waarschuw beheerder
zal allemaal niet voor niets zijn lijkt me

:nee: Zeker niet!!!! Maar het beleid zal niet voor niks zijn.....Maar kan eigenlijk niet!

Beetje vaag allemaal! :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:36:
oh ik dacht dat je meelij had met die allochtonen..

euhm......... geen medelij maar kloppen doet het niet
dus jij vind het normaal dat als je een studentenpas heb dat je geweigerd word omdat je marokkaan/allochtoon ben?

Waarschuw beheerder
Onmogelijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:37:

normaal niet nee, wel blij mee :)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het iets te ver gaat, en dat het artikel lichtelijk is overdreven, als je wat langer aan de deur staat is er wel degelijk een groepje allochtonen die je wel naar binnen laat omdat je positieve ervaringen met die jongens heb.
Maar een kleurlingen vrije disco lijkt mij ook vrij saai.

Waarschuw beheerder
donateur
Alle leuke tenten worden verpest door allochtonen. Komt er 1, zijn er de week erop 5, die week erop 10 en voor je het weet is het alleen maar allochtoon.

Waarschuw beheerder
Beetje generaliserend weer Daantje.
8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:44:

het is wel een feit.

Waarschuw beheerder
Dat is daantje hé :/

Maar je hebt foute en goede allochtonen zoals Dave (dalgliesh zei)

Waarschuw beheerder
donateur

Sorry 8) Maar het is echt zo. Heb het hier al heel vaak zien gebeuren.. En geloof me, als blond meisje voel je je daar echt niet lekker tussen :/

Laatst nog een glas drinken in zo'n turkies gezicht gegooid met zn ge-psst psst :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:45:
Dat is daantje hé

Hoi, aangenaam 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:45:
Maar je hebt foute en goede allochtonen zoals Dave (dalgliesh zei)

Ach tuurlijk. Mn ex is een Indo (een goeie 8)) en met hem ben ik ook wel eens geweigerd, hadden ze ook zo'n anti allochtonen avond.. Tja, gebeurt nou eenmaal. Maar van Indo's enzo heb je ook niet zoveel last..

Waarschuw beheerder

Uitspraak van Sander op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:45:
het is wel een feit.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:46:
Sorry Maar het is echt zo. Heb het hier al heel vaak zien gebeuren.. En geloof me, als blond meisje voel je je daar echt niet lekker tussen

Laatst nog een glas drinken in zo'n turkies gezicht gegooid met zn ge-psst psst

Ben het helemaal met je eens! :flower: En een week later is er weer een steekpartij of iets! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:46:
Laatst nog een glas drinken in zo'n turkies gezicht gegooid met zn ge-psst psst :[

(Y)
Geen klappen gekregen? Zo stoer zijn ze dan vaak ook nog wel :P

Waarschuw beheerder
Ik blijf van mening dat een eigenaar mag weigeren wie hij wil, op welke grond dan ook.

Zijn tent, zijn regels. Niets openbare gelegenheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:48:
Ben het helemaal met je eens! En een week later is er weer een steekpartij of iets!

Ja precies. En de Nederlanders laten zich wegjagen..

Geen klappen gekregen? Zo stoer zijn ze dan vaak ook nog wel

Nee 8) Kreeg een glas drinken teruggegooid en toen was er iemand zo lief om er tussen te springen, toen was ik veilig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:49:
Ik blijf van mening dat een eigenaar mag weigeren wie hij wil, op welke grond dan ook.

Zijn tent, zijn regels. Niets openbare gelegenheid

Helemaal mee eens, maar je mag in Nederland volgens de grondwet niet discrimineren, dus moeten horeca-portiers creatief worden in het verzinnen van redenen om personen te weigeren, en er is altijd een rede om iemand te weigeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:53:
en er is altijd een rede om iemand te weigeren.

"Je stinkt, ga naar huis"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:50:
Kreeg een glas drinken teruggegooid

Laffe turk. Eerst op de woestijnmanier pssst-meisje 'versieren' en dan lukt het niet en dan een glas teruggooien, bij een vrouw!
Respectloze honden.

Waarschuw beheerder
Hoi, aangenaam 8)

Kende je al :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:50:
Ja precies. En de Nederlanders laten zich wegjagen..

Ja die blijven vanzelf weg want gezellig is het op de 1 of andere manier dan niet meer! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:13:
Is het toch wel bar slecht gesteld met de maatschappij mensen

Waar je je druk om maakt:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:54:
Je stinkt, ga naar huis

Ik heb nog geen maand geleden een Engelsman geweigerd die naar stront rook, was echt verschrikkelijk.

Uitspraak van Sander op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:57:
je veter is los.

Die hou ik erin, en als ze dan klitteband schoenen of instappers dragen, dan zeg ik dat de dresscode "strik je veter" is.
Waarschuw beheerder
het komt ook gewoon allemaal door die r&b en bubbling muziek, want daar komen ze allemaal op af, gewoon de hardere stylez draaien, dan blijven ze wel weg 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Colonel Sanders op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:55:
Eerst op de woestijnmanier pssst-meisje 'versieren' en dan lukt het niet en dan een glas teruggooien, bij een vrouw!
Respectloze honden.

:lol: Ja, erg laf idd..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:55:
Kende je al

Ben je soms met je verkeerde been uit bed gestapt?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:57:
Ja die blijven vanzelf weg want gezellig is het op de 1 of andere manier dan niet meer!

Idd.. Echt irritant.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:59:
Ik heb nog geen maand geleden een Engelsman geweigerd die naar stront rook, was echt verschrikkelijk.

8) Toch niet zo'n raar idee dus :D

dresscode "strik je veter" is.

:roflol: Whahahaha :D
Waarschuw beheerder
Die hou ik erin, en als ze dan klitteband schoenen of instappers dragen, dan zeg ik dat de dresscode "strik je veter" is.

b)

btw ben al paar keer geweigerd op grond van mijn Nike AirMax :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:00:
Toch niet zo'n raar idee dus

Nee, zweet is vies, maar daar hebben meer mensen last van, maar deze gast had in zijn broek gescheten, en die geur bleef heel lang hangen.

Waarschuw beheerder
Als je "raddraaiers" weigerd (blank, zwart, geel, groen, paars etc), dan verplaats je het probleem naar de straat. Zijn die gasten lekker opgefokt en gaan ze op straat vervelend doen.

Het enige wat opgelost is, is dat de tent ze niet binnen heeft en het niet meer hun probleem is. Overigens is het management altijd lekker achter de schermen bezig en de portiers krijgen alles over zich heen. Makkelijk om een deurbeleid te bepalen als je er zelf verder niets meer mee te maken hebt. Daarnaast blijft het zo dat wanneer je iemand weigerd vanwege huiskleur, het discriminatie is en dat mag niet in Nederland. (f)
Overigens zal het management van de Jam natuurlijk nooit toegeven dat zij de portiers opdracht geven om bepaalde mensen te weigeren.

Mooi taak voor Harry Potter en zijn kornuiten om hier eens naar te kijken. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:03:
Nee, zweet is vies, maar daar hebben meer mensen last van, maar deze gast had in zijn broek gescheten, en die geur bleef heel lang hangen.

Dat je dan zelfs de deur nog uit durft, laat staan proberen een discotheek binnen te gaan :lol:

Uitspraak van actief op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:03:
Het enige wat opgelost is, is dat de tent ze niet binnen heeft en het niet meer hun probleem is.

Het is hun probleem om te beginnen al niet lijkt me.

Waarschuw beheerder
Het enige wat opgelost is, is dat de tent ze niet binnen heeft en het niet meer hun probleem is.

Het is de eigenaars eigen tent, dus wat heeft hij met het probleem te maken? Het gaat hem erom dat zijn tent geen slechte naam krijgt. Wat er op straat gebeurt zal hem een zorg zijn! :)
Waarschuw beheerder
Harry Potter en zijn kornuiten

noem ze dan bij naam, ze heten Hermelien en Ron..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:03:
Nee, zweet is vies, maar daar hebben meer mensen last van, maar deze gast had in zijn broek gescheten, en die geur bleef heel lang hangen

Ieeeuuwwwlll :dood:
Waarschuw beheerder
Ach ze doen het stuk voor stuk
Waarschuw beheerder
Als je "raddraaiers" weigerd (blank, zwart, geel, groen, paars etc), dan verplaats je het probleem naar de straat. Zijn die gasten lekker opgefokt en gaan ze op straat vervelend doen.

Ze komen toch ook van de straat, laat ze lekker daarblijven, dan kan de politie, met veel meer bevoegdheden dan een horeca portier, ingrijpen en de boel overdragen aan justitie.
Het enige wat opgelost is, is dat de tent ze niet binnen heeft en het niet meer hun probleem is

Dan is het toch klaar! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:06:
Het is hun probleem om te beginnen al niet lijkt me.

Het is het probleem van de Maatschappij.. O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:07:
Het is de eigenaars eigen tent, dus wat heeft hij met het probleem te maken?

Het probleem staat bij hun voor de deur, dus is het ook zijn probleem. :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:07:
Wat er op straat gebeurt zal hem een zorg zijn!

Iedereen voor zich, zeg maar. :/

Uitspraak van Sander op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:10:
noem ze dan bij naam, ze heten Hermelien en Ron..

:lol:

Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:14:
Ze komen toch ook van de straat, laat ze lekker daarblijven, dan kan de politie, met veel meer bevoegdheden dan een horeca portier, ingrijpen en de boel overdragen aan justitie.

:lol: Net alsof die wat doen? Politie zie je niet veel in Utrecht. Alleen maar met voetbalwedstrijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was op wintersport met half surinaamse neefjes van me willen we een wat grotere apres ski tent in, sorry maar we laten geen donkere mensen binnen op verzoek van de eigenaar.... dat werd ruzie....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:43:
Alle leuke tenten worden verpest door allochtonen. Komt er 1, zijn er de week erop 5, die week erop 10 en voor je het weet is het alleen maar allochtoon.

Heil Daantje?

wanneer je iemand weigerd vanwege huiskleur, is het discriminatie

Punt uit. Je kan mensen weigeren op kleding of hoe bezopen ze zijn of wat dan ook, maar niet vanwege huidskleur dat is ziek en pure discriminatie.

Mogen allochtonen straks ook bepaalde winkels niet meer in omdat 'ze altijd stelen'?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:39:
Punt uit. Je kan mensen weigeren op kleding of hoe bezopen ze zijn of wat dan ook, maar niet vanwege huidskleur dat is ziek en pure discriminatie.

Kom op. Je kan moeilijk ontkennen dat mensen met een bepaald uiterlijk (om het ff politiek correct te houden :lol: ) veel vaker hun handjes niet thuis kunnen houden dan de meeste andere mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vette bullshit boytje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:39:
Heil Daantje?

Ach, wat een onzin zeg.. Je hebt zeker niet gelezen wat ik verder nog zei?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:44:
vette bullshit boytje

In mijn ervaring niet in ieder geval.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben alles behalve racistisch, als iemand gewoon een goed karakter heeft ga ik niet op de afkomst letten, maar ik heb toch echt wel vaker problemen gehad met marokkanen en antilianen met stappen dan met nederlanders. En een hele hoop anderen ook, je hoort het van zoveel mensen dat die conclusie toch eigenlijk wel getrokken mag worden. Dat ze vaak niet meer binnen mogen bij discotheken ondersteunt dat alleen maar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:51:
Dat ze vaak niet meer binnen mogen bij discotheken ondersteunt dat alleen maar.

Idd.. Heeft niks met rascisme te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:42:
Kom op. Je kan moeilijk ontkennen dat mensen met een bepaald uiterlijk (om het ff politiek correct te houden) veel vaker hun handjes niet thuis kunnen houden dan de meeste andere mensen.

Dat wordt overal geroepen maar ik heb er in het uitgaansleven geen echte ervaring mee aangezien ze bijna nergens naar binnen gelaten worden en ik veel naar alternatieve tenten ga (niet echt de smaak muziek van veel allochtone jongeren). Maar goed als het zo algemeen bekend is dan zal er wel een kern van waarheid in zitten...

Toch blijf ik er bij dat je niet mag discrimineren. Als iemand vervelend is dan moet je hem eruit trappen en er nooit meer inlaten (pasjessysteem). Zo houd je raddraaiers buiten en hoef je niet te discrimineren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:55:
Toch blijf ik er bij dat je niet mag discrimineren. Als iemand vervelend is dan moet je hem eruit trappen en er nooit meer inlaten (pasjessysteem). Zo houd je raddraaiers buiten en hoef je niet te discrimineren.

Ja, dan sturen ze hun vriendjes wel :/

Waarschuw beheerder

Heb je ook wel gelijk in, maar zie het eens uit het standpunt van een portier. Die moet voor de zoveelste keer weer iemand eruit flikkeren, en wat denk je? Ja hoor, het is weer een marokkaan.
Als dat blijft gebeuren dan zie je vanzelf in dat het gewoon een risicogroep is die je eigenlijk niet in je tent wil hebben, dus neem je preventieve maatregelen, weigeren dus.

Dat de goeden hierdoor onder de kwaden moeten lijden is kut, maar dat heb je ook als je ze wel binnen laat.

Waarschuw beheerder
daarom ga ik ook bijna nooit meer naar een kroeg,
ik ben al zoooo vaak latig gevallen door marrokanen en antillianen :/
op hardcore feesten is dat probleem niet zo(Y)
ik was blij dat een cafe hier hardcore ging draaien,
alleen toen kregen we het verhaal dat er drugs gedeald zou worden
nou er is hier een tent,
en daar kun je genoeg crack kopen dat je erin verzuipt :rot:
maar ja disciminatie de gekste :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:29:
alleen toen kregen we het verhaal dat er drugs gedeald zou worden
nou er is hier een tent,
en daar kun je genoeg crack kopen dat je erin verzuipt

leuk! waar is dat??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:53:
Uitspraak van Ukkie 080 op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:49:

Zijn tent, zijn regels. Niets openbare gelegenheid

Helemaal mee eens, maar je mag in Nederland volgens de grondwet niet discrimineren, dus moeten horeca-portiers creatief worden in het verzinnen van redenen om personen te weigeren, en er is altijd een rede om iemand te weigeren.

Vandaar dat ze ook iets moesten zeggen over hun jas, schoenen, hun uitstraling of wat dan ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ging vroeger regelmatig naar 2 discotheken in Duitsland. Bij de één werden Marokkanen en Turken (laten we 't beestje bij de naam noemen, want Indo's e.d. kwamen er wel in) geweerd, bij de ander niet.
Bij de ene discotheek nóóit gezeik gehad, nooit jongens die aan me zaten zonder ik dat wilde of me uitscholden voor hoer omdat ik niet op 'psssttt meisje' reageer. Bij de ander wekelijks tot vechten aan toe omdat ik ze 'niet respecteerde' (doen ze dat wel bij mij dan?!).
Ik ben er dus altijd wel blij mee, dan maar racistisch (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:39:
Ging vroeger regelmatig naar 2 discotheken in Duitsland. Bij de één werden Marokkanen en Turken (laten we 't beestje bij de naam noemen, want Indo's e.d. kwamen er wel in) geweerd, bij de ander niet.
Bij de ene discotheek nóóit gezeik gehad, nooit jongens die aan me zaten zonder ik dat wilde of me uitscholden voor hoer omdat ik niet op 'psssttt meisje' reageer. Bij de ander wekelijks tot vechten aan toe omdat ik ze 'niet respecteerde' (doen ze dat wel bij mij dan?!).
Ik ben er dus altijd wel blij mee, dan maar racistisch

Nou inderdaad! En om dan meteen voor rascist uit te worden gemaakt is echt onzin.. Het zijn feiten, klaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:42:
Het zijn feiten, klaar.

Juist. En mensen mogen mij rascist noemen hoor, I don't care..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:42:
Het zijn feiten, klaar.

(Y)
Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden. (Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:50:
Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden.

doe dat lekker in Marokko..

Waarschuw beheerder
Waarom? Ze zijn er nu eenmaal en ze zullen niet weg gaan. Makkelijk om te zeggen dat ze dat in het land van hun voorouders moeten doen, maar daar schiet je geen fuck mee op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:43:

Feit.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 09:42:
Je kan moeilijk ontkennen dat mensen met een bepaald uiterlijk (om het ff politiek correct te houden ) veel vaker hun handjes niet thuis kunnen houden dan de meeste andere mensen.laatste aanpassing 31 augustus 2007 09:42

Feit.

Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden.

Dat is ook een oplossing!

Conclusie: lekker buiten laten of eigen uitgaansgelegenheden creëren, dat is zeker zo ontspannen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:45:
En mensen mogen mij rascist noemen hoor, I don't care..

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden

Ik zou dat serieus niet eens zo'n gek idee vinden. Alleen voor mijn gevoel zijn die er al..
Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden

Ik ben voor!
Alleen kan daar dan geen alcohol geschonken worden. (door of aan moslims iig)
Het lijkt mij dat daar ook weinig Marokaanse vrouwen komen.
En zonder bovenstaande dingen is er geen verschil met de plaatselijke bushalte (en die is gratis)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colonel Sanders op vrijdag 31 augustus 2007 om 11:04:
Ik ben voor!
Alleen kan daar dan geen alcohol geschonken worden. (door of aan moslims iig)
Het lijkt mij dat daar ook weinig Marokaanse vrouwen komen.
En zonder bovenstaande dingen is er geen verschil met de plaatselijke bushalte (en die is gratis)

:roflol:

Waarschuw beheerder
Ik zou dat serieus niet eens zo'n gek idee vinden. Alleen voor mijn gevoel zijn die er al..

Ik ken ze niet.

Seperate uitgaansgelegenheden is m.i. momenteel de beste oplossing. Men kan amper samen leven in deze verhitte periode. Segregatie dus, net zoals op veel plekken in Amerika is gebeurd.

Wij willen niet dat Marokkanen onze weekenden gaan verkiezen en Marokkanen willen graag toegelaten worden in uitgaansgelegenheden. Heel voor de hand liggend dus, dat er pro Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, want dat zorgt voor twee oplossingen. Echter pakt het niet het probleem aan, maar mijn inziens zal dit de komende decennia ook zeker niet oplossen. De multi-culti is een dikke farce, met geen wederzijds respect van beide partijen. Zonder respect kun je niet samen leven.

Ook niet als je het probleem met de fluwele politiekcorrecte handschoentjes aanpakt, alwaar dit laffe kabinet wel erg ver gevorderd in is. Lekker onder de mat schuiven, al dat gezeik. Want als je het niet ziet, is er geen probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op vrijdag 31 augustus 2007 om 10:45:
Juist. En mensen mogen mij rascist noemen hoor, I don't care..

dan maar idd
Waarschuw beheerder
toen ze net open waren was het leuk, ging er toen iedere week heen, maar nu! wat een volk loopt er binnnebn, vaag deurbeleid, idd studentenpas laten zien anders geen toegang! loop je weg staat er werkelijk niemand binnen!

Waarschuw beheerder
het is zo jammer dat de berichtgeving via internet zo summier is
In de krant zelf staat het het heel goed verteld en heel uitgebreid :yes:
Ook discriminatiepunt heeft er een brief bij geplaatst

Uitspraak van Vliegje op vrijdag 31 augustus 2007 om 12:42:
idd studentenpas laten zien anders geen toegang!

ja klopt meestal wel ja
En dan komt er op de donderdag een marokkaan aan die studeert met een pas dan moeten ze wat verzinnen zodat ie niet na binnen kom :/
En de week ervoor mocht ie weer wel na binnen.

Maar het is zelfs zo erg dat ze het niet alleen bij de marokkanen doen hoor maar ook bij nederlandse jongens ("hooli's")

Ene week wel binnen andere week niet binnen
Heel vaag daar
Waarschuw beheerder
Slaat nergens op waarom zal ik er niet in mogen ja ok leeftijd maar als ik gewoon de leeftijd heb om naar binnen te gaan en ze weigeren me vanwege me kleur :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
het probleem met jonge allochtonen is dat ze proberen voor te dringen in de rij , bij het fouilleren moeilijk doen vervolgens hun jas eerst niet op willen hangen omdat ze middenin de zomer nog met de grootst mogelijke bontjas aanlopen om breder te lijken , hun pet niet af willen doen , bij de bar stennis gaan lopen schoppen als ze niet snel genoeg geholpen worden , als iemand ze ook maar toevallig aankijkt gelijk aggresief worden .

en als ze het uiteindelijk heel de avond hebben uitgehouden zonder ruzie of eruitgezet te worden geven ze de portier een 20 cent of een botsautomunt als fooi met zo'n smerige grijns ( waarmee je dus eigenlijk de portier beledigd.. )

en dan verwachten ze de volgende keer dat ze weer welkom zijn :|

geef me dan de betere 21+ tenten maar , daar komen net zo veel alochtonen maar daar heb je er geen last van (y) omdat daar groepen zowiezo bijna altijd geweigerd worden ( ook groepen nederlanders )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zelfs al zijn 80% van de allochtonen geen prettig uitgaanspubliek, dan nog zijn deze raddraaiers makkelijk te herkennen.

Ze lopen er als ghettonegers bij en kijken boos. En op grond van dat je een agressieve uitstraling hebben worden geweigerd is terecht, dat heb k vaak genoeg zien gebeuren met van die ijzerpompers die je ook op HS feesten in ontblote pens ziet rond lopen.

Maar ik ken zat Marokkanen, Turken, Iraniers en andere allochtonen die hier wss ook zullen worden geweigerd, ook al zijn dat hele rustige gasten die niet boos kijken en ook niet als in een Dr. Dre videoclip gekleed gaan.

Dus ik vind het erg schokkend maar wel belangrijk dat deze 2 uitsmijters dit naar buiten hebben gebracht.

Waarschuw beheerder
kijk die eigenaar doet het niet omdat ie allochtonen haat.
hij denkt als ik zoveel marokkanen naar binnen laat dan komen de vrouwen niet meer en blijft iedereen weg en dan kan die zijn tent wel sluiten.
de schuld ligt bij een groepje mocros die zich niet gedraagt en het andere grote deel die kan daarom niet uitgaan.

Waarschuw beheerder
maar alle allochtonen weigeren dat is hitler praktijken

Waarschuw beheerder
Toch blijf ik er bij dat je niet mag discrimineren. Als iemand vervelend is dan moet je hem eruit trappen en er nooit meer inlaten (pasjessysteem). Zo houd je raddraaiers buiten en hoef je niet te discrimineren

Zo is het ja!!! Je hoeft als alochtoon niet per definitie lastig te zijn, dat slaat echt nergens op! :nee:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 13:39:
maar alle allochtonen weigeren dat is hitler praktijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:08:
Zo is het ja!!! Je hoeft als alochtoon niet per definitie lastig te zijn, dat slaat echt nergens op!

oke oplossing gevonden dus! Alleen die gasten lijken allemaal op elkaar. dus die pasje gaan dan niet werken. Vinger afdruk is dan beter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:11:
oke oplossing gevonden dus! Alleen die gasten lijken allemaal op elkaar. dus die pasje gaan dan niet werken. Vinger afdruk is dan beter

en een nononcensepolicy..
(ooit ergens gehoord klinkt interessant)
1x vervelend en eruit!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze het allemaal echt zo erg hadden gevonden hadden ze wel eerder kunnen opstappen toch?

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Staat ze heur O:)
Waarschuw beheerder
waar staat ze dan? kzie dr niet ;)

doeggg :bye:

Waarschuw beheerder
Ik wil wel eerst de reden weten van die tent waarom alle allochtonen per definitie geweigerd worden aan de deur, is dat niet heel erg generaliserend??? Het grappige vind ik dan nog wel dat ze dan ook beveiligers van niet Nederlandse of blanke afkomst dan aan de deur zetten :[ :lol:

Ik heb het in mijn lange stapcarriere niet vaak meegemaakt dat ik op basis van mijn huidskleur of voorkomen ben geweigerd bij een tent (mijn indruk). Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je van bepaalde groepen mensen niet teveel in je tent wil hebben omdat als ze dan met teveel zijn, zorgen voor een hoop overlast. MAAR het gaat mij dan te ver om dan maar rigoreus alle kaf van het koren te scheiden want niet iedere buitenlander of mens met getint uiterlijk is per definitie slecht :[

Dat men een streng en duidelijk deurbeleid voert vind ik (y) wees helder wat voor publiek je wil hebben in je tent en voer het beleid ook met eer en geweten uit. Als een tent bv. kale koppen met bomberjacks en kisten niet binnen wil hebben is dat hun goed recht mits ze daar een goede reden voor opgeven, bv. het past niet geheel in de sfeer van het feest/tent. Ik ga nu voornamemlijk uit naar feestjes waar het publiek 21+ is, ik trek het echt niet meer om tussen al die losgeslagen hormonenbommetjes rond te lopen :S maar het blijft een eindeloze discussie.....

The Jam in Utrecht wil ik nog wel een keer bezoeken :P
Waarschuw beheerder
zo,. dat is ook weer uit je systeem ofnie ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:34:
zo,. dat is ook weer uit je systeem ofnie

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:35:
jarenlange therapie voor nodig denk k

Mijn psychiater adviseert me om vooral geen blad voor de mond te nemen en alles gewoon te uiten....

Neukeng??? :devil: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:41:
Mijn psychiater adviseert me om vooral geen blad voor de mond te nemen en alles gewoon uiten....

en dat advies heb je te harte genomen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:44:
en dat advies heb je te harte genomen..

Tsja je moet wat he om je onzekerheid te maskeren?? :devil: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:41:
geen blad voor de mond te nemen

wat voor blad had je er eerst voor dan?
[img width=260 height=232 cacheid=000e61380028fec645f5d0921a02005b24]http://daria.no/skole/doc/html/3734.doc-filer/image004.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:47:
wat voor blad had je er eerst voor dan?

Nee had de Tuk maar die werd te klein op een gegeven moment :S

:devil: :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 14:54:
Nee had de Tuk maar die werd te klein op een gegeven moment

Opschepper, heb je er nu de telgraaf voor dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 31 augustus 2007 om 15:07:
Opschepper, heb je er nu de telgraaf voor dan?

Nee lees alleen maar kwaliteitsbladen :P

Zat net te kijken op de site van the Jam, paupertent :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 13:08:
een botsautomunt als fooi

lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 13:08:
en als ze het uiteindelijk heel de avond hebben uitgehouden zonder ruzie of eruitgezet te worden geven ze de portier een 20 cent of een botsautomunt als fooi met zo'n smerige grijns ( waarmee je dus eigenlijk de portier beledigd.. )

Dat hoeft niet want het is erg onrespectvol, maareh fooi geven an sich is nog altijd vrijwillig en moet niet gebeuren uit vrees voor niet meer worden toegelaten, enkel als dank.

Als iemand geen fooi geeft boeit me dat echt niets, uitsmijters zijn opgeleid en hebben een verantwoordelijke functie met risicotoeslag e.d. dus als ze het moeten hebben van die muntjes die iedereen hun geeft bij vertrek, kunnen ze beter gaan staken voor betere arbeidsvoorwaarden ipv op klanten gaan kankeren.
Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk belachelijk maar aan de andere kant het is wel zijn discotheek.

Waarschuw beheerder
Goede zaak (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 15:38:
Als iemand geen fooi geeft boeit me dat echt niets

mee eens , dat boeit mij ook niets en ik hekel ook iedere portier die er om staat te schooien ( hand ophouden ) maar geef dan gewoon niets i.p.v. express hem proberen belachelijk te maken t.o.v. anderen door hem met een stuiver ofzo af te schepen . wat ik ermee bedoel is de manier waarop het gegeven wordt (y)
Waarschuw beheerder

met de allochtone jongeren bedoel je ;) die schoppen vaak rotzooi en dat willen ze niet meer hebben, tis niet eerlijk want er zijn ook genoeg goeie allochtonen die nu gewoon 'pech' hebben :/
Waarschuw beheerder

Zijn er niet zo heel veel die een studentenpas hebben ;)
maar goed zal allemaal niet voor niets zijn lijkt me

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen voor vaste gasten vandag jongens..sorry (F)

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:06:
Alleen voor vaste gasten vandag jongens..sorry

Aah dus dat zeggen ze nou elke zaterdag tegen je :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu benieuwd of er meerdere zijn die hier ervaring mee hebben. want tegen de tijd dat er portiers mee aan komen zetten.........

Ik kom als allochtoon gewoon overal binnen. Het ligt aan jezelf.

Ik ben nog nooit ergens geweigerd, dus het beleid is gewoon super overal (Y)
Waarschuw beheerder
Pff iedereen doet hier moeilijk over rasisten en over huidskleur terwijl iedereen dondersgoed weet dat het om van die typische marrokaantjes gaat.
En iedereen weet ook waarom ze geweigerd worden.
En dan dat over 1 kam scheer verhaal slaat ook nergens op want je pik die goeie marrokaantjes er zo uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, het beleid is gewoon prima !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonny B. Good op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:25:
Pff iedereen doet hier moeilijk over rasisten en over huidskleur terwijl iedereen dondersgoed weet dat het om van die typische marrokaantjes gaat.
En dan dat over 1 kam scheer verhaal slaat ook nergens op want je pik die goeie marrokaantjes er zo uit.

Jij mag nog niet eens binnen komen :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonny B. Good op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:25:

Ja, maar das wel ff wat anders dan de instructies die deze uitsmijters kregen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:27:
Jij mag nog niet eens binnen komen :')

Klopt:) daaarom zit ik elke zaterdagavond met me vader en moeder films te kijken
Waarschuw beheerder
romper stomper en american history x zeker :[

Waarschuw beheerder
Hitler - The Rise of Evil b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonny B. Good op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:31:
Klopt daaarom zit ik elke zaterdagavond met me vader en moeder films te kijken

Dat snap ik.
Waarschuw beheerder
tsja dit is gewoon weer een bevestiging dat als je een kleurtje hebt dat je als 2e rangs burger wordt behandeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:10:
tsja dit is gewoon weer een bevestiging dat als je een kleurtje hebt dat je als 2e rangs burger wordt behandeld.

Belachelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:21:
Belachelijk.

ja tog ik snap best als ze groepjes marocs willen weigeren maar het is een feit dat veel uitgaansgelegenheden gewoon discrimineren ik ben vaak gewoon netjes gekleed enz en ga maar met 2 andere gappies gedraag me netjes enzo en kwam ook bij 1 zelfde tent en iedere week verzonnen ze weer een andere kutsmoes om me niet binnen te laten :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:10:

In principe wel. Maar als je als ondernemer iedere week gezeik hebt, of dat de meiden wegblijven door een bepaalde groep die zich lastig gedraagd kan ik het me goed voorstellen! In Spanje aan de costa's komen ook geen Itallianen binnen omdat ze hun handen niet thuis kunnen houden.
Een pasjessysteem kan helpen, alleen hoe doe je het wanneer je een x wil stappen in een andere plaats. Dan moet je al een landelijk systeem hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 11:18:
Ik ken ze niet.

Seperate uitgaansgelegenheden is m.i. momenteel de beste oplossing. Men kan amper samen leven in deze verhitte periode. Segregatie dus, net zoals op veel plekken in Amerika is gebeurd.

Wij willen niet dat Marokkanen onze weekenden gaan verkiezen en Marokkanen willen graag toegelaten worden in uitgaansgelegenheden. Heel voor de hand liggend dus, dat er pro Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, want dat zorgt voor twee oplossingen. Echter pakt het niet het probleem aan, maar mijn inziens zal dit de komende decennia ook zeker niet oplossen. De multi-culti is een dikke farce, met geen wederzijds respect van beide partijen. Zonder respect kun je niet samen leven.

Ook niet als je het probleem met de fluwele politiekcorrecte handschoentjes aanpakt, alwaar dit laffe kabinet wel erg ver gevorderd in is. Lekker onder de mat schuiven, al dat gezeik. Want als je het niet ziet, is er geen probleem.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HURRICANE op vrijdag 31 augustus 2007 om 20:28:
In principe wel. Maar als je als ondernemer iedere week gezeik hebt, of dat de meiden wegblijven door een bepaalde groep die zich lastig gedraagd kan ik het me goed voorstellen! In Spanje aan de costa's komen ook geen Itallianen binnen omdat ze hun handen niet thuis kunnen houden.
Een pasjessysteem kan helpen, alleen hoe doe je het wanneer je een x wil stappen in een andere plaats. Dan moet je al een landelijk systeem hebben.

Hier ben ik het mee eens. Die kroegbaas moet ook zijn geld verdienen... Een cafe waar we vroeger altijd heen gingen kreeg op een gegeven moment ook last van dat soort types en nu komt niemand er meer omdat er gewoon een verziekte sfeer is.
Een landelijk pasjessysteem zou inderdaad het beste zijn, wordt je er een paar keer uitgezet dan hoef je een een bepaalde nergens meer te komen (Y) Is het zo afgelopen
Waarschuw beheerder
elke ruzieschopper in mekaar laten beuken door 2 of 3 portiers, dan ist in 1 keer afgelopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiets kopuh? op vrijdag 31 augustus 2007 om 18:34:
romper stomper en american history x zeker

ik heb nog een tandem voor je.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 22:09:
ik heb nog een tandem voor je.....

dat is lief :lief:

zit er ook nog 1 persoon op?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WuKen op vrijdag 31 augustus 2007 om 21:58:
elke groep ruzieschoppers in mekaar laten beuken door 1 of 2 portiers, dan ist in 1 keer afgelopen

Jij weet wat ze kunnen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 augustus 2007 om 22:23:
Jij weet wat ze kunnen

wat dan? naar de auto lopen om n mes of pistool te trekken?
Waarschuw beheerder
Tja ik krijg altijd een hand als ik naar binnen ga, je weet zelluf :loL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 31 augustus 2007 om 22:34:
Tja ik krijg altijd een hand als ik naar binnen ga, je weet zelluf

Jij bent een grote blonde reus, geen allochtoon :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiets kopuh? op vrijdag 31 augustus 2007 om 22:16:
zit er ook nog 1 persoon op?

ja me mamma.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 22:47:
ja me mamma.....

ok is goed als ze maar wel een beetje door trapt :lief:

Waarschuw beheerder
whehehe ik laatst met me neefjes enzo mochten wel naar binnen, wij allemaal niet echt stereotyp belanda boyz...en andere jongens wat noord afrikaners mochten niet naar binnen, was ook weer zo'n mooie smoes van ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:25:
ja tog ik snap best als ze groepjes marocs willen weigeren maar het is een feit dat veel uitgaansgelegenheden gewoon discrimineren ik ben vaak gewoon netjes gekleed enz en ga maar met 2 andere gappies gedraag me netjes enzo en kwam ook bij 1 zelfde tent en iedere week verzonnen ze weer een andere kutsmoes om me niet binnen te laten

Snap niet dat je het dan nog blijft proberen. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op vrijdag 31 augustus 2007 om 23:20:
ja tog ik snap best als ze groepjes marocs willen weigeren maar het is een feit dat veel uitgaansgelegenheden gewoon discrimineren ik ben vaak gewoon netjes gekleed enz en ga maar met 2 andere gappies gedraag me netjes enzo en kwam ook bij 1 zelfde tent en iedere week verzonnen ze weer een andere kutsmoes om me niet binnen te laten

en dan raar opkijken als er een x iemand een portier neerschiet, want zo was ook gebeurd bij matrix
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op vrijdag 31 augustus 2007 om 19:25:

Loeders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 23:24:
en dan raar opkijken als er een x iemand een portier neerschiet, want zo was ook gebeurd bij matrix

Als je daar niet raar van opkijkt dan ben je net zo gestoord als de schutter, dus omdat je ergens geweigerd wordt, dan ga je iemand neerschieten, dan sta je heel laag op de sociale ladder en hoor je per definitie niet in NL thuis of hoor je in een TBS kliniek te verblijven voor een langdurige behandeling, liefst tot de dood erop volgt.
Waarschuw beheerder

lul niet zo dom......schutter bij matrixx was er uitgezet dus hoe kan hij dan eerst geweigerd zijn
Waarschuw beheerder
Het wordt tijd dat er een hoop Marokkaanse uitgaansgelegenheden komen, alwaar autochtonen geweerd worden. (Y).

De Moskee 8)

:p

Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 1 september 2007 om 06:17:
Als je daar niet raar van opkijkt dan ben je net zo gestoord als de schutter, dus omdat je ergens geweigerd wordt, dan ga je iemand neerschieten, dan sta je heel laag op de sociale ladder en hoor je per definitie niet in NL thuis of hoor je in een TBS kliniek te verblijven voor een langdurige behandeling, liefst tot de dood erop volgt.

Begrijp dat het nog vroeg voor je is ;) maar laten we dan een retourtje terug doen ipv TBS, te veel belastinggeld gaat dat kosten... En wij dadelijk weer 20% belasting betalen voor die idioten (heb het nu niet over de overheid :p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op zaterdag 1 september 2007 om 09:43:
Begrijp dat het nog vroeg voor je is maar laten we dan een retourtje terug doen ipv TBS, te veel belastinggeld gaat dat kosten... En wij dadelijk weer 20% belasting betalen voor die idioten (heb het nu niet over de overheid )

Nee, het was niet t evroeg, het was laat, want ik kwam net van mijn werk. En die mensen die hoeven niet terug hoor, ik zeg toch dat ze kunnen blijven tot de dood erop volg, en die kosten kunnen ze wat mij betreft drukken, zet ze op een "holleeder" regime.

Waarschuw beheerder

minder briljante opmerking en druk ik mij nu zwak uit....
En volgens mij was de schutter blank en was ie eruit gedonderd...

Nog mensen gisteren 4 in het land gezien?
Was een klein item erover :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 11:23:
minder briljante opmerking en druk ik mij nu zwak uit....
En volgens mij was de schutter blank en was ie eruit gedonderd

volgens mij was die niet blank

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 1 september 2007 om 09:36:
schutter bij matrixx was er uitgezet dus hoe kan hij dan eerst geweigerd zijn

Waarschuw beheerder
donateur
kleine mensen worden ook gediscrimineerd
ze denken altijd dat je een paar jaar jonger bent en dan moet je je legitimeren :[ :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 1 september 2007 om 11:31:
volgens mij was die niet blank

dan heb ik niets gezegd......
Maar ja al was ie zwart geel groen en paars te gelijk het had toen niet mogen gebeuren.
NU trouwens ook niet :no:
Maar laten we hopen dat het ook niet gaat gebeuren!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 11:33:
kleine mensen worden ook gediscrimineerd
ze denken altijd dat je een paar jaar jonger bent en dan moet je je legitimeren

maar als je oud genoeg ben kom je er gewoon in.
Dus waar is de discriminatie dan??

Waarschuw beheerder
donateur
Dus waar is de discriminatie dan??

op het moment dat ze een hele groep door laten lopen en jou tegen houden omdat je zogenaamd niet oud genoeg zou zijn,alleen maar omdat je de lengte hebt van een 13jarige :P
en ik vind dan altijd dat ik voor lul sta als ik mij moet legitimeren,terwijl de 15jarige lange meisjes zo naar binnen lopen

discriminatie is ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken (dat kan dus huidskleur zijn,maar ook lengte)
ze moeten af en toe gewoon wat verder kijken als hun neus lang is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 11:33:
dan heb ik niets gezegd

ben niet 100% zeker maar er was daarna wel een hoop gezeik met racistische uitlatingen op i-net rond matrixx geval
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 11:37:
op het moment dat ze een hele groep door laten lopen en jou tegen houden omdat je zogenaamd niet oud genoeg zou zijn,alleen maar omdat je de lengte hebt van een 13jarige

maar je komt er gewoon in als jij laat blijken dat je ouder ben dan 18.
Het gaat er hier om dat ze er gewoon niet inkomen al dansen ze de hollerpiep in hun blote kont! Ze worden gewoon al bij voorkeur geweigerd omdat ze allochtoon zijn. En al hebben ze een studentenpas ze komen er niet in

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 11:37:
discriminatie is ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerkenlaatste aanpassing 1 september 2007 11:39

ff opgezocht (y)

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 1 september 2007 om 11:37:
ben niet 100% zeker

zeg dan niets joh :p
;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ff opgezocht

woordenboek.nl

maar je komt er gewoon in als jij laat blijken dat je ouder ben dan 18.

ja maar dan NOG vind ik het ergens wel een beetje discriminerend hoor

Waarschuw beheerder
Beetje onderscheid moet er gewoon zijn (y)

anders behoort niemand meer tot de elite
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gewoon blanke muziek draaien, dan komt het helemaal goed.
Ik heb op heel Lowlands misschien 5 negers gezien en die werkten allemaal bij de roti-kraam

Waarschuw beheerder
Enigste beleid in Nederland wat een goed beleid is allochtonen weigerenHet grooste gedeelte heeft het zelf verpest daar zijn de goeie de duupe van jammer dan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:12:
Enigste beleid in Nederland wat een goed beleid is allochtonen weigerenHet grooste gedeelte heeft het zelf verpest daar zijn de goeie de duupe van jammer dan..

en dat zegt iemand die de gemiddelde tent nog niet in kom :gaap:

Waarschuw beheerder
exit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:12:

Aan je spelling en zinsopbouw te zien ben je gezakt voor de inburgeringscursus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:15:
en dat zegt iemand die de gemiddelde tent nog niet in kom

Moet je in elke tent zijn geweest om dit te kunnen weten leeftijd zegt niks over je wijsheid, Dingen mee maken is wijsheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:27:
Moet je in elke tent zijn geweest om dit te kunnen weten leeftijd zegt niks over je wijsheid, Dingen mee maken is wijsheid.

Wijsheid is het verschil kennen tussen wijsheid en kennis.

;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 14:59:
Ik heb op heel Lowlands misschien 5 negers gezien en die werkten allemaal bij de roti-kraam

Hehe of bij het schaafijs :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Empathy [BTR] op maandag 3 september 2007 om 15:26:
Aan je spelling en zinsopbouw te zien ben je gezakt voor de inburgeringscursus

Iemand op zn zin opbouw pakken is wel zwak he vind je niet? Wie weet heeft diegene daar wel moeite mee. Kom even inhoudelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:30:
Iemand op zn zin opbouw pakken is wel zwak he vind je niet?

Ligt een beetje aan de context.
Als iemand iets over allochtonen te melden heeft en dit dan doet in kromme zinnen, en met spelfouten, dan is dat best geinig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:29:
Wijsheid is het verschil kennen tussen wijsheid en kennis

Dus jij wilt zeggen dat als je jong bent dat alle 2 nog niet kan hebben. Zou ik toch maar eens naar kennis gaan kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:32:
Ligt een beetje aan de context.
Als iemand iets over allochtonen te melden heeft en dit dan doet in kromme zinnen, en met spelfouten, dan is dat best geinig.

:boeksie:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:32:

Kan ik opzich wel inkomen, Maar als ik moeite heb met m'n zinsopbouwen moet ik dan maar mn mening achterhouden nee toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:35:
Kan ik opzich wel inkomen, Maar als ik moeite heb met m'n zinsopbouwen moet ik dan maar mn mening achterhouden nee toch

heb je moeite met je opbouwzinnen dan?

Waarschuw beheerder
Ik doe m'n best maar heb er wel moeite mee ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 september 2007 om 15:35:
Maar als ik moeite heb met m'n zinsopbouwen moet ik dan maar mn mening achterhouden nee toch

Nee maar dan moet je ook niet zeuren als je er een opmerking over krijgt 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:52:
Nee maar dan moet je ook niet zeuren als je er een opmerking over krijgt

Dat vind jij, Hoef ik er nog niet mee eens te zijn.

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:52:
moet

Ik moet niks(y)
Waarschuw beheerder
Ik kwam wel eens de challenge (hoofddorp) niet in. We vonden het al raar dat we als enige 2 nederlanders in de rij stonden..
Toen we eindelijk bij de portier waren werden we verzocht weg te gaan voor onze eigen veiligheid :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

de meeste uitsmijters die het deurbeleid voeren hebben een kleurtje!8-)
Zie maar op welke grond jullie allochtonen jongeren weigeren. Schoenen, jas, uitstraling, het maakt niet, zolang ze The Jam maar niet inkomen"

Maar als je als ondernemer iedere week gezeik hebt, of dat de meiden wegblijven door een bepaalde groep die zich lastig gedraagd kan ik het me goed voorstellen

Waarschuw beheerder
Er zit gewoon teveel verschil tussen sommige groepen Nederlanders (want dat zijn we toch allemaal..)
Ik kan me goed voorstellen dat ze dat gescheiden willen hebben. Om narigheid te voorkomen.

Waarschuw beheerder
der was net een stukkie op RTV utrecht en een van de portiers was aan het vertellen dat de druppel bij hem toch wel was dat ie op een donderdagavond een turkse jongen moest weigeren(bedrijfsleider zat in zn nek te hijgen en zei die wil ik niet binnen hebben) met studentenpas die daar was met twee blanke vriendinnen........
Seconde later komt er een blanke jongen aangelopen en hoefde niet eens een pas te laten die mocht zo doorlopen van diezelfde bedrijfsleider :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bwi op maandag 3 september 2007 om 16:03:
Toen we eindelijk bij de portier waren werden we verzocht weg te gaan voor onze eigen veiligheid

das lekker :/ wil jue gewoon een leuke avond hebben. dat gezeik ook altijd. iedereen gewoon in laten en de eerste de beste die loop te kutten de tyfus slaan en in de gracht gooien :[

(pf werkt zooooo relaxed b) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 19:42:
der was net een stukkie op RTV utrecht en een van de portiers was aan het vertellen dat de druppel bij hem toch wel was dat ie op een donderdagavond een turkse jongen moest weigeren(bedrijfsleider zat in zn nek te hijgen en zei die wil ik niet binnen hebben) met studentenpas die daar was met twee blanke vriendinnen........
Seconde later komt er een blanke jongen aangelopen en hoefde niet eens een pas te laten die mocht zo doorlopen van diezelfde bedrijfsleider

The Jam in Utrecht lijkt me echt zo'n paupertent maar laten we wel wezen mensen: voor de betere commerciele feestjes betaal je een aanzienlijk bedrag maar daar "lijkt" het deurbeleid wel iets soepeler.

Ik ga niet meer naar die kroegjes of nietszeggende kleine gelegenheden en ik vind het echt zo armoedig als je een half uur gaat lopen bedelen om ergens binnen te mogen komen :looser: wees een vent en ga lekker ergens anders naartoe :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bwi op maandag 3 september 2007 om 16:03:
Ik kwam wel eens de challenge (hoofddorp) niet in. We vonden het al raar dat we als enige 2 nederlanders in de rij stonden..
Toen we eindelijk bij de portier waren werden we verzocht weg te gaan voor onze eigen veiligheid

Ik heb dat weleens gehad bij een tent in Den Haag, toen drum 'n bass, ragga en jungle nog een voornamelijk donkere aangelegenheid waren.
Stonden we daar als enige blanken in de rij en liep die uitsmijter moeilijk te doen.
Ik heb binnen werkelijk een topavond gehad, zwaar relaxed, jointjes roken en lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 14:32:
Ik ga niet meer naar die kroegjes of nietszeggende kleine gelegenheden

hoeft niet perse nietszeggend te zijn.moet zeggend at ik t altijd erg naar me zin heb op de feesten van T-Dansant :woep: maar ook ergens anders kan ik een top avond hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb meer last van die kutpolen hier :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van piesmuis op dinsdag 4 september 2007 om 15:35:
Ik heb meer last van die kutpolen hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 4 september 2007 om 15:04:
hoeft niet perse nietszeggend te zijn.moet zeggend at ik t altijd erg naar me zin heb op de feesten van T-Dansant maar ook ergens anders kan ik een top avond hebben

De reden dat ik daar niet meer naartoe ga is omdat het echt zo'n deurbeleid van niks is :/ zie mijn eerdere posting over mijn nachtelijk avontuur in mijn eigen stad (y)

Ik bepaal zelf wel waar ik uiteindelijk een leuke avond ga hebben en ik weiger gewoon toe te geven aan de arrogantie van de eigenaars van de horecagelegenheden :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 15:01:
Ik heb binnen werkelijk een topavond gehad, zwaar relaxed, jointjes roken en lachen

JWZ!

Ot: Heb het zelf ook weleens mee gemaakt dat we met een man of 5 weggingen en dat de enige allochtoon onder ons geweigerd werd met een *** reden terwijl je totaal geen last van die jongen heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 15:49:
zie mijn eerdere posting over mijn nachtelijk avontuur in mijn eigen stad

geen zin om op te zoeken O:)
Waarschuw beheerder
Allochtonen horen ook niet thuis in het uitgaansleven. Die gasten veroorzaken altijd problemen met hun haantjes gedrag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Erik82> op dinsdag 4 september 2007 om 19:14:
Allochtonen horen ook niet thuis in het uitgaansleven. Die gasten veroorzaken altijd problemen met hun haantjes gedrag.

Mag ik precies van u weten wat u met allochtonen bedoelt??? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 22:11:
Mag ik precies van u weten wat u met allochtonen bedoelt???

ik denk voor hem:
alles wat niet blond is en geen blauwe ogen heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 22:13:
ik denk voor hem:

Proest.... volgens alles kom jij er nu niet meer in! :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 4 september 2007 om 15:04:
hoeft niet perse nietszeggend te zijn.moet zeggend at ik t altijd erg naar me zin heb op de feesten van T-Dansant maar ook ergens anders kan ik een top avond hebben

3x raden waar die hassan nu gaat werken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 22:13:
ik denk voor hem:

Tsja die kant gaat het wel op dan he? Tenten gaan mensen weigeren voor:

- dragen van Lonsdale
- kale blanke koppen
- vrouwen met opschoren haar
- kisten
- broeken met kruis op half zes
- petjes
- bomberjacks
- sneakers

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.... maar goed face the facts: de tenten die een fout deurbeleid hebben, daar wil een normaal intelligent denkend mens nog niet dood gevonden willen worden :roflol: :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 08:12:
normaal intelligent denkend mens nog niet dood gevonden willen worden

Wil jij er dan wel gevonden worden? :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van aaaaaaaaa op woensdag 5 september 2007 om 07:39:
3x raden waar die hassan nu gaat werken

:hug:

Uitspraak van Mike E op dinsdag 4 september 2007 om 23:06:
volgens alles kom jij er nu niet meer in!

als je een opmerking wilt maken om intelligent te lijken of om iemand af te bluffen ga dan nog maar ff in de leer :looser:

Tsja die kant gaat het wel op dan he? Tenten gaan mensen weigeren voor

:yes:

daar wil een normaal intelligent denkend mens nog niet dood gevonden willen worden

daarom is het IQ ook zo laag in die tenten.
He Mike E is het wat voor jou??
Waarschuw beheerder
Daarom moeten buitenlanders lekker na hun urban feestjes gaan en de dance scene met rust laten. Ga lekker daar lopen klooien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 08:57:
als je een opmerking wilt maken om intelligent te lijken of om iemand af te bluffen ga dan nog maar ff in de leer

Grin... bij jou? :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 08:57:
daarom is het IQ ook zo laag in die tenten.
He Mike E is het wat voor jou??

Er mogen te weinig allochtonen in. :nee:

Waarschuw beheerder
Michael Orie (de hoofdportier van The Jam) zegt:

Michael Orie @ deburemeester,
Dank voor je objectieve behandeling van dit beladen onderwerp.
Omdat we niks te verbergen hebben en zuiver handelen kunnen we ook zonder enige mate van terughoudendheid voor de camera verschijnen dan wel op forums reageren.
Het beveiligingsbedrijf Excellent Security Nieuwegein waarvoor wij werkten is al een jaar op de hoogte van dit deurbeleid.
Erger nog: mijn voorganger hoofdportier heeft het veld moeten ruimen omdat hij niet exact het maximum aantal van 10 allochtonen per avond (dit is later bijgesteld naar nul) hanteerde.
Discotheek The Jam heeft Excellent Security in april 2007 voor de keuze gesteld OF een nieuwe hoofdportier die de zaken wel “naar wens” zou regelen OF we nemen een ander beveiligingsbedrijf.
Excellent Security heeft ervoor gekozen de opdrachtgever te behouden ten koste van haar personeel.
Het gegeven dat Excellent Security dit al een jaar weet en hier geen bezwaar tegen heeft gemaakt heb ik aanhangig gemaakt bij Martin Jansen, directeur Bureau Discriminatie Zaken Utrecht, welke deze kwestie uiteraard op de voet volgt.
Bureau Discriminatie Zaken heeft regelmatig overleg met het Panel Deurbeleid en hier wordt deze kwestie uiteraard meegenomen.
Vooruitlopend op komende week kan ik je vast melden dat Excellent Security van BDZ een brief krijgt waarin opheldering zal worden gevraagd over het geen actie hebben ondernomen m.b.t. het gevoerde beleid.
Vanzelfsprekend volg ik dit op de voet en zal de reactie van Excellent Security aan je mededelen.
Dit ter completering van de beeldvorming.

Mvg,
Michael Orie
Waarschuw beheerder
Welke definitie voor allochtoon hanteren ze daar eigenlijk?
Er was ooit eens een beschrijving dat je allochtoon bent als jijzelf, je ouders of je grootouders een andere nationaliteit hebben dan de Nederlandse.
Oh, ik les nu net dat Prins Willem Alexander ook een Allochtoon is, zijn kinderen zijn dat ook.
Zouden ze Prins Pils weigeren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 5 september 2007 om 22:52:
Welke definitie voor allochtoon hanteren ze daar eigenlijk?

Ik denk dat ze dat zelf ook niet weten
Ik denk dat ze het beperken tot noord-afrikanen
Turken en negers :yes:
Best wel kortzichtig dan he.........
wees dan mans en weiger dan alles
en gezien het feit dat er nog maar echt 17% van de bevolking echt nederlands is, zal het goed rustig worden in al die toko's

Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 5 september 2007 om 22:52:
Zouden ze Prins Pils weigeren?

euhm die is blond en heeft blauwe ogen :lol:
(voordat er weer mensen komen met van die "geweldige doordachten" opmerkingen, ja ben zelf een echte boeren hollander :D )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 23:11:
euhm die is blond en heeft blauwe ogen
(voordat er weer mensen komen met van die "geweldige doordachten" opmerkingen, ja ben zelf een echte boeren hollander )

Klopt, maar zijn vader is Duitser, en dan ben je gewoon een allochtoon, en zijn kinderen zijn ook allochtonen.
Dat bedoel ik dus, het is in dit geval discriminatie op grond van je huidskleur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 5 september 2007 om 23:28:
Dat bedoel ik dus, het is in dit geval discriminatie op grond van je huidskleur.

amen!!
En daar gaat het hier om........
Dank u wel iemand die het snapt :respect:

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op woensdag 5 september 2007 om 21:44:
Er mogen te weinig allochtonen in.

tja ze zouden een deurbeleid moeten hebben voor mensen die gewoon zwaar irritant proberen te zijn als ze veilig voor hun pc zitten :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Triest gelul van die gasten, jarenlang het beleid uitvoeren en achteraf gaan lopen zeiken.

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Erik82> op woensdag 5 september 2007 om 19:01:
Daarom moeten buitenlanders lekker na hun urban feestjes gaan en de dance scene met rust laten. Ga lekker daar lopen klooien..

:gaap: jij snapt het ook niet echt helemaal he?????? :looser:

Ik wil weleens weten van die gasten van The Jam WAAROM er allochtonen geweigerd moesten worden. Zorgen zij dan voor zoveel overlast? Heeft de eigenaar de pik op alles wat niet blank is? :o

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:37:
Triest gelul van die gasten, jarenlang het beleid uitvoeren en achteraf gaan lopen zeiken.

Is toch goed dat ze er sowieso over beginnen? Of wil jij zeggen dat jij alles doet wat je zelf wilt??? ;)

Eigenlijk bemerk ik wel bij een enkeling hier een gevaarlijke "haat" jegens alles wat niet-Nederlands is en dat vind ik triest :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:45:
Eigenlijk bemerk ik wel bij een enkeling hier een gevaarlijke "haat" jegens alles wat niet-Nederlands is en dat vind ik triest

Ik mag hopen dat het sarcasme is!
Aangemeld op: 12 juli 2004 12:55

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 6 september 2007 om 12:50:
k mag hopen dat het sarcasme is!
Aangemeld op: 12 juli 2004 12:55

Je hebt helemaal gelijk :yes: allemaal stoere praat :P

Waarschuw beheerder
donateur
Of wil jij zeggen dat jij alles doet wat je zelf wilt???

Lijkt me vrij normaal toch? :s helemaal als het je werk is..

Is toch goed dat ze er sowieso over beginnen?

beetje laat he..
Waarschuw beheerder
tis maar goed dak niet naar zulk soor tenten ga :)
best zielig allemaal :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 13:24:
beetje laat he..

nou eentje binnen een maand
en heeft 7 maanden voor hem gewerkt

Waarschuw beheerder
Dit is ook een reden waarom ik niet meer naar die nietszeggende flutcafeetjes ga :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:24:
nou eentje binnen een maand
en heeft 7 maanden voor hem gewerkt

Dat bedoel ik.. hij wist van dag 1 van dat "zogenaamde" rare deur beleid.. maar wel blijven staan aan die deur.. en nu ze eruit getrapt zijn ineens gaan klagen... zwak is dat. Wees dan een kerel en zeg meteen dat je het er niet mee eens bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:33:
en nu ze eruit getrapt zijn ineens gaan klagen...

jelt lees eens terug......
ze zn niet ontslagen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 september 2007 om 15:37:
Allemaal doden gevallen na (vuurwapen)geweld door zwarten

Ja tuurlijk, het ligt ALTIJD maar weer aan die kut allochtonen!!!! :aai: :[

Waarschuw beheerder
joh reageer niet man

nog een fake account ook als het zo'n held was.......:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 15:37:
jelt lees eens terug......
ze zn niet ontslagen

Ik hoef niet terug te lezen, weet precies wat er speelt.
Waarschuw beheerder
En opeens is er censuur!

Waarschuw beheerder
goedemorgen :o
mn opmerkingen zn weggehaald

En ikw as nog wel zo netjes o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Welke opmerkingen? Dat die portiers die eerst de helft weigerde nu mensen naar binnen lieten om de boel te laten klappen? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 09:35:
Welke opmerkingen?

:no:

deze :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 21:09:
Jij ben de held die niet uit duft te komen voor zn of haar mening met je echte naam!!
Of je nu links denkend ben of rechtsdenkend gaat het hier niet om. Maar een principe kwestie!! En waar jij mee aan kom zetten,........he genoeg blanken die ook wel eens wat hebben gedaan he.
En ja ook vaak zat gezeik met allochtonen in een tent maar wil niet zeggen als er 100 rot zn geweest dat 101 ook rot is. gewoon binnen laten blijk het een bloedbak te zn, dan heb je daar de portiers die hem eruit flikkerstralen!!
Niet van te voren weigeren omdat hij misschien heel toevallig klein beetje misschien boefje kan zn.......

Waarschuw beheerder
donateur
Oh, geen reet met het topic te maken dus.

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 09:37:
Uitspraak van Cyril... op donderdag 6 september 2007 om 21:09:
Jij ben de held die niet uit duft te komen voor zn of haar mening met je echte naam!!
Of je nu links denkend ben of rechtsdenkend gaat het hier niet om. Maar een principe kwestie!! En waar jij mee aan kom zetten,........he genoeg blanken die ook wel eens wat hebben gedaan he.
En ja ook vaak zat gezeik met allochtonen in een tent maar wil niet zeggen als er 100 rot zn geweest dat 101 ook rot is. gewoon binnen laten blijk het een bloedbak te zn, dan heb je daar de portiers die hem eruit flikkerstralen!!
Niet van te voren weigeren omdat hij misschien heel toevallig klein beetje misschien boefje kan zn.......

Lang leve de politieke correctheid van de admins van PF!!! :cheer: :bounce:

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 6 september 2007 om 22:18:
Fucking South Africa .

Hoezo censuur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op vrijdag 7 september 2007 om 09:50:
Fucking South Africa .

Hoezo censuur?

En ik antwoorde daarop, slegts blanke, wat een bekend bordje was in Zuid Afrika ten tijde van de apartheid, refererend aan het bordje met huisregels die dan heel simpel vervangen kan worden met enkel deze text.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb nooit last van mijn buitenlandse medemensen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 7 september 2007 om 15:17:
En ik antwoorde daarop, slegts blanke, wat een bekend bordje was in Zuid Afrika ten tijde van de apartheid, refererend aan het bordje met huisregels die dan heel simpel vervangen kan worden met enkel deze text.

Ken dat bordje :D

Janet Jackson had het zlefs in haar clip..

Zal wel om die ''fucking'' gaan misschien..

Waarschuw beheerder
Everybody relax toch!
Achter de schermen is een traject gaande om de bewuste tent in ieder geval een sanctie te geven van 1 of meer maanden sluiten.
Dat gekke beveiligingsbedrijf haalt ook de kerst niet als ik de berichten zo hoor.
Positief hieraan is dat de uitzendbureaus in Utrecht goede zaken gaan doen :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <Erik82> op woensdag 5 september 2007 om 19:01:

:aai: vriendinnetje afgepakt door een niet-blanke?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 8 september 2007 om 00:47:
vriendinnetje afgepakt door een niet-blanke?

Je moest eens weten hoe DICHT je bij het antwoord zit.
De vriendin van de bedrijfsleider heeft eerst een scharrel gehad met een Marokkaanse jongen. Deze mocht The Jam niet in.
Niet omdat deze jongen Marokkaans is, maar omdat hij "zijn" vriendin heeft aangeduwd.
Kijk, die Marokkaanse jongen kan daar niks aan doen want zij VOND DAT GOED :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Auteur: Michael Orie (---.speed.planet.nl)
Datum: 03-09-2007 19:30

Michael Orie de hoofdportier in kwestie.

Allereerst wil ik het misverstand uit de wereld hebben dat wij zouden zijn ontslagen.
Enige weken voor de bewuste 18 augustus zijn we zelf als collectief opgestapt omdat we het niet eens waren met het nog verder uitvoeren van het door The Jam opgelegde deurbeleid.
De reden dat er op 18 augustus toch is gewerkt is gelegen in het feit dat Excellent Security, het bedrijf voor welke wij werkzaam waren, die avond moest "leveren" en er geen overig personeel beschikbaar was om die posities op die 18 augustus in te vullen.
Excellent Security heeft ons gevraagd of wij die avond en zolang het nodig was die posities in konden vullen wat wij dan ook hebben gedaan.
Het deurbeleid wat ik op die 18 augustus heb gevoerd is niet het strikte aantal van nul allochtonen edoch de jongens met een kleurtje welke absoluut vaste klant waren wederom toe te laten.
Deze vaste klanten met een kleurtje waren door het strakke deurbeleid van nul de afgelopen weken teleurgesteld met een "nee" aan de deur.
DIT zijn dus de "allochtone" mensen die we op die bewuste 18 augustus hebben toegelaten en dus geen nieuwe aanwas.

Het opgelegde deurbeleid heb ik als "fout" gekwalificeerd omdat op donderdag avond = studentenavond in Utrecht wij ook de allochtone student, tip top gekleed en in bezit van een collegekaart moesten weigeren op redenen die wij dan zelf maar moesten verzinnen (ik quote hier de bedrijfsleider @. @@@@@@ die dit LETTERLIJK zo tegen ons heeft gezegd.
De "gevallen" die in de optiek van de bedrijfsleider door de controle waren geglipt moesten door ons alsnog uit de gelegenheid worden vewijderd.
Omdat deze klanten vaak al de garderobe waren gepasseerd en aan het eerste of tweede biertje zaten was dit een behoorlijk beschamende vertoning.

Dat dit tot spanningen in de gelegenheid zelf en aan de deur heeft geleid behoeft geen betoog.
Indien er vragen zijn naar aanleiding van mijn schrijven benantwoord ik deze natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Michael Orie
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
verhaal heeft altijd 2 kanten... maar zn deurbeleid moet niet kunnen :no:
Waarschuw beheerder
ik denk dat die eigenaar liever gewoon geen grote groepen marrokaanse jongens in zn zaak wil. Ik vermoed dat daar in het verleden gezeik mee is geweest.
Verder las ik net een verhaal dat niet kan; wel een blanke student erin laten maar niet zn allochtone medestudent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op zondag 9 september 2007 om 15:02:
ik denk dat die eigenaar liever gewoon geen grote groepen marrokaanse jongens in zn zaak wil. Ik vermoed dat daar in het verleden gezeik mee is geweest.

Waarom denk je dat? Want ik kan dat nergens uit opmaken, hij noemt het voor het gemak allochtoon, maar hij bedoeld mensen met een donkere huidskleur.
Waarschuw beheerder
Als het echt zo zou zijn, waarom werkt ie er verdorie dan al jaren? Dan zeg je toch meteen ik ben het er niet mee eens en ik ga hier weg :gaap:

Slotje :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 9 september 2007 om 15:45:
Als het echt zo zou zijn, waarom werkt ie er verdorie dan al jaren? Dan zeg je toch meteen ik ben het er niet mee eens en ik ga hier weg

"Enige weken voor de bewuste 18 augustus zijn we zelf als collectief opgestapt omdat we het niet eens waren met het nog verder uitvoeren van het door The Jam opgelegde deurbeleid"

Begrijpend lezen... :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 16:06:
Enige weken voor de bewuste 18 augustus zijn we zelf als collectief opgestapt omdat we het niet eens waren met het nog verder uitvoeren van het door The Jam opgelegde deurbeleid

enige weken...Hmm en die jaren daarvoor dan dat je er al werkt? Die jaren hou je gewoon je mond?

Begrijpend lezen is moeilijk ja :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 9 september 2007 om 17:53:
enige weken...Hmm en die jaren daarvoor dan dat je er al werkt? Die jaren hou je gewoon je mond?

Begrijpend lezen is moeilijk ja

Ik heb geen flauw idee wie jij bent of wie jij denkt dat jij voor je hebt maar ik heb nooit bij de Jam gewerkt.
Ik ken je niet.
Duidelijk is in ieder geval dat ook jij geen flauw idee hebt van wat er bij de Jam allemaal speelde.
Ergens in deze commentaren zag ik ook al zo'n "ver-van-m'n-bed-weter"
ik citeer 'm even:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 21:10:

Weet jij of er achterstand in betaling is van Horex B.V. t.o.v. Excellent Security.
Weet jij van de rechtszaak die Excellent Security met Horex B.V. had lopen?
Weet jij of die nog loopt of onlangs is teruggetrokken?
Weet jij om hoeveel euro's het gaat?

Laat je voortaan even volledig informeren voordat je als een papegaai alles wat je krijgt ingefluisterd klakkeloos de ruimte in brult.

Zeg wat je weet, maar vooral: weet wat je zegt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 20:55:
Ik heb geen flauw idee wie jij bent of wie jij denkt dat jij voor je hebt maar ik heb nooit bij de Jam gewerkt.
Ik ken je niet.

:d Begrijpend lezen B) Bij lange na heb ik het niet over jou maar over de portier.

Weet jij of er achterstand in betaling is van Horex B.V. t.o.v. Excellent Security.
Weet jij van de rechtszaak die Excellent Security met Horex B.V. had lopen?
Weet jij of die nog loopt of onlangs is teruggetrokken?
Weet jij om hoeveel euro's het gaat?

Heeft dit iets te maken met een deurbeleid?? :O :d

Slotje :[ zwartmakerij om niets :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ergens in deze commentaren zag ik ook al zo'n "ver-van-m'n-bed-weter"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 9 september 2007 om 21:00:
Heeft dit iets te maken met een deurbeleid??

Ik zal het even voor je uitspellen omdat je écht van niks weet merk ik nu.
Geeft niet, kan je niks aan doen.

Excellent Security had in de rechtszaak die op handen was een voorsprong en het enige wat m'n vanuit Horex kon doen was het de portiers het werken aan de deur onmogelijk maken om zo aan te proberen te tonen dat er niet conform opdracht zou worden gewerkt.
Meer kon Horex ook niet doen, het was het enige wat ze hadden.
De zogenaamde achterhoede gevechten noem ik het altijd.

Voor de wat trageren onder ons, goed opletten nu:
Sinds enige weken kregen de portiers het deurbeleid van nul allochtonen opgelegd.
Met ook onder vaste klanten allochtonen is dit in de praktijk onwerkbaar.
Vandaar dat men dan ook collectief is opgestapt.
Het gaat hier dus om het opgelegde deurbeleid van de laatste periode.

"heeft dit iets te maken met deurbeleid?" is hierom te simpel geredeneerd.
Maar ik geef toe: als je niet gehinderd wordt door enige kennis van zaken is het makkelijk redeneren.
Waarschuw beheerder
:lol: :bye:

Waarschuw beheerder
Geen reactie en geen argumenten meer.
Spreekt boekdelen.
Wel even wachten nog met dat zwaaien omdat er wat
trajecten lopen waarbij zoals het er nu naar uit
ziet we inderdaad wat mensen en bedrijven uit moeten
zwaaien.
Zoals ik al zei: de uitzendbureau's doen dan
goede zaken.
Uiteraard sein ik jullie dan even in om mee te komen
zwaaien. :bye::bye::bye::bye::bye::bye::bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
fuck jam..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 9 september 2007 om 23:14:
fuck jam..

ja ga met z´n allen ergens anders heen....
Waarschuw beheerder
tis zowiezo een kuttent. ik kom ook niet meer binnen. blij toe.
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon die tent negeren en ergens anders heen gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 12:37:

amen:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 21:18:

:roflol: :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 9 september 2007 om 15:20:
Waarom denk je dat? Want ik kan dat nergens uit opmaken, hij noemt het voor het gemak allochtoon, maar hij bedoeld mensen met een donkere huidskleur.

Gelukkig mag ik als duitse allochtoon wel overal in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Corsaro op maandag 10 september 2007 om 07:11:
Gelukkig mag ik als duitse allochtoon wel overal in

Dat moeten ze verbieden!!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
zeker...
Waarschuw beheerder
Nee ze discrimeneren maar nemen wel een buitenlandse portier aan? Beetje vreemd verhaal. Elk verhaal heeft twee kanten maar wie spreekt de waarheid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 21:59:
Wel even wachten nog met dat zwaaien omdat er wat
trajecten lopen waarbij zoals het er nu naar uit
ziet we inderdaad wat mensen en bedrijven uit moeten
zwaaien.

Doen jullie mee? Het mag nu.
Vanmiddag hebben we Excellent Security al bij een opdrachtgever uit mogen zwaaien.
Vinden julie het ook zo spannend wie de volgende is?
:bye::bye::bye::bye::bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Corsaro op maandag 10 september 2007 om 07:11:
Gelukkig mag ik als duitse allochtoon wel overal in

het zou verboooooooden moeten worden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 11 september 2007 om 09:17:
het zou verboooooooden moeten worden

he!! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolijntje op maandag 10 september 2007 om 13:04:
Dat moeten ze verbieden!!!

Uitspraak van actief op maandag 10 september 2007 om 18:05:
zeker...

Uitspraak van Redheadje (k) op dinsdag 11 september 2007 om 09:17:
het zou verboooooooden moeten worden

stelletje racisten hier :lol:

Waarschuw beheerder
valt tegen hoor dit :cry:

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 10:55:
valt tegen hoor dit

We gaan een beetje "off topic" here, en van die andere drie jokers hoor je ook niet veel meer :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 12:47:
We gaan een beetje "off topic" here

ja soms ff luchtig blijven he en tja als het zo stil blijf omdat mensen "uitgeluld" zn........

*vast stil in een hoekje hun wonden aan het likken*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:10:
ja soms ff luchtig blijven he en tja als het zo stil blijf omdat mensen üitgeluld" zn........

*vast stil in een hoekje hun wonden aan het likken

Gaat ook gemakkelyk dan?

And the games 've just begun!!! :roflol:
(ze weten echt niet waaraan ze zyn begonnen volgens my)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:19:
Gaat ook gemakkelyk dan?

of "stilte" voor de storm

And the games 've just begun!!!

niet eens op de helft

(ze weten echt niet waaraan ze zyn begonnen volgens my)

en enige wat er gezegd word en gedaan is de waarheid

Waarschuw beheerder
Sommige mensen trekken het zich teveel aan wat hier allemaal op het forum gezegd worden en dan voelen ze zich ontzettend aangevallen :/ maar het lijkt mij gewoon vrij duidelijke zaak dat tenten zoals the Jam fout bezig zijn (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:26:
maar het lijkt mij gewoon vrij duidelijke zaak dat tenten zoals the Jam fout bezig zijn

1 ding wat een feit is.

Je kan wel op kleding en stijlkeuzes iemand weigeren, maar niet op huidskleur of afkomst.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 12:47:
van die andere drie jokers hoor je ook niet veel meer

Sorry, voor mij zijn er belangrijkere dingen in het leven dan dit topic nauwlettend te volgen :) Get a life :lol:

Lang en breed lullend, blijft het feit nog steeds dat ze zelf aan de deur zijn gaan staan, ondanks dat ze zo tegen het beleid waren.

Zelfs mensen uitnodigen om er een grote tyfus zooi van te komen maken bij de ingang.. lekker proffessioneel ben je bezig dan als portier.

En dan achteraf zielig gaan lopen doen in de media.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:28:
Je kan wel op kleding en stijlkeuzes iemand weigeren, maar niet op huidskleur of afkomst.

:respect: :yes: gajes en tuig heb je in alle soorten en maten dus je kan wel bepaalde mensen buiten je tent houden, is geen garantie voor een goed verloop van je feest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:41:
gajes en tuig heb je in alle soorten en maten dus je kan wel bepaalde mensen buiten je tent houden, is geen garantie voor een goed verloop van je feest

Zeker, je kan iemand wel beter beoordelen op hun kledingstijl dan afkomst.

Ook kan je als club gewoon een kledingvoorschrift aanhouden, werkt nog beter.

Trouwens hoe vaak zal er rottigheid wezen in die club zonder allochtonen?

Volgens mij net zo vaak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:44:
Zeker, je kan iemand wel beter beoordelen op hun kledingstijl dan afkomst.

Ook kan je als club gewoon een kledingvoorschrift aanhouden, werkt nog beter.

Kledingvoorschrift, leeftijd, voorkomen, etc. Maar dat alles maar weer op afkomst en uiterlijk moet worden gegooid vind ik uitermate kansloos :[ gewoon duidelijke regels stellen (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:44:
Trouwens hoe vaak zal er rottigheid wezen in die club zonder allochtonen?

Volgens mij net zo vaak

ff in een breder perspectief: Nederland zonder buitenlanders, is dat echt zoveel beter dan????? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:54:
is dat echt zoveel beter dan?????

:no: geen afhaalchinees
Geen pizzeria's
Geen Shoarma
Geen griek
Geen Argentijn
Geen goedkope bloemkool op de markt
Geen Toko
Geen vietnamese Loempia's
Geen goede tolken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 13:35:
Sorry, voor mij zijn er belangrijkere dingen in het leven dan dit topic nauwlettend te volgen Get a life

Daarom ben je hier zelf ook nog inderdaad. Mwjah...
Maar doe nou eens niet zo ADHD-gestressed joh, als je wilt mag je alles van dichtby meemaken so chill;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 14:07:
Daarom ben je hier zelf ook nog inderdaad. Mwjah

Ja, maar niet constant :)

Maar doe nou eens niet zo ADHD-gestressed joh

Zegt er eentje wat... :lol: wie reageert er nou gestressed op zowat ieder bericht wat haaks op jouw mening staat? 8)

je wilt mag je alles van dichtby meemaken so chill

Wat boeit mij die Jam nou, kinderdisco.. Voor mijn part sluiten ze die tent.. lekker boeiend. Na de Shiva is het nooit meer wat geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 14:19:
Ja, maar niet constant

Nee? ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 14:19:
Wat boeit mij die Jam nou, kinderdisco.. Voor mijn part sluiten ze die tent.. lekker boeiend.

Jy zit écht niet op te letten hè?
Ik vraag my af of je in de rest van je dageliks leven ook zo kortzichtig bent.
Volgens my heb ik al ergens eerder gezegd dat de financiële bloopers van de Poema worden opgevangen door The Jam.
Als The Jam straks sluit zit er straks op de Drieharingstraat 22 een Apotheek of een Snackbar.
Ga jy je Oldskool daar houden dan? :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom haal je er nu ineens allemaal andere dingen bij? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 14:45:
Waarom haal je er nu ineens allemaal andere dingen bij?

Heee je bent er alWEER;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 september 2007 om 21:10:

Je hebt blykbaar wat moeite met verbanden zien daarom kan het, ZEKER voor jou, geen kwaad tòch e.e.a. even terug te lezen.
Het grote geheel is al uitgebreid toegelicht, tot spellens toe.

Ik weet dat je gewend bent vrouwen om je heen te hebben die zich relatief snel in de hoek laten "lullen" en (Ikke en Jill, al KO in de eerste ronde) maar wen er maar vast aan.
Later als je in het echte leven gaat meedoen zal je toch ècht ook wat sneller verbanden moeten kunnen leggen hoor;)

Ik vind je avatar (dat galgje) trouwens geweldig passen bij je :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:05:
Heee je bent er alWEER

Nee, nog steeds..

Leuk verhaal weer om de hete brei heen van je, maar heb je nog nergens to the point zien praten waar het deze topic betreft. Gaat hier namelijk over het deurbeleid en de portiers.

Dat jij graag wil laten blijken dat je enige kennis van andere zaken hebt moet je zelf weten, maar dat doet verder weinig ter zake hier op een forum op internet :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:05:
Ik vind je avatar (dat galgje) trouwens geweldig passen bij je

Ten eerste is het geen galgje, maar een strop en ten tweede heb je een verkeerd verband gelegd, die strop is namelijk het logo van een Utrechtse Rap formatie. (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wijffie, of moet ik zeggen Micheal, of moet ik zeggen doorgeefluik...
Denk je nou echt dat mij hebt uitgeluld?? :lol:
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:14:
Leuk verhaal weer om de hete brei heen van je, maar heb je nog nergens to the point zien praten waar het deze topic betreft. Gaat hier namelijk over het deurbeleid en de portiers

Waarschuw beheerder
Oewwwwh als door een wesp gestoken;)

Uitspraak van DD80 op woensdag 12 september 2007 om 15:18:
Leuk verhaal weer om de hete brei heen van je, maar heb je nog nergens to the point zien praten waar het deze topic betreft. Gaat hier namelijk over het deurbeleid en de portiers

Deze is van 09 september 21:18
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 21:18:
Heeft dit iets te maken met een deurbeleid??

Excellent Security had in de rechtszaak die op handen was een voorsprong en het enige wat m'n vanuit Horex kon doen was het de portiers het werken aan de deur onmogelijk maken om zo aan te proberen te tonen dat er niet conform opdracht zou worden gewerkt.
Meer kon Horex ook niet doen, het was het enige wat ze hadden.
De zogenaamde achterhoede gevechten noem ik het altijd.

Voor de wat trageren onder ons, goed opletten nu:
Sinds enige weken kregen de portiers het deurbeleid van nul allochtonen opgelegd.
Met ook onder vaste klanten allochtonen is dit in de praktijk onwerkbaar.
Vandaar dat men dan ook collectief is opgestapt.
Het gaat hier dus om het opgelegde deurbeleid van de laatste periode.

"heeft dit iets te maken met deurbeleid?" is hierom te simpel geredeneerd.
Maar ik geef toe: als je niet gehinderd wordt door enige kennis van zaken is het makkelijk red

Ook voor JOU even dit geheugen opfrissertje.
And I gotta admit: you folks are easyyyyyyyyy :roflol:
Waarschuw beheerder
waar gaat nou over? :O :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op woensdag 12 september 2007 om 15:17:
Denk je nou echt dat mij hebt uitgeluld??

niemand krijgt jou uitgelult!
(L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:28:
And I gotta admit: you folks are easyyyyyyyyy

:rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:28:
Deze is van 09 september 21:18

Ja en nog steeds voegt het niets toe :)

Waarschuw beheerder
Er spelen wat emoties mee merk ik.

Kijk, het volgende had eigenlijk ook niks met deurbeleid te maken. En toch ook weer wel:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 september 2007 om 01:03:
Uitspraak van Never mind the Bollocks! (Be back in 5) op zaterdag 8 september 2007 om 00:47:
vriendinnetje afgepakt door een niet-blanke?

Je moest eens weten hoe DICHT je bij het antwoord zit.
De vriendin van de bedrijfsleider heeft eerst een scharrel gehad met een Marokkaanse jongen. Deze mocht The Jam niet in.
Niet omdat deze jongen Marokkaans is, maar omdat hij "zijn" vriendin heeft aangeduwd.
Kijk, die Marokkaanse jongen kan daar niks aan doen want zij VOND DAT GOED

Snap je?;)

Maar doe jezelf nou een lol en onthoudt nou alsjeblieft goed wat ik gezegd heb over die Drieharingstraat 22 en snackbar en zo;)
Dit i.v.m. de planning verder op dit jaar.
Beschouw e.e.a. maar als een leermoment.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:45:
Er spelen wat emoties mee merk ik.

Bij jou ja, maar dat was al overduidelijk hoor.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 15:45:
Beschouw e.e.a. maar als een leermoment

Goh, wat hebben we een hoop geleerd zeg van je :gaap:
Waarschuw beheerder
Kun je het nog 1x langzaam herhalen? :gaap: Het gaat me allemaal net wat te snel :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op woensdag 12 september 2007 om 15:54:
Kun je het nog 1x langzaam herhalen? Het gaat me allemaal net wat te snel

In elk "grapje" zit een kern van waarheid;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 17:04:
In elk "grapje" zit een kern van waarheid

maar ik meen het ook echt :O :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op woensdag 12 september 2007 om 17:28:
maar ik meen het ook echt

:aai:
t gaat oneerlijk bij de jam blablabla..
daar komt t op neer mop..
:D
Waarschuw beheerder
Heeft iemand niks te doen vandaag denk ik en gaat dus op het gemakkie alles weer eens overtypen en doen.

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 12 september 2007 om 15:55:
*pakt popcorn en gaat rustig zitten kijken*

Denk dat ik dat ook maar ga doen ja

Waarschuw beheerder
ja best wel

Waarschuw beheerder
o verkeerde topic :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als het deurbeleid van toepassing zou zijn op mij, of een van mijn vrienden.
dan ging ik er zonder meer niet heen. Zo'n zaak is mijn geld niet waard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:00:
als het deurbeleid van toepassing zou zijn op mij, of een van mijn vrienden.
dan ging ik er zonder meer niet heen. Zo'n zaak is mijn geld niet waard.

... of je doet er iets aan en neemt de oorzaak weg ...
"symptoom-bestrijding" is altijd plan twee.

Waarschuw beheerder

Dweilen met de kraan open is zelden constructief, tenzij je betaald krijgt om te dweilen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 11:45:
Dweilen met de kraan open is zelden constructief, tenzij je betaald krijgt om te dweilen.laatste aanpassing 27 september 2007 11:46

Een goede aanpak en vastberadenheid is het halve werk, tenzij je hoort bij de categorie mensen die altijd maar roept "het overkomt me".
(hoezo "overkomt"? Was je er niet bij dan....)

Waarschuw beheerder
UTRECHT-"Zie maar op welke grond jullie allochtonen jongeren weigeren. Schoenen, jas, uitstraling, het maakt niet, zolang ze The Jam maar niet inkomen"

Dat gebeurd in veel disco's en dat gebeurd niet alleen bij allochtonen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 17:02:
Dat gebeurd in veel disco's en dat gebeurd niet alleen bij allochtonen.

Wat een suffe post, het gaat er om, dat het bij deze tent juist wel alleen bij allochtonen gebeurd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 27 september 2007 om 17:19:
het gaat er om, dat het bij deze tent juist wel alleen bij allochtonen gebeurd!

Waarschuw beheerder
dat het bij deze tent juist wel alleen bij allochtonen gebeurd!

zal wel reden voor zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 18:15:
dat het bij deze tent juist wel alleen bij allochtonen gebeurd!

zal wel reden voor zijn.

What ever...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 11:45:
Dweilen met de kraan open is zelden constructief, tenzij je betaald krijgt om te dweilen.

of als je directeur bent van het waterbedrijf (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 27 september 2007 om 18:20:
What ever

Dat is idd geen suffe opmerking. :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 10:16:

waarom zou ik me druk maken, als anderen me wel binnen willen hebben?

oorzaak weg nemen, het klinkt zo makkelijk.
"Meneer de disco eigenaar, U moet ook donkere mensen binnen laten, die zijn ook aardig echt wel" werkt niet.
Het probleem is erg moeilijk.
de te verwachten problemen, ik zeg niet dart ze correct zijn, maar zo wordt gedacht.

- groepjes komen vrouwen lastig vallen
- bepaalde zijn sneller tot agressie bereid
- veel blanken blijven na verloop van tijd weg als er te veel marokkanen binnen zijn

Het is een maatschappelijk probleem, dit kom je overal tegen, alleen een commercieel bedrijf wat heel erg gevoelig is voor trends. Is een kroeg out, dan is het faliessemen kort bij. Een club/kroegbaas durft dan ook niet te gokken op, dt er ook aardige gekleurden zijn, omdat de agent dat zegt.

Ik vind er moet een einde komen aan discriminatie aan de deur. Maar het is niet opgelost door elke kroeg, club of disco aan de hoogste boom op te hangen. Als voorbeeld voor de rest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 06:36:
veel blanken blijven na verloop van tijd weg als er te veel marokkanen binnen zijn

goede oplossing voor : skihut muziek draaien en al die maroc's gaan weg

Waarschuw beheerder
Ik vind er moet een einde komen aan discriminatie aan de deur. Maar het is niet opgelost door elke kroeg, club of disco aan de hoogste boom op te hangen. Als voorbeeld voor de rest

Een substantieel onderdeel van de discussie is dat allochtonen welke juist wel in de doelgroep vielen, studenten met een collegekaart, eveneens moesten worden geweigerd.
Bij The Jam was dit het geval.
Aan de hoogste boom? Prima. Als voorbeeld voor de rest? Weet ik niet.
Ik kan my namelyk niet voorstellen dat er NOG een tent is in Nederland die ze wat dit betreft zo bruin bakt als The Jam.

waarom zou ik me druk maken

oorzaak weg nemen, het klinkt zo makkelijk

In 1940-1945 waren er in Nederland meer mensen die alles zo passief gelaten over zich heen lieten komen zoals jy.
Het heeft dan ook niet veel gescheeld of jullie hadden hier in Nederland nu met 4 naamvallen gesproken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 09:28:
Nederland nu met 4 naamvallen gesproken

NIE-DER-LAN-DE

:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 28 september 2007 om 06:43:

Tsssssss wat is dat nou weer voor een kortzichtige opmerking:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 09:37:
Tsssssss wat is dat nou weer voor een kortzichtige opmerking

Hij heeft gelijk a sahbie..
Kan niet eens schaatsen laat staan skieen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 28 september 2007 om 06:43:

Niet alleen mocro's, 90% van de hollanders rent ook gillend weg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Colonel Sanders op vrijdag 28 september 2007 om 09:42:

Kijk, ik bedoel maar!
Ik vind sommige platen van bijvoorbeeld Hazes machtig:D

En ja, ik ben Marokkaan!

(en trots)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 09:44:
En ja, ik ben Marokkaan!

en uit utrecht

toevallig ook student?
Wel eens na de jam geweest?

90% van de hollanders rent ook gillend weg.

91% :D

Waarschuw beheerder
waarom zou ik me druk maken, als anderen me wel binnen willen hebben?

Maar het is niet opgelost door elke kroeg, club of disco aan de hoogste boom op te hangen. Als voorbeeld voor de rest.

struisvogel politiek :yes:

nog ff en je houd je handjes op je oren, ogen en mond :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 09:48:
en uit utrecht

:cheer:

toevallig ook student?

Eigenlijk opzoek naar een andere baan:/

Wel eens na de jam geweest?

Serieus waar, ik kwam er toen niet in, want ze hadden studentenavond of zoiets:S
Was toen ontzettend boos en overwoog terug te komen met een molotov:@
Maar ik ben verstandig en sta erboven:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:02:
Serieus waar, ik kwam er toen niet in, want ze hadden studentenavond of zoiets

mag ik vragen welke avond dat was en wanneer??

Was toen ontzettend boos en overwoog terug te komen met een molotov

:o boefje!
daardoor krijg je die slechte naam he o:)

Maar ik ben verstandig en sta erboven

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 10:06:
mag ik vragen welke avond dat was en wanneer??

Een paar maanden geleden op een zaterdagavond:S
Kun je nagaan wat een gelul want dat had die portier ter plekke verzonnen om mij met mn vrienden er niet in te laten:@
Ledenavond:roflol:
Ik moest mn vrienden daar echt wegtrekken, want die waren compleet over de rooie en zwaar opgefokt:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:17:
Een paar maanden geleden op een zaterdagavond

lees je pb ff :D
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:17:
Kun je nagaan wat een gelul want dat had die portier ter plekke verzonnen om mij met mn vrienden er niet in te laten

zaterdagaaf is een gewone aaf in de jam :yes:
In die periode dan

deurbeleid is veranderd in:
1 studentenkaart en je mag een intro meenemen :s

Waarschuw beheerder
Was toen ontzettend boos en overwoog terug te komen met een molotov

8).

In een kroeg in V'burg kwamen 2 Marokkaanse gasten toendertijd ook niet binnen om een of andere reden. Die zijn vervolgens teruggekomen met een knuppel en een ijzeren trapleuning, om de toko te verbouwen. :vaag:. Met hulp van enkele kroeggangers is vervolgens het hele terras op die twee gasten gegooid en zijn ze aangehouden door de politie. Een van die twee gasten zit nog altijd vast wegens poging tot doodslag.

Marokkaan of geen Marokkaan, ik denk dat je soms beter weg kan blijven als iemand je niet binnen wilt hebben. Uiteindelijk benadeel je alleen jezelf ermee. (plus bevestig je de vooroordelen, waardoor je het indirect ook voor anderen verpest).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 10:27:
In een kroeg in V'burg kwamen 2 Marokkaanse gasten toendertijd ook niet binnen om een of andere reden.

Ik zou graag willen weten wat toen de reden was waarom die twee Marokkanen er niet inkwamen????

Gewoon pure disciminatie en openlijk racisme:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:36:
Ik zou graag willen weten wat toen de reden was waarom die twee Marokkanen er niet inkwamen????

studentenavond :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 10:37:
studentenavond

Straks kom ik er ook al niet in bij de EO jongerendag:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:46:
Straks kom ik er ook al niet in bij de EO jongerendag

alleen als je moslim ben word je dan geweigerd :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 10:51:
alleen als je moslim ben word je dan geweigerd

Ach, zijn we wel gewend hoor ieder weekend weer hetzelfde kut-smoesje moeten aanhoren waarom wij er dit keer niet inmogen:gaap:

Waarschuw beheerder
ik zal zeggen volgende keer
kisten aan witte veters erin
bomberjack kop kaal scheren

kijken wat het excuus nu zal zn :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 11:11:
ik zal zeggen volgende keer
kisten aan witte veters erin
bomberjack kop kaal scheren

kijken wat het excuus nu zal zn

En nog kom je er niet in hoor Ali......
Het is vanavond racistische christenen skinhead-avond!
Dus niet racistische moslim skinhead-avond:S

Kom ik er weer niet in met mijn goed gedrag:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 11:16:
Kom ik er weer niet in met mijn goed gedrag

nou goed?
je had het net over een molotov :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 11:19:
nou goed?
je had het net over een molotov

:$
Zou ik niet zo snel naar binnengooien hoor:lol:
Maar ik ken mensen die al zoveel telleurstellingen hebben moeten slikken, dat die hun woede nog amper de baas kunnen zijn:D
De bekende druppel........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 11:22:
Zou ik niet zo snel naar binnengooien hoor

(f)

Maar ik ken mensen die al zoveel telleurstellingen hebben moeten slikken, dat die hun woede nog amper de baas kunnen zijn

beetje lullig dat het dan tegen de jongens aan de deur word geuit
terwijl het een beleid is die ze MOETEN uitvoeren van het bedrijf.....
Dus uit je daar tegen dan

maak melding bij BDZ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 11:24:
maak melding bij BDZ

Ben ik met je eens, maar alsof die bedrijven Marokkanen dan wel naar binnen zouden laten:lol:
Die lachen alleen maar:/

beetje lullig dat het dan tegen de jongens aan de deur word geuit

Zou ik dus ook nooit doen, maar wat als zo'n uitsmijter mij de hitlergroet brengt en zichtbaar geniet om mij te beledigen (heb ik meegemaakt in een discotheek in het oosten van het land)???

terwijl het een beleid is die ze MOETEN uitvoeren van het bedrijf.....

Dan ben je zelf ook niet helemaal zuiver op de graat:S
Ik zou zeggen, ga ergens werken waar ze Marokkanen niet discrimineren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 11:29:
Ben ik met je eens, maar alsof die bedrijven Marokkanen dan wel naar binnen zouden laten
Die lachen alleen maar

bureau discriminatie zaken laat je echt wel na binnen hoor ;-)

maar wat als zo'n uitsmijter mij de hitlergroet brengt en zichtbaar geniet om mij te beledigen???

die is dan niet lkkr bij zn paasei en gelijk melding maken bij de politie en dan bijzondere wetten. Goed kijken bij welk bedrijf die persoon dan werkt!! :yes:

Ik zou zeggen, ga ergens werken waar ze Marokkanen niet discrimineren!

als je terug lees kan je zien hoe het eerst zat
en deze heren hebben niet echt lang gestaan bij de jam (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 11:32:
als je terug lees kan je zien hoe het eerst zat
en deze heren hebben niet echt lang gestaan bij de jam

7 pagina's teruglezen:S
Heb je ff 1 uurtje:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 11:53:
7 pagina's teruglezen
Heb je ff 1 uurtje

nou pagina 4 geloof ik word het ook uitgelegd hahaha

ennuh je heb toch niets te doen want je was op zoek na een andere job :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 10:27:
Marokkaan of geen Marokkaan, ik denk dat je soms beter weg kan blijven als iemand je niet binnen wilt hebben. Uiteindelijk benadeel je alleen jezelf ermee. (plus bevestig je de vooroordelen, waardoor je het indirect ook voor anderen verpest).

Klopt!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 10:36:

Simpel, de portiers vermoedde dat het herrieschoppers zouden zijn, en jahoor, ze kwamen nog terug ook, dus ze hadden gelijk dat ze om ze te weigeren.
Maar ik ken mensen die al zoveel telleurstellingen hebben moeten slikken, dat die hun woede nog amper de baas kunnen zijn

Die mensen die altijd en overal geweigerd worden moeten echt eens naar hunzelf gaan kijken ipv de schuld te geven aan de beveiliging, je word niet voor niks overal geweigerd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 11:32:
bureau discriminatie zaken laat je echt wel na binnen hoor

Echt niet, ze onderzoeken of de persoon terecht geweigerd is, en als er word gezegd, de persoon was agressief tegen ons, dan trek je als slachtoffer altijd aan het korste eind.
Waarschuw beheerder

maar het werkt wel, dus heb je overlast van mocro jochies gewoon die hoempapa aan doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 28 september 2007 om 12:32:
Simpel, de portiers vermoedde dat het herrieschoppers zouden zijn, en jahoor, ze kwamen nog terug ook, dus ze hadden gelijk dat ze om ze te weigeren.

Wat een vreemd antwoord:S
Die Marokkanen kregen geeneens de kans om te bewijzen dat zij ook een prima bijdrage aan een fantastische clubavond konden leveren
Jij zou toch ook pist raken als je gaat stappen met je vrienden en je hebt 100 kilometer gereden om te horen dat je er niet inkomt:S
Die mensen die altijd en overal geweigerd worden moeten echt eens naar hunzelf gaan kijken ipv de schuld te geven aan de beveiliging, je word niet voor niks overal geweigerd.

Ik doe geeneens wat, alleen omdat andere Marokkanen het altijd verpesten, zou ik naar mezelf moeten kijken????

Huh????

Echt niet, ze onderzoeken of de persoon terecht geweigerd is, en als er word gezegd, de persoon was agressief tegen ons, dan trek je als slachtoffer altijd aan het korste eind.

Zie je, dat bedoel ik nou!
Zo'n meldpunt helpt geen kut en die discotheek-eigenaren en portiers zullen er ook geen stuiver minder om verdienen:cry:

Het is gewoon legitiem Marokkaantje bashen:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 september 2007 om 12:39:
Wat een vreemd antwoord
Die Marokkanen kregen geeneens de kans om te bewijzen dat zij ook een prima bijdrage aan een fantastische clubavond konden leveren
Jij zou toch ook pist raken als je gaat stappen met je vrienden en je hebt 100 kilometer gereden om te horen dat je er niet inkomt

Die beveiligers hebben het prima ingeschat, als ik ergens niet binnen kom, wat ik nog nooit heb meegemaakt, ga ik gewoon ergens anders heen.

Ik doe geeneens wat, alleen omdat andere Marokkanen het altijd verpesten, zou ik naar mezelf moeten kijken????

Huh????

Dat stukje gaat niet over jou, je moest ook dit stukje lezen:
Uitspraak van Sabhi Salaam :D op vrijdag 28 september 2007 om 11:22:
De bekende druppel.....
Dat gaat toch niet over jou?!?!
Zie je, dat bedoel ik nou!
Zo'n meldpunt helpt geen kut en die discotheek-eigenaren en portiers zullen er ook geen stuiver minder om verdienen

Het is gewoon legitiem Marokkaantje bashen

Het helpt wel degelijk, maar het is heel simpel, je maakt pas ergens melding van als je onrecht is aangedaan, en geloof me, de mensen die worden geweigerd, worden geweigerd om een rede. Het geval wat betreft de Jam gaat echt nergens over, maar "kut marokkanen" komen er niet in, NOOIT!
Waarschuw beheerder
Uit ervaring zorgt dat volk meestal voor ruzie en andere narigheid. Prima beleid als je het mij vraagt(y)

Waarschuw beheerder

Inderdaad. Puur op ervaring en intuitie, eigenschappen die je wel moet hebben als je aan de deur staat.

Het ligt er nogal aan hoe je jezelf presenteert als je aan de deur komt. De Marokkaanse 'rotjongens' hebben nogal de neiging om disrespectvol over te komen bij alles wat enige vorm van authoriteit heeft. Of dat nu bij de politie of bij een portier is.

Ik begin een beetje te twijfelen aan de oprechtheid van jouw posts en dat je je nogal wat dommer en wereldvreemder voordoet dan je werkelijk bent. Als je al diegene bent voor wie je je voor doet, that is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 14:57:
Ik begin een beetje te twijfelen aan de oprechtheid van jouw posts en dat je je nogal wat dommer en wereldvreemder voordoet dan je werkelijk bent. Als je al diegene bent voor wie je je voor doet, that is.

joh hij is verbannen omdat het een fake was.........

Waarschuw beheerder
donateur
In 1940-1945 waren er in Nederland meer mensen die alles zo passief gelaten over zich heen lieten komen zoals jy.
Het heeft dan ook niet veel gescheeld of jullie hadden hier in Nederland nu met 4 naamvallen gesproken

ik zie even het vergelijk niet. ik weet we'll wat je bedoeld, daar niet van.
vroeger toen ik op stap ging (10 jaar geleden inmiddels) was het ook een probleem dat donkeregeweigert werden, ik was er toen ook falikant op tegen. ik ben toen begonnen in de horeca, en heb toen menig discussie gehad met portiers, eigenaren, bedrijfsleiders, klanten etc. hierover.
en heb genoeg gezien met eigen ogen.
En mijn conclusie is : " het is niet zo simpel"

het is van mij geen
struisvogel politiek

want om het grotere probleem, waar dit een symptoom van is, en niet de oorzaak. Moet worden op gelost. Net dit symptoom gaan bestreiden is
struisvogel politiek

edit----
mijn betoog betekend dus niet dat ik het grotere probleem zie, dat er kut Marokkanen zijn.
Het is een samen spel van vele factoren, waar bij je vaak de vraag moet stellen wat was er eerder de kip of het ei. En zolang de kip niet zegt, "what ever, dan was jij er eerder" kun je helemaal niet beginnen met oplossen van het probleem.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y)

Waarschuw beheerder
Ik vind de beleidvoering van de Jam erg slap

ik zou wel hetzelfde hebben: IK bepaal wie ik binnen wil hebben en wie niet. Als ik je niet mot, dan kom je er niet in. Zie ik je binnen dan laat ik je eruit trappen.

Slappe van de Jam in dit geval is, is dat ze niet hardop hiervoor uit durven komen. Want het is politiek niet correct om te zeggen dat je geen apen in je tent wilt.

Dat dit in Utregt moet gebeuren... waar als iemand je niet mot, hij dat gewoon zegt

ik zeg: De brand erin

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 12:01:
Allereerst wil ik het misverstand uit de wereld hebben dat wij zouden zijn ontslagen.
Enige weken voor de bewuste 18 augustus zijn we zelf als collectief opgestapt omdat we het niet eens waren met het nog verder uitvoeren van het door The Jam..............geen betoog.
Indien er vragen zijn naar aanleiding van mijn schrijven benantwoord ik deze natuurlijk graag.

op de een of andere mannier roept dat vraag tekens bij mij op.
Als je zo achter je besluit staat met zijn allen op te stappen, en dan toch je via een omweg voor de deur staat.
Hoe ver sta je dan achter je besluit. En hoe moeten de collega's er wel over denken die wel weigeren daar te staan.
Op de een of andere mannier heb ik geen lekker gevoel bij dit verhaal.

Zoals ik al zei we hebben gewoon een maatschappelijk probleem van rassen, zelfs mensen die het hards schreeuwen dat een persoon als bij voorbeeld Wilders enorm fout bezig is, dat die slecht is. Zelfs onder hun zit een groot percentage wat stiekem in hun hart ook racist is. (ff ter info ik ben zelf anti Wilders)
Of je nu praat over kleinig heden, een marokkaan gaat naast ze in de bus zitten, ze gaan geen discotheek in waar veel donkeren komen, als een donkere geïnteresseerd in de dikke velgen van hun auto kijkt wordt die waarschijnlijk zo gestolen.
Veel mensen zijn stiekem in hun hart racist. En schamen zich daar voor, en omdat te ontkennen moet net een kruistoch begonnen worden tegen de echte Hitlers.
Marokkanen moeten gewoon een disco in kunnen vinden ze, of ze er nu uit zien als een paar kut marokkanen, ze zijn pas kut marokkanen als ze iemand die zij kunnen in aan de tieten hebben gezeten, dan zijn et kut marokkanen, en mogen ze ook geen enkele disco meer in, eigenlijk moeten ze dan ook op de brandstapel, maar jammer dat milleu wetgeving dat in Nederland tegen houdt.
Niet snappende dat negen op de tien portiers gewoon de kut marokkanen buiten probeert te houden, waar bij de kans er groot in zit dat een op de twee marokkanen die hij tegen houd GEEN kut marokkaan is. De tiende, dat is de portier met de witte punt muts, ja daar moeten we van af, net als de echte kut marokkanen.

Maarja dan vraag ik me wel eens af waarom zijn kut marokkanen kut, komt het door de cultuur, dwingen wij ze er in door onze stiekeme hitlertjes, komt het door hun opvoeding, komt het door dat ze niet kunnen omgaan met onze losse wetgeving. Komt het door dat ze denken dat iedere blanke het zelfde uit ziet als die portier met die witte puntmuts, verwachten wij als "Nederlanders" direct bij elke mis stap niet dat het kwaadwillend was?
Ik denk dat het van alles wat is.

Maar een ding, als we ons eens over onze voor oordelen heen zouden kunnen zetten in een relaxte sfeer, een kennis leren maken, waar bij we mekaar respecteren.
Alleen zo'n situatie creeer je niet , door "at gun point" met mekaar in een ruimte te vertoeven.

Ik heb zelf altijd ontzettende vooroordelen gehad over Polen, ik woon zelf aan de grens, en heb daar genoeg ver halen over gehoort, om te weten wat voor krepuul dat is. En nu ga ik op (werk)vakantie, waar ik toch wel wat werkende Polen heb leren kennen.
Ik kan een ding zeggen, ik heb geen probleem meer met Polen.

Waarschuw beheerder
donateur
was je, je het vervelen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 15:27:
ik zie even het vergelijk niet. ik weet we'll wat je bedoeld, daar niet van.

Wat is het nu, begryp jy my nou niet of begryp ik jou niet.
Links of rechts graag.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil me niet binden aan een kant, ik ben geen kuddedier.

Ik vind dat menselijkheid in Nederland heel belangrijk is. Ik ben me er van bewust dat er problemen zijn met minderheden.
Ik vind alleen dat deze problemen op een menselijke wijze moet worden opgelost, en niet op een methode als personen als een Wilders ze wilt oplossen.
Het probleem zit aan twee kanten, en moet heel gedegen op gelost worden, niet met one-liners. Of eenzeidig bekeken meningen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 16:37:
Ik wil me niet binden aan een kant, ik ben geen kuddedier.

Ik vind dat menselijkheid in Nederland heel belangrijk is. Ik ben me er van bewust dat er problemen zijn met minderheden.
Ik vind alleen dat deze problemen op een menselijke wijze moet worden opgelost, en niet op een methode als personen als een Wilders ze wilt oplossen.
Het probleem zit aan twee kanten, en moet heel gedegen op gelost worden, niet met one-liners. Of eenzeidig bekeken meningen.

Even ON topic s.v.p.
Het gaat hier om het door The Jam opgelegde deurbeleid aan de portiers wat hier door de portiers aan de kaak wordt gesteld.
Eén van de portiers geeft een chronolische toelichting over de gang van zaken en ook nog een reden waarom er die avond is besloten toch WEL te werken.
WAT SNAP JIJ NIET???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 17:37:
WAT SNAP JIJ NIET???

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 17:37:
WAT SNAP JIJ NIET???

nouw dat hij toch is gegaan, je weet toch van te voren dat je dat (kut)beleid dan toch weer opgelegd gaat worden.
En als je besluit maling te hebben aan de regeltjes, en dan komt een bedrijfsleider die je zegt, dat je ze er uit moet halen, dan zeg je toch ook flikker eens lekker op.

Waarschuw beheerder
donateur
even voor de duidelijkheid, ik vind dus dat uit gezocht moet worden of het deurbeleid van die discotheek echt zo waardeloos is, en zo ja zwaar af gestraft.
Maar ik wil deze zaak dus niet op de brandstapel zetten, omdat die portiers dat zeggen. Naar mijn idee is er ook een andere kant van het verhaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 17:54:
nouw dat hij toch is gegaan, je weet toch van te voren dat je dat (kut)beleid dan toch weer opgelegd gaat worden.
En als je besluit maling te hebben aan de regeltjes, en dan komt een bedrijfsleider die je zegt, dat je ze er uit moet halen, dan zeg je toch ook flikker eens lekker op.

Wat ik begrepen heb, is dat ze uit loyaliteit met hun werkgever zijn gaan werken, misschien had die een soort van wurg contract, ik zou mijn werkgever ook niet laten vallen.
In dit geval weet ik het niet, maar ik denk dat de portiers wel overwogen hebben om nog een dagje te blijven daar.

Waarschuw beheerder
donateur
het zou kunnen, maar mij geeft het niet echt een bevredigend gevoel.
wat ik zeg, ik zou hier van gewoon meer van willen weten, voor ik hier over een oordeel klaar heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 september 2007 om 19:01:
het zou kunnen, maar mij geeft het niet echt een bevredigend gevoel.
wat ik zeg, ik zou hier van gewoon meer van willen weten, voor ik hier over een oordeel klaar heb.

Helemaal true!
Dat wordt alleen een hachelyke zaak als de andere "party" zich letterlyk "verstopt" en nergens op wil reageren, niet in de media, helemaal niks gewoon.
Als ik andersom onterecht van iets zou worden beticht zou ik me met hand en tand verdedigen.
De ex-werkgever Excellent Security uit Nieuwegein in kwestie, het beveilingsbedryf wat er tussen zat dus, heeft links en rechts al uitspraken gedaan dat de desbetreffende portiers voetbal-hooligans en drugsverslaafden zouden zyn.
Dit zou ik een "schot door eigen voet" noemen want wie zou nou zulk personeel in dienst willen hebben?
De conclusie begint zich al met al zo langzamerhand op te dringen, niet? ;)
Waarschuw beheerder
we hebben het toch niet over een openbare bibliotheek?

Dus als een eigenaar van een tent sommige niet binnen wil hebben mag hij dat zelf bepalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dekx op zondag 30 september 2007 om 11:28:
we hebben het toch niet over een openbare bibliotheek?

Dus als een eigenaar van een tent sommige niet binnen wil hebben mag hij dat zelf bepalen.

Jy trekt een vergelijking met een bibliotheek.
Ik zal speciaal voor jou de vergelyking met een auto doen
Is de auto van jou? -> Ja.
Mag je daarom overal zo hard ryden als je wilt? -> Nee.
Waarom niet? -> Wetgeving.
En het is nou PRECIES diezelfde wetgeving Dennis die de regel van hetgeen jy zegt overruled.
Grondwet artiekeltje nummertje 1.
Capice?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 10:46:
dat de desbetreffende portiers voetbal-hooligans

Oh, van Utrecht? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 30 september 2007 om 15:54:
Oh, van Utrecht?

ajakkes, kakkies en haagse joden :rot:

Waarschuw beheerder
Oewwwwh....
De oude hoofdportier die de het jaar hiervoor heeft gestaan is ook uitgenodigd voor het afleggen van een verklaring door de afdeling Byzondere Wetten waar het onderzoek nu in het eindspel zit.
Hy is destyds "heengezonden" omdat hy zich niet aan het maximaal aantal allochtonen opgelegd door The Jam heeft gehouden.
I feel the tension in the air .... :roflol:

Waarschuw beheerder
ja en kreeg ook te horen dat hij veel grote klanten aan het kwijt raken is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 14:44:
ja en kreeg ook te horen dat hij veel grote klanten aan het kwijt raken is

Je bedoelt Excellent Security?
Ja dat klopt die vorige hoofdportier mag nu ook donderdag op gesprek bij Byzondere Wetten.
Reken maar dat het dossier nu voldoende body heeft om als slaghout te dienen.
De komende weken zullen sommigen wat minder goed slapen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:00:
Je bedoelt Excellent Security?

Ja dat klopt die vorige hoofdportier mag nu ook donderdag op gesprek bij Byzondere Wetten.

De komende weken zullen sommigen wat minder goed slapen

1 in het bijzonder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:04:
1 in het bijzonder

Ja joh die vent van dat poppenkastbeveilingsbedryf Excellent Security zal inmiddels toch ook geen oog meer dicht doen?
Hy heeft dat deurbeleid een jaar lang goedgevonden maar daarover wordt ie nu ook helemaal doorgezaagd door het Bureau Discriminatie Zaken in Utrecht.
Door 1 van zyn opdrachtgevers het ROC was ie toch een tyd geleden al de laan uit gebonjourd?
Sommigen hadden never never een eigen zaak mogen beginnen en lekker in loondienst moeten blyven.
Najah... binnenkort mag ie een nummerte trekken bij het CWI en ik denk niet dat hy de enige zal zyn :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 18:09:
Door 1 van zyn opdrachtgevers het ROC was ie toch een tyd geleden al de laan uit gebonjourd?

half september ofzo

Najah... binnenkort mag ie een nummerte trekken bij het CWI en ik denk niet dat hy de enige zal zyn

70% van zn laatst verdiende loon en gezien dat de betalingen niet echt helemaal gelijk lopen zal die 70% niet veel zijn

Hy heeft dat deurbeleid een jaar lang goedgevonden maar daarover wordt ie nu ook helemaal doorgezaagd door het Bureau Discriminatie Zaken in Utrecht.

En BW

Waarschuw beheerder
ben benieuwd allemaal
Waarschuw beheerder
donateur

Lees voor meer info:
http://www.ad.nl/utrecht/article1624209.ece

Ik ben geen allochtoon dus heb er geen last van :P

Tevens gedraag ik me ook niet beter dan een ander, heb ik geen jas met bont kraag, heb ik nooit een gymbroek met nep prada's aan, kom ik niet met een groep van 30 man aan, praat ik normaal en veroorzaak ik geen overlast.

Daar zal het aan liggen denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is je lange ei kapot, Viridian?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 14:10:

Waarschuw beheerder
Als je vaak genoeg gaapt, is er misschien ooit wel iemand die iets naar binnen durft te stoppen, zonder de vrees dat het spontaan afsterft. (Y).

Waarschuw beheerder
jij ben echt origineel he :/

Waarschuw beheerder
Ik kan het niet helpen dat jij dat dagelijks te horen krijgt.

Waarschuw beheerder
nog zo'n originele zin he

kom op ff wat nieuws als je je best wilt doen om iemand af te zeiken

Waarschuw beheerder
Prima beleid!!
Waarschuw beheerder
pfff vroeger kwam je als gabber met je kale kop ook nergens binnen, ja nou en dan ging ik gewoon naar een andere tent en liep ik ook niet gelijk moord en brand en discriminasie te schreeuwen.

Sommige mensen gaan gelijk zielig lopen doen, en dan nog ontkennen dat ze nooit wat flikken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 14:10:

Sorry, discussiëren doet men met argumenten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 07:42:
Sorry, discussiëren doet men met argumenten.

weet jij al of er vooruitgang is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 20:09:
Prima beleid!!

idd scheeld een hoop ruzie!

Waarschuw beheerder
Zie maar op welke grond jullie allochtonen jongeren weigeren.

Die dragen toch altijd van die gouden kettingen en te wijde broeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 10:43:
Die dragen toch altijd van die gouden kettingen en te wijde broeken.

Moet je die kale naast je op je enige foto bij glorification eens bekyken, daar win je toch ook weinig bingo's mee of niet.
(zeg my wie Uw vrienden zyn, en ik zeg U wie U bent)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
bullshit ik ben daar met een marrokaan binnen geweest en goed gefeest :/ broodje aap verhaal (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 21:11:
bullshit ik ben daar met een marrokaan binnen geweest en goed gefeest broodje aap verhaal

vriend de bewijzen liggen al op tafel ;-)
dus dat broodje aap sorry gaat niet op (y)

En wanneer was dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 21:46:
En wanneer was dat?

wel een tijdje geleden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 21:46:
broodje aap

Hahahaha....

Wat nou 'slecht' deurbeleid?

Zou landelijk beleid moeten zijn.

Niemand moet ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 21:49:
wel een tijdje geleden

je kan lezen dat ze eerst een norm hadden van maximaal 10 marokkaanse jongens.....
Daarna was het 0.
daar gaat het om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 22:04:
je kan lezen dat

Sjahh... dat is dus de vraag bÿ de laatste twee komedianten.
Die laatste "mysterieuze" is zo doorzichtig als m'n ster na een goede beurt.
Hy woont overduidelik nog by z'n moeder, is voor Feyenoord, leeft Feyenoord, logisch als er geen meisjes zyn DAN maar jongens, en heeft ook de hond niet voor niets. Twee weten namelyk meer dan één.
Guys (da's Engels) het is hier een discussieforum.
Niet een kladblok waar je wat loze kreten kan neerkalken okay?

Waarschuw beheerder
Marit :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 22:38:
Die laatste "mysterieuze" is zo doorzichtig als m'n ster na een goede beurt.

Waarschuw beheerder

Ja, als er ergens een (fout) deurbeleid is, is het bar slecht gesteld met de maatschappij :vaag:

Waarschuw beheerder
moeite met begrijpend lezen :/
regel erboven hoort er ook bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 10:13:
regel erboven hoort er ook bij

Dan geldt nog steeds mijn antwoord?

Waarschuw beheerder
ja dan ben ik van mening dat het eind zoek is!
als het overal zo is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:55:
als het overal zo is

dan is idd het eind zoek maar ik denk niet dat t zo erg is. Mensen worden geweigerd.. niet alleen allochtonen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en daar gaat het nu niet om he ;-)
Waarschuw beheerder
naja dan hou ik mijn mond wel ok?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 10:12:
Ja, als er ergens een (fout) deurbeleid is, is het bar slecht gesteld met de maatschappij

heeft dit te maken met de portiers of met de ervaring die portiers hebben met dit soort lui?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 16:32:
Uitspraak van Proud2beWout op vrijdag 2 november 2007 om 10:12:
Ja, als er ergens een (fout) deurbeleid is, is het bar slecht gesteld met de maatschappij

heeft dit te maken met de portiers of met de ervaring die portiers hebben met dit soort lui?

sarcasme?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 13:09:
naja dan hou ik mijn mond wel ok?

Wat ga jy doen na je studie rechten? :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 19:43:
Wat ga jy doen na je studie rechten?

Jou bijbrengen dat t JIJ is? Nee, ik weet het niet.. suggesties of moet ik gewoon mijn mond houden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 19:55:
Jou bijbrengen dat t JIJ is?

Voor de "t" hoeft geen 't hoor.

Waarschuw beheerder
portier staan :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 19:58:
Voor de "t" hoeft geen 't hoor.

AU

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 19:58:
AU

Daarom.
Je laat je wel heel erg makkelyk uit het veld slaan.
Een beetje ruggegraat heb je wel nodig in het leven
straks.
Work on that one (Y)
Waarschuw beheerder
Haha.. lieverd.. je zit op partyflock?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 20:04:
Haha.. lieverd.. je zit op partyflock?

En dat is???
Een plek waar mensen zonder na te denken maar van alles kunnen neerkalken over een beladen onderwerp als dit?
Waarschuw beheerder
In ieder geval hoef je niet alles serieus te nemen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 20:11:
In ieder geval hoef je niet alles serieus te nemen?

Als je tot de MacDonalds-generatie behoort dan hoef je idd helemaal niks serieus te nemen.
Je hebt dan maar twee zorgen: 1. kan ik zo nog een MacFlurry kopen en 2. heb ik nog beltegoed.
Ga eens een keer nadenken hoe het komt dat er byvoorbeeld water uit de kraan komt.
De maatschappy heeft dan later nog wat aan je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 20:17:
Ga eens een keer nadenken hoe het komt dat er byvoorbeeld water uit de kraan komt.

omdat we tegenwoordig in wc pissen? vroeger toen we niet in de wc's pisten maar in beekjes en rivieren moesten we daar ook uit drinken... nu is alles gelukkig anders.
Waarschuw beheerder
the jam is zowiezo een kuttent :D je moet blij zijn als ze je weigeren :D
Waarschuw beheerder
Allereerst, denk om je hart.

Op partyflock zie ik niet echt het nut om heel erg serieus te doen?! Denk niet dat het veel heeft te maken met de/een MacDonalds-generatie maar met het feit dat als ik serieus wil praten dat ik dat niet op partyflock ga doen. Misschien dat jij in je omgeving weinig mensen hebt met wie je een knap gesprek kan voeren en dat je daarom op partyflock maar de held uit gaat hangen.

Doe lekker wat je wil doen en ga vooral overal lekker serieus op in maar bedenk dat niet iedereen hier even serieus is als jij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 2 november 2007 om 20:23:
the jam is zowiezo een kuttent je moet blij zijn als ze je weigeren

blije kut studenten, ben er 1keer geweest toen het wel oke, daarna nog 2keer en dat was zwaar kut (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 2 november 2007 om 20:21:
omdat we tegenwoordig in wc pissen? vroeger toen we niet in de wc's pisten maar in beekjes en rivieren moesten we daar ook uit drinken... nu is alles gelukkig anders.

... niet voorzeggen Smarty ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 20:31:
Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 2 november 2007 om 20:21:

aanpassen dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 20:26:
dat je daarom op partyflock maar de held uit gaat hangen.

Voordat je met my begint check even de hele waslijst aan pipoos zoals jy die de oren aardig "doorgeflossed" hebben gekregen.
Ook voor jou nogmaals: Lezen vergroot je kennis. Echt hoor!
Waarschuw beheerder
Ja, ik ben bezig in de laatste Harry Potter. Ik wens je veel succes met je missie om van partyflock een soort Lagerhuis te maken en geniet vooral een beetje van het leven :kusje2:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 21:02:
Ja, ik ben bezig in de laatste Harry Potter.

In elk grapje zit een kern van waarhyd.
Waarschuw beheerder
ik ben vandaag zo vrolijk... zo vrolijk zo vrolijk
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of die boeken van Harry Potter nou wel zo betrouwbaar zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ligt er maar aan of je het in een breder perspectief wil zien of niet.
Waarschuw beheerder
ik moet nu toch echt even poepen mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 2 november 2007 om 21:37:
ik moet nu toch echt even poepen mensen

Hahaha cute (Y)
Je zou zomaar iemand van The Jam kunnen zyn.
Daar poepen ze al week na week of die hut wordt
gesloten door de gemeente.
O ja laat nog even weten of het een PZD was of
niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 01:04:
Daar poepen ze al week na week of die hut wordt
gesloten door de gemeente.

wordt die gesloten dan ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 01:04:
O ja laat nog even weten of het een PZD was of
niet.

wtf is een pzd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van p2bw op vrijdag 2 november 2007 om 21:02:
Ja, ik ben bezig in de laatste Harry Potter. Ik wens je veel succes met je missie om van partyflock een soort Lagerhuis te maken en geniet vooral een beetje van het leven

Ron en hermelien gaan trouwen, net als harry en dat andere chickie. The End.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:12:
wordt die gesloten dan ?

En OF ie gesloten wordt. Iedereen roept wanhopig "nee nee nee" maar dicht gaat ie :woop:

Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 01:12:
wtf is een pzd

PZD = Poepen Zonder Douwen.

Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 3 november 2007 om 09:59:
Ron en hermelien gaan trouwen

Ron en Hermelien gaan in het echt juist SCHEIDEN hahahahaha!
Maar dat is iets wat jy nog niet kan weten :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat moet je daar van zeggen.. laat ik het zo zeggen dat ik de gevoelens van mensen wel begrijp.
Dat het deurbeleid zaak is van de eigenaar.

Maar ik blijf van mening dat de politiek jaren lang verhalen hebben lopen vertellen.. ons hebben lopen gek maken met allemaal blablabla en er maar weinig van terrecht is gekomen qua integratie.
Dat is vrij duidelijk.

Nu is dat probleem er.. en vind ik dat ze best strenger mogen wezen..

Wat alleen zo gek is de oplossing is zo simpel.. maar geen eigenaar die daar aan denkt:

Voer onmiddelijk discopassen in en verplicht ze net als een ID kaart. Ga je 1 keer de fout in of 2 keer.. staat het op die kaart.

De inverstering is minimaal als je het tegenover de overlast zet.

Nog een persoonlijke mening: Utrecht en vooral het deurbeleid daar is erg vreemd. Je kan zelfs hoorde ik gewijgert worden als je geen vrouw mee neemt al staat dat niet in de regels.

oplossing -> Discopas Per direct invoeren. heb je ook niet dat gezeur over discriminatie.
Waarschuw beheerder
zolang ze The Jam maar niet inkomen"

zullen ze het zelf naar gemaakt hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 14:57:
Utrecht en vooral het deurbeleid daar is erg vreemd. Je kan zelfs hoorde ik gewijgert worden als je geen vrouw mee neemt al staat dat niet in de regels.

dit gebeurd bij de studenten avonden enzo ja bij de jam en de storm (N) maar dit zijn balletenten ga maar naar tivoli daar is alles top (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 14:34:
Ron en Hermelien gaan in het echt juist SCHEIDEN hahahahaha!
Maar dat is iets wat jy nog niet kan weten

Eg nie, dat is geen happy end :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 3 november 2007 om 17:48:
Eg nie, dat is geen happy end

Happy endings zyn een zeldzaamhyd maar Ron kiest er blykbaar zelf voor geen happy ending te hebben.
Hoe is het in de Poema?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 21:13:
Happy endings zyn een zeldzaamhyd maar Ron kiest er blykbaar zelf voor geen happy ending te hebben

Ik geloof er niks van, na vijf boeken heeft de gozer het gewoon verdiend om een hele zooi roodharige monstertjes op de wereld te zetten :/

Hoe is het in de Poema?

Geen idee, ik ga niet vanavond. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 14:57:
oplossing -> Discopas Per direct invoeren. heb je ook niet dat gezeur over discriminatie.

Zoals je al uitgebreid hebt kunnen lezen speelt er by The Jam zoveel meer mee.
Byvoorbeeld een vriendinnetje van de bedryfsleider die iets met een Marokkaanse jongen heeft gehad en dat daardoor bij de bedryfsleider rancune gevoelens zyn ontstaan.
Jouw oplossing werkt enkel en alleen als dit soort motieven niet meespelen.
By The Jam is dat by lange na niet het geval.

Waarschuw beheerder
Hoe is het in de Poema?

over het algemeen goed (Y)

meestal worden er feesten gehouden, geen normale club zoals monza jam en storm. en dan komen er over het algemeen echt publiek die ze willen hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 14:34:
PZD = Poepen Zonder Douwen

dat noem ik altijd dunschijt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 3 november 2007 om 21:16:
Ik geloof er niks van, na vijf boeken heeft de gozer het gewoon verdiend om een hele zooi roodharige monstertjes op de wereld te zetten

Sorry. Ik bedoelde Ron Kort, eigenaar van Excellent Security. Het poppenkastbeveiligingsbedryf wat by The Jam stond en nog even by de Poema staat.
Om even een poker-term aan te halen: die heeft zyn hand beduidend overspeeld en vandaar geen happy ending.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 21:26:
Sorry. Ik bedoelde Ron Kort, eigenaar van Excellent Security. Het poppenkastbeveiligingsbedryf wat by The Jam stond en nog even by de Poema staat.

Ah nu volg ik het, ik was al van plan dat boek eens te bekijken waar dat stond :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 3 november 2007 om 21:29:
Ah nu volg ik het, ik was al van plan dat boek eens te bekijken waar dat stond

Ik weet niet of Ron Kort van Excellent Security op een boek zit te wachten, hij heeft tot nu toe alle publiciteit gemeden als de spreekwoordelyke pest.
But anyway, media of geen media, wat komt dat komt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 21:26:
Sorry. Ik bedoelde Ron Kort, eigenaar van Excellent Security.

he ron ken ik wel :d hehehehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 21:48:
Ik weet niet of Ron Kort van Excellent Security op een boek zit te wachten,

komt er een boek over ron en zijn bedrijf dan ? hehehehe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 22:02:

Neenee maar op RTV Utrecht schuift ie nog wel eens voorbij om het uur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 22:06:
Neenee maar op RTV Utrecht schuift ie nog wel eens voorbij om het uur.

is dat zo ? nooit gezien eigenlijk.. maar kijk nooit zovaak rtv utrecht. reclame ofzo dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 22:08:
is dat zo ? nooit gezien eigenlijk.. maar kijk nooit zovaak rtv utrecht. reclame ofzo dan ?

Ja dat RTV Utrecht nieuwsblok is wel grappig altijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 22:11:

:lol: collega's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 22:11:

zal eens kijkeng of ik hem zie vd week.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 21:54:
he ron ken ik wel hehehehe.

Dan weet je ook dat het thuis bij hem niet zo lekker gaat?
Ron heeft "z'n ladder tegen het verkeerde huis gezet"
En de vraag is wanneer dat uit gaat komen.
Ik bedoel z'n vrouw zal toch ook niet van gisteren zyn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 3 november 2007 om 22:02:

ja een heel hoofdstuk en dat was het net zo kort als dat zn bedrijf heeft geduurd :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 09:08:
net zo kort

Net zo KORT... haha humor :roflol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Actuele stand van zaken: Ron Kort van Excellent Security reageert maar niet op de dringende brief van Bureau Discriminatie Zaken Utrecht waarin hem wordt verzocht e.e.a. op te helderen over het door Excellent Security oogluikend toegestane discriminatie beleid aan de deur van The Jam.
Echter zoals het met computerproblemen is is het met dit ook: het gaat niet vanzelf weg, mocht hy dat gedacht hebben.
Bureau Discriminatie Zaken gaat Ron Kort nu telefonisch benaderen over waarom hij maar niet reageert en of hy uberhaupt nog gaat reageren. Wat op zich alweer genoeg zegt. Als je niks te verbergen hebt kan je altyd openheid van zaken geven. Toch?
De rug- en nekspiertjes komen weer een tandje strakker te staan zeg maar :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik d8 al wat blijft het stil en laat die vent van je eens zn foon opnemen!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:38:
De rug- en nekspiertjes komen weer een tandje strakker te staan zeg maar

dat word weer koppijn.

Had hem trouwens vrijdag nog gezien :x
hij neem nu ook echt alles aan he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:42:
ik d8 al wat blijft het stil en laat die vent van je eens zn foon opnemen!!

Haha ik denk dat ie nog in de auto zit nog?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:42:
hij neem nu ook echt alles aan he

Ja dat zal best haha!
Ik ga zelf van de week even met BW bellen in Utrecht hoe het met het dossier is want zoals ik het op die website van The Jam kan zien staat het ene na het andere feest op de agenda maar dat kan helemaal niet als ze dichtgaan :roflol:
O ja: Excellent Security heeft op haar website nog het ROC als opdrachtgever staan maar dat is al een tydje niet meer.
Dat mag er dus af.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:47:
Haha ik denk dat ie nog in de auto zit nog?

hands free bellen is een optie hahaha
Probeer het zo nog wel ff dan

Ja dat zal best haha!

ja echt gemiddelde leeftijd was 150 hoog. Zn kop was goud waard toen ik binnen kwam feessie was van een kennis van mij dus we gingen er ff kijken (snel weer weg trouwens)
Ik ga zelf van de week even met BW bellen in Utrecht hoe het met het dossier is want zoals ik het op die website van The Jam kan zien staat het ene na het andere feest op de agenda maar dat kan helemaal niet als ze dichtgaan

ja ben benieuwd is een tijdje stil maar ja dan komt de klap des te lekkerder aan :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:51:
ben benieuwd is een tijdje stil

Ja aan de buitenzyde is het stil maar achter de schermen lopen de trajecten gewoon door en het dossier is inmiddels al aardig gevuld en zal nu wel ter inzage liggen bij hogerhand (Y)

Waarschuw beheerder
oke mooi zo kan ik die andere kornuit ook ff op de hoogte stellen ;-)
die is een partij ongeduldig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 19:02:
oke mooi zo kan ik die andere kornuit ook ff op de hoogte stellen
die is een partij ongeduldig

Ja geduld joh ambtelyke molens roteren langzaam is het gezegde toch?
But they DO turn;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 19:04:
Ja geduld joh ambtelyke molens roteren langzaam is het gezegde toch?

ja maar hij werd heel ongeduldig hoor

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 19:04:
But they DO turn

maar geen 120 omwentelingen per minuut

Waarschuw beheerder
Morgen weer even terugbellen met de Kroonstraat.
More to cum eh... come.

Waarschuw beheerder

ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Ontwikkelingen!
De éérste die door de mangel wordt gehaald is Ron Kort, Excellent Security!!! (Y)
Bureau Discriminatie Zaken Utrecht heeft hem herhaaldelyk aangeschreven waarop hy niet reageerde. Hy dacht wellicht: "misschien houdt het vanzelf op".
Leermoment Ron. Computerproblemen gaan ook niet vanzelf weg.
Vervolgens heeft Bureau Discriminatie Zaken Ron Kort, Excellent Security gebeld en Ron Kort nam een stoere houding aan door te zeggen dat hy wat hem betrof niets meer wenste te zeggen en dat daarmee de kous af was. (zou ie met z'n advocaat gepraat hebben?;))
Bureau Discriminatie Zaken zet nu gewoon de volgende stap door een procedure starten waardoor de zaak voorkomt en iedereen straks mag opdraven om zyn zegje te doen.
Wedden dat die zitting interessant wordt!
Myn gedachten gaan uit naar de vergunning van Excellent Security die onder druk komt te staan...

Ik houdt jullie op de hoogte.

P.S. zou zyn vrouw al weten dat ie er een scharrel van de sportschool naast heeft?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 15:57:
P.S. zou zyn vrouw al weten dat ie er een scharrel van de sportschool naast heeft?

Ontwikkelingen!

aardige vorderingen :D

Wedden dat die zitting interessant wordt

dat word vrij vragen :D
goede leerproces voor mij mbt mn nieuwe job hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 16:07:
goede leerproces voor mij mbt nieuwe job

Nederlands ook maar even aanscherpen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 16:07:
goede leerproces

Waarschuw beheerder
to:Viridian

je levens werk of niet :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 16:55:
je levens werk of niet

Nog niet eens joh, de betrokkenen zyn ZO onhandig dat we ze aan deze kant alleen nog maar hoeven in te koppen.
Just takes a second :roflol:

Waarschuw beheerder
o god heb je er weer een taalpurist die iemand probeert af te bluffen omdat die persoon de nederlandse taal niet 100% beheerst

Doe liever mee met het onderwerp heb je niets nuttigs te melden taai dan lkkr af :bye:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 16:55:
je levens werk of niet

doen der weinig voor :D
als genieten tot jou levenswerk behoort dan ben je knap ongelukkig of niet??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 19:41:
Als er IEMAND geen recht van spreken heeft...
Cutierudie heeft LETTERLYK z'n ogen te dicht by elkaar staan (zie z'n foto's)
En dan gaat ie ook nog trouwen met iets waar je het "Lada-gevoel" by hebt

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 19:58:
Voor diegenen die het Lada gevoel niet kennen: Een Lada was in de jaren tachtig een aftandse auto uit het voormalig Rusland en met een Lada is het net als met een negerin: als je vrienden je ermee zien schaam je je eigenlyk kapot, maar als je er eenmaal in zit dan vindt je het vaak wel meevallen

En jij denkt dat ik me verlaag tot jouw niveau om hier op in te gaan? Blijf maar lekker voor de spiegel staan, want je bent echt geweldig. En ik ben oprecht blij voor jou dat je om je eigen grappen heerlijk kunt lachen, toppertje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee je verlaag je niet maar je klik wel en en pas je eigen antwoorden aan :s

wat heet van lagere niveau zijn :/

Waarschuw beheerder
In Moskou heb je ook zo'n club staat gewoon een bordje op de deur: 'alleen voor blanken, en negers dat is voor jullie eigen veiligheid' :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 november 2007 om 21:38:
En jij denkt dat ik me verlaag tot jouw niveau om hier op in te gaan?

... je zegt zelf nog dat je er niet op in zou gaan ... :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 18:51:
echt gemiddelde leeftijd was 150

zozo

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
D'r gaat geen lamp branden by die gasten?;)

Anyway, even ON topic weer dan met hieronder even een opfrissertje voor komende week.
Ontwikkelingen!
De éérste die door de mangel wordt gehaald is Ron Kort, Excellent Security!!!
Bureau Discriminatie Zaken Utrecht heeft hem herhaaldelyk aangeschreven waarop hy niet reageerde. Hy dacht wellicht: "misschien houdt het vanzelf op".
Leermoment Ron. Computerproblemen gaan ook niet vanzelf weg.
Vervolgens heeft Bureau Discriminatie Zaken Ron Kort, Excellent Security gebeld en Ron Kort nam een stoere houding aan door te zeggen dat hy wat hem betrof niets meer wenste te zeggen en dat daarmee de kous af was. (zou ie met z'n advocaat gepraat hebben?)
Bureau Discriminatie Zaken zet nu gewoon de volgende stap door een procedure starten waardoor de zaak voorkomt en iedereen straks mag opdraven om zyn zegje te doen.
Wedden dat die zitting interessant wordt!
Myn gedachten gaan uit naar de vergunning van Excellent Security die onder druk komt te staan...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Even een opfrisser van het geheugen, waar ging het ook alweer om?

Auteur: Michael Orie (---.speed.planet.nl)

Michael Orie de hoofdportier in kwestie.

Enige weken voor de bewuste 18 augustus zijn we zelf als collectief opgestapt omdat we het niet eens waren met het nog verder uitvoeren van het door The Jam opgelegde deurbeleid.
De reden dat er op 18 augustus toch is gewerkt is gelegen in het feit dat Excellent Security, het bedrijf voor welke wij werkzaam waren, die avond moest "leveren" en er geen overig personeel beschikbaar was om die posities op die 18 augustus in te vullen.
Excellent Security heeft ons gevraagd of wij die avond en zolang het nodig was die posities in konden vullen wat wij dan ook hebben gedaan.
Het deurbeleid wat ik op die 18 augustus heb gevoerd is niet het strikte aantal van nul allochtonen edoch de jongens met een kleurtje welke absoluut vaste klant waren wederom toe te laten.
Deze vaste klanten met een kleurtje waren door het strakke deurbeleid van nul de afgelopen weken teleurgesteld met een "nee" aan de deur.
DIT zijn dus de "allochtone" mensen die we op die bewuste 18 augustus hebben toegelaten en dus geen nieuwe aanwas.

Het opgelegde deurbeleid heb ik als "fout" gekwalificeerd omdat op donderdag avond = studentenavond in Utrecht wij ook de allochtone student, tip top gekleed en in bezit van een collegekaart moesten weigeren op redenen die wij dan zelf maar moesten verzinnen (ik quote hier de bedrijfsleider die dit LETTERLIJK zo tegen ons heeft gezegd.
De "gevallen" die in de optiek van de bedrijfsleider door de controle waren geglipt moesten door ons alsnog uit de gelegenheid worden vewijderd.
Omdat deze klanten vaak al de garderobe waren gepasseerd en aan het eerste of tweede biertje zaten was dit een behoorlijk beschamende vertoning.

Dat dit tot spanningen in de gelegenheid zelf en aan de deur heeft geleid behoeft geen betoog.

Met vriendelijke groet,

Michael Orie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 22:57:
Even een opfrisser van het geheugen, waar ging het ook alweer om?

Ja dat was alweer een poosje geleden:s
Waarschuw beheerder
Hassan Ahallak bevestigt wat zijn collega beschrijft. ,,Voor ons is het ook nog eens gevaarlijk. Onterecht geweigerde jongeren kunnen in hun woede agressief reageren. Dat hebben we na wat bedreigingen, scheldpartijen en vanaf de gracht naar beneden gegooide fietsen wel gemerkt,’’

Nou hardstikke terecht dat ze dan zijn geweigerd!!! Dat soort volk wil je toch niet in je tent hebben die zo reacheren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Baas op zondag 2 december 2007 om 23:06:
gewijgerd

:S:S:S

Scholieren tegen 1040 uren:rot:

Geweigerd:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 december 2007 om 23:17:
Uitspraak van ZXCVBNM op zondag 2 december 2007 om 23:06:
gewijgerd

Scholieren tegen 1040 uren

Geweigerd

Ag sterf toch dikzak! Ben diesjlektiesh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZXCVBNM op zondag 2 december 2007 om 23:06:
gewijgerd

Geweigerd

Moeten we weer bijdehand zijn dikzak, ben dieslecktieshj...

Scholieren tegen 1040 uren

Rond jij nou maar eerst je MBO af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Even een opfrisser van het geheugen

Jaaaaa, daar zaten we ook ECHT op te wachten...oftewel, hoe houd ik mijn eigen (inmiddels oervervelende) topic levend :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Baas op zondag 2 december 2007 om 23:34:
Ag sterf toch dikzak! Ben diesjlektiesh

Uitspraak van Baas op zondag 2 december 2007 om 23:36:
Moeten we weer bijdehand zijn dikzak, ben dieslecktieshj...

:gaap: :aai:

Dat je nou een keer ergens een 't' invuld waar een 'd' hoort te staan okee, maar kom op zeg geweigerd met een lange ij. :S

(te debiel voor woorden gewoon :lol: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2007 om 08:04:
Dat je nou een keer ergens een 't' invuld waar een 'd' hoort te staan okee, maar kom op zeg geweigerd met een lange ij.

(te debiel voor woorden gewoon )

Kijk nu zien we wel weer wie de dombo is (in dit geval iemand met een dikke plof kop).. Jij weet niet eens wat dyslectie inhoud, het betekend niet dat je geen werkwoord vormen kan, dus d of t dat is niet zozeer het probleem maar je hebt een soort van woord blindheid en juist mensen met dyslectie hebben vaak het probleem met lange of de korte ij… Maar goed hoef verder geen verantwoording af te leggen aan zo’n dom mbo kind als dat jij bent..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 07:42:
Was jy nu al getrouwd met je negerin uit de Bijlmer?

O ja ik heb nog een goeie:
- Wat is de meest verwarrende dag in de Bijlmer?
: "vaderdag"

Jij bent echt de meest geweldige vrouw op deze aardkloot (ik zou me echt doodschamen als ik jou was met je lager-dan-laag-racistische-gedrag. En dan heb ik het nog niet eens over dat mannelijke uiterlijk van je gehad, maar dat kan altijd nog). By the way, heb je je spiegel al schoongemaakt? :loser:

(en nu maar weer snel klikken by de moderator dat je gekwetst bent)

Oh, daarom plaats je dit berichtje met je zoveelste fake-profieltje zeker? En daarom ook met datzelfde fake-profiel een PBtje naar mij? :gaap:

Oh, wacht...je hebt jezelf alweer verwijderd? :roflol:
Aangemeld op: 18 november 2007 21:04
Status: verwijderd
Laatst hier: vandaag om 07:47
Laatste aanpassing: maandag 3 december 2007 om 07:47

Je bent lucht voor mij, lieverd...en die lucht stinkt ook nog :bye:

Zo, en nu weer gauw verder met je wereldnieuws in dit topic; wel bij de les blijven, hoor :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

O ja ik heb nog een goeie:
- Wat is de meest verwarrende dag in de Bijlmer?
: "vaderdag"

Oooooohh grof:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2007 om 14:46:
Oooooohh grof

Nou, vind je? Jij bent ook niks gewend, zeg :rot:

Ik hou me (nu nog) maar even in :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 17:19:
In Moskou heb je ook zo'n club staat gewoon een bordje op de deur: 'alleen voor blanken, en negers dat is voor jullie eigen veiligheid'

Ik denk dat Rusland wel iets anders is dan Nederland..

Waarschuw beheerder
Wat een stoere kenau om zo over mij te roddelen,achter mijn rug nog wel...........

hmmmm...
Lieffie dat zegt weer genoeg over haar gebrek aan info,zeg dan nix :x
Sommige mensen zijn onzeker over zich zelf dus proberen ze altijd iemand van het andere ras,sexe of whatever naar beneden te halen....

En als Meneer( Het) Annabooltje goed kan lezen kan hij ook zien wanneer we gaan trouwen,dan hoeft hij niet van die nutteloze vragen te stellen,vanwaar die interesse in mij,voel me vereerd hoor :vaag:

En niet meer zo nieuwsgierig :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 december 2007 om 23:53:
hoe houd ik mijn eigen (inmiddels oervervelende) topic levend

euhm mn topic ;-)

en als je het zo oervervelend vind :bye:

Waarschuw beheerder
Jeetje...stelletje vloppie-freakjes hier...zieliggggggg. Als je hier iemand op z'n huidskleur aanvalt, kom je er zeker wel mee weg? Dacht het niet... :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar ik vandaan kom zijn alle mensen groen.
Alleen de donkergroene hebben het wel wat lastiger;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 06:53:
Waar ik vandaan kom zijn alle mensen groen

Dus jij reageert racistisch op groen? Apart met die kleding van je :no:
laatste aanpassing