1 volger · 20369x bekeken
| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2008, vrijdag 15 augustus 2008 om 12:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja, grap is er nu wel vanaf. vond ik na 1 dag al overigens, maar dat terzijde
Whahahaha...Vorig jaar liep er ook zo'n gezelschap rond met een trompet....Die gast kon ook echt alles spelen...van verjaardagsliedjes tot het Tequila-lied....Best leuk om 06.00 uur 's ochtends....Ik vermoed dat die lui er dit jaar ook wel weer zijn.....Ze gingen in ieder geval alle campings af....
die motorkap vast wel, zeiltje er overheen en voila
Heb wel ff getwijfeld
Was aan het kijken of ie wel gleufdiebestendig was, maar helaas.
Dus vandaag een nieuwe vouwwagen gekocht
Te bewonderen op de campercamping, biertje en de rest staan klaar
leuk dat je even belde
Was ff gezellig
over 3 weken
Eigenlijk zouden we de drukpers van de programmakrant stil moeten leggen voor deze naam, maar het is echt te laat... Je zal hem daarom met pen of potlood zelf aan de line-up toe moeten voegen. Joost van Bellen, de man die electronische muziek in ons land op de kaart smeet, heeft ook een naamkaartje voor Lowlands weten te bemachtigen!
En things just keep getting better and better...
Get Well Soon, de band waarvan je nooit zeker weet met hoeveel man ze deze keer op het podium staan, maar altijd onder leiding van Konstantin Gropper, zijn ook aanwezig met hun folkische, poprockerige, singer/songwriter-achtige muziek waar eigenlijk geen vinger op te leggen
En things just keep getting better and better...
Get Well Soon, de band waarvan je nooit zeker weet met hoeveel man ze deze keer op het podium staan, maar altijd onder leiding van Konstantin Gropper, zijn ook aanwezig met hun folkische, poprockerige, singer/songwriter-achtige muziek waar eigenlijk geen vinger op te leggen
donateur
Was idd een erg vette set.
Ik dacht; Joost van Bellen, zal wel van die nichterige clubzooi zijn maar werd indd aangenaam verrast met een smerige stevige houseset in de breedste zin van het woord
jeeeeej, ik heb mijn camera toestemming binnen dus ik ben er echt bij en mag foto's maken
Goed bezig frans
Zal me van de week ff buigen over hoe, wat, waar wer de meeting gaan doen
Nog meer mensen die al kriebels hebben?????
Uitspraak van GeorgeTukker op donderdag 24 juli 2008 om 15:02:
Was idd een erg vette set.
Ik dacht; Joost van Bellen, zal wel van die nichterige clubzooi zijn maar werd indd aangenaam verrast met een smerige stevige houseset in de breedste zin van het woord
voor de liefhebbers om nog eens terug te horen:
http://www.megaupload.com/nl/?d=4JGK2M0G
jeeeeej, ik heb mijn camera toestemming binnen dus ik ben er echt bij en mag foto's maken
Ik zal uitkijken naar een lange lens op het veld
Nog meer mensen die al kriebels hebben?????
Pffft ik heb die krant al van voren naar achteren gelezen en daarna had ik gelijk zin om mijn tent, mat en slaapslurf in te pakken.......dus JA..je kan wel zeggen dat ik de kriebels al flink heb
Ik zal uitkijken naar een lange lens op het veld
inmiddels zullen de vaste LL mensen hier mij wel een beetje herkennen na al die jaren!
ik denk dat ik er donderdag al optijd ben om wat camping foot's te doen
dan lekker thuis slapen want wij staan niet op de camping dit jaar en hebben onze bungalow pas vanaf vrijdag ergens
dus vrijdag eerst naar het festival en dan tussendoor even een keer de auto uit gaan laden
maar verder is het dan 1 en al feest!
ik begin nu ook al echt zin te krijgen, de hoeveelheid mail met de mensen met wie ik ga begint ook elke week weer wat meer te worden dus iedereen leeft er al naar toe
maar eerst nog even rockit, WCTTF en FFWD en dan is het zo ver!
nu alleen nog een plek voor de meeting, maar daar hebben we brian voor
maar eerst nog even rockit, WCTTF en FFWD en dan is het zo ver!
wellicht dan tot welcome to the future!
ik denk dat ik er donderdag al optijd ben om wat camping foot's te doen
Kom je ff gezellig langs op de campercamping, ff de nieuwe vouwwagen inwijden
nu alleen nog een plek voor de meeting, maar daar hebben we brian voor
Gaat helemaal goed komen frans
Enneh gaan de poorten om half 2 weer open of word het nu wachten tot 5/half 6?
In de krant staat net als elk jaar weer dat de poorten niet voor 6 uur open gaan.
Ik hoop dat ze net als vorig de camping eerder open gooien, scheelt weer een paar uur dronken in de auto zitten
Na 7 jaar moet ik dit jaar helaas overslaan dus er moet een nieuwe camping-gek komen op camping 3 voor het organiseren van street raves achter het toilet gebouw
wie o wie
Sjaak afhaak
we vertrouwen helemaal op je brian
Das ook wel is fijn om te horen
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh de 24-uurs tent is niet meer!!!
Er komen nu 2 overdreven grote duracel batterijen voor terug, waar je als stuiterende konijnen 24-uur kan doorgaan
Het zal wel even wennen worden zonder wortel en 24-uurs tent, maar lowlands zou lowlands niet zijn als er niet weer iets supersssss voor in de plaats zal komen. Dus kom maar op met die prolong en die batterijen

We hebben er zin in!!!!!!!!
Er komen nu 2 overdreven grote duracel batterijen voor terug, waar je als stuiterende konijnen 24-uur kan doorgaan
Het zal wel even wennen worden zonder wortel en 24-uurs tent, maar lowlands zou lowlands niet zijn als er niet weer iets supersssss voor in de plaats zal komen. Dus kom maar op met die prolong en die batterijen
ben benieuwd!
ik begin er hier ook steeds meer zin in te krijgen! nog een paar weekjes en dan mogen we weer
waar heb je al die info vandaan?
Er zijn altijd rusteloze zielen voor wie
de nacht niet lang genoeg duurt en
slapen onacceptabel tijdverlies is.
Voor hen is er het roemruchte LOWLANDSCAFÉ,
gelegen in het 24-uursgebied.
Wanneer de reguliere programmering
het loodje legt, gaat in het
Lowlandscafé een genadeloze serie
dj’s van dubieus allooi onvermoeibaar
door met dansbare stemmingmakerij.
Geen wonder dat Duracell zich dit jaar
over het café ontfermt en haar een
nieuwe behuizing heeft geschonken in
de vorm van twee gigagrote als batterij
vermomde loodsen. Zeer toepasselijk
inderdaad, want in het Lowlandscafé
gaat je festivalvreugd langer mee! (IV)
Lowlandscafé, do 14:00-24:00, vr t/m
zo 00:00-12:00 en 22:00-24:00, ma
00:00-08:00
het is er wel maar heet gewoon anders
de nacht niet lang genoeg duurt en
slapen onacceptabel tijdverlies is.
Voor hen is er het roemruchte LOWLANDSCAFÉ,
gelegen in het 24-uursgebied.
Wanneer de reguliere programmering
het loodje legt, gaat in het
Lowlandscafé een genadeloze serie
dj’s van dubieus allooi onvermoeibaar
door met dansbare stemmingmakerij.
Geen wonder dat Duracell zich dit jaar
over het café ontfermt en haar een
nieuwe behuizing heeft geschonken in
de vorm van twee gigagrote als batterij
vermomde loodsen. Zeer toepasselijk
inderdaad, want in het Lowlandscafé
gaat je festivalvreugd langer mee! (IV)
Lowlandscafé, do 14:00-24:00, vr t/m
zo 00:00-12:00 en 22:00-24:00, ma
00:00-08:00
het is er wel maar heet gewoon anders

![[img width=421 height=75]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10752;127/st/20080815/e/Lowlands/k/264f/event.png[/img]](http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10752;127/st/20080815/e/Lowlands/k/264f/event.png)