Net een uurtje thuis...zit nog in een behoorlijke roes, maar wel met een grijns op m'n gezicht

Het was echt weer GE-WEL-DIG!!!

Lichamelijke gesteldheid....geen woorden voor

Maar dat neem ik voor lief
Enorm geluk gehad met het weer!!

En de wolkbreuk tijdens the Hives zorgde ook voor de nodige hilariteit

Buikschuivende debielen op de Alpha-heuvels én PonchoPower!!! (he Carlo

)
Idd waren Bookashade en Simian Mobile Disco top!!!!

Zo ook Bong-ra, N.E.R.D (bruiste vd energie!!), Franz Ferdinand, Anouk (wat een stem

), Promo (heeft me zeer verbaasd

, Joost van Bellen, Modeselektor,Scotch Egg, Santogold, Sven Väth, Miss Kittin..en nog vele anderen.
Tegenvaller (muzikaal gezien) waren toch wel the Sex Pistols...maar toch was het ook wel weer komisch. Wat een figuur is die Johnny Rotten

": "why are we performing in a tent? Are we a fucking circus-act?" Hij haalde de woorden uit m'n mond
Al met al...sfeer was gewoon super! Op Lowlands kan én mag gewoon alles

Security vond ik zeer tolerant. Bij hoofdingang werd nix gecontroleerd. Zo ook bij festivalterrein. Nergens opstootjes gezien...alleen maar blije, feestvierende, heerlijke gekke mensen
En wat die tolerantie betreft..dit was vooral te merken laatste avonden in de Lima
De reünie van Kees van Hondt sloeg echt alles!!!!

Al kwam je aanlopen zag je de bamboebossen, coniveren, dranghekken, vuilcontainers, mensen in vuilcontainers, afzetlint, lowlandgangers en ga zo maar door, de lucht in gaan

En dit allemaal op hoempapa-polka-ierse rampestamp-balkaneesgeriedel-muziek. GENIAAL wat daar gebeurde

GEKKENHUISSSS!!!!!
En ook het sfeertje in de 24-uurs tent zat er goed in!! En iedereen zo leip als het maar wezen kan

jeetje...ik kan wel door blijven ratelen over Lowlands
Enige minpunt waren toch wel de wc's bij de Groovetube/Bravo...hadden van mij meer plekken mogen zijn voor vrouwentoiletten

Was aan de kant van de Grolsch/Alpha wel beter geregeld.
Maar goed...heb MAXIMAAL genoten...maar ben nu toch echt behoorlijk naar de klote!!!