Partyflock

Forumonderwerp · 969009

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Bijgekomen van 2 weken geleden??

Hier gaan we opnieuw beginnen

Nog maar 50 weken :D:D

[img width=420 height=74 cacheid=0014130a00007a81bc3991191a01ffa06d]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10732;3/st/20080815/e/Lowlands+2008/dt/6/k/a5e2/event.png[/img]
[img width=420 height=74 cacheid=0013dcba00055bad13de432c1a01ffa06d]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10704;116/st/20070817/e/Lowlands+2007/dt/6/k/ebd1/event.png[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
alleen nunos en bitch zeggen me wat, de rest eigenlijk niet

maarja, hoe minder je kent, hoe meer je vrij lol kan hebben zonder te balen achteraf dat je een grote naam gemist hebt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jelle (L) TECHNO op woensdag 16 juli 2008 om 14:14:
Lekker hoor!

Ben benieuwd...

Jelle (l) TECHNO

...maar ik vrees het ergste ;-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op woensdag 16 juli 2008 om 20:33:
hoe meer je vrij lol kan hebben zonder te balen achteraf dat je een grote naam gemist hebt!

weer een wijze lowlands opmerking :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar blijft de LOWMAP 2008 editie? :c
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaze op donderdag 17 juli 2008 om 14:39:
Waar blijft de LOWMAP 2008 editie?

Bedoel je dat gedoe op je mobiel??
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Deed het vorig jaar niet op m'n mobiel :no:
Waarschuw beheerder
Ik kreeg het ook niet aan de praat :(
Ik had al een heel lijstje gemaakt om in mijn mobiel te proppen, maar helaas pindakaas. Toch maar weer met het ouderwetse blokkenschem in mijn kontzak rondgelopen.
Waarschuw beheerder
die ben ik na 2 stappen op het terrein meestal alweer kwijt. vandaar dat ik nooit veel verder dan de groovetube kom
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op donderdag 17 juli 2008 om 19:59:
die ben ik na 2 stappen op het terrein meestal alweer kwijt

daarom heb ik er altijd een stuk of 7 :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op donderdag 17 juli 2008 om 19:24:
Deed het vorig jaar niet op m'n mobiel

Bij mij deed hij het wel alleen was vrijdagavond mede daardoor mijn telefoon al leeg ;)
Ik doe het dit jaar ook met blokkenschema :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-mouse op donderdag 17 juli 2008 om 21:13:
Bij mij deed hij het wel alleen was vrijdagavond mede daardoor mijn telefoon al leeg

Dat had ik dus ook vorig jaar. Tot nu toe bevalt het mij het best om maar een paar bands echt in te plannen en voor de rest spontaan tenten binnen te lopen en willekeurig mensen te vragen wat vet is. Heeft de laatste twee jaar aardig wat aangename verrassingen opgeleverd.
Waarschuw beheerder
Ik pas nog beter op mijn blokkenschema dan op mijn polsbandje. Je mag em best even bekijken, maar ik hou je scherp in de gaten tot het blokkenschema weer keurig in mijn kontzak zit. Ik mis al 80% van lowlands en zonder het blokkenschema mis ik de laatste 20% ook nog :P :P
Waarschuw beheerder
deal! (tegen die tijd ben je waarschijnlijk toch niet al te scherp meer en kan ik sneaky wegzwalken)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-mouse op donderdag 17 juli 2008 om 21:13:
Bij mij deed hij het wel alleen was vrijdagavond mede daardoor mijn telefoon al leeg

Je kon je telefoon opladen daar....Je moest alleen 2 uur in de rij staan op hem te brengen...En ook weer een uur in de rij staan om hem op te halen....Als je met meerderen bent kan je beter ieder een dag de telefoon aanzetten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 18 juli 2008 om 17:11:
Je kon je telefoon opladen daar....Je moest alleen 2 uur in de rij staan op hem te brengen...En ook weer een uur in de rij staan om hem op te halen....

Gewoon iemand aanspreken die vooraan stond en er niet rijk uitzag, die 10 muntjes geven en je mobiel en je kan weer 2 uur van je kostbare tijd aan nuttigere dingen besteden
Waarschuw beheerder
of zoals ik heel vroeg naar de groovetube gaan; dan is er nog geen rij ;-)

nog een rijtje erbij trouwens. benieuwd of Roni Size komt opdagen

2562
Autokratz
Bong-Ra
Code Red
Deadmau5
Deformer
Erol Alkan
Fenin
Hercules And Love Affair
Hotlipzz & Jane
Kid Carpet
Kid Sister
Lykke Li
DJ Promo
Roni Size Reprazent
Scotch Egg (DJ)
Steve Aoki
The Longmen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 17:17:
Gewoon iemand aanspreken die vooraan stond en er niet rijk uitzag, die 10 muntjes geven en je mobiel en je kan weer 2 uur van je kostbare tijd aan nuttigere dingen besteden

Whahaha....das wel een goeie tip...(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneeuwbal!! op vrijdag 18 juli 2008 om 17:11:
Je kon je telefoon opladen daar....Je moest alleen 2 uur in de rij staan op hem te brengen...En ook weer een uur in de rij staan om hem op te halen....Als je met meerderen bent kan je beter ieder een dag de telefoon aanzetten

ik neem nu 3 telefoons mee voor iedere dag 1 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 juli 2008 om 17:17:

Heb vorig jaar ook gasten die dat hebben gedaan :respect:

Heb gewoon nog die ouwe nokia, gaat alle dagen gewoon mee :cheer:

En nog een tip voor je telefoon, neem je lader voor in de auto mee.
ff uurtje in je auto zitten en hij is weer vol ;p;p
Waarschuw beheerder
deadmau5! :respect:

ik heb iets van 3 platen van hem ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'lectronique op vrijdag 18 juli 2008 om 19:18:
deadmau5!

ik heb iets van 3 platen van hem ofzo

Ken hem niet, wat is het dan?
Waarschuw beheerder
Vet, deformer er ook nog bij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwindling op vrijdag 18 juli 2008 om 19:42:
Vet, deformer er ook nog bij!

ken ik ook niet, toch maar ff op youtube kijken wat het is :D
Waarschuw beheerder
donateur
https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/reisartikelen/telefoon-lader-penlite.nl.html
­

Deformer :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaze op vrijdag 18 juli 2008 om 20:18:
https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artike­­len/reisartikelen/telefoon-lader-penlite.nl.html

Had 2 jaar terug een handoplader mee, moest je opwinden zeg maar :(.
Werkte ook, alleen maar één dag en toen was ie stuk :D
Waarschuw beheerder
ach die telefoons; kan hem wel weer opladen, maar kan na 1 dag geen normaal nederlands meer spreken laat staan typen; veel meer dan "bij groovetube" komt er niet uit en dat weten die gasten waarmee ik heen ga nu wel. heb hem wellicht alleen nodig als wekker voor zaterdag 4 uur 's middags. (waar is de meeting nu zonder wortel?)
Waarschuw beheerder
donateur
in de pers tent kan ik hem opladen en wij zitten dit jaar voor het eerst niet op de camping maar in een huisje vlak bij, dus daar hebben we ook gewoon stroom :cheer:
daarnaast heb ik ook gewoon 2 accu's bij me voor mijn telefoon, ook net zo makkelijk

nu eerst vandaag eens een stukje zwemmen bij aquabest :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op zaterdag 19 juli 2008 om 10:59:
(waar is de meeting nu zonder wortel?)

Toch maar op de plek waar normaal de wortel staat en nu dat andere kreng.

Is ook vlak bij de groove-tube dus kunnen daarna met z'n allen aan de cocktails :cheer:

Mooie tijd ook 4 uur, ergste kater is dan wel weer weggedronken :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op zaterdag 19 juli 2008 om 11:51:
Toch maar op de plek waar normaal de wortel staat en nu dat andere kreng.

maar ik ga echt niet bij dat nieuwe kreng meeten hoor :[

dan maar ergens in de groove tube ofzo!

om 4 uur hoop ik wel weer mijn nest uitgerold te zijn, maar van mij mag het ook wel iets later :$
ik ben meer een nachtwezen dan een dagwezen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 20 juli 2008 om 16:03:
maar ik ga echt niet bij dat nieuwe kreng meeten hoor

Oké dan, aangezien jij de man met de camera ben, ben je ook een beetje de leider ;p;p;p

Links vooraan bij de groove-tube dan maar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op zondag 20 juli 2008 om 19:49:
Links vooraan bij de groove-tube dan maar?

pffff, wat is voor en wat is achter daar? vanaf de bar gezien of vanaf het podium gezien, of vanaf de ingang gezien?

ik vind het nu al verwarrend! moet je je voorstellen hoe het is na vele uren lowlands
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 20 juli 2008 om 20:00:
pffff, wat is voor en wat is achter daar? vanaf de bar gezien of vanaf het podium gezien, of vanaf de ingang gezien?

Ik ga er nog wel ff over na denken.
Kom gewoon terug met die wortel :[

Waarschuw beheerder
donateur
http://sites.3fm.nl/page/ss08_nieuws/267806/

Theo?
14-07-2008
Je maakt kans op kaarten voor Lowlands als jij en je vrienden de telefoon opnemen met Theo. Theo, wie is toch die Theo?

Lees de spelregels
Direct meedoen
Check foto's van andere teams

Jaarlijks hoor je op Lowlands steeds maar weer de kreet: Theo! Maar wie is toch die Theo? En waarom wordt dat geroepen? Diverse verhalen doen erover de ronde sinds 2004. Wat is waar? De redacteur van dienst claimt het antwoord te weten.

========================================================

We schrijven 2003, donderdagavond. De lange rij bij de hoofdingang wordt langer en langer. Er staan zeker 10.000 Lowlanders te wachten op het ontsluiten van de poort. Overal clubjes vrienden met rugtassen, tenten, treeën bier. Aan de zijkant een karig setje portable toiletten (waren het al Dixies? Of van die oranje huurdingen van de Bo-Rent?). Die toiletten spelen een cruciale rol in het ontstaan van het fenomeen Theo.

Want:

Ergens rechtsvoor het clubje matties van schrijver dezes ontstaat ruis als een jongeman zich losmaakt uit zijn vriendengroepje en richting de toiletten slalomt. De timing is bijzonder ongelukkig, want net op dát moment klinkt er een groots gejuich - de poort is open, we gaan los!

En het gaat los: sneller dan verwacht komt de stroom wachtenden in beweging. Rugtassen worden omgedaan, de treeën bier onder de arm. Schouder aan schouder, geen centimeter ruimte heb je. Iedereen schuifelt voetje voor voetje naar de poort. En je kunt niet anders dan meegaan in de stoet. Wie vertraagt wordt gewoon keurig door de volgers naar voren gesommeerd. Spullen meenemen, anders worden ze onder de voet gelopen.

En dan het besef bij het vriendengroepje van die toilet-jongen: van wie is die rugtas? Oh, wacht jongens, er zit nog iemand op het toilet en daar klinkt het: THEO! KOM VAN DE PLEE! WE LOPEN! THEO!

De pis-unit gaat open en een verwilderd hoofd steekt buiten. De toilet-jongen kijkt naar de plek waar zopas zijn vrienden nog stonden. Maar die zijn al een paar meter naar voren gepusht. Toch roepen ze nog zijn naam, zodat hij weet waar hij naartoe moet: THEO, THEO!

Lowlands zou Lowlands niet zijn als niet meteen een groepje leipo's gaat 'helpen'. Binnen enkele seconden scandeert dus zo'n beetje iederéén de naam THEO! De bewuste Theo-van-het-toilet weet zich geen raad en het hoofd verwildert fijn verder. Of het goed gekomen is..? Het zal vast wel. Uiteindelijk.

In elk geval is de toon gezet. De rest van het weekend horen we te pas en te onpas de kreet Theo. En het fenomeen is geboren.

========================================================

Jaarlijks komt het fenomeen terug. In 2007 zijn er zelfs diverse initiatieven om 'de nieuwe Theo' te introduceren. Het mislukt. Er is maar één fenomeen Theo. En daarmee maak je in 2008 zelfs kans op de vetste Lowlandsprijs ooit. Word dus een Theo.

Is dit het ware verhaal? Of is het verhaal op 3VOOR12 het ware? Of weet jij wie de echte Theo is of waar het is ontstaan?
Waarschuw beheerder
donateur
2005 fototje uit mijn set

[img width=680 height=452 cacheid=000fb51c002bfe06cae144e01a024a522a]https://photo.partyflock.nl/images/28164/main/185423.jpg[/img]

en een van 2004 uit mijn set

[img width=679 height=452 cacheid=0013bbd0000105d6c39635741a024a522a]https://photo.partyflock.nl/images/17432/main/111882.jpg[/img]

ik kan het verhaal op 3voor12 niet vinden, heeft iemand een link?
want ik ken een ander verhaal over hoe theo begonnen zou zijn :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
theo was ff leuk
nu moet theo :dood:
Waarschuw beheerder
ja, grap is er nu wel vanaf. vond ik na 1 dag al overigens, maar dat terzijde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op maandag 21 juli 2008 om 12:14:
vond ik na 1 dag al overigens, maar dat terzijde

Werd idd na één dag al zwaar vervelend :[

Iemand trouwens nog een idee waar we de meeting kunnen houden??

De vervanger voor de wortel wordt geboycot :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Donderdag komt DÉ krant weer uit :kwijl:

Zal wel een platte grond in staan (L)

Aan de hand daar van zullen we een nieuwe plek voor de meeting verzinnen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op maandag 21 juli 2008 om 22:39:
NRC Next dit jaar

is dat eigenlijk een ochtend- of middagkrant?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op maandag 21 juli 2008 om 22:40:
is dat eigenlijk een ochtend- of middagkrant?

ochtend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gallus op maandag 21 juli 2008 om 22:39:
NRC Next dit jaar

Heb ff een abbonnememtje genomen voor 5 weken, 5 euro :cheer:

En overmorgen het programma.
Ken het gepuzzel beginnen met wat je allemaal wil en zeker niet ga zien.
En dan achteraf horen dat het toch allemaal best leuk was die bandjes :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen kijken voor een andere vouwwagen btw :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op dinsdag 22 juli 2008 om 17:35:
Morgen kijken voor een andere vouwwagen btw

[img width=400]http://law.earnit2.com/car%20crash%20in%20tree.jpg[/img]

Deze wagen is behoorlijk gevouwen, en vast voor een schappelijk prijsje te koop