Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
doei moppie van me

Het was ook heel erg indrukwekkend en ik had het niet beter kunnen verwoorden
Uitspraak van Plons de Kicker op woensdag 22 augustus 2007 om 23:55:en ik had gewoon een echt statement
Het was ook heel erg indrukwekkend en ik had het niet beter kunnen verwoorden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:55:Het was ook heel erg indrukwekkend
Vond reply ook best van herinneringsbesef besprenkeld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:21:owjeee nou word het link
Nee het valt gewoon op dat je van de broederliefde bent.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:25:wat heb jij tegen homo's?
Als jij het negatief op vat zit jij op een wazi niveau
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:34:Als jij het negatief opvat zit jij op een wazi niveau
Schijnheilige opmering
Jouw intentie was om mij te "kwetsen" met die opmerking dat behoeft geen verdere uitleg.
Jij bent bevooroordeeld wat betreft homosexuelen. Anders probeer je niet jezelf op een pedestal te zetten door iemand te "kleineren" en hem homo te noemen (in jouw ogen dan kleineren want ik heb helemaal geen problemen met homo's)
Misselijk en kortzichtig is dat zeg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:38:Jouw intentie was om mij te "kwetsen" met die opmerking dat behoeft geen verdere uitleg.
Je drukt jezelf gewoon graag in die slachtofferrol, omdat jezelf er een issue van maakt en dus zelf zegt dat het woord homo als scheldwoord bedoeld is, terwijl homo´s al jaren geacepteerd zijn door de maatschappij.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:49:Je drukt jezelf gewoon graag in die slachtofferrol, omdat jezelf er een issue van maakt en dus zelf zegt dat het woord homo als scheldwoord bedoeld is, terwijl homo´s al jaren geacepteerd zijn door de maatschappij.
Wat heeft dan voor nut om met geaardheden gaan zitten smijten?
Beetje schijnheilig ben je wel
noem toch gewoon het beestje bij het naampje man en doe niet zo zielig
dus
Dus je bent gewoon een wazi
wat is dat?
die status heb ik niet
doei moppie van me
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:38:Jouw intentie was om mij te "kwetsen" met die opmerking dat behoeft geen verdere uitleg.
Dus je bent gewoon een wazi
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 09:32:En je status is hetro.
wat is dat?
die status heb ik niet
doei moppie van me
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 09:34:dus Jouw intentie was om mij te "kwetsen" met die opmerking dat behoeft geen verdere uitleg.Dus je bent gewoon een wazi
Nee. Aangezien jij homo als iets abnormaals ziet durf jij je status niet aan te passen omdat je zelf negatief over homofilie denkt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 00:38:(in jouw ogen dan kleineren want ik heb helemaal geen problemen met homo's)
is je bril beslagen ofzo?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 09:46:neem er wel even de tijd voor
Ik denk dat jij eerder goed moet terug lezen.
Enige waar jij op kan reageren is dat ik jou wil kwetsen omdat ik zeg dat je een homo bent. Wat je ook bent.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 09:57:Enige waar jij op kan reageren is dat ik jou wil kwetsen omdat ik zeg dat je een homo bent. Wat je ook bent.
Gek is dat toch he?
Schijnheiltje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 10:03:Heren...bemind elkander!!!!
ik vermaak me kostelijk hoor
laatste aanpassing

Als een server crasht kun je niet zonder meer onderhoud zomaar ergens anders inplannen. Dan zou Partyflock offline zijn totdat dit onderhoud gepland is op een voor TS gunstig tijdstip. Maar dan stroomt de helpdesk vol met vragen waarom Flock het niet doet en dan moeten wij antwoorden dat dat is omdat kesley '/ niet wil dat we het meteen fiksen 
En het verhaal over donaties en vipserver: het is een fabeltje dat als je gedoneerd hebt Partyflock het altijd doet. Als je doneert aan de Kankerbestrijding betekent dat ook niet dat je niet slachtoffer kunt worden van deze ziekte
Doneren heeft momenteel alleen als voordeel dat de server bezet wordt door minder mensen en dat als we offline zijn wegens onderhoud de vipserver het meestal als eerste weer werkt. Dat komt omdat de medewerkers ook op deze server zitten en we moeten natuurlijk wel kunnen blijven bestraffen, anders is Flocken niet leuk meer

Doneren is ook niet meer noodzakelijk voor het voortbestaan van Pf, zoals dat in het verleden het geval was. Donaties zien wij als een zeer lieve daad van gewaardeerde leden die betrokken zijn bij deze site en hun waardering op deze manier willen tonen.
Dus: we hebben de laatste paar dagen helaas wat onvoorziene omstandigheden door servercrashes. Er is nieuwe hardware in bestelling, maar dit is niet binnen een uur geleverd daar wij specifieke eisen stellen natuurlijk. En dan moet het ook nog eens geinstalleerd, geconfigureerd en werkend gemaakt worden. Als je dit in je eentje moet doen is dat wel eens zwaar.
Gelieve een beetje geduld en een kleine dosis begrip, dat lijkt mij niet teveel gevraagd

En het verhaal over donaties en vipserver: het is een fabeltje dat als je gedoneerd hebt Partyflock het altijd doet. Als je doneert aan de Kankerbestrijding betekent dat ook niet dat je niet slachtoffer kunt worden van deze ziekte
Doneren heeft momenteel alleen als voordeel dat de server bezet wordt door minder mensen en dat als we offline zijn wegens onderhoud de vipserver het meestal als eerste weer werkt. Dat komt omdat de medewerkers ook op deze server zitten en we moeten natuurlijk wel kunnen blijven bestraffen, anders is Flocken niet leuk meer
Doneren is ook niet meer noodzakelijk voor het voortbestaan van Pf, zoals dat in het verleden het geval was. Donaties zien wij als een zeer lieve daad van gewaardeerde leden die betrokken zijn bij deze site en hun waardering op deze manier willen tonen.
Dus: we hebben de laatste paar dagen helaas wat onvoorziene omstandigheden door servercrashes. Er is nieuwe hardware in bestelling, maar dit is niet binnen een uur geleverd daar wij specifieke eisen stellen natuurlijk. En dan moet het ook nog eens geinstalleerd, geconfigureerd en werkend gemaakt worden. Als je dit in je eentje moet doen is dat wel eens zwaar.
Gelieve een beetje geduld en een kleine dosis begrip, dat lijkt mij niet teveel gevraagd