Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:18:waarom doen ze die onderhoud niet 's nachts?
Is ook al bedtijd voor jou jongedame.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:18:ik begrijp blijkbaar niet dat die lui ´s nachts ook moeten slapen
je hebt helemaal gelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:18:waarom doen ze die onderhoud niet 's nachts?
Omdat ze kleine kinderen altijd graag weren overdag
t0mm1e → als beheerder
Omdat het onverwachte onderhoud is nav servercrash.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:18:ik begrijp blijkbaar niet dat die lui ´s nachts ook moeten slapen
je hebt helemaal gelijk
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 22 augustus 2007 om 22:20:Is ook al bedtijd voor jou jongedame.
Informatievoorzienig, iets wat jij hoog in het vaandel hebt toch?
Als pf het niet doet is dat alle info die ik nodig heb
En informatievoorziening is iets wat ik hoog in het vaandel heb ja.
Daarom stoor ik me aan het feit dat het er soms op lijkt dat het puur afhankelijk is wat voor informatie je verlangt
Lijkt me vanzelfsprekend
woef!
Zo was het niet bedoeld maar wel typisch dat uitgerekend jij het zo opvat
We houden het gezellig
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:08:Als pf het niet doet is dat alle info die ik nodig heb
We zullen er aan denken als je weer wat te vragen hebt.
Het is gebeurd, dus geen verdere uitleg nodig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:08:Zo was het niet bedoeld maar wel typisch dat uitgerekend jij het zo opvat
Het is typisch dat jou van het een op het andere moment sarcasme totaal vreemd is
We zullen er aan denken als je weer wat te vragen hebt.
Die beperk ik maar tot een minimum
Lijkt me beter voor ons allen
Het is typisch dat jou van het een op het andere moment sarcasme totaal vreemd is
woef!
Dan moet jij mij eens uitleggen hoe ik hieruit moet kunnen opmaken dat dit sarcastisch bedoeld is?
Dat ik 'woef' uit moet leggen zegt genoeg lijtk me
Doe nou niet zo raar
Sarcasme is iets dat je kan lezen bij iemand die je überhaupt iemand enigzins kan lezen en het moge duidelijk zijn dat wij 2 elkaar totaal niet begrijpen
Dan nog het gebruik van de smiley
Das geen sarcasme
Dat ik 'sarcasme' uit moet leggen zegt genoeg lijkt me
*edit*
Mzzl en een fijne avond
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:24:pf is niet alleen gemaakt voor ouderen hoor?
snotneus
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 22 augustus 2007 om 23:27:Anders ga je ff janken omdat PF eruit ligt
ja!
Uitspraak van Plons de Kicker op woensdag 22 augustus 2007 om 23:28:Vroeger kon je het verhelpen door te doneren
ze hebben nu tegenwoordig ook al sponsors, en pf is niet meer zo klein als vroegah.
het wordt zelfs als maatstaaf genomen voor allerlei zaken
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 22 augustus 2007 om 23:27:Anders ga je ff janken omdat PF eruit ligt
eeeegt wel
me hele sociale leven is naar de knoppen hoor als pf eruit ligt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:33:ze hebben nu tegenwoordig ook al sponsors, en pf is niet meer zo klein als vroegah.
nja, betekent dat dat ze hun afkomst moeten verloochenen? Mensen gaan meteen zeiken als iets gratis ff bijgeschroefd moet worden.. Maatstaf voor de maatschappij misschien.
Of misschien dat ze weer de kans moeten krijgen door te doneren iets aan hun frustratie te doen door vip-server iets stabieler te laten draaien, maar ben nog niet nerd genoeg om daar zinnig over te kunnen oordelen.
Uitspraak van Plons de Kicker op woensdag 22 augustus 2007 om 23:37:Mensen gaan meteen zeiken als iets gratis ff bijgeschroefd moet worden.. Maatstaf voor de maatschappij misschien.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:50:Wat fijn om te weten dat ik zo'n inspiratie voor je ben.
Dat is wel een hele vreemde interpretatie
Het siert je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:18:Mzzl en een fijne avond
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 23:21:nou doei doei