Partyflock

Forumonderwerp · 967560

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

zag net toch een ranzig filmpje :O

heb best een sterke maag..
maar dit was niet bepaald fris :

onthoofding door russische neo-nazi
http://www.flurl.com/item/Video_Exec...t%20an_u_270205
laatste aanpassing

Uitspraak van Denon op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:21:
http://www.nu.nl/news/1202744/50/%27Onthoofding_op­_Russische_video_in_sc%E8ne_gezet%27.html

:respect: goed gemaakt
laatste aanpassing
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:41:
gelukkig.. zat er al met een dubbel en naar gevoel naar te kijken

de russische regering liegt mop. dus haal je nare gevoel maar gauw weer terug. het is echt
Ik vind het er vrij echt uitzien. Wat me aan het twijfelen brengt is dat ze het moment dat het mes de hals raakt niet laten zien. Net als in de film dus. Wat het wel weer echt maakt is het feit dat die gast er als een amateur met een bot mes op in staat te hakken (fuck, dat valt nog niet mee, zo'n hoofd eraf snijden :nocheer: ).

Een andere reden dat het wel echt zou kunnen zijn is het feit dat het Russische ministerie van buitenlandse zaken zegt dat het filmpje in scene is gezet.

Maar goed, conclusie 1 - bepaalde groepen Russen kijken naar hoe west Europese landen over zich heen laten lopen door islamitische immigratie, en denken, 'Die gasten moeten we hier niet hebben. Laten we zorgen dat ze hier niet eens willen wonen'.

Conclusie 2 - als je iemand die aan handen en voeten geboeid is vermoord ben je niet stoer, maar een mietje.

Uitspraak van De prins op het dikke paard op dinsdag 21 augustus 2007 om 17:05:
op www.terroristmedia.com staan ook erg "sportieve" filmpjes.
dan zie je de kant die je niet ziet zegmaar

tering dat is hoge kwaliteit zeg. Ook gewoon een goede framerate.

Die klotemuziek ook altijd op de achtergrond... :vaag:
Artiest DanM
Uitspraak van marthijn op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:52:
zag net toch een ranzig filmpje

heb best een sterke maag..
maar dit was niet bepaald fris :

onthoofding door russische neo-nazi

Op www.nu.nl schijnt te staan dat het filmpje fake is...8)

ja met nergens een argument waarom.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 20:25:
ja met nergens een argument waarom.

Nu.nl en argumenten? :lol: welke steen lag je nou onder??
Check het filmpje nog eens, die gast is aan het snijden als een blinde slager, de onderkaak van het 'slachtoffer' hangt er ondertussen bij...echt een amateur, de wervels vanaf de achterkant doorsnijden...jaja...allemaal zeer geloofwaardig, net als het gemis van flink spuitend bloed..(y)

Uitspraak van DanM op dinsdag 21 augustus 2007 om 20:29:
Nu.nl en argumenten? welke steen lag je nou onder??

onder welke steen lag jij. Het gerucht dat het fake was is in dit topic al meerdere malen gebracht....
Uitspraak van DanM op dinsdag 21 augustus 2007 om 20:31:
net als het gemis van flink spuitend bloed..(y)

ik denk dat je hart al stilstaat als dat mes halverwege je strot is.. dus ja :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:58:
Hoe onthoofden ze hem dan? durf het niet te zien, maar ben wel nieuwsgierig

een druk op de knop is genoeg.. ;)
Uitspraak van Azul op dinsdag 21 augustus 2007 om 20:38:
ik denk dat je hart al stilstaat als dat mes halverwege je strot is.. dus ja

je hart pompt nog een paar keer tot er geen retourbloed meer is.
en het hoeft er niet uit te spuiten. alleen als je hartslag hoogligt wel.

Eh, dit is weer zo'n voorbeeld van hoe verrot de mens kan zijn maar is het nou echt nodig om dit op Partyflock te zetten??

Kom op man daar hebben we www.nothingtoxic.com en www.liveleak.com toch voor!! (??Tenminste als ze daar nog opstaan??)

Mag hem nog niet zien :|
ehm wat een ziek filmpje zeg, werd er misselijk van

als dit nep is vreet ik een beer op

best ziek man

dit is gewoon egt te ziek...

mensen die dit doet moeten ze gewoon helemaal verlamd maken en levenslang naar zon irakese zender laten kijken

Nou....

ik heb het niet gekeken..
geloof de reacties wel dat t echt is..
zul je zien..
dit wordt ruzie!
rusland vs... ?
Nou degene die zegt dat het bloed er niet uitspuit,die mot hem nog een keer kijken...

Ik zag dat riviertje rechtsbeneden toch echt lopen hoorrr...

Uitspraak van verre neef op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:54:
Een andere reden dat het wel echt zou kunnen zijn is het feit dat het Russische ministerie van buitenlandse zaken zegt dat het filmpje in scene is gezet.

Maar goed, conclusie 1 - bepaalde groepen Russen kijken naar hoe west Europese landen over zich heen laten lopen door islamitische immigratie, en denken, 'Die gasten moeten we hier niet hebben. Laten we zorgen dat ze hier niet eens willen wonen'.

daar is een overgroot deel van de russen al jaren mee bezig zoals je waarschijnlijk al weet. mishandelingen, heel veel moorden, zoek maar eens op format18 op youtube. met een regering die dit min of meer toestaat waardoor veroordeelde moordenaars er meestal vanaf komen met 2 of 3 jaar cel voor "vandalisme". Het zou me dan ook niets verbazen als de regering dit gewoon loopt te ontkennen, en dat zogenaamde onderzoek beperkt blijft tot helemaal niets

idd. :yes: alleen is het niet echt islamtische in Rusland. Vooral veel mensen uit die klein buurlandjes enzow. Veel Russen hebben nog nooit een zwarte in het echt gezien, in Moskou wel, maar daarbuiten worden getinte gelijk naar de dierentuin door verwezen.

nou zeg baal van mezelf dat ik dit gekeken heb, hoe gruwelijk is dat bah bah. die kreun die nog uit die man komt getver nou dit was echt te gruwelijk voor woorden, heb ook niet echt geken, meer door me vingers heen gegluurd deed namelijk automatisch me handen voor me ogen bah bah.

Ik heb het filmpje gisteren niet gekeken, maar wel vol afschuw het topic gelezen en wie droomt er vannacht over een onthoofding??? MOI! Het klonk alsof er een stokbrood werd gesneden (in mijn droom dan). Nachtmerrie!
laatste aanpassing

GVD. Het is zeer realistisch en geloof echt niet dat dit in scene is gezet.
Ik weet wel dat ik nu de rest van mijn bord niet meer op eet :rot:
laatste aanpassing

Denk je nou echt dat ze daar zo denken ?

De meeste immigranten hier komen hier geluk zoeken .
En dat doe je niet in rusland .

grapjas

Immigranten in rusland zijn mensen uit landen die vroeger bij de sovietunie zaten .

De reden dat ze doen wat ze doen is pure haat niks meer niks minder , die staan echt geen minuut stil bij "de west europese landen"
ie russen nemen teveel XTC

Uitspraak van marthijn op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:52:
russische neo-nazi

kots op deze "neo-nazi" en alle andere kutzooi>(
koekje d'r bij?

GVD Dat filmpje :/ Misselijkmakend

:honger:

Dat zijn geen 2 Russen, juist dat het geen Russen zijn is ook de reden dat die skinheads ze afmaken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:53:
Dat zijn geen 2 Russen, juist dat het geen Russen zijn is ook de reden dat die skinheads ze afmaken.

import-russen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 10:36:
Ik weet wel dat ik nu de rest van mijn bord niet meer op eet :rot:

ik wel, zonde van het eten
das wel echt ranzig
laatste aanpassing

Artiest Noisome
Het valt mij op dat veel mensen zo goed denken te weten wat echt en wat nep is... ik persoonlijk heb zoiets nog nooit in het echt gezien en kan dus ook nevernooitniet bepalen of dit echt is. Nu zullen er wel een heleboel bijdehantjes gaan piepen en mij proberen te overtuigen met "goede" argumenten maar ik denk toch echt dat zoiets nou eenmaal niet aan je verwachtingspatroon voldoet aangezien wij allemaal teveel films kijken en daarop ons oordeel baseren..

maar dat is mijn idee o:)
laatste aanpassing

Uitspraak van Denon op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:21:
http://www.nu.nl/news/1202744/50/%27Onthoofding_op_Russische_video_in_sc%E8ne_gezet%27.html

dat zeggen de mensen uit rusland... :/
de zeggen wellis vaker wat ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 17:36:
Het valt mij op dat veel mensen zo goed denken te weten wat echt en wat nep is... ik persoonlijk heb zoiets nog nooit in het echt gezien en kan dus ook nevernooitniet bepalen of dit echt is. Nu zullen er wel een heleboel bijdehantjes gaan piepen en mij proberen te overtuigen met "goede" argumenten maar ik denk toch echt dat zoiets nou eenmaal niet aan je verwachtingspatroon voldoet aangezien wij allemaal teveel films kijken en daarop ons oordeel baseren..

uhm ja :bye:

heb het ook nog nooit echt gezien,
maar meestal kun je wel zien of het echt is of niet.
en ik ben geen bijdehand en ga ook niet piepen.

maar je moet je argumenten wel ergens op baseren
en niet zomaar in het wilde weg lullen:
Het valt mij op dat veel mensen zo goed denken te weten wat echt en wat nep is...

en ja, het is ieder zijn mening
en nee, misschien komen we er nooit achter of het echt of nep is

het ziet er wel verdomd echt uit
k vind deze ook best nep, heb er ook ooit 1 gezien die er
echter uit ziet..

wel zieke shit

heb het ook nog nooit echt gezien,
maar meestal kun je wel zien of het echt is of niet.

joh.. hoe dan?
Uitspraak van Peetraatje op woensdag 22 augustus 2007 om 17:48:
k vind deze ook best nep, heb er ook ooit 1 gezien die er
echter uit ziet..

welk deel van het filmpje ziet er nep uit dan? :/

dat hij aan het zagen is, of dat hij zn hoofd vastheeft

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 17:50:
joh.. hoe dan?

als je iemand ziet bewegen, en vastgebonden is, en er word met een mes zijn hoofd afgesneden (van begin tot eind wat in dit geval niet zo is want je ziet het begin niet)
tja dan lijkt het me erg sterk dat het nep is he :bye:
laatste aanpassing
aangezien wij allemaal teveel films kijken

Daar heb je gelijk in, en dat is juist het probleem - het lijkt totaal niet op een film. Het is gewoon luguber. Of het echt is weet je niet, maar het ziet eruit zoals ik me voorstel dat het eruit zou kunnen zien. En klinkt.

als je iemand ziet bewegen, en vastgebonden is, en er word met een mes zijn hoofd afgesneden (van begin tot eind wat in dit geval niet zo is want je ziet het begin niet)
tja dan lijkt het me erg sterk dat het nep is he :bye:

ik bespeur een bijdehant ondertoontje... voel je je een beetje verheven met dat gezwaai van je? :loser:

Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 17:51:
Daar heb je gelijk in, en dat is juist het probleem - het lijkt totaal niet op een film. Het is gewoon luguber. Of het echt is weet je niet, maar het ziet eruit zoals ik me voorstel dat het eruit zou kunnen zien. En klinkt.

Of het echt is durf ik ook nooit voor 100% te beweren, maar het ziet er wel realistisch uit. Het blijft gewoon zieke shit....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 17:59:
ik bespeur een bijdehant ondertoontje... voel je je een beetje verheven met dat gezwaai van je

nee geen bijdehand ondertoontje.

je kunt toch meestal het verschil tussen een echt en een nep filmpje wel zien ja?!

lijkt me duidelijk toch?
tja en als jij dan nog vraagt: hoe dan?
:flower:
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
word van dit filmpje niet echt warm of koud,heb al vele ergere onthoofdingen gezien op ogrish.en die gast ziet er ook al behoorlijk dood uit voordat die malloot gaat snijden
Uitspraak van Enzyme -E:bier: op woensdag 22 augustus 2007 om 19:30:
word van dit filmpje niet echt warm of koud,heb al vele ergere onthoofdingen gezien op ogrish

Deze bijvoorbeeld
http://www.zippyvideos.com/1219925772746916/chechclear/

Niet kijken als je het filmpje van marthijn al eng vond.

ps. de echtheid van dit filmpje staat ook ter discussie, en ik meen me te herinneren dat het van origine een langer filmpje is.
laatste aanpassing
Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 19:38:
Niet kijken als je het filmpje van marthijn al eng vond.

ik heb em gezien....

en je had gelijk :flower:

Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 19:38:
Deze bijvoorbeeld
http://www.zippyvideos.com/1219925772746916/chechclear/

OMG echt erg ... dat geluid :/ ik kan dus een week niet slapen :/
Bij het filmpje van marthijn had je nog tijd om te beslissen sla ik me handen voor me ogen of kijk ik ...
Maar deze :/ ...