Iemand daar ervaringen mee?
*edit* Ervaring met die 5HTP of L-Tryptophaan
Maar hoelang heeft je lichaam dan nodig om de normale hoeveelheid serotonine weer aan te vullen...? Met andere woorden, hoeveel tijd moet je tussen je gebruik laten?
naar mijn weten had je een voorraad van een jaar of 18 ofzo
Je eerste biertje was ook spannend en de eerste keer achter het stuur van een auto ook.pvdlaatste aanpassing 22 augustus 2007 11:35
Nadeel alleen was dat zo'n potje niet goedkoop was (jaar geleden 22,- als ik het goed heb), maar dat kan je natuurlijk ook weer relativeren want als je een goede trip/space maakt is het je geld wel waard d8 ik zo
6 weken,
Daar heb je gelijk in... Inderdaad is het gevoel van een paar jaar geleden een stuk minder... ik merk vooral de energie, maar de liefde voor iedereen en alles geweldig en mooi vinden is een stuk minder geworden. En merk ook heel snel dat het uitgewerkt begint te raken. Komt dit omdat ik elke keer (eens in de maand) maar 1 pilletje pak (waarvan ik de inhoud meestal niet weet) of omdat ik em ook vaak spreid over de avond in halfjes.... Maar in ieder geval is de drang naar het oude vertouwde "knallen" heel erg, daarom deze vragen...
Nou sowieso als je al paar jaar gebruikt en nog steeds zo weinig hoeft te nemen zal het deels daar aan liggen...
Ik deed het eerste jaar ook elke x 1 per keer maar steeds vaker voelde ik dat dat niet genoeg was en nam ik er steeds meer bij; tot wel 5 per keer of een halve gram mdma in 1x (echt goede shit, géén rommel).
Wat jij ook doet is bij slikken (halfjes) dat werkte best in je begin tijd maar met de tijd heeft dat ook geen zin meer...
Beter 1x een groter portie nemen en rest van de avond/n8 niks meer. Dat heeft meer effect dan continu bij slikken (zit natuurlijk wel een groter risico aan i.v.m. overdosering maar ik heb daar nooit problemen mee gehad)
Daar heb je gelijk in... Inderdaad is het gevoel van een paar jaar geleden een stuk minder... ik merk vooral de energie, maar de liefde voor iedereen en alles geweldig en mooi vinden is een stuk minder geworden. En merk ook heel snel dat het uitgewerkt begint te raken. Komt dit omdat ik elke keer (eens in de maand) maar 1 pilletje pak (waarvan ik de inhoud meestal niet weet) of omdat ik em ook vaak spreid over de avond in halfjes.... Maar in ieder geval is de drang naar het oude vertouwde "knallen" heel erg, daarom deze vragen...
oude vertouwde "knallen"
pillen heroine , lsd , pep en coke/mdma bevatten
In begin jaren 90 zaten er andere stoffen in dan mdma
Onzin. Ik heb mijn eerste pil in 90 gehad en dat waren ook gewoon MDMA pillen. Is niet anders dan nu.
toen is gebleken dat er in desbetreffende pillen heroine , lsd , pep en coke/mdma bevatten . elke met een reden er aan toegevoegd
onrust
Als jij het onzin vind is dat jouw mening.
Maar van die pillen destijds (salmijakjes, duifjes, gabbertonnetjes) was je van 1 pil ruim 12 uur echt de weg kwijt.
En dan zal je wel weer zeggen: ja maar dat waren je eerste pillen, die zijn altijd harder, maar MDMA is na maximaal 6 uur uitgewerkt.
wie kent die xtc pille die eendjes heten of puma's