Partyflock

Forumonderwerp · 967197

Waarschuw beheerder
Vroegah was het zowat gratis, een pil knetterlijp :D....nu moet je je best doen om een fatsoenlijke pil te scoren.
Waarom?
We zijn toch hoofdproducent van de wereld!!
Tis gewoon te goedkoop geworden voor de thuismarkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 22 augustus 2007 om 11:47:
Iemand daar ervaringen mee?

*edit* Ervaring met die 5HTP of L-Tryptophaan

Ja de eerste +/- 10 x dat ik 5HTP nam voordat ik weer ging gebruiken leek het wel of je voor het eerst weer ging spacen zo hard ging je dan.
Alleen als je die shit te vaak neemt vlakt dat ook aardig af en op het laatst voel je er ook geen kloot meer van (daarom ben ik jaar geleden ook (nagenoeg) gestopt met mdma, andere drugs deed ik sowieso al niet).
Nadeel alleen was dat zo'n potje niet goedkoop was (jaar geleden 22,- als ik het goed heb), maar dat kan je natuurlijk ook weer relativeren want als je een goede trip/space maakt is het je geld wel waard d8 ik zo:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 22 augustus 2007 om 09:11:
Maar hoelang heeft je lichaam dan nodig om de normale hoeveelheid serotonine weer aan te vullen...? Met andere woorden, hoeveel tijd moet je tussen je gebruik laten?

6 weken, maar zoals ik in een andere post al zeg. De brainchange die optreedt zal je nooit meer hetzelfde gevoel krijgen. Het is onomkeerbaar. Bron: [url]http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/adsarchive/tolerance.htm[/url]

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 09:37:
naar mijn weten had je een voorraad van een jaar of 18 ofzo

En dank je voor de bullshit

Uitspraak van Unity.nl op woensdag 22 augustus 2007 om 11:33:
Je eerste biertje was ook spannend en de eerste keer achter het stuur van een auto ook.pvdlaatste aanpassing 22 augustus 2007 11:35

Dit heeft daadwerkelijk helemaal niets met elkaar te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 13:17:
Nadeel alleen was dat zo'n potje niet goedkoop was (jaar geleden 22,- als ik het goed heb), maar dat kan je natuurlijk ook weer relativeren want als je een goede trip/space maakt is het je geld wel waard d8 ik zo

Daar heb je gelijk in... Inderdaad is het gevoel van een paar jaar geleden een stuk minder... ik merk vooral de energie, maar de liefde voor iedereen en alles geweldig en mooi vinden is een stuk minder geworden. En merk ook heel snel dat het uitgewerkt begint te raken. Komt dit omdat ik elke keer (eens in de maand) maar 1 pilletje pak (waarvan ik de inhoud meestal niet weet) of omdat ik em ook vaak spreid over de avond in halfjes.... Maar in ieder geval is de drang naar het oude vertouwde "knallen" heel erg, daarom deze vragen... ;)

Uitspraak van Baf op woensdag 22 augustus 2007 om 13:30:
6 weken,

Dan gaan we het nog minder doen... kijken of het helpt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 22 augustus 2007 om 15:11:
Daar heb je gelijk in... Inderdaad is het gevoel van een paar jaar geleden een stuk minder... ik merk vooral de energie, maar de liefde voor iedereen en alles geweldig en mooi vinden is een stuk minder geworden. En merk ook heel snel dat het uitgewerkt begint te raken. Komt dit omdat ik elke keer (eens in de maand) maar 1 pilletje pak (waarvan ik de inhoud meestal niet weet) of omdat ik em ook vaak spreid over de avond in halfjes.... Maar in ieder geval is de drang naar het oude vertouwde "knallen" heel erg, daarom deze vragen...

Nou sowieso als je al paar jaar gebruikt en nog steeds zo weinig hoeft te nemen zal het deels daar aan liggen...
Ik deed het eerste jaar ook elke x 1 per keer maar steeds vaker voelde ik dat dat niet genoeg was en nam ik er steeds meer bij; tot wel 5 per keer of een halve gram mdma in 1x (echt goede shit, géén rommel).
Wat jij ook doet is bij slikken (halfjes) dat werkte best in je begin tijd maar met de tijd heeft dat ook geen zin meer...
Beter 1x een groter portie nemen en rest van de avond/n8 niks meer. Dat heeft meer effect dan continu bij slikken (zit natuurlijk wel een groter risico aan i.v.m. overdosering maar ik heb daar nooit problemen mee gehad;))

Maar dat is allemaal voor je zelf om te overwegen, ik zou sowieso x 5HTP proberen.
De eerste paar keren is het zeker waar voor je geld en het helpt ook tegen de kater achteraf, wel pas na min. 24 uur nadat je uitgespaced bent in nemen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:47:
wel pas na min. 24 uur nadat je uitgespaced bent in nemen).

Waarom?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:47:
Nou sowieso als je al paar jaar gebruikt en nog steeds zo weinig hoeft te nemen zal het deels daar aan liggen...
Ik deed het eerste jaar ook elke x 1 per keer maar steeds vaker voelde ik dat dat niet genoeg was en nam ik er steeds meer bij; tot wel 5 per keer of een halve gram mdma in 1x (echt goede shit, géén rommel).
Wat jij ook doet is bij slikken (halfjes) dat werkte best in je begin tijd maar met de tijd heeft dat ook geen zin meer...
Beter 1x een groter portie nemen en rest van de avond/n8 niks meer. Dat heeft meer effect dan continu bij slikken (zit natuurlijk wel een groter risico aan i.v.m. overdosering maar ik heb daar nooit problemen mee gehad)

Ik ga dat nu ook proberen! Ik had heb het jarenlang (bijna) niet meer gedaan, maar sinds een half jaar wel weer, ongeveer 1 á 2 keer per maand, en begin ook te merken dat het niet meer voldoende is. Ik denk dat ik er grotere tussenpauzes tussen ga laten en wat meer pak als ik het wel doe.... Kijken of dat helpt. Het voordeel van de hele avond halfjes slikken is wel dat je in een soort van constante roes blijft, maar goed, we willen weer eens goed hard gaan..

Mysteryland, here we come...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 22 augustus 2007 om 11:47:
Iemand daar ervaringen mee?

*edit* Ervaring met die 5HTP of L-Tryptophaan

spirulina helpt ook,zit ook l-tryptofaan etc in en is een stuk goedkoper ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in... Inderdaad is het gevoel van een paar jaar geleden een stuk minder... ik merk vooral de energie, maar de liefde voor iedereen en alles geweldig en mooi vinden is een stuk minder geworden. En merk ook heel snel dat het uitgewerkt begint te raken. Komt dit omdat ik elke keer (eens in de maand) maar 1 pilletje pak (waarvan ik de inhoud meestal niet weet) of omdat ik em ook vaak spreid over de avond in halfjes.... Maar in ieder geval is de drang naar het oude vertouwde "knallen" heel erg, daarom deze vragen...

Volgens mij is dit bij iedereen zo, bij mij in ieder geval
precies zo :jaja:

Daarom gebruik ik vaak geen pillen meer, dat gevoel van eerst
komt toch nooit meer terug! :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mirako26 op woensdag 22 augustus 2007 om 19:44:
Waarom?

Anders als het pilletje nog werkt en je neemt zo'n serotonine ding dan wordt je alleen maar wauser doordat die pil njog werkt wordt dat serotonine wat je binnen krijg gelijk weer eruit gegooid
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dit vraag ik me ook af... een jaartje geleden was t binnen 10 tellen geregeld tegenwoordig 2 weken:S
Waarschuw beheerder
oude vertouwde "knallen"

dat had je 10 jaar geleden wel in de pillen ;) er zijn toen pillen getest ( die vooral in cherry moon verkocht werden ) door het antwepse stuyvenbergziekenhuis . toen is gebleken dat er in desbetreffende pillen heroine , lsd , pep en coke/mdma bevatten . elke met een reden er aan toegevoegd ;)
en aangezien een aantal van die bestanddelen duurder/moeilijker verkrijgbaar zijn , is het aantal bestanddelen sterk vermindert .

toch makkelijk als je inside info krijgt ;P

o ja , en pillen als eva`s (25€) en dubbele driehoekjes (10€) heb ik nooit meer meegemaakt . daarom geef ik nu de voorkeer aan lsd in combinatie met pep ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 04:54:
Vroegah was het zowat gratis, een pil knetterlijp :D....nu moet je je best doen om een fatsoenlijke pil te scoren.
Waarom?

heet weerstand.. blijf er ff 6 maanden vanaf en dan zie je wel dat de pillen nog steeds goed zijn (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 04:54:
nu moet je je best doen om een fatsoenlijke pil te scoren.

dan doe je toch iets niet goed :/
Waarschuw beheerder
Zoek je niet goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 09:58:
dan ben je duidelijk verneukt

Helemaal niet.
In begin jaren 90 zaten er andere stoffen in dan mdma, en was je zeker 12u de weg kwijt van 1 pil.

30 tot 50 gulden was heel normaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op vrijdag 24 augustus 2007 om 02:04:
pillen heroine , lsd , pep en coke/mdma bevatten

Onzin. Allemaal van horen zeggen. Even graag Bron vermelden.

Heroine in pillen verwerken - Te duur
coke in pillen - heeft geen zin, werkt niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 14:35:
In begin jaren 90 zaten er andere stoffen in dan mdma

Onzin. Ik heb mijn eerste pil in 90 gehad en dat waren ook gewoon MDMA pillen. Is niet anders dan nu. Welke stoffen bedoel je dan? Vermeld even je bron. Misschien waren de pillen toen over het algemeen wat beter gedoseerd. Weet ik wel zeker, want alles wat ik toen kocht was goed. Het enige dat de reden kan zijn is dat de kwaliteit van de MDMA wat beter was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baf op vrijdag 24 augustus 2007 om 15:03:
Onzin. Ik heb mijn eerste pil in 90 gehad en dat waren ook gewoon MDMA pillen. Is niet anders dan nu.

Als jij het onzin vind is dat jouw mening.

Maar van die pillen destijds (salmijakjes, duifjes, gabbertonnetjes) was je van 1 pil ruim 12 uur echt de weg kwijt.

En dan zal je wel weer zeggen: ja maar dat waren je eerste pillen, die zijn altijd harder, maar MDMA is na maximaal 6 uur uitgewerkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op vrijdag 24 augustus 2007 om 02:04:
toen is gebleken dat er in desbetreffende pillen heroine , lsd , pep en coke/mdma bevatten . elke met een reden er aan toegevoegd

De Nobelprijs voor deze geniale pillendraaier, puik werk(y)Knap staaltje scheikunde van de bovenste plank:/

Waarschuw beheerder
ik denk dat de grondstoffe voor pille stuk duurder zijn geworde, dus de pille minder "puur"geworden zijn met nutteloze stoffe erdoorheen.
Waarschuw beheerder
Van mij hadden ze de pillen dan mogen laten zoals ze waren. Dan betaal ik er wel iets meer voor....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
in de jaren 90 zat er juyist meer mda en mdea in waardoor de werking langer duurde en mensen zagen meer dingen die er niet waren.

Waarschuw beheerder
vroegah in de tijd dat de vissen nog moesten lopen omdat er geen water was!!

toen waren de pillen idd veel beter!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:04:
vroegah in de tijd dat de vissen nog moesten lopen omdat er gaan water was!!

toen waren de pillen idd veel beter!!!

:roflol:
Waarschuw beheerder
iemand bekend met die ronde roze mitsubishi,s??? wat een klotepillen zijn dat zeg.word er helemaal raar van,niks geen warm gevoel of een lekkere flow en wil alleen nog maar zitten (n)
Waarschuw beheerder
eendjes zijn wel goed je voelt je heel ligt en zitte oke als je dat doet dan toch niet lang
Waarschuw beheerder
ik ging er ook een soort van trippen en raakte er een beetje van in de war ook.wat een hoop slechte pillen hebbie tegenwoordig toch zeg

Waarschuw beheerder
had je misschien mccp?
of het was een erg hoog gedoseerde pil, en als je maar teveel mdma ineens binnenkrijgt ga je soms hele gekke dingen doen:P

volgende keer laten testen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 19:19:
had je misschien mccp?

de wat?? ik slikte 17 jaar geleden m,n 1e pilletje maar ik mis die warme flow van toen.

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd mccp,maar ze zeggen ook wel mcpp...maakt geloof ik niet veel uit..:)

mCPP (meta-chloor-phenyl-piperazine ) is een stof die nog niet veel, maar wel steeds vaker in XTC-pillen voorkomt.
De verkoop van pure mCPP leidde in veel gevallen tot hoofdpijn en misselijkheid (feestspikkelpil). mCPP wordt nu gemengd met XTC en verkocht als XTC.

mCCP heeft vooral een wause werking, alhoewel een oppeppend effect ook wel wordt gemeld. Soms komen hallucinaties voor.

Waarschijnlijk is mCCP niet giftig voor de hersenen (zoals XTC wel is) . Bij een overdosis kan echter wel onrust, oververhitting en een zeer gevaarlijke serotoninevergiftiging ontstaan. De combinatie van mCPP met XTC of anti-depressieve medicijnen kan dit risico vergroten.

Het is nog niet bekend hoe groot dit risico op serotoninevergiftiging in de praktijk
Waarschuw beheerder
t duurde ook verschrikkelijk lang,had aan 1 pil meer dan genoeg.hij viel ff een tijdje weg,vond ik niet erg en toen kwam die ineens weer keihard opzetten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 20:46:
onrust

ik was idd superonrustig ja maar kon geen poot verzetten.aan t einde vd nacht ben ik ook nog eens stevig over m,n nek gegaan.

Waarschuw beheerder
klinkt er wel naar hoor...
vrienden van me hadden bij hun mccp pillen allemaal over hun nek gaan,koud, misselijk, trillen....

de enige die het niet had was iemand die een half pilletje had genomen voor de zekerheid..

schijnt dat dus je mcpp voor de helft lager moet doseren...
dan werkt het precies leuk voor je:D

enne omdat mccp je serotonine heel snel "leegtrekt" piek je dus heel erg in je roes,waardoor je dus waarschijnlijk heel erg beroerd word...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 15:26:
Als jij het onzin vind is dat jouw mening.

Maar van die pillen destijds (salmijakjes, duifjes, gabbertonnetjes) was je van 1 pil ruim 12 uur echt de weg kwijt.

En dan zal je wel weer zeggen: ja maar dat waren je eerste pillen, die zijn altijd harder, maar MDMA is na maximaal 6 uur uitgewerkt.

Zeg jij, geboren 1981? Ik heb deze pillen zelf ook gehad en ja, ze waren goed gedoseerd, maar 12 uur lang ben ik nooit van de wap geweest. Kan ook niet, want MDMA werkt maar 4-6 uur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De piek van een xtc pil duurt maar 1 uur max 1,5 uur .Dit gebeurt ongeveer 3 kwartier a 1 uur na het innemen . Een pil werkt 4 tot 6 uur als het over mdmda gaat wel te verstaan . Dus als jij constant de piek wil bereiken is het normaal dat je 4 a 6 pillen van goede kwaliteit slikt . In het begin dat je gebruikt let je minder op het moment dat je in het piek moment zit . En zal je beweren dat je pil 3 uur a 4 uur duurt ( wat ook eigenlijk zo is ) . Maar hoe langer je gebruikt hoe meer je wil hebben . Want je wil heel de avond lekker uit je dak . L-tryptofaan en 5-htp helpen wel . En 6 a 8 weken stoppen met gebruik helpt ook wel . Maar volgens mij slik je daarna gewoon weer lekker door . Enkel en alleen voor het piek moment.

En al dat gezeik van pillen dat 12 uur duren . Hou er mee op jongens het slaat nergens op . Volgens mij nam je gewoon 2 gr pep sukkels . Dit duurt langer als je meer neemt .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baf op vrijdag 24 augustus 2007 om 15:00:
Even graag Bron vermelden

psychiatrisch en algemeen ziekenhuis stuyvenberg te antwerpen ;)
die hebben daar ook een uitgebreid labo ;)
Waarschuw beheerder
wie kent die xtc pille die eendjes heten of puma's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 augustus 2007 om 12:38:
d8 altijd 2 tot 3 maanden?

dan zouden wij 2 allang dood moeten zijn
Waarschuw beheerder
it's all about the money
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h@rdStyl€b0y op dinsdag 28 augustus 2007 om 21:11:
wie kent die xtc pille die eendjes heten of puma's

ik wel.

die eendjes zijn in friesland gratis uit de vijver te halen! redelijk goed zijn die. denk dat daar zoon 100 mg eendenkroos inzit, aanrader dus. :jaja: